Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9581571: Rámcová smlouva - zajištění stravování

Příloha 20190709_Canadian Medical_Rámcová smlouva o zajištění stravování.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová smlouva o zajištění služeb v oblasti školního a závodního stravování a doplňkového prodeje


Smluvní strany:
název:
Nemocnice Na Homolce
IČO:
00023884

DIČ:
CZ00023884

se sídlem:
Roentgenova 37/2, 150 30 Praha 5 - Motol 

zastoupena:
 

bankovní spojení:


číslo účtu:


kontaktní osoba ve věcech smluvních:


, tel.: +420 , e-mail:      @homolka.cz
kontaktní osoba odpovědná za objednávky:

, tel.: +420 , e-mail:      @homolka.cz
dále jen „poskytovatel“ na straně jedné

a

obchodní firma:

Canadian Medical s.r.o.
IČO:


25706381
DIČ:


CZ699002423
se sídlem:

Evropská 859/115a, 160 00 Praha 6



zastoupena:

bankovní spojení:

číslo účtu:




kontaktní osoba ve věcech smluvních:

, tel.: +420, e-mail:     @canadian.cz
kontaktní osoba odpovědná za objednávky:
, tel.:, e-mail:      @canadian.cz 
dále jen „objednatel“ na straně druhé
uzavírají ve smyslu ust. § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), tuto
RÁMCOVOU SMLOUVU O ZAJIŠTĚNÍ 
STRAVOVÁNÍ
1. Postavení smluvních stran
1.1 Poskytovatel je státní příspěvková organizace v přímé řídící působnosti Ministerstva zdravotnictví České republiky, zřízená rozhodnutím ministra zdravotnictví ze dne 25. 11. 1990, č.j. OP-054.25.11.90, ve znění změn provedených Opatřením Ministerstva zdravotnictví vydaného pod č.j. MZDR 58228/2017-2/OPŘ ze dne 11. 12. 2017.
1.2 Objednatel je obchodní společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle C, vložka 62902.
2. Předmět smlouvy

2.1 Předmětem této smlouvy je závazek poskytovatele zajistit níže uvedeným způsobem pro objednatele obědy v sídle poskytovatele uvedeném v hlavičce této smlouvy, a závazek objednatele zaplatit za tyto obědy cenu dle této smlouvy.
2.2 Objednatel objednává obědy na základě aktuálního jídelního lístku – aktuální polední nabídky obědů (dále jen „jídelní lístek“), který je poskytovatel povinen objednateli zaslat vždy týden předem, a to na 
e-mailovou adresu kontaktní osoby objednatele odpovědné za objednávky uvedené v hlavičce této smlouvy. Součástí jídelního lístku je rovněž seznam alergenů. 
2.3 Objednatel musí svou objednávku obědů zaslat na e-mailovou adresu kontaktní osoby poskytovatele odpovědné za objednávky uvedené v hlavičce této smlouvy, a to nejpozději den předem do 15:30 hod. Objednávky probíhají pouze v pracovních dnech objednatele, tj. Po – Pá mezi 7:00 – 15:30 hod. 
(o víkendu a svátcích objednávka neprobíhá). Obědy připadající na dny přímo následující po víkendu či svátku lze pak objednat nejpozději v předcházející pracovní den poskytovatele do 15:30 hod. (typicky se jedná o případy páteční objednávky pondělního obědu).
2.4 Poskytovatel se zavazuje zajistit obědy do přinesených nádob objednatele (dále jen „jídlonosiče“), a to tím způsobem, že v čase mezi 10:30 – 11:00 hod. předá objednatel poskytovateli čisté jídlonosiče 
(v počtu odpovídající objednávce) na rampě nacházející se u oddělení stravovaní (kuchyně) 
a poskytovatel mu tyto jídlonosiče do 15 minut od jejich předání naplní obědy dle objednávky. Za účelem umožnění transportu obědů poskytovatel zajistí objednateli povolení vjezdu do svého areálu.
2.5 Jídelní lístek bude vždy obsahovat nejméně: 

· 2 druhy polévky;

· 2 druhy hlavního jídla.
2.6 Objednatel je zároveň vždy oprávněn objednat polévku, která není součástí jídelního lístku, a to ve dvou variantách: zeleninový a masový vývar.
3. Cena a platební podmínky

3.1 Objednatel je povinen hradit poskytovateli ceny obědů dle jídelního lístku.

3.2 Vyúčtování poskytnutých služeb dle této smlouvy bude prováděno vždy jednou (1) za kalendářní měsíc. Faktura musí obsahovat náležitosti účetního dokladu a označení: JÍDLO WALTER LŮŽKA. Splatnost faktury se sjednává na 14 dnů ode dne jejího doručení objednateli. Faktura musí být zaslána na e-mailovou adresu objednatele:   @canadian.cz.
4. Sankce

4.1 Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení objednatele s úhradou ceny dle čl. 3 této smlouvy je objednatel povinen zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,03% z dlužné částky, a to za každý započatý den prodlení. Tím není dotčeno právo poskytovatele na náhradu škody. Pokud bude objednatel v prodlení s úhradou ceny dle čl. 3 této smlouvy po dobu delší než 30 dní, je poskytovatel oprávněn pozastavit plnění předmětu této smlouvy, a to až do uhrazení všech dlužných částek.
4.2 Výše úroků z prodlení se řídí platnými právními předpisy.

5. Doba trvání smlouvy a způsoby jejího ukončení

5.1 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

5.2 Tato smlouva může být ukončena pouze písemně, a to:

a) dohodou podepsanou oběma smluvními stranami, v tomto případě platnost a účinnost smlouvy končí ke sjednanému dni;

b) jednostrannou vypovědí kterékoli ze smluvních stran bez udání důvodu, kdy výpovědní doba činí jeden (1) měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď druhé smluvní straně doručena;

c) odstoupením od této smlouvy v důsledku nesplnění povinnosti vyplývající z této smlouvy řádně a včas ani po uplynutí dodatečně poskytnuté lhůty 15 dnů (odstoupení od této smlouvy je účinné dnem jeho doručení).

5.3 Odstoupení nabývá účinnosti dnem prokazatelného doručení druhé smluvní straně. V případě, že odstoupení od smlouvy není možné doručit druhé smluvní straně ve lhůtě 10-ti dnů od odeslání, považuje se odstoupení od smlouvy za doručené druhé smluvní straně uplynutím 10. dne ode dne prokazatelného odeslání takového odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně.
6. Úkony/právní jednání a doručování písemností

6.1 Úkony/právní jednání mezi smluvními stranami jsou oprávněny činit statutární orgány, případně osoby 
k těmto úkonům/právním jednáním příslušnou smluvní stranou písemně zmocněné.

6.2 Sdělení dle této smlouvy, vyřizování písemností týkající se této smlouvy, apod. budou doručovány následujícími způsoby: prostřednictvím držitele poštovní licence na adresy sídel smluvních stran uvedené v hlavičce této smlouvy, datové schránky, prostřednictvím pověřených zaměstnanců poskytovatele, resp. objednatele uvedených v hlavičce této smlouvy, nebo e-mailem kontaktních osob, či osobně v sídlech smluvních stran.

6.3 Smluvní strany budou doručovat písemnosti na dohodnuté doručovací adresy. Dohodnutou doručovací adresou se rozumí adresa sídla/místa podnikání dotčené smluvní strany uvedená v hlavičce této smlouvy, případně jiná kontaktní adresa uvedená v hlavičce této smlouvy. Doručí-li smluvní strana druhé smluvní straně písemné oznámení o změně doručovací adresy, rozumí se dohodnutou doručovací adresou dotčené smluvní strany nově sdělená adresa.

6.4 Smluvní strany jsou povinny pravidelně přebírat poštu, případně zajistit její pravidelné přebírání na své doručovací adrese. Při změně místa podnikání/sídla smluvní strany, je tato smluvní strana povinna neprodleně informovat o této skutečnosti druhou smluvní stranu a oznámit ji adresu, která bude její novou doručovací adresou. Doručí-li smluvní strana druhé smluvní straně písemné oznámení o změně doručovací adresy, rozumí se dohodnutou doručovací adresou dotčené smluvní strany nově sdělená adresa. Smluvní strany berou na vědomí, že porušení povinnosti řádně přebírat poštu dle tohoto odstavce může mít za následek, že doručení zásilky bude zmařeno.

6.5 Nevyzvedne-li si adresát zásilku, nebo nepodaří-li se mu zásilku doručit na dohodnutou doručovací adresu, nastávají právní účinky, které právní předpisy spojují s doručením právního úkonu, který byl obsahem zásilky, dnem, kdy se zásilka vrátí odesílateli.
7. Závěrečná ustanovení
7.1 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů.

7.2 Práva a povinnosti smluvních stran v této smlouvě výslovně neupravené se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
7.3 Tato smlouva může být změněna či doplněna pouze písemnými a vzestupně číslovanými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami.

7.4 Pokud některé ustanovení této smlouvy je nebo se stane neplatným či neúčinným, neplatnost či neúčinnost tohoto ustanovení nebude mít za následek neplatnost této smlouvy jako celku ani jiných ustanovení této smlouvy, jestliže je takovéto neplatné či neúčinné ustanovení oddělitelné od zbytku této smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že bez zbytečného odkladu poté, co neplatnost či neúplnost zjistí, nahradí toto neplatné či neúčinné ustanovení novým, platným a účinným ustanovením, který svým obsahem bude co nejvěrněji odpovídat podstatě a smyslu původního ustanovení.
7.5 Žádná ze smluvních stran nepostoupí práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. Jakékoliv postoupení v rozporu s podmínkami této smlouvy bude neplatné a neúčinné.
7.6 Smluvní strany nejsou oprávněny provádět zápočty pohledávek bez souhlasu druhé smluvní strany. Pokud bude jedna strana dlužit druhé straně více dluhů, pak bude jakékoliv plnění vždy započteno nejprve na dluh nejstarší, nevyplývá-li z plnění výslovně, že jde o plnění na jiný, konkrétně určený dluh, a to bez ohledu na to, které závazky byly upomenuty a které nikoliv.
7.7 Tato smlouva je vyhotovena ve třech (3) stejnopisech, přičemž poskytovatel obdrží dvě (2) vyhotovení a objednatel jedno (1) vyhotovení.
7.8 Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, a shledaly, že její obsah přesně odpovídá jejich pravé a svobodné vůli a zakládá právní následky, jejichž dosažení svým jednáním sledovaly; a proto ji níže, prosty omylu, lsti a tísně na důkaz této skutečnosti podepisují.
V Praze dne ……………





V …………….. dne ……………

_____________________________




_____________________________

za Nemocnici Na Homolce





za Canadian Medical, s.r.o.







ředitel

 






jednatel










_____________________________










za Canadian Medical, s.r.o.











jednatelka

PAGE  
1