Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Společnost/Název: GRENT CZ a.s. IČO: 251 05 019 DIČ: CZ25105019 Se sídlem: Na Radouči 1450, 293 01 Mladá Boleslav Zastoupená: Ernest Horváth, statutární ředitel Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu: 19-7263940207/0100 Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 22359 dále jen „prodávající“ na straně jedné, a Společnost: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje IČO: 272 56 456 DIČ: CZ27256456 Se sídlem: Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01 Zastoupená: JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Číslo účtu: 35-3525450227/0100 Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019 dále jen „kupující“ na straně druhé, se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato: RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA NA DODÁVKY ČISTICÍCH PROSTŘEDKŮ dále jen „smlouva“ 1. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této rámcové kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodávat kupujícímu čisticí prostředky specifikované v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 1.2. Předmětem této smlouvy není závazek odebrat určité minimální množství zboží. Kupující bude určovat množství objednaného zboží podle svých okamžitých aktuálních potřeb. 1.3. Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu se zbožím je prodávající povinen dodat i příslušné bezpečnostní listy. 1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění povinností dle této smlouvy. Stránka 1 z 4 1.5. V případě, že je tato smlouva uzavírána na základě výběru dodavatele dle zákona 1.6. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, je 1.7. součástí smluvního ujednání také zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce. Změna katalogového označení dodávaného zboží nebo změna produktové řady dodávaného zboží oproti tomu, co prodávající předložil v rámci své nabídky ve veřejné zakázce, resp. oproti tomu, co je uvedeno v příloze č. 1 této smlouvy, je možná pouze po předchozím písemném odsouhlasení zástupcem kupujícím a po předložení příslušných vzorků nového zboží. Prodávající zaručuje, že po celou dobu trvání této smlouvy nedojde k poklesu kvality dodávaného zboží, včetně poklesu kvality oproti předloženým vzorkům. 2. Doba, místo a způsob dodání 2.1. Kupující bude zadávat jednotlivé objednávky zboží prostřednictvím svého elektronického informačního systému, případně emailem na emailové adrese prodávajícího (osobní údaj). V případě objednávání prostřednictvím informačního systému kupujícího obdrží prodávající emailovou zprávu s odkazem k potvrzení objednávky. Prodávající se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 12 hodin v pracovních dnech, potvrdit elektronickou formou přijetí objednávky s uvedením času, kdy bude zboží dodáno. Okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím se objednávka stává závaznou. Objednávky s hodnotou nad 50.000,- Kč bez DPH mohou být zadávány a potvrzovány prostřednictvím elektronického informačního systému kupujícího, jinak nebudou akceptovány. 2.2. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení objednávky. Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující oprávněn objednávku zcela nebo i z části zrušit. 2.3. Nebude-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání zboží sídlo kupujícího, konkrétně Sklad MTZ a sklad úklidu v pavilonku I. 2.4. Dodání zboží prodávajícím a jeho převzetí kupujícím bude potvrzeno podpisem kupujícího na dodacím listu. Okamžikem podpisu dodacího listu kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží na kupujícího. 2.5. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží zejména, pokud prodávající nedodá zboží v dohodnutém množství nebo kvalitě, dodá zboží opožděně, zboží bude poškozené nebo prodávající nedodá všechny potřebné doklady ke zboží. 2.6. V případě nemožnosti dodat požadované zboží ve lhůtě uvedené v odst. 2.2 tohoto článku, musí prodávající ve stejné lhůtě dodat zboží stejné nebo vyšší kvality, a to za stejných cenových podmínek. Případné náhradní zboží musí předem odsouhlasit zástupce kupujícího. V případě, že prodávající ve stanovené lhůtě požadované zboží ani jeho odpovídající náhradu nedodá, je kupující oprávněn si chybějící zboží zajistit u jiného dodavatele. V případě vyšší ceny bude rozdíl účtován na vrub prodávajícího. 2.7. V případě očekávaného výpadku dodávek zboží nebo ukončení jeho výroby je prodávající povinen na tuto skutečnost s dostatečným předstihem upozornit kupujícího, aby se kupující stihl včas předzásobit, případně poptat jiné zboží. 3. Kupní cena a platební podmínky 3.1. Kupní cena zboží uvedená v příloze č. 1 této smlouvy je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění, případné celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související s dodávkou zboží. Ke kupní ceně bez DPH bude připočtena DPH v aktuální platné výši. Smluvní strany považují informace o jednotkových cenách zboží dle této smlouvy za své obchodní tajemství. Stránka 2 z 4 3.2. Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem nebo vkladem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží. 3.3. Splatnost faktury je do 30 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury kupujícímu nová lhůta splatnosti. 3.4. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského zákoníku. 3.5. Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně. 4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost 4.1. Délka záruční doby zboží se řídí prohlášením prodávajícího o záruce, případně dobou použitelnosti vyznačenou na obalu zboží. V případě uvedení různých záručních dob, platí vždy nejdelší z nich. Záruční doba stanovená lhůtou běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím. 4.2. Vedle nároků stanovených zákonem je kupující vždy oprávněn vadné zboží vrátit a požadovat buďto dodání nového a bezvadného zboží, nebo vrácení zaplacené kupní ceny. Pro dodání nového zboží platí přiměřeně ustanovení článku 2. této smlouvy. 5. Trvání smlouvy 5.1. Tato smlouva se uzavírá s platností na dobu 24 měsíců. 5.2. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. 6. Obecná ustanovení 6.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena povinnost zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního vztahu založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem. 6.2. V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany toto samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem o registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.). Jinak platí, že souhlasí s jejich uveřejněním. Toto samostatné ujednání smluvních stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci smluvních stran. 6.3. V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že budou ujednání této smlouvy shledána jako neplatná nebo neúčinná, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po zániku této smlouvy. To platí zejména pro právo požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy, cenový rozdíl dle čl. 2 odst. 2. 6. této smlouvy nebo závazek zachovávat mlčenlivost. Stránka 3 z 4 6.4. V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající 6.5. povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z kupní ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši. V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení. 7. Závěrečná ustanovení 7.1. Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného odkladu nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude odpovídat účelu ustanovení předchozího. 7.2. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 7.3. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro vzdání se písemné formy. 7.4. V případě rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem zadávací dokumentace či nabídky prodávajícího ve veřejné zakázce, nebo obsahem příloh této smlouvy, má vždy přednost ujednání této smlouvy. 7.5. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou, jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího. 7.6. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 7.7. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění. 7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců. Přílohy: 1) Přehled zboží / Ceník zboží V Mladé Boleslavi dne 11.4.2019 V Mladé Boleslavi dne 10.4.2019 ………………………………………………. ………………………………………………. GRENT CZ a.s. Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., Ernest Horváth statutární ředitel nemocnice Středočeského kraje JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva Stránka 4 z 4