Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dodávce tepelné energie Strana 1/2 Evidenční číslo smlouvy: 3057337.1001364 Dodavatel Odběratel Pražská teplárenská a.s. Městská část Praha-Čakovice se sídlem: Praha 7, Partyzánská 1/7, PSČ 17000 se sídlem: Praha, Čakovice, nám. 25.března 121, PSČ 196 00 IČ 45273600 DIČ CZ45273600 IČ 00231291 DIČ CZ00231291 Zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl Zapsán v registru ekonomických subjektů vedeném Českým statistickým úřadem B. , vložka 1509 Bankovní spojení: Bankovní spojení: (dále jen "Dodavatel") (dále jen "Odběratel") uzavírají podle ustanovení §76 odst. 3 zákona 458/2000 Sb. níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu: 1. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je závazek Dodavatele dodat Odběrateli tepelnou energii do odběrného místa Odběratele. Odběratel se zavazuje odebírat tepelnou energii v odběrném místě podle této smlouvy a uhradit Dodavateli řádně a včas dohodnutou cenu tepelné energie. Adresa OM: Jizerská 9999 Odběrné místo číslo: 3057337 2. Podmínky dodávky tepelné energie Dodávka tepelné energie se řídí obecně závaznými předpisy, zejména pak zák. č. 458/2000 Sb., energetický zákon, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "energetický zákon"). Smluvní vztah mezi Dodavatelem a Odběratelem založený na základě této smlouvy se řídí ustanoveními této smlouvy, Obchodními podmínkami dodávek tepelné energie Pražské teplárenské a.s. ve znění jejich případných změn (dále jen "obchodní podmínky" či "OPDT"), které jsou nedílnou součástí této smlouvy, jakož i obecně závaznými právními předpisy, zejména energetickým zákonem a zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"). 3. Místo předání (plnění) 4. Měření Dodávka tepelné energie je splněna dle čl. 3, odst. 3.1. Způsob měření tepelné energie: Obchodních podmínek v místě: první uzavírací armatury na Dodávka tepelné energie bude měřena měřícím zařízením na adrese: vysazené odbočce Praha - Jizerská 9999 Měřící zařízení: měřič tepelné energie Zařízení Odběratele navazuje přímo na zařízení Dodavatele. Přístup do měřícího místa: odběratel na požádání umožní oprávněným pracovníkům dodavatele přístup k měřícímu zařízení Náhradní způsob vyhodnocení dodávky tepelné energie, dojde-li k poruše měřícího zařízení, upravují OPDT. 5. Cenové a platební podmínky Cena je stanovena: Dle platného ceníku Dodavatele Způsob platby: Finanční převod-příchozí v sazbě N11 Typ zálohy: Roční záloha Fakturační období: měsíční Splatnost: 15 dnů ode dne vystavení Úrok z prodlení: zákonný 6. Technické údaje o odběrném místě podlahová plocha nebyt 2 104,00 m2 započitatelná 2 104,00 m2 vlastník objektu: Městská část Praha-Čakovice výkon ÚT nebyt výkon TV nebyt předpokládaný roční odběr: 72 GJ počet bytů: 0 7. Technická specifikace dodávky druh dodávky primární Charakter: KOMBI teplota přívod 130,0 °C teplota zpátečka 70,0 °C tlak statický 2,500 MPa Časový průběh odběru tepelné energie stanoví odběrový diagram na dodávku tepelné energie, který tvoří přílohu č. 2 této smlouvy. 8. Kontaktní adresy Kontaktní adresy a tel. spojení Dodavatele: Odd. obchodních kanceláří: Dana Pazderová tel: 266 752 348 Kancelář inkasa a pohledávek: 266 752 332, 266 752 331 Nepřetržitá poruchová služba: SEM 266 753 850 Kontaktní adresy a tel. spojení Odběratele: Kontaktní osoba Adresa pro zasílání faktury (a upomínky) Městská část Praha-Čakovice, Úřad městské části, náměstí 25. března 121/ 1, 196 00 Praha- Ostatní korespondence Čakovice Městská část Praha-Čakovice, Úřad městské části, náměstí 25. března 121/ 1, 196 00 Praha- Čakovice 9. Další ujednání 1. 1. Aktuální ceník Dodavatele je k dispozici na webových stránkách Dodavatele www.ptas.cz a v obchodních kancelářích Dodavatele. Jeho změny se řídí Obchodními podmínkami a cenovými rozhodnutími Energetického regulačního úřadu (dále jen „ERÚ“). Odběratel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se seznámil s aktuálním ceníkem Dodavatele, porozuměl jeho obsahu, jakož i způsobu výpočtu výše ceny za dodávky tepelné energie, které se zavázal hradit Dodavateli dle této smlouvy. 2. Odběratel se zavazuje, že provede ve stanoveném termínu úhradu faktur za plnění dodávek tepelné energie od data zahájení dodávky (od účinnosti smlouvy). 3. Odběratel prohlašuje, že jeho odběrné tepelné zařízení je vybudováno v souladu se zadanými technickými parametry dodavatele, odpovídá technickým a bezpečnostním předpisům a je schopné bezpečného, hospodárného, spolehlivého a trvalého provozu. Vlastní dodávka tepelné energie pro ústřední vytápění (temperování objektu) bude zahájena nejdříve po osazení měřiče tepla dle požadavku odběratele. 5. Smluvní strany se dohodly, že dodávka tepelné energie bude v době od zahájení odběru od 1.3.2019 fakturována v jednoduché sazbě N21 s tím, že se jedná o temperování nedokončené stavby. 6. Odběratel prohlašuje, že byl v dostatečném předstihu před podpisem této smlouvy seznámen se skutečnostmi, jež předepisuje občanský zákoník v ustanovení § 1811. 2. 7. Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu poslední stranou podepisující a účinnost nabývá 1.3.2019. 10. Obchodní podmínky a způsob jejich změn Obchodní podmínky, jakožto nedílná součást této smlouvy, obsahují ustanovení, která tuto smlouvu doplňují a upravují vztah mezi Odběratelem a Dodavatelem. Obsahem jednotlivých ustanovení OPDT jsou práva a povinnosti Odběratele, jakož i práva a povinnosti Dodavatele vzniklé z této smlouvy. Obchodní podmínky upravují způsob změny a zrušení této smlouvy, obsahují ujednání o smluvní pokutě, ujednání upravující stanovení ceny za dodávky tepelné energie a úpravy těchto cen a další ujednání týkající se dodávek tepelné energie včetně způsobu jejich měření a fakturace. Odběratel bere na vědomí, že shora uvedený výčet ustanovení obchodních podmínek je výčtem demonstrativním a je povinností Odběratele se seznámit se všemi ustanoveními obchodních podmínek, které mu byly poskytnuty Dodavatelem.Odběratel podpisem této smlouvy potvrzuje, že se seznámil s jednotlivými ustanoveními OPDT, které jsou nedílnou součástí této smlouvy, porozuměl jejich významu a pokud mu význam některého ustanovení OPDT nebyl srozumitelný, byl mu tento Dodavatelem vysvětlen před podpisem této smlouvy.Smluvní strany ve smyslu ust. § 1752 odst. 1 občanského zákoníku sjednávají oprávnění Dodavatele ke změně OPDT v přiměřeném rozsahu. Způsob, jakým bude změna OPDT Odběrateli oznámena, možnost Odběratele změnu OPDT odmítnout a tuto smlouvu z uvedeného důvodu vypovědět ve výpovědní době, je upraveno v OPDT. Strana 2/2 Evidenční číslo smlouvy: 3057337.1001364 11. Závěrečná ujednání Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou . Smlouva může být ukončena podle pravidel uvedených v OPDT. Tato smlouva může být měněna pouze formou písemných dodatků vyhotovených v listinné podobě a podepsaných oběma smluvními stranami; stejná forma se sjednává pro jakoukoliv změnu této smlouvy či pro její zánik.V souladu s ust. § 1740 odst. 2 občanského zákoníku Dodavatel tímto vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo jeho odchylkou od znění této smlouvy.Smluvní strany sjednávají, že na práva a povinnosti vzniklé Odběrateli a Dodavateli z této smlouvy se použijí vždy OPDT Dodavatele účinné v době, kdy ke vzniku tohoto práva a povinnosti došlo. Obchodní podmínky Odběratele se pro tyto účely vylučují.Dojde-li ze strany Odběratele k porušení povinností vyplývajících z této smlouvy nebo OPDT využije Dodavatel právní ochranu poskytnutou mu ustanoveními občanského zákoníku, jakož i ustanovení OPDT upravující povinnost k úhradě sjednané smluvní pokuty při porušení povinnosti Odběratelem. Podpisem této smlouvy Odběratel prohlašuje, že se s ustanoveními o smluvní pokutě sjednaných v OPDT seznámil.V případě, že dojde ke změně právní úpravy (zejména energetického zákona) nebo změně relevantních cenových rozhodnutí ERÚ a taková změna si vyžádá změnu této smlouvy, smluvní strany se zavazují tuto smlouvu k výzvě Dodavatele uvést do souladu se změněnými právními předpisy či cenovými rozhodnutími ERÚ, a to nejpozději do šesti týdnů od nabytí účinnosti takové změny.Tím není vyloučeno provedení změny prostřednictvím změny OPDT či jiným způsobem upraveným v OPDT.V případě, že dojde k zániku dohody o způsobu rozdělení nákladů podle § 76 odst. 3 písm. e) nebo f), postupuje se bez ohledu na její zánik podle této dohody až do okamžiku, kdy bude uzavřena dohoda jiná, ledaže způsob rozdělení nákladů stanoví pro tento případ právní předpis nebo OPDT.Smlouva se vyhotovuje ve 2 vyhotoveních, z nichž po 1 obdrží každá ze smluvních stran. Fyzické osoby, které tuto smlouvu uzavírají jménem jednotlivých smluvních stran, tímto prohlašují, že jsou plně oprávněny k platnému uzavření této smlouvy.Odběratel bere na vědomí a souhlasí s tím, že tato smlouva může být Dodavatelem poskytnuta auditorům, účetním, daňovým, právním a jiným poradcům Dodavatele a osob s ním propojených a dále finančním institucím a jejich poradcům za účelem financování (včetně emise dluhopisů) Dodavatele a osob s ním propojených, pokud jsou při své činnosti vázány zákonnou či smluvní povinností mlčenlivosti.Odběratel prohlašuje, že je subjektem uvedeným v § 2 odst. 1, písm. a) – n) zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, a že tato smlouva podléhá režimu uveřejnění dle uvedeného zákona.Smluvní strany v této souvislosti sjednávají, že uveřejnění této smlouvy včetně jejích příloh v registru smluv provede ve lhůtě 30 dnů od uzavření této smlouvy Odběratel, za předpokladu, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv nebude dříve provedeno Dodavatelem. Před uveřejněním této smlouvy je Odběratel či Dodavatel povinen odstranit z textu této smlouvy a jejích příloh údaje podléhající ochraně osobních údajů v souladu s nařízením EU č. 2016/679679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a v souladu s § 81 a násl. zákona č. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, podpisy zástupců smluvních stran a dále tyto údaje: číselné hodnoty výkonu sjednané v čl. 6 této smlouvy, číselné hodnoty maximálního čtvrthodinového výkonu sjednané v čl. 7 a v čl. 9 této smlouvy.Tato ujednání se vztahují i na veškeré dodatky, přílohy a doplňky této smlouvy, nedohodnou-li se strany v každém konkrétním případě jinak.Tato smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu poslední stranou podepisující a účinnost nabývá 1. kalendářním dnem měsíce následujícího po měsíci, v němž byla uveřejněna v registru smluv.V případě, že v souvislosti s plněním této smlouvy jsou jakoukoliv smluvní stranou poskytovány druhé smluvní straně osobní údaje fyzických osob, zavazují se smluvní strany zajistit ochranu osobních údajů, včetně citlivých údajů, se kterými přijdou do styku, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a v souladu s další příslušnou právní úpravou upravující ochranu osobních údajů. Pro případ, že Pražská teplárenská a.s. získá v souvislosti s touto smlouvou osobní údaje jakožto jejich správce, poskytuje tímto subjektu údajů následující informace: Pražská teplárenská a.s., IČO: 45273600, může být kontaktována ve svém sídle na adrese Partyzánská 1/7, Praha 7, PSČ 170 00. Kontaktní osobou je Ing. Mgr. Jan Hrubý, tel. č. +420266752120, email:JHruby@ptas.cz.Účelem zpracování osobních údajů je plnění této smlouvy; právním základem je tato smlouva. Za účelem plnění smluvních povinností bude Pražská teplárenská a.s. zpracovávat veškeré osobní údaje uvedené ve smlouvě, včetně kontaktních údajů, identifikačních údajů a bankovního spojení. Veškeré příslušné informace o právech fyzických osob, o nichž Pražská teplárenská a.s. získala osobní údaje dle této smlouvy, jsou těmto osobám přístupné na internetové adrese http://www.ptas.cz v sekci GDPR. Druhá smluvní strana se zavazuje dotčené fyzické osoby s uvedenými informacemi seznámit. 12. Přílohy smlouvy Příloha č. 1: Obchodní podmínky dodávek tepelné energie - OPDT účinné od 1.7.2018 Příloha č. 2: Odběrový diagram na dodávku tepelné energie Příloha č. 3: Oznámení výše záloh za dodávku tepelné energie Příloha č. 4: Cenová pravidla pro tepelnou energii a nosná média Tyto přílohy tvoří nedílnou součást smlouvy. dne dne 13.3.2019 11.3.2019 Za Dodavatele: Pražská teplárenská a.s. Za Odběratele: I Partyzánská 1/7, 170 00 Praha 7 Ing. Pavel Maďar vedoucí odboru prodej tepla Ing. Denisa Slamiaková vedoucí odd. obchodní kanceláře