Snadné přidání nového datasetu

Stenozáznamy Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2017_39_02616


Schůze 39/2017 6.12.2019

Téma 292. Ústní interpelace

Mgr. Martin Baxa (*1975) (Poslanec ) ( délka 2 minuty )

        
Děkuji. Já tady tedy opravdu nechci zasahovat do přestřelky dvou vládních proponentů, bych tak řekl. Pan ministr není poslancem. Tak bych se bavil, kdyby se nejednalo o tak vážné téma. To jenom tak na okraj vašich vzájemných střetů, které tady zaznívají. Já jsem jenom chtěl reagovat krátce na ty argumenty těmi jednotlivými odbornými asociacemi. Já jsem záměrně ve svém proslovu je opravdu uváděl spíš jakoby příkladmo a ne jako základ té argumentace, kterou pro to používám. Když tady paní kolegyně Valachová zmiňovala CZESHA, tedy českou asociaci školských asociací, tak ale musíme také paní kolegyňce prostřednictvím pana místopředsedy uvést to, že právě CZESHA souhlasí s tím, aby byla zachována volba mezi matematikou a cizím jazykem u státní maturity. A chtěl bych se také trošku tady ohradit proti tomu byť možná dobře míněnému argumentu, který tady uvedl pan poslanec Bartoň. Pane poslanče prostřednictvím pana místopředsedy, fakt bych si nedovolil tvrdit, že Asociace ředitelů gymnázií vedená paní doktorkou Schejbalovou se zastává tohoto systému jenom proto, že nevidí napravo a nalevo, jak se na gymnáziích snadno zvládá státní maturita. Já jsem s paní ředitelkou Schejbalovou opakovaně o tom mluvil, ona je prostě z principu přesvědčená o tom, že k maturitní zkoušce patří i povinná maturita z matematiky. A opravdu si nemyslím, že by bylo férové - a to zastává jiný názor, než zastávám já - obviňovat AŘG z toho, že mají klapky na očích, jak se říká, a zastávají jenom jeden názor. Tak tolik argumentace těmi jednotlivými asociacemi. Děkuju.

V projevu zmínění politici:

Zdroj: http://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/039schuz/s039341.htm


Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/stenozaznamy-psp/zaznamy/2017_39_02616
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.