Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Na faktuře uvádějte Číslo objednávky: vždy č. objednávky 244/2019/OPOCR/BŠ OBJEDNÁVKA Vyřizuje: Barbora Škopková, DiS. Tel: 487881194/ Odběratel a fakturační adresa: E-mail: skopkova@mucl.cz Město Česká Lípa Datum : 10.12.2019 Náměstí T.G.M č. p. 1 Dodavatel: 470 36 Česká Lípa Aleš Jozífek IČ : 00260428 DIČ : CZ00260428 Nová 228/ Cvikov I tel.: 487 881 111 47154 Cvikov bankovní spojení: 1229421/0100 KB IČ : 44560346 DIČ : Objednáváme u Vás : pyrotechnické efekty v rámci novoročních oslav pořádaných městem Česká Lípa - příprava dle předchozí dohody s organizátorem (tišší verze) Termín: 01.01.2020, 18.00 hodin, délka cca 7 minut Platba - převodem na účet na základě faktury vystavené po splnění služeb se splatností min. 14 dní. Fakturu lze zaslat na email podatelna@mucl.cz či doručit poštou na adresu města Česká Lípa. Místo: Česká Lípa, Boženy Němcové 2942, střecha kulturního domu Crystal Kontakt pro organizační a technické záležitosti: Kultura Česká Lípa, příspěvková organizace, p. Hylebrant tel. 777 074 010 Cenové podmínky : Cena bez DPH : 70 000,00Kč Dodací podmínky : 01.01.2020 - 01.01.2020 Podpis objednavatele: dne: 10.12.2019 dne: 10.12.2019 Ing. Helena Musilová dne: 10.12.2019 Podpis správce rozpočtu: Barbora Škopková, DiS. Příkazce operace: Ing. Helena Musilová Poznámky / připomínky Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 0,05% z celkové částky za každý den prodlení. Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky Objednatel prohlašuje, že výše uvedený předmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro potřeby související výlučně s činností při výkonu veřejné správy, a proto ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9.11.2011 nebude aplikován režim přenesené daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH. Smluvní strany se dohodly, že obsah této objednávky bude v plném znění včetně příloh uveřejněn v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Zveřejnění obsahu objednávky v registru smluv zajistí objednatel. Poznámky / připomínky Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 0,05% z celkové částky za každý den prodlení.