Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
*MVCRX049OSOE* MVCRX049OSOE prvotní identifikátor RÁMCOVÁ DOHODA na „Dodávky osobních silničních vozidel s elektrickým pohonem - elektromobil pro období let 2019 až 2022“ MV- 63360-34/OSM-2018 Článek 1 Smluvní strany Centrální ČESKÁ REPUBLIKA – zadavatel: MINISTERSTVO VNITRA Sídlo:170 34 Praha 7, Nad Štolou 936/3 IČ: 00007064 DIČ: CZ 00007064 Bankovní spojení: Zastoupená: Ing. Miroslavem Konopeckým, ředitelem odboru správy majetku tel.: e-mail: Kontaktní osoba: odbor správy majetku – oddělení centrálního nákupu tel.: e-mail: Datová schránka 6bnaawp (dále jen „centrální zadavatel“) na straně jedné a Dodavatel: Hyundai Motor Czech s.r.o. Sídlo: Siemensova 2717/4, 155 00 Praha 5 IČ: 28399757 DIČ: CZ28399757 Zapsán v obchodním rejstříku vedeným Oddíl C vložka 138784 § 435 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) Bankovní spojení: Číslo účtu: Jednající (zastoupený): Byung Kwon Sirem, jednatelem společnosti tel.: e-mail: Kontaktní osoba: Governmental Sales Manager tel.: e-mail: Datová schránka vb8a87w (dále jen „dodavatel“) 1 na straně druhé uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku podle § 124 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) a § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“), tuto rámcovou dohodu (dále jen „rámcová dohoda“) na „Dodávky osobních silničních vozidel s elektrickým pohonem - elektromobil pro období let 2019 až 2022“ ÚVODNÍ USTANOVENÍ Článek 2 Účel rámcové dohody 2.1. Účelem této rámcové dohody je zabezpečit plynulé zásobování objednatelů osobními silničními automobily s elektrickým pohonem – elektromobily, až do výše předpokládaného finančního limitu 85.000.000,- Kč bez DPH. Strany rámcové dohody souhlasí s tím, že uvedená finanční částka nemusí být v průběhu platnosti této rámcové dohody vyčerpána a tím nebude nakoupeno tomu odpovídající množství automobilů, popřípadě poskytnuta odpovídající související plnění. 2.2. Objednateli automobilů, jakož i souvisejících plnění jsou veřejní zadavatelé uvedení v Příloze č. 1 této rámcové dohody. Článek 3 Předmět rámcové dohody 3.1. Předmětem této rámcové dohody je stanovení podmínek, platných pro dodávky automobilů specifikovaných v čl. 5 a 6 této rámcové dohody, které bude realizovat dodavatel průběžně dle potřeb jednotlivých objednatelů na základě prováděcích smluv, které objednatelé jako kupující a příjemci souvisejících plnění s dodavatelem jako prodávajícím a poskytovatelem souvisejících plnění postupně uzavřou. 3.2. Konkrétní prováděcí smlouvy na předmět plnění veřejné zakázky zadávané na základě této rámcové dohody, uvedený v čl. 5. 1 této rámcové dohody, budou uzavírány postupem uvedeným v čl. 4 této rámcové dohody. Článek 4 Postup při uzavírání prováděcích smluv 4.1. Objednatel vyzve dodavatele k poskytnutí plnění. Výzva k poskytnutí plnění je návrhem na uzavření prováděcí smlouvy. Přijetí výzvy k poskytnutí plnění ze strany dodavatele je přijetím návrhu na uzavření prováděcí smlouvy. Okamžikem doručení přijetí výzvy k poskytnutí plnění objednateli je příslušná prováděcí smlouva uzavřena. 4.2. Objednatelé mohou vyzývat dodavatele k poskytnutí plnění postupem podle tohoto článku podle svých potřeb až do vyčerpání finančního limitu podle čl. 2.1 této rámcové dohody. 2 4.3. Obdrží-li dodavatel výzvu objednatele k poskytnutí plnění, je povinen do 5 pracovních dnů od obdržení této výzvy odeslat objednateli přijetí výzvy k poskytnutí plnění, nebo vyrozumění, že výzvu k poskytnutí plnění nepřijímá. 4.4. Obsah prováděcích smluv uzavřených na základě této rámcové dohody se řídí touto rámcovou dohodou a právními předpisy České republiky, a to zejména OZ. OBCHODNÍ PODMÍNKY Článek 5 Předmět plnění obecně 5.1 Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných na základě této rámcové dohody jsou průběžné dodávky osobních silničních vozidel s elektrickým pohonem – elektromobily specifikované v příloze č. 3 této rámcové dohody. Výzvy k poskytnutí plnění budou ze strany objednatelů činěny elektronickými prostředky prostřednictvím Národního elektronického nástroje (dále jen „NEN“). Přijetí výzvy k poskytnutí plnění ze strany dodavatele bude probíhat rovněž prostřednictvím NEN. 5.2. Výzvy k poskytnutí plnění budou obsahovat potřebné údaje pro uzavření příslušné prováděcí smlouvy, tedy označení smluvních stran, přesné určení předmětu plnění, množství, místo dodání, s uvedením kontaktní osoby (jménem, telefonem), která převezme poskytnuté plnění. Článek 6 Dodávka vozidel 6.1 Dodavatel se touto rámcovou dohodou zavazuje dodávat objednatelům v letech 2019 až 2022 vozidla dle specifikace a členění uvedených v Příloze č. 3 této rámcové dohody. 6.1.1 Kupní cena za dodávaná vozidla se stanoví na základě položkových cen, které jsou uvedeny v Příloze č. 2 této rámcové dohody. Tyto kupní ceny jsou pro dodavatele nepřekročitelné a zahrnují veškerá plnění dodavatele související s dodávkou vozidel na základě této rámcové dohody, budou-li předmětná vozidla poskytnuta řádně a v dohodnuté lhůtě, pokud v této rámcové dohodě není výslovně stanoveno jinak. Místo dodání vozidel 6.1.2 Místem dodání vozidel jsou výdejní místa dodavatele, pokud se v konkrétní prováděcí smlouvě nedohodne objednatel s dodavatelem jinak. Změna místa dodání vozidel nemá vliv na výši kupní ceny. Lhůta pro předání a převzetí vozidel 6.1.3 Dodavatel je povinen dodat vozidla ve lhůtě pro předání a převzetí vozidel stanovené v konkrétní výzvě k poskytnutí plnění. Lhůta pro předání a převzetí vozidel stanovená v konkrétní výzvě k poskytnutí plnění nesmí být delší než sedm měsíců ode dne doručení výzvy k poskytnutí plnění dodavateli, nestanoví-li tato rámcová dohoda nebo nedohodnou-li se strany konkrétní prováděcí smlouvy jinak. Předání a převzetí vozidel 3 6.1.4 Vozidla budou vybavena povinnou výbavou a na všech vozidlech bude proveden kompletní předprodejní servis. Vozidla nesmí mít žádné reklamní prvky kromě základního označení vozidla na zadní části vozidla a ozdobného znaku výrobce. Vozidla budou zcela připravena k okamžitému provozu na pozemních komunikacích. 6.1.5 Předání a převzetí každé dodávky vozidel se uskuteční vždy v pracovní dny, pokud nebude konkrétní prováděcí smlouvou dohodnuto výslovně jinak. 6.1.6 Předání vozidel se uskuteční vždy na konkrétní výzvu dodavatele k převzetí dodávky, která musí být prokazatelně doručena vždy nejméně pět pracovních dnů před navrhovaným dnem uskutečnění dodávky, pokud se strany konkrétní prováděcí smlouvy nedohodnou výslovně jinak. Výzva k převzetí dodávky musí obsahovat navrhovaný den a hodinu uskutečnění dodávky. Objednatel je oprávněn stanovit jiné datum, nebo jinou hodinu uskutečnění dodávky, pokud mu navrhovaný termín nevyhovuje, a dodavatel je tento termín povinen respektovat. 6.1.7 Výzva k převzetí dodávky se doručuje elektronicky. Objednatel potvrdí přijetí této výzvy. 6.1.8 Podmínkou převzetí každého vozidla objednatelem je možnost provedení a skutečné provedení následujících činností objednatelem - vizuální kontrola úplnosti dokumentace vozidla, - vizuální kontrola úplnosti vozidla, - objednatel je oprávněn (nikoliv povinen) uskutečnit při předání vozidla přiměřeně dlouhou a přiměřeně náročnou zkušební jízdu s předávaným vozidlem. Průvodní dokumentace 6.1.9 Dodavatel dodá objednateli v případě předání vozidel s každou dodávkou - technický průkaz, dokládající homologaci pro provoz na silničních komunikacích v ČR, - návod k obsluze a údržbě v českém jazyce, - servisní (záruční) knížku možno i v elektronické podobě, - záruční list. Dodací list vozidel 6.1.10 Za účelem předání a převzetí vozidel je dodavatel povinen v rámci jedné dodávky vyhotovit dodací list, který bude obsahovat zejména následující údaje a bude sloužit současně jako zápis o předání a převzetí vozidel: - identifikační (sériové, tovární) číslo každého vozidla a typové označení vozidla, - počet kusů, - jednotková a celková kupní cena bez DPH a včetně DPH za dodaná vozidla a sazba DPH; - místo dodání vozidel, - podpis zástupce dodavatele. 6.1.11 Objednatel sdělí dodavateli jména a příjmení zástupců objednatele pověřených k převzetí vozidel a jejich kontaktní údaje, popř. změny těchto osob nebo jejich kontaktních údajů nejméně dva kalendářní dny před dohodnutým dnem předání a převzetí vozidel. 6.1.12 Jeden výtisk dodacího listu vozidel obdrží zástupce objednatele a dva výtisky dodacího listu vozidel obdrží zástupce dodavatele. 4 6.1.13 Pokud zástupce objednatele daná vozidla převezme, potvrdí toto převzetí dodavateli podpisem na dodacím listu vozidel. Zástupce objednatele současně doplní na dodací list vozidel datum a čas předání a převzetí vozidel. Vozidla se považují za dodaná okamžikem potvrzení dodacího listu vozidel zástupcem objednatele a tímto okamžikem přechází nebezpečí škody na příslušných vozidlech uvedených v dodacím listu a vlastnické právo k vozidlům uvedeným v dodacím listu na objednatele. Zjištěné vady vozidel při předání a převzetí vozidel 6.1.14 V případě, že při předání vozidel odhalí objednatel vady vozidel, sepíší strany prováděcí smlouvy na místě protokol o vadách. V protokolu o vadách budou uvedeny vady zjištěné při předání. 6.1.15 Objednatel je oprávněn předání vozidla, kterého se vada týká, odmítnout. V takovém případě je dodavatel povinen zjištěné vady nebo neshody vozidel s touto rámcovou dohodou na vlastní náklady buď neprodleně odstranit a vyzvat objednatele k opětovnému převzetí vozidel anebo dodat náhradní vozidla v odpovídajícím počtu bez vad s tím, že do okamžiku dodání náhradních vozidel je dodavatel ve vztahu k příslušné části plnění v prodlení. V případě, že dodavatel nesplní povinnost podle předchozí věty, je objednatel oprávněn od příslušné prováděcí smlouvy odstoupit. 6.1.16 Pokud objednatel vadu vozidla nezjistí, ač ji vozidlo v okamžiku předání má, nebo pokud objednatel vadu vozidla zjistí, a přesto se rozhodne předmětné vozidlo převzít, je taková vada považována za vadu záruční a dodavatel je povinen ji odstranit postupem podle této rámcové dohody. Fakturace 6.1.17 Dodavatel je oprávněn vystavit fakturu za vozidla vždy po řádném dodání a převzetí vozidel zástupcem objednatele. Dodavatel je povinen vystavit samostatnou fakturu pro každou dodávku vozidel a doručit ji objednateli. 6.1.18 Přílohou každého originálu faktury bude originál nebo úředně ověřená kopie dodacího listu vozidel vystaveného dodavatelem a potvrzeného objednatelem. 6.1.19 Splatnost každé faktury bude nejméně jednadvacet kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. Dodavatel je povinen vystavit a prokazatelně doručit objednateli faktury za vozidla objednaná a řádně dodaná a převzatá objednatelem v daném kalendářním roce nejpozději do 15. prosince příslušného kalendářního roku. Bude-li faktura doručena objednateli v období od 16. prosince kalendářního roku (včetně), v němž byla příslušná vozidla dodána, mění se splatnost takové faktury na šedesát kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli bez ohledu na údaje o splatnosti uvedené na faktuře. Dodavatel bere na vědomí, že včasné doručení faktury je nezbytnou podmínkou pro to, aby objednatel mohl čerpat finanční prostředky určené na nákup vozidel z přiděleného rozpočtu v příslušném kalendářním roce. 6.1.20 Fakturovaná částka se považuje za uhrazenou dnem odepsání příslušné částky z bankovního účtu objednatele ve prospěch bankovního účtu dodavatele. Objednatel je oprávněn do lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené touto rámcovou dohodou nebo fakturu, která obsahuje nesprávné cenové údaje nebo není doručena v požadovaném množství výtisků. Dodavatel doručí objednateli novou fakturu do deseti pracovních dnů ode dne doručení vrácené faktury ze strany objednatele. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti, objednatel není v prodlení s placením 5 a nová lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení nové faktury. Faktura se považuje za vrácenou ve lhůtě splatnosti, je-li v této lhůtě odeslána objednatelem. 6.2 Změna 6.2.1 Objednatel je oprávněn navrhnout provedení změn kdykoli před dodáním posledního vozidla dle této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy, a to formou pokynu k provedení změny, nebo žádosti o předložení návrhu provedení změny dodavatelem. Navržená změna nesmí ve svých důsledcích znamenat porušení § 222 zákona. 6.2.2 Do čtyř pracovních dnů od obdržení žádosti o předložení návrhu provedení změny předloží dodavatel objednateli návrh provedení změny doplněný podle povahy případu příslušnou prováděcí dokumentací, pokud dodavatel objednateli neoznámí (s uvedením vysvětlení), že taková změna není proveditelná nebo není vhodná a mohla by způsobit poškození vozidla nebo některé jeho části. 6.2.3 Po obdržení návrhu provedení změny nebo oznámení objednatel zruší, změní nebo potvrdí (pokynem k provedení změny) svůj záměr provést změnu. Dodavatel nezdrží žádné dodávky vozidel po dobu, kdy bude očekávat od objednatele odpověď, ledaže tak objednatel stanoví v žádosti o předložení návrhu provedení změny. 6.2.4 Vyžaduje-li zpracování návrhu provedení změny prokazatelně dobu delší než čtyři pracovní dny, oznámí to dodavatel neprodleně objednateli. 6.2.5 Návrh provedení změny bude obsahovat následující údaje. - popis navrhovaných změn, - návrh dodavatele na případné úpravy jednotlivých lhůt pro předání a převzetí vozidel, - návrh dodavatele na ocenění změny, pokud je změna ceny přípustná. 6.2.6 Pokud je některý z údajů v návrhu provedení změny chybný nebo neúplný, je objednatel oprávněn jej vrátit dodavateli bez odkladu k opravě, popř. doplnění. Dodavatel je povinen v takovém případě bez odkladu předložit opravený a doplněný návrh provedení změny. 6.2.7 Každý pokyn k provedení změny bude vydán objednatelem dodavateli, který potvrdí jeho přijetí. 6.2.8 Dodavatel je povinen provést změnu dle pokynu k provedení změny. 6.2.9 Dodavatel je povinen vést veškerou evidenci navrhovaných, odmítnutých a odsouhlasených změn po celou dobu realizace této rámcové dohody. 6.2.10 Pokud dodavatel z jakéhokoli důvodu odmítne provést zčásti nebo zcela změnu, zejména pokud se domnívá, že ji po něm nelze spravedlivě požadovat, nebo že nesplňuje jiné podmínky provedení změny, jsou strany příslušné prováděcí smlouvy povinny vynaložit veškeré úsilí, které je možné rozumně požadovat, k dosažení dohody. Pokud se strany příslušné prováděcí smlouvy takto nedohodnou, požádají buď společně, anebo kterákoliv z nich samostatně, nezávislého znalce o vydání odborného vyjádření v dané věci. Znalcem se rozumí nejen znalec ve smyslu zákona č. 36/1967 Sb., o znalcích a tlumočnících, ve znění pozdějších předpisů, nýbrž jakákoli osoba s odbornými znalostmi, na níž se strany dohodnou. Znalec bude konzultovat danou věc s oběma stranami příslušné prováděcí smlouvy, zjistí veškeré rozhodné okolnosti a vydá své stanovisko bez zbytečného odkladu, nejpozději však do patnácti kalendářních dnů od podání žádosti, a zašle je oběma stranám příslušné prováděcí 6 smlouvy. Jestliže ani poté nebude takto dosaženo dohody do deseti kalendářních dnů od doručení nezávislého odborného vyjádření druhé ze stran příslušné prováděcí smlouvy, učiní v dané věci konečné určení (rozhodnutí) objednatel, přičemž bude brát v úvahu všechny relevantní okolnosti a přihlédne k odbornému vyjádření předaného znalcem. Náklady na vydání odborného vyjádření ponesou strany příslušné prováděcí smlouvy rovným dílem. Článek 7 Obecná pravidla pro dodávání a fakturaci zboží 7.1 Dodavatel se zavazuje, že při dodávkách veškerého zboží a poskytování souvisejících plnění na základě této rámcové dohody a příslušné prováděcí smlouvy bude postupovat s odbornou péčí, používat vhodné postupy a materiály vysoké kvality, dodržovat veškeré relevantní právní předpisy a normy, zejména pak právní předpisy a normy týkající se technické specifikace dodávaných vozidel. 7.2 Veškeré zboží dodávané na základě této rámcové dohody bude z novovýroby, tedy bude zkompletováno z nepoužitých dílů vyrobených ne dříve než v jednom kalendářním roce předcházejícím kalendářnímu roku, ve kterém je dodáno příslušné zboží, přičemž objednatel musí být jeho prvním uživatelem. 7.3 V peněžních částkách poukazovaných mezi dodavatelem a objednatelem na základě této rámcové dohody nejsou zahrnuty bankovní poplatky ani jiné náklady spojené s převody peněžních částek. Strana poukazující hradí bankovní poplatky spojené s odepsáním peněžní částky z účtu poukazující strany a strana poukázaná hradí bankovní poplatky spojené s připsáním peněžní částky na účet poukázané strany. 7.4 Faktury musí splňovat veškeré požadavky stanovené českými právními předpisy, zejména náležitosti daňového dokladu stanovené v § 28 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a obchodní listiny stanovené v § 435 OZ. Kromě těchto náležitostí bude faktura obsahovat označení (faktura, dobropis), číslo této rámcové dohody, označení bankovního účtu dodavatele, cenu za plnění bez DPH, procentní sazbu a výši DPH a cenu za plnění včetně DPH. Výše DPH bude zaokrouhlena na celé desetihaléře nahoru. Každá faktura bude vyhotovena ve 4 výtiscích (originál + 3 kopie). Dodavatel je povinen předat objednateli zboží a poskytnout související plnění bez jakýchkoli právních vad. 7.5 Dodavatel je povinen doručit objednateli fakturu za dodané zboží či poskytnuté související plnění do 14 kalendářních dnů od předání a převzetí příslušného zboží či poskytnutí souvisejícího plnění, nedohodnou-li se strany prováděcí smlouvy jinak. Splatnost každé faktury je jednadvacet kalendářních dnů od doručení faktury druhé straně prováděcí smlouvy, nestanoví-li tato rámcová dohoda jinak. Fakturovaná částka se považuje za uhrazenou dnem odepsání příslušné částky z bankovního účtu jedné strany ve prospěch bankovního účtu druhé strany. 7.6 Strana prováděcí smlouvy je oprávněna do lhůty splatnosti vrátit druhé straně prováděcí smlouvy fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené touto rámcovou dohodou nebo fakturu, která obsahuje nesprávné cenové údaje nebo není doručena v požadovaném množství výtisků. Strana vystavující fakturu doručí druhé straně novou fakturu do deseti pracovních dnů ode dne doručení vrácené faktury. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti. Strana vracející fakturu není v prodlení s placením této faktury a nová lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení nové faktury. Faktura se považuje za vrácenou ve lhůtě splatnosti, je-li v této lhůtě odeslána. 7 Článek 8 Záruční a pozáruční opravy a servisní prohlídky v autorizovaných servisech dodavatele 8.1 Lhůta pro uznání reklamované vady řešené prostřednictvím autorizovaných servisů dodavatele činí čtrnáct kalendářních dnů od doručení reklamačního protokolu dodavateli. V pochybnostech se má za to, že dnem doručení se rozumí třetí kalendářní den od odeslání protokolu o vadě objednatelem. 9.2 Záruční i pozáruční servisní prohlídky a opravy dodavatel zajistí u autorizovaných servisů, jejichž seznam a adresy jsou uvedeny v Příloze č. 4 této rámcové dohody. Dodavatel je povinen umožnit objednateli přistavit vozidlo k opravě v autorizovaných servisech dodavatele do pěti pracovních dnů ode dne doručení žádosti o opravu nebo servisní prohlídku. 8.3 Záruční servis v rámci výrobcem předepsaných prací bude proveden a vozidlo bude zpět předáno uživateli v den přistavení do opravny (po předešlém objednání). Článek 9 Pojištění 9.1 Dodavatel na vlastní náklady uzavře a bude udržovat v platnosti u renomované pojišťovny pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou jeho provozní činností při dodávkách dle této rámcové dohody a poskytování souvisejících plnění do celkové minimální výše alespoň 10.000.000,- Kč (slovy: deset milionů korun českých), jakož i případná další pojištění, která mohou být vyžadována v souvislosti s poskytováním plnění na základě této rámcové dohody podle právních předpisů. 9.2. Uvedené pojistky musí být uzavřeny a být účinné minimálně ode dne uzavření této rámcové dohody do dne uplynutí celkové záruční doby posledního dodávaného vozidla na základě této rámcové dohody. 9.3 Dodavatel předloží kopie pojistných smluv centrálnímu zadavateli nejpozději dvacet kalendářních dnů po dni uzavření rámcové dohody. Kdykoli v průběhu doby pojištění je dodavatel povinen neprodleně písemně informovat centrálního zadavatele, jakož i objednatele o změně pojištění znamenající omezení pojistného krytí a do deseti kalendářních dnů od obdržení písemné výzvy centrálního zadavatele nebo objednatele předložit centrálnímu zadavateli nebo objednateli kopie platných a účinných pojistných smluv uvedených výše a doklady o zaplacení pojistného. 9.4 Dodavatel není oprávněn snížit výši pojistného krytí nebo podstatným způsobem změnit podmínky pojistných smluv během doby pojištění bez předchozího písemného souhlasu centrálního zadavatele. 9.5 Dodavatel se zavazuje, že po dobu pojištění bude za tímto účelem plnit povinnosti vyplývající pro něj z těchto pojistných smluv, zejména platit pojistné a plnit oznamovací povinnosti. 9.6 V případě, že dodavatel nesplní podmínky uložené mu pojistnými smlouvami, které byl povinen (nikoli jen oprávněn) podle rámcové dohody uzavřít, je dodavatel povinen nahradit objednateli veškeré újmy a nároky vzniklé z takového porušení povinnosti. Článek 10 Hromadné vady 10.1 Vyskytne-li se v průběhu doby dostupnosti náhradních dílů vozidel stejná vada u více než 20% kusů vozidel dodaných objednateli na základě této rámcové dohody v jednom 8 kalendářním roce, je dodavatel povinen na písemnou žádost objednatele v přiměřené lhůtě určené objednatelem a na své náklady provést revizi všech kusů vozidel dodaných objednateli v tomto příslušném kalendářním roce a odstranit tyto hromadné vady a jejich příčiny u všech takových kusů vozidel, včetně vozidel, která teprve mají být dodána objednateli. 10.2 Řešení hromadných vad ve smyslu předchozího odstavce je podmíněno skutečností, že předmětná vozidla budou provozována a udržována podle pokynů obsažených v příslušných technických podmínkách a v průvodní dokumentaci k vozidlům. Článek 11 Rozpory v dokumentaci 11.1 Každá ze stran rámcové dohody, jakož i příslušné prováděcí smlouvy, je povinna bez zbytečného odkladu poté, co se dozvěděla o jakémkoli rozporu, neshodě, rozdílu nebo odchylce mezi jakýmikoli dokumenty, které jsou součástí této rámcové dohody, příslušné prováděcí smlouvy či nabídky podané dodavatelem v zadávacím řízení na uzavření této rámcové dohody, nebo dokumenty, které souvisí s touto rámcovou dohodou, příslušnou prováděcí smlouvou či nabídkou podanou dodavatelem v zadávacím řízení na uzavření této rámcové dohody, toto písemně oznámit druhé straně této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy. 11.2 Oznámení ve smyslu předchozího odstavce bude obsahovat podrobnosti o daném rozporu, neshodě, rozdílu nebo odchylce mezi uvedenými dokumenty a návrh nezbytných změn či nezbytného postupu pro vyřešení takového rozporu, neshody, rozdílu či odchylky. 11.3 Strany rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy vyvinou své úsilí k tomu, aby došlo bez zbytečného odkladu k odsouhlasení nezbytných změn či nezbytného postupu k odstranění rozporů v dokumentaci. Nedojde-li k takovému odsouhlasení do třiceti pracovních dnů ode dne doručení oznámení a jakákoli ze stran rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy považuje vzniklý rozpor, neshodu, rozdíl nebo odchylku v dokumentech za podstatnou z hlediska svých práv a povinností vyplývajících z této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy, bude tato záležitost řešena podle postupu řešení sporů ve smyslu této rámcové dohody. Jakákoli změna této rámcové dohody v souvislosti s tímto článkem bude učiněna v souladu s článkem pojednávajícím o změnách této rámcové dohody. 11.4 Pro vyloučení pochybností se uvádí, že v případě rozporu mezi textem uvedeným v hlavní části rámcové dohody a textem uvedeným v přílohách rámcové dohody je rozhodující text uvedený v hlavní části rámcové dohody. Článek 12 Poskytování a výklad informací 12.1 Veškeré dokumenty týkající se této rámcové dohody nebo z této rámcové dohody vyplývající, zejména návody k provozu a údržbě, specifikace a informace, budou vypracovány v českém jazyce. 12.2 Má se za to, že dodavatel disponuje veškerými příslušnými informacemi souvisejícími s touto rámcovou dohodou s výjimkou informací, které je na základě této rámcové dohody povinen poskytnout dodavateli centrální zadavatel či objednatel. Dodavatel odpovídá za veškeré informace a údaje nutné pro plnění svých závazků podle této rámcové dohody a příslušné prováděcí smlouvy, vyjma informací, které je na základě této rámcové dohody povinen poskytnout dodavateli centrální zadavatel či objednatel. 9 12.3 Má se za to, že dodavatel provedl svoji vlastní analýzu a posouzení údajů poskytnutých v souvislosti s touto rámcovou dohodou či příslušnou prováděcí smlouvou centrálním zadavatelem či objednatelem a je spokojen s přesností, úplností a vhodností veškerých těchto poskytnutých údajů pro daný účel. 12.4 Dodavatel bere na vědomí a potvrzuje, že není oprávněn vznášet vůči centrálnímu zadavateli a objednateli žádný nárok, ať již nárok na náhradu škody, nárok na poskytnutí dodatečné lhůty k plnění či nárok na dodatečné platby podle této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy, na základě jakéhokoli nedorozumění či nepochopení ohledně údajů poskytnutých centrálním zadavatelem či objednatelem ve smyslu předchozích odstavců tohoto článku, nebo na základě toho, že obdržel nepřesné nebo nedostatečné informace související s těmito údaji nebo s touto rámcovou dohodou či příslušnou prováděcí smlouvou od jakékoli osoby, bez ohledu na to, zda tato osoba je či byla zaměstnancem centrálního zadavatele nebo objednatele či nikoli. 12.5 Dodavatel nebude na základě žádného takového nedorozumění, nepochopení či nepřesných nebo nedostatečných informací zproštěn jakýchkoli povinností, které mu vzniknou na základě nebo v souvislosti s touto rámcovou dohodou či příslušnou prováděcí smlouvou. Článek 13 Bezpečnostní opatření Budou-li v rámci této rámcové dohody nebo prováděcí smlouvy nebo v souvislosti s touto rámcovou dohodou nebo prováděcí smlouvou poskytnuty utajované informace, jsou strany této rámcové dohody či prováděcí smlouvy povinny postupovat v souladu (nebo tam, kde je to relevantní, zajistit postup třetích osob v souladu) se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími předpisy. Článek 14 Poddodavatelé Dodavatel je povinen zajistit, aby poddodavatelé, kteří jsou pro něj činní při poskytování plnění na základě této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy, řádně plnili veškeré své povinnosti a úkoly. Účast poddodavatelů nezbavuje dodavatele jeho povinností vůči centrálnímu zadavateli a objednateli plnit své závazky dle této rámcové dohody a příslušné prováděcí smlouvy řádně a včas. Dodavatel odpovídá centrálnímu zadavateli a objednateli za jednání či opomenutí jakéhokoliv poddodavatele vztahující se k plnění na základě této rámcové dohody či příslušné prováděcí smlouvy (včetně jakýchkoli povinností vůči objednateli přímo převzatých takovým subdodavatelem v souvislosti s touto rámcovou dohodou či prováděcí smlouvou) tak, jako by taková jednání či opomenutí učinil sám. Článek 15 Obecná ustanovení o vadách 15.1. Pokud některé z ustanovení této rámcové dohody nestanoví podrobněji a konkrétněji, je dodavatel povinen poskytovat veškerá plnění dle této rámcové dohody a příslušné prováděcí smlouvy v množství, druhu a jakosti dle příslušných účinných právních předpisů, dle této rámcové dohody a dle konkretizovaných požadavků objednatelů při dodržení obchodních podmínek sjednaných v této rámcové dohodě. 10 15.2. Poruší-li dodavatel povinnosti stanovené v předchozím odstavci, jedná se o vady plnění. Objednatel je povinen reklamovat vady bezodkladně po jejich zjištění. 15.3. Zjistí-li objednatel vady týkající se druhu a jakosti poskytovaných plnění již při jeho poskytování, je oprávněn od příslušné prováděcí smlouvy odstoupit. Odstoupení od příslušné prováděcí smlouvy objednatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli. 15.4. Vady plnění, které objednatel zjistí až s odstupem po poskytnutí plnění, je dodavatel povinen odstranit v přiměřené lhůtě podle povahy plnění od nahlášení vady. Dodavatel odstraní vady bezúplatně poskytnutím náhradního plnění v množství, druhu a jakosti dle prováděcí smlouvy. Obdobně postupuje dodavatel i v případě, nevyužije-li objednatel svého práva na odstoupení od příslušné prováděcí smlouvy podle článku 15.3. 15.5. Centrální zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv po dobu účinnosti této rámcové dohody provést kontrolu jakosti (technické specifikace) plnění poskytovaných na základě této rámcové dohody, a to i prostřednictvím pověřených osob. 15.6. Nebezpečí škody na dodaném zboží přechází na objednatele okamžikem převzetí zboží objednatelem. Článek 16 Nabídková cena za dodávaná vozidla 16.1. Nabídková jednotková cena za vozidla dodávaná dle této rámcové dohody je považována za cenu nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou, zahrnující veškeré náklady nezbytné k realizaci dodávek. 16.2. Jednotková cena za dodávaná vozidla je uvedena v Příloze č. 2 této rámcové dohody. 16.3. Veškeré ceny sjednané v této rámcové dohodě a v prováděcích smlouvách uzavřených na základě této rámcové dohody jsou cenami v korunách českých. Článek 17 Sankce 17.1. Dodavatel je oprávněn požadovat na objednateli úrok z prodlení za nedodržení termínu splatnosti daňového dokladu ve výši 0,05 % z neuhrazené částky včetně DPH za každý i započatý den prodlení. Výše sankce není omezena. 17.2. Objednatel je oprávněn požadovat na dodavateli smluvní pokutu za nedodržení termínu plnění dodávky zboží či poskytnutí souvisejícího plnění, který bude stanoven v příslušné prováděcí smlouvě, a to ve výši 0,05 % z ceny nedodaného zboží či neposkytnutého souvisejícího plnění, včetně DPH za každý i započatý den prodlení. Výše sankce není omezena. 17.3. Objednatel je oprávněn požadovat na dodavateli smluvní pokutu za nedodržení doby pro odstranění zjištěných vad na základě reklamace, a to ve výši 0,05 % z ceny reklamovaného zboží či souvisejícího plnění včetně DPH, a to za každý i započatý den prodlení. Minimální výše sankce je 1000,- Kč za den. Tato sankce se neuplatní, pokud dodavatel po dobu odstraňování vad poskytne objednateli na místo vozidla, jehož vady jsou odstraňovány, do bezplatného užívání vozidlo stejné nebo vyšší kvality. 11 17.4. Úrok z prodlení a smluvní pokuta jsou splatné do 30 kalendářních dnů od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejich zaplacení oprávněnou stranou, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. Článek 18 Komunikace stran prováděcích smluv 18.1. Veškeré úkony mezi objednatelem a dodavatelem se uskutečňují písemně v elektronické podobě. 18.2. Písemnosti lze doručit elektronickými prostředky, prostřednictvím datové schránky, nebo jiným způsobem, který bude konkretizován v příslušné kupní smlouvě při zachování elektronické formy. 18.3. Adresa či kontakty uvedené v prováděcích smlouvách mohou být měněny jednostranným písemným oznámením doručeným příslušnou smluvní stranou druhé smluvní straně s tím, že takováto změna se stane účinnou okamžikem doručení tohoto oznámení druhé smluvní straně. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ K RÁMCOVÉ DOHODĚ Článek 19 Doba trvání rámcové dohody 19.1. Tato rámcová dohoda nabývá platnosti dnem, kdy je podepsána stranami rámcové dohody, účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Rámcová dohoda se uzavírá na dobu určitou, účinnosti pozbývá dnem 31. prosince 2022 nebo vyčerpáním limitu této rámcové dohody uvedeného v článku 2.1, podle toho, která z těchto skutečností nastane dříve. 19.2. Po dobu účinnosti této rámcové dohody lze rámcovou dohodu zrušit pouze písemnou dohodou stran rámcové dohody, není-li dále v této rámcové dohodě stanoveno jinak. Článek 20 Ukončení rámcové dohody 20.1. Tato rámcová dohoda může být ukončena: a) uplynutím doby, na kterou byla rámcová dohoda uzavřena, b) dosažením příslušného finančního rámce, c) písemnou dohodou stran rámcové dohody, d) odstoupením od rámcové dohody v případech, kdy některá ze stran rámcové dohody poruší podstatným způsobem tuto rámcovou dohodu. 20.2. Odstoupit od rámcové dohody je oprávněna ta strana rámcové dohody, která svou povinnost neporušila. 20.3. Odstoupení od rámcové dohody musí být učiněno písemně a doručeno druhé straně rámcové dohody. 20.4. Centrální zadavatel je oprávněn od rámcové dohody odstoupit zejména při podstatném porušení této rámcové dohody dle článku 21.5. 12 20.5. Podstatným porušením této rámcové dohody ze strany dodavatele je: a) pokud dodavatel opakovaně, minimálně ve třech případech, nezávisle na konkrétním objednateli a časové posloupnosti, odmítne na podkladě písemné výzvy objednatele k poskytnutí plnění požadované plnění poskytnout, nebo ačkoliv požadované plnění poskytnout neodmítl, nedoručí objednateli přijetí výzvy k poskytnutí plnění ve lhůtě podle této rámcové dohody, b) pokud od prováděcí smlouvy uzavřené na základě této rámcové dohody odstoupil některý z objednatelů nebo více objednatelů, minimálně však ve třech případech, c) pokud dodavatel nedodá předmět plnění prováděcí smlouvy uzavřené na základě této rámcové dohody ani po uplynutí 14 kalendářních dnů po řádném termínu dodání. 20.6. Předpokladem platného odstoupení od rámcové dohody ze strany centrálního zadavatele je, že: a) na svůj úmysl právo na odstoupení od rámcové dohody vykonat již při následujícím dalším porušení rámcové dohody, písemně dodavatele upozornil a b) odstoupení od rámcové dohody písemně oznámil dodavateli bez zbytečného odkladu poté, kdy se o tomto opětovném porušení rámcové dohody dověděl. Článek 21 Závěrečná ustanovení 21.1. Tato rámcová dohoda se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními OZ. Veškeré spory mezi stranami rámcové dohody či stranami příslušných prováděcích smluv vzniklé z této rámcové dohody, příslušných prováděcích smluv nebo v souvislosti s nimi, budou řešeny pokud možno nejprve smírně. Nebude-li smírného řešení dosaženo, budou spory vyřešeny v soudním řízení před obecnými soudy České republiky. 21.2. Rámcová dohoda může být doplňována nebo měněna písemnými číslovanými dodatky, a to pouze takovým způsobem, kterým nedojde k porušení § 222 zákona. 21.3. Dodavatel bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním svých identifikačních údajů a dalších údajů uvedených v této rámcové dohodě, včetně ceny za předmět plnění. 21.4. Dodavatel bez jakýchkoliv výhrad výslovně uvádí, že všechny informace, které poskytne centrálnímu zadavateli nebo objednateli v souvislosti s touto rámcovou dohodou nebo příslušnými prováděcími smlouvami, nejsou obchodním tajemstvím. 21.5. Centrální zadavatel a objednatelé nenesou odpovědnost za jakoukoliv škodu vzniklou v souvislosti s uveřejněním či použitím informací, které byly poskytnuty dodavatelem v souvislosti s touto rámcovou dohodou nebo příslušnými prováděcími smlouvami. 21.6. Dodavatel prohlašuje, že plněním závazků dle této rámcové dohody a příslušných prováděcích smluv nezasahuje do práv duševního vlastnictví třetích osob. 21.7 Na důkaz toho, že strany rámcové dohody s obsahem této rámcové dohody souhlasí, rozumí jí a zavazují se k jejímu plnění, připojují své elektronické podpisy a prohlašují, že tato rámcová dohoda byla uzavřena podle jejich svobodné a vážné vůle prosté tísně. 21.9 Nedílnou součástí této rámcové dohody je: 13 Příloha č. 1 - Seznam veřejných zadavatelů – objednatelů Příloha č. 2 - Skladba nabídkové ceny Příloha č. 3 - Technická specifikace automobilů Příloha č. 4 - Seznam servisních míst dodavatele ELEKTRONICKÉ PODPISY STRAN RÁMCOVÉ DOHODY V …Pr…az…e ………………, dne:4.2.2019 V Praze, dne: Centrální zadavatel: Dodavatel: Ing. Miroslav Digitálně podepsal Ing. Martin Digitálně podepsal Miroslav Konopecký Krob Martin Krob Datum: 2019.02.04 Konopecký Datum: 2019.01.30 15:45:58 +01'00' 15:51:16 +01'00' Martin Krob Ing. Miroslav Konopecký Governmental Sales Manager ředitel odboru správy majetku 14 Rozdělovník - zadavatelé Policejní akademie České republiky v Praze Vyšší pdicejní škola Ministerstva vnitra v Praze Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Holešově Střední odborná škola a VOŠ požární ochrany MV ve Frýdku Místku Krajské ředite!stv1 policie hlavního města Prahy, se sídlem v Praze Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, se sídlem v Praze Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, se sídlem v č. Budějovicích Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, se sídlem v Plzni Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, se sídlem v Karlových Varech Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, se sídlem v Ústí nad Labem Krajské ředitelství policie Libereckého kraje, se sídlem v Liberci Krajské ředitelstvI policie Královehradeckého kraje, se sídlem Hradci Králové Krajské ředitelstvI policie Pardubického kraje, se sídlem v Pardubicích Krajské ředitelství policie kraje Vysočina, se sídlem v Jihlavě Krajské ředitelstvI policie Jihomoravského kraje, se sídlem v Brně Krajské ředitelstvI policie Olomouckého kraje, se sídlem v Olomouci Krajské ředitelství policie Zlínského kraje, se sídlem ve Zlíně Krajské ředitelstvI policie Moravskoslezského kraje, se sídlem v Ostravě Generální ředitelství HZS ČR Ředitelství HZS hl. m. Prahy Ředitelství HZS Středočeského kraje Ředitelství HZS jihočeského kraje Ředitelství HZS Plzeňského kraje Ředitelství HZS Královehradeckého kraje Ředitelství HZS Pardubického kraje Ředitelství HZS Kraje Vysočina Ředitelství HZS jihomoravského kraje Ředitelství HZS Karlovarského kraje Ředitelství HZS Ústeckého kraje Ředitelství HZS Libereckého kraje Ředitelství HZS Olomouckého kraje Ředitelství HZS Moravskoslezského kraje Ředitelství HZS Zlínského kraje Národní archiv Státní oblastní archiv v Praze Státní oblastnl archiv v Třeboni Státní oblastní archiv v Plzni Státní oblastní archiv v Litoměřicích Státní oblastní archiv v Zámrsku Moravský zemský archiv v Brně Zemský archiv v Opavě Bytová správa MV Centrum sportu MV Institut pro veřejnou správu Praha Muzeum PČR Správa uprchlických zařízení MV Správa základních registrů Tiskárna MV Záchranný útvar HZS ČR ZařIzenI služeb pro MV Zdravotnické zařízení MV Policejní prezidium - Odbor veřejných zakázek Pdicejní prezidium - Správa logistického zabezpečení Policejní prezidium - Letecká služba PČR Útvar zvláštních činností SKPV ČR I Íl Nabídková cena Název veřejné zakázky: Rámcová dohoda na dodávky osobních silniČních vozidel s elektrickým pohonem - elektromobily pro období let 2019 až 2022 Identifikační údaje účastníka zadávacího řízení: Obchodní firma (jméno a příjmení): Hyundai Motor Czech s. r, o, Siemensova 2717/4, 155 00 Praha 5 Sídlo (místo podnikání): Společnost s ručením omezeným 28399757 Právní forma: CZ28399757 IČO: DIČ, " " Jednotková nabídková cena bez DPH: 607 660,33 KČ bez DPH Sazba DPH 21 % a výše dph 127 608,67 KČ Jednotková nabídková cena vC. DPH v KČ 735 269,00 vČetně DPH v KČ Celková nabídková cena bez DPH v KČ 64 411 995,04 bez DPH v KČ Sazba DPH 21 % a výše dph 13 526 518,96 Kč Celková nabídková cena VC, DPH v KČ 77 938 514,00 vČetně DPH v KČ V Praze dne 19, 11. 2018 Byung Kwon Sir Jednaíel společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Sientcnm'a :2"/ 17/4 !5.5 00 Pi'aba 5 IČO 28399"/57 DJČ CZ28399757 _9-— ·====. ! ej .. ."' '""'¶1t r r ŕ mrnrmiw'n"TECHNIČK-E'UDAJE - HYUNrDAIm1'"ľo"' n'li'"q·'""·r~"m r l r"' "r - ·' ""' I 7 '" KAROSÉRIE_ 5dveřová, Smistná POHON " ELEKTRICKÝ (EV) MOTO"Rm " ELEKTROMOTOR Typ "TP"" "' "T ""'m m 3 _1_ r r l r synchronnl motor s p8rmanentnlm magnetem zdvihový objem motoru (cm3) -- . . -., Druh paliva l počet válců l kompresní poměr Lithium pdymerová (LiPol) "Typ akumulátonj ekktropohonu Kapmita akumulálom el8ktropohonu (kWh) l výkon (kW) 28/98 Maximální výkon (kW/k/ot./mln.) 88/120/-- Maxh"náln1 výkon hybridního systému (kW/k) Maxlmáľní točivý momont (Nm/ot./min.) 295/-- Příprava směsi Objem palivové nádrže (I) Slálv redukční prevod ' PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ Typ převodovky Počet převodových stupňů DYNAMIKA Maxknálnl rychlost (kmih) 165 -Zrychleni z O na 100 km/h (s) 9.9 l 10.2 (režim spon l Normal) SPOTŘEBA/ EMISE "" . . -.,,.... ,.... Spotřeba paliva (1/100 km)/ emise CO2 (g/km) - městský cykkis Spotřeba paliva (WOO km)/ emise CO2 (g/km) - mimoměstský cyklus Spolřeba paliva (1/100 km)/ erňis0 CO2 (g/km) - kombinovaný cyQus -- Spotřeba elektrické energie (Wh/km) 115 Maximátní (km) 280 HMOTNOSTI ProvoznÍ hmotnost (ponotovostní " 75kg) (kg) 1495-1550 Nejvótšl technicky přípustná hmotnost (kg) 1880 Hmolnost brzděného a nebrzděného přívěsu (kg) O Nosnost střechy (kg) O ROZMĚRY Celková délka (m'n) 4470 Celková šířka (mm) 1820 Celková výška (mm) 1450 Rozvor (mm) 2700 Rozchod vpředu (mm) 1555 (kola 16') Rozchod vzadu (mm) 1564 (kola16") Poloměr otáčeni (m) 5.3 Minimální světlá výška (mm) 140 obj. zavgzad|ového prostoru (l) zák!adní l sklopená sedadla NDA/ 350 l 1410 PODVOZEK . . _...... .. typ McPherson se stabilizátorem pevná Přední Mprava Zadní náprava koloučové s vnitřním chlazením l koloučov6 Pfednl l zadní brzdy " dvouspojková pkvodovka s autQmafickým řazením a moZností mar)uá|nlho rež'mu "" Hodnoty pro ldnl pneumatiky základním rozměru. Spolřeba paliva El emise CO, kcnkrétMho vozidla závlsl nejen na hospodárném využiti paliva, ale jsou ovlivněny také způsobgm jízdy a dalšimi netechnickými faktory CO, je plyn, který vej velké miře přispívá k ot8p|ování Země. Hodnoty spofkby a Egmisj jsou získávány předepmným způsobem měřeni (nařlzenf 80/1268/EHS v aktuálním znění). Údaje sb nevzNhuji na konk'étni vozidlo, nejsou souCástí nabídky, ale siOtjŽÍ pouze pro účdy movnánl jednotlivých typů vozidel. Záruka 5 let bez omezení km Záruka 8 let l 200 000 km na akumulátory elektropohonu Záruka 12 let na prorezivěni karoserie ! www.hyundai.cz Seznam servisních míst dodavatele, společnosti Hyundai, autorizovaných pro servis elektrických vozidel Hyundai Kraj: Hl. m. Praha Hyundai Centrum Praha s.r.o, Adresa: Českobrodská č.ev,42 Praha 9 - Dolní Počernice 190 00 Kontaktní informace: 0 Telefon prodejce: 0 Telefon servis: Mobil prodej: Mobil servis: 0 E-mail: WWW: https://centrumpra ha, hyundai.cz OtevÍracÍ hodiny: 0 po-pá:Servis: 7:00 - 19:00 prodej 8:00 - 19:00 0 so:9:00 - 15:00 (29.9. ZAVŘENO) ne:zavřeno Auto Palace Butovice s.r.o. Adresa: g Bucharova 1186/16 Praha 5 155 00 Kontaktní informace: Telefon prodejce: o Telefon servis: Mobil prodej: E-mail: WWW: https://butovice.hyundai.cz/ Otevírací hodiny: po-pá:8:00-19:00 (servis 6:30-18:00) ( náhradní díly 8:00-18:00) 0 SO:9,00-15.00 (servis 9:00-15:00) (náhradní díly 9:00-15:00) e ne:zavřeno Hyundai Centrum Valoušek s.r.o. Adresa: é) Ke Stáčírně 2292/19 Praha 4 14900 Kontaktní informace: Telefon prodejce: Telefon servis: 0 Mobil servis: e E-mail: WWW: https://hyu ndaivalou se k,hyundai.cz OtevÍracÍ hodiny: po-µá:7:30-18:00 0 so:10.11.2017 9:00-17:00 0 ne:ZAVŘENO Hyundai Praha Domanský s.r.o. Adresa: jeren"}iášova 1 Praha 5 - Stodůlky 155 00 Kontaktní informace: Telefon prodejce: Telefon servis: E-mail: 0 WWW: https://domansky.hyundaLcz otevírací hodiny: po-pá:8:00 - 19:00 (prodej), 7:00- 19:00 (servis) 0 so:8:00 - 16:00 (prodej), 8:00 - 14:00 {servis) ne:10: 00 - 16:00 (prodej), servis ZAVŘENO jihočeský kraj Hyundai Centrum CB s.r,o, Adtesa: 0 U Staré trati 1733/5 ť) České Budějovice 370 11 Kůntaktni informace: e Telefon prodejce: o Telefon servis: 0 Mobil prodej: Mobil servis: 0 E-mail: 0 WWW: https://centrumcb.hVundai.cz jihomoravský kraj Auto BALVIN spol. s r.o. Adresa: U Červeného mlýna 3 0 Brno - Královo pole 612 00 Kontaktní informace: e Telefon prodejce: @ Telefon servis: Mobil servis: 0 E-mail: WWW: http://www,hyundaibrno,cz OtevÍracÍ hodiny: q po-pá:7:00-19:00 {prodej vozů 8:00-18:00, fleet BUSINISS CENTRLJM 8:00-19:00) so:9:00-13:00 0 ne:zavřeno Karlovarský kraj ALGON PLUS-AUTO a.s, Adresa: · Chebská 113 · KarlovyVary 360 06 Kontaktní informace: · Telefon prodejce: · Telefon servis: 0 Mobil prodej: 0 E-mail: · WWW: https://algonkv,hyu ndai.cz OtevÍracÍ hodiny: po-pá:8:00-18:00 čt: navíc 18:00-22:00 (Hyundai Prodloužená) · so:8:00-12:00 0 ne:zavřeno Kraj Vysočina AUTOCENTR HUDEC s.r.o. Adresa: · servis: Petrovická 1336, prodej: Masarykova 1494 e Nové Město na Moravě 592 31 Kontaktní informace: · Telefon proclejce: · Telefon servis: · E-mail: · WWW: https://autocentrhudec.hyundai.cz OtevĹracÍ hodiny: 0 po-pá:8:00 -17:00 prodejna 7:00 -16:00 servis · so:9:00-11:30 prodejna · ne:ZAVŘENO Královéhradecký kraj Hyundai Hradec s.r.o, Adresa: Bratří Štefanů 978/81a Hradec Králové 500 03 Kontaktní informace: Telefon prodejce: Telefon servis: Mobil prodej: Mobil servis: E-mail: WWW: http://hyundal-hk,cz Oteviraci hodiny: po-pá:prodej 8:00 - 18:00 servis 7:00 - 18:00 čt: nutná rezervace předem: 18:00-22:00 o so:prockj 8:00 - 13:00 servis 7:00 - 12:00 o ne:Zavřeno Liberecký kraj KB CAR, s.r.o. Adresa: 0 Genecála Svobody 86/20 o Liberec - Pavlovice 460 01 Kontaktní informace: 0 Telefon prodejce: Telefon servis: (š Mobil prodej: 0 Mobilservis: E-mail: WWW: httµs://kbcarlbc.hyu ndai,cz Otevirací hodiny: 0 po-pá:prodej 8:00 - 18:00 servis 7:00 - 17:00 so:prodej 9:00 - 12:00 ne:zavřeno Moravskoslezský kraj AUTOLAROS SPEED s,r.o. Adresa: Krmelínská 748/9 Ostrava - Hrabová 720 00 Kontaktní informace: Telefon prodejce: Telefon servis: Mobil prodej: Mobil servis: E-mail: @ WWW: https://autolaros,hyu ndai.cz Otevírací hodiny': 0 po-pá:prodej vozidel (7:00-18:00), Servis a Náhradní díly (7:00-17:00) e so:prodej vozidel {8:00-12:00), Servis a Náhradní dňy (8'00-12:00) 0 ne:zavřeno RELY servis s.r.o, Adresa: Bohummská 778 Ostrava Muglinov 71.2 00 Kontaktní informace: Telefon prodejce: 0 Telefon servis: Mobilservis: 0 E-mail: 0 WWW: https://rely,hyundai.cz Otevíraci hodiny: po-pá:8:00 - 19:00 čt: navíc 19:00-22:00 (Hyundai ProdlouZená) so:9:00 - 13:00 ne:zavřeno olomoucký kraj Horimex cars s,r.o. Adresa: Týnecká 894/53 e Olomouc 779 00 Kontaktní informace: € Mobil prodej: Mobil servis: o E-mail: g WWW: https://horimexca t"s,hyu ndai.cz Otevírací hodiny: po-pá:PRODEj 8:00 - 18:00; SERVIS 7:30 - 1"7:30 O so:8:00- 12:00 g ne:zavřeno pardubický kraj Horimex cars s.r.o. Adresa: Husova 736/4 Vysoké Mýto 566 01 Kontaktní informace: Telefon: Email: plzeňský kraj ASPEKTA Trading s.r.o. Adresa: · Rokycanská tř. 64 0 Plzeň 312 OD Kontaktní informace: · Telefon prodejce: · Telefon servis: · Mobil prodej: · Mobil servis: · E-mail: · WWW: https://aspekta.hyu ndai.cz ôtevÍracÍ hodiny: · po-pá:08.00 - 18.00 · so:09.00 - 12.00 ne:zavřeno středočeský kraj Auto Kout Centrum s.r.o, Adresa: · U Přehzky 2601 · Brandýs nad Labem 250 01 Kontaktní inforinace: · Telefon prodejce: Telefon servis: · Mobil prodej: · Mobil servis: · E-mail: 6 WWW: https://autokout.hyundai.cz Otevírací hodiny: · po-pá:7:00- 18:00 · so:8:00 - 12:00 ne:zavřeno Lenner Motors s.r.o. Adresa: · Černokostelecká 2096/16 · Říčany 251 01 Kontaktní informace: · Telefon prodejce: · Telefon servis: · Mobil prodej: · Mobil servis: E-mail: 0 WWW: https://Iennermotors.hyundai.cz Otevírací hodiny: · po-pá:7:00 - 19:00 hod, SERVIS 8:00 - 19:00 hod. PRODEJ NOVÝCH VOZŮ 8:00 - 19:00 hod. PRODEJ ZÁNOVNÍCH VOZŮ · so:8:00 -13:00 hod. (PRODEJ NOVÝCH A ZÁNOVNÍCH VOZŮ) 8:00 -13:00 hod, PŘÍJEM OPRAV 0 ne:zavřeno Ústecký kraj Louda Auto a.s. - Teplice Adresa: · Srbice 96 · Srbice 415 01 Kontaktní informace: · Telefon prodejce: · Telefon servis: · Mobil prodej: · Mobil servis: 0 E-mail: e WWW: https://loudatepllce.hyundai,cz Otevírací hodiny: · po-pá:8:00 - 18:00 · so:8:00- 12:00 ne:zavřeno zlínský kraj Auto HYUNDAI Uherské Hradiště s.r.o, Adresa: 0 prodej: Na Morávce 1263 Servis: Za Olšávkou 340 · Uherské Hradiště 686 01 Kontaktní informace: Telefon prodejce: · Telefon servis: · E-mail: · WWW: https://uh,hyundai,cz Otevírací hodiny: · po-pá:7:00 - 17:00 (8:00 - 17:00 prodej) 0 so:8:00 - 11:00 e ne:Zavřeno