Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
S £>L /c&Srt/élfo /^°y 6 KUJCP01GB2HV číslo smlouvy objednatele: č. 010/16/204/03/00 číslo smlouvy zhotovitele: 16-045 SMLOUVA O DÍLO o provedení projektových, průzkumových, geodetických prací a činností, uzavřená dále uvedeného data podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a vyhlášky č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb 1. Úvodní ustanovení 1.1. Smluvní strany: a) Objednatel: Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice IČ: 70890650 DIČ: CZ70890650 Zastoupený: Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem Jihočeského kraje Ve věci realizace zakázky jsou dále oprávněni vystupovat a jednat: Mgr. Andrea Tetourová - vedoucí oddělení ODSH KÚ, tel.: 386720132 Bankovní spojení: ČSOB a. s., České Budějovice Číslo účtu: 170320242/0300 b) Zhotovitel: BLAHOPROJEKT, s. r. o. se sídlem: Čechova 727,370 01 České Budějovice IČ: 02451379 DIČ: CZ 02451379 Zastoupený p. Milanem Blažkem, jednatelem Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu: 107-6366910217/010 Oprávnění k podnikatelské činnosti: zhotovitel je právnickou osobou zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 22325 2. Předmět smlouvy: 2.1. Název akce Předmětem smlouvy je vypracování studie proveditelnosti (dále též STP nebo studie) v souladu s vymezením plnění veřejné zakázky ve Výzvě k podání nabídky na veřejnou zakázku (dále jen Výzva) pod názvem: „Studie proveditelnosti obchvatu obce Stachy a Zdíkovec, silnice 11/145“, okr. PT Zhotovitel se zavazuje zpracovat uvedenou dokumentaci v rozsahu dále uvedeném včl. 2.2 a objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli cenu uvedenou v čl. 5.1 této smlouvy. Č. 010/16/204/03/00 „Studie proveditelnosti obchvatu obce Stachy a Zdíkovec, silnice 11/145“, okr. PT strana 1 z 9 smlouva o dílo 2.2. Rozsah dokumentace Studie bude řešit „Studii proveditelnosti obchvatu obce Stachy a Zdíkovec, silnice 11/145“, okr. PT v koridoru územní rezervy vymezené v 1. aktualizaci Zásad územního rozvoje Jihočeského kraje dle připojeného výřezu. Obsahově bude studie vypracována podle „Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikací" vydané MD - Ol, č. j. 101/07 - 910 - IPK/1 ze dne 29. 1. 2007 v aktuálním znění a dále příslušných ČSN, TP a TKP - D a dále dle zde uvedených specifikací a podmínek. 2.2.1. Obsahově bude studie vypracována podle . „Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikacívydané a schválené MD-OI, č.j. 101/07-910-IPK/1 ze dne 29. 1. 2007, v aktuálním znění (dále jen Směrnice), přičemž pro STP bude přiměřeně uplatněna část 3.3, . příslušných ČSN, TP a TKP-D, • specifikací a podmínek uvedených ve Výzvě, jejíž obsah je nedílnou součástí této smlouvy. Dokumentace STP bude dále splňovat obecné obsahové náležitosti stanovené vyhláškou č. 503/2006 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace v platném znění a podmínky stanovené v § 159 stavebního zákona pro projektovou činnost ve výstavbě. 2.2.2. Vymezení činností a členění realizace studie do fází V souladu s čl. 2 Výzvy bude realizace STP zahrnovat činnosti členěné do fází: 1. Fáze studie Část I - Analýza a obstarání vstupních podkladů 1.1 Úvod 1.2 Cíl studie 1.3 Vymezení zájmového území 1.4 Vazba na územně plánovací dokumentace 1.5 Analýza problematiky 1.6 Návrh členění dokumentace 1.7 Mapové podklady 1.8 Fotodokumentace 1.9 Závěry Část II - Průzkumné práce 1. část II. 10 Geodetická dokumentace II. 11 Předběžné dopravně inženýrské posouzení II. 12 Geologická rešerše II. 13 Vodní toky a povrchové vody 11.14 Průzkum stávajících inženýrských sítí II. 15 Vazba na stávající komunikační síť Část III ■ Návrhy alternativních řešení, výběr dále sledovaných variant/varianty III. 17 Vytvoření variantního řešení III. 18 Křížení stávající komunikační sítě III. 19 Varianty uspořádání šířkového uspořádání, cyklo a pěší stezky v souběhu, ano/ne, příp. v kterém úseku (po dohodě se zástupci obcí ve vazbě na ÚPO) Část IV ■ Odhad nákladů a majetkoprávní vztahy IV. 20 Odhad nákladů stavby IV. 21 Rozdělení trasy/stavby na části dle investorů, odhad nákladů po částech, návrh kategorizace PK po realizaci akce IV. 22 Zákres do katastrální mapy a specifikace rozhodujících vlastníků 2. Fáze studie Část V - Dopracování technického řešení a návrhu územní stabilizace V. 23 Dopracování celého řešení vyhledávací části Č. 010/16/203/03/00 strana 2z9 smlouva o dílo V. 24 Napojení ostatní související dopravní infrastruktury V. 25 Dořešení kontaktu se zástavbou v urbanizovaném území V. 26 Zpřesnění podkladů pro mostní objekty na sledované variantě V. 27 Zpřesnění odhadu nákladů pro sledovanou variantu Část VI ■ Průzkumné práce 2. část VI. 28 Předběžná emisní studie VI. 29 Předběžná hluková studie VI. 30 Předběžný dendrologický průzkum vč. posouzení rozsahu kácení v měřítku porostových skupin VI31 Prověření realizace technické infrastruktury VI32 Aspekty ZPF.PUPFL VI. 33 Předběžné ověření z hlediska ŽP VI. 34 Dopravní posouzení dopracovaného řešení a bezpečnostní audit vypracovaný třetí autorizovanou osobou Část VII ■ Projednání VII. 35 Projednání návrhu studie v projektovém týmu VII. 36 Projednání návrhu studie s vybranými subjekty VII. 37 Projednání návrhu studie s vybranými DOSS Část Vlil - Čistopis Vlil. 38 Zapracování výstupů z projednání Vlil. 39 Dokončení čistopisu v předepsaném počtu výtisků Část IX ■ Prezentace projektu IX. 40 Zpracování prezentace Část X - Zajištění činnosti projektového týmu X. 41 Zajištění činnosti projektového týmu po dobu zpracování studie a jednání výrobních výborů Část XI - Závěrečná zpráva XI. 42 Zpracování a schválení závěrečné zprávy 2.2.3. Obsah dokumentace studie V souladu s čl. 2 Výzvy bude obsah dokumentace STP následující: A. Průvodní zpráva a závěrečná zpráva B. Výkresy B1 Přehledná situace B 2 Situace variant B 3.1. Situace sledované varianty B 3.2. Zákres trasy do ÚP podkladů B 3.3. Výkres budoucí kategorizace pozemních komunikací B 4 Podélný profil sledované varianty B 5 Vzorové řezy C. Podklady a průzkumy C1 Doprava, bezpečnostní audit C 2 Životní prostředí C 3 Odhad nákladů stavby C4.1 Záborový elaborát C 4.2. Vliv stavby na ZPF C 4.3. Vliv stavby na PUPFL C 5 Orientační IG průzkum C 6 Předběžný harmonogram přípravy a realizace stavby D. Doklady - vyjádření vybraných vlastníků nebo správců sítí a technické infrastruktury, dále vyjádření vybraných orgánů státní správy, ostatní doklady a podklady pořizované v průběhu projektových prací. Č. 010/16/203/03/00 strana 3 z 9 smlouva o dílo 2.2.4. Výše uvedené vymezení činností pn realizaci studie v či. 2.2.2 a specifikace obsahu dokumentace studie v čl. 2.2.3, které jsou podrobně rozvedeny v či. 2 Výzvy, se považují za výchozí upřesnění rozsahu a požadované podrobnosti studie objednatelem ve smyslu čl. 3.3.1.5, resp. 3.3.3.1 Směrnice. 2.2.5. Rozsah studie a řešené území (odchylné řešení od ÚP), resp. obsah dokumentace mohou být dále upřesněny v závislosti na postupu studijních a projektových prací na jednání výrobních výborů dle čl. 10.4 této smlouvy po vzájemné dohodě zástupců objednatele a zpracovatele, přičemž toto bude doloženo v pořizovaném zápise podepsaném oprávněnými zástupci obou smluvních stran ve věcech technických dle čl. 11.5 této smlouvy. 2.2.6. Počet vyhotovení dokumentace Dokumentace STP bude vyhotovena a předána v počtu 6 (šesti) kompletních tištěných vyhotovení (paré). Kompletní vyhotovení dokumentace STP bude objednateli též předáno v počtu 1 (jednoho) kusu v digitální podobě v uzavřeném formátu a koordinační situace v otevřeném nepoškozeném a neupravovaném formátu na odpovídajícím nosiči (CD, DVD). 2.3. Změny Jakékoliv změny oproti sjednanému rozsahu, vyjma jeho upřesnění dle čl. 2.2.5 a 3.6 smlouvy, a termínu dokončení díla, příp., které vyplynou z dodatečných požadavků objednatele z důvodů vyšší moci či nepředpokládaných překážek neležících na straně zhotovitele, budou předmětem písemných dodatků k této smlouvě. V těchto dodatcích bude dohodnuta odpovídající změna předmětu díla, doby plnění a ceny za dílo. 2.4. Objednatel i zhotovitel souhlasně prohlašují, že je dílo na základě shora uvedené specifikace dostatečně určitě a srozumitelně vymezeno, zejména co do rozsahu, podoby a kvalitativních podmínek, které je třeba při jeho realizaci dodržet 3. Doba plnění 3.1. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo, resp. dílčí části díla (dílčí plnění) dle čl. 2.2.2 v dále uvedeném termínu: . 1. fáze studie (návrh) do 14 týdnů od uzavření této smlouvy o dílo, • 2. fáze studie (čistopis) do 26 týdnů od uzavření této smlouvy o dílo, resp. do 12 týdnů od vydání pokynu objednatele ve smyslu čl. 3.6 této smlouvy, • Prezentace dle části X proběhne dle dohody s objednatelem. 3.2. Dodržení termínu je závislé od řádného a včasného spolupůsobení objednatele dohodnutého touto smlouvou. Po dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v prodlení se splněním povinnosti dodat dílo dle této smlouvy. 3.3. V případě, že klimatické podmínky neumožní po určitou dobu provedení průzkumných prací nebo jiných činností nutných pro dokončení díla, bude o tuto dobu prodloužen termín plnění postupem podle čl. 2.3. této smlouvy. Veškeré tyto skutečnosti je povinen prokázat zhotovitel. 3.4. Zhotovitel je oprávněn splnit dílo i před sjednanou dobou. 3.5. Na prvním vstupním výrobním výboru, který svolá zhotovitel nejdéle do dvou týdnů od uzavření této smlouvy o dílo, bude zástupci obou smluvních stran odsouhlasen harmonogram prací dle jednotlivých částí zahrnující i pravidelná konání výrobních výborů a případně další dílčí termíny. Termíny v odsouhlaseném harmonogramu jsou nástrojem pro průběžnou koordinaci při plnění předmětu smlouvy. Závazné jsou termíny uvedené v čl. 3.1. 3.6. Objednatel si může po odevzdání 1. fáze studie (návrh) ponechat přiměřený čas na vlastní prostudování výsledků studijních prací, posouzení variant a volbu vhodného řešení nad rámec kontroly Č. 010/16/203/03/00 strana 4 z 9 smlouva o dílo díla dle čl. 4.2 této smlouvy a může si vyhradit vydání písemného upřesňujícího pokynu k zahájení dalších prací (dále jen pokyn) na 2. fázi studie (čistopis). Objednatel bude o této skutečnosti informovat zhotovitele do 10 dnů od předání 1. fáze studie. Zahájení prací na 2. fázi studie je pak možné až po vydání pokynu a lhůta pro dokončení studie je počítána ve vztahu k termínu vydání pokynu. 4. Způsob a místo předání díla 4.1. Dílo bude řádně zhotoveno jeho řádným dokončením a předáním objednateli, resp. dokončením a předáním poslední dílčí části díla objednateli. Dílo musí být objednateli předáno na základě oboustranně podepsaného zápisu (předávacího protokolu) o předání a převzetí díla, resp. dílčí části díla (fáze studie) specifikované včl. 2.2.2. V tomto zápise zhotovitel prohlásí, že dílo, je řádně dokončeno a objednatel prohlásí, že dílo bez vad a nedodělků přejímá. Zápis o předání a převzetí díla je součástí řádného dokončení díla. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla, jestliže při předání a převzetí byly zjištěny vady. 4.2. Na kontrolu díla a případnou výzvu k odstranění vad a nedodělků si objednatel vyhrazuje min. 20 pracovních dnů od doručení díla, resp. dílčí části díla zhotovitelem. 5. Cena za dílo 5.1. Cena za dílo je stanovena k datu podpisu smlouvy jako cena smluvní ve výši: 1. fáze studie proveditelnosti.........................................................................................192.000,- Kč 2. fáze studie proveditelnosti..........................................................................................100.000,- Kč Studie proveditelnosti bez DPH celkem........................................................................292.000,- Kč Smluvní cena díla s DPH................................................................................................ 353.320.- Kč (slovy: třistapadesáttřitisíctřistadvacet korun českých) 5.2. Cena je nejvýše přípustná, kterou lze překročit jen za podmínek uvedených ve smlouvě. 6. Platební podmínky 6.1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla dle čl. 5.1 na základě faktury, kterou zhotovitel vyhotoví a odešle objednateli po řádném dokončení a předání jednotlivých částí díla dle čl. 4.1, tj. předání jednotlivých fází studie dle čl. 2.2.2 v termínech dle čl. 3.1, a to následujícím způsobem: • 1. fáze studie - po předání návrhu a provedení souvisejících činností • 2. fáze studie - po předání čistopisu a provedení souvisejících činností 6.2. Faktura bude obsahovat náležitosti daňového dokladu. Na faktuře bude vyčíslena pozastávka 10%, která bude uvolněna po odstranění případných vad či nedodělků díla, resp. dílčích částí díla ve smyslu čl. 4.2. 6.3. Smluvní strany se dohodly na tom, že lhůta splatnosti faktury činí 30 dní ode dne jejího doručení na adresu objednatele. Závazek objednatele zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch zhotovitele. 6.4. Nebude-li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, DPH nebo zhotovitel vyúčtuje práce, které neprovedl, je objednatel oprávněn vadnou fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí důvod vrácení. Druhá smluvní strana provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-li objednatel vadnou fakturu druhé smluvní straně, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury objednateli. Č. 010/16/203/03/00 strana 5 z 9 smlouva o dílo 7. Podklady pro provedení díla 7.1. Základním podkladem pro zpracování předmětu plnění jsou tyto podklady: ■ Všeobecné dodací podmínky pro dokumentaci staveb pozemních komunikací (VDP), MD ČR č.j. 18382/95 z 31.3.1995 v aktuálním znění k datu podpisu této smlouvy. ■ Technické kvalitativní podmínky pro dokumentaci staveb pozemních komunikací MD-OPK, č.j. 498/06-120-RS/1 z 1.9.2006 s účinností od 1.10.2006 v aktuálním znění k datu podpisu této smlouvy. ■ Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikací, vydané a schválené MD-OI, č.j. 101/07- 910-IPK/1 ze dne 29.1.2007 v aktuálním znění k datu podpisu této smlouvy. ■ Poptávkové řízení - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku. ■ ZÚR Jihočeského kraje 7.2. Objednatel se zavazuje, že na výzvu zhotovitele mu bez zbytečného odkladu poskytne pro řešenou oblast mapové podklady, dostupné zaměření (pokud je k dispozici), územně analytické podklady, další vyjádření, stanoviska, případně doplnění podkladů nebo součinnost při jejich zajištění (např. nižších stupňů ÚPD), pokud jejich potřeba vznikne v průběhu zpracování díla a zhotovitel není povinen si je opatřit sám. 8. Odpovědnost za vady a smluvní pokuta 8.1. Záruční doba je 36 měsíců od předání dokumentace. 8.2. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se zajistit, že dílo dle této smlouvy bude úplné. Zhotovitel odpovídá objednateli za škodu v souladu sust. § 373 a násl. zák. č. 513/1991 Sb., Obchodního zákoníku, v platném znění. Zhotovitel i objednatel jsou povinni předcházet škodám, které by mohly v souvislosti s činností zhotovitele vzniknout. 8.3. Zhotovitel odpovídá za vady, zjevné, skryté i právní, které má dílo v době jeho předání objednateli, a dále za ty, které se na díle vyskytnou v záruční době uvedené v čl. 8.1. této smlouvy. Za vadu díla se považuje i jeho neúplnost. Pokud je neúplnost díla způsobena okolnostmi, které nemůže ovlivnit ani objednatel, ani zhotovitel, tj. v situaci, kdy nemůže zhotovitel v rozsahu smluvních činností při vynaložení obvyklého úsilí vadu díla (nedodělek) odstranit, bude na základě řádného doložení zhotovitelem z pozastávky 10% dle čl. 6.2 této smlouvy proplacena objednatelem část odpovídající skutečně provedeným výkonům, tj. až do odstranění nedodělku bude zadržena pozastávka pouze ve výši ceny nedodělku, resp. předpokládaných nákladů, které bude muset vynaložit zhotovitel při plnění povinnosti nedodělek odstranit v situaci, kdy to bude možné a změní se okolnosti, které dřívějšímu odstranění vad bránily. O tomto postupu bude sepsán dodatek ke smlouvě podepsaný oprávněnými zástupci obou smluvních stran, jehož přílohou bude doložení vzniklých okolností zhotovitelem. Jde především o okolnosti, které nebyly a ani nemohly být známy objednateli, ani zhotoviteli před zahájením prací a výběrem řešení (např. nesoulad vybraného řešení s ÚPD a nemožnost získání souvisejících souhlasných vyjádření). 8.4. Vady díla, které se projevily v záruční době, budou reklamovány objednatelem bezodkladně. 8.5. Odstranění případných vad dokumentace bude zhotovitelem bezodkladně provedeno ve lhůtách sjednaných mezi smluvními stranami po uplatnění reklamace objednatelem, a to na vlastní náklad zhotovitele, s tím, že pokud tak zhotovitel v plném rozsahu neučiní ve sjednané lhůtě, má objednatel právo na přiměřenou slevu z ceny díla či má právo od této smlouvy odstoupit. Tímto ustanovením není dotčeno právo objednatele na uplatnění smluvní pokuty uvedené v čl. 8.7 této smlouvy nebo náhradu škody podle obecných právních předpisů. Č. 010/16/203/03/00 strana 6z9 smlouva o dílo 8.6. Zhotovitel odpovídá za vady díla, které byly způsobeny použitím podkladů či pokynů daných objednatelem, jestliže pn vynaložení odborné péče mohl zjistit jejich nevhodnost, nepravdivost či neúplnost a objednatele na ně upozornit. 8.7. Smluvní pokuty: a) V případě nedodržení doby plnění dohodnuté ve smlouvě o dílo je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny plnění za každý den prodlení. b) Z důvodu nedodržení termínu odstranění vad díla je zhotovitel povinen objednateli uhradit smluvní pokutu 0,1% z ceny plnění za každý den prodlení. c) Při prodlení úhrady peněžitého plnění zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1% z dlužné částky za každý den prodlení. d) Tyto pokuty je zhotovitel povinen uhradit do jednoho měsíce po termínu plnění. Jestliže zhotovitel nezaplatí uvedené pokuty včas, zvyšuje se sankce za každý i započatý měsíc o 10% částky smluvní pokuty. Těmito ujednáními není dotčeno právo objednatele na náhradu způsobené škody. e) Z důvodu nedodržení termínu odstranění vad díla není zhotovitel povinen objednateli uhradit smluvní pokutu v případě, že takové vady nemůže prokazatelně odstranit z důvodů, které nemůže sám ovlivnit v rámci rozsahu smluvních činností. V takovém případě se nejedná o nedodržení termínu odstranění vad. 8.8. V případě odstoupení objednavatele od smlouvy, uhradí objednavatel zhotoviteli veškeré náklady spojené s plněním smlouvy vzniklé k datu doručení písemného sdělení o odstoupení od smlouvy. 9. Odstoupení od smlouvy 9.1. Od této smlouvy může kterákoliv ze smluvních stran odstoupit v případě, že dojde k podstatnému porušení práv a povinností vyplývajících z této smlouvy stranou druhou. 9.2. Za podstatné porušení smlouvy na straně zhotovitele se rozumí provádění předmětu smlouvy v rozporu s čl. 2 této smlouvy, nedodržení termínů stanovených touto smlouvou, zejména nedodržení termínu odstranění vad díla dle čl. 8.5 této smlouvy či nedodržení požadované kvality předmětu smlouvy a prováděných prací za předpokladu, že zhotovitel na základě písemné výzvy nesjedná nápravu do 30 kalendářních dnů od doručení této výzvy. 9.3. Za podstatné porušení smlouvy na straně objednatele se rozumí více než čtrnáctidenní prodlení s úhradou ceny díla podle čl. 5 této smlouvy. 9.4. Strana, která porušila smluvní povinnost, jejíž porušení bylo důvodem odstoupení od této smlouvy je povinna druhé straně nahradit náklady s odstoupením spojené. Tím není dotčen nárok na náhradu škody ani povinnost zaplatit smluvní pokutu. 10. Licenční ujednání 10.1. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněnou osobou k poskytnutí výhradní licence objednateli k užití díla, které je předmětem této smlouvy (dále jen „autorské dílo"). Zhotovitel uděluje objednateli výhradní licenci pro časově a teritoriálně neomezené užití autorského díla. 10.2. Objednatel je oprávněn upravit či měnit autorské dílo nebo jeho část takovým způsobem, který nesníží hodnotu autorského díla. V rámci poskytnuté výhradní licence je objednatel oprávněn užít autorské dílo neomezeně ve smyslu autorského zákona. 10.3. Objednatel je oprávněn poskytnout třetí osobě oprávnění tvořící součást licence (podlicence). 10.4. Licence je poskytována bezúplatně. Č. 010/16/203/03/00 strana 7 z 9 smlouva o dílo 11. Další ujednání 11.1. Zhotovitel bude při plnění této smlouvy postupovat s odbornou péčí. Zavazuje se dodržovat obecně závazné předpisy a technické normy, které se vztahují ke zpracovanému dílu. 11.2. Vlastnické právo a nebezpečí škody přechází na objednatele předáním předmětu díla. 11.3. Zhotovitel je oprávněn na vlastní odpovědnost přibrat i jiné osoby k plnění závazku, aniž bude dotčen právní poměr mezi smluvními stranami. Objednatel však nepřipouští možnost zhotovení díla jako celku jiným subjektem než vybraným zhotovitelem; jinak je zhotovitel povinen uhradit objednateli pokutu ve výši 25 % ze smluvní ceny díla. 11.4. Zhotovitel bude o průběhu plnění této smlouvy objednatele pravidelně informovat, na výrobních výborech, a dále vždy, nastanou-li při plnění smlouvy závažné okolností, zásadní problémy nebo jiné důležité skutečnosti, o nichž by měl objednatel vědět. Na prvním vstupním výrobním výboru bude po předchozím projednání s objednatelem zhotovitelem předložen a objednatelem odsouhlasen návrh harmonogramu prací, termínů dalších výrobních výborů a návrh seznamu subjektů, resp. jejich zástupců dále přizvaných k jednání (projektový tým), tj. např. zástupců KÚ Jihočeského kraje, obce, příslušných orgánů státní správy, dotčených organizací, budoucích provozovatelů, správců objektů a SÚS Jihočeského kraje. Výrobní výbory svolává zhotovitel dle schváleného harmonogramu. 11.5. Zhotovitel zajistí zapracování do dokumentace všech zásadních požadavků, které vzniknou v průběhu projekčních prací při jednání projektového týmu nebo z předběžného projednání pracovní verze studie a budou odsouhlaseny objednatelem na výrobních výborech. Pokud bude objednatel požadovat zapracování dalších změn, resp. úprav po předání díla dle čl. 4, přesahující rámec této smlouvy, budou tyto hrazeny samostatně na základě hodinových nákladů zhotovitele. 11.6. Zhotovitel předloží do podpisu smlouvy způsob svého pojištění odpovědnosti za škody. 11.7. Zhotovitel nebude poskytovat informace o zakázce jinému subjektu. Dílo bude sloužit jako podklad pro vypracování dalších stupňů projektové dokumentace. 12. Závěrečná ustanovení 12.1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu smlouvy oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 12.2. Objednatel může dále od smlouvy odstoupit, zjistí-li, že zhotovitel neprovádí práce řádně, nedodržuje smluvené termíny nebo kvalitu prováděných prací, a jestliže přes písemnou výzvu objednatele ve lhůtě stanovené objednatelem zhotovitel nezjednal nápravu. 12.3. Obě strany se zavazují řešit případné veškeré spory vyplývající ze závazků této smlouvy nejprve dohodou. 12.4. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeném podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 12.5. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží 2 stejnopisy. 12.6. Za objednatele ie ve věcech: • technických a smluvních oprávněna jednat: Mgr. Andrea Tetourová - vedoucí oddělení ODSH KÚ (tel.: 386720132). Za zhotovitele ie ve věcech: • technických a smluvních oprávněn jednat: Ing. Jiří Hovorka - ved. projektu, tel.: +420608819310 12.7. Tato smlouva může být měněna pouze formou písemných dodatků podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Dodatky se vyhotovují ve stejném počtu jako smlouva. Č. 010/16/203/03/00 strana 8z9 smlouva o dílo 12.8. Smluvní strany prohlašují, že toto je jejich svobodná, pravá a vážně míněná vůle uzavřít obchodní smlouvu a vyjadřují souhlas s celým jejím obsahem. Na důkaz toho připojují oprávnění zástupci smluvních stran podpisy. 12.9. Právní vztahy touto smlouvu neupravené se řídí obecnými ustanoveními občanského zákoníku. 3 01 2017 V Českých Budějovicích dne..... -. .... . BLAHOPROJEKT, s.r.o. Čechova 727, 370 01 Č. Budějovice lč: 02451379, zapsán v OR u Kr. soudu v Českých Budějovicích odd.C, vl. 22325 Č. 010/16/203/03/00 strana 9z9