Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 1 k Rámcové smlouvě o financování projektu název: Rekonstrukce traťových a přejezdových zabezpečovacích zařízení v úseku Lužná u Rakovníka - Rakovník evidenční číslo: 521 352 0027 v rámci Operačního programu Doprava, z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury Článek 1 Smluvní strany Státní fond dopravní infrastruktury Sokolovská 278, 190 00 Praha 9, IČO: 70856508 zastoupený ředitelem Ing. Zbyňkem Hořelicou (dále jen „poskytovatel“) a Správa železniční dopravní cesty, státní organizace se sídlem: Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 – Nové Město IČO: 70994234 zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 48384 zastoupena na základě pověření č. 2116 ze dne 23. 9. 2016 náměstkem generálního ředitele Ing. Mojmírem Nejezchlebem (dále jen „příjemce“) 1 uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s čl. 12 odst. 12.3 Rámcové smlouvy o financování projektu „Rekonstrukce traťových a přejezdových zabezpečovacích zařízení v úseku Lužná u Rakovníka - Rakovník“ spolufinancovaného z fondů Evropské unie v rámci Operačního programu Doprava, z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury ze dne 13. března 2018 (dále jen „Rámcová smlouva“) a v návaznosti na změnu Přílohy č. 1 k Schvalovacímu protokolu č. j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu ze dne 15. února 2019. tento Dodatek: Článek 2 Účel Dodatku Účelem tohoto Dodatku je zesmluvnění změn v Rámcové smlouvě v návaznosti na vydanou změnu Přílohy č. 1 k Schvalovacímu protokolu č. j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu ze dne 15. února 2019. Článek 3 Změny a doplnění Rámcové smlouvy 1. V článku 3 „Předmět Smlouvy“ text v první odrážce nově zní: „- při poskytování finančních prostředků k účelu vymezenému touto Smlouvou v návaznosti na Schvalovací protokol vydaný Řídícím orgánem dne 19. února 2018, č.j. 88/2017-430-PPR/3, který tvoří Přílohu č. 1 Rámcové smlouvy a v návaznosti na změnu Přílohy č. 1 ke Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu ze dne 15. února 2019, která tvoří Přílohu č. 1 k Dodatku č. 1 Rámcové smlouvy (dále jen „Schvalovací protokol“);“ 2. V článku 10 „Následky porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy“, odst. 10.2. ve větě druhé se nahrazuje text „§ 14 odst. 6 zákona č. 218/2000 Sb.“ textem „§ 14 odst. 5 zákona č. 218/2000 Sb.“ 3. V článku 10 „Následky porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy“, odst. 10.3. ve větě první se nahrazuje text „§ 14 odst. 6 zákona č. 218/2000 Sb.“ textem „§ 14 odst. 5 zákona č. 218/2000 Sb.“ 4. V článku 10 „Následky porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy“, odst. 10.8 nově zní: 2 „10.8 V případě porušení povinností spočívajících v porušení pravidel pro zadávání zakázek se výše sankce řídí následujícími tabulkami: Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce vztahuje ZVZ nebo ZZVZ Typ porušení Sankce 1. Neprovedení zadávacího řízení na výběr dodavatele, 100 % částky finančních nebo uzavření smlouvy s dodavatelem, který se prostředků použitých na neúčastnil zadávacího řízení financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 2. Rozdělení předmětu veřejné zakázky s důsledkem 25 % částky finančních snížení předpokládané hodnoty pod finanční limity prostředků použitých na stanovené v ZVZ/ZZVZ; v případě, že tento postup financování předmětné vede až k zadání veřejné zakázky bez jakéhokoli zakázky výběrového řízení, postupuje se dle výše uvedeného bodu 1 3. Nedodržení minimální délky lhůty pro doručení 25 % částky finančních nabídek nebo lhůty pro podání žádosti o účast prostředků použitých na financování předmětné zakázky pokud je délka lhůty kratší o 50 a více % její délky stanovené ZVZ/ZZVZ, 10 % pokud je délka lhůty kratší o 30 a více %, ale méně než 50 % její délky stanovené ZVZ/ZZVZ, 5 % v případě jiného zkrácení lhůty. Pokud povaha a závažnost nedostatku neodůvodňuje sankci 5%, lze ji snížit až na 2%. 4. Nedodržení povinnosti uveřejnit oznámení o 100 % částky finančních zahájení zadávacího řízení (oznámení nebylo vůbec prostředků použitých na zveřejněno) financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 5. Porušení jiných povinností týkajících se 25 % částky finančních uveřejňování prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 %1 6. Porušení povinnosti specifikovat v zadávací 25 % částky finančních dokumentaci a v oznámení o zahájení zadávacího prostředků použitých na řízení kvalifikační předpoklady2/požadavky3 a financování předmětné 1 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 2 V režimu ZVZ 3 V režimu ZZVZ 3 hodnotící kriteria v rozsahu požadovaném zakázky, ZVZ/ZZVZ v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 7. Nastavení kvalifikačních předpokladů2/požadavků3 25 % částky finančních a hodnotících kriterií v rozporu se ZVZ/ZZVZ prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 8. Porušení povinnosti stanovit předmět veřejné 25 % částky finančních zakázky nediskriminačním způsobem, nebo prostředků použitých na nedostatečné definování předmětu veřejné zakázky financování předmětné v oznámení/výzvě o zahájení zadávacího řízení, zakázky, nebo v zadávací dokumentaci v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 9. Nedodržení povinnosti zadat veřejnou zakázku 25 % částky finančních v souladu s uveřejněnými kvalifikačními prostředků použitých na předpoklady2/požadavky3, hodnotícími kritérii nebo financování předmětné se zadávací dokumentací zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 10. Nezákonné vyjednávání o nabídkách 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 11. Porušení povinnosti ustanovení hodnotící komise 25 % částky finančních pro posouzení a hodnocení nabídek2 prostředků použitých na financování předmětné zakázky 12. Porušení pravidel stanovených ZVZ/ZZVZ pro 5 % částky finančních složení nebo jednání hodnotící komise pro prostředků použitých na posouzení a hodnocení nabídek2/komise pro financování předmětné hodnocení nabídek3 zakázky4 13. Uzavření smlouvy s uchazečem, který měl být dle 25 % částky finančních ZVZ/ZZVZ vyloučen ze zadávacího řízení prostředků použitých na financování předmětné zakázky 14. Nezákonné vyloučení zájemce/uchazeče ze 25 % částky finančních zadávacího řízení prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 15. Nezákonné použití jednacího řízení bez uveřejnění 100 % částky finančních prostředků použitých na 4 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 4 financování předmětné zakázky 16. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím 100 % částky finančních řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu prostředků použitých na se ZVZ, např.: financování předmětné -absence krajně naléhavého případu; dodatečné veřejné zakázky - absence technických či uměleckých (dodatečných veřejných důvodů; zakázek) - absence důvodu ochrany výhradních práv V případě, že celková hodnota (důvodů vyplývajících ze zvláštního dodatečných veřejných právního předpisu); zakázek zadaných bez - absence okolností, které zadavatel jednající zadávacího řízení nedosáhne s náležitou péčí nemohl předvídat; finančního limitu stanoveného - absence nezbytnosti pro provedení prováděcím předpisem pro původních stavebních prací (poskytnutí nadlimitní veřejnou zakázku původních služeb). ani 50 % hodnoty hlavní V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím zakázky, je možné snížit řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu sankci na 25 % částky se ZZVZ, např.: finančních prostředků - absence krajně naléhavé okolnosti; použitých na financování - absence jedinečného uměleckého díla nebo předmětných dodatečných výkonu; veřejných zakázek - absence důvodů ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví; - absence technických důvodů, pro které neexistuje hospodářská soutěž. 17. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím 100 % částky finančních řízení bez uveřejnění na dodatečné2 stavební práce a prostředků použitých na služby2, změny závazků ze smlouvy na veřejnou financování předmětného zakázku dle § 2223 nedodržení povinnosti zajistit, že plnění dle: celkový rozsah dodatečných prací nebo změny a) § 222 odst. 4 ZZVZ závazků u stavebních prací nebo služeb nepřekročí nebo limity stanovené § 222 ZZVZ ceny původní veřejné b) § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ5 zakázky převyšující 50 % ceny původní veřejné zakázky a 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětného plnění dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ převyšující 30 % a dosahující max. 50 % ceny původní veřejné zakázky6 18. Změna závazků v rozporu s ustanovením § 222 odst. 25 % částky finančních 2 nebo 7 ZZVZ prostředků použitých na financování plnění původní zakázky a 100 % částky finančních prostředků použitých na financování 5 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ 6 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 9 ZZVZ. 5 dodatečného plnění vyplývajícího z podstatných změn prvků zakázky. 19. Podstatná změna prvků zakázky uvedených 25 % výše zakázky v oznámení o zakázce nebo zadávacích podmínkách plus 100% výše dodatečné částky zakázky vyplývající z podstatných změn prvků zakázky 20. Střet zájmů potvrzený příslušným soudním nebo 100 % částky finančních správním orgánem, a to buď u příjemce nebo u prostředků použitých na zadavatele. financování předmětné zakázky 21. Jiné závažné, výše výslovně neuvedené porušení 25 % částky finančních pravidel pro zadávání veřejných zakázek, jestliže prostředků použitých na mělo či mohlo mít vliv na výběr na nejvhodnější financování předmětné nabídky7 zakázky 22. Ostatní méně závažná porušení výše výslovně 5 % částky finančních neuvedených povinností vyplývajících ze prostředků použitých na ZVZ/ZZVZ8 financování předmětné zakázky Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ ani ZZVZ. Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 1. Neuveřejnění nebo Zakázka byla zadána, aniž by bylo 100 % neodeslání oznámení uveřejněno nebo odesláno oznámení min. 25 % pokud byla výběrového řízení výběrového řízení dle bodu 7.2.1 MP. dodržena určitá míra uveřejnění 2. Umělé rozdělení Předmět zakázky je rozdělen tak, aby 100 % předmětu došlo ke snížení předpokládané min. 25 % s ohledem zakázky hodnoty pod limity stanovené v odst. na závažnost porušení 6.4 MP a jeho zadání v mírnějším režimu, než je stanoven pro předmět zakázky před jejím rozdělením podle odst. 7.2.1. MP. 3. Nedodržení Lhůty pro podání nabídek byly nižší min. 25 %, pokud je minimální délky než lhůty uvedené v odst. 7.3.2 MP. délka lhůty kratší lhůty pro podání alespoň o 50 % její nabídek délky stanovené MP, min. 10 %, pokud je délka lhůty kratší alespoň o 30 % její délky stanovené MP, 2 - 5 %, v případě 7 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 8 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 6 jiného zkrácení lhůty pro podání nabídek 4. Nedostatečná doba Doba k tomu, aby si dodavatelé min. 25 %, je-li doba k opatření zadávacích opatřili zadávací podmínky, je příliš do kdy si dodavatelé podmínek krátká a vytváří tak neodůvodněnou musí opatřit zadávací překážku pro otevření zakázky podmínky, kratší hospodářské soutěži (porušení odst. alespoň o 50 % lhůty 7.2 a 7.3 MP). pro doručení nabídek, min. 10 %, je-li doba do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 60 % lhůty pro doručení nabídek, min. 5 %, je-li doba do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 80 % lhůty pro doručení nabídek. 5. Neuveřejnění Došlo k prodloužení lhůty pro podání min. 10 % informací o nabídek, ale toto prodloužení nebylo min. 5 % s ohledem prodloužení lhůty pro uveřejněno stejným způsobem, jakým na závažnost porušení podání nabídek bylo zahájeno výběrové řízení (porušení odst. 7.2 a 7.3 MP). 6. Neuvedení Hodnotící kritéria, případně jejich min. 25 % hodnotících podrobná specifikace nejsou uvedeny min. 10 nebo 5 % kritérií v zadávacích v zadávacích podmínkách (porušení pokud byla hodnotící podmínkách odst. 7.2.1 písm. f) MP). kritéria v zadávacích podmínkách uvedena, ale nedostatečně podrobně popsána 7. Diskriminační Stanovení diskriminačních min. 25 % kvalifikační kvalifikačních požadavků v rozporu min. 10 % nebo 5 % s požadavky s čl. 7.2.2 MP. ohledem na závažnost Například: porušení - Povinnost mít provozovnu nebo zástupce v dané zemi nebo regionu; - Povinnost uchazečů, mít zkušenosti v dané zemi nebo regionu; Stanovení kvalifikačních předpokladů, které neodpovídají předmětu zadávané zakázky. 8. Hodnotící kritéria Stanovení hodnotících kritérií, která min. 25 % stanovená v rozporu nevyjadřují vztah užitné hodnoty a min. 10 % nebo 5 % s se zásadami odst. ceny, tedy v rozporu s odst. 8.3.9 MP ohledem na závažnost 6.1.1 MP porušení 9. Diskriminační Předmět zakázky je v zadávacích min. 25 % 7 vymezení podmínkách vymezen příliš min. 10 % nebo 5 % s předmětu konkrétně, tak že není zajištěn rovný ohledem na závažnost zakázky přístup k jednotlivým dodavatelům, porušení resp. někteří dodavatelé jsou takto 10. Nedostatečné vymezeným předmětem zakázky min. 10 % vymezení zvýhodněni (porušení odst. 7.2.3 a min. 5 % s ohledem předmětu 7.2.4 MP). na závažnost porušení zakázky Předmět zakázky je v zadávacích podmínkách vymezen nedostatečně, tak že zadávací podmínky neobsahují veškeré informace podstatné pro zpracování nabídky (porušení odst. 7.2.1 písm. e) MP. Posouzení a hodnocení nabídek Č. Typ porušení Popis porušení Sankce min. 25 % 11. Změna kvalifikačních Kvalifikační požadavky byly min. 10 % nebo 5 % s ohledem na požadavků po změněny ve fázi posouzení závažnost porušení otevření obálek s kvalifikace, což má vliv na splnění min. 25 % min. 10 % nebo 5 % nabídkami kvalifikace jednotlivými dodavateli s ohledem na závažnost porušení (nesplnění kvalifikace dodavateli, min. 25 % kteří by ji dle zadávacích podmínek min. 10 % nebo 5 % s ohledem na splňovali nebo splnění kvalifikace závažnost porušení dodavateli, kteří by ji dle zadávacích min. 25 % min. 10 % nebo 5 % podmínek nesplňovali), porušení s ohledem na závažnost porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.2.2 min. 25 % min. 10 % nebo 5 % MP. s ohledem na závažnost porušení 12. Hodnocení nabídek Při hodnocení nabídek byla použita podle jiných kritérií jiná kritéria hodnocení (případně hodnocení, než byla jejich váhy), než byla uvedena v uvedena v zadávacích zadávacích podmínkách a tato podmínkách skutečnost měla vliv na výběr nejvhodnější nabídky, porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 8.3.9 MP. 13. Netransparentní Protokol o posouzení a hodnocení posouzení nabídek neexistuje nebo neobsahuje a/nebo všechny náležitosti vyžadované hodnocení v odst. 8.1.2 MP. nabídek 14. Podstatná Zadavatel v rámci jednání o změna nabídkách podstatně změní zadávací zadávacích podmínky v rozporu s odst. 7.4.3 MP. podmínek 15. Zvýhodnění některého V průběhu lhůty pro podání nabídek dodavatele nebo nebo při jednání s dodavateli jsou některých dodavatelů některému dodavateli nebo některým dodavatelům poskytnuty informace, které nejsou poskytnuty jiným. Případně je některý dodavatel nebo někteří dodavatelé jiným způsobem 8 zvýhodněni a tyto skutečnosti mají vliv/mohou mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky (porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.4 MP). 16. Změna nabídky Zadavatel umožní účastníkovi, aby min. 25 % během hodnocení upravil svou nabídku během min. 10 % nebo 5 % hodnocení nabídek (porušení odst. s ohledem na 6.1 MP). závažnost porušení 17. Odmítnutí mimořádně Nabídková cena se zdá být min. 25 % nízkých nabídek mimořádně nízká v poměru min. 10 % nebo 5 % k výrobkům, stavebním pracím nebo s ohledem na službám, zadavatel však tyto nabídky závažnost porušení vyřadí, aniž by nejdříve písemně požádal o upřesnění základních prvků nabídky, které považuje za důležité (porušení odst. 8.3.7 MP). 18. Střet zájmů Zadání zakázky v rozporu s s odst. 100 % 6.5 MP. Plnění zakázky Popis porušení Sankce Č. Typ porušení Podstatná změna smlouvy na plnění 100 % z hodnoty 19. Podstatná změna zakázky (definována v odst. 9.2.1 dodatečných zakázek MP), která by mohla mít vliv na vyplývajících z smlouvy na plnění výběr nejvhodnější nabídky. podstatné změny zakázky smlouvy a min. 25 % Snížení rozsahu smlouvy na plnění ze smluvní ceny 20. Snížení rozsahu zakázky provedením podstatné původní zakázky smlouvy na plnění změny smlouvy (definována v odst. min. 25 % ze smluvní zakázky 9.2.1 MP), které by mohlo mít vliv na ceny po jejím snížení výběr nejvhodnější nabídky. 21. Zadání dodatečných Původní zakázka byla zadána v 100 % z hodnoty stavebních prací / souladu s MP, ale dodatečné zakázky dodatečných zakázek služeb / dodávek bez byly zadány v rozporu s odst. 9.2.1 min. 25 % v případě, důvodu dle MP MP. kdy dodatečné zakázky nepřekročí 22. Zadání dodatečných Původní zakázka byla zadána v 50 % hodnoty původní stavebních prací souladu s MP, ale dodatečné stavební zakázky nebo služeb ve práce nebo služby byly zadány v 100 % z částky vyšším rozsahu než objemu vyšším než 50% původní přesahující 50 % ceny 50% původní zakázky, tedy v rozporu s odst. 9.2.1 původní zakázky zakázky MP). Jiné porušení MP Jiné porušení MP výše neuvedené, min. 25 % nebo min. 23. Jiné porušení výše které mělo nebo mohlo mít vliv na 1 % s ohledem na neuvedené 9 výběr nejvhodnější nabídky1 závažnost porušení. Jiná porušení MP výše neuvedená, která neměla, resp. nemohla mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky, nezakládají žádné sankce. Při uplatňování sankcí se postupuje obecně dle odst. 11.1 MP. Sazby sankcí pro zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ, (u zakázek se zahájením zadávacího řízení do 30. září 2016) resp. ZZVZ (u zakázek se zahájením zadávacího řízení po 1. říjnu 2016), uvedené v tabulce výše, se uplatní na finanční prostředky použité nebo určené k úhradě výdajů v rámci zakázky, u které bylo porušení povinností či pravidel zjištěno, pokud není v tabulce u konkrétní sankce uvedeno jinak. Vyskytne-li se v jednom výběrovém řízení více porušení povinností či pravidel, sazby sankcí se nesčítají, ale při rozhodování o sazbě sankce se vezme v úvahu sankce s nejvyšší.“ Článek 4 Závěrečná ujednání 1. Tento Dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem jeho zveřejnění prostřednictvím Registru smluv. 2. Podepsáním smluvními stranami se Dodatek č. 1 stává součástí Rámcové smlouvy. Ruší se Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017-430-PPR/3 uvedená v Příloze č. 1 Rámcové smlouvy a je nahrazena Přílohou č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017- 430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu, uvedenou v Příloze č. 1 Dodatku č. 1 k Rámcové smlouvě. Všude v textu Smlouvy, kde je odkaz na zrušenou Přílohu, se tento odkaz upravuje ve vztahu k aktuálně platné Příloze. 3. Dodatek č. 1 má jednu přílohu: Příloha č. 1: “Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 88/2017-430-PPR/3, změna č. 1 – oprava harmonogramu“ Ostatní ujednání Rámcové smlouvy tímto Dodatkem nedotčena zůstávají v platnosti beze změny. 4. Smluvní strany výslovně prohlašují, že obsah Rámcové smlouvy a všech jejích dodatků není předmětem utajení a že souhlasí s jejich zveřejněním na www.sfdi.cz. 5. Smluvní strany shodně konstatují, že v souvislosti s uzavřením Rámcové smlouvy a na jejím základě si smluvní strany vzájemně předávají a i do budoucna budou předávat za účelem zajištění řádného plnění Rámcové smlouvy osobní údaje kontaktních osob, které se podílejí nebo budou podílet na plnění Rámcové smlouvy, s uvedením jejich osobních údajů: jméno, příjmení, titul, funkce, telefonický a e-mailový kontakt, u kterých právním důvodem pro jejich zpracování smluvními stranami, jako správci těchto osobních údajů, je jejich oprávněný zájem na splnění Rámcové smlouvy, na kterém se v mezích své kompetence podílejí subjekty údajů. V souvislosti s tím se každá smluvní strana zavazuje v rámci svých povinností, jako správce předaných osobních údajů, zajistit, aby subjekty těchto údajů byly při poskytnutí osobních údajů informovány dle článku 13 Nařízení 10 Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) o zpracování poskytnutých osobních údajů pro účel plnění Rámcové smlouvy, a že toto zpracování je v souladu s úpravou dle článku 6 odst. 1 písm. f) uvedeného nařízení a dále aby subjekty údajů byly informovány o svých právech v rozsahu, jak pro ně vyplývají z uvedeného nařízení. 6. Dodatek č. 1 je vyhotoven v sedmi stejnopisech s tím, že příjemci náleží dvě jeho vyhotovení, poskytovateli tři vyhotovení Dodatku č. 1 a Řídící orgán obdrží dva stejnopisy Dodatku č. 1. V Praze dne V Praze dne …………………………………… …………………………………… Ing. Zbyněk Hořelica Ing. Mojmír Nejezchleb ředitel náměstek generálního ředitele Státní fond dopravní infrastruktury Správa železniční dopravní cesty, s. o. 11