Snadné přidání nového datasetu

Zasedání zastupitelstev 8245f5af5b2dd8342f9863e5802ddfaa


ID jednání8245f5af5b2dd8342f9863e5802ddfaa
JednáníZM 20.12.2019
Další jednání města/kraje Město Lysá nad Labem
Datum jednání20.12.2019
Odkaz na audiohttps://somedata.hlidacstatu.cz/mp3/zasedani-zastupitelstev/8245f5af5b2dd8342f9863e5802ddfaa.mp3
Délka audio záznamu01:29:56
Přepis audio záznamu (vznikl díky velké pomoci od Ondřeje Klejcha z University of Edinburgh.)

Stačí kliknout na větu v textu a spustí se audiozáznam z daného místa. V Safari na OSX zlobí posun v souboru, doporučujeme Chrome

Upozorňujeme, že přepisy záznamu neanonymizujeme ani nijak neupravujeme.

    Mluvčí 09:  Na první pohled Chytříkovi a Smolíkovi takřka stejné rodiny.
Mluvčí 09: V mrohavicech se liší.
Mluvčí 09: Zatímco v sobotu Chytříkovi vybírají přes mobilní rozhlas kulturní akci na večer, pan Smolík vyčítá synovi, že přeslechl obecní hlášení o blokovém čištění a jde se na ostatní novinky
Mluvčí 09:  Chytříkovi díky lokalizačním zprávám ví, že autobus dnes kvůli kalamitě nepojede a rádi nabídnou smolíkům odvoz.
Mluvčí 01: Tak co Lojzo, není už na čase se taky registrovat do mobilního rozhlasu.
Mluvčí 01: S ním tě nezaskočí kalamita ani blokové čištění a budeš mít vždy informace z první ruky.
Mluvčí 13: Tak na mobilní rozhlas!
Mluvčí 09:  A registrujte se k odběru informací z vaší obce na obec.mobilnírozhlas.cz.
Mluvčí 09: Je to zdarma.
Mluvčí 06:  Já jsem vytáhnul peníze, říkávám, já vám to zaplatím.
Mluvčí 06: Ne, my nesmíme vrátit žádný jakoho toho sluhy.
Mluvčí 08: Když jsem přišel s tím, jsem vlhával plně na to, vlhával plně na prdlici, paní úplně.
Mluvčí 12:  Vím, že jsem včera byl v práci, kdyby měli bejt, ale už neměli a měli tam sebe, takže... Ale na internetu mají, že jsou.
Mluvčí 12: No, to je normálně.
Mluvčí 12: Fakt?
Mluvčí 12: Žádný to ne, nebylo to, kvůli náš roku.
Mluvčí 12: Jsme byli zkusímezené kvůli náš roku, takže... Já jsem na tom internetu... Děkujeme.Děkujeme.
Mluvčí 06:  Já už jsem.
Mluvčí 06: Já už je tady vždycky.
Mluvčí 06: Já tohle přešel ve všech přístorůch.
Mluvčí 06: No a třeba ti milovnický, jak bylo tam vzájemné, že nám strašně zábědějí, že máme tu našich milovnických diváků, seniori.
Mluvčí 06:  Takhle radost je taky zná značenost.
Mluvčí 12: Je zná značenost.
Mluvčí 07: Všichni chodí úplně odpořívají spíše k tomu, že si to pládríš, milující.
Mluvčí 07: Ano, hned je to jednoduchý.
Mluvčí 06:  Byla to nějaká paní s manželem, která cvičila a měla kántry i tance.
Mluvčí 06: Tak to přepadlo, šel se za toho, na který říká, můžete mi zahrát nějaký kántry, tak jsem jí hrál kántry, jako ze můj.
Mluvčí 06: Pak se předváděla, ho pořádáte mít přítisko a se mě na září, takže mě ještě někdo nechce.
Mluvčí 06: Tak mě přítisko a svoje můžu jim poprosit, že jsem ho viděl, neslyšel.
Mluvčí 06:  Děkujeme. Přišli jsme, ahoj, čau.
Mluvčí 06: Přišli jsme. Je tady, jo.
Mluvčí 02: Tak koukám co to je.
Mluvčí 02: To je krásný.
Mluvčí 02: To jsou asi černý.
Mluvčí 04:  A dělal jsem poprvé na jarmách.
Mluvčí 04: A dělal jsem poprvé na jarmách.
Mluvčí 06: A dělal jsem poprvé na jarmách.
Mluvčí 06: A dělal jsem poprvé na jarmách.
Mluvčí 14:  Takže, vážení pání zastupitelé, vážení přítomní, vítám vás na jednání zastupitelstva města.
Mluvčí 02: Pomluvil se pán Buriá, paní Fíšerová a pan Marek, který dorazí za park, parkuje.
Mluvčí 14:  Jsme už s náším neschopným.
Mluvčí 14: Prosím o návrhy na podle doklady dnešního základu, které jsou zase dány.
Mluvčí 14: Přinul je to pan Havelka a pan Marek.
Mluvčí 14: Pan Tajmon, pan Kolman, štětník 2. pro, 9, návrh byl chválen.
Mluvčí 14: Děkuji.
Mluvčí 14:  Prosím o návrhy na jmenování členů návrhové komise, kterou nebyla paní Hošická, paní Tužinská, paní Fišerová, pan Gregor, pan Havalka, pan Kodeš.
Mluvčí 02: Děkuji, kdybyl kude pro.
Mluvčí 02: Všichni připomíní návrhové členové komise.
Mluvčí 14:  Zápis, že zasedání za spolupráce 10.12.2019 bude předložen na příští zasedání za spolupráce města 12.2.
Mluvčí 14: Vstane tak kontrolní zpráva vzheden k nepřítomnosti paní tajemnice.
Mluvčí 02: Proč už není teď?
Mluvčí 02: Má dovolenou.
Mluvčí 15: Nejmyslený zápis z minulých důmů spolupráce.
Mluvčí 14:  Tak, přistoupíme k schválání programu.
Mluvčí 14: Po zvládce na dnešní jednání zastupitelná sklad města byl nabržen pro jednání dva vody.
Mluvčí 14: Dále přišel návrh na rozšíření oboz číslo 3, který souhlas s podáním žádostí do dotačního programu výzva číslo 7.2.2019.
Mluvčí 14:  To jsou přírodní zahrady, kuškou.
Mluvčí 14: A bod přišel čtyři návrh na účast města, exekuční dražbě, ochatu, rozvedek 32 m2 a pozemku 4602 m2 litry.
Mluvčí 14: Pracoval pan Fajmo.
Mluvčí 14:  Má ještě někdo návrh za rozšiření programu?
Mluvčí 14: Pán Marek?
Mluvčí 13: Dobrý den, pane stratově, jelikož jsem se dneska mohl účastnit, tak jsem ještě ráno posílal návrh na nominaci do finančního výboru.
Mluvčí 13: Kvůli toho máte všichni zastupci, které aktuálně pomějují vůbec, že to bylo dneska ráno, protože já jsem zpočátku vypadal, že jsem dneska účastnil.
Mluvčí 16:  Já tady nic nemám.
Mluvčí 16: Já mám půl osmí, ještě měl nic, neměl takhle, teda.
Mluvčí 13: Já nevím, kolik to přišlo, já tady mám půl osmí nebo... To bude... to je... bude to půl... půl osmé.
Mluvčí 04: Já tady nic nemám.
Mluvčí 04: Mně to přišlo 7,52.
Mluvčí 13: Jo, to byla se ona.
Mluvčí 02: Tak, máme to na příležení...
Mluvčí 14:  Takže máme tady návrh na rozšiření pod pana Karla Marka.
Mluvčí 02: Tak kdo je pro rozšiření programu?
Mluvčí 02:  Vtomní návrh byl schválen.
Mluvčí 14: A teď budeme hlasovat o programe kvůli celkům.
Mluvčí 14: Všichni návrh byl schválen.
Mluvčí 14: Přistoupíme k honu číslo jedna.
Mluvčí 14: Dohoda o platnosti mezi městem Rysa nad Labem a obcí stary Jaryči.
Mluvčí 14:  Tam jsme po minulém zastupitelstvu upravili tu vlhodu o ty chyby formální, co tam byly v názve a máme vlhodu předloženou zastupitelstvu města.
Mluvčí 16: Tam máme návrh usnesení, v deternici myslím, že by se mělo relokovat tenhle usnesení.
Mluvčí 02:  a tak tedy přijíte z chválení, počkejte se na mě a pak neskutečně.
Mluvčí 15: A k tomu co, pán koneč?
Mluvčí 15: Chcete, abyste se kontaktoval s druhou stranou o tom, že tahadra, kterou jste podepsal, je většinou věřitelná?
Mluvčí 15: To znamená, ano, taky vážně?
Mluvčí 15: Ano.
Mluvčí 15: Ano.
Mluvčí 15: Dneska tady přijede starost, tak na chvíli mám musím dojít.
Mluvčí 02: Takže on to byl vydopálen doma?
Mluvčí 02: Můžete?
Mluvčí 02: No, tak jasně.
Mluvčí 04: Ještě mám tak 180 kilometrů před sebou.
Mluvčí 02: To tady ještě bude.
Mluvčí 02: To je v pohodě, teda to neskonečná velké.
Mluvčí 16:  Tak, je tady návrh usnesení, kdo je pro toto usnesení?
Mluvčí 16: Jaký usnesení?
Mluvčí 16: Jaký usnesení?
Mluvčí 16: A to je tam napsané.
Mluvčí 16: Tady je napsáno usnesení zemno 127 zemné.
Mluvčí 02:  Revo se revokuje a nahoře je těch ústresených podpisů.
Mluvčí 02: A já ho nemám.
Mluvčí 02: Aha, takže to není to ústresení, co máme na materiále.
Mluvčí 04: Revokuje ústresení.
Mluvčí 04: Ježiši, tak prosím, když tak teda o objaznění.
Mluvčí 04: Máme připravený ústresení.
Mluvčí 07: Ježiši, tak prosím, když tak teda o objaznění.
Mluvčí 16: Máme připravený ústresení.
Mluvčí 16: Ježiši, tak prosím, když tak teda o objaznění.
Mluvčí 16: Máme připravený ústresení.
Mluvčí 16: Ježiši, tak prosím, když tak teda o objaznění.
Mluvčí 16: Máme připravený ústresení.
Mluvčí 16: Ježiši, tak prosím, k
Mluvčí 13:  Teď už to... Ne, ono, když jsme to písali a hlasovat, tak tam byla vidět jenom ta první část, jiná, než jsme ještě tady měli dokumenty, takže v té chvíli upravdu nebylo úplně jasné, ani budícím se tady hlasovat.
Mluvčí 13: Takže upravdu, revokace, usnesení a shlávení nové smluvy.
Mluvčí 13: Takže budou to jen pro... Budou dva vody?
Mluvčí 13: Pro tento?
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 16: Ne, hlasuje se to jako celé.
Mluvčí 14: Hlasuje se to jako celé, která?
Mluvčí 14: Ano.
Mluvčí 14:  Poslum, kdo je proti, kdo se držel?
Mluvčí 16: Pane pojdeš proti.
Mluvčí 16: Je tady počíslo dvě.
Mluvčí 16: Návrh na úpravu odměny uvodit předpokladem řekalské města závěru funkce od 1.1.2020.
Mluvčí 16: Vy nám tady bůžete, paní Stadecko?
Mluvčí 14:  Tak máme tady návrh, který se předstává na základě schování novely, kterou předmění nařídení vlády, třísto třista osmnáct dokonce sedmnáct, to vyšší od měl, především vlastnou bytost, kterou budeme mít v právnou samozprávnou celku.
Mluvčí 14: Novela byla schována devátého dvanácti dva tisíce devatenáct a jední přípravy, že je to novodobé přípravy, nebyly zveřejeny na bezbědce.
Mluvčí 14:  Změna skončila v navýšení odměnu 10 % v skončenosti od 1. ledna 2020.
Mluvčí 14: Aby bylo možno odměny skutečně odpovedaného data vpravit, je nezbytné jejich novou výši schválení do konce roku 2019.
Mluvčí 14: Nařízením je stanovat na pouze maximálně výše odměnu neuvolněných zastupitelů, proto jejich konečnou výši musí schválit nastupitelstvo od 10. let.
Mluvčí 13:  To znamená, že návrh je dát odměny na maximálně možné vyjíždění pro základ.
Mluvčí 15: Výrok bude platit to, co je teď?
Mluvčí 15: Ano.
Mluvčí 13: To materiálu...
Mluvčí 13:  Mně chybí vždycky v takovéhle chvíli ty změny, v nějakých částech se to mění a potom se zeptám zdah, co na výšení mám už města v spočítu místa na rok 2020.
Mluvčí 16:  Víte, že jsme to probírali na pracovním zastupitelstvu, kde tamto navíšení postřížení bylo.
Mluvčí 16: Protože paní protáctová říkala, že to byla přída.
Mluvčí 16: Takže tam znamená, kde byly rozpočítačáce a pokrytý náklady.
Mluvčí 16:  Já tam ještě, jestli můžu k tomu mít nějakou dokonující všechno, proči návrh, jestli by tam mohlo se zapojit to, co ministerstvo vnitra říká v metodice na vměnivání.
Mluvčí 16:  měl ovlněný zastupitelů, že ta případná kumulace funkcí se bude týkat pouze třech funkcí, třech určitých funkcí, takhle bych to řekl, že k tomu nerozumím.
Mluvčí 16:  v metodice ministerstva vnitře.
Mluvčí 16: Čekaj, jako doblížeme, neříkáme, ale nerozumím tomu, co chceš poskytnout, jako jo?
Mluvčí 16: To tam je v... Jestli to kápu, dobře, tak ty chceš říct, jestli to porozumím, jenom abych to pochopil.
Mluvčí 16: Tak to znamená, jsem zastupitel toho sedcera výboru.
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 16: Za což mám nějakej hodnot.
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 16: A potom, co myslíš ještě?
Mluvčí 16: Já už nevím, co by bylo.
Mluvčí 16: Sedcera výboru, člen komise a takhle.
Mluvčí 16: Ve chvíli, kdyby prostě člověk byl
Mluvčí 16:  To si myslím, že asi jenom to zkus naformovat, protože to asi problém není žádný.
Mluvčí 16: Je tam přímo odstaveček nebo věta o tom, že ve chvíli, kdy...
Mluvčí 16:  Navíšení... A tamto je... Ono tady není v tom usnesení.
Mluvčí 16: Tam je to přímo v usnesení, přímo v tom, v té formulaci, také v úvodové správě, že ve chvíli, kdy je tam tumulace té funkcí, tak je to součet, čistý součet těch odměn.
Mluvčí 16: Není tam to omezení na
Mluvčí 16:  Já to vždycky, já vždycky, když to máme o tý peníze stanovit.
Mluvčí 16:  Víš co, my děláme to, jsme se nikde soustaneme, nikdy ty.
Mluvčí 16: Nejde o ty peníze, o ty absolutní částky, ale jde o tu kumulaci případnou.
Mluvčí 16: O ten součet.
Mluvčí 16: Tuhle chvíli se tam sečte všechno, co ten člověk dělá.
Mluvčí 16: To znamená, když bude v pěti komisích a ve dvou výborech, tak se mu to sečte všechno.
Mluvčí 16:  Nebože mi dostáváš 6x3690.
Mluvčí 16: Tak jak je to napsáno v té důvodové správě, tak to taky je.
Mluvčí 16: Ale v tom je konzumovaný i to zastupitelné, a to přece nebudeš mít tím zkrátně.
Mluvčí 16:  No zastupitelstvo ne, ale komise a výbory.
Mluvčí 16: Jasný, ale my tady nemáme částku za komise, že jo?
Mluvčí 16: Jak to?
Mluvčí 16: Předseda výboru komise, člen komunitního komise.
Mluvčí 16: No jasně, ale to překonzumovaná ta částka, čemu se může v dalších funkcích, to už máš v tom.
Mluvčí 16: Jasně, ale je tam, tam je, proto se tě ptáme, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě, ještě,
Mluvčí 16:  V případě souvěhu výkonu více funkcí neuvolněných členů zeml se stánuje odměna jako souvrn odměn za výkon funkcí člená rady města, nebo... jo?
Mluvčí 16: Tohleto větů.
Mluvčí 16: O tohleto mi jde.
Mluvčí 16: A aby to nebylo čistý součet všech té funkcí, když ten člověk bude v pěti výborech, tak bude pětkrát.
Mluvčí 16: Ta věta to dovoluje.
Mluvčí 16:  To víte, to explicitně nezakazuje tohleto.
Mluvčí 16: Je to ze zákonů?
Mluvčí 16: Jakým?
Mluvčí 16: Kde?
Mluvčí 16: Tohle není zákon, tohle je usnesení zastupitelstva.
Mluvčí 16:  A metodika říká o tom, že by mělo to být pouze za jednu každou funkci, ale pouze jednou.
Mluvčí 16: To znamená, že když ten člověk bude v pěti výborech, tak bude dostávat odměnu za jednou toho člená komise výboru.
Mluvčí 16:  Takže kumulace pouze za každou funkci, které jednou jednou.
Mluvčí 16: Ať je to v pěti výborech, tak bude za výbor dostávat pouze jednou.
Mluvčí 12:  Já, panu, tomu rozumím, jako to, co on chce, ale tohleto je v těch materiálek, co přišly z ministerstva.
Mluvčí 16: Takhle to tam je prostě... Já to nerozumím, já nerozumím to úplně, které jsme toho vypočalili.
Mluvčí 16: Já rozumím, po co jdem, ale jako já to chápu tak,
Mluvčí 16:  Konečně, když jsem předseda nebo člen výborů komise, tak za to mám 4343 a teď já se vás jenom ptám, já si myslím, že 160... 4300... 3900, dobře.
Mluvčí 16: Ne, předseda jsem říkal, ten má 4343.
Mluvčí 16: No tady, no, tady.
Mluvčí 16: 3949, jo.
Mluvčí 08: Jo, tady, jo, jo, jo.
Mluvčí 16: Dobrý, koukáme na jiného stavitě.
Mluvčí 16: Ne, ale to je asi jedno.
Mluvčí 16: No.
Mluvčí 16: A v tom, jestli chápu, tak v tomhle tu chvíli je to, že jsem člen zastupitelstva,
Mluvčí 16:  To je těch 2100, co je nabržený.
Mluvčí 16: Protože vidím tři čísla a nevidím za sebou.
Mluvčí 16: A k tomu mám teda nějaký příspěvek, já nevím, 2000 Kč za to, 2100 Kč za to, že dělám tuto.
Mluvčí 16: A teď se balíme o této týži jako za každou... No ne, já ten odstranec chápu tak, že ve chvíli, kdy jsem předseda výborů, člen nějakého dalšího výboru,
Mluvčí 16:  tak se mi tyhle dvě sumy sčítají.
Mluvčí 16: Já si myslím, že není možný, protože už tam máš, kdo by se tam dvakrát sčítal, to je zastupitelstvo.
Mluvčí 00: Zastupitelstvo ne.
Mluvčí 00: Zastupitelstvo je něco jiného.
Mluvčí 16: To je tam s tím přeněn.
Mluvčí 16: Já taky v uvozovkách, když jsem neuvolněný místnostarostár, tak mám tu odměnu za to, že jsem zastupitel.
Mluvčí 16: Nejde o zastupitelování.
Mluvčí 16: To je tam jako unblock daný,
Mluvčí 16:  Takže jestli je v týcení dobře, takže bavíme se o tom, jestliže chceš zastoupit to dobrý a pak už jenom tři věci navíc, jo?
Mluvčí 16: Takhle to chcete?
Mluvčí 16: Ano!
Mluvčí 16:  Ano, ale jednotlivý.
Mluvčí 16: To znamená, že když ten člověk bude ve dvou výborech... Já ti to chápu jednoduše.
Mluvčí 16: Když bude ve třech těchto funkcích, tak se mu to ještě zaplatí s čítáním, a když bude ve čtvrtě, tak už má spolu, protože to bude ve třech.
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 16: Ano, to rozumím.
Mluvčí 16:  A tam je to v případě souběhu více funkcí, obvykle se tam dává, že to jsou tři...
Mluvčí 03:  No, ale tam je to tři nejvíce... Nějakýho výboru by nám měl většinou měnit, nebo obrácení?
Mluvčí 16: Ne, on tohleto, i ta metodika to dovoluje, že se tam se to dá udělat, ale mluví o všech a jednotlivých, takže dá se to takhle udělat.
Mluvčí 16: V příkladě souběhů, jo, a teď, já bohužel, já musím vytáhnout telefon, protože tady nefunguje internet.
Mluvčí 16:  Nevím, z jakého důvodu... Tak to chápu, když to tam máte, tak se to pochopíte.
Mluvčí 16: Já jenom abych doplnil tu... tu citaci, abych to tady nevymýšlel z hlavy.
Mluvčí 16: V případě služejů se funguje se souhrn
Mluvčí 16:  Tří nejvyšších odměn slávení ze stupitelstvem.
Mluvčí 16: Takhle to má ministerstvo vnitra, v metodice, jakože tohle to povoluje.
Mluvčí 16: Myslíme, že v tomto nemá co povolovat.
Mluvčí 16: To je tak doporučený.
Mluvčí 10:  V té chvíli teda přesně v praxi tohle úsmyslení znamená.
Mluvčí 16: Že když bude kříž vývory, ten půjde dostávat jenom zaplaceno za jeden vývor.
Mluvčí 10: No, přesně.
Mluvčí 16: A poštěšení ve větší peníze.
Mluvčí 10: Dobře, to jsou spámy napsané.
Mluvčí 16: Tak.
Mluvčí 16:  Dostaneš za tři, maximálně za tři snůře, který provádíš.
Mluvčí 16: Pokud ta opravdu tak moc nastává.
Mluvčí 07:  No počkejte, tam podle mě to není ale dobře napodobovaný, tam prostě by měl být maximálně souhodný, když bylo mi dva, tak prostě byly dva.
Mluvčí 07: Principiálně já jsem teda byl vždycky proti tomu úplně, ale já nevím, jestli tam chcete dávat.
Mluvčí 07: A toto není úplně jasný, nejvyšších odměn,
Mluvčí 07:  Já jsem to pohodl tak, že se sčítá jenom některým.
Mluvčí 07: Sčítají se jedině členství ve výboru a komisi.
Mluvčí 07: S místostarostováním a sledostováním se to podle mě nesčítá.
Mluvčí 07: Ani s členem rady se to nesčítá, nebo nevím.
Mluvčí 07: A s členem zastupitelstva se to taky nesčítá.
Mluvčí 07: Sčítá se jenom
Mluvčí 07:  Jako načítá se počet členství ve výboru a komisi, pokud to dobře rozumím.
Mluvčí 07: A tam já nevím, proč bych si udělal maximálně tři nejvyšší, tak to dáme jenom tři nejvyšších odměn.
Mluvčí 07:  A to se neříká člena rady, nebo jo?
Mluvčí 16: Taky, taky.
Mluvčí 16: Taky?
Mluvčí 16: Ano, protože tohle jsou odměny neuvolněným zastupitelům.
Mluvčí 07: Takže když je člen rady neuvolněnej a zároveň je v komisi, tak se mu to načítá?
Mluvčí 16: Já jsem myslel, že ne.
Mluvčí 16: Ta formulace, která tam byla, tak to povoluje.
Mluvčí 16: Explicitně to nezákazuje, protože to povoluje.
Mluvčí 16:  Já nevím, teda, dnes se to nevědí vůbec jako na čítání, ale... No to, to, o tom, o tom žádná, jo, to... To jako klidně tam můžeme dát usnesení, to, že se bude brát vždycky ta nejvyšší, jo, to...
Mluvčí 07:  Maximálně tři.
Mluvčí 07: Maximálně tři.
Mluvčí 07: Maximálně tři.
Mluvčí 07: A je to opravdu, týká se to i toho funkce člena rady?
Mluvčí 07: Není.
Mluvčí 07: To se podle mě netýká.
Mluvčí 07: Jako má pan Kolmán, tak jste byl ve výboru.
Mluvčí 07: Nebo kdyby jste byl ve výboru, tak byste...
Mluvčí 07:  se vám to sčítá?
Mluvčí 07: Není tu někdo, kdo to počítá?
Mluvčí 16: Já to totiž z té formulace, tak jak je to tam dělání, tak to chápu tak, že ve chvíli, kdy je zastupitel členem rady, členem komise, nebo výboru, tak se mu to sčítá.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 07: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 07: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 16: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 05: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 05: Já si myslím, že ne.Já si myslím, že ne.Já si myslím, že ne.
Mluvčí 02: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 02: Já si myslím, že ne.
Mluvčí 08: Já si my
Mluvčí 16:  Tohle, tohleto, jako, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je, je
Mluvčí 13:  Tak, no dobře, a to znamená, že dáme teda tu situaci, když bude člen rady zároveň, je samozřejmě člen zastupitelstva a zároveň, což je vlastně všichni, takže člen rady a zároveň třeba člen nějakého výboru.
Mluvčí 13: Tak to bude znamenat co?
Mluvčí 07: Podle mě člen rady má být tady vyřazenej, protože prostě ten má svoji samostatnou polovku odměnovou.
Mluvčí 07: A s tím se nic nezčítá další, dobře?
Mluvčí 07: Já bych teda pryč prostě.
Mluvčí 07:  Jsou hrmačovámi třech odměn, předsedy nebo člena výboru zastupitelstva, nebo předsedy nebo člena komise.
Mluvčí 16: Možná by bylo dobré zjistit, jak to teď funguje, jak ty odměny jsou kumulované, reálně.
Mluvčí 16: Což nevíme.
Mluvčí 16:  Možná jako chtělo se hnat, možná Jirka teďka šel pro nějakou odpovědnou osobu, no.
Mluvčí 15: Však si ostatní členové to dělají zadarmo, občané, kteří chodí, když budou.
Mluvčí 15: To je další věc, jo?
Mluvčí 15: Ano, jistě a zdarmo.
Mluvčí 07: Zastupitelství v několik náctků, ale jenom od měnů, to je samostatná kategorie.
Mluvčí 07:  Prosím, neříkejte, že to není pravda, je to pravda.
Mluvčí 07: Prostě za první jste nebyl vyvovaný, tak vůbec do toho nemluvte, jo?
Mluvčí 07: A za druhý neříkáte pravdu.
Mluvčí 07: Prostě to je samostatná kategorie, lidi, kteří nejsou členy zastupitelstva dostávají odměny jiným ústecym a jiným mechanismem na základě rozhodnutí zastupitelstva.
Mluvčí 13:  Pane Marek, a chodme při svým účastním.
Mluvčí 13:  bude otázkou, jak to vlastně v praxi funguje a jestli skutečně těm lidem, kteří tam chodí, jestli o tom všichni ví a jestli to, co se schválelo, myslím, že tam je nějaká stuporuna za každé setkání nebo za každé jednání, tak jestli skutečně v reálu se realizuje.
Mluvčí 13: To si myslím, že to může být dvě úplně hodněští věci.
Mluvčí 13:  Protože vy říkáte jako ano, schvála do sebeřízení, ale ty občanivosti jsou v situaci, že to nikdy nezržili, že už třeba několik let chodí do komisí, ale nikdy za to nikdy nic nedostali.
Mluvčí 13: Ale dostali to, to bude pravděpodobně.
Mluvčí 14: Dostali, ano, jednou starou i na Gresku.
Mluvčí 07: Dostali, nebo ne?
Mluvčí 14: To tak měníte, no.
Mluvčí 14: Takže paní Bláhová,
Mluvčí 03:  Já si chtěla zeptat konkrétně třeba panu Feynmanu, ale já chodím do výboru, v roce 2018 jsem byla žádný, peníze si nedostala, než kdyby to jako 100 Kč dostala.
Mluvčí 03: A za rok a 19, teda to by spadlo asi než na 20, ale za rok a 18 nedostala v výborbě v roce 2018.
Mluvčí 03: Je to přesně taky.
Mluvčí 03: Takže já to z toho vůbec nerozumím s vámi, jste si to nedostali, jste si to neschatli?
Mluvčí 02: Dobře, no mluv, nebo to záleží každý rok, jak se to dohodne, prostě.
Mluvčí 07: Že první jste dostali, to zvláštní.
Mluvčí 07:  Ale se nebavíme o žádných konkrétních letech, prostě podle toho... Musí to sválit zastupitelstvo.
Mluvčí 07: Teď se můžeme dovolovit na tom, že to pověříme, aby se to udělalo za letošní rok, aby se to připravovalo na příště.
Mluvčí 07: Ale pan tajemník s tím měl problémy minulé, tak dělal kolem toho nějaký...
Mluvčí 07:  neví, jak ho má učítat.
Mluvčí 16:  To se stalo.
Mluvčí 16: Ale to si pamatuju z roku 2017, kdy se to vymyslelo, že se to bude dělat.
Mluvčí 16: A vím, že s tím měli kolem toho akorát dohady, protože někomu to... On řekl, já mám žádný dokade nosit nebudu a žádný peníze nechci.
Mluvčí 16: Protože s tím mám víc starostí, než to, co ono to dostane.
Mluvčí 02:  Tak, co tam ještě?
Mluvčí 14: Takhle to musíme schválit, protože tam přeci je sedna úplně levná, aby se mohli... Budeme dostávat původní odměny, které tam jsou schválené.
Mluvčí 12:  My jsme to projedávali na finanční výboru a já můžu říct konkrétně třeba můj případ, že jsem měl být členem ještě jedné komisie,
Mluvčí 12:  který jsem se pak jako vzdal a bylo mi jasně řečený, že další odběr můžu mít.
Mluvčí 12: To se praktikuje úplně normálně, já tohle nechápu, jako štvrtá nebyla nikdy.
Mluvčí 12:  Takže mohl jsem v tý komisi bejt, ale už bejt bejval nenostal vůbec nic.
Mluvčí 12: To se praktikuje.
Mluvčí 12: Já pořád nevím, o co jde.
Mluvčí 16: Není to nikde explicitně dané tohleto.
Mluvčí 12: Takže se to praktikuje.
Mluvčí 12: Někde se to praktikuje.
Mluvčí 16: Tři, ale čtvrtá už se neudělá.
Mluvčí 16: Není to nikde explicitně napsané tohleto.
Mluvčí 03: A ještě jenom k tomu, co jsem tam fajnovala.
Mluvčí 03: Já jsem to takovala, jako když já mám první návrh teoreticky, a pokud opravdu vyhodíte tu radu, tak by tam mělo být maximálně dvakrát.
Mluvčí 16:  Ano, to souhlasím.Te chvíli, když se ten návrh bude takhle, tak... Můžu?
Mluvčí 16: Ano, můžu.
Mluvčí 16: V tom případě, to, co říkáte, podobně jako hodiska toho, protože to, co říkáte, pro mě znamená, že tím, že se dostala sem radí, že bych měl dostávat ty dvě odměny, ale to se fakt neděje.
Mluvčí 16:  Tak já jste to řekla teďka.
Mluvčí 16: Ale to se opravdu neděje.
Mluvčí 16: A myslíte si, že proto je to takhle postavené, protože je to odměna od toho, co děláte jako v tým původním tým.
Mluvčí 16: A to opravdu se neděje, že bych dostával zvlášť peníze za radu, zvlášť peníze za to, že jsem zastupita a za to, že to se fakt neděje, tyhle součty.Fakt ne.
Mluvčí 16: To musíte přijít a podívat.
Mluvčí 16: My máme danou tu nejblížší odměnu, nebo tu odměnu, kterou stanou zastupitelstvo a jenom k tomu, kromě toho,
Mluvčí 16:  Co jsme měli minulé sladby, já žijím peníze za to.
Mluvčí 16: Já teda nejsem žádný výbor a žádný komisie.
Mluvčí 07: To podle tebe tamto člen rady neměl být.
Mluvčí 16: Protože to, co říkáte, by znamenalo, že bych měl dostávat, jak ostají ty peníze za toho člena rady, tak za toho bude dostat ten...
Mluvčí 16:  Tak není teda.
Mluvčí 16: Ne, ale ta věta to umožňuje tohleto.
Mluvčí 16: Já si myslím, že to neumožňuje výkrad toho zákona, protože jestli že jsi v místostarostách, nemůžeš dostávat zároveň peníze za třici členy, ale to podle mě není možný.
Mluvčí 16: Jako reálně ne, protože to jsou dvě funkce na stejných úrovních, jo.
Mluvčí 03: A mím se to nechtělo.
Mluvčí 03: Ano, člověka, vy v místostarostu nemůžete být také vystupočním na testu.
Mluvčí 03: No jasný.
Mluvčí 03: Ano, takže to jsou kumulativní funkce, ale můžete být místostarostou a zároveň členem kom
Mluvčí 03:  To znamená, že to není mířený na váš případ.
Mluvčí 16: Ne, já to chápu, já jsem jenom řekl, že jako v tu chvíli, jo.
Mluvčí 03: Ale například, kdy člen rady je zároveň předčeho komisa a nebo členem výboru.
Mluvčí 16: Takže tam takhle nechte a nechme to pasovat.
Mluvčí 14: Tak, je tady návrh na musenstvění, který je pro, ale... Osun, který je proti, pan Koreš, kdo se vdržal,
Mluvčí 02:  Pani Mošecká, pan Karambarén, pan Karambarén, kvůli těm smyslem.
Mluvčí 14: Tak od čísla tři souhlas podáný v závistě do dotačního programu výzva číslo sedmnou, dvacetná, přírodní záře řešení.
Mluvčí 16: Pana paňovna.
Mluvčí 07:  Vzistili jsme nedávno, že byla vypsána výzva číslo 7, 2019, přírodní zahrady pro mateřské a základní školy, která je otevřená od února příštího roku a umožňuje školám podat si žádost o dotaci nad řízení přírodní zahrady ve svém areálu.
Mluvčí 07: Dotace je v rozmezí 100 až 500 tisíc korun
Mluvčí 07:  Byla zvolána schůzka s řediteli škol a školek, kde se jim vysvětlilo, jak ta výzva funguje a byly dotázáni zdarodotovky J, který máte ze sedmi škol a školek, že 6 se chce zúčastnit a podmínkou programuje, že má být platný ustesení zastupitelstva, že s tím zastupitelstvou souplasí dotace ve výši 85% a
Mluvčí 07:  6 škola všelej to chce zkusit podat, takže je potřeba udělat usnesení, protože se to realizuje na našich ozemcích a zároveň budeme zajišťovat nějaké spolufinancování, takže pokud tomu jsou nějaké dotazy, v rozpočtu už máme 600 tisíc korun na nějaké spolufinancování vyčleněno.
Mluvčí 14: Tak opěráme zkusit tomu?
Mluvčí 14:  Já bych se chtěl jenom zeptat, jestli...
Mluvčí 16:  Petří Hrozný má někde nějaký prostor, pravděpodobně v rámci prvního stupně.
Mluvčí 16: Ne, na pozemcích.
Mluvčí 16: Jak byl pozemce, jak byl skleník.
Mluvčí 16: Jak byl skleník, to znamená na... Na starý škole.
Mluvčí 16: Opravdu, na starý škole.
Mluvčí 02: Co byl na pozemcích... Já tam nechodil, že nevím.
Mluvčí 02: Ne, jasně.
Mluvčí 16: Vím, jak je to tam prostorově řešený.
Mluvčí 07:  On má každý si dát své ustesení, protože každá je škola.
Mluvčí 13: Pane Fajbone, já bych se chtěl zeptat, znamená to, že jasně pokud se to udaří, tak by se obnovili takový ty, vyvávali pozemky, že by ty děti asi zkoušely skutečně něco pěstovat.
Mluvčí 16:  Je to možnost.
Mluvčí 16: Je to jedna z možností.
Mluvčí 16: A další?
Mluvčí 16: Je to přírodní.
Mluvčí 16: A přírodní zahrady nějaké?
Mluvčí 07: Prvky školky, didaktické prvky, můžou to být tři variáty toho projektu.
Mluvčí 16:  Jestli, protože vím, že v Tráček, v Litovi už tuším někde nějakou dotaci na tohle, to dostal případně, tam tu přírodní záhradu má zřízenou, jestli se to nebude tlou.
Mluvčí 16: Nevadí to.
Mluvčí 16: Nevadí to dokonce, paní ředitelka, protože my jsme neřekli, že ta vývoj je kontinuálně otevřená dva roky.
Mluvčí 16: Říká se, když přijde ten příklad.
Mluvčí 16: A paní ředitelka ji uvažuje o to, jestli už by nemohla zakomponovat vlastně tu nohu.
Mluvčí 16:  Jo, protože my jsme s nima tady na to téma minulý pátek seděli, my jsme mě služili, že to bude minulý pátek.
Mluvčí 16: A my jsme jim to řekli.
Mluvčí 16: Jinak pro vaši představu, nevím, kdo si může vyhrát, vy jste tam nebyli, administrativní náročnost pro pracování té věci je zhruba čtyři hodiny, takže vy to nebudete časeť dál, jako velké tělo.
Mluvčí 14: Tak, to je pro nás vznesení všichni národní slavy.
Mluvčí 14:  Je tu tady materiál číslo čtyři návrh na čas města, který všichni draždře na svou chatu a pozorní 4602 E 4600m2, několik předkládat máme?
Mluvčí 07: No já jsem si díval teda s hlavou plností na S-Reality a tam jsem objevil tuhletu věc.
Mluvčí 07: Je to tam psané jako chata, tak chata je nelegální, jo, ta není zkolonovaná a není ani zapsaná v katastru.
Mluvčí 07:  ale jedná se o velký pozemek v lokalitě pod cukrovaným nejvaliv a je tam podle územního plánu celá ta lokalita má být využita pro vybudování sportoviště.
Mluvčí 07: My už tam máme přístupový pozemek
Mluvčí 07:  Cesta Polní tam existuje ve vlastnictví našem a ten 3. pozemek tam, když se podíváte, hned za tou vodotečí je města.
Mluvčí 07: Tenhle ten je 4. v pořadí.
Mluvčí 07: Já jsem chtěl vám dát příležitost, abychom se o tom pobavili, jestli to do toho má smysl jít nebo ne.
Mluvčí 07:  Je to 350 dní batonu za metr škverečný vyvolávací cená a koná se to 7. letná.
Mluvčí 07: Do budoucnosti, když se tam nějaká sportovní věc bude dělat, nebo má podle územního plánu, tak by nám to asi bylo dobrý, kdyby jsme to měli, takže proto je to příkladání.
Mluvčí 16:  A z pozemka budeme dělat?
Mluvčí 16: Tak to máme důležitý.
Mluvčí 15: Na co vám to bude?
Mluvčí 07: No, na to sportoviště, že jo, budoucí.
Mluvčí 07: Jak je to široký?
Mluvčí 07: Široký, já nevím, 15 metrů.
Mluvčí 02: Na sportoviště 15 metrů?
Mluvčí 07: Máme tam další pozemky jako... Ale ne v sousedství?
Mluvčí 07: Ne v sousedství, no, to samozřejmě jako...
Mluvčí 07:  To neznamená, že to musí být hned okamžitě vybudované sportoviště, ale do budoucna územní pláto tam stanovuje, tak pokud jsme územní pláto naplně, tak bychom tam ty pozemky měli mít.
Mluvčí 07: Není to nutno, že to tam musíme mít okamžitě.
Mluvčí 16:  Já jenom teď, když choukám do mapy, jak to tam vypadá, tak tam je tahleta nudle, která je relativně zastavená a využívaná pravděpodobně k nějaký rekreaci.
Mluvčí 16: Ty pozemky nad tím a pod tím, podle toho plánu, což je dalších
Mluvčí 16:  když to řeknu 6-7 bozemků, který jsou stejně nudlovatý jako tehle ten, tak jsou pravděpodobně využívaný k nějaký zemědělství činnosti v této chvíli.
Mluvčí 16: Jsou soukromy majetků podle toho, jak je to pole využívaný.
Mluvčí 16:  tak je to pronajatý jednomu, možná dvěma zemědělcům, který tam hospodařují na tom.
Mluvčí 16: A nevím, jestli tam bude potom nějaká možnost v budoucnosti získat ten svitek.
Mluvčí 16:  To, jestli se tam postaví dlouhá petangová dráha, to... Ano, jo.
Mluvčí 16: Tohle to je jeden scelený pozemek.
Mluvčí 16: Tohle je města.
Mluvčí 16: Tehle ten nahoře, ten trůhelník.
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 07: A zbytek teda je... Tohle to je pohodný.
Mluvčí 07: Labete, tahodoteč.
Mluvčí 07: Tohle to jsou soukromý.
Mluvčí 16:  A tohleto cesta je město.
Mluvčí 16: Město tam v tuhle chvíli na tom horním trojovalníku podle mapy asi nedělá vůbec nic a není to pronajatý ani těm dvou schodním pruhům, které jsou pod tím.
Mluvčí 16: Pokud se nepletu.
Mluvčí 07: Já mám pocit, že jsme to pronajívali pohodně, ale na čištění toho korita nebo něco takového.
Mluvčí 16: Jo, to je tak jediné, co se tam asi v tuhle chvíli děje, protože podle té mapy tam jsou potom hospodařované až ty dva pruhy pod tím.
Mluvčí 16:  a v těch zbylejch, kolik je tam, pět plus dva, takže nějakých sedm pozemků, tak jsou zcelený se zbytkem toho pole směrem klaby.
Mluvčí 16: To je kde je toho hospodařované, ten pozemek, pod tím tam jsou nějaké stromy.
Mluvčí 07: A tam ještě bude důležitější, že tenhle pozemek je boflocenej, jo?
Mluvčí 07:  Ale jinak máte pravdu, je to tak, no?
Mluvčí 16: Tak já bych chtěl se vrátit na nějaké, asi jedno, dvě zastupitelstva a zpátky, kdybychom ale byli zkusili, kdybychom měli začít směrem v rámci týku zemní studienová, a je to prostě lety, kdybychom se pokusili vykupovat z pozemky, nebo máme se o něj starat, kdybychom si to smerili.
Mluvčí 16:  Z mýho pohledu tohle je věc, která se k tomu... Tohle bude v rámci nových listov.
Mluvčí 10: Ne, ne, ne, ne, ne.
Mluvčí 16: Já se věří, že tohle je věc.
Mluvčí 16: Já říkám, teď když to dopovědu, když mě necháš.
Mluvčí 16: Promiň, zkáču.
Mluvčí 16: Tak více méně, chápu ten argument rozstřícenosti všech věcí, ale získáme nějaké majete, které nám může stoupnit, buď to k jesměně, nebo o diskuzi právě o tom, jestli za to třeba necískat nějaké pozornost nebo důležitost.
Mluvčí 16: A vzhledem k tomu, že jestli je to určený
Mluvčí 16:  v nějaký rekreaci, tak si myslím, že tam stejně jako nikdo je než to místo, žádnou rekreaci asi díky tomu pracovat nebude.
Mluvčí 16: To je asi to, co jsem tomu chtěl říct já.
Mluvčí 16: Díky.
Mluvčí 12:  No já pokud vím, tak je to součástí teda řešení ty studie nová leto, tohle ne?
Mluvčí 12: Tohle určitě ne.
Mluvčí 12: Tam to bude zastřený Alkmanem.
Mluvčí 12: Je to součástí a tam jeden z úkolů bude, že město by tam potom mělo nějaké pozemky si teda jako nakoupit, jo?
Mluvčí 12: Takže to bude jeden z úkolů, aby potom jsou tez to uzemkaly nějakým způsobem řešit.
Mluvčí 12: Na druhou stranu musím říct, že
Mluvčí 12:  A bohužel v Čechách od roku 1994 většinou města spíš majetek z výčely pod zemky prodávají místo toho, aby je nakupovali.
Mluvčí 12: Protože všude v okolných státech města spíš pod zemky nakupují nejen kvůli tomu, že mají nějaký majetek a že můžou pak nějakým způsobem změňovat.
Mluvčí 12: Ale to si určitě není trend, který to prodává, ale spíš tak vypomagá.
Mluvčí 12: Tam je spíš otázka, do jaké ceny tedy jdu.
Mluvčí 12:  Právě jsem slyšel, že by se to nemělo podrazovat.
Mluvčí 12: Já myslím, že maximální božná cena je naprosto daná.
Mluvčí 12: To, co tam je řečeno.
Mluvčí 12: Ale bojím se to tady říct, když je to skoro ta jiný, protože bohužel se zase dává zastupitelstvo města.
Mluvčí 12: Někteří zastupitelé a nebo někteří občané prostě dávají na Facebooku některé informace, které poškodují o tom město, takže já nechci říkat tu maximální částku.
Mluvčí 12: Ale ta je daná.
Mluvčí 16:  Jenom chci říct tý věci, první věci, já jsem se na to důvěl, je to elektronická dražba, to jsem teďka ještě dával, to znamená, nepotřebujeme nikoho povězovat, že do toho přihlásíme.
Mluvčí 16: A druhá věc je, že já jenom bych si to uslyšel i průknu spřesnit, aby jsme tam dali ty parcelní čísla, u toho aspoň co víme, protože upíchat je to, takže tam je ten pozamek.
Mluvčí 16: Tam je to jeden pozamek, že jo?
Mluvčí 16: To je 59 lomeno něco.
Mluvčí 16: 53 lomeno 29?
Mluvčí 16:  A to tam je?
Mluvčí 16: Já vím.
Mluvčí 16: Já se jenom řeptám, tohle je... Tam je nějaký číslo.
Mluvčí 07: 4602 metrů.
Mluvčí 16: Já tam nevidím.
Mluvčí 16: Dobře.
Mluvčí 16:  Já se jenom ještě zeptám, tohle to je opravdu řešený v rámci nový lidí?
Mluvčí 16: Já myslím, že ne.
Mluvčí 16: Protože tohle je územek, který nám raděj podobně Halsmann zavře a je to brutální záplavový pásmo.
Mluvčí 16: To je až pod tím.
Mluvčí 16: To je pod tím, no.
Mluvčí 16: Pod tím řešeným územím, tak je pod tím.
Mluvčí 16: Protože pod tím řešeným územím končí hranicí té cesty, co jdeme dělat.
Mluvčí 16: Ano, ano, jo.
Mluvčí 16: Myslím si, že učení čistí na odpadní podstavu není, ano.
Mluvčí 13: No.
Mluvčí 13: Tohle je důležitý.
Mluvčí 13: Je důležitý, pod tím území se to končí
Mluvčí 13:  Není to podle mě součástí té části.
Mluvčí 13: Já se teda jenom řeklám, tam je celá ta oblast.
Mluvčí 13: Z pohledu, jestli jste říkal, že je to občaní pro sport, tak to je celá ta oblast ve všech pozemků okolo.
Mluvčí 07: Áno, celý tohle zápočina, která je kolem ta vodotečná litovská svodnice, tak to je celý žlutý, to znamená sport a rekreace, no.
Mluvčí 13: Protože tam vlastně jako reálně je to záplavová zóna, že takže tam stavit se kdo bude.
Mluvčí 16:  Já jenom teďka se ještě zeptám, tohleto není v tuhle chvíli v tí územní rezervě, která je tam na dopravu vodní, která je u Labe.
Mluvčí 07: To je dalekou.
Mluvčí 16: To je dalekou, budu mluvit.
Mluvčí 16: To je dalekou.
Mluvčí 16:  Jo, to je tady, dobrý, dobrý, jo, jo, pohodě, teď už to vidím.
Mluvčí 16: Nemám, nemám, nemám to potřebu, takže tam to není.
Mluvčí 16: Není to tam teď v tý rezervě, v tý představiště.
Mluvčí 16: Tohle je ten, tohle je ten, tohle je ten současný Brazil, tohle je to OS, tohle je někde, je to, ale tohle...
Mluvčí 16:  To je starý.
Mluvčí 16: Ta vodní doprava, co tam je tady.
Mluvčí 00: To končí tady.
Mluvčí 16: To končí těsto.
Mluvčí 00: To ne.
Mluvčí 16: Možná nechtějí nějakou rychlost, protože tam cesta tam je, ale tady to není.
Mluvčí 07:  Já nevím, jestli to nakonec neřeší až k tým napojovací komunikaci dolit až dál, až tam.
Mluvčí 07: Já nevím, jak se to tam architekty vzaly.
Mluvčí 14:  To jsme ještě nevybral, nebo... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle... To ještě nevybraný, ale vzadání tohle...
Mluvčí 08:  Vystavovat to můžete, to se možná náhoda vymění.
Mluvčí 16:  Já jenom mohli bychom vědět teďka někdo, protože mi tady nefunguje internet, nevím z jakého důvodu.
Mluvčí 16: Jak to vypadá teďka s rozpočtem, protože počítám, že se to bude předukovat příští rok až, že se to nestíhne.
Mluvčí 16: Dobra, jak to vypadá s rozpočtem, kolik máme... Takže je to hrubo desetina toho.
Mluvčí 16:  No jasně, ale odhad je nějaký jiný trošku.
Mluvčí 16: No jasně, k tomuhle se dostanu.
Mluvčí 16: Já teď řeším prostě rozpočet.
Mluvčí 16: Takže je to zhruba desetina částky podle odhadů.
Mluvčí 16:  toho pozemku, kolik máme na příští rok na výku pozemku.
Mluvčí 16: Dobrá.
Mluvčí 16: Druhá věc je ta, jestli bysme, a to nevím, protože to už se tady kdysi vás řešilo, dát tady nějakou maximální částku, jo, zakolik bysme... Řešili jsme to, ta dražba na konec neproběhla, protože tady člověk zapatil si ten výhomorackým kraj a přitom jsme to řešili ještě jednou.
Mluvčí 16:  Vlastně jsme se bavili o tom, že když to tady dáme, tak tím pádem se vystavujeme tomu, že to každej ví, s odpuštěním.
Mluvčí 16: A druhá věc je, že ve svým postatě bavili jsme se o tom, že listujeme jistinu.
Mluvčí 16: V tomto případě, pokud jsem se koukal, tak účast natáčené je pět tisíc korun.
Mluvčí 16: A pak to zastupit tohle v podstatě nemusí schválat, že tenhle cena je moc.
Mluvčí 16: Stejně co se musí přijít ke schválení.
Mluvčí 16:  A tenkrát jsme to měli u toho finančního úřadu pro jeho moravský kraj, kdy jsme měli se účastnití dražmi Čech po zemsku na ten obvat a ten pál mě nakonec vyplatil, takže se ta dražba nekonala.
Mluvčí 16: Takže stejně to se musí přijít ke shlálení.
Mluvčí 16: Takže ve svým podstatě řeknu to takhle, tak jak jsem to načel já s dražem, tak registračním komplatek je pětisícko.
Mluvčí 16:  Já myslím, že ta částka je úplně jasná, my jenom můžeme překročit posuvek.
Mluvčí 12:  Nebo neboc obsude.
Mluvčí 16: Ta většiněcí traž by to nás nikdo jako hodit neudělal, protože se ta pravidla je daná, ale já to řeknu takhle.
Mluvčí 16:  určitě nepůjdeme předtím.
Mluvčí 07: No ne, o tom nemluvte vůbec.
Mluvčí 07: Ne, pro mě je to úžasné.
Mluvčí 07: Buď to ano, se účastníme, nebo ne, ale tam je nějaká procedu na tém zákoně daná, že prostě může zastoupit a zkusit ho říct neveřejně.
Mluvčí 16: Jo, tohle je dobrý bok, protože tohle by bylo v tom...
Mluvčí 16:  v tom týlu, víš, právě, tak jsme si možná tuto diskuzi mohli ušetřit, jo, protože... Tak zase to vystrážeme rovně na před... Jo, je mi to jasný, jo.
Mluvčí 13: Ne, ale dobrý, ale schválujeme vlastně jenom účast a... Tak, a ve své posadě maximálně přijdeme obok platek několik přijíždící, ale... Tak jsem to vyčetl, já jsem říkal... Stejně to sem přijde na schválení, to tam... No to určitě na to musíme.
Mluvčí 13: Protože pro mě hodně...
Mluvčí 13:  Na jedné straně se mi to líbí, na druhé straně vždycky mám otázení kolem té ceny, protože ten pozem je moc nevyužitej na cokoliv jiného, než skutečně nějaké stavky, které ještě o tom i otázkou té cenové části.
Mluvčí 13: Ale to můžeme potom diskutovat za stopy, za stopy.
Mluvčí 13: Jestli vůbec bude o něj všechny řáda.
Mluvčí 14: Takže děkuji za dispozit, tady návrh poslancení.
Mluvčí 14: Už je pro
Mluvčí 16:  Všichni návrhy... ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne,
Mluvčí 13:  To byl pod, na který jsme diskutovali, na mém dostupitelstvu, někdy ve dvě ráno, hodně unavený, to, co já jsem, takže já bych tenhle trát tady dal na stůl v tomhletom čase, zároveň jsem udělal úpravu v tom, že v těch usneseních, prázdných, kdybychom je potom lasovali samostatně, to znamená, máme tam
Mluvčí 13:  člán zbere na vědomí, ale potom speciálně o každém tomu článu zaslali zvlášť, to znamená v situaci, kdy to další přinesení by bylo, že odvolává člena Vilém Pokorného, jmenuje novou članku místního finančního výboru na trubláhu volb a poté je další přinesení a to je nominace jednoduchý člena úplně nových
Mluvčí 07:  Já jsem se jenom chtěl zeptat, je to teda naplnění toho principu, co se řeklo, že každá strana
Mluvčí 07:  Má mít jednoho člověka.
Mluvčí 07: Není tam nikde žádný zdvojování něčeho.
Mluvčí 07: A ty lidi s tím souhlasují?
Mluvčí 13: Ano, ty lidi s tím souhlasují.
Mluvčí 13: Tam ty strany přesně další dobu hledali, aby měli někoho, kdo ve finančních výborůch se pracoval a pak někdo na to dovolil.
Mluvčí 12:  Já jenom upozorňuji na to, jak jsem upozorňoval až na tom posledním zasedání, že v tomhle případě je tamto riziko, tam není dořešenej pan Novák a nemůže být silnej počet.
Mluvčí 12: A řekli jsme asi je tam, že je potřeba to vyhodnotit a že je potřeba to řešit až někdy v lednu.
Mluvčí 12: Takže nechápu, proč to řešíme teď.
Mluvčí 12: Odstoupí pan Novák, bude 10 a budeme se někdo odstoupnout.
Mluvčí 12: Máte připravenýho, kdo odstoupí?
Mluvčí 16:  Proč by měl odstupovat někdo z těchhle navrhovanych?
Mluvčí 16:  Jako cirky si pak můžeme tahat celý výbor.
Mluvčí 11: Já teda, co se týče panováka, tak panovák si asi měl názor, že odstupovat nechce, že by bylo vyhověno, že ve středu nemůže, že může být kuchavý nebo šprtek, tečka.
Mluvčí 11: Takže musíme se tam nějak dohodnout a vždycky nějaký kompromis vytvořit.
Mluvčí 11: To je tak velký problém, nebo já nevím.
Mluvčí 16: Já jenom řeknu za dobu mýho předsednictví kynáštního výboru minulým voladním období byl sudej počet celou dobu a nikdo
Mluvčí 16:  Třetě pana tajemníka a pak následně paní Drevo.
Mluvčí 16: Kdo je proti, kdo se držel pan Drevo?
Mluvčí 16: Pán Pípal tady není.
Mluvčí 16: Tak, další bod je
Mluvčí 08:  Přišel jsi k nám?
Mluvčí 03:  My jsme do toho výboru chtěli vás říct, že jsme se poklávali na materické počty, které jsme stavili, která tam říkaly, že pokud neklesneme na stůdy počet, tak to není protizákonní a samozřejmě může být třetí počet.
Mluvčí 03: Jen na začátku může být třetí, ale pokud se odstoupí, tak dávno můžete pokračovat stůdy počtu.
Mluvčí 03: Není to protizákonní a nemusí se bát círky, kdo další výbor nezkoukal.
Mluvčí 16: Ale tak já myslím, že jsme odlasovali.
Mluvčí 03: Jo, jo, jo.
Mluvčí 03: Nebyla připuštěná diskusia, já jsem to spl
Mluvčí 03:  Děkuji.
Mluvčí 12: Já se neobávám, já jenom říkám, že ministerstvo vnitra cokoliv řekne, tak to není jako další zákon.
Mluvčí 12: To je jenom doporučení.
Mluvčí 12: My jsme doposud měli doporučení, že v sludy nemůžeme.
Mluvčí 12: To tady je celou dobu 30 let, tak jestli nějaká změna, protože já proti tomu nejsem, ale ta změna tu není.
Mluvčí 12:  Protože nekontrolní vítěz celého vláda.
Mluvčí 02: A přes to vykontrolní vítěz?
Mluvčí 12: Celou dobu je našelý, že nemůže být zůdá.
Mluvčí 02: A protože vykontrolní vítěz?
Mluvčí 02: Nemůže zůstat.
Mluvčí 02: Takže je to platit.
Mluvčí 02: Takže tu našel pan Masařík.
Mluvčí 16:  Já bych se všechno všechno se dostal s programem úkeří, protože nás nebylo, když se to spalovalo.
Mluvčí 13: Já bych se chtěl dělat se jenom tomu, a starosta pomezuje psaní do městských listů.
Mluvčí 13: Sám nám v těch městských listech řekl, že svoje články, které nabíše, tak nejsou pravda.
Mluvčí 13: Protože úkeři, které jste podkomentoval až po dvou měsících, jste nám napsal nepravdu, že jste podepsal zbrouma, která není platná, kterou jste s tebe dneska sválili.
Mluvčí 13:  A všem občanům jste napsali opis, že prostě, jak to je krásný, jak to prostě všechno je, jak to je vládelný.
Mluvčí 13: A tady všech se nám neřek, že jste tam nejel v rámci města, ale jel jste tam v rámci poslaneckých sněmovných, kterého vás nabízí teda paní Třísková, a ne nějaký pan, nějaký, co jste nám tady vždy tekrát diktoval, že když se se vás ptává, tak se nám řek nějaký jména.
Mluvčí 13: Tohle jste to, že jste tady teda paní Třísková.
Mluvčí 13: Vy jste tam jel, tady vždyť se nás pozbává zprávu,
Mluvčí 16:  Tak se ptám, jak je možný, že jste použili služební auto na dovolenou?
Mluvčí 14: Takže, děkuju, žádný služební auto na dovolenou.
Mluvčí 13: Já bych chtěl povědět, že jste to dělali opravdu, protože ani pani středování, kudobová, nám neřekla právedu, že prostě výhodní zastupitelstvo se postaralo o to, že jste spálili, to je službou, kterou jste si spálili dneska.
Mluvčí 16: Kdyby Makořínek neodešel, tak by jste si to službu spálili.
Mluvčí 16:  Já budu mít otázku jako na vás.
Mluvčí 16:  Můje omluva je v tom, že pan Vojko, který to má na starosti, tak ve svým posadě byl předtím i nemocný.
Mluvčí 16: Já jsem poslouchal tím, že je to minulý týden, zda bychom to mohli dát normálně, je to moje věc a opravdu se budu snažit to dodat.
Mluvčí 16: Minuli jsme týden, kdy jsme se o tom pohodili, ale minulý týden jsem byl opravdu nějakým...
Mluvčí 16:  Víte, že tamto přišlo na blbej nejo, to jsme se dohodli.
Mluvčí 16: Že to nezdržu, pokud to jde, jak moje to nespenu, tak to opustíme.
Mluvčí 16: Vážeme ten respenu.
Mluvčí 13: To je hlavně oblast, která je enormně důležitá pro to město, proto na to uzorňujeme.
Mluvčí 16: Není to tak, že my jsme něco takého, co s tímhle věcí, víte, že tamto přišlo před pým přeměnom se splet jedný čár, co to se opustí.
Mluvčí 16: Vy myslíte, že to přijde?
Mluvčí 16:  Já si troufnu říct, že určitě v začátku příštího roku, protože teď už to je toho natěšitelné.
Mluvčí 13: Vzhledný by to opravdu jako zemíložarek minulý, když jsme to rozebírali.
Mluvčí 13: Dobře, děkuju.
Mluvčí 13: Taky.
Mluvčí 15:  Můžu?
Mluvčí 15: Ano, může.
Mluvčí 15: Perfektní.
Mluvčí 15: Chtěl jsem se opatrt, jestli už teda minulé... Na minulé zastupitého služby jsme měli moci mít interpelaci pohledně vámi podepsaných objednávky na nákup konstrukce Scalypsa.
Mluvčí 15: Jestli už o tom něco víte, pane Starec, podepsal 150 let.
Mluvčí 15: Vy se nechamatojete, co jste podepsal minulé měsíc za 100 000 Kodům objednávku?
Mluvčí 16:  Ale tu přece řekli jsme, že do toho předmětu interpretace na interpretace dostanete odpověď Matěj, tak jsme se dohodli.
Mluvčí 16: My dva jsme řekli, že dostaneme interpretace na odpověď Matěj, dostanete na to odpověď.
Mluvčí 15: Kdy?
Mluvčí 15: No, tak jak Márta říká, za konej termín, ne?
Mluvčí 15: Do třiceti dnů.
Mluvčí 15: Do třiceti dnů.
Mluvčí 15: Ok, další věc.
Mluvčí 15: Kde je vnitřní vybavení staveb za světlo a zvuk?
Mluvčí 15:  To jsem se minule neptal.
Mluvčí 15: Je to uložený ve skladbě.
Mluvčí 02: A v jakém skladbě?
Mluvčí 15: Máte soupisku toho, prosím?
Mluvčí 15: Ano.
Mluvčí 15: A můžu soupisku toho materiálu, který tam zůstal, zajímá se zajímanou technikou, dostat?
Mluvčí 15: Je to zase do třicetidínu, nebo to ještě odměněno?
Mluvčí 16: Ne, jako vás říká, bude to tak, že máme dneska 20. prosimvice.
Mluvčí 16: Úřad má příští teden.
Mluvčí 16: Takže jako do třicetidínu to nebude, ale nebude to tak, že to dostaneme dnes.
Mluvčí 13:  To ano, ale na to, že jsme změnili zastupitelstvo před 10 dními a na tu první otázku už jsme nesměli mít odpověď, protože bylo to původní.
Mluvčí 16: Můžete být, ale máme, ten zákon jenom mít, máme.
Mluvčí 16: Pracováme tak, abyste to dostali v pořádku a pak si stěžíte na to, že tam je co chytit, nebo tam něco není.
Mluvčí 16: Prostě řekli jsme, že dostanete tu odpověď, ta interpelace byla vznesena a ta odpověď na ní bude daná zákonem terminu.
Mluvčí 16: To ano.
Mluvčí 13:  Ano, ale já bych rád, pokud jsou to takhle jednoduché otázky, to jsou celkem jednoduché otpovědy, to není nic složitého analyzovat, tak abychom na to dostávali odpovědi, pokud možná co nejdříve, a ne na konci toho záchodního termínu, třicetidnej.
Mluvčí 16: Karle, omlouvám se, já bych taky byl rád, abych nedostal materiál 755.
Mluvčí 16:  Já jsem upisal to, které je minule.
Mluvčí 16: Jako když to řeknu hloupě, je to úplně stejná věc.
Mluvčí 13: A minule to bylo úplně stejné.
Mluvčí 16: Minule jsme se o výborech bavili tím způsobem, bavili jsme se o ním září, že ten návrh nějaký den.
Mluvčí 16: Ten návrh přišel poslední možný den,
Mluvčí 16:  Hodinu předtím, než se ty věci zpracovaly, to taky není fér.
Mluvčí 16: Teď, když byl naposledy do toho zastupitelstva desátého.
Mluvčí 16: Pak tamhle holky jsou tady, místo toho, aby tady byly do pěti, je to i v jednacím řádu, je to pohodlný, já nic neříkám, ale byla tam i starostová prozba, starostová prozba vyslyšena nebyla, takže obráceně hrajeme si tady na termíny, termíny jsou daný, my vám v tom termínu odpovíme.
Mluvčí 16:  Tohle to je taky považujou v obráceně za věc, která je jako strašně ferůči tomu úřadu, když někdo pošle ten materiál 10 minut před koncem pracovní doby a ty lidi to tady pak zpracovávají a posílají do systému.
Mluvčí 16: Proto jsem i kří návrhnul tu změnu, že si to tam budete moct skládat sami.
Mluvčí 16: Protože čím to bude jednoduchý a nebudeme mít tu diskusii, kterou jsme na to téma měli, za kterou se omlouvám.
Mluvčí 16: Ale jako z druhých strojů tyhle věci se dějou taky.
Mluvčí 16: Taky se to děje, taky se to tolenuje.
Mluvčí 16: Snažíme se, říkám to
Mluvčí 13:  Nikdo se s ním nepočítá, proto byla ta moje prozba, abychom, pokud jsou to věci, které jsou celko jednoduché, tak abychom nebyli na hraně těch termínů po třicetinech, ale abychom byli na začátku.
Mluvčí 13: Protože co to pro nás potom pro zastupitelé znamená, že pokud budeme chtít věci dostávat rychle, tak v té chvíli bychom tady měli žádat kvůli 106 týdy, to je do 15 týdů, co si přeci nebudeme vzájemně dělat.
Mluvčí 13: Já očekám, že zastupitelé mě to žádají a pokud je to něco, co je možný odpovět rychle, tak abychom do 15 t
Mluvčí 13:  Já chápu, že jsou teď vánoční práci, takže teď to je logiční, že to by trochu díl.
Mluvčí 13: Že tohle byla mojí prosba.
Mluvčí 13: Ale vokázejné prozory, které se vůči těm zaměstnamcům straně.
Mluvčí 13: A já, kdo já, zároveň zase spolu, my jsme s paní Kajíce o tom mluvili, o té situaci, já to...
Mluvčí 13:  registruju, samozřejmě se v tomhle rozpočtu budeme snažit podívat dřív.
Mluvčí 13: Hlavnicky tyto věci, které jsme si vydiskutovali, je to někdy náročný, protože pokud jsme všichni zaměstnaní a ještě ty věci musíme regulovat s těmi konkrétníma lidmi a musíme si oběřit jednoznačně to, že oni do toho jdou, tak to je chvíli, kdyby někdy na poslední ideál.
Mluvčí 13: My jsme si to vydiskutovali s paní Tajnici a snažíme se ty věci pustit do předu, protože nikdo z nás nemá zájemu toho, abychom tady
Mluvčí 13:  Při těm, že vám to bude těsně před koncertem.
Mluvčí 16: Já jsem myslel, že se mi to vyřeší, takže si to tam budeme odpadnout každý den.
Mluvčí 13: To bude samozřejmě super.
Mluvčí 13: Děkuju.
Mluvčí 16: A proč ono, když koncert si to nemyslí?
Mluvčí 15:  Tak teda asi nedostanu taky od covid, co dělá naše obouměná remění.
Mluvčí 15: Taky do 31. dostanete termínu?
Mluvčí 04: Dostaneš termínu, ale nakonce i od ministerstva vnitra mám jeden materiál.
Mluvčí 15: Ty něco děláš pro ministerstvo vnitra?
Mluvčí 15: Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne,
Mluvčí 15:  Jsi uvolněná radní, máš funkci, já jsem veřejně známá osoba, mě to poškodilo.
Mluvčí 15: Nevíš, o co se jedná?
Mluvčí 15: Vážně?
Mluvčí 15:  Napsala si na Facebooku dvě jedné skupiny, že jsem známý tím, že dávám na Facebooku falzifikáty a že trpím utkýlou představou o tom, že sociální demokracie si nechala ty civilizace, které používala do volibní kampani, platit městem.
Mluvčí 15: To se mi potvrdilo na základě mé žádostí o 106.
Mluvčí 15: A já se tě ptám, jaké falzifikáty dávám na Facebooku?
Mluvčí 04:  Já teď opravdu nevím, jestli teda máš nějaký materiál, nebo co jsou zpátky, které mi to pošly.
Mluvčí 04: Já bych říkala, nevím fakt, co to může.
Mluvčí 04: Patrňák, teď něco máš?
Mluvčí 04: Můžu dát mobilu?
Mluvčí 04: Samozřejmě, že něco mám.
Mluvčí 04: Mě to pošly do mailu, já si to nevím.
Mluvčí 04: Já teď jako fakt nevím, co mám, co tím mám reagovat.
Mluvčí 04: Na Facebooku toho běhá spoustu, co se týká mý osobost, rozhodně.
Mluvčí 15:  Ale když někoho napadáš veřejně na Facebooku, tak byste si to asi měla dobře promyslet, protože mě to poškodilo a já jsem ti to písemně i napsal, že mě to poškodilo, že já nám tvoji odpov... vlastně omluvu.
Mluvčí 15: A ty ses mě neomluvila, žádal jsem ti o to osobně, ale taky ses neomluvila.
Mluvčí 04: Ale já vím, o co se teď přesně jedná, takže jestli něco máš, ty mě to pošli.
Mluvčí 15:  Takže já ti to, domluvme se tak, já ti to pošlu e-mailem a ty mi na to oficiálně na příštím zastupitelstvu odpolíš.
Mluvčí 04: To budu na to reagovat, já fakt nevím, že tam tohle je tolik, že opravdu nemůžu.
Mluvčí 15: Ok, fajn.
Mluvčí 15: Tak jo.
Mluvčí 16:  Jako není rád veřejnostní hlas?
Mluvčí 16: No nevěc, interpelace.
Mluvčí 16: Jo, interpelace.
Mluvčí 16: Jedna věc, já bych chtěl interpelovat tady pana kolegu Matěje Kodeše, jestli by mě mohl v rámci interpelace doufám, že okamžitě podepsat tady Guinnessu knihu rekordů, kde prezentuje na tuším straně 90 město
Mluvčí 16:  Doufám, že to bude zřítka do 31, protože knížku přidá hladým úkladečným.
Mluvčí 16: To je to, jak jsme na to přispívali.
Mluvčí 16: Můžu být já, když máme takovouhle interpelaci?
Mluvčí 15: Já mám ještě jednu vážnou.
Mluvčí 16: Ale já teďka řeknu, teď se mi dostalo slovo pauza.
Mluvčí 16: Já jenom máme pozdravit paní místo, starost půjdí vás na návštěvnější zabávy.
Mluvčí 16: To bude určitě náš.
Mluvčí 16: Teď by to musela.
Mluvčí 16:  říkala, že se na nás pokážeš, až to nemůže být.
Mluvčí 16: A málo už tři hodiny ráno?
Mluvčí 00: Ne, ne, ne.
Mluvčí 00: Odpoledne.
Mluvčí 16: Odpoledne, no.
Mluvčí 16: Tak jo, to byla jedna, jestli můžu pokračovat.
Mluvčí 16: A teď odkaď to vemu.
Mluvčí 16: Víme, kdo je odpovědný za investice kraje tady, z rady.
Mluvčí 16: Kraje?
Mluvčí 16: Ať to, ne, jako za spolupráci v rámci investic kraje, kteří budou tady v rámci města ORPčka.
Mluvčí 08:  tak asi nevím nejvíc o co se dáme.
Mluvčí 16: Dobře, víme v tuhle chvíli termínovku mírovní.
Mluvčí 16:  Která by se měla realizovat.
Mluvčí 16: Věnová se soutěží už od léta, občaná.
Mluvčí 16: Takže se není soutěží, co?
Mluvčí 14: To není soutěží.
Mluvčí 16: Vypadá to, že se najedře začíná.
Mluvčí 16: Jo, bude město nějak tlačit na to, aby se to dělalo po etapách?
Mluvčí 16: Bude to po etapách, bude to trvat jednoducho.
Mluvčí 16: Jako dvě stavební sezóny.
Mluvčí 16: Tak, aby se to nedělalo celý najednoducho, tak jak předtím dělala Marsalička.
Mluvčí 16:  To se dělá taky na déto.
Mluvčí 16: Ano, jo, říkám.
Mluvčí 13: Stejně jako na staryčkách spoustu.
Mluvčí 13: Je představé, kde bude ta první etapa a kde bude začínat druhá.
Mluvčí 13: Tak až jenom něco utopit, ale ještě prosím.
Mluvčí 16: Zatím ještě není standard.
Mluvčí 06: Není harmonogram, že jo.
Mluvčí 06: Není vysob, těžený do toho.
Mluvčí 16: Druhá věc.
Mluvčí 16: Altman, pokud vím, tak bude rozšířovat teďka areál.
Mluvčí 16:  V pondělí by mělo být nějaké jednání, případně by se už mělo něco řešit na místě.
Mluvčí 16: Nikdo to neví teda.
Mluvčí 16: To asi se stavebním úřadem přišlo?
Mluvčí 16: To je se stavebním úřadem.
Mluvčí 16: Bude město zasahovat do toho stavebního řízení.
Mluvčí 16:  Protože tam... Bude účestníkem.
Mluvčí 16: Protože tam máme cestu.
Mluvčí 00: Tak, to chci říct.
Mluvčí 16: Jo, protože tam je vlastně, v tu chvíli to nebude jeden areál, budou to dva areály.
Mluvčí 16: Protože to bude přepažený tou cestou, která v tuhle chvíli je jediná přistupová cesta k čističce.
Mluvčí 16: Rozum na čistině.
Mluvčí 16:  Čovce!
Mluvčí 16: Čovce!
Mluvčí 16: Ale rozumím, čovce.
Mluvčí 16: Jestli tam teda bude město nějak zasahovat, protože tam nevím, jak by se tam prostě ten... nedokážu si představit, jak by to tam fungovalo.
Mluvčí 16: Navíc ten... ten novej... nová část toho areálu Altmana, nebo nový areál Altmana v tuhle chvíli je v oblasti, která je podle územního plánu ubraná jako zelení.
Mluvčí 16:  jestli i tohle to bude město používat jako argument proti tomu rozšíření.
Mluvčí 04: Já jsem spíš jenom chlupa, protože já vůbec nevím, že se kdo to neví.
Mluvčí 14: Toho zájem rozšíření tady bylo někdy před 10 lety, už před 12 lety.
Mluvčí 16: Takže jako město, jako orgán, v tuhle chvíli neví, že Altman chce rozšířovat a že to reálně teďka už řeší.
Mluvčí 16:  Altman to řeší se svémi úřadem a město bude účastnit, město se k tomu bude počítavat.
Mluvčí 16: Takže město v této chvíli neví to, že Altman chce opravdu teďka už reálně, třeba už během příštího roku, rozšiřovat areál.
Mluvčí 16: Že by nás kontaktovali závodci, to by se nestalo.
Mluvčí 16:  Přímo, jestli se ptáš tomu.
Mluvčí 16: No, na to se neptám.
Mluvčí 16: Já se ptám to, jestli to město neví.
Mluvčí 16: Já se neptám, jestli nám kontaktovala firma.
Mluvčí 16: A to, že já bych předpokládal, že když někdo má takovýhle zároveň, který zasahuje do města, nechtějí kontaktovat s samozprávou.
Mluvčí 16: To se nestalo.
Mluvčí 13: Tak, já to sice chápu.
Mluvčí 13: Na dvoje straně, pokud mám ty strány informace, tak na 23. prosince je stanoveno jednání na místě za účelem kácení stromů
Mluvčí 13:  přijímou v tom areálu od tou cestou, aby Almace mohla rozšířit.
Mluvčí 13: Moje otázka zní, protože to je samozřejmě, my jsme účastníci jednání a tu město máme její velká cesta.
Mluvčí 16: V tomto případě, jestli je to kácení, tak nejsme účastníci, protože káceš na svou ozemku svoje pě a my tam nejsme účastníci.
Mluvčí 16: Pokud já jsem v pohodě, že se bavíte o stavbě, jestli se bavíte o kácení stromů, tak kácení
Mluvčí 16:  Ne, to je úplně v rámci stavky, že vlastně.
Mluvčí 16: Ale jasný, ale bavíte se o tom, že je žádnost poukácení stromů.
Mluvčí 16: Ne, bavíme se o tom, jestli město ví o tom, že Altman tam chce už teďka reálně rozšířit areal.
Mluvčí 16:  Ne, teď reálně to chce už provízt, tohleto.
Mluvčí 16: Ne, teď se bavíte o tom, že my nebudeme účastníky řízení ukácení, nikdy.
Mluvčí 16: Když je to na soukromým pozemku, to vždyť to nikdy není.
Mluvčí 16: Ale bavíme se o kácení.
Mluvčí 01: Nebavíme se o kácení.
Mluvčí 16: Karela říkal to, že teďka v pondělí tam bude místní řecení.
Mluvčí 16: Na kácení.
Mluvčí 16: Ano, ale to už je v rámci stavby.
Mluvčí 16: Ale to my nejsme účastníci tohoto.
Mluvčí 16:  Město se tam nemůže zařadit do toho?
Mluvčí 16: Má tam sousední pozemky?
Mluvčí 16: To není stavební řízení výteňů o pokácení stromů.
Mluvčí 16: Chceš mi říct, že tvoji sousední, když budeš chtít kácent strom na svojí zahradě, tak budou účastníky řízení?
Mluvčí 16:  Nemůžou.
Mluvčí 16: V tomhle případě ne.
Mluvčí 16: Nepřipustit nějakou účastníka.
Mluvčí 16: Z jakého titulu?
Mluvčí 16: Protože je to sousední pozemek a sousední strom.
Mluvčí 13: To je dvorníka proto, aby mohly pak dělat stavební výděl.
Mluvčí 13:  V té chvíli očekávám, že už tam žádost zase není a stavební úřad bude možná už tam letá, protože ta snaha rozšiřovat je.
Mluvčí 13: Moje otázka zní, jestli už je podaná žádost o stavební řízení, druhá věc je, jakou pozici to máme a budeme mít my jako město.
Mluvčí 13: Já v té chvíli očekávám, že máme schodu v tom,
Mluvčí 16:  Bez přístupový cesty té zadní prostě není šance.
Mluvčí 13: A že takováto věc buduje i vyjádření v jakýmkoliv stavebním řízení záměst.
Mluvčí 16: Proto jsme tam přece tu servici ponechávali při těch diskuzich o nové Litově, ta service tam zůstává, ale i tam přiáta, jakoby zzadu areálová, jsou tam dvě antena, jedna na začátku jak půzdě a druhá na konu.
Mluvčí 16:  To znamená, že ta pozice města v tomto případě městské dřeva, protože nám by to pomohlo ve svým postatě konečně tu dopravu oschodit.
Mluvčí 16: Byť jsme se tenkrát bavili, že nám to rozdělí tu rekreativní zónu na Vyporoviny, to jsme se tenkrát bavili při tý diskuzi, když jsme ji tady vedli, protože tam máme ten lesopark a zatím máme tohohle pod divostem a ta semice tam je pod tím.
Mluvčí 16: Ale v tom diskuzi jsme vedli.
Mluvčí 16: Samozřejmě v tomhle by se pozice měla měnit.
Mluvčí 13:  To je jedna věc, a druhá věc je pro mě i to, že už dneska v Litole se současným provozem je velký problém, takže v té chvíli prostě představa, že by se ten provoz měl jakým bude způsobem rozšiřovat a navyšovat, si moc nemůžu představit.
Mluvčí 13: A notabene, pokud by se v budoucnu někdy rozhodlo o tom, že by se rizikovali to, tak to máme poubývat a ještě z druhé strany, a vzájemná zase by to bylo ještě další nuby problémy.
Mluvčí 16: On je nelogický, na to myslím.
Mluvčí 16: Dneska tam do toho areálu není normální přístup.
Mluvčí 16:  neexistuje.
Mluvčí 16: Jako to, co tě došipla.
Mluvčí 16: Protože ta cesta nemá parametry na to, když si to budeme dělat.
Mluvčí 16: Takže podle mě názoru, bez nějaký nové výrazný komunikace není možný to tam postavit.
Mluvčí 16: Bude město v tomhle tom podnikat nějaký kroky práce?
Mluvčí 16: Právě při stavebném řízení to budeme dělat, ale myslím si, že v tom kácení nemáte pravdu, že bychom měli být účastní.
Mluvčí 13:  Mně nešlo v okáze, mně šlo od toho, jestli mě nešlo v okáze... Tady byste měli tu svoji pravdu, ale podstatní je, že máme jasnou pozici, že nechce nám se to rozšiřovat a že se vám musí udělat zadní cesta.
Mluvčí 16: Takhle, že pokud by se to mělo rozšiřovat, bude to vyvolávat investici.
Mluvčí 13: Pro mě to je o tom, že by se v tomto místě to vůbec nemělo rozšiřovat.
Mluvčí 16:  Pak je to trochu jiná pozice, protože ve svým podstatě, když to řeknu, ale to se vždy všude přijde.
Mluvčí 13: Já si zjistím to stavební řízení.
Mluvčí 13: Tady bych, protože tohle je velmi, máme tam velmi citlivá zóna.
Mluvčí 13: Jakub, pokud by tam bylo stavební řízení rozběhnuté, bylo by možné, aby někdo ze zástupců opozice dostal možnost prostě tohoto zpisu vidět?
Mluvčí 13:  Tak abychom vlastně byli úplně, měli jasný informace a nediskutovali potom vlastně co kde je a kde není.
Mluvčí 16: A jestli můžeme ještě posledního?
Mluvčí 16:  Pokud jsou moje informace správný, tak by se měla na jaře zavírat silnice, včetně mostu, zhruba od Listí strany až po Semickou křižovatku.
Mluvčí 16: Je v tuhle chvíli známá terminovka?
Mluvčí 14: Je předběžně termin známý, bylo by to polhyna března, dokonce června, podle mě 3,5 tisíce.
Mluvčí 14:  by měl být uzavřený kusek od semestří křižovatky až ke křižovatce na ostrou.
Mluvčí 14: Bude se to dělat najednou, objíždka bude přes Liburka přes Brandýs a pro země se řeší to, že bude zít po cestách volních a budou se pouštět i vadlové přes nos, ten nos se bude dělat na půlky.
Mluvčí 14:  13. ledna máme svoleny jednání se starostama ze Zálaví s integrovaným dobranným systémem, s policajtama a komplet jednání, jak tedy tomu pomoct těm občanům, aby se dostali na věření občanských průklazů a dalších věcí.
Mluvčí 14:  A zatím je předběžně dohloupu toho, že tam bude posledná ústavová výprava a budou lidi navážet do Čákovice na draží a tabulizovat kandolisy.
Mluvčí 16: Takže tam není, vy jako starostná ORPčka místního prostě nejste schopen zatlačit na to, aby se to dělalo etapově?
Mluvčí 16: Ne.
Mluvčí 14: To sede tak dohloupu, že to nejde.
Mluvčí 14: Technicky.
Mluvčí 14: Technicky to nejde.
Mluvčí 14:  Takhle to nešlo, jdeme se starým vescem a to ještě... Kde to bylo?
Mluvčí 16: Tam byla uzavírka na kolik?
Mluvčí 16: Na 8 týdnů.
Mluvčí 16: Na 8 týdnů.
Mluvčí 16: Tehle ten úsek je mnohem kratší.
Mluvčí 16: A je to na 3 měsíce.
Mluvčí 04: Bylo listováno, co jsem se toho zúčastnila, že tam jde to tak do hloubky,
Mluvčí 04:  Takže to nehlouš, než to bylo zveřejné?
Mluvčí 04: Prostě kdyby někdo měl být na kyvadlo, tak nejsou zase schopní udělat to bezpečně tak, abych měla třeba nezpalovat ty dvě dny do tohohle návrhu.
Mluvčí 04: Prostě nejde udělat na to kyvadlo.
Mluvčí 04:  Co se týká toho termínu, tak jsem byla na způsobě, kde byl investor, byl tam opravní investor, inspektorát a ten termín se ještě domluvili i tam na místě, že se nebude veřejně prezentovat.
Mluvčí 16:  V tuhle chvíli řeší se objízná trasa přes Nymburg.
Mluvčí 16: Je už schválená, protože vím, že tam je to vázané na nějaké kruháče.
Mluvčí 16: A bude se to teda realizovat?
Mluvčí 16: Ví o tom Nymburg?
Mluvčí 04: No to já vyprávě, já zase dozůmám.
Mluvčí 16: Ale takhle, je to zvlálené, že bude opravdu v důmnu tohleto, že to přes Nymburg, ta trasa bude moc vejvedena?
Mluvčí 16:  Nemyslím, je to schválený nebo není.
Mluvčí 16: Je to za tři měsíce a zavřeme na tři měsíce lidem silnici na dálnici.
Mluvčí 16: Je to super, ale je to přece věc správného řízení a já nevím jestli je požádáno vodopravnění džinských opatření a nevím jestli je schválený dopravnění džinských opatření.
Mluvčí 16: Vodopravnění džinských není požádáno v tuhle chvíli, takže to zase bude obrovská rychlovka.
Mluvčí 16:  My s investorem se snažíme jednat, snažíme se jednat s těma okolníma obcema a nás to strašně vtěší všechny jako tohleto, my jsme s toho radši.
Mluvčí 16: To, že Předovský stát chtěl řídit nějaký přívoz, to se řeší?
Mluvčí 14: To se řešilo už tady na MikroLegionu a brzy to řešili toho, který se vytvořil 13.
Mluvčí 15:  Pane Starostovské, chci se zeptat, jestli slibujete nějakým developerům, že si tady mohou ustavit obchodní dům?
Mluvčí 15:  Polici na mlíčníku.
Mluvčí 15: Proč abych někomu to slyboval?
Mluvčí 15: Protože ty developery odvolávají další developery a s tím, že to mají s vámi na mluvené.
Mluvčí 15: Prosím vás.
Mluvčí 15: To už jsem řekl.
Mluvčí 15: To není v drbech.
Mluvčí 15: Ne, to není v drbech.
Mluvčí 14: Ne, to je v drbech.
Mluvčí 14: Tady jste něco říkal paní Horovovi, tomu paní Stařenský a teď, když říkáte, že developery odvolávají, se odvolávají na mě.
Mluvčí 15: Ano, to je pravda.
Mluvčí 15: Byl jsem na jednání s paní Fischerovou, byl jsem k tomu přizván.
Mluvčí 15:  a developeři si stěžují, že jiný developer, já ho nechci jmenovat, protože to je na záznam, klidně vám to potom řeknu, jim volá, s tím, že má to s vámi domluvené, tak se chci optat.
Mluvčí 15: Ano, ne.
Mluvčí 15: Slibujete nějakým developerům to, že si tady mohou postavit obchodní dom?
Mluvčí 15: Jak já budu slibovat?
Mluvčí 15: Postavení obchodního domu?
Mluvčí 15:  Já se vás na to ptám.
Mluvčí 14: Slíbil jsi?
Mluvčí 14: Já vám říkám, že jsem nikomu nic neslíbil.
Mluvčí 14: Takže vaše odpověď je ne?
Mluvčí 14: Ano.
Mluvčí 14: Jak můžu říct, někomu slíbit, že jste byl v postavi obchodní dům?
Mluvčí 14: Developeri samozřejmě jestejí každý rok.
Mluvčí 14:  a řešili to i byl tam na nějakém pozemcích.
Mluvčí 14: Právě proto se vás ptám, že od jednoho toho developera... Jo, tak mě upřímejte, ať mě neřečí.
Mluvčí 14: Nechte si to tady.
Mluvčí 15: Víte, že to není problém vám toho člověka přijít?
Mluvčí 15:  Toto byla interpelace, protože se na to ptám.
Mluvčí 15: Ptal jsem si jestli ano nebo ne.
Mluvčí 15: Vy jste řekl ne.
Mluvčí 15: Vy stojíte si zatím.
Mluvčí 15: Samozřejmě, děkuji.
Mluvčí 15: A pokud si paní Střecká nepamatoje, už mám prins krýt.
Mluvčí 15: A nemůžeš, ty si na to nespomínáš?
Mluvčí 04: Ne, teď si na to nespomínám.
Mluvčí 15: A můžu to tě číst tady?
Mluvčí 15: Děkuji.
Mluvčí 15:  Pan Kodeš bohužel trefí útkavou představou, že kampanče SSD byla financována z městních peněz, což je pochopitelně nesmysl, vzhledem k tomu, že je znám tím, že na Facebook dával množství poškozujících falzifikáty dokumentů a poškozoval tím jiné lidi.
Mluvčí 15:  A snad to nyní řeší i policie.
Mluvčí 15: Nemám důvod se mu zde na toto většiné prolení dále reagovat.
Mluvčí 15: Tak já se tě ptám ještě jednou, když jsem ti to teď přečet, samozřejmě ti ho pošlu, koho jsem poškodil a jaké falzifikáty jsem dával na internet.
Mluvčí 15: Jsi uvolněná radní, jsi placena z našich dání.
Mluvčí 15: Tímto jsi mě poškodila.
Mluvčí 04:  Vzhledem k tomu, že se tam změňuju i o policejním řízením, až teda jsem slyšela a je to teda cyklivější záležitost odpověď na to píseně.
Mluvčí 04: Odpověď tě na to píseně, mám na to náhradka.
Mluvčí 15: Pořádku.
Mluvčí 14: Děkuji.
Mluvčí 14: Těším se.
Mluvčí 14: Takže děkuji.
Mluvčí 14:  Závěr první interpolace a odločení do sraní.
Mluvčí 14: Byla diskuze?
Mluvčí 00: Byla diskuze?
Mluvčí 14: Byla diskuze?
Mluvčí 16:  programe programe programe programe programe programe programe programe programe programe programe programe
Mluvčí 16:  Za to, že si nepíši to do listu depravdy.
Mluvčí 16: Za to, že jsi takový psarostak, který podepisuje, že nemá právo.
Mluvčí 16: Tak mi odpověď za to, co mám dělat.
Mluvčí 03: Páne Marek, já odpověděl a paní Zouková se hlásí už od diskuze.
Mluvčí 13: Pání Zouková se hlásí, takže tam ta diskuze skutečně neproběhla.
Mluvčí 13: Ale tady máme program a když...
Mluvčí 13:  Já jenom zkusím doříct ty svoje dvě věty.
Mluvčí 13: V té diskuzi pan Masaryk řekl věci, které jsme na to neodpověděli, paní Zorková se celou dobu hlásila, ani nebyla, nedostala slovo.
Mluvčí 13: Myslím si, že bylo dobré to dokončit, ty diskuze a potom, že my.
Mluvčí 16:  Já teda k tomu sebe ale řeknu, promiňte mi, kdo začal s interpelácemi, my jsme si toho přihlásili.
Mluvčí 16: Protože já jsem tu chvíli tady nebyl, já když jsem přišel zpátky, tak už tady běželi interpeláce, promiňte mi.
Mluvčí 13: Proto já říkám, že to byl chaos, protože v té chvíli paní Zotová se celou dobu na tohle zkusit hlásila a byly vlastně v té chvíli, teď jsou interpeláce, bude to poté.
Mluvčí 13: Musím, pojďme to dokončit ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať ať
Mluvčí 00:  4.
Mluvčí 00: Zaskupina v městach, kde není žádný konec.
Mluvčí 00: Žádná diskuze, na kterou diskutuje nejenom, že na jednom se řekne konec zaskupin, ale nebo kdyby to už mohlo být.
Mluvčí 16: Ani zohorková teda, no.
Mluvčí 16: Když jsme jí nedokončili předtím, ale víc už bych to nechal.
Mluvčí 05:  Díkuji, já bych chtěla zeptat paní stařenská, ještě se vrátím k tomu, který byste psala na facebooku, že odpovědná za spadné tady psání smlouvy má paní tajemnice a pan právník a že my jsme jim věřili, tak se chci zeptat, jestli budete vylozovat z toho nějaké důsledky, pokud teda chybily oni a kdo zaplatí tu cestu.
Mluvčí 05:  která byla, která nebyla komandátorem do kapitolstva města, jestli to bude ani paní tajemnice a pan právník.
Mluvčí 04: Já jsem si hned dozvola, že jsem to tam napsala dost v jedném kontextu, než říkáte mě.
Mluvčí 00: Ne, napsala jste to tam přesně takhle.
Mluvčí 04: Já mám pro teď nějaké věci, které jsou odpovění pracovníci.
Mluvčí 04: Protože za předkládání materiálu.
Mluvčí 04:  To samozřejmě.
Mluvčí 05: Tak já se tám jistě, jestli tady nějakou odpověď do slovo vodíte, že to předložený platně, a jestli ty náhrady náhradu budou platit oni.
Mluvčí 05: To já asi mám na pohled takhle nedokázanou.
Mluvčí 05: To je neodpovědět v podstatě na nic.
Mluvčí 05:  Nejste skupná odpovědět na žádnou otázku, všechno chcete písemně a že to bude písemně, byste si to proměnili?
Mluvčí 04: No já, já, paní Zotková, těžko můžu po někoho příteli vyhozovat opojenost, no to nemám, to nemám dát, ano.
Mluvčí 05: Ty jste sama napsala, že to jsou opojení tyhle dva pracovníce.
Mluvčí 16: Já jsem dostal svoji opojenost, pane straně, že si to můžu říct.
Mluvčí 16: Ve svém podstatě, z mého pohledu, cesta proměhla, cesta byla skladaná radou města,
Mluvčí 16:  její výsledky, nebo co jsme na tom promírali.
Mluvčí 16: A teď nerozumím úplně té diskuzy, proč by se mnou něco hražit nebo nemělo.
Mluvčí 16: Jezdíme na spoustu pracovních cest, které nejsou prostě ve svým postatě níž reprezentovaný.Tady z těch věcí všichni vyšly.
Mluvčí 16: A jestli jsem to pochopil dobře, tak přes všechny ty peripetie dneska jsme tu smluvu schválili, takže já nevím, jaký je důvod, proč by tam měl přijít nějaký náhrad, počet mu za sebe.
Mluvčí 16:  To to říkám tak, jak můžete se uvádět.
Mluvčí 16: Tak mimochodem, mám slovo já, jo, jestli můžu, já se s váma nepřůjdu, já jsem vám o řeči taky dnes kákal a posloukal, jsem vám celou dobu.
Mluvčí 16: Druhá věc, která je tady řečena, co detíká nějaký odpovědností těch osob, to určitě nějakým způsobem řešit budeme, ale já na to neznám ten názor, protože já jsem u toho minulého tady tvojích způsobů se řekl, že to týklo týků někde na sekretariatu, říkal to úzkam názař z
Mluvčí 16:  Honza na ní tady povídal, že to není její vina, pamatujte to dobře?
Mluvčí 16: Ano.
Mluvčí 16: Ale tady skuze tady na to téma byla, takže to je moje úplně natověr, pokud se ptáte, to je náhra.
Mluvčí 16: Na ten problém bylo upozorňováno hned při schvalování tý smlouvy, jo?
Mluvčí 16: Ale teďka výzvu si říjí starosta, prosím.
Mluvčí 14: Takže děkuji vám za všechno, za mě.
Mluvčí 14:  Děkuji vám za účast.
Mluvčí 14: Zastupitelstvu ukončím, zase nám je zastupitelstvo.
Mluvčí 14: Pane starosto, já se hlásím, pan Marek se hlásí, my jsme zastupitelé města.
Mluvčí 14: Ukončili jsme zastupitelstvo, ukončili jsme diskuzi, ukončili jsme diskuzi.Jete zdraví občanů.Ano. Ano, ano.Děkujeme.
Mluvčí 02:  Vypadá to jako nezávodní déle, když jsme vystěhovali, že to bude takový pomůtk a to odhalovat, když někdo závodní déle bude vyčerpnout.
Mluvčí 08: Vypadá to jako závodní déle, když jsme vystěhovali, že to bude takový pomůtk a to odhalovat, když někdo závodní déle bude vyčerpnout.
    

Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/zasedani-zastupitelstev/zaznamy/8245f5af5b2dd8342f9863e5802ddfaa
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.