Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo číslo 1810400119 „Studie proveditelnosti — systém řízení palby" Článek I. Smluvní strany 1. Česká republika — Ministerstvo obrany se sídlem: ředitel Odboru vyzbrojování zastoupená: pozemních sil Sekce vyzbrojování a akvizic MO nám. Svobody 471/4, 160 01 Praha 6 se sídlem kanceláří: IČO / DIČ: 60162694 / CZ60162694 bankovní spojení: Česká národní banka, pobočka 701, Na Příkopě 28, 110 03 Praha 1 číslo účtu: vyřizuje ve věcech technicko-organizačních: vyřizuje ve věcech smluvních: adresa pro doručování korespo Sekce vyzbrojování a akvizic MO odbor vyzbrojování pozemních sil nám. Svobody 471/4 160 01 Praha 6 (dále jen „objednatel") a 2. Vojensky technický ústav, s.p. zapsán v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu A vložka 75859 se sídlem: Mladoboleslavská 944, Kbely, 197 00 Praha 9 zastoupená: IČO / DIČ: 24272523 / CZ24272523 Bankovní spojení: .s. Číslo účtu: vyřizuje ve věcech smluvních: vyřizuje ve věcech technicko-o Adresa pro doručování korespondence: Vojenský technický ústav, s.p. (dále jen „zhotovitel"), odštěpný závod VTÚVM Dlouhá 300 763 21 Slavičín 1 se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „ObčZ."), a podle 2586 a následných tohoto zákona uzavírají tuto Smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva"). Článek II. Účel Smlouvy Ůčelein této Smlouvy je zpracováním Studie proveditelnosti systému řízení palby (dále jen „SRP") získat ucelený materiál pro kvalifikované rozhodnutí o pořízení perspektivního systému řízení palby. Článek III. Předmět Smlouvy 1. Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje pro objednatele provést marketingový průzkum trhu v rozsahu Přílohy Č. 2 této Smlouvy a na základě jeho výsledků zpracovat Studii proveditelnosti projektu „Systém řízení palby" postupem a v rozsahu specifikovaném v Příloze č. 1 této Smlouvy; Studie proveditelnosti systému řízení palby (dále jen ,,Studie proveditelnosti SRP") bude zpracována v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů, v režimu utajení „DŮVĚRNÉ". 2. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení marketingového průzkumu trhu a zpracování Studie proveditelnosti SRP, při současném spinění všech podmínek stanovených touto Smlouvou, cenu dle čl. IV. této Smlouvy. Článek IV. Cena za pinění 1. -Cáa je sjednána dohodou smluvních stran podle 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, znění pozdějších předpisů a činí: Cena bez DPH 2 516 500,00 Kč DPH (21 % sazba) 528 465,00 Kč Cena včetně DPH 3 044 965,00 Kč Slovy (třimilionyčtyřicetčtyřitisícdevětsetšedesátpět korun českých a 00/100) 2. Dohodnutá cena bez DPH je konečná a nepřekročitelná pro celý předmět této Smlouvy. 3. Cena bez DPH zahrnuje veškeré náklady spojené s vypracováním Studie proveditelnosti SRP a předáním objednateli. K této ceně bude připočtena DPH ve výši aktuální sazby platné v den zdanitelného pinění. 4. Rozklad ceny je uveden v Příloze č. 3 této Smlouvy. Článek V. Místo pinění a doba pinění 1. Místem předání Studie proveditelnosti SŘP podle čl. III. odst. 1 této Smlouvy je Vojenský útvar 7777 Praha, na adrese Vítězné náměstí 5, 160 00 Praha 6. 2. Zhotovitel se zavazuje dodat dílo při dodržení veškerých ustanovení této Smlouvy nejpozději 6 měsíců od podpisu této Smlouvy, pokud se smluvní strany z objektivních důvodů nedohodnou jinak. 2 Článek VL Dodací podmínky 1. Objednatel pověřil jako svého zástupce pro převzetí pinění velitele Vojenského útvaru 7777 Praha, jím pověřeného zástupce, (dále jen „zástupce objednatele"), nebo jím pověřenou osobu. Studie proveditelnosti SRP bude předána v místě předání !dle čl. V odst. 1 této Sml í až pátek v době od 08:00 [idi o 14:00 hod. Kontakt tel.: 2. Studii proveditelnosti SŘP a související dokumentaci zhotovitel dodá v jednom výtisku 4/ tištěné podobě a v elektronické podobě na CD, DVD ve formátech PDF, Word [ra Excel v českém jazyce. 3. Žhotovitel dodá pinění formou jedné dodávky. 4. Zhotovitel je povinen písemně uvědomit zástupce objednatele nejméně 10 pracovních dnů předem, o připravenosti dodat pinění. 5. ťilsončením provedení pinění, které je předmětem této Smlouvy, se rozumí datum Podpisu „Předávacího protokolu Studie proveditelnosti SRP", po předání pinění v místě Plnění, zástupci obou smluvních stran. 6. pOi fróptřoekdoáln, ízajephřoežvzoebtsí aphinuěmníujseí zhotovitel povinen vyhotovit ve třech výtiscích předávací jednoznačně vyplynout, že zhotovitel spinil svůj závazek podle této Smlouvy a dále musí být uvedeno datum a místo předání, jména p1ier.!dávajícího a přebírajícího včetně jejich podpisů. Jeden výtisk předávacího protokolu obdrží zástupce objednatele a dva výtisky obdrží zhotovitel s tím, že jeden z těchto výtisků je zhotovitel povinen přiložit k faktuře — daňovému dokladu. 7. lliatum podpisu předávacího protokolu oběma stranami se považuje za datum předání předmětného pinění. 8. ástupce objednatele nepřevezme vadné nebo neúpiné pinění. V takovém případě sepíše si+hotovitelem protokol o nepřevzetí pinění, ve kterém bude uveden důvod odmítnutí pinění s vytčením vad či neshod, datum a čas odmítnutí převzetí pinění a podpisy z[1a.1stupce objednatele a zhotovitele. Ii Článek VII. OCHRANA UTAJOVANÝCH INFORMACÍ 1. Zhotovitel je povinen zabezpečit ochranu utajovaných informací ve smyslu zákona č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, v[iie[iznění pozdějších předpisů (dále jen zákona Č. 412/2005 Sb."). 2. iliotovitel je povinen do 5 pracovních dnů oznámit bezpečnostnímu řediteli MO (dále „BŘ MO") všechny změny v zákonných podmínkách uvedených v 17 zákona c. I412/2005 Sb., které by mohly vést k ohrožení jeho ekonomické stability. II I 3. Zhotovitel je povinen neprodleně písemně oznámit bezpečnostnímu řediteli nezpůsobilost ve vztahu k utajovaným informacím podle 19 zákona Č. 412/2005 Sb., zie!jména odnětí osvědčení podnikatele, a vrátit utajované informace nebo utajovaný v,t,ojenský materiál rezortu Ministerstva obrany. l 4. hotovitel je povinen současně se spiněním příslušných zákonných povinností neprodleně písemně oznámit BŘ MO jakékoliv neopráýněné nakládání s utajovanými informacemi nebo ztrátu utajovaných informací rezortu Ministerstva obrany. 3 5. Zhotovitel je povinen umožnit odborným orgánům objednatele, respektive Odboru :bezpečnosti MO, kontrolovat na základě písemného pověření dále BR MO nakládání š utajovanými informacemi resortu MO v rámci své osoby a svých poddodavatelů. 6. Zhotovitel je povinen do 5 pracovních dnů doručit poskytovateli veškeré změny skutečností uvedených v Dotazníku podnikatele. 7. Zhotovitel je povinen vést samostatný seznam poskytnutých utajovaných dokumentů ne:bo technických zařízení nebo seznam utajovaných dokumentů a technických zařízení, které u podnikatele vznikly. 8. Zhotovitel je povinen vést samostatný seznam utajovaných dokumentů nebo technických zařízení poskytnutých jeho poddodavatelům nebo seznam utajovaných dókumentů a technických zařízení, které u poddodavatelů vznikly. 9. Zř hotovitel má v souladu $ § 20 odst. I písm. a) zákona č. 412/2005 Sb., přístup k utajovaným informacím stupně utajení Důvěrné a v souladu s § 20 odst. 1 písm. b) zákona Č. 412/2005 Sb., přístup k utájovaným informacím v rozsahu nařízení vlády Č. 522/2005 Sb., kterým se stanoví seznam utajovaných informací, ve znění pozdějších předpisů - Přílohy č. 1, pořadové číslo 5, stupně utajení NATO SECFtET a Přílohy 4.19, pořadové číslo 13, 14 a 21, do a včetně stupně utajení Tajné. Vybranému clodavateli bude umožněn přístup do certifikovaného IS OTS VŘ PozS, číslo certifikátu Š001783, s dobou platnosti do 10. 01.2020, stupně zabezpečení T/NS. U vybraného dodavatele budou vznikat utajované informace stupně utajení Důvěrné. 10. Liotovitel je povinen v rámci dohodnutých vztahů se svými poddodavateli, pro tyto stanovit zákaz poskytování utajovaných informací dalším subjektům. I! 11. Ukoly v oblasti ochrany utajovaných informací ve vztahu ke zhotoviteli bude pinit Prácoviště ochrany informací VÚ 7777 Praha. 12. V případě porušení ochrany utajovaných informací zhotovitelem lze ze strany objednatele jednostranně odstoupit od této uzavřené Smlouvy. Článek VIII. Fakturaění a platební podmínky 1. Zhotovitel po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu Předávacího protokolu po! předání pinění, doporučené odešle objednateli daňový doklad včetně příloh (dále jen ; faktura") ve dvojím vyhotovení (lx originál a lx kopie) v českém jazyce. Faktura musí ňovat náležitosti stanovené v § 29 zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, znění pozdějších předpisů a obchodní listiny stanovené v § 435 ObčZ. Kromě toho musí obsahovat tyto údaje a náležitosti: — označení dokladu jako faktura — daňový doklad nebo opravný daňový doklad, číslo této Smlouvy uvedené objednatelem v záhlaví této Smlouvy, den vystavení faktury, i počet příloha razítko zhotovitele a podpis osoby oprávněné jednat za zhotovitele, 4 číslo bankovního účtu zhotovitele, k faktuře musí být přiložen v kopii Předávací protokol bez příloh potvrzený příslušným zástupcem objednatele, Na faktuře musí být dále uvedena tato adresa objednatele: Česká republika — Ministerstvo obrany Tychonova 1 160 00 Praha 6 1Č: 60162694, Dlé: CZ60162694 4 Sekce vyzbrojování a akvizic MO Odbor vyzbrojování pozemních sil nám. Svobody 471/4 160 01 Praha 6 2. Cena za předmět pinění dle této Smlouvy je splatná na základě faktury vystavené žhbtovitelem po řádném převzetí zástupcem objednatele a po spinění všech podmínek ánovených touto Smlouvou. Zálohové platby nebudou poskytovány. 3. Splatnost faktury je 21 (dvacet jedna) kalendářních dnů ode dne jejího doručení óbjednateli. V případě, že bude faktura doručena v období od 18. prosince příslušného kalendářního roku do 18. ledna následujícího kalendářního roku, prodlužuje se splatnost takové faktury o 30 dnů, a to z důvodu platebních podmínek na straně objednatele. Faktura je považována za uhrazenou dnem odeslání příslušné částky z účtu objednatele a jejim směrováním na účet zhotovitele. 4. Objednatel je oprávněn, do lhůty splatnosti, vrátit zhotoviteli bez zaplacení fakturu, 14erá neobsahuje náležitosti dle odst. 1 tohoto článku nebo není doložena požadovanými doklady, obsahuje neúpiné nebo nesprávné cenové údaje a náležitosti, nebo není abručena v požadovaném množství výtisků. Objednatel při vrácení faktury uvede vLsechny důvody jejího vrácení. Zhotovitel doručí objednateli novou fakturu d:5 kalendářních dnů ode dne doručení vrácené faktury zhotoviteli. 5. 'VIrácením faktury na základě důvodů uvedených v předchozím odstavci zhotoviteli presta„ va běžet p.ůvodní lhůta splatnosti a běží nová lhůta dle odst. 1 tohoto článku ode dne doručení opravené faktury objednateli. Lhůta splatnosti faktury objednatelem J4 považována za dodrženou, je-li v této lhůtě faktura vrácena a odeslána zhotoviteli. I 6. Budou-li u zhotovitele shledány důvody k napinění institutu ručení příjemce idanitelného pinění podle 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, vie.zněm pozdějších předpisů, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle 109a tohoto zákona. Článek IX. Přechod vlastnictví 1. lastnické právo se převádí ze zhotovitele na objednatele okamžikem převzetí pinění ' zástupcem objednatele a potvrzením předávacího protokolu dle čl. VI. odst. 7 této Smlouvy. Článek X. Vady pinění 1. Odpovědnost za vady a nároky z vad pinění či pinění se řídí ustanoveními 2099 až 2112 óba. Článek XI. Smluvní pokuty a úroky z prodlení 1. Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení s dodáním pinění dle čl. V. odst. 2 této Smlouvy, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,00 Kč za každý započatý den prodlení, maximálně však 5% z předpokládané ceny díla bez DPH uvedené v čl. IV smlouvy. 5 2. V případě nezaplacení faktury za pinění objednatelem ve stanovené lhůtě splatnosti e objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení v zákonné výši z fakturované částky bez DPH. I 3. Právo vymáhat a fakturovat smluvní pokuty a úrok z prodlení vzniká objednateli nebo lzhotoviteli dnem následujícím po marném uplynutí příslušné lhůty. Smluvní pokuty Fa úrok z prodlení jsou splatné do 30 kalendářních dnů ode dne doručení jejich vyúčtování povinné straně. 4. iSinluvní pokutu a úrok z prodlení hradí povinná strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla druhé straně v této souvislosti škoda, která je vymahatelná samostatně 'vedle smluvní pokuty a úroku z prodlení ve výši přesahující smluvní pokutu. Článek XII. Zvláštní ujednání 1. V+ztah' mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky. 2. Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními OběZ. 3. Zhotovitel prohlašuje, že dodané pinění může být zatíženo právy třetích osob. Zhotovitel se zavazuje upozornit vlastníky průmyslových nebo jiných duševních práv k technickým a ekonomickým informacím potřebným pro zhotovení díla (dále jen lýlastníci chráněných informací") o skutečnosti, že jimi poskytnutá data budou v rámci Študie proveditelnosti SRP předána objednateli. 4. O!bjednatel se zavazuje nést odpovědnost za únik informací, které mu budou zhotovitelem poskytnuty. V takovém případě se objednatel zavazuje nahradit zI hi otoviteli Škodu, která mu v důsledku úniku informací vznikla, a to včetně škody iiismluvní pokuty, kterou zhotovitel musel zaplatit z důvodu úniku informací :vi lastníkovi chráněných informací. 5. ••NiIřš!echny informace získané v průběhu pinění předmětu této Smlouvy jsou důvěrného ěharakteru ve smyslu § 504 OběZ., a mohou být využívány jen se souhlasem ólfijednatele. Zhotovitel není oprávněn zpracovanou Studii proveditelnosti SRP užít ani umožnit jej' užili třetí osobě bez souhlasu objednatele. 6. Zhotovitel se zavazuje pinit své závazky vyplývající z této Smlouvy prostřednictvím •[si vých zaměstnanců s příslušnou kvalifikační způsobilostí. K získání nezbytných •1?peaiékřoinmicekrčýncíhbaázei.kZonhootmovicitkeýl cshe informací se připouští i využití externích zdrojů dále zavazuje zpracovat Studii proveditelnosti SRP na potřebné odborné úrovni s přihlédnutím k maximální možné efektivnosti á hospodárnosti. Zhotovitel se bude zároveň při pinění svých závazků vyplývajících z féto Smlouvy řídit pokyny vydávanými objednatelem, resp. pověřeným zástupcem objednatele. Pokyny nesmí být v rozporu s touto Smlouvou. 7. Zjistí-li objednatel, že zhotovitel piní své závazky vyplývající z této Smlouvy v rozporu s jeho pokyny, a to i s přihlédnutím k obsahu dodatečných informací čji MO 56694/2019-1350 ze dne 19. února 2019, ve kterých byl konkretizován rozsah požadovaného pinění, je zhotovitel povinen odstranit nedostatky vzniklé vadným Prbváděním na vlastní náklady a pinit své závazky vyplývající z této Smlouvy řádným způsobem. 8. Zhotovitel a objednatel se zavazují neprodleně informovat druhou stranu o skutečnostech, které znemožňují, resp. podstatně omezují možnost pinění závazků 6 vyplývajících z této Smlouvy, a to do 7 pracovních dnů ode dne vzniku takovéto skutečnosti. Strana, u které tyto skutečnosti vznikly, se zavazuje navrhnout způsob řešení jejich odstranění. Takovou skutečností je i zhotovitelem nezaviněné nenavázání komunikace s některým výrobcem/dodavatelein posuzovaných SRP dle kontaktů předaných objednatelem nebo prodlení některého výrobce/dodavatele se zasláním odpovědí na „RFI" z důvodů na straně tohoto výrobce/dodavatele (vývozní licence, NDA apod.) nebo zásahu vyšší moci. V tomto případě je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli zaslání nového kontaktu, nebo navrhnout ukončení pokusů o kontakt s výrobcem/dodavatelem konkrétního SRP a jeho nehodnocení v závěrečné zprávě z provedeného marketingového průzkumu trhu, a dále sdělit objednateli prodloužení termínu v souladu s následující větou tohoto odstavce, případně navrhnout jiný termín pinění. O případné 'prodlení s obdržením informací u daného SkP vzniklé zásahem vyšší mocí, z důvodů 'na straně výrobce/dodavatele nebo z důvodu nefunkčního kontaktu bude prodloužen errnín pinění stanovený v čl. V, odst. 2 této Smlouvy, pokud se strany nedohodnou i iňak. Zásah vyšší moci zahrnuje zejména stávky a nepokoje, výluky nebo jakékoliv spory mezi vedením a pracovníky výrobce/dodavatele, přírodní katastrofy, válku, občanské nepokoje, demonstrace, zrušení nebo pozastavení vývozních nebo dovozních licencí, prioritní vládní nařízení, stanovení nebo omezení týkající se použití materiálů nebo pracovních sil, nedostatek energie, nehody, jednání vládních autorit (nebo naopak jejich nečinnost), jako například nevydání, neschválení nebo prodlení ve vydání víz, povolení ,nebo vstupu navzdory řádně podané žádosti. 9. 7 8 Stručný úvod 2 1Přehled hlavních požadavků na přejímání a předávání nezbytných údajů ;(formalizovaných zpráv) podle standardizačních dohod (STANAG 2245, 2432, 2484, 12934. 4119, 4144, 4500), ČOS 131501 a s nimi souvisejících standardizačních dohod I a spojeneckých publikací v rámci spolupráce s průzkumnými nebo palebnými • ;jednotkami jiných armád NATO (včetně stručné charakteristiky a obsahu • požadovaného údaje/zprávy) 3 Přehled požadavků pro zajištění kompatibility s jednotkami NATO, zejména armádami členských států zapojenýth do programu Artillery System Cooperative 1Activities (ASCA), v rámci kolektivní obrany a působení v zahraničních operacích 1 (včetně stručné charakteristiky a obsahu požadovaného údaje/zprávy) 4. Přehled hlavních koordinačních opatření palebné podpory sdílených v rámci • kolektivní obrany a působení v zahraničních thisíth (např. ACA, NFA, RFA atd. včetně jejich stručné charakteristiky a obsahu) I itdpokládaný rozsah podkladové studie cca 20 štran, termín zpracování do 3 měsíců od provedení dohovoru zhotovitele s kompetentními funkcionáři UO Brno. 10. • SPory, které mohou vzniknout z této Smlouvy nebo v souvislosti s ní mezi smluvními stranami, budou řešeny vzájemnou písemnou dohodou. V případě, že k dohodě né;clojde, budou řešeny na základě návrhu jedné strany příslušným soudem. 11. šilluvní strany si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého z jejich lákladních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví a jakékoli změně osob uI vFedených v čl. I. této Smlouvy. I1 12. Jednacím jazykem při jakémkoliv ústním jednání či písemhém styku, souvisejícím Plněním této Smlouvy, je český jazyk. iI 9 Článek XIII. Zástupci stran a kontaktní osoby 1. Jménem objednatele může činit právní jednání ve všech záležitostech týkajících se této Smlouvy pouze osoba, oprávněná jednat jménem objednatele, uvedená v čl. I. této Siňlouvy a jménem zhotovitele může činit právní jednání ve všech záležitostech, týkajících se této Smlouvy pouze osoba, oprávněná jednat jménem zhotovitele, uvedená v čl. I. této Smlouvy. 2. Kontaktní osoby smluvních stran, uvedené v čl. I. této Smlouvy budou zabezpečovat vzájemnou komunikaci, koordinaci, informovanost stran včetně přípravy návrhů příslušných dokumentů. Tyto osoby nejsou oprávněny činit žádné právní úkony. 3. Dojde-li k jakékoli změně osob podle čl. XII. odst. 11 této Smlouvy, jsou objednatel nebo zhoi tovitel povinni neprodleně oznámit písemně takovou změnu druhé straně. 4. Zm.ě, na osob podle čl. XII. odst. 11 této Smlouvy nebude považována za změnu této Smlouvy. Článek XIV. Zánik smluvního vztahu I. Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká v těchto případech: aL ) spiněním všech závazků řádně a včas; b)' písemnou dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku této Smlouvy a vzájemným vypořádáním již poskytnutých pinění včetně úroků a peněžních závazků; p) jednostranným odstoupením od této Smlouvy objednatelem pro její podstatné porušení zhotovitelem s tím, že podstatným porušením této Smlouvy se rozumí: • • nedodání Studie proveditelnosti SŘP řádně a včas; • prodlení spiněním více jak 30 dní pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. d) jednostranným odstoupením od této Smlouvy zhotovitelem v zákonem stanovených případech; jednostranným odstoupením od této Smlouvy zhotovitelem v případě neposkytnutí informací objednatelem dle čl. XII, odst. 9 této Smlouvy a to ani v dodatečné lhůtě 60 dnů od doručení žádosti zhotovitele do datové schránky objednatele. 2. V i případě jednostranného odstoupení od této Smlouvy zhotovitelem se objednatel vazuje zaplatit zhotoviteli veškeré do té doby vynaložené náklady na provedení díla. Článek XV. Závěrečná ujednání 1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona Č. 340/2015 Sb. Zhotovitel souhlasí (s výjimkou uvedenou v následující větě tohoto odstavce) se zveřejněním obsahu této Smlouvy. Zhotovitel výslovně upozorňuje objednatele, že cenové kalkulace poskytnuté na základě této Smlouvy objednateli jsou předmětem jeho obchodního tajemství a je povinností objednatele tato data z uveřejnění vyloučit v souladu s 5 odst. 6 zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv. 2. Tato Smlouva je vyhotovena v elektronické podobě o II stranách a 3 přílohách •o 13 stranách. 10 •r 3. Tato Smlouva může být měněná či doplňována pouze písemnými, oboustranně dóhodnutými, vzestuPĎ'é číslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. 4. Sitiluvní strany prohlašují, že všechny uvedené zkratky v této Smlouvě jsou jim známy. 5. Sibluviú strany prohlašují, že jim nejsou známý žádné skutečnosti, které by uzavření éto Smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v pihám rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého sduhlasu s obsahem této Smlouvy připójují pod ní své podpisy. 6. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: tř-noha é. 1 — „Specifikace Studie proveditelnosti systému řízení - 10 stran 'Příloha č. 2 palby" • — „Požadavek na informace k provedení prvotní/vsiupní -2 strany PřilOha č 3 analýzy produktu" — „Rozklad ceny" - 1 strana V Praze dne 28. února 2019 V dne Za zhotovitele Za objednatele • Podepsáno elektronicky ředitel odboru vyzbrojování pozemnich sil Sekce vyzbrojování a akvizic MO Podepsáno elektronicky 11