Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o poskytování služeb uzavřená podle zákona ust. § 1746 zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník v platném znění CLI Smluvní strany Základní škola a Mateřská škola Komenského 703/1, příspěvková organizace IČ: 00848298 sídlo: Komenského 703/1, 743 01 Bílovec zastoupení: Mgr. Hana Bajnárková - ředitelka jako „Odběratel" a Pavlína Sokolíčková IČ: 07525001 Adresa sídla: Zahradní 683/55, 743 01 Bílovec jako „Dodavatel" ČI. II Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek dodavatele provádět pro objednatele správu sportovní haly při Základní škole a Mateřské škole Komenského 701/3, příspěvkové organizace, Bílovec, nacházející se na ul. Komenského v Bílovci. ČI. III Rozsah plnění 1. Dodavatel se touto smlouvou zavazuje provádět a) jednání s uživateli haly b) organizaci sportovních turnajů c) vedení evidence o užívání haly d) předávání podkladů pro fakturaci e) zabezpečení sportovních a společenských akcí pořádaných základní školou f) údržbu okolí sportovní haly ČI. IV Doba trvání smlouvy 1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou a to od 1.3.2019 do 31.12.2019, s možností ji vypovědět s jednoměsíční výpovědní lhůtou. ČI. V Cena a platební podmínky 1. Za služby uvedené v Článku III uhradí odběratel dodavateli po dobu trvání smlouvy celkovou dohodnutou částku ve výši 117 000 Kč včetně DPH. 2. Celková dohodnutá částka bude placena měsíčně částkou 11 700 Kč, které jsou splatné na základě daňového dokladu vystaveného dodavatelem se splatností 14 dnů od data vystavení. Za den uskutečnění zdanitelného plnění se považuje poslední den v daném měsíci. Odběratel se zavazuje uhradit fakturovanou částku bankovním převodem na účet dodavatele. 3. Daňové doklady musí obsahovat náležitosti dle § 29 zákona č. 235/2044 Sb. Zákon o dani z přidané hodnoty v platném znění. ČI. VI Povinnosti dodavatele 1. Dodavatel je povinen zabezpečit služby uvedené v článku III. této smlouvy v souladu s požadavky odběratele. 2. Dodavatel odpovídá za škodu způsobenou okolnostmi, které mají původ v povaze zařízení a techniky, kterou při výkonu činnosti dle předmětu smlouvy bude používat. ČI. VII Povinnosti odběratele 1. Odběratel je povinen seznámit dodavatele s únikovými cestami ve sportovní hale a s požární poplachovou směrnicí platnou pro budovu školy a sportovní haly. 2. Odběratel je povinen poskytnout služby, které souvisí s předmětem smlouvy tj. dodávka elektřiny, osvětlení, tepla a vody. 3. Odběratel je oprávněn kdykoliv kontrolovat provádění činnosti stanovené dle této smlouvy a zjistí-li, že dodavatel provádí tuto činnost v rozporu se svými povinnostmi, je oprávněn žádat po dodavateli neprodleně odstranění závad vzniklých nesprávným prováděním činnosti. 4. Odběratel je povinen platit sjednanou odměnu podle Článku V. této smlouvy za podmínky řádného plnění předmětu smlouvy ze strany dodavatele. ČI. VIII Závěrečná ustanovení 1. Jakékoli změny nebo doplňky této smlouvy mohou být učiněny pouze se souhlasem obou smluvních stran a to formou písemných dodatků. 2. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 3. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech pro každou ze smluvních stran. V Bílovci dne 28.2.2019 Odběratel Dodavatel