Snadné přidání nového datasetu

Jednání výborů PSP 4400-7-20180426


VýborVýbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj
Datum jednání26. dubna 2018
Číslo jednání7
Zápis z jednání
        
PS180006367 Parlament České republiky POSLANECKÁ SNĚMOVNA 2018 8. volební období ZÁPIS ze 7. schůze Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj, která se konala dne 26. dubna 2018 v budově Poslanecké sněmovny, Sněmovní 4, 118 26 Praha 1 místnost č. B 211. Schůzi řídil: PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. Přítomni: p.posl. Bartoš, Dolejš, Dražilová, Feri, Fialová, Chvojka, Janda, Jelínek, Kalous, Kořanová, Kovářová, Kubík, Kupka, Pour, Profant, Schiller, Štolpa, Veselý. 9,00 hod. Bartoš: Zahájení jednání. Hlasování o programu, hlasování č. 1: Hlasování: ANO 15 NE 0 zdržel 0 přítomno 15 přijato Vládní návrh zákona, kterým se mění zákon č. 311/2013 Sb., o převodu vlastnického práva k jednotkám a skupinovým rodinným domům některých bytových družstev a o změně některých zákonů, sněmovní tisk 56. (G) Předkladatel: Ministerstvo pro místní rozvoj Zpravodaj: Mgr. Martin Kupka, poslanec PSP ČR Bartoš: Zahájení projednávání sněmovního tisku 56. Dostálová: Předkladatelská zpráva. Informace o návrhu a jeho projednávání. Exkurz do minulosti - zákon o vlastnictví bytů, při přijetí úpravy povinného vzniku vlastnictví vlastníků jednotek přímo na základě zákona v roce 2000, upravil výhodu tzv. odloženého vzniku společenství vlastníků pro některá bytová družstva (SBD a LBD). Pouze ale pro ta, která začala převádět byty po 1. 7. 2000 a současně také započala s výkonem správy společných částí. V případě těchto družstev společenství nevznikalo v okamžiku, kdy v době byli tři vlastníci, ale až poté, kdy podíl družstva klesl pod 1/4. Tato úprava byla do návrhu začleněna při projednávání v PSP na základně pozm. návrhu. Informace o PN. Následovala novela občanského zákoníku, kterým byl návrh z. roku 2000 zrušen a úprava zvláštních podmínek převodu družstevních bytů byla zahrnuta do z. č. 311/2013, kde bylo navrženo prodloužení této výhody. V průběhu projednávání v roce 2013 došlo k přijetí změny, podle které byl povinný vznik SVJ po účinnosti zákona č. 311 vázán na snížení podílu bytových družstev na společných částech domu na místo původně stanovené hranice poklesu pod 1/4 nad pokles nad 1/2. Došlo tím k situaci, kdy zákonná úprava nedopadla na ta družstva, kde podíl byt. družstva poklesl pod 1/2 před účinností zákona, avšak nepoklesl pod 1/4, kdy by společenství vzniklo podle úpravy obsažené ve zrušovaném zákoně o vlastnictví bytů. Pro tuto skupinu družstev, v důsledku absence zvláštní úpravy, začala platit obecná úprava založení společenství obsažena v občanském zákoníku, podle které je třeba k založení společenství přijetím stanov 100% souhlas vlastníků jednotek. Tímto právním vakuem došlo k tomu, že rejstříkové soudy odmítají zápisy společenství založené na popud výše citovaných družstev - kvorum je nedosažitelné. V domě nemůže vzniknout společenství. Cílem našeho návrhu je odstranit tuto věcnou chybu tak, aby bylo zřejmé, že k odloženému založení a vzniku společenství vlastníků jednotek, má dojít po snížení spoluvlastnického podílu byt. družstva na společných částech domu pod 1/2. Za druhé vztáhnout právní úpravu podle § 24 také na ta bytová družstva, u nichž se spoluvlastnický podíl na společných částech domu snížil na méně než 1/2 v době přede dnem nabytí účinosti občanského zákoníku a tohoto zvláštního zákona. Za třetí jasně stanovit, za jakého počtu hlasů vlastníků jednotek je shromáždění podle tohoto zákona způsobilé k jednání a usnášení. Informace o jednání v Podvýboru pro bytovou politiku. Problematika úvěrů - pokud by byl dodržen zákona, problém s úvěry by vůbec nenastal. MMR komunikovalo s družstvy a upozorňovalo na tento problém. Problém nemůže nastat v případě, kdy k převodu jednotky bez placení úvěru dojde po 1. 1. 2014 - je dána povinnost splácení úvěru – informace. U jednotek, které jsou převedeny před účinností nového občanského zákoníku, by situace mohla být posuzována, jako uzavření dohody o narovnání – informace o splácení. Na základě jednání podvýboru jsme shromáždily data - informace (program Panel SFRB - žádné problémy nejsou). Otázka komerčních smluv - data poskytl SČMBD – cca 600 členských byt. družstev – informace. Problémy s úvěry – kdyby se dodržoval zákon tak tento problém by nenastal. Za MMR bychom připravili speciální úpravu dalším ustanovením a řešili bychom to v zákoně č. 311. Úprava by spočívala v tom, že v případě družstev, na která se vztahuje § 24 zákona č. 311, by při vzniku SVJ poklesem podílu byt. družstev pod 1/2 přešel na SVJ při splnění zákonem stanovených podmínek, úvěr družstva, pokud družstvo započalo s čerpáním úvěru na opravy a modernizaci před účinností novely zákona a je zde vlastník jednotky, který při jejím nabytí nesplatil družstvu část úvěru připadající na převáděnou jednotku. Naopak pokud by byl vlastník, který uhradil úvěr v hotovosti, je třeba takového vlastníka ochránit a zajistit, aby nebyl povinen splácet nadále úvěr, který již zaplatil. Rádi bychom vyřešili problémy družstev jednou pro vždy. Kupka: Zpravodajská zpráva. Novela zákona č. 311 skutečně řeší vážné právní vakuum pro ta byt. družstva, která mají podíl na společných prostorách vyšší jak 1/4 a nižší než 1/2. Zároveň se ztotožňuji s návrhem, aby MMR doplnilo ustanovení, aby nedocházelo k tomu, že byt. družstva se mohou ocitnout v platební neschopnosti vlivem nesplácení úvěrů ze strany budoucích vlastníků byt. jednotek. Navrhuji přerušit tento bod. Předložení PN – účinnost. Bartoš: Otevírám obecnou rozpravu. Hlasování o umožnění vystoupení hostů, hlasování č. 2: Hlasování: ANO 18 NE 0 zdržel 0 přítomno 18 přijato Horáková (SČMBD): Stanovisko SČMBD. Zaznělo zde, že pokud by se dodržoval zákon, tak by se to nestalo. Musím se ohradit. Družstva zákon dodržovala, byla změněna pravidla hry v průběhu jejich činnosti. Družstva předpokládala, že vznikne společenství vlastníků až po poklesu jejich podílu v domě pod 25%. Za této situace docházelo k tomu, že ve velké části domů těchto družstev bylo už smíšené vlastnictví. Panelové domy, které neměly např. dostatečné tepelné standardy, tak si družstva brala úvěry na rekonstrukce, které si schvalovali i ti vlastníci jednotek, kteří už v té době měli jednotku ve vlastnictví. Pokud družstvo převádělo jednotku poté, co si vzalo úvěr, tak si její splácení zajistilo ve smlouvě o převodu jednotky. Družstva nepočítalo s tím, že správu bytu bude dělat někdo jiný a věděli, že ty náklady, rozdělí mezi vlastníky a nájemce. Jestliže v průběhu splácení úvěru dochází k tomu, že se posouvá hranice z 25% na 50% tak ta družstva se dostávají do problému s vlastníky – vysvětlení. Otázka bezdůvodného obohacení – není jasné, kdo má být žalován. Vlastníci odmítají svůj podíl splácet. Platí to ti, kteří zatím platí, ti původní členové družstva. K číslům – nejsou to údaje, které jsou oficiálně přístupné. Současný Program PANEL plus byl spuštěn až v r. 2012. Po roce 2014 si žádné rozumné bytové družstvo tento úvěr nevzalo, pokud nemělo splácení zajištěno. Nás trápí ty staré úvěry, které byly většinou komerční. ČSOB k 30. 6. 2017 - celkový vztah úvěrů (1/3 trhu), činí cca 10,4 mld. Kč, co se týče nejzadluženějších družstev – úvěr u ČSOB k 30.6.2017 6,4 mld. Kč. Poukazovali jsme na tři problémy – problematický vznik společenství vlastníků, poukazovali jsme na obtížnou situaci těch družstev, u kterých klesne podíl pod 50% - vysvětlení - ocitají se v problémech se splácením. Navrhované řešení bude velmi těžké formulovat. Informace z družstev - často jsou v byt. domech dlužníci a dokud správu vykonává velké bytové družstvo, tak tu tíhu toho dluhu unese lépe, než když to vykonává malé SVJ. Pokud klesne podíl pod 50% - nastanou problémy. Prosím o zvážení možnosti, že pokud klesne pod 50%, tak by se SVJ zakládala jen v těch domech, kde ti lidé chtějí, kde si to odsouhlasí nadpoloviční většinou a zároveň ti vlastníci zaručí družstvu splácení úvěrů. Tam, kde by klesl podíl pod 25% by se zakládala SVJ nuceně aktivitou samotného družstva. Děkuji za pozornost. Kupka: MMR hledalo možnost, jakým způsobem vyřešit ty nesplacené úvěry a zajistit převod závazků na budoucí vlastníky byt. jednotek. Nyní navrhuje řešení, které by mohlo být legislativně nejkomfortnější a řešilo ten problém. Důležité je zajistit, aby spolu s tímto řešením nevznikl problém nový a aby nevznikla zbytečně družstva, která nebudou schopna splácet své úvěry. Prosím MMR, aby věnovalo pozornost novému ustanovení, které to má řešit. Dostálová: U starého Programu PANEL SFRB poskytoval záruky – informace. Schödebauerová: K p. Horákové – ohledně plnění povinností družstev to zcela tak není. Družstva si brala úvěr a to i ta, kde byla rozdělena již na byt. jednotky. Jednala na základě mandátní smlouvy. Byt neměl být převeden tak, aby ten úvěr zůstal nesplacen – vysvětlení převodu. Docházelo pravděpodobně k převodu do vlastnictví jednotek ze strany družstva, aniž by byla poměrná část úvěru splacena a byla tato věc ošetřena. Je otázkou, zdali závazek vůbec přešel na vlastníka. Družstvo převádělo byt a otázkou je jestli přešel i úvěr či nikoliv. V zákoně řekneme jasně – ex lege přejde na společenství vlastníků dnem jeho vzniku a vlastník, který nabyde jednotku, má povinnost úvěr společenství splatit. Ten, kdo to již splatil, tak toho ze splácení úvěru vyloučíme. Tento návrh je komfortní a jsme schopni ho připravit v poměrně krátké době. Horáková: Reakce na to, co zde bylo řečeno. Jestliže existovalo pravidlo, že při převodu jednotky do vlastnictví měly být doplaceny všechny úvěry, tak ta situace byla jasná u úvěru na pořízení bytu a domu. Nebyla zcela právně jasná u úvěru, který se brali na modernizaci a rekonstrukce – více právních názorů. Jde nám o skupinu vlastníků, kteří byli vlastníky v době, kdy se úvěr převzal, jednotku měli převedenou již dříve. Nebyl žádný prostor, jak s nimi splácení úvěru separátně narovnat, jestliže v tom domě má vznikat SVJ. Schödebauerová: Reakce k p. Horákové – v době, když si družstvo sjednávalo úvěr a už tam byli vlastníci jednotek, tak to družstvo vykonávalo tehdy správu obvykle na základě mandátní smlouvy - vystupovalo jako zástupce, sjednávalo práva a povinnosti, mohlo sjednat i úvěrovou smlouvu a z této smlouvy byli obvykle zavázáni i vlastníci jednotek. Družstvo vykonává správu, jedná jako příkazce a zastupuje vlastníky jednotek, ale v případě že dojde k soudnímu, správnímu, nebo jinému řízení a to družstvo by nedostalo zmocnění od všech členů, tak by nemohlo v řízení vystupovat. Bartoš: Zazněl zde příslib od MMR k dopracování. Navrhuji přerušení projednávání do 8. schůze VVSRR. Návrh usnesení č. 33, hlasování č. 3 Příloha č. 1 Hlasování: ANO 17 NE 0 zdržel 0 přítomno 17 přijato 09,30 hod. Výroční zpráva a účetní závěrka Státního fondu rozvoje bydlení za rok 2017, sněmovní tisk 135. Předkladatel: Ministerstvo pro místní rozvoj Zpravodaj: Mgr. Lenka Dražilová, MBA, poslankyně PSP ČR Bartoš: Zahájení projednávání SFRB za rok 2017. Koppitz: Předkladatelská zpráva. Informace o hospodaření SFRB. Informace o rozpočtu – nižší objem úvěrů poskytnutých na opravy panelových domů. Informace o poskytnutých úvěrech – výstavba bytů, úvěry pro mladé, atd. Informace o interním fungování fondu - 50 zaměstnanců. Problematika poplatků bankám. Bartoš: Děkuji a prosím o zpravodajskou zprávu p. posl. Dražilovou. Dražilová: Zpravodajská zpráva. Kladně hodnotím nízké objemy splátek úvěrů po splatnosti. Oproti roku 2016 došlo ke zhruba 50% snížení objemu těchto pohledávek. Cca 500 exekucí a dalších problémů s úvěry. Informace o rozpočtu SFRB. Bartoš: Otevírám obecnou rozpravu. Nikdo se nehlásí. Otevírám podrobnou rozpravu. Dražilová: Návrh usnesení č. 34. Bartoš: Hlasování o návrhu usnesení č. 34, hlasování č. 4: Příloha č. 2 Hlasování: ANO 17 NE 0 zdržel 0 přítomno 17 přijato 10,15 hod. Návrh poslanců Ivana Bartoše, Jakuba Michálka, Radka Holomčíka a dalších na vydání zákona, kterým se mění zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, sněmovní tisk 50.(G) Předkladatel: PhDr. Ivan Bartoš, poslanec PSP ČR Zpravodaj: Ondřej Profant, poslanec PSP ČR Bartoš: Zahájení jednání. Je to zákon, který ruší výjimky, které byly zavedeny z povinnosti práva na informace a zveřejňování smluv pro určité společnosti. Vzhledem k tomu, že předsedám výboru, prosím p. posl. Michálka o odůvodnění návrhu. Michálek: Předkladatelská zpráva. Smyslem návrhu je zvýšení transparentnosti v organizacích, které jsou ovládány z majoritní části územními samosprávami a státem. Informace o návrhu – Prunéřov, ČEZ, Ševětín, prodej aktiv ČEZ Bulharsku – příklady, proč navrhujeme vypustit výjimku v písm. h). Výjimka diskriminuje určité společnosti. Otázka nezveřejňování smluv. Informace o projednávání na ostatních výborech. Na Výboru pro bezpečnost je projednávání přerušeno do dalšího vyjádření Vlády ČR, která má zhodnotit dopady z hlediska bezpečnosti. Námitky – z hlediska konkurenceschopnosti a druhou námitkou, jsou otázky bezpečnosti, ke které včera proběhl seminář. Ze semináře vyšly dva poznatky – mělo by být aktualizováno nařízení vlády (k seznamu utajovaných informací) a měl by existovat soft režim důvěrných informací, které by nebyly přímo utajovanými informacemi (režim z. č. 412). P. posl. Bartošek svolal tento kulatý stůl a avizoval, že bude připravovat PN, který se bude týkat bezpečnosti. V ÚPV načteny tři návrhy – informace o předložených PN. Bartoš: Prosím p. posl. Profanta o zpravodajskou zprávu. Profant: Zpravodajská zpráva. Informace o schváleném usnesení na Podvýboru pro e-Government a o jednání na podvýboru. Podvýbor navrhuje přerušení projednávání v obecné rozpravě. Diskuse byla především o bezpečnostních aspektech – informace o jednání. Bartoš: Otevírám obecnou rozpravu. Kalous: Podporuji, aby se efektivní kontrolní mechanismus dále rozvíjel. Navrhnu přerušit projednávání tohoto bodu v obecné rozpravě do 10. května 2018. Bartoš: Při projednávání jsme narazily na řadu připomínek. Nezpochybňoval bych původní argumentaci, která k tomuto zazněla, že se skutečně nejedná o zveřejňování strategických informací, které by neměly být součástí těchto obchodních smluv. Podporuji přerušení projednávání. Stanovení lhůty na podávání PN, další projednávání 10. 5. 2018. Profant: Můj osobní názor - při všech debatách se ukázalo, že výjimky jsou dostačující, ale občas povinné subjekty s nimi neumějí pracovat, nemají pořádek ve svých datech, údajích - návaznost na GDPR. Problematika bezpečnosti. Bartoš: Je zde návrh na přerušení projednávání do 8. schůze VVSRR, návrh termínu na předložení PN do 7. 5. 2018. Profant: Navrhuji schválit návrh v předloženém znění. Bartoš: Hlasování o návrhu p. posl. Profanta – návrh na schválení v předloženém znění. Hlasování č. 5: Hlasování: ANO 2 NE 11 zdržel 2 přítomno 15 nepřijato Hlasování o návrhu usnesení č. 35 – návrh na přerušení. Hlasování č. 6: Příloha č. 3 Hlasování: ANO 14 NE 0 zdržel 1 přítomno 15 přijato Různé: Bartoš: Prosím p. posl. Jandu o informace z jednáním Podvýboru pro cestovní ruch. Janda: Informace o jednání Podvýboru pro cestovní ruch. Usnesení z podvýboru: 1) doporučuje Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj, aby svým usnesením požádal Ministerstvo pro místní rozvoj o předložení zprávy a dokumentů k zákonu o cestovním ruchu, připravovanému na ministerstvu v minulém volebním období. 2) pověřuje předsedu podvýboru, aby při jednání výboru předložil zprávu o jednání podvýboru a návrh tohoto usnesení. Bartoš: Děkuji a prosím o návrh usnesení pro výbor. Janda: Návrh usnesení č. 31. Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj: 1. žádá Ministerstvo pro místní rozvoj o předložení zprávy a dokumentů k zákonu o cestovním ruchu, připravovanému na ministerstvu v minulém volebním období. 1. pověřuje předsedu výboru, aby usnesení zaslal ministryni pro místní rozvoj Ing. Kláře Dostálové. Kalous: Navrhuji vypustit „z minulého volebního období“. Bartoš: Hlasování o návrhu usnesení č. 31 v upravené verzi. Hlasování č. 7: Příloha č. 4 Hlasování: ANO 12 NE 0 zdržel 0 přítomno 12 přijato Bartoš: Dalším bodem eviduji usnesení týkající se ST 40 – přímé volby. Kovářová: Informace o přijatém usnesení na Podvýboru pro veřejnou správu. Na základě jednání podvýboru navrhuji toto usnesení: Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj a) přerušuje projednávání sněmovního tisku 40. b) schvaluje uspořádání semináře za účasti poslanců PSP ČR, senátorů Parlamentu ČR, Ministerstva vnitra, Ministerstva financí a odborné veřejnosti. c) stanovuje termín pro uspořádání semináře v měsíci červnu 2018. d) pověřuje tajemníka výboru přípravou semináře. Bartoš: Otevírám rozpravu – otázka termínu semináře. Předpokládaný termín v červnu ve výborových týdnech. Hlasování o návrhu usnesení č. 32, hlasování č. 8: Příloha č. 5 Hlasování: ANO 12 NE 0 zdržel 0 přítomno 12 přijato Bartoš: Další bod v bodě různém - řešíme problém digitalizace územích, stavebních a dalších vybraných řízení a postupu podle stavebního zákona. Je to věc, která by výrazně zlepšila možnosti urychlení stavebních prací a obecně stavebního řízení. Je na to vypracován projekt. Chtěl jsem směrem k Podvýboru pro bytovou politiku iniciovat pracovní skupinu, jednak se zástupci ministerstva MMR, ale vidím zde i přesah na otázku digitalizace, do digitální koncepce p. Dzurilly, vládního zmocněnce pro IT. Návrh usnesení č. 36: Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj: 1) ukládá předsedovi podvýboru pro bytovou politiku sestavení pracovní skupiny poslanců, zástupců vlády, Ministerstva vnitra a dalších subjektů ve věci projektu digitalizace územních, stavebních a dalších vybraných řízení a postupů podle stavebního zákona. 2) ukládá předsedovi informovat poslance výboru. Bartoš: Hlasování o návrhu č. 36, hlasování č. 9: Příloha č. 6 Hlasování: ANO 12 NE 0 zdržel 0 přítomno 12 přijato Bartoš: Další schůze by proběhla 10. května 2018. Kovářová: Vyjádření k termínům schůzí. Na interní schůzce bylo navrženo, aby se výbory konali v pátek a to na návrh p. posl. Vildumetzové, která měla podpisy svých kolegů. Páteční termíny nejsou zcela vhodné, výbor může být neusnášeníschopný. Čtvrtky byly dobře nastaveny. Přikláním se k tomu, aby termíny schůzí výboru zůstaly na čtvrtek. Bartoš: Je nutné to zesynchronyzovat, aby mohli být přítomni i předkladatelé. Hlasování o termínu další schůze 10. května 2018. Hlasování č. 10: Hlasování: ANO 12 NE 0 zdržel 0 přítomno 12 přijato Ukončení jednání v 11,10 hodin. Zapsala: Bc. Petra Čížkovská Odpovídá: M. Wolf, organizační tajemník výboru Ing. Věra K o v á ř o v á v.r. PhDr. Ivan B a r t o š, Ph.D. v.r. ověřovatelka předseda výboru Příloha č. 1 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 9:40:11 Hlasování č. 3 Novela z.o převodu vlastnického práva Přítomno: 18 Pro: 17 Proti: 0 Zdržel se: 0 ANO (Pro: 8, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Pro Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Pro Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Pro Ondřej Veselý: Pro     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Pro Piráti (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Pro     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Nehlasoval         TOP09 (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Pro         ID hlasování: 3, schůze č. 7, čas 9:40:13 Příloha č. 2 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 9:53:40 Hlasování č. 4 Výroční zpráva a účetní závěrka SFRB za rok 2017 Přítomno: 17 Pro: 17 Proti: 0 Zdržel se: 0 ANO (Pro: 8, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Pro Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Pro Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Pro Ondřej Veselý: Pro     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Piráti (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Pro     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Pro         TOP09 (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Pro         ID hlasování: 4, schůze č. 7, čas 9:53:41 Příloha č. 3 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 10:38:32 Hlasování č. 6 Novela z. o svobodném přístupu k informacím Přítomno: 15 Pro: 14 Proti: 0 Zdržel se: 1 ANO (Pro: 7, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Pro Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Pro Ondřej Veselý:     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Piráti (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 1) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Zdržel se     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Pro         TOP09 (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Pro         ID hlasování: 6, schůze č. 7, čas 10:38:33 Příloha č. 4 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 10:51:26 Hlasování č. 7 Usnesení k cestovnímu ruchu – návrh z podvýboru Přítomno: 14 Pro: 12 Proti: 0 Zdržel se: 0 ANO (Pro: 6, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Nehlasoval Ondřej Veselý:     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Piráti (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Pro     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Pro         TOP09 (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Nehlasoval         ID hlasování: 7, schůze č. 7, čas 10:51:27 Příloha č. 5 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 10:55:50 Hlasování č. 8 Novela ústav.zákona – Ústava ČR Přítomno: 14 Pro: 12 Proti: 0 Zdržel se: 0 ANO (Pro: 6, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Nehlasoval Ondřej Veselý:     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Piráti (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Pro     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Pro         TOP09 (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Nehlasoval         ID hlasování: 8, schůze č. 7, čas 10:55:52 Příloha č. 6 Výbor pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP 7. schůze 26.04.2018 - 11:00:06 Hlasování č. 9 Různé Přítomno: 14 Pro: 12 Proti: 0 Zdržel se: 0 ANO (Pro: 6, Proti: 0, Zdržel se: 0) Lenka Dražilová: Eva Fialová: Pro Adam Kalous: Pro Barbora Kořanová: Pro Jan Kubík: Jaroslav Kytýr: Milan Pour: Pro Jan Schiller: Pro David Štolpa: Pro Jana Vildumetzová:         ČSSD (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jan Chvojka: Nehlasoval Ondřej Veselý:     KDU-ČSL (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Stanislav Juránek:         KSČM (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Jiří Dolejš: Pro Ivo Pojezný:     ODS (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Martin Baxa: Jakub Janda: Pro Martin Kupka: Piráti (Pro: 2, Proti: 0, Zdržel se: 0) Ivan Bartoš: Pro Ondřej Profant: Pro     SPD (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Pavel Jelínek: Pro Jiří Kohoutek:     STAN (Pro: 1, Proti: 0, Zdržel se: 0) Věra Kovářová: Pro         TOP09 (Pro: 0, Proti: 0, Zdržel se: 0) Dominik Feri: Nehlasoval         ID hlasování: 9, schůze č. 7, čas 11:00:08
Projednávané dokumenty

Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/vybory-psp/zaznamy/4400-7-20180426
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.