Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8432315: Sudie proveditelnosti - systém řízení palby dělostřelectva

Příloha 1810400119(2).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo
                         číslo 1810400119

             „Studie proveditelnosti — systém řízení palby"

                                      Článek I.

                                Smluvní strany

1. Česká republika — Ministerstvo obrany

se sídlem:                                                          ředitel Odboru vyzbrojování
zastoupená:                     pozemních sil Sekce vyzbrojování a akvizic MO
                                nám. Svobody 471/4, 160 01 Praha 6
se sídlem kanceláří:

IČO / DIČ:                      60162694 / CZ60162694
bankovní spojení:               Česká národní banka, pobočka 701, Na Příkopě 28,
                                110 03 Praha 1

číslo účtu:

vyřizuje ve věcech technicko-organizačních:

vyřizuje ve věcech smluvních:

adresa pro doručování korespo
                                       Sekce vyzbrojování a akvizic MO
                                       odbor vyzbrojování pozemních sil
                                       nám. Svobody 471/4
                                       160 01 Praha 6

(dále jen „objednatel")

                                             a

2. Vojensky technický ústav, s.p.

zapsán v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu A vložka 75859

se sídlem:                      Mladoboleslavská 944, Kbely, 197 00 Praha 9

zastoupená:

IČO / DIČ:                      24272523 / CZ24272523

Bankovní spojení:                               .s.

Číslo účtu:

vyřizuje ve věcech smluvních:

vyřizuje ve věcech technicko-o

Adresa pro doručování korespondence:  Vojenský technický ústav, s.p.
(dále jen „zhotovitel"),              odštěpný závod VTÚVM
                                      Dlouhá 300
                                      763 21 Slavičín

                                             1
se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
(dále jen „ObčZ."), a podle 2586 a následných tohoto zákona uzavírají tuto

                                               Smlouvu o dílo
                                            (dále jen „Smlouva").

                                                  Článek II.
                                                Účel Smlouvy

Ůčelein této Smlouvy je zpracováním Studie proveditelnosti systému řízení palby (dále jen
„SRP") získat ucelený materiál pro kvalifikované rozhodnutí o pořízení perspektivního
systému řízení palby.

                                                  Článek III.
                                             Předmět Smlouvy

1. Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje pro objednatele provést marketingový průzkum
       trhu v rozsahu Přílohy Č. 2 této Smlouvy a na základě jeho výsledků zpracovat Studii
       proveditelnosti projektu „Systém řízení palby" postupem a v rozsahu specifikovaném
       v Příloze č. 1 této Smlouvy; Studie proveditelnosti systému řízení palby (dále jen
       ,,Studie proveditelnosti SRP") bude zpracována v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb.,
       o ochraně utajovaných skutečností a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších
       předpisů, v režimu utajení „DŮVĚRNÉ".

2. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení marketingového průzkumu trhu
       a zpracování Studie proveditelnosti SRP, při současném spinění všech podmínek
       stanovených touto Smlouvou, cenu dle čl. IV. této Smlouvy.

                                                  Článek IV.
                                               Cena za pinění

1. -Cáa je sjednána dohodou smluvních stran podle 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách,
          znění pozdějších předpisů a činí:

       Cena bez DPH 2 516 500,00 Kč

       DPH (21 % sazba) 528 465,00 Kč

       Cena včetně DPH 3 044 965,00 Kč

       Slovy (třimilionyčtyřicetčtyřitisícdevětsetšedesátpět korun českých a 00/100)

2. Dohodnutá cena bez DPH je konečná a nepřekročitelná pro celý předmět této Smlouvy.
3. Cena bez DPH zahrnuje veškeré náklady spojené s vypracováním Studie proveditelnosti

       SRP a předáním objednateli. K této ceně bude připočtena DPH ve výši aktuální sazby
       platné v den zdanitelného pinění.

4. Rozklad ceny je uveden v Příloze č. 3 této Smlouvy.

                                                   Článek V.
                                        Místo pinění a doba pinění

1. Místem předání Studie proveditelnosti SŘP podle čl. III. odst. 1 této Smlouvy je
       Vojenský útvar 7777 Praha, na adrese Vítězné náměstí 5, 160 00 Praha 6.

2. Zhotovitel se zavazuje dodat dílo při dodržení veškerých ustanovení této Smlouvy
       nejpozději 6 měsíců od podpisu této Smlouvy, pokud se smluvní strany z objektivních
       důvodů nedohodnou jinak.
                                                         2
                                                                  Článek VL
                                                             Dodací podmínky

1. Objednatel pověřil jako svého zástupce pro převzetí pinění velitele Vojenského útvaru

    7777 Praha, jím pověřeného zástupce, (dále jen „zástupce objednatele"), nebo jím

    pověřenou osobu. Studie proveditelnosti SRP bude předána v místě předání

    !dle čl. V odst. 1 této Sml                                               í až pátek v době od 08:00

       [idi o 14:00 hod. Kontakt tel.:
2. Studii proveditelnosti SŘP a související dokumentaci zhotovitel dodá v jednom výtisku

    4/ tištěné podobě a v elektronické podobě na CD, DVD ve formátech PDF, Word
    [ra Excel v českém jazyce.

3. Žhotovitel dodá pinění formou jedné dodávky.

4. Zhotovitel je povinen písemně uvědomit zástupce objednatele nejméně 10 pracovních
        dnů předem, o připravenosti dodat pinění.

5. ťilsončením provedení pinění, které je předmětem této Smlouvy, se rozumí datum
        Podpisu „Předávacího protokolu Studie proveditelnosti SRP", po předání pinění v místě
        Plnění, zástupci obou smluvních stran.

6.  pOi fróptřoekdoáln, ízajephřoežvzoebtsí aphinuěmníujseí  zhotovitel povinen vyhotovit ve třech  výtiscích předávací
                                                             jednoznačně vyplynout, že zhotovitel   spinil svůj závazek

    podle této Smlouvy a dále musí být uvedeno datum a místo předání, jména
    p1ier.!dávajícího a přebírajícího včetně jejich podpisů. Jeden výtisk předávacího protokolu

    obdrží zástupce objednatele a dva výtisky obdrží zhotovitel s tím, že jeden z těchto

    výtisků je zhotovitel povinen přiložit k faktuře — daňovému dokladu.

7. lliatum podpisu předávacího protokolu oběma stranami se považuje za datum předání
        předmětného pinění.

8. ástupce objednatele nepřevezme vadné nebo neúpiné pinění. V takovém případě sepíše

        si+hotovitelem protokol o nepřevzetí pinění, ve kterém bude uveden důvod odmítnutí

        pinění s vytčením vad či neshod, datum a čas odmítnutí převzetí pinění a podpisy
        z[1a.1stupce objednatele a zhotovitele.
        Ii

                          Článek VII.
    OCHRANA UTAJOVANÝCH INFORMACÍ

1. Zhotovitel je povinen zabezpečit ochranu utajovaných informací ve smyslu zákona
       č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti,
       v[iie[iznění pozdějších předpisů (dále jen zákona Č. 412/2005 Sb.").

2. iliotovitel je povinen do 5 pracovních dnů oznámit bezpečnostnímu řediteli MO (dále
              „BŘ MO") všechny změny v zákonných podmínkách uvedených v 17 zákona

        c. I412/2005 Sb., které by mohly vést k ohrožení jeho ekonomické stability.
        II I
3. Zhotovitel je povinen neprodleně písemně oznámit bezpečnostnímu řediteli

        nezpůsobilost ve vztahu k utajovaným informacím podle 19 zákona Č. 412/2005 Sb.,
        zie!jména odnětí osvědčení podnikatele, a vrátit utajované informace nebo utajovaný
        v,t,ojenský materiál rezortu Ministerstva obrany.
         l
4. hotovitel je povinen současně se spiněním příslušných zákonných povinností
        neprodleně písemně oznámit BŘ MO jakékoliv neopráýněné nakládání s utajovanými

        informacemi nebo ztrátu utajovaných informací rezortu Ministerstva obrany.

                                                             3
5. Zhotovitel je povinen umožnit odborným orgánům objednatele, respektive Odboru
       :bezpečnosti MO, kontrolovat na základě písemného pověření dále BR MO nakládání
        š utajovanými informacemi resortu MO v rámci své osoby a svých poddodavatelů.

6. Zhotovitel je povinen do 5 pracovních dnů doručit poskytovateli veškeré změny
        skutečností uvedených v Dotazníku podnikatele.

7. Zhotovitel je povinen vést samostatný seznam poskytnutých utajovaných dokumentů
        ne:bo technických zařízení nebo seznam utajovaných dokumentů a technických zařízení,
        které u podnikatele vznikly.

8. Zhotovitel je povinen vést samostatný seznam utajovaných dokumentů nebo
        technických zařízení poskytnutých jeho poddodavatelům nebo seznam utajovaných
        dókumentů a technických zařízení, které u poddodavatelů vznikly.

9. Zř hotovitel má v souladu $ § 20 odst. I písm. a) zákona č. 412/2005 Sb., přístup
        k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné a v souladu s § 20 odst. 1 písm. b)
        zákona Č. 412/2005 Sb., přístup k utájovaným informacím v rozsahu nařízení vlády
        Č. 522/2005 Sb., kterým se stanoví seznam utajovaných informací, ve znění pozdějších
        předpisů - Přílohy č. 1, pořadové číslo 5, stupně utajení NATO SECFtET a Přílohy
        4.19, pořadové číslo 13, 14 a 21, do a včetně stupně utajení Tajné. Vybranému
        clodavateli bude umožněn přístup do certifikovaného IS OTS VŘ PozS, číslo certifikátu
        Š001783, s dobou platnosti do 10. 01.2020, stupně zabezpečení T/NS. U vybraného
        dodavatele budou vznikat utajované informace stupně utajení Důvěrné.

10. Liotovitel je povinen v rámci dohodnutých vztahů se svými poddodavateli, pro tyto
        stanovit zákaz poskytování utajovaných informací dalším subjektům.
        I!

11. Ukoly v oblasti ochrany utajovaných informací ve vztahu ke zhotoviteli bude pinit

     Prácoviště ochrany informací VÚ 7777 Praha.

12. V případě porušení ochrany utajovaných informací zhotovitelem lze ze strany
        objednatele jednostranně odstoupit od této uzavřené Smlouvy.

                  Článek VIII.
    Fakturaění a platební podmínky

1.  Zhotovitel po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu Předávacího protokolu
    po! předání pinění, doporučené odešle objednateli daňový doklad včetně příloh (dále jen

    ; faktura") ve dvojím vyhotovení (lx originál a lx kopie) v českém jazyce. Faktura musí

    ňovat náležitosti stanovené v § 29 zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
    znění pozdějších předpisů a obchodní listiny stanovené v § 435 ObčZ. Kromě toho

    musí obsahovat tyto údaje a náležitosti:

    — označení dokladu jako faktura — daňový doklad nebo opravný daňový doklad,

    číslo této Smlouvy uvedené objednatelem v záhlaví této Smlouvy,

         den vystavení faktury,

    i počet příloha razítko zhotovitele a podpis osoby oprávněné jednat za zhotovitele,

    4 číslo bankovního účtu zhotovitele,

          k faktuře musí být přiložen v kopii Předávací protokol bez příloh potvrzený

    příslušným zástupcem objednatele,

    Na faktuře musí být dále uvedena tato adresa objednatele:
                                 Česká republika — Ministerstvo obrany
                                 Tychonova 1
                                 160 00 Praha 6
                                 1Č: 60162694, Dlé: CZ60162694

                                              4
              Sekce vyzbrojování a akvizic MO
              Odbor vyzbrojování pozemních sil
              nám. Svobody 471/4
              160 01 Praha 6

2. Cena za předmět pinění dle této Smlouvy je splatná na základě faktury vystavené
       žhbtovitelem po řádném převzetí zástupcem objednatele a po spinění všech podmínek
          ánovených touto Smlouvou. Zálohové platby nebudou poskytovány.

3. Splatnost faktury je 21 (dvacet jedna) kalendářních dnů ode dne jejího doručení
       óbjednateli. V případě, že bude faktura doručena v období od 18. prosince příslušného
       kalendářního roku do 18. ledna následujícího kalendářního roku, prodlužuje se splatnost
       takové faktury o 30 dnů, a to z důvodu platebních podmínek na straně objednatele.
       Faktura je považována za uhrazenou dnem odeslání příslušné částky z účtu objednatele
       a jejim směrováním na účet zhotovitele.

4. Objednatel je oprávněn, do lhůty splatnosti, vrátit zhotoviteli bez zaplacení fakturu,
       14erá neobsahuje náležitosti dle odst. 1 tohoto článku nebo není doložena požadovanými

    doklady, obsahuje neúpiné nebo nesprávné cenové údaje a náležitosti, nebo není

    abručena v požadovaném množství výtisků. Objednatel při vrácení faktury uvede
    vLsechny důvody jejího vrácení. Zhotovitel doručí objednateli novou fakturu

    d:5 kalendářních dnů ode dne doručení vrácené faktury zhotoviteli.

5.  'VIrácením faktury na základě důvodů uvedených v předchozím odstavci zhotoviteli
    presta„ va běžet p.ůvodní lhůta splatnosti a běží nová lhůta dle odst. 1 tohoto článku ode

    dne doručení opravené faktury objednateli. Lhůta splatnosti faktury objednatelem

       J4 považována za dodrženou, je-li v této lhůtě faktura vrácena a odeslána zhotoviteli.
         I

6. Budou-li u zhotovitele shledány důvody k napinění institutu ručení příjemce
        idanitelného pinění podle 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,

    vie.zněm pozdějších předpisů, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat
    zvláštním způsobem zajištění daně podle 109a tohoto zákona.

                   Článek IX.
              Přechod vlastnictví

1.  lastnické právo se převádí ze zhotovitele na objednatele okamžikem převzetí pinění

    ' zástupcem objednatele a potvrzením předávacího protokolu dle čl. VI. odst. 7 této

    Smlouvy.

                                                     Článek X.
                                                   Vady pinění

1. Odpovědnost za vady a nároky z vad pinění či pinění se řídí ustanoveními 2099 až 2112
        óba.

                                                    Článek XI.
                                    Smluvní pokuty a úroky z prodlení

1. Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení s dodáním pinění dle čl. V. odst. 2 této
        Smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč
       za každý započatý den prodlení, maximálně však 5% z předpokládané ceny díla
        bez DPH uvedené v čl. IV smlouvy.

              5
2. V případě nezaplacení faktury za pinění objednatelem ve stanovené lhůtě splatnosti
        e objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení v zákonné výši z fakturované
       částky bez DPH.
      I

3. Právo vymáhat a fakturovat smluvní pokuty a úrok z prodlení vzniká objednateli nebo
      lzhotoviteli dnem následujícím po marném uplynutí příslušné lhůty. Smluvní pokuty
      Fa úrok z prodlení jsou splatné do 30 kalendářních dnů ode dne doručení jejich
       vyúčtování povinné straně.

4. iSinluvní pokutu a úrok z prodlení hradí povinná strana bez ohledu na to, zda a v jaké
       výši vznikla druhé straně v této souvislosti škoda, která je vymahatelná samostatně
      'vedle smluvní pokuty a úroku z prodlení ve výši přesahující smluvní pokutu.

       Článek XII.
    Zvláštní ujednání

1. V+ztah' mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

2. Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí
       ustanoveními OběZ.

3. Zhotovitel prohlašuje, že dodané pinění může být zatíženo právy třetích osob.
       Zhotovitel se zavazuje upozornit vlastníky průmyslových nebo jiných duševních práv

       k technickým a ekonomickým informacím potřebným pro zhotovení díla (dále jen

       lýlastníci chráněných informací") o skutečnosti, že jimi poskytnutá data budou v rámci

       Študie proveditelnosti SRP předána objednateli.
4. O!bjednatel se zavazuje nést odpovědnost za únik informací, které mu budou

       zhotovitelem poskytnuty. V takovém případě se objednatel zavazuje nahradit
       zI hi otoviteli Škodu, která mu v důsledku úniku informací vznikla, a to včetně škody

       iiismluvní pokuty, kterou zhotovitel musel zaplatit z důvodu úniku informací
       :vi lastníkovi chráněných informací.
5. ••NiIřš!echny informace získané v průběhu pinění předmětu této Smlouvy jsou důvěrného
       ěharakteru ve smyslu § 504 OběZ., a mohou být využívány jen se souhlasem

       ólfijednatele. Zhotovitel není oprávněn zpracovanou Studii proveditelnosti SRP užít ani
       umožnit jej' užili třetí osobě bez souhlasu objednatele.

6.   Zhotovitel se zavazuje pinit své závazky vyplývající z této Smlouvy prostřednictvím
    •[si vých zaměstnanců s příslušnou kvalifikační způsobilostí. K získání nezbytných

    •1?peaiékřoinmicekrčýncíhbaázei.kZonhootmovicitkeýl cshe  informací se   připouští  i využití externích zdrojů
                                                              dále zavazuje  zpracovat  Studii proveditelnosti SRP

    na potřebné odborné úrovni s přihlédnutím k maximální možné efektivnosti

    á hospodárnosti. Zhotovitel se bude zároveň při pinění svých závazků vyplývajících

    z féto Smlouvy řídit pokyny vydávanými objednatelem, resp. pověřeným zástupcem

    objednatele. Pokyny nesmí být v rozporu s touto Smlouvou.

7. Zjistí-li objednatel, že zhotovitel piní své závazky vyplývající z této Smlouvy
       v rozporu s jeho pokyny, a to i s přihlédnutím k obsahu dodatečných informací
       čji MO 56694/2019-1350 ze dne 19. února 2019, ve kterých byl konkretizován rozsah
       požadovaného pinění, je zhotovitel povinen odstranit nedostatky vzniklé vadným
       Prbváděním na vlastní náklady a pinit své závazky vyplývající z této Smlouvy řádným
       způsobem.

8. Zhotovitel a objednatel se zavazují neprodleně informovat druhou stranu
       o skutečnostech, které znemožňují, resp. podstatně omezují možnost pinění závazků

                                                              6
        vyplývajících z této Smlouvy, a to do 7 pracovních dnů ode dne vzniku takovéto
        skutečnosti. Strana, u které tyto skutečnosti vznikly, se zavazuje navrhnout způsob
        řešení jejich odstranění.
        Takovou skutečností je i zhotovitelem nezaviněné nenavázání komunikace s některým
        výrobcem/dodavatelein posuzovaných SRP dle kontaktů předaných objednatelem nebo
        prodlení některého výrobce/dodavatele se zasláním odpovědí na „RFI" z důvodů
        na straně tohoto výrobce/dodavatele (vývozní licence, NDA apod.) nebo zásahu vyšší
        moci. V tomto případě je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli zaslání nového
        kontaktu, nebo navrhnout ukončení pokusů o kontakt s výrobcem/dodavatelem
        konkrétního SRP a jeho nehodnocení v závěrečné zprávě z provedeného
        marketingového průzkumu trhu, a dále sdělit objednateli prodloužení termínu v souladu
        s následující větou tohoto odstavce, případně navrhnout jiný termín pinění. O případné
        'prodlení s obdržením informací u daného SkP vzniklé zásahem vyšší mocí, z důvodů
        'na straně výrobce/dodavatele nebo z důvodu nefunkčního kontaktu bude prodloužen
         errnín pinění stanovený v čl. V, odst. 2 této Smlouvy, pokud se strany nedohodnou
        i iňak.
        Zásah vyšší moci zahrnuje zejména stávky a nepokoje, výluky nebo jakékoliv spory
        mezi vedením a pracovníky výrobce/dodavatele, přírodní katastrofy, válku, občanské
        nepokoje, demonstrace, zrušení nebo pozastavení vývozních nebo dovozních licencí,
        prioritní vládní nařízení, stanovení nebo omezení týkající se použití materiálů nebo
        pracovních sil, nedostatek energie, nehody, jednání vládních autorit (nebo naopak jejich
        nečinnost), jako například nevydání, neschválení nebo prodlení ve vydání víz, povolení
       ,nebo vstupu navzdory řádně podané žádosti.
9.

                                                                 7
8
Stručný úvod

2 1Přehled hlavních požadavků na přejímání a předávání nezbytných údajů
    ;(formalizovaných zpráv) podle standardizačních dohod (STANAG 2245, 2432, 2484,

   12934. 4119, 4144, 4500), ČOS 131501 a s nimi souvisejících standardizačních dohod

    I a spojeneckých publikací v rámci spolupráce s průzkumnými nebo palebnými
 • ;jednotkami jiných armád NATO (včetně stručné charakteristiky a obsahu
 • požadovaného údaje/zprávy)

3 Přehled požadavků pro zajištění kompatibility s jednotkami NATO, zejména
       armádami členských států zapojenýth do programu Artillery System Cooperative

    1Activities (ASCA), v rámci kolektivní obrany a působení v zahraničních operacích
    1 (včetně stručné charakteristiky a obsahu požadovaného údaje/zprávy)

4. Přehled hlavních koordinačních opatření palebné podpory sdílených v rámci
• kolektivní obrany a působení v zahraničních thisíth (např. ACA, NFA, RFA atd.

     včetně jejich stručné charakteristiky a obsahu)

I itdpokládaný rozsah podkladové studie cca 20 štran, termín zpracování do 3 měsíců
od provedení dohovoru zhotovitele s kompetentními funkcionáři UO Brno.

10. • SPory, které mohou vzniknout z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní mezi smluvními

stranami, budou řešeny vzájemnou písemnou dohodou. V případě, že k dohodě

né;clojde, budou řešeny na základě návrhu jedné strany příslušným soudem.

11. šilluvní strany si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého z jejich

        lákladních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví a jakékoli změně osob

        uI vFedených v čl. I. této Smlouvy.

       I1

12. Jednacím jazykem při jakémkoliv ústním jednání či písemhém styku, souvisejícím

Plněním této Smlouvy, je český jazyk.

iI                                     9
                                                   Článek XIII.
                                     Zástupci stran a kontaktní osoby

1. Jménem objednatele může činit právní jednání ve všech záležitostech týkajících se této
    Smlouvy pouze osoba, oprávněná jednat jménem objednatele, uvedená v čl. I. této
    Siňlouvy a jménem zhotovitele může činit právní jednání ve všech záležitostech,
    týkajících se této Smlouvy pouze osoba, oprávněná jednat jménem zhotovitele, uvedená
    v čl. I. této Smlouvy.

2. Kontaktní osoby smluvních stran, uvedené v čl. I. této Smlouvy budou zabezpečovat
    vzájemnou komunikaci, koordinaci, informovanost stran včetně přípravy návrhů
    příslušných dokumentů. Tyto osoby nejsou oprávněny činit žádné právní úkony.

3. Dojde-li k jakékoli změně osob podle čl. XII. odst. 11 této Smlouvy, jsou objednatel nebo
    zhoi tovitel povinni neprodleně oznámit písemně takovou změnu druhé straně.

4. Zm.ě, na osob podle čl. XII. odst. 11 této Smlouvy nebude považována za změnu této
    Smlouvy.

                                                   Článek XIV.
                                           Zánik smluvního vztahu

I. Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká v těchto případech:
       aL ) spiněním všech závazků řádně a včas;
        b)' písemnou dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně
              vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku této Smlouvy
              a vzájemným vypořádáním již poskytnutých pinění včetně úroků a peněžních
              závazků;
        p) jednostranným odstoupením od této Smlouvy objednatelem pro její podstatné
              porušení zhotovitelem s tím, že podstatným porušením této Smlouvy se rozumí:
        • • nedodání Studie proveditelnosti SŘP řádně a včas;
               • prodlení spiněním více jak 30 dní pokud se smluvní strany nedohodnou
                    jinak.
        d) jednostranným odstoupením od této Smlouvy zhotovitelem v zákonem
              stanovených případech;
              jednostranným odstoupením od této Smlouvy zhotovitelem v případě neposkytnutí
              informací objednatelem dle čl. XII, odst. 9 této Smlouvy a to ani v dodatečné lhůtě
              60 dnů od doručení žádosti zhotovitele do datové schránky objednatele.

2. V i případě jednostranného odstoupení od této Smlouvy zhotovitelem se objednatel
           vazuje zaplatit zhotoviteli veškeré do té doby vynaložené náklady na provedení díla.

                                                    Článek XV.
                                              Závěrečná ujednání
1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
        dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona Č. 340/2015 Sb. Zhotovitel souhlasí
        (s výjimkou uvedenou v následující větě tohoto odstavce) se zveřejněním obsahu této
        Smlouvy. Zhotovitel výslovně upozorňuje objednatele, že cenové kalkulace poskytnuté
        na základě této Smlouvy objednateli jsou předmětem jeho obchodního tajemství a je
        povinností objednatele tato data z uveřejnění vyloučit v souladu s 5 odst. 6 zákona
        Č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

2. Tato Smlouva je vyhotovena v elektronické podobě o II stranách a 3 přílohách
       •o 13 stranách.

                                                          10
      •r
3. Tato Smlouva může být měněná či doplňována pouze písemnými, oboustranně

        dóhodnutými, vzestuPĎ'é číslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí.

4. Sitiluvní strany prohlašují, že všechny uvedené zkratky v této Smlouvě jsou jim známy.

5. Sibluviú strany prohlašují, že jim nejsou známý žádné skutečnosti, které by uzavření
        éto Smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v pihám rozsahu nesou veškeré právní
       důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého
       sduhlasu s obsahem této Smlouvy připójují pod ní své podpisy.

6. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy:

  tř-noha é. 1  — „Specifikace Studie proveditelnosti systému řízení        - 10 stran

'Příloha č. 2   palby"
•
                — „Požadavek na informace k provedení prvotní/vsiupní -2 strany
  PřilOha č 3
                analýzy produktu"

                — „Rozklad ceny"                                            - 1 strana

V Praze dne 28. února 2019                     V         dne
                                                     Za zhotovitele
Za objednatele
                                                  • Podepsáno elektronicky
ředitel odboru vyzbrojování pozemnich sil
     Sekce vyzbrojování a akvizic MO
            Podepsáno elektronicky

                                           11