EET, lži a rostoucí nedůvěryhodnost Finanční správy

13.12.2016   Michal Bláha

Andrej Babiš a stát se rozhodl, že je nutné kontrolovat – téměr – každou příjmovou operaci podnikatelů v ČR. Většina parlamentu to schválila a tak musí podnikatelé o sobě říka GFŘ a Ministerstvu financí úplně vše.

Dramaticky jiná situace je, pokud se občan či nejdejbože podnikatel zeptá, jakým způsobem GFŘ samo nakládá s jeho penězi a jeho daty. Vše je tajné, 200 miliónů za roční provoz ADIS pro IBM bez výběrového řízení je drobnost, kterou přeci podnikatele s obratem 1 milión korun ročně zajímat nemusí. A co na tom, že těch 200miliónů pro IBM je poskládáno z jeho daní.

A ještě horší je, pokud se GFŘ zeptáte, zda náhodou nemělo EET krátky výpadek, do očí vám to popřou. Bez ohledu na přesně opačnou, tvrdými daty podpořenou zkušenost podnikatelů pod EET.

A pak se GFŘ, SPCSS a Andrej Babiš diví, že jim nikdo nevěří. Není důvod, když zbytečně lžou o věcech, ve kterých musí být 100% otevření.

Uč se, státe, od podnikatelů

Podnikatelé, podnikající na internetu, obsluhující stovky tisíc zákazníků ví, jak se ke svým zákazníkům chovat.
Na plánované výpadky/upgrady je potřeba upozornit proaktivně minimálně 24 hodin předem (či déle). Na neplánovavé ihned jak je to možné. A po ukončení prací o tom všechny informovat.
A velmi důkladně evidovat, zda skutečně nastat či nenastal problém, pokud ho zákazník hlásí.
A všem proaktivně přiznat, že problém nastal, pokud se tak stane. Protože my podnikatelé víme, že chyba se stát může. A že popíráním si důvěru nikdy nevybudujeme. 
Finanční správo, státe, učte se tomu, co komerčni sféra , kterou tak důkladně hlídáte, ví a dělá více než 20 let.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


Starší příspěvky:
Registrace k EET v podání Finanční správy

Varování, tento text vás přenese do roku 1992. Pokud se musíte přihlásit k EET, máte 2 možnosti. Já popíši variantu...

Jak budovat veřejné digitální služby

Kvalitní služba je taková služba, která uspokojí potřeby jejích uživatelů. 82% občanů UK je online (v ČR je to 65%...

Zavřít