Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva - stanoviště taxislužby č. smlouvy : 7/15/0099 Uzavřená níže uvedeného dne ve smyslu ust. § 2201 a násl. občanského zákoníku mezi smluvními stranami, a to: Statutární město Liberec Nám. Dr. E Beneše 1/1 Liberec 1 460 59 IČO: 00262978 DIČ: CZ 00262978 č.ú.: 4096302/0800 v.s.: 4221150099 zastoupené Tiborem Batthyánym, primátorem města (dále jen „provozovatel“) a PRESTOTAXI s.r.o. Nákladní 344/5 Liberec 2 460 02 IČO: 41329821 č.ú.: 605060280/0300 zastoupené Janem Matouškem, jednatelem společnosti (dále jen „uživatel“) 1. Předmětem nájemní smlouvy jsou placená parkoviště - stanoviště taxislužby (dále jen „stanoviště“) sloužící výhradně pro poskytování taxislužby na území Statutárního města Liberce. 2. Stanoviště jsou v souladu s právními předpisy označena příslušným dopravním značením. Provozovatel je povinen toto značení udržovat v plně funkčním stavu. 3. Smluvní strany sjednávají, že uživatel je oprávněn za sjednaných podmínek užívat následující počet parkovacích stání na těchto stanovištích: Fügnerova 1x, Nákladní 1x. 4. Provozovatel na základě uzavřené smlouvy vystaví pro jedno stání motorového vozidla na konkrétním stanovišti evidenční kartu pro parkování TAXI (maximální počet evidenčních karet na jedno parkovací stání jsou 4 kusy). 5. Pro jedno stanoviště taxislužby však smí uživatel společně se svými smluvními partnery užít v jednu chvíli nejvíce takový počet evidenčních karet, který se rovná počtu zaplacených parkovacích stání dohodnutých pro daného uživatele a stanoviště. Uživatel zodpovídá za to, že na jednotlivých stanovištích budou své služby nabízet řidiči s jím přidělenými evidenčními kartami vždy nejvýše s takovým počtem vozidel taxislužby, který odpovídá počtu zaplacených parkovacích stání, tj. počtu parkovacích stání přidělených uživateli dle této smlouvy pro konkrétní stanoviště. 1 6. Oprávnění užívat jednotlivá stanovitě taxislužby vzniká uživateli vystavením příslušných evidenčních karet, a to po dobu jejich platnosti. Po skončení platnosti evidenčních karet je uživatel povinen tyto karty vrátit provozovateli, popř. pověřenému pracovníkovi Odboru dopravy Magistrátu města Liberec. 7. Strany této smlouvy se dohodly, že cena za nájem parkovacího stání na stanovištích vyhrazených pro taxislužby bude činit: 10 000,- Kč (vč. DPH) za rok za jedno parkovací stání. 8. Dohodou smluvních stran byl stanoven počet 2 parkovací stání v celkové ceně 20 000,- Kč za rok a počet evidenčních karet k vydání maximálně ve výši 8 kusů. Evidenční karty se vydávají až do maximálního počtu v závislosti na počtu vozidel, kterými uživatel provozuje taxislužbu sám nebo jeho smluvní partneři, jimž zajišťuje stanoviště taxislužby. Evidenční karta obsahuje údaje o uživateli, RZ vozidla, době platnosti a název stanoviště taxislužby. 9. Za změnu držitele evidenční karty (RZ vozidla uvedené na evidenční kartě) během platnosti vydané evidenční karty bude účtován poplatek 300,- Kč (vč. DPH) za každou novou evidenční kartu. Nová evidenční karta bude vydána (po uhrazení tohoto poplatku provozovateli) prostřednictvím Odboru dopravy Magistrátu města Liberec. 10. Platba ve výši 5 000,- Kč bude uhrazena po podpisu smlouvy dle dohody čtvrtletně na základě vystavení faktur(y). Po uhrazení první platby a po předání seznamu RZ vozidel (řidičů) dané taxislužby provozovateli, bude uživateli, prostřednictvím Odboru dopravy Magistrátu města Liberec předán příslušný počet evidenčních karet s platností pro následující rok, a to po předchozím vrácení starých, stávajících evidenčních karet. Evidenční karty pro další roční období vystaví provozovatel uživateli za stejných platebních podmínek, jak je uvedeno výše. 11. Provozovatel se zavazuje umožnit uživateli nabízet přepravní služby silničním motorovým vozidlem - vozidlem taxislužby na příslušném stanovišti taxislužby, za dodržení ustanovení bodu 5, 6 a 10 této smlouvy. 12. Uživatel odpovídá za to, že vozidla nabízející přepravní služby na stanovištích taxislužby budou mít platnou evidenční kartu viditelně umístěnou za čelním sklem vozidla. Ke kontrole jsou oprávněni: provozovatel, Odbor dopravy Magistrátu města Liberec, Policie ČR a Městská policie Liberec. 13. Uživatel odpovídá za to, že stanoviště taxislužby budou užívána výhradně v souladu s jejich určením, tj. k nabízení přepravních služeb taxislužby, nikoliv k odstavení či zaparkování vozidel taxislužby bez řidičů. 14. Veškeré změny, týkající se přerozdělení parkovacích míst a evidenční pohyb řidičů (přijímání nových a propouštění stávajících) budou ukončeny nejpozději vždy k 31. říjnu příslušného kalendářního roku. 15. V případě porušení odst. 5,12,13 smlouvy, tj. v případě, že vozidla uživatele obsadí na stanovišti vyšší, než jemu dle odst. 3 smlouvy přidělený počet míst, že vozidlo na stanovišti nebude označeno evidenční kartou, že na stanovišti bude odstaveno vozidlo bez toho, aby řidič nabízel přepravní službu, je provozovatel oprávněn fakturovat za každý takovýto případ smluvní pokutu až do výše 5 000 Kč. 16. V případě opakovaného porušení smlouvy dle odst. 15 (tj. tři a více v kalendářním roce) je provozovatel oprávněn tuto smlouvu vypovědět, a to s okamžitou účinností bez nároku uživatele na vrácení částky zaplacené za nájem stanoviště. Účinnost výpovědi nastává jejím doručením uživateli. Nedojde-li k doručení výpovědi uživateli (např. odepření přijetí, nezdržuje-li se na uvedené adrese), sjednává se, že výpověď je doručena 15. den ode dne jejího podání k poštovní přepravě s adresou registrovaného sídla uživatele. 2 17. Provozovatel je oprávněn rovněž tuto smlouvu s okamžitou účinností vypovědět v případě, že uživatel je v prodlení s platbou nájemného či smluvní pokuty delším než 1 měsíc. Účinnost výpovědi nastává jejím doručením uživateli. Nedojde-li k doručení výpovědi uživateli (např. odepření přijetí, nezdržuje- li se na uvedené adrese), sjednává se, že výpověď je doručena 15. den ode dne jejího podání k poštovní přepravě s adresou registrovaného sídla uživatele. 18. Smluvní strany se dohodly na zvyšování nájemného podle růstu indexu cen v závislosti na růstu inflace stanoveném Českým statistickým úřadem každoročně k 31. 12. podle stavu ke stejnému datu předchozího roku, a to na základě oznámení provozovatele doručeného uživateli. Provozovatel je oprávněn zaslat takové oznámení o zvýšení nájemného o nárůst inflace cen nejpozději do 31. 3. běžného roku s tím, že nájemné se zvyšuje vždy zpětně k 1. lednu běžného roku. 19. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní doba běží od doručení výpovědi druhé straně. Smlouva je platná a pro strany závazná od 1. 1. 2016. Smlouvu lze měnit po vzájemné dohodě smluvních stran, a to pouze formou písemných číslovaných dodatků k této smlouvě. 20. Smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž jeden obdrží uživatel a dvě slouží potřebám provozovatele. 21. Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob uvedených v této smlouvě. 22. Zveřejnění záměru na úřední desce proběhlo v době od do 14. 12. 2015. 23. Vzorová smlouva byla schválena v radě města Liberec dne 1. 12. 2015, č. usnesení 1003/2015. 24. Smluvní strany prohlašují, že je jim obsah smlouvy dobře znám, že smlouva je projevem jejich pravé a svobodné vůle a nebyla uzavřena v tísni či za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz souhlasu připojují oprávnění zástupci smluvních stran své vlastnoruční podpisy. V Liberci dne: ………………. V Liberci dne:……………. …………………………….. …………………………… provozovatel uživatel Tibor Batthyány Jan Matoušek 3