Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka TO72 / 17 iDES 07.08.2019 13:56:11 Objednávka č. TO72/17 Dodavatel Window Holding a.s. Odběratel Město Tábor Název Hlavní 456 Název Žižkovo náměstí 2/2 Adresa 25089 Lázně Toušeň Adresa 390 01 Tábor 28436024 00253014 IČ CZ28436024 IČ CZ00253014 DIČ DIČ Dat. vystavení 06.08.2019 Konečný příjemce, zasílací adresa Předpokl. termín realizace Předpokl. náklady 30.09.2019 Název BYTES Tábor s.r.o. Typ objednávky Hrazeno z účtu 70722,7 Kč Adresa Kpt. Jaroše 2418, 39003 Tábor Opravy bytů IČ 62502573 20028-0701427349/0800 DIČ CZ62502573 Místo plnění Druh Text Termín do Kč 1 Husinecká 2182/2182 prostor 9 30.09.2019 70 722,70 Výměna oken v bytové jednotce dle nabídky č. P162048. 70 722,70 61 498,00 Celkové náklady včetně DPH: Paragraf - 92 a) odst. 2(bez DPH): Zdanitelné plnění podléhá režimu přenesení daňové povinnosti dle paragrafu 92 e) zákona číslo 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, kód klasifikace produkce. Na základě paragrafu 92 a) odst. 2 tohoto zákona je v případě přenesení daňové povinnosti DPH povinen na dokladu uvést a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno. Odpovědná osoba: Kontakt: Mobil Telefon do zaměstnání Podpis: Příkazce operace: Ing. Ondřej Semerák Podpis: Upozornění pro dodavatele: Kopii objednávky je dodavatel povinen přiložit k faktuře. Převzetím objednávky dodavatel ručí za škody, které vzniknou tím, že zadané dodávky, práce nebo služby neprovede včas. V případě, že dodavatel zjistí, že cena zakázky bude vyšší, musí ihned o této skutečnosti písemně informovat odběratele a ten musí dodavateli případné zvýšení ceny odsouhlasit písemně. Pokud tak odběratel neučiní, dodavatel není oprávněn cenu objednaných dodávek, prací a služeb zvýšit. Realizované dodávky, práce a služby budou dodavateli uhrazeny na základě faktury (daňového dokladu). Nedílnou součástí faktury (daňového dokladu) je dodací list, soupis provedených prací nebo předávací protokol odsouhlasený (podepsaný) odpovědným zástupcem odběratele. Pokud faktura nebude obsahovat dodací list, soupis provedených prací nebo předávací protokol odsouhlasený odběratelem nebo datum předání dodávky, práce nebo služby nebude souhlasit s datumem zdanitelného plnění uvedeným na daňovém dokladu, bude vrácena dodavateli. Splatnost faktury je 30 dní od prokazatelného doručení odběrateli. Potvrzení pro dodavatele: Potvrzujeme převzetí Vaší objednávky, kterou evidujeme pod číslem: Vyřizuje: Telefon: Datum: Razítko a podpis: -1- Objednávka TO72 / 17 iDES 07.08.2019 13:56:11 Záznam o provedení předběžné řídící kontroly u výdajů ve smyslu ustanovení § 26 zákona číslo 320/2001 Sb. a § 13 vyhlášky číslo 416/2004 Sb. podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) a vyhlášky MF ČR č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění zákona č. 309/2002 Sb., zákona č. 320/2001 Sb. a zákona č. 123/2003 Sb. Věcná a finanční specifikace Pověřený zaměstnanec Datum: 06.08.2019 Husinecká 2182/2182 prostor 9 (jméno, příjmení) (podpis) ORJ SÚ AÚ PAR POL ORG Kč 1972 70722,7 1400 511 361 3612 5171 1400 1400 A. Před učiněním právního úkonu vedoucího ke vzniku závazku: Příkazce operace Datum: 06.08.2019 Potvrzuji, že jsem prověřil(a) připravovanou Ing. Ondřej Semerák operaci ve smyslu § 13 Vyhlášky MF číslo (jméno, příjmení) 416/2004 Sb. (podpis) Správce rozpočtu Datum: 06.08.2019 Potvrzuji, že jsem prověřil(a) připravovanou (jméno, příjmení) operaci ve smyslu § 13 Vyhlášky MF číslo 416/2004 Sb. a souhlasím s její realizací. (podpis) Nedostatky, opatření: Dílčí čerpání závazku Fa číslo Částka Zůstatek Dodavatel - provedené práce Blokovaná finanční částka na připravovanou operaci -2-