Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9560691: Smlouva o dílo - docházkový systém

Příloha 2019130_VEMA_zverejneni.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

                                             č. 2019/208

   uzavřená podle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                     ve znění pozdějších předpisů

1  SMLUVNÍ STRANY

1.1 OBJEDNATEL

   Organizace:                 Hamzova odborná léčebna pro děti a dospělé
                               Státní příspěvková organizace MZ ČR, samostatný
   Adresa:                     právní subjekt, zřizovací listina MZ ČR z 29.5.2012, č.j.
   Zastoupená:                 17268-VI/2012
   IČ:
   Přidělené číslo zákazníka:  Košumberk 80, 538 54 Luže - Košumberk

                               XXXXX, náměstek HTS
                               00183024

                               1947

   (dále v této smlouvě jen „Objednatel“)

1.2 ZHOTOVITEL

   Společnost:                 Vema, a. s.
   Sídlo:                      Okružní 871/3a, 638 00 Brno
   Zastoupená:                 XXXXX, předseda představenstva
   IČ:                         26226511
   Zapsána:                    Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3415

   (dále v této smlouvě jen „Zhotovitel“)

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany tuto smlouvu o dílo:

2  PREAMBULE

2.1 Objednatel touto smlouvou objednává dílo v rozsahu uvedeném v bodu 3.1 této smlouvy a
         zavazuje se zaplatit Zhotoviteli za provedení díla cenu sjednanou v článku 6 této smlouvy.
         Zhotovitel se zavazuje k provedení tohoto díla ve lhůtě uvedené v článku 5 této smlouvy
         za dohodnutou cenu uvedenou v článku 6 této smlouvy.

2.2 Objednatel výslovně prohlašuje, že je seznámen s aplikacemi poskytovanými
         Zhotovitelem na základě této smlouvy k užívání, a současně prohlašuje, že tyto aplikace
         svou funkcionalitou vyhovují jeho potřebám. Seznam dodaných aplikací v rámci této
         smlouvy je uveden v příloze č. 1 této smlouvy.

3  PŘEDMĚT SMLOUVY

3.1 Předmětem této smlouvy je nasazení a zprovoznění elektronického docházkového
         systému Zhotovitele uvedeného v příloze č. 2 (dále jen „EDS“) v prostorách Objednatele.
         Dílo zahrnuje:

   3.1.1 dodávku technických zařízení EDS uvedených v příloze č. 2 této smlouvy,

   3.1.2 služby spojené s instalací a nastavením EDS a vyškolením pracovníků
            Objednatele uvedené v příloze č. 3 této smlouvy.

                                           1
4  PODMÍNKY SPOLUPRÁCE

4.1 Zhotovitel se zavazuje:

         4.1.1 Jmenovat pracovníky do realizačního týmu, který bude zajišťovat postup prací
                   a zodpovídat za plnění realizace díla.

         4.1.2 Dodržovat termíny dílčích činností, na kterých se smluvní strany dohodnou.

          4.1.3 Při plnění předmětu této smlouvy se Zhotovitel zavazuje postupovat odborně
                   a ohleduplně, aby minimalizoval ve vztahu k zaměstnancům Objednatele případné
                   negativní vlivy vyplývající z této činnosti.

          4.1.4 Personál a ostatní osoby Zhotovitele jsou oprávněni vstupovat v objektech
                   Objednatele pouze do míst, která budou dohodnuta mezi zmocněnci pro věcná
                   jednání smluvních stran.

          4.1.5 Předkládat Objednateli v průběhu implementace včas informace o skutečnostech,
                   které brání úspěšné realizaci díla.

4.2 Objednatel se zavazuje:

          4.2.1 Jmenovat pracovníky do realizačního týmu, který bude zajišťovat plnění
                   jednotlivých etap realizace díla.

          4.2.2 Poskytnout Zhotoviteli předem dohodnuté kapacity pracovníků Objednatele
                   v dohodnutých termínech.

          4.2.3 Umožnit pověřeným pracovníkům Zhotovitele přístup do míst v objektech
                   Objednatele, která budou dohodnuta mezi zmocněnci pro věcná jednání smluvních
                   stran.

         4.2.4 Dodržovat termíny dílčích činností, na kterých se smluvní strany dohodnou.
                   V případě nedodržení těchto termínů nelze vyžadovat od Zhotovitele dodržení
                   návazných termínů.

5  ČAS PLNĚNÍ, ZPŮSOB PŘEDÁNÍ

5.1 Realizace díla bude zahájena neprodleně po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami.

5.2 Realizace díla bude probíhat postupně podle oběma stranami odsouhlaseného
         harmonogramu prací uvedeného v příloze č. 4. Změny v harmonogramu jsou možné
         po dohodě obou smluvních stran. O každé změně harmonogramu bude učiněn zápis
         podepsaný oprávněnými osobami.

5.3 V případě nedodržení dohodnutých termínů na straně Objednatele není Zhotovitel povinen
         dodržet uvedenou dobu ukončení realizace díla nebo části díla. V tomto případě
         se ukončení realizace posunuje o dobu prodlení ze strany Objednatele.

5.4 Dílo bude Objednatelem převzato po jeho řádném dokončení, a to podpisem předávacího
         protokolu o provedení díla oprávněnými osobami.

5.5 Osobami oprávněnými k podpisu změn harmonogramu a předávacího protokolu v rámci
         plnění této smlouvy jsou:

   za Objednatele:  XXXXX
   za Zhotovitele:  XXXXX

6  CENA DÍLA

6.1 Cena díla uvedeného v čl. 3.1 této smlouvy se stanoví dohodou smluvních stran dle
         ustanovení zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, na

                           2
                                                             329.990,- Kč

              (slovy: tři sta dvacet devět tisíc devět set devadesát korun českých) bez DPH.

6.2 Cena díla je úplná a konečná a může být zvýšena pouze v případě, pokud na žádost
         Objednatele dojde k rozšíření předmětu smlouvy nad rámec dohodnutý smluvními
         stranami v této smlouvě.

7  PLATEBNÍ PODMÍNKY

7.1 Zhotovitel má právo vystavit fakturu – daňový doklad za řádnou realizaci na základě
         podepsaného předávacího protokolu o řádném provedení díla.

7.2 Objednatel uhradí peněžité závazky vyplývající z této smlouvy na základě Zhotovitelem
         vystavené faktury – daňového dokladu v době splatnosti 30 dní ode dne doručení na
         adresu Objednatele a uvedené na faktuře na účet Zhotovitele uvedený na faktuře.

7.3 Objednatel je oprávněn před uplynutím doby splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu, která
         neobsahuje náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
         hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, nebo má jiné závady v obsahu podle této smlouvy.
         Ve vrácené faktuře musí vyznačit důvod vrácení. Zhotovitel je v tomto případě povinen
         podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit. Oprávněným vrácením
         faktury přestává běžet původní doba splatnosti. Celá doba běží znovu ode dne doručení
         opravené nebo nově vyhotovené faktury.

7.4 Při nedodržení termínu splatnosti faktury Objednatelem je Zhotovitel oprávněn požadovat
         úhradu úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se bude řídit podle občanského zákoníku.

7.5 Úrok z prodlení je splatný do 30 dnů od vyčíslení a doručení Objednateli na základě
         faktury vystavené Zhotovitelem, nedohodnou-li se smluvní strany písemně jinak.

8  OCHRANA OBCHODNÍHO TAJEMSTVÍ

8.1 Objednatel bere na vědomí, že veškeré informace týkající se ceny předmětu plnění této
         smlouvy jsou ve spojení s informacemi o úplném rozsahu plnění předmětu této smlouvy,
         především o počtu osobních čísel a technických zařízení., obchodním tajemstvím dle §
         504 občanského zákoníku, a zavazuje se je uchovávat v tajnosti v souladu se zákonem.

8.2 Objednatel v souvislosti se zveřejněním této smlouvy v registru smluv, jakož i smluv
         uzavřených na základě této smlouvy a dohod (dodatků), kterými se tato smlouva doplňuje,
         mění, nahrazuje nebo ruší v souladu s čl. 11.6 této smlouvy, nezveřejní cenovou politiku
         Zhotovitele vyjma těch cen, jejichž zveřejnění je nezbytně nutné k tomu, aby výše
         uvedené smlouvy nabyly platnosti a účinnosti.

8.3 Závazky smluvních stran uvedené v tomto článku trvají i po skončení smluvního vztahu.

9  POVINNOSTI ZHOTOVITELE

9.1 Při plnění předmětu této smlouvy se Zhotovitel zavazuje postupovat odborně a
         ohleduplně, aby minimalizoval ve vztahu k majetku a osobám Objednatele případné
         negativní vlivy vyplývající z této činnosti. V případě způsobení škody na majetku nebo
         vybavení Objednatele se Zhotovitel zavazuje na vlastní náklady tuto škodu odstranit a vše
         uvést do původního stavu.

9.2 Zhotovitel se zavazuje, že jakékoliv informace a data Objednatele, získaná v průběhu
         plnění předmětu smlouvy, bez písemného souhlasu Objednatele neposkytne žádné z
         třetích stran, ani je sám nepoužije a zcela vyloučí jejich použití k jiným účelům, než k
         jakému byla uzavřena tato smlouva a že podnikne všechny rozumně požadovatelné kroky
         k zabezpečení těchto informací. Obě strany se zavazují, že navzájem zachovají tyto
         informace v tajnosti po dobu i po skončení účinnosti této smlouvy.

                           3
9.3 Zhotovitel bere na vědomí, že při plnění předmětu této smlouvy může dojít ze strany jeho
         zaměstnanců k nahodilému přístupu k datům, která mohou obsahovat osobní údaje
         subjektů ve správě Objednatele. Zhotovitel se zavazuje tyto osobní údaje žádným
         způsobem nezpracovávat a také zamezit jejich jakémukoli případnému zpracování třetí
         osobou. Zhotovitel výslovně prohlašuje, že si je vědom svých zákonných povinností ve
         vztahu k osobním údajům a zavazuje se tyto povinnosti dodržovat po dobu účinnosti této
         smlouvy i po jejím skončení.

10  ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ, ZÁRUKY, SANKCE

10.1 Zhotovitel je oprávněn v případě závažného porušení této smlouvy ze strany Objednatele,
         zejména při neplnění povinností Objednatele dle bodu 4.2 této smlouvy nebo při prodlení
         s úhradou peněžitých závazků vyplývajících z této smlouvy delším než 30 dnů, odstoupit
         od této smlouvy.

10.2 Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě prodlení Zhotovitele s předáním
         díla nebo jeho části přesahujícím 30 dnů nebo v případě nezhotovení díla nebo jeho části
         ve sjednané kvalitě.

10.3 Záruka na technická zařízení EDS je 12 měsíců od podpisu předávacího protokolu, mimo
         vady prokazatelně způsobené takovou činností pracovníků Objednatele, která je v rozporu
         s referenční dokumentací.

10.4 V případě průkazným způsobem ohlášené závady díla v průběhu záruční doby
         je Zhotovitel povinen neprodleně zahájit práce na jejím vyřešení. Vyřešením reklamace
         se rozumí podle povahy závady její odstranění nebo stanovení dalšího postupu, který
         umožní využívání díla bez výrazných omezení až do úplného odstranění závady.

10.5 Za průkazný způsob ohlášení závady se považuje ohlášení závady na pracoviště
         Zhotovitele na tel.: 530 500 500 nebo vyplněním a odesláním formuláře na stránce
         cs.vema.cz v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 17.00 hod. Služby objednané mimo
         uvedenou dobu se považují za objednané v 8.00 hod. nejblíže následujícího pracovního
         dne.

10.6 Objednatel je oprávněn požadovat po Zhotoviteli zaplacení smluvní pokuty ve výši 2.000,-
         Kč (slovy: dva tisíce korun českých) za každý započatý den prodlení s předáním díla dle
         termínu předání uvedeného v harmonogramu dle bodu 5.2.

10.7 Zhotovitel je oprávněn požadovat po Objednateli zaplacení smluvní pokuty v případě
         Objednatelova porušení povinnost uchovat v tajnosti obchodní tajemství dle čl. 8 této
         smlouvy. Výše smluvní pokuty činí 50 000,- Kč (slovy: padesát tisíc korun českých).

10.8 Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno ani omezeno právo domáhat se náhrady škody,
         jež prokazatelně vznikla porušením smluvní povinnosti, které se smluvní pokuta týká.

11  ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

11.1 Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Tato
         smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015
         Sb., o registru smluv. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží
         Objednatel a jeden Zhotovitel.

11.2 Obě smluvní strany mají právo tuto smlouvu písemně vypovědět. Délka výpovědní doby
         činí 2 měsíce a počíná běžet 1. dne kalendářního měsíce následujícího po doručení
         výpovědi druhé smluvní straně.

11.3 Všechny nároky či úkony směřující ke změně nebo zániku této smlouvy musí být učiněny
         písemně a doručeny doporučeným dopisem, případně dopisem doručovaným kurýrní
         službou, na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy. Smluvní strana má povinnost oznámit
         do sedmi dnů druhé smluvní straně změnu sídla nebo jiných kontaktních údajů uvedených
         v záhlaví této smlouvy.

                        4
11.4 V případě vyšší moci je každá strana zproštěna svých závazků z této smlouvy a jakékoli
         nedodržení (celkové nebo částečné) nebo prodlení v plnění jakéhokoli ze závazků
         uloženého touto smlouvou kterékoli ze smluvních stran, bude tolerováno.

11.5 Nevynutitelnost nebo neplatnost kteréhokoli článku, odstavce, pododstavce nebo
         ustanovení této smlouvy neovlivní vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této
         smlouvy. V případě, že jakýkoli takovýto článek, odstavec, pododstavec nebo ustanovení
         této smlouvy by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti (zejména z důvodu rozporu s
         aplikovatelnými zákony a ostatními právními normami), provedou smluvní strany
         konzultace a dohodnou se na právně přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených
         v takové části této smlouvy, jež pozbyla platnosti.

11.6 Smluvní strany souhlasí se zveřejněním smlouvy v úplném znění, stejně jako
         s uveřejněním úplného znění smluv uzavření na základě této smlouvy a dohod (dodatků),
         kterými se smlouva doplňuje, mění, nahrazuje nebo ruší, a to zejména prostřednictvím
         Registru smluv (smlouvy.gov.cz) v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv,
         ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění smlouvy zajistí
         Objednatel nejpozději do 3 měsíců ode dne podpisu smlouvy. Přitom zveřejněný soubor je
         Objednatel povinen nechat si odsouhlasit oprávněnou osobou Zhotovitele tak, aby
         nedošlo ke zveřejnění takových informací, které jsou ve svém souhrnu obchodním
         tajemstvím dle čl. 8 této smlouvy. Úplné zveřejnění skutečností, které jsou ve svém
         souhrnu obchodním tajemstvím, provede Objednatel pouze na základě pravomocného
         rozhodnutí příslušného orgánu veřejné správy.

11.7 Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy:

         Příloha č. 1 – Seznam a rozsah aplikací,

         Příloha č. 2 – Seznam technických zařízení,

         Příloha č. 3 – Seznam a rozsah poskytnutých služeb,

         Příloha č. 4 – Harmonogram prací.

11.8 Smluvní strany této smlouvy prohlašují, že se řádně seznámily s jejím obsahem, který
         odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, považují ho za určitý a srozumitelný a na důkaz
         tohoto připojují vlastnoruční podpisy:

V Luži - Košumberku dne                V Brně dne 11. 6. 2019

                Objednatel             Zhotovitel
Hamzova odborná léčebna pro děti a     Vema, a. s.

                   dospělé

    XXXXX                                         XXXXX
náměstek HTS                           předseda představenstva

                                    5
                            PŘÍLOHA

                        č. 1 ke smlouvě č. 2019/208

Seznam a rozsah aplikací:                            IČ                Počet pracovníků

Organizace                                         00183024            XXXXX

Hamzova odborná léčebna pro děti a dospělé Luže -
Košumberk

Aplikace Vema budou u Objednatele zprovozněny v následujícím rozsahu:

Komponenta              počet pracovníků – licencí
Docházka                       XXXXX

V Brně dne 11. 6. 2019

                        6
               PŘÍLOHA

           č. 2 ke smlouvě č. 2019/208

Seznam technických zařízení EDS v rámci této smlouvy:

  Položka                           Cena/ks                   Počet j. Cena celkem
XXXXX                                XXXXX
                                                              XXXXX  XXXXX

XXXXX                                                  XXXXX  XXXXX  XXXXX

Technická zařízení celkem                                            203 790

Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH.
V Brně dne 11. 6. 2019

                                 7
                         PŘÍLOHA

                     č. 3 ke smlouvě č. 2019/208

Seznam poskytnutých služeb spojených s instalací a nasazením EDS v rámci této smlouvy:

Název služby            Sazba                     Počet j.  Cena

XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
XXXXX                   XXXXX                      XXXXX      XXXXX
Implementace celkem                                         126 200

Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH.

***Pro instalaci terminálů bude na lokalitách Objednatelem připravena kabeláž počítačové sítě až do místa
jejich instalace.

Napájení terminálů: PoE ze switche 802.3af standard, 48V. Do terminálu tedy povede ze switche jeden UTP
kabel, pro napájení i data, zakončený síťovým konektorem RJ.

Vlastní instalace terminálů na jednotlivých lokalitách provede Objednatel podle „vzorové“ instalace s
asistencí konzultanta Zhotovitele provedené v rámci hodin konzultací. Pro vzorovou instalaci
předpokládáme Objednatelem přivedenou kabeláž vč. Konektoru a přípravu montáže terminálu (hmoždinky
ve zdi, rozměry dodáme).

V Brně dne 11. 6. 2019

                     8
                                     PŘÍLOHA

                                 č. 4 ke smlouvě č. 2019/208

Harmonogram prací:

termín                           zodpovídá                    popis

do 14.06.2019                    Objednatel             stavební připravenost pro montáž
                                 Zhotovitel             DCH
do 30.06.2019 nebo do 4 (čtyř)
týdnů od podpisu smlouvy**                              vzorová instalace DCH, instalace a
                                                        zprovoznění potřebných modulů EDS
                                                        na serveru HL

do 12.07.2019 nebo do 6 (šesti)  Zhotovitel             školení správců EDS
týdnů od podpisu smlouvy**

07 až 08.2019                    Zhotovitel             školení Docházka – docházkový
                                                        vedoucí

do 31.07.2019 nebo do 8 (osmi)   Zhotovitel/Objednatel  testování funkčnosti DCH a nastavení
týdnů od podpisu smlouvy**                              EDS

08 až 09.2019                    Zhotovitel/Objednatel  min. 1 měsíční testovací provoz v celé
do 15.10.2019                           Zhotovitel      HL

                                                        předání díla, podpis předávacího
                                                        protokolu

**podle toho, která událost nastane později.
V Brně dne 11. 6. 2019

                                              9