Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9578755: Kupní smlouva - AQUA-CHEMIE spol. s r.o.

Příloha s1275a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č….

uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                         v platném znění

               mezi

prodávajícím:  AQUA-CHEMIE spol. s r.o.
a              zapsanou v OR vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 8750
               se sídlem: Pražská 1279/18, 102 00 Praha 10
               zastoupenou: Ing. Radek Vávra
               IČ: 45311200
               DIČ: CZ45311200
               Číslo datové schránky: yj5mxbs
               bankovní spojení: Komerční banka a.s.
               č. účtu: 1201446011

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem
               IČ: 00179906
               DIČ: CZ00179906
               Číslo datové schránky: v7zqi84
               bankovní spojení: Česká národní banka
               č. účtu: 24639511/0710

                             I.
               PŘEDMĚT SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy „Nízkoteplotní zařízení“ dle
zadávacích podmínek ze dne 24. 5. 2019 a nabídky č. 92219 ze dne 28. 5. 2019, která je
nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v Příloze č. 1, spolu s doklady k předmětu
smlouvy se vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky jsou:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále
         oprávněna školit další personál, v případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy
         IIb a vyšší, příp. u kterého to určil výrobce, provedení instruktáže osob kupujícího dle
         zákona č. 268/2014 Sb., v platném znění,
    - instalační protokol nebo předávací protokol,
    - návod k obsluze přístroje v českém jazyce v tištěné i elektronické verzi,
    - Prohlášení o shodě výrobku (i na případné komponenty),
    - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též
         jejich český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající,
    - likvidace veškerého obalového odpadu.

               Kupní smlouva, strana 1
V případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, nebo u zdravotnického
prostředku, kde to určil výrobce, jsou součástí dodávky rovněž:

    - doklady osob o poučení výrobcem k provádění instruktáže daného zdravotnického
         prostředku (viz §61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném
         znění),

    - doklady osob o poučení výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provádění
         odborné údržby (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích,
         v platném znění),

    - na výzvu kupujícího:
             o doklad výrobce o zmocnění osoby k proškolování zaměstnanců kupujícího a
                  k provádění instruktáží dle zákona č. 268/2014 Sb.,
             o doklad o proškolení zaměstnanců kupujícího opravňující k provádění
                  instruktáží,
             o zpětný odběr původního přístroje na místě plnění této smlouvy a jeho likvidace
                  dle platných právních předpisů.

Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního nebo
předávacího protokolu při převzetí předmětu smlouvy oprávněným zaměstnancem Odboru
zdravotnické techniky. Kopii instalačního nebo předávacího protokolu prodávající přiloží
k daňovému dokladu - faktuře.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky,

Stanislav Gaberle, (                               ), popř. Ing.

Roman Sýkora (                                 ).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným
partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                             II.
                      KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 282.354,00 Kč,
slovy:dvěstěosmdesátdvatisíctřistapadesátčtyřiorunčeských.
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a
zaškolení/instruktáž obsluhy a je cenou konečnou.

Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními
předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                       III.
                                               DOBA PLNĚNÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy, dle čl. I. této kupní smlouvy do
4 týdnů od nabytí účinnosti této kupní smlouvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby
plnění z důvodů na jeho straně.

V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu
smlouvy, nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení
kupujícího na adresu helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné
provést nejdéle 3 pracovní dny předem.

                      Kupní smlouva, strana 2
                                                       IV.
                                              MÍSTO PLNĚNÍ

Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500
05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Tkáňová ústředna.

                                                       V.
                                  ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodaný předmět smlouvy poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců ode
dne podpisu instalačního nebo předávacího protokolu, resp. dodacího listu oprávněným
zaměstnancem kupujícího.

Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně.
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať
předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To
se týká i případně použitého spotřebního materiálu a náhradních dílů, které jsou k získání
kladného výsledku této kontroly potřeba. K provedení těchto předepsaných kontrol nemusí
kupující prodávajícího žádným způsobem vyzývat a veškeré technické kontroly musí být
provedeny nejpozději v termínech předepsaných nebo doporučených výrobcem, nebo
vyplývajících z platných právních předpisů. Poslední záruční bezpečnostně technická kontrola
(BTK) musí být prodávajícím provedena nejdříve jeden kalendářní měsíc před koncem
záruční lhůty předmětu plnění. Prodávající je povinen výkon záručního servisu přizpůsobit
provozním podmínkám kupujícího. Tato doba se nezapočítává do lhůty pro odstranění
závady.

V případě reklamace bude závada prodávajícím odstraněna do 48 hodin od nahlášení
reklamace, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě trvání opravy déle než 48 hodin
od nahlášení závady je prodávající povinen v takto stanovené lhůtě bezplatně zapůjčit
kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou zbývající dobu opravy. Náhradní přístroj musí mít
alespoň stejné vlastnosti a parametry jako přístroj dle této smlouvy a musí být plně
provozuschopný. V těchto případech musí být uzavřena smlouva o výpůjčce.

V případě, kdy prodávající reklamaci vady neuzná, je povinen o této skutečnosti informovat
kupujícího do 48 hodin od nahlášení reklamace. Spolu s oznámením dle předchozí věty
předloží prodávající kupujícímu cenovou nabídku, která bude obsahovat konečnou a úplnou
cenu opravy. Pokud kupující tuto nabídku písemně akceptuje, je prodávající povinen provést
kompletní opravu do 2 pracovních dnů od akceptace nabídky.

Záruční servis zajistí prodávající:

Adresa: Pražská 1279/18, Praha 10 tel.+420 283 290 549.
kontaktní osoba:

                                                     Kupní smlouva, strana 3
                                                       VI.
                                         PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového
dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po dodání, resp.
provedení instalace zboží a zaškolení/instruktáže obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30
dní ode dne doručení faktury.
Daňový doklad - faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o
dani z přidané hodnoty, v platném znění. Mimo jiné musí být uvedena odvolávka na tuto
smlouvu, úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení
provozních a pořizovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis
osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu.

Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané
hodnoty.

Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých
by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle
§ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného
plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku
odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení
částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude
považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

                                                      VII.
                                 NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo k předmětu smlouvy úplným zaplacením kupní ceny
uvedené v čl. II. této smlouvy.

                                                      VIII.
                                                   SANKCE

V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok
z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání
předmětu smlouvy dle článku I. se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu
ve výši 0,25% z kupní ceny poměrné části nedodaného předmětu smlouvy za každý den
prodlení.
V případě prodlení při realizaci servisních zásahů dle článku V. této smlouvy, bude kupujícím
uplatňována vůči prodávajícímu smluvní pokuta, a to ve výši 0,25 % z kupní ceny předmětu
smlouvy za každý započatý den prodlení. Po dobu trvání bezplatné zápůjčky se sankce
nebudou uplatňovat.

                                                     Kupní smlouva, strana 4
                                                       IX.
                                        ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Pokud dojde v průběhu záruční doby k výskytu tří stejných nebo pěti různých závad na
    předmětu smlouvy, je kupující oprávněn odstoupit od této smlouvy, která se tímto ruší od
    počátku. Práva kupujícího na vymáhání sankcí dle článku VIII. tímto nejsou dotčena.

2. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

3. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném
    znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona
    č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn
    postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

4. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky,
    podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

5. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí
    příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
    stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv.

7. Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a
   prodávajícímu jedno vyhotovení.

Příloha č. 1: Podrobná specifikace předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem

V Hradci Králové, dne 18.6.2019….               V Praze, dne 13.6.2019

………………………………..                                  …………………………………
Za objednatele:                                 Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové               AQUA-CHEMIE spol. s r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,  Ing. Radek Vávra
ředitel                                         statutární zástupce

Kupní smlouva, strana 5
Příloha č. 1
Prodávající vytvoří podrobnou specifikaci předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem

Hlubokomrazící box REVCO ExF32086V
včetně LN2 Back up system ………………………………..Kč. 262.364,00 EXW Bolsward
přepravní náklady sklad Bolsward - Hradec Králové……….Kč 9.990,00
Celkem bez DPH…… ………………………………………Kč 272.354,00 DAP Hradec
Králové
Instalace, uvedení do provozu, zaškolení…………………....Kč 10.000,00

CELKEM ZA PŘEDMĚT KUPNÍ SMLOUVY  Kč 282.354,00

Kupní smlouva, strana 6