Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č.1 ke smlouvě o dílo Ev. č. MMJN: 710-2018-OÚaHR/OIV uzavřený v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZZVZ) mezi následujícími smluvními stranami: I. Smluvní strany OBJEDNATEL Název: Statutární město Jablonec nad Nisou Sídlo: Mírové náměstí 3100/19 Jablonec nad Nisou 467 51 Zastoupené: Bankovní spojení: č. účtu Bc. Milan Kroupa, primátor města MgA. Jakub Chuchlík, náměstek primátora Komerční banka, a.s., pobočka Jablonec nad Nisou 121451/0100 IČO: DIČ: 002 62 340 CZ00262340 (dále jen „Objednatel“ ) a ZHOTOVITEL Název: SYBAN, s.r.o. Sídlo : ul.28.října 60/44, 460 07 Liberec 7 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Zastoupená : Jan Syrovátko, jednatel IČ : 254 01 343 DIČ : CZ254 01 343 Bankovní spojení : Česká spořitelna, a s. č. účtu : 986297399/0800 Zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C vložka 15220, (dále jen „Zhotovitel“) Obě smluvní strany se dohodly na následujícím dodatku č. 1 ke smlouvě o dílo ev. č. objednatele 710-2018-OÚaHR/OIV (dále jen „ Smlouva“) „Obnova severní fasády radnice v Jablonci nad Nisou“ II. Předmět Dodatku č.1 V průběhu realizace veřejné zakázky došlo k několika změnám proti zadávací dokumentaci, resp. smlouvě o dílo. Tyto změny jsou popsány, odůvodněny, výměrově a finančně vyčísleny ve změnových listech. Předmět plnění se dodatkem č. 1 upravuje o změny (vícepráce a méněpráce), které vznikly během plnění předmětu smlouvy a nebyly obsaženy v původních zadávacích podmínkách pro předmět smlouvy. Vícepráce i méněpráce jsou popsány v příloze č. 1 tohoto dodatku - ve změnových listech číslo 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 a v rekapitulaci. Ostatní ustanovení odstavce, resp. článku se nemění a zůstávají v platnosti. III. Článek 2. Cena za dílo, odstavec 3.1 se mění takto: Původní text: Cena pro rozsah předmětu díla dle článku 2., této smlouvy je stanovena jako nejvýše přípustná takto: Celková cena bez DPH 21%: 3 286 198,63 Kč DPH 21%: 690 101,71 Kč Celková cena včetně DPH 21%: 3 976 300,34 Kč se nahrazuje textem: Cena pro rozsah předmětu díla dle článku 2., této smlouvy je stanovena jako nejvýše přípustná takto: Celková cena včetně víceprací bez DPH 21%: 3 549 565,66 Kč DPH 21%: 745 408,79 Kč Celková cena včetně DPH 21% 4 294 974,45 Kč Méněpráce bez DPH dle dodatku č.1 smlouvy o dílo -117 044,62 Kč Vícepráce bez DPH dle dodatku č.1 smlouvy o dílo 380 411,65 Kč V souladu s § 222, odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek se nejedná o podstatnou změnu závazku (změna nemění celkovou povahu veřejné zakázky a její hodnota je nižší než 15% původní hodnoty závazku). IV. Závěrečná ustanovení Dodatku č.1 Ostatní ujednání smlouvy o dílo ev. č. objednatele 710-2018-OÚaHR/OIV, nedotčené tímto Dodatkem č. 1 se nemění a zůstávají v platnosti. Dodatek č. 1 je sepsán ve 4 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou vyhotoveních. Obě smluvní strany si řádně přečetly znění dodatku č. 1 a bez výhrad s ním souhlasí, což potvrzují svými podpisy. Přílohy: Změnové listy 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 a rekapitulace Jablonci nad Nisou dne: 28.6.2019 V Liberci dne:………………………. za Objednatele za Zhotovitele __________________________ __________________________ Bc. Milan Kroupa Jan Syrovátko primátor jednatel __________________________ MgA. Jakub Chuchlík náměstek primátora Za věcnou správnost: Ing. Pavel Sluka vedoucí oddělení investiční výstavby Stránka 2 z 2