Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9823199: Objednávka č. TPU1900096 pro středisko 1712 - ORT - traumatologie

Příloha TPU1900096.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednává:
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
V.Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456 DIČ: CZ27256456
Bankovní spojení: KB Mladá Boleslav č.ú. 35-3525450227/0100

                                          OBJEDNÁVKA č.: TPU1900096

Za objednatele:                           Dodavatel:

Vyřizuje:                                 Zdeněk Kadlec
Telefon:                                  Dolní Krupá 115
Email:                                    29501 Dolní Krupá

Datum objednávky: 21.06.2019              IČ: 49801392
Místo dodání: 6154 - TPU - sklad údržby
Žádá NS: 1712 ORT - traumatologie -lůžka  Tel.:
Zakázka č.: 151226                        Email:

Objednáváme u Vás:
Malování

Na základě Plánu malování pro rok 2019 a Smlouvy o dílo ze dne 22.05. 2019 u Vás objednáváme provedení malování v rozsahu:
odd. ORT - Traumatologie + ORT - JIP (NS 1712, 1721)
1. Bude malováno: pokoje pacientů JIP + pokoje pacientů na odd., čistící místnost, č. dv. 565, kuchyňka,
2. Jen opravy: chodba na oddělení,
3. Nebude se malovat: denní místnost, sklad prádla, pokoj lékařů, zasedací místnost.
Termín realizace: 15. - 19.07. 2019. Cena dle skutečného provedení. Při předávání díla a fakturaci používat režim předávacích protokolů.

                                                                        Cena bez DPH:                              95 151,00 Kč

Doba dodání:                              Do 19.07. 2019

                                                                        .........................................
                                                                                  Razítko, podpis

Na každou zakázku musí být vystaven cenový návrh, který musí být předem odsouhlasen.

Na dodacích listech, fakturách a dalších dokladech uvádějte vždy číslo objednávky. Není-li v objednávce uvedeno jinak, je místem dodání sídlo
objednavatele. Není-li v objednávce uvedeno jinak, činí splatnost faktur 30 dnů ode dne doručení objednavateli. Objednávka s hodnotou nad
50.000,- Kč bez DPH musí být přijata písemně, jinak je neplatná. Dodavatel souhlasí se zveřejněním této objednávky a jejího přijetí v registru
smluv. Přijatá objednávka se považuje za smlouvu uzavřenou dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Prosíme o zasílání faktur na adresu : podatelna@onmb.cz

Potvrzeno dodavatelem:  22.06.2019 11:24
22.06.2019 11:24:06     Objednávka byla potvrzena přes webový formulář objednavatele z IP: 185.15.111.26

Strana 1 z 1                                                                                              DoctIS : SoPHIS, a.s. :