Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9823187: Objednávka č. TPU1900097 pro středisko 1811 - URO- lůžkové pracoviště

Příloha TPU1900097.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
V.Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

                                         OBJEDNÁVKA č.: TPU1900097

Za objednatele:                          Dodavatel:

Vyřizuje:                                Zdeněk Kadlec
Telefon:                                 Dolní Krupá 115
Email:                                   29501 Dolní Krupá

Datum objednávky: 19.07.2019             IČ: 49801392
Místo dodání: 6154 - TPU - sklad údržby
Žádá NS: 1811 URO- lůžkové pracoviště    Tel.:
Zakázka č.: 151213                       Email:

Objednáváme u Vás:
Malování

Na základě Plánu malování pro rok 2019 a Smlouvy o dílo ze dne 22.05. 2019 u Vás objednáváme provedení malování v rozsahu:
odd. URO - JIP (NS 1812).
1. Bude malováno: 3x JIP pokoje, WC pacientů,
2. Jen opravy: denní místnost u JIP,
3. Nebude se malovat: vyšetřovna, denní místnost, WC, chodba, sesterna, jídelna, kuchyňka, sklad, 3x čistící místnost.
URO - lůžka (NS 1811) v níže uvedeném rozsahu:
4. Bude malováno: chodba, všechny pokoje,
5. Jen opravy: koupelny na pokojích,
6. Nebude se malovat: nadstandard, sesterna, kancelář SS, koupelna pro zaměstnance.
URO - endoskopie (NS 1832, 1882) v níže uvedeném rozsahu:
7. Bude malováno: čekárna, vstup do čekárny,
8. Nebude se malovat: sálek, chodba u sálku, sklad, sesterna (kancelář), WC v čekárně.
Termín realizace: 20.07. - 04.08. 2019. Cena dle skutečného provedení. Při předávání díla a fakturaci používat režim předávacích protokolů.

                                                                        Cena bez DPH:                              57 695,00 Kč

Doba dodání:                             Do 04.08. 2019

                                                                        .........................................
                                                                                  Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Potvrzeno dodavatelem:  22.06.2019 11:22
22.06.2019 11:22:23     Objednávka byla potvrzena přes webový formulář objednavatele z IP: 185.15.111.26

Strana 1 z 1                                                                                              DoctIS : SoPHIS, a.s. :