Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11228408: pyrotechnické efekty v rámci novoročních oslav pořádaných městem Česká

Příloha Obj._244_2019_-_A.Jozífek_ohňostroj.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Na faktuře uvádějte                                      Číslo objednávky:
vždy č. objednávky                                       244/2019/OPOCR/BŠ

OBJEDNÁVKA                                               Vyřizuje: Barbora Škopková, DiS.
                                                         Tel: 487881194/
 Odběratel a fakturační adresa:                          E-mail: skopkova@mucl.cz
 Město Česká Lípa                                        Datum : 10.12.2019
 Náměstí T.G.M č. p. 1                                   Dodavatel:
 470 36 Česká Lípa                                       Aleš Jozífek
 IČ : 00260428 DIČ : CZ00260428                          Nová 228/
                                                         Cvikov I
  tel.: 487 881 111                                      47154 Cvikov
  bankovní spojení: 1229421/0100 KB
                                                         IČ : 44560346
                                                         DIČ :

Objednáváme u Vás :

pyrotechnické efekty v rámci novoročních oslav pořádaných městem Česká Lípa - příprava dle
předchozí dohody s organizátorem (tišší verze)
Termín: 01.01.2020, 18.00 hodin, délka cca 7 minut
Platba - převodem na účet na základě faktury vystavené po splnění služeb se splatností min. 14 dní.
Fakturu lze zaslat na email podatelna@mucl.cz či doručit poštou na adresu města Česká Lípa.
Místo: Česká Lípa, Boženy Němcové 2942, střecha kulturního domu Crystal
Kontakt pro organizační a technické záležitosti: Kultura Česká Lípa, příspěvková organizace, p.
Hylebrant tel. 777 074 010

Cenové podmínky : Cena bez DPH : 70 000,00Kč
Dodací podmínky : 01.01.2020 - 01.01.2020

Podpis objednavatele:                                    dne: 10.12.2019
                                                         dne: 10.12.2019
                       Ing. Helena Musilová              dne: 10.12.2019

Podpis správce rozpočtu:
                                 Barbora Škopková, DiS.

Příkazce operace:

                       Ing. Helena Musilová

Poznámky / připomínky

Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je
0,05% z celkové částky za každý den prodlení.
Na faktuře uvádějte
vždy č. objednávky

Objednatel prohlašuje, že výše uvedený předmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro potřeby
související výlučně s činností při výkonu veřejné správy, a proto ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9.11.2011
nebude aplikován režim přenesené daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH.
Smluvní strany se dohodly, že obsah této objednávky bude v plném znění včetně příloh uveřejněn v registru smluv
podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
registru smluv (zákon o registru smluv). Zveřejnění obsahu objednávky v registru smluv zajistí objednatel.

Poznámky / připomínky
Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je
0,05% z celkové částky za každý den prodlení.