Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9023791: 009195 Kupní smlouva (Laser Speckle scanovací systém)

Příloha Kupní smlouva - přístroj pro zobrazení krevního průtoku - RS.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Společnost:         Scanlab Praha s.r.o.

IČO:                241 76 753

DIČ:                CZ24176753

Se sídlem           Praha - Čakovice, Dr. Marodyho 143/20, PSČ 19600

Zastoupená:         Ing. Jaroslav Voráček, jednatel

Bankovní spojení:   ReiffeisenBank, a.s.

Číslo účtu:         103302002/5500

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 185790

dále jen „prodávající“ na straně jedné,

a

Společnost:         Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.,

                    nemocnice Středočeského kraje

IČO:                272 56 456

DIČ:                CZ27256456

Se sídlem:          Mladá Boleslav, třída Václava Klementa 147, PSČ 293 01

Zastoupená:         JUDr. Ladislav Řípa, předseda představenstva

                    Ing. Jiří Bouška, místopředseda představenstva

Bankovní spojení:   Komerční banka, a.s.

Číslo účtu:         35-3525450227/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 10019

dále jen „kupující“ na straně druhé,

se jako smluvní strany níže uvedeného dne, měsíce a roku dohodly, jak stanoví tato:

                    KUPNÍ SMLOUVA

                      dále jen „smlouva“

1. Předmět smlouvy

1.1.  Předmětem této kupní smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu 1 ks
      zdravotnického přístroje: Laser Speckle scanovací systém Moor FLPI2 (dále jen
      „zboží“) a umožnit mu nabytí vlastnického práva ke zboží a dále závazek
      kupujícího řádně dodané zboží převzít a zaplatit za něj prodávajícímu sjednanou
      kupní cenu.

1.2. Zboží je blíže specifikováno v nabídce prodávajícího č. 121/2019, která je přílohou
        č. 1 této smlouvy.

1.3.  Prodávající prohlašuje, že zboží je/bude vyrobeno dle příslušných norem platných
      v EU. Prodávající zejména zaručuje, že zboží odpovídá všem požadavkům
      stanoveným obecně závaznými právními předpisy a normám ČSN a EN, především
      zákonu č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších
      předpisů, a zákonu č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění
      pozdějších předpisů, a je vybaveno všemi potřebnými doklady a certifikáty. Spolu

                                                                    Stránka 1 z 5
      se zbožím bude dodán návod k obsluze v českém jazyce (v tištěné a elektronické
      podobě).

1.4. Prodávající dále prohlašuje, že má veškerá oprávnění, jakož i vybavení, k plnění
        povinností dle této smlouvy.

1.5.  Tato smlouva je uzavírána na základě výběru dodavatele ve veřejné zakázce mimo
      režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
      předpisů s názvem „Přístroj pro zobrazení krevního průtoku“. Prodávající
      prohlašuje, že měl před podáním své nabídky k dispozici požadavky kupujícího na
      rozsah dodávky dle této smlouvy, a to jako součást zadávací dokumentace.
      Prodávající tyto požadavky před podáním své nabídky s vynaložením odborné péče
      přezkoumal a na základě toho prohlašuje, že je schopen předmět plnění dle této
      smlouvy splnit.

1.6.  Součástí smluvního ujednání je zadávací dokumentace veřejné zakázky, jakož i
      závazky, přísliby či prohlášení, které prodávající uvedl ve své nabídce. V případě
      rozporu mezi ujednáním této smlouvy a obsahem nabídky prodávajícího či příloh
      této smlouvy, má vždy přednost ustanovení této smlouvy.

2. Doba, místo a způsob dodání

2.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží nejpozději do 4 týdnů od podpisu této smlouvy.
        Pokud nebude zboží prodávajícím dodáno ve stanoveném termínu, je kupující
        oprávněn od této smlouvy odstoupit.

2.2. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, konkrétně Interní oddělení.

2.3. Dodání zboží v souladu s touto smlouvou a jeho převzetí kupujícím bude potvrzeno
        podpisem kupujícího na dodacím listu. Okamžikem podpisu dodacího listu kupujícím
        přechází nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží na kupujícího.

2.4. Kupující je oprávněn nepřevzít zboží zejména, pokud prodávající nedodá zboží v
        dohodnutém množství nebo kvalitě, dodá zboží opožděně, zboží bude poškozené
        nebo prodávající nedodá všechny potřebné doklady ke zboží.

3. Kupní cena a platební podmínky

3.1.  Celková kupní cena zboží činí 1.250.359,- Kč bez DPH, DPH 21% je 262.575,- Kč,
      kupní cena vč. DPH činí 1.512.934,- Kč (slovy: Milion-pět-set-dvanáct-tisíc-devět-
      set-třicet-čtyři korun českých). Prodávající ručí za uplatnění správné sazby DPH
      vztahující se na dodávku zařízení dle této smlouvy.

3.2.  Kupní cena zboží je stanovena dohodou jako cena konečná, maximální, nejvýše
      přípustná a zahrnuje rovněž dopravu zboží do místa plnění, balné, pojištění,
      případné celní a daňové poplatky, zaškolení personálu a jiné náklady související
      s dodávkou zboží.

3.3.  Úhrada kupní ceny bude kupujícím provedena bezhotovostním převodem na účet
      prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy, a to na základě faktury vystavené
      prodávajícím v souladu s dodacím listem. Kupující je oprávněn pozdržet úhradu
      kupní ceny až do doby úplného odstranění všech vad zboží.

3.4.  Splatnost faktury je do 30 dnů od data doručení faktury kupujícímu. Fakturu, která
      nebude mít veškeré náležitosti řádného daňového a účetního dokladu, je kupující
      oprávněn vrátit. V takovém případě běží ode dne doručení nové/opravené faktury
      kupujícímu nová lhůta splatnosti.

                                   Stránka 2 z 5
3.5. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny či její části je prodávající
        oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení v souladu s ustanovením § 1970
        občanského zákoníku.

3.6.  Zveřejní-li správce daně skutečnost, že prodávající je nespolehlivým plátcem ve
      smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je kupující oprávněn
      z každé fakturované platby zadržet daň z přidané hodnoty a tuto aniž by k tomu byl
      vyzván jako ručitel uhradit za prodávajícího příslušnému správci daně.

4. Odpovědnost za vady, záruka za jakost

4.1. Není-li uvedeno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran z vadného plnění
        příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

4.2.  Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců na
      přístroje 6 měsíců na příslušenství kromě spotřebního materiálu. Záruční doba běží
      od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu trvání
      vady, která brání řádnému užívání zboží. V případě dodání nového zboží běží ode
      dne jeho převzetí kupujícím nová záruční doba.

4.3.  V záruční době se prodávající zavazuje k servisní reakci nejpozději do 24 hodin od
      oznámení vad kupujícím (písemně, emailem, faxem či telefonicky) a uvést zboží do
      provozu nejpozději do dalších 48 hodin. Jestliže se prodávajícímu nepodaří zboží
      uvést do provozu ve výše uvedené lhůtě, zavazuje se prodávající v záruční době
      zapůjčit kupujícímu do bezplatného užívání náhradní zboží srovnatelných
      parametrů, a to po celou dobu nutné opravy.

4.4.  Ukáže-li se, že vada zboží je neodstranitelná, nebo v případě, že prodávající
      neodstraní vady zboží včas, nejpozději do 30 dnů od dne oznámení, je kupující
      oprávněn požadovat dodání nového zboží shodných nebo lepších parametrů, nebo
      od této smlouvy odstoupit.

4.5. Náklady spojené s odstraňováním vad zboží, za které odpovídá prodávající, hradí v
        plné výši prodávající (cestovné, náhradní díly, materiál, apod.).

5. Servis

5.1. Prodávající se zavazuje zajišťovat po dobu deseti (10) let od dodání zboží
        mimozáruční a pozáruční servis zboží včetně dodávek náhradních dílů, a to ve
        stejných lhůtách jako jsou uvedeny v čl 4 odst. 4.3 této smlouvy.

5.2.  Prodávající se zavazuje provádět v rámci servisu zboží předepsanou odbornou
      údržbu zboží dle příslušných právních předpisů a doporučení výrobce, zahrnující
      pravidelné bezpečnostně technické kontroly (PBTK) a jiné předepsané servisní
      prohlídky.

5.3.  Odborná údržba bude prováděna na základě samostatných objednávek kupujícího.
      Cenu za provedení PBTK se nabídkou prodávajícího, která je přílohou č. 1 této
      smlouvy. Uvedená cena zahrnuje veškeré náklady spojené s provedením PBTK
      včetně práce technika, dopravy a dodávky spotřebního materiálu. V případě, že
      budou v rámci odborné údržby prováděny i další servisní úkony či opravy zboží,
      není prodávající oprávněn za tyto služby účtovat samostatně dopravu.

5.4. Splatnost faktur za provádění servisu zboží je do 30 dnů od jejího doručení
        kupujícímu.

5.5. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně kupujícího je:

      Jméno a příjmení: (osobní údaj)

      tel:  (osobní údaj)

                                                                    Stránka 3 z 5
      email:          (osobní údaj)

5.6. Kontaktní osobou k provádění servisu na straně prodávajícího je:

      Jméno a příjmení: (osobní údaj)

      tel:            (osobní údaj)

      email:          (osobní údaj)

5.7. Ke změně údajů o kontaktních osobách postačí písemné oznámení doručeného
        druhé smluvní straně.

6. Obecná ustanovení

6.1.  Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o
      kterých se dozvěděli v souvislosti s uzavřením této smlouvy. Tím není dotčena
      povinnost zveřejnit obsah této smlouvy či jiné skutečnosti týkající se smluvního
      vztahu založeného touto smlouvou, a to v rozsahu stanoveném zákonem.

6.2.  V případě, že tato smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona
      č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
      těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), uzavírají smluvní strany
      toto samostatné ujednání. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy
      v registru smluv zajistí kupující. Prodávající se zavazuje nejpozději při podpisu této
      smlouvy označit ty části smlouvy a ty údaje, které požaduje v souladu se zákonem
      o registru smluv vyloučit z uveřejnění (obchodní tajemství, osobní údaje apod.).
      Jinak platí, že souhlasí s uveřejněním v plném rozsahu. Toto samostatné ujednání
      smluvních stran nabývá platnosti a účinnosti podpisem této smlouvy oprávněnými
      zástupci smluvních stran.

6.3.  V případě zániku této smlouvy, nebo v případě, že bude tato smlouva shledána
      neplatnou nebo neúčinnou, zůstávají zachována ta práva a povinnosti, z jejichž
      povahy plyne, že mají trvat i po ukončení této smlouvy. To platí zejména pro právo
      požadovat smluvní pokutu, náhradu újmy vzniklé porušením této smlouvy nebo
      závazek zachovávat mlčenlivost.

6.4.  V případě prodlení prodávajícího s plněním závazků dle této smlouvy je prodávající
      povinen každý den prodlení zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05%
      z kupní ceny zboží bez DPH, kterého se prodlení týká. Zaplacením smluvní pokuty
      není dotčen nárok kupujícího na náhradu škody v plné výši.

6.5.  V případě, že se kterékoliv z prohlášení prodávajícího uvedené v čl. 1 této smlouvy
      ukáže být nepravdivým, hrubě zkresleným či v podstatném ohledu zavádějícím je
      prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za
      každý jednotlivý případ porušení.

7. Závěrečná ustanovení

7.1.  Pokud některé z ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či
      neúčinným, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení
      této smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení bez zbytečného
      odkladu nahradit novým platným a účinným ustanovením, které svým obsahem
      bude odpovídat účelu ustanovení předchozího.

7.2. V případě rozporu této smlouvy s obsahem jejích příloh či jakýchkoliv jiných
        ujednání nebo prohlášení, má vždy přednost ustanovení této smlouvy.

7.3. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravená se řídí
        příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

                                                                       Stránka 4 z 5
7.4.  Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský
      soudní řád, dohodly, že místní příslušnost soudu k projednání a rozhodnutí sporů a
      jiných právních věcí vyplývajících z právního vztahu založeného touto smlouvou,
      jakož i ze vztahů s tímto vztahem souvisejících, se řídí sídlem kupujícího.

7.5. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných
        dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Totéž platí i pro
        vzdání se písemné formy.

7.6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu. V případě, že tato
        smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv, nabývá účinnosti nejdříve dnem
        uveřejnění.

7.7. Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana
        obdrží po jednom.

7.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují
        vlastnoruční podpisy svých oprávněných zástupců.

Přílohy:
1) nabídka zboží č. 121/2019

V Praze dne 27.3.2019              V Mladé Boleslavi dne 8.4.2019

      ……………………………………………….                  ……………………………………………….
           Scanlab Praha s.r.o.    Oblastní nemocnice Mladá Boleslav,
            Ing. Jaroslav Voráček  a.s., nemocnice Středočeského kraje
                      jednatel
                                           JUDr. Ladislav Řípa, předseda
                                                      představenstva

                                           ……………………………………………….
                                   Oblastní nemocnice Mladá Boleslav,
                                   a.s., nemocnice Středočeského kraje

                                          Ing. Jiří Bouška, místopředseda
                                                      představenstva

                                                                   Stránka 5 z 5