Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9681383: KDP Podpora sociálních služeb 2019 - Česká maltézská pomoc

Příloha KUJCP01NNPF1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01NNPF1*

                                                                                                 KUJCP01NNPF1

                                              Smlouva o poskytnutí dotace
                                                     č. SDO/OSOV/189/19

           uzavřená ve smyslu § 159 a nést. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
      a§ 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                                  předpisů

                                                                                        I.
                                                                        Obecná ustanovení

  1. Za stupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým usnesením
        č. 216/2019/ZK-22 ze dne 27. 6. 2019 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení),
        ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních
        ro;izpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech") a ve smyslu směrnice
        Za: stupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční
          odpory a Pravidel Krajského dotačního programu na podporu sociálních služeb pro rok 2019 (dále jen
       „P0navidla ), o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

 2. Kraijský dotační program na podporu sociálních služeb pro rok 2019 je ve svých Opatřeních č. 1, 2, 3 a 4
        na staven v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále
       jeijii „zákon o sociálních službách") a evropskou legislativou v oblasti tzv. veřejné podpory, konkrétně v souladu
       s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování
       Evrriopské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby udělené určitým
       po dnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

                                                                         II.

                                                              Poskytovatel a příjemce dotace
 1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

 Jihočéský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
 IČO: h890650
 Zastoub^r. Zdeňkem Dvořákem, náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené hejtmankou kraje
 dne 22
 Bankovní účet: 199783072/0300

 dále jako „poskytovatel“

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

Česká maltézská pomoc Suverénního řádu maltézských rytířů, pod patronátem Velkopřevorství českého,
střed is ko České Budějovice, obecně prospěšná společnost, Na Sadech 2035/19,370 01 České Budějovice

IČO fc154541

Zastoubiená: Bc. Janem Radou, ředitelem
Bankovní účet: 12074533/0300

dále jako „příjemce “

                                                                        III.

                                     Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Uče em dotace je poskytnutí peněžních prostředků na podporu sociálních služeb, které jsou poskytovány

     na území Jihočeského kraje. Příjemce přijal závazek veřejné služby dle čl. I. odst. 2 smlouvy akceptací
     sam ostatného dokumentu Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského zájmu,
     konk.írétně k zajištění dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu základních činností na území kraje
     (dáloi jen “Pověření") a to na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy sociálních služeb
     na kbteré je dle této smlouvy dotace poskytována.

2. Účel em dotace je spolufinancování neinvestičních nákladů a v rámci Opatření č. 4 i investic souvisejících
    se z ajišťováním základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. odst. 1 smlouvy,
    a to Douze v rozsahu dle platného Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně

    o so cialních službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá

    ústa lovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
3. Dotace je příjemci poskytována z rozpočtu poskytovatele jako součást vyrovnávací platby za plnění závazku
    veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční a v rámci Opatření č. 4 i jako investiční.

4 Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud nejde
    o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň použít
    jen k účelu, který je upraven v čl. III. odst. 2 smlouvy a v čl. IV. odst. 1 smlouvy.

5. Dotace se neposkytuje:
     a) na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
     b) na úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče
           je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb„ o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších
           předpisů.

6 Podporovaná činnost bude realizována v rámci Opatření č. 2 v termínu od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019, v rámci
  ’ Opatření č. 4 od 1. 7. 2019 do 31. 12. 2019, přičemž datum 31. 12. 2019 je konečným termínem, kdy má být
    dosaženo účelu dotace.

                                                                            IV.
                                                      Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
     a) v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: průvodcovské a předčitatelské služby,
          identifikátor: 3168284, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/106/2019, ve výši 161.000 Kč,
     b) v rámci Opatření č. 4 pro druh sociální služby: průvodcovské a předčitatelské služby,
          identifikátor: 3168284, v rozsahu dle Pověření č. OSOV/106/2019, ve výši 140.875 Kč jako investiční
          a 9.000 Kč jako neinvestiční.

 2. Dotace bude poskytnuta v celkové výši 310.875 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele na účet
     příjemce uvedený v žádosti nejpozději do 2 měsíců od nabytí účinnosti této smlouvy.

                                                                             V.
                                                                 Ustanovení o DPH

 1. Sociální služby dle čl. IV smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH“)
      dle § 59 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit
       nárok na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv na výši

       dotace ani na její čerpání.

                                                                             VI.
                                                      Uznatelné a neuznatelné náklady

 1 Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících se zajišťováním
      základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV odst. 1 této smlouvy na území
      Jihočeského kraje a v souladu s Pravidly.

 2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující obecná

      hlediska, zejména musí:
       a) odpovídat zaměření Opatření uvedenému v bodě 1.3. Pravidel, v rámci kterého je dotace poskytována,
       b) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení, především

             efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům), opodstatněnosti
             a hospodárnosti (nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase),
       c) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
             prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce.

  3. Za uznatelné osobní náklady se pro čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 považují náklady na zaměstnance
      zajišťující činnost zařízení sociální služby či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní
      a provozní pracovníci) a náklady na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách
      podle § 115 odst 1 zákona o sociálních službách. Uznatelné osobní náklady jsou náklady na mzdy / platy
      (včetně odměn), ostatní osobní náklady (dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce), náhrady
       mzdy/platu za dočasnou pracovní neschopnost, zákonné odvody na sociální a zdravotní pojištění hrazené
      zaměstnavatelem a zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo
       nemoci z povolání. V rámci Opatření č. 4 nejsou osobní náklady uznatelné.

                                                                        2
4. Za uznatelné provozní náklady se pro čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 považují náklady na drobný
    dle uhodobý hmotný majetek s pořizovací cenou do 40 tis. Kč včetně a dobou použitelnosti více než rok, energie
    (tea1°, elektrická energie, plyn, vodné a stočné), nájemné za nebytové prostory popř. budovu nebo bytové
    jeqnlotky, právní a ekonomické služby a náklady na tuzemské vzdělávání pracovníků v přímé péči k obnovení,

    upluvněm a doplnění kvalifikace nutné k zabezpečení základních činností podporované sociální služby
    (m,fkaix 25 tis. Kč v rámci jedné žádosti pro jednu sociální službu). V rámci Opatření č. 4 jsou uznatelné provozní
    nálkllady pouze na pořízení drobného dlouhodobého hmotného majetku s pořizovací cenou od 2 tis. Kč

    do 40 tis. Kč a dobou použitelnosti delší než 1 rok a na technické zhodnocení do 40 tis. Kč a dobou použitelnosti
    defé'' než 1 rok.u vozidel určených k přepravě osob se zdravotním postižením. Navíc jsou v rámci Opatření
    č. 4 uznatelné investice^ - pořízení movitého dlouhodobého hmotného majetku s pořizovací cenou
    nad 40 tis- Kč a dobou použitelnosti delší než 1 rok a technické zhodnocení nad 40 tis. Kč a dobou použitelnosti
   del 5 i než 1 rok u vozidel určených k přepravě osob se zdravotním postižením.

5. Za neuznatelné náklady se považují jiné náklady než náklady uvedené v odstavcích 3 a 4 a náklady, které
    neási ouvisí š poskytováním základních činností pro daný druh podporované sociální služby na území
    Jihpiíčeskeho kraje nebo nejsou uvedené v rozpočtu v žádosti, či přesahují částky uvedené v rozpočtu v žádosti

    po 3ripádných korekcích provedených při hodnocení žádosti nebo vznikly mimo stanovené období.

6. Příjeimce je povinen zajistit oddělené účtování nákladů a výnosů souvisejících s poskytnutou dotací. V případě,

    že e žadateli poskytnutá dotace v rámci dvou a více opatření na stejnou sociální službu (stejný identifikátor

    so lalni služby), je příjemce dotací povinen vést oddělenou účetní evidenci čerpání dotací z jednotlivých

    op.;tření tak, aby byly zřejmé výnosy a náklady čerpané z dotace v rámci každého jednotlivého opatření,

    Při čerpám dotace je příjemce povinen zajistit, aby na stejný náklad nedocházelo k duplicitnímu čerpání
    finálínčmeh prostředku z více zdrojů.

7. Čerplíáni dotace v jednotlivých položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částky uvedené pro tyto

    polep/;zky v ž.fd°stl ° dotaci ve sloupci “Požadavek na dotaci z Krajského dotačního programu", v případě,
    že lyto částky byly v průběhů hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu jejich neuznatelnosti
    nel X) nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny v čerpání dotace u jednotlivých
    poló>; zek se nepřipouští.

8. V p(i ípadě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen postupovat

podlle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon

o zv, ídávaní veřejných zakázek") V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon

vztall    y obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000,- Kč

bez DPH, které jsou zvíce než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele v jednoduchém

výb£irovem řízeni. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich nabídky musí být učiněny
píšjiemné (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam o výběru dodavatele, lze rovněž využít

cen ky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů

a kdr•iespondence musí být uloženy u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

9. Ústainovení odstavce 8 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek; v takovém
    přípaaidě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla kraji předložit a doložit

    dodilizem podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho pravidly.

                              V|L

          Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Příje  flace Íe Povinen provést finanční vyúčtování na formuláři uvedeném v Příloze č 4 Pravidel

a vy|pořádám poskytnuté dotace na formuláři uvedeném v Příloze č. 5 Pravidel pod přiděleným účelovým

znakem 389 a doručit tyto formuláře prostřednictvím Informačního systému datových schránek nebo, nemá-li

příjesrnce zřízenou datovou schránku, v písemné podobě odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského

kraje i7n?onoí?ofSnd0 10' 1:. 2.020 3 současně vrátit nedočerpanou část dotace na účet poskytovatele
č. ú .242/0300 s variabilním symbolem 6402000389 a specifickým symbolem, který bude odpovídat

iden .ifikátoru sociální služby. Za úhradu vratký ve lhůtě splatnosti se považuje taková platba, která bude

připsana na učet poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci. Zároveň příjemce

dotap:e zašle avízo mailem na adresy: dvorakova@krai-iihoceskv c? a osovdotace@krai-iihoceskv cz V avízu

příje nce dotace uvede číslo této smlouvy.     — ------------ —

2. Příje ^e.|e dále Povinen mimo doručení formulářů způsobem a v termínu dle předchozího odstavce doručit

    v těml;ize terminu prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu osovdotace@krai-iihoceskv.cz:

                                            3
     • V případě čerpání dotace v rámci Opatření č. 2 - v elektronické podobě účetní sestavu nákladů
           a výnosů včlenění podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace dle čl. IV. odst. 1.
           Kopie účetních dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci se nepřikládají, mohou však být při kontrole
           dodržování podmínek čerpání dotace vyžádány.

      • V případě čerpání dotace v rámci Opatření č. 4 - v elektronické podobě účetní sestavu v členění
           podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace poskytnuté dle tohoto Opatření
           a naskenované účetní doklady (daňové doklady), ze kterých musí být zřejmý soupis pořizovaného
           vybavení a pořizovací ceny.

3 V případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona o sociálních
 ' službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen do 30 kalendářních dnu
    ode dne ukončení poskytování sociální služby, který je uveden v rozhodnutí o zrušení registrace, provést
    vyúčtování a finanční vypořádání poskytnuté dotace a současně převést na účet poskytovatele případnou

    vrátku dotace.

                                                                       Vlil.
                        Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1 V případě že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného zákona
    a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit s dostatečným
    předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností z tohoto smluvního
    vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost musí být projednána v tom
    orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odst. 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
     a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto
     povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud
     z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3 V případě že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
  ’ v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod jeho

     uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4 V případě že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání v příslušném
  ’ orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne
     o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud
     vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele.

 5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
     při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
     zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

 6 V případě že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, je povinen
   ' tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplněni
      účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případe má příjemce
      povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
      poskytovatele Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce,
      že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu

      poskytovatele.

                                                                             IX.
                                            Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

  1 Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
   ' že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci
      nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil
      příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

  2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.
  3 V Dísemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi smlouvy,

   ' a wzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky poskytnuty. Příjemce je
      povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený ve vypovědí. Pokud

                                                                        4
       tyt

i sahuje údaje, které tvoří předmět j^hoobchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský záko nik, ve znění pozdějších1 předpisů/Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv proviede poskytovatel. 4. Příje mi ce se zavazuje plnit pravidla publicity, která se váže k poskytnuté dotaci, především zveřejnit ve vlastní režii nezbytně nutné informace o podporované činnosti, na kterou prostředky obdržel a zajistit informování veřeijjnosti o tom, že daná činnost byla podpořena peněžními prostředky kraje Jihočeského kraje. Příjemce bere 5 na vědomí, že povinnosti publicity projektu jsou uvedeny v metodickém pokynu Jihočeského kraje MP/97/KHEJ - Příručka pro publicitu, která je dostupná na https://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tento metodický pokyn se považuje za součást této smlouvy. 5. Poskytovatel dává příjemci souhlas k užití znaku a logotypu Jihočeského kraje na informačních a propagačních materiálech podporované činnosti v souladu se směrnicí č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. 6. Příjemce se zavazuje uchovávat veškeré dokumenty související s čerpáním dotace po dobu 10 let po skončení období, na které byla dotace poskytnuta. 7 Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy České republiky. XI. Závěrečná ujednání 1 Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran obdrží 1 výtisk. 2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán samostatný dodatek ke smlouvě. 3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná na httD://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice, jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy. 4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána. 5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. , ,j V Českých Budějovicích dne..... > 8 -07- 2019 V ^S Za poskytovatele: Za příjemce: náměstek hejtmanky Bc. Jan Rada ředitel v'" -c ČtM MAlTíiSKÁ POMOC ® \ SUVtRÍNNÍHO HÁDU MAITIZSKÝCH HYlttŮ / i ČISKÍ 6UDÍ|0VKE OPÍ. 27001 CotttudifcMce í ■' i T«L*203#7 2I28» & 29154 Ml / / 6