Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva č…. uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění mezi prodávajícím: AQUA-CHEMIE spol. s r.o. a zapsanou v OR vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 8750 se sídlem: Pražská 1279/18, 102 00 Praha 10 zastoupenou: Ing. Radek Vávra IČ: 45311200 DIČ: CZ45311200 Číslo datové schránky: yj5mxbs bankovní spojení: Komerční banka a.s. č. účtu: 1201446011 kupujícím: Fakultní nemocnicí Hradec Králové se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem IČ: 00179906 DIČ: CZ00179906 Číslo datové schránky: v7zqi84 bankovní spojení: Česká národní banka č. účtu: 24639511/0710 I. PŘEDMĚT SMLOUVY Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy „Nízkoteplotní zařízení“ dle zadávacích podmínek ze dne 24. 5. 2019 a nabídky č. 92219 ze dne 28. 5. 2019, která je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v Příloze č. 1, spolu s doklady k předmětu smlouvy se vztahujícími. Nedílnou součástí dodávky jsou: - dodací list, - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále oprávněna školit další personál, v případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, příp. u kterého to určil výrobce, provedení instruktáže osob kupujícího dle zákona č. 268/2014 Sb., v platném znění, - instalační protokol nebo předávací protokol, - návod k obsluze přístroje v českém jazyce v tištěné i elektronické verzi, - Prohlášení o shodě výrobku (i na případné komponenty), - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též jejich český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající, - likvidace veškerého obalového odpadu. Kupní smlouva, strana 1 V případě, že se jedná o zdravotnický prostředek třídy IIb a vyšší, nebo u zdravotnického prostředku, kde to určil výrobce, jsou součástí dodávky rovněž: - doklady osob o poučení výrobcem k provádění instruktáže daného zdravotnického prostředku (viz §61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění), - doklady osob o poučení výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provádění odborné údržby (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění), - na výzvu kupujícího: o doklad výrobce o zmocnění osoby k proškolování zaměstnanců kupujícího a k provádění instruktáží dle zákona č. 268/2014 Sb., o doklad o proškolení zaměstnanců kupujícího opravňující k provádění instruktáží, o zpětný odběr původního přístroje na místě plnění této smlouvy a jeho likvidace dle platných právních předpisů. Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního nebo předávacího protokolu při převzetí předmětu smlouvy oprávněným zaměstnancem Odboru zdravotnické techniky. Kopii instalačního nebo předávacího protokolu prodávající přiloží k daňovému dokladu - faktuře. Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky, Stanislav Gaberle, ( ), popř. Ing. Roman Sýkora ( ). Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce. II. KUPNÍ CENA Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 282.354,00 Kč, slovy:dvěstěosmdesátdvatisíctřistapadesátčtyřiorunčeských. Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a zaškolení/instruktáž obsluhy a je cenou konečnou. Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění. III. DOBA PLNĚNÍ Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu předmět smlouvy, dle čl. I. této kupní smlouvy do 4 týdnů od nabytí účinnosti této kupní smlouvy. Kupující si vyhrazuje právo posunu doby plnění z důvodů na jeho straně. V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu smlouvy, nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení kupujícího na adresu helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní dny předem. Kupní smlouva, strana 2 IV. MÍSTO PLNĚNÍ Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Tkáňová ústředna. V. ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ Na dodaný předmět smlouvy poskytuje prodávající záruku za jakost v délce 24 měsíců ode dne podpisu instalačního nebo předávacího protokolu, resp. dodacího listu oprávněným zaměstnancem kupujícího. Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně. Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To se týká i případně použitého spotřebního materiálu a náhradních dílů, které jsou k získání kladného výsledku této kontroly potřeba. K provedení těchto předepsaných kontrol nemusí kupující prodávajícího žádným způsobem vyzývat a veškeré technické kontroly musí být provedeny nejpozději v termínech předepsaných nebo doporučených výrobcem, nebo vyplývajících z platných právních předpisů. Poslední záruční bezpečnostně technická kontrola (BTK) musí být prodávajícím provedena nejdříve jeden kalendářní měsíc před koncem záruční lhůty předmětu plnění. Prodávající je povinen výkon záručního servisu přizpůsobit provozním podmínkám kupujícího. Tato doba se nezapočítává do lhůty pro odstranění závady. V případě reklamace bude závada prodávajícím odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. V případě trvání opravy déle než 48 hodin od nahlášení závady je prodávající povinen v takto stanovené lhůtě bezplatně zapůjčit kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou zbývající dobu opravy. Náhradní přístroj musí mít alespoň stejné vlastnosti a parametry jako přístroj dle této smlouvy a musí být plně provozuschopný. V těchto případech musí být uzavřena smlouva o výpůjčce. V případě, kdy prodávající reklamaci vady neuzná, je povinen o této skutečnosti informovat kupujícího do 48 hodin od nahlášení reklamace. Spolu s oznámením dle předchozí věty předloží prodávající kupujícímu cenovou nabídku, která bude obsahovat konečnou a úplnou cenu opravy. Pokud kupující tuto nabídku písemně akceptuje, je prodávající povinen provést kompletní opravu do 2 pracovních dnů od akceptace nabídky. Záruční servis zajistí prodávající: Adresa: Pražská 1279/18, Praha 10 tel.+420 283 290 549. kontaktní osoba: Kupní smlouva, strana 3 VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po dodání, resp. provedení instalace zboží a zaškolení/instruktáže obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury. Daňový doklad - faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Mimo jiné musí být uvedena odvolávka na tuto smlouvu, úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a pořizovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. VII. NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA Kupující nabude vlastnické právo k předmětu smlouvy úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II. této smlouvy. VIII. SANKCE V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání předmětu smlouvy dle článku I. se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,25% z kupní ceny poměrné části nedodaného předmětu smlouvy za každý den prodlení. V případě prodlení při realizaci servisních zásahů dle článku V. této smlouvy, bude kupujícím uplatňována vůči prodávajícímu smluvní pokuta, a to ve výši 0,25 % z kupní ceny předmětu smlouvy za každý započatý den prodlení. Po dobu trvání bezplatné zápůjčky se sankce nebudou uplatňovat. Kupní smlouva, strana 4 IX. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 1. Pokud dojde v průběhu záruční doby k výskytu tří stejných nebo pěti různých závad na předmětu smlouvy, je kupující oprávněn odstoupit od této smlouvy, která se tímto ruší od počátku. Práva kupujícího na vymáhání sankcí dle článku VIII. tímto nejsou dotčena. 2. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 3. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. 4. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 5. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 7. Smlouva je sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a prodávajícímu jedno vyhotovení. Příloha č. 1: Podrobná specifikace předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem V Hradci Králové, dne 18.6.2019…. V Praze, dne 13.6.2019 ……………………………….. ………………………………… Za objednatele: Za poskytovatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové AQUA-CHEMIE spol. s r.o. prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c., Ing. Radek Vávra ředitel statutární zástupce Kupní smlouva, strana 5 Příloha č. 1 Prodávající vytvoří podrobnou specifikaci předmětu smlouvy s položkovým rozpočtem Hlubokomrazící box REVCO ExF32086V včetně LN2 Back up system ………………………………..Kč. 262.364,00 EXW Bolsward přepravní náklady sklad Bolsward - Hradec Králové……….Kč 9.990,00 Celkem bez DPH…… ………………………………………Kč 272.354,00 DAP Hradec Králové Instalace, uvedení do provozu, zaškolení…………………....Kč 10.000,00 CELKEM ZA PŘEDMĚT KUPNÍ SMLOUVY Kč 282.354,00 Kupní smlouva, strana 6