Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9023775: 009192 Rámcová kupní smlouva na dodávky čisticích prostředků

Příloha Rámcová kupní smlouva - čisticí prostředky - RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Společnost/Název:   GRENT CZ a.s.

IČO:                251 05 019

DIČ:                CZ25105019

Se sídlem:          Na Radouči 1450, 293 01 Mladá Boleslav

Zastoupená:         Ernest Horváth, statutární ředitel

Bankovní spojení:   Komerční banka a.s.

Číslo účtu:         19-7263940207/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 22359

dále jen „prodávající“ na straně jedné,

a

Společnost:         Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.,

                    nemocnice Středočeského kraje

IČO:                272 56 456

DIČ:                CZ27256456

Se sídlem:          Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01

Zastoupená:         JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva

                    Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva

Bankovní spojení:   Komerční banka, a.s.

Číslo účtu:         35-3525450227/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019

dále jen „kupující“ na straně druhé,

se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato:

                       RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA

                   NA DODÁVKY ČISTICÍCH PROSTŘEDKŮ
                                     dále jen „smlouva“

1. Předmět smlouvy

1.1.  Předmětem této rámcové kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodávat
      kupujícímu čisticí prostředky specifikované v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen
      „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek
      kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou
      kupní cenu.

1.2. Předmětem této smlouvy není závazek odebrat určité minimální množství zboží.
        Kupující bude určovat množství objednaného zboží podle svých okamžitých
        aktuálních potřeb.

1.3.  Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných
      v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům
      stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především
      zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších
      předpisů, a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu se zbožím je
      prodávající povinen dodat i příslušné bezpečnostní listy.

1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění
        povinností dle této smlouvy.

                                                                    Stránka 1 z 4
1.5.  V případě, že je tato smlouva uzavírána na základě výběru dodavatele dle zákona
1.6.  č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, je
1.7.  součástí smluvního ujednání také zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i
      závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce.

      Změna katalogového označení dodávaného zboží nebo změna produktové řady
      dodávaného zboží oproti tomu, co prodávající předložil v rámci své nabídky ve
      veřejné zakázce, resp. oproti tomu, co je uvedeno v příloze č. 1 této smlouvy, je
      možná pouze po předchozím písemném odsouhlasení zástupcem kupujícím a po
      předložení příslušných vzorků nového zboží.

      Prodávající zaručuje, že po celou dobu trvání této smlouvy nedojde k poklesu
      kvality dodávaného zboží, včetně poklesu kvality oproti předloženým vzorkům.

2. Doba, místo a způsob dodání

2.1.  Kupující bude zadávat jednotlivé objednávky zboží prostřednictvím svého
      elektronického informačního systému, případně emailem na emailové adrese
      prodávajícího (osobní údaj). V případě objednávání prostřednictvím informačního
      systému kupujícího obdrží prodávající emailovou zprávu s odkazem k potvrzení
      objednávky. Prodávající se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 12
      hodin v pracovních dnech, potvrdit elektronickou formou přijetí objednávky
      s uvedením času, kdy bude zboží dodáno. Okamžikem potvrzení objednávky
      prodávajícím se objednávka stává závaznou. Objednávky s hodnotou nad 50.000,-
      Kč bez DPH mohou být zadávány a potvrzovány prostřednictvím elektronického
      informačního systému kupujícího, jinak nebudou akceptovány.

2.2. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení
        objednávky. Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je
        kupující oprávněn objednávku zcela nebo i z části zrušit.

2.3. Nebude-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání zboží sídlo kupujícího,
        konkrétně Sklad MTZ a sklad úklidu v pavilonku I.

2.4. Dodání zboží prodávajícím a jeho převzetí kupujícím bude potvrzeno podpisem
        kupujícího na dodacím listu. Okamžikem podpisu dodacího listu kupujícím přechází
        nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží na kupujícího.

2.5. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží zejména, pokud prodávající nedodá zboží v
        dohodnutém množství nebo kvalitě, dodá zboží opožděně, zboží bude poškozené
        nebo prodávající nedodá všechny potřebné doklady ke zboží.

2.6.  V případě nemožnosti dodat požadované zboží ve lhůtě uvedené v odst. 2.2 tohoto
      článku, musí prodávající ve stejné lhůtě dodat zboží stejné nebo vyšší kvality, a to
      za stejných cenových podmínek. Případné náhradní zboží musí předem odsouhlasit
      zástupce kupujícího. V případě, že prodávající ve stanovené lhůtě požadované zboží
      ani jeho odpovídající náhradu nedodá, je kupující oprávněn si chybějící zboží zajistit
      u jiného dodavatele. V případě vyšší ceny bude rozdíl účtován na vrub
      prodávajícího.

2.7. V případě očekávaného výpadku dodávek zboží nebo ukončení jeho výroby je
        prodávající povinen na tuto skutečnost s dostatečným předstihem upozornit
        kupujícího, aby se kupující stihl včas předzásobit, případně poptat jiné zboží.

3. Kupní cena a platební podmínky

3.1.  Kupní cena zboží uvedená v příloze č. 1 této smlouvy je stanovena dohodou jako
      cena konečná, maximální, nejvýše přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do
      místa plnění, balné, pojištění, případné celní a daňové poplatky, zaškolení
      personálu a jiné náklady související s dodávkou zboží. Ke kupní ceně bez DPH bude
      připočtena DPH v aktuální platné výši. Smluvní strany považují informace o
      jednotkových cenách zboží dle této smlouvy za své obchodní tajemství.

                                   Stránka 2 z 4
3.2.  Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem nebo
      vkladem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě
      faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn
      pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží.

3.3.  Splatnost faktury je do 30 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která
      nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující
      oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury
      kupujícímu nová lhůta splatnosti.

3.4. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající
        oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970
        občanského zákoníku.

3.5.  Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve
      smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn
      z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl
      vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně.

4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost

4.1.  Délka záruční doby zboží se řídí prohlášením prodávajícího o záruce, případně
      dobou použitelnosti vyznačenou na obalu zboží. V případě uvedení různých
      záručních dob, platí vždy nejdelší z nich. Záruční doba stanovená lhůtou běží od
      okamžiku převzetí zboží kupujícím.

4.2. Vedle nároků stanovených zákonem je kupující vždy oprávněn vadné zboží vrátit a
        požadovat buďto dodání nového a bezvadného zboží, nebo vrácení zaplacené kupní
        ceny. Pro dodání nového zboží platí přiměřeně ustanovení článku 2. této smlouvy.

5. Trvání smlouvy

5.1. Tato smlouva se uzavírá s platností na dobu 24 měsíců.

5.2. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna tuto smlouvu vypovědět. Výpovědní
        doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po doručení
        výpovědi druhé smluvní straně.

6. Obecná ustanovení

6.1.  Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o
      kterých se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena
      povinnost zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního
      vztahu založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem.

6.2.  V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona
      č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
      těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany
      toto samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy
      v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této
      smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem
      o registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.).
      Jinak platí, že souhlasí s jejich uveřejněním. Toto samostatné ujednání smluvních
      stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci
      smluvních stran.

6.3.  V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že budou ujednání této smlouvy
      shledána jako neplatná nebo neúčinná, zůstávají zachována ta práva a povinnosti,
      z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po zániku této smlouvy. To platí zejména pro
      právo požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy,
      cenový rozdíl dle čl. 2 odst. 2. 6. této smlouvy nebo závazek zachovávat
      mlčenlivost.

                                          Stránka 3 z 4
6.4.  V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající
6.5.  povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05%
      z kupní ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty
      není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši.

      V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy
      ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je
      prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč za
      každý jednotlivý případ porušení.

7. Závěrečná ustanovení

7.1.  Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či
      neúčinným, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení
      této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného
      odkladu nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem
      bude odpovídat účelu ustanovení předchozího.

7.2. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí
        příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

7.3. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných
        dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro
        vzdání se písemné formy.

7.4. V případě rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem zadávací dokumentace
        či nabídky prodávajícího ve veřejné zakázce, nebo obsahem příloh této smlouvy,
        má vždy přednost ujednání této smlouvy.

7.5.  Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský
      soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a
      jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou,
      jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího.

7.6. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana
        obdrží po jednom.

7.7. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. V případě, že tato
        smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem
        uveřejnění.

7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují
        vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců.

Přílohy:
1) Přehled zboží / Ceník zboží

V Mladé Boleslavi dne 11.4.2019     V Mladé Boleslavi dne 10.4.2019

      ……………………………………………….                        ……………………………………………….
                GRENT CZ a.s.        Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.,
                 Ernest Horváth
                statutární ředitel           nemocnice Středočeského kraje
                                     JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva
                                    Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva

                                                                     Stránka 4 z 4