Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9166419: Objednávka č. TPU1900071 pro středisko 1381 - GPO - operační sály

Příloha TPU1900071.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
V.Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

                                         OBJEDNÁVKA č.: TPU1900071

Za objednatele:                          Dodavatel:

Vyřizuje:                                Zdeněk Kadlec
Telefon:                                 Dolní Krupá 115
Email:                                   29501 Dolní Krupá

Datum objednávky: 17.05.2019             IČ: 49801392
Místo dodání: 6154 - TPU - sklad údržby
Žádá NS: 1381 GPO - operační sály        Tel.:
Zakázka č.: 148900                       Email:

Objednáváme u Vás:
Malířské a natěračské práce

Objednáváme u Vás provedení malířských a natěračských prací na pavilonu GPO v tomto rozsahu. NS 1381, 1. NP (oper. sály): malování ve
filtrech (2x) a předsálí vlastních op. sálů (2x), chodba přiléhající k op. sálům + oprava omyvatelných soklů. NS 1382 (porodní sály), 2. NP:
pouze oprava omyvatelných soklů + 2x filtr. NS 1313, 1. NP (JIP) jeden pokoj + oprava omyv. soklu. NS 1312, 2. NP (porod. odd. lůžka):
všechny pokoje, sesterna, návš. místnost, chodba jen opravy. NS 1311, 1. NP (gyn. lůžka): všechny pokoje + soc. zařízení, chodba jen
opravy. Dále na NS 6953: schodiště do výšky cca 1,5 m z 2. NP až do suterénu (vchod do jídelny), v 0. NP od vstupu do pavilonu, přes recepci
až k výtahu č. 12 a v 1. NP chodba před tělocvičnou - nový omyvatelný nátěr. Termín realizace: 02. - 15.05. 2019. Cena dle skutečného
provedení.

                                                                        Cena bez DPH:                          227 555,00 Kč

Doba dodání:                             Do 15.05. 2019

                                                                        .........................................
                                                                                  Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Potvrzeno dodavatelem:       14.05.2019 06:10
14.05.2019 06:10:39          Objednávka byla potvrzena přes webový formulář objednavatele z IP: 185.15.111.26

Strana 1 z 1                                                                                                   DoctIS : SoPHIS, a.s. :