Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Společnost: Scanlab Praha s.r.o. IČO: 241 76 753 DIČ: CZ24176753 Se sídlem Praha - Čakovice, Dr. Marodyho 143/20, PSČ 19600 Zastoupená: Ing. Jaroslav Voráček, jednatel Bankovní spojení: ReiffeisenBank, a.s. Číslo účtu: 103302002/5500 Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 185790 dále jen „prodávající“ na straně jedné, a Společnost: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje IČO: 272 56 456 DIČ: CZ27256456 Se sídlem: Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01 Zastoupená: JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva Bankovní spojení: Komerční banka, a.s. Číslo účtu: 35-3525450227/0100 Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019 dále jen „kupující“ na straně druhé, se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato: KUPNÍ SMLOUVA dále jen „smlouva“ 1. Předmět smlouvy 1.1. Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu 1 ks zdravotnického přístroje: Laser Speckle scanovací systém Moor FLPI2 (dále jen „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 1.2. Zboží je blíže specifikováno v nabídce prodávajícího č. 121/2019, která je přílohou č. 1 této smlouvy. 1.3. Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů, a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu Stránka 1 z 5 se zbožím bude dodán návod k obsluze v českém jazyce (v tištěné a elektronické podobě). 1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění povinností dle této smlouvy. 1.5. Tato smlouva je uzavírána na základě výběru dodavatele ve veřejné zakázce mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů s názvem „Přístroj pro zobrazení krevního průtoku“. Prodávající prohlašuje, že měl před podáním své nabídky k dispozici požadavky kupujícího na rozsah dodávky dle této smlouvy, a to jako součást zadávací dokumentace. Prodávající tyto požadavky před podáním své nabídky s vynaložením odborné péče přezkoumal a na základě toho prohlašuje, že je schopen předmět plnění dle této smlouvy splnit. 1.6. Součástí smluvního ujednání je zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce. V případě rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem nabídky prodávajícího či příloh této smlouvy, má vždy přednost ustanovení této smlouvy. 2. Doba, místo a způsob dodání 2.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 4 týdnů od podpisu této smlouvy. Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. 2.2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, konkrétně Interní oddělení. 2.3. Dodání zboží v souladu s touto smlouvou a jeho převzetí kupujícím bude potvrzeno podpisem kupujícího na dodacím listu. Okamžikem podpisu dodacího listu kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží na kupujícího. 2.4. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží zejména, pokud prodávající nedodá zboží v dohodnutém množství nebo kvalitě, dodá zboží opožděně, zboží bude poškozené nebo prodávající nedodá všechny potřebné doklady ke zboží. 3. Kupní cena a platební podmínky 3.1. Celková kupní cena zboží činí 1.250.359,- Kč bez DPH, DPH 21% je 262.575,- Kč, kupní cena vč. DPH činí 1.512.934,- Kč (slovy: Milion-pět-set-dvanáct-tisíc-devět- set-třicet-čtyři korun českých). Prodávající ručí za uplatnění správné sazby DPH vztahující se na dodávku zařízení dle této smlouvy. 3.2. Kupní cena zboží je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění, případné celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související s dodávkou zboží. 3.3. Úhrada kupní ceny bude kupujícím provedena bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě faktury vystavené prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn pozdržet úhradu kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží. 3.4. Splatnost faktury je do 30 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury kupujícímu nová lhůta splatnosti. Stránka 2 z 5 3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského zákoníku. 3.6. Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně. 4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost 4.1. Není-li uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 4.2. Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců na přístroje 6 měsíců na příslušenství kromě spotřebního materiálu. Záruční doba běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu trvání vady, která brání řádnému užívání zboží. V případě dodání nového zboží běží ode dne jeho převzetí kupujícím nová záruční doba. 4.3. V záruční době se prodávající zavazuje k servisní reakci nejpozději do 24 hodin od oznámení vad kupujícím (písemně, emailem, faxem či telefonicky) a uvést zboží do provozu nejpozději do dalších 48 hodin. Jestliže se prodávajícímu nepodaří zboží uvést do provozu ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se prodávající v záruční době zapůjčit kupujícímu do bezplatného užívání náhradní zboží srovnatelných parametrů, a to po celou dobu nutné opravy. 4.4. Ukáže-li se, že vada zboží je neodstranitelná, nebo v případě, že prodávající neodstraní vady zboží včas, nejpozději do 30 dnů od dne oznámení, je kupující oprávněn požadovat dodání nového zboží shodných nebo lepších parametrů, nebo od této smlouvy odstoupit. 4.5. Náklady spojené s odstraňováním vad zboží, za které odpovídá prodávající, hradí v plné výši prodávající (cestovné, náhradní díly, materiál, apod.). 5. Servis 5.1. Prodávající se zavazuje zajišťovat po dobu deseti (10) let od dodání zboží mimozáruční a pozáruční servis zboží včetně dodávek náhradních dílů, a to ve stejných lhůtách jako jsou uvedeny v čl 4 odst. 4.3 této smlouvy. 5.2. Prodávající se zavazuje provádět v rámci servisu zboží předepsanou odbornou údržbu zboží dle příslušných právních předpisů a doporučení výrobce, zahrnující pravidelné bezpečnostně technické kontroly (PBTK) a jiné předepsané servisní prohlídky. 5.3. Odborná údržba bude prováděna na základě samostatných objednávek kupujícího. Cenu za provedení PBTK se nabídkou prodávajícího, která je přílohou č. 1 této smlouvy. Uvedená cena zahrnuje veškeré náklady spojené s provedením PBTK včetně práce technika, dopravy a dodávky spotřebního materiálu. V případě, že budou v rámci odborné údržby prováděny i další servisní úkony či opravy zboží, není prodávající oprávněn za tyto služby účtovat samostatně dopravu. 5.4. Splatnost faktur za provádění servisu zboží je do 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. 5.5. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně kupujícího je: Jméno a příjmení: (osobní údaj) tel: (osobní údaj) Stránka 3 z 5 email: (osobní údaj) 5.6. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně prodávajícího je: Jméno a příjmení: (osobní údaj) tel: (osobní údaj) email: (osobní údaj) 5.7. Ke změně údajů o kontaktních osobách postačí písemné oznámení doručeného druhé smluvní straně. 6. Obecná ustanovení 6.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena povinnost zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního vztahu založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem. 6.2. V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany toto samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem o registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.). Jinak platí, že souhlasí s uveřejněním v plném rozsahu. Toto samostatné ujednání smluvních stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými zástupci smluvních stran. 6.3. V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že bude tato smlouva shledána neplatnou nebo neúčinnou, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po ukončení této smlouvy. To platí zejména pro právo požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy nebo závazek zachovávat mlčenlivost. 6.4. V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z kupní ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši. 6.5. V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení. 7. Závěrečná ustanovení 7.1. Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného odkladu nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem bude odpovídat účelu ustanovení předchozího. 7.2. V případě rozporu této smlouvy s obsahem jejích příloh či jakýchkoliv jiných ujednání nebo prohlášení, má vždy přednost ustanovení této smlouvy. 7.3. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Stránka 4 z 5 7.4. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou, jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího. 7.5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro vzdání se písemné formy. 7.6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění. 7.7. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců. Přílohy: 1) nabídka zboží č. 121/2019 V Praze dne 27.3.2019 V Mladé Boleslavi dne 8.4.2019 ………………………………………………. ………………………………………………. Scanlab Praha s.r.o. Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, Ing. Jaroslav Voráček a.s., nemocnice Středočeského kraje jednatel JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva ………………………………………………. Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva Stránka 5 z 5