Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13799604: Smlouva o dílo - Oprava podlah - 2 poschodí, ZŠ Přerov, Velká Dlážka 5

Příloha SML_0526_2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MMPr-SML/0526/2019

      Smlouva o dílo - zhotovení projektové dokumentace

      uzavřená podle § 2586 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

Objednatel:                  Statutární město Přerov
se sídlem:                   Přerov I-Město, Bratrská 709/34, 750 11 Přerov 2
                             zastoupené ing. Ivanou Pinkasovou, vedoucí odboru řízení
IČ:                          projektů a investic, na základě vnitřního předpisu č.4/2011,
DIČ:                         Organizační řád, kterým se vymezují kompetence
Bankovní spojení:            Magistrátu města Přerova, v platném znění
Číslo transparentního účtu:  00301825
na straně jedné

Zhotovitel:                  ENERGOPROJEKTA pian s.r.o.

se sídlem:

zastoupený:

IČ:

DIČ:

bankovní spojení:

číslo účtu:

Zapsán v obchodním/živnostenském rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C,

vložka 70165

(dále jen „zhotovitel")

na straně druhé

uzavírají v souladu s ust. § 2586-2635 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále
„občanský zákoník") tuto smlouvu o dílo (dále jen „smlouvu"):

                                                    Článek I
                                              Předmět smlouvy
1) Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje zpracovat a provést pro objednatele dílo spočívající
     ve zhotovení projektové dokumentace (PD), výkon autorského dozoru a další nezbytné
     činnosti dle nabídky ze dne 31.1.2019, která je nedílnou součástí smlouvy o dílo, na akci
     s názvem „Oprava podlah - 2. poschodí, ZŠ Přerov, Velká Dlážka 5".
     Projektová dokumentace bude řešit provedení opravy podlah školní chodby a respiria v 1.-
     4. NP školní budovy v rozsahu výměny celého souvrství podlah, včetně nových nášlapných
    vrstev. Součástí projektu bude výmalba.

2) Zhotovitel se zavazuje zpracovat projektovou dokumentaci v následujícím stupni:

                                                                                           strana 1
     2.1. Dokumentace pro provedení stavby (dále také DPS) a to v rozsahu přílohy č. 13
     vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění a podle zákona č.
     183/2006 Sb., stavebního zákona v platném znění.
     DPS bude sloužit současně jako podklad pro zadávací dokumentaci pro realizaci stavby, a
     proto musí odpovídat požadavkům zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
     ve znění pozdějších předpisů, a prováděcí vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu
     dokumentace veřejné zakázky na stavební práce.
     Součástí bude vypracování soupisu stavebních prací a položkového rozpočtu dle vyhlášky
     č. 169/2016 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na
     stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.
     Dokumentace bude vypracována v 6 vyhotoveních + komplet na CD vč. výkresů v .dwg a
     .pdf, textových dokumentů v .doc a .pdf, tabulek v .xls a .pdf. Součástí bude i vypracování
     soupisu stavebních prací, dodávek a služeb (rozpočtu) s výkazem výměr.
     Položkový rozpočet stavby musí být předložen v .pdf a v elektronické podobě ve formátu
     *xls nebo obdobného výstupu z rozpočtového softwaru

     Dokladová část dokumentace bude obsahovat zápisy ze všech jednání uskutečněných mezi
     objednatelem a zhotovitelem v průběhu plnění díla.
     Součástí dokladové části bude i souhlasné stanovisko budoucího uživatele (písemnou
     formou) s projektovou dokumentací.

     2.2. Výkon autorského dozoru projektanta (AD) nad souladem prováděné stavby
     s ověřenou projektovou dokumentací dle § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb. Stavební
     zákon, v platném znění. Autorský dozor bude zahrnovat rovněž dohled projektantů
     jednotlivých profesí nad souladem stavby s projektem a bude zhotovitelem vykonáván se
     vší odbornou péčí, kterou lze po něm spravedlivě požadovat. Frekvence výkonu AD bude
     stanovena objednatelem tak, aby byl zajištěn soulad stavby s projektem.

3) Součástí díla jsou rovněž i práce v této smlouvě výslovně nespecifikované, které však jsou
     k řádnému provedení díla nezbytné a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci
     a zkušenostem měl, nebo mohl vědět. Provedení těchto prací však v žádném případě
     nezvyšuje sjednanou cenu díla.

4) Zhotovitel je povinen zapracovat do projektové dokumentace všechny oprávněné
     požadavky objednatele, které nejsou v rozporu s legislativou ČR, podle které musí být
     projektová dokumentace zpracována. Objednatel bude své požadavky deklarovat v rámci
     výrobních výborů. Výrobní výbory bude organizovat zhotovitel dle potřeby. Výrobního
     výboru se bude účastnit odpovědný zástupce zhotovitele, který je oprávněn jednat za
     zhotovitele právně a technicky.

5) Projektová dokumentace bude zpracována dle platných ČSN, v souladu se zákonem č.
     183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (Stavební zákon) ve znění
     pozdějších předpisů a v souladu s jeho prováděcími vyhláškami, se zákonem č. 134/2016
     Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a prováděcí vyhláškou č.
     169/2016 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky a
     zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským
     a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

6) Projektová dokumentace a výkaz výměr nebude obsahovat technické podmínky stanovené
     prostřednictvím přímého nebo nepřímého odkazu na určité dodavatele nebo výrobky, nebo
     patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení

                                                                                           strana
    původu, s výjimkou případů, kdy stanovení technických podmínek tímto způsobem by
    nebylo dostatečně přesné nebo srozumitelné.

7) Soupis prací a položkový rozpočet budou splňovat požadavky na dokumentaci dle §92
    zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a
    vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební
    práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

    Položkové rozpočty a soupisy prací se zhotovitel zavazuje zpracovat s použitím platných
    aktuálních ceníků stavebních prací. V soupisech prací a položkových rozpočtech musí být
    uvedeny všechny práce a náležitosti nutné pro provedení stavby a její uvedení do provozu
    (např. zkoušky, revize, poplatky za skládkovné apod.) Zhotovitel se zavazuje do kalkulace
    cen zahrnout rovněž všechny technické a dodací podmínky.

8) V případě, že zadavatel obdrží v průběhu zadávacího řízení vyhlášeného na stavební práce
    podle projektové dokumentace, která je předmětem plnění této veřejné zakázky, žádost o
    dodatečnou informaci týkající se této projektové dokumentace, je zhotovitel povinen
    poskytnout zadavateli na jeho žádost náležitou součinnost, spočívající zejména ve
    zpracování písemné odpovědi na předmětnou žádost o dodatečnou informaci ve lhůtě
    stanovené zadavatelem.

9) Objednatel se zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit za něj cenu podle čl. VI této
    smlouvy.

10) Objednatel je oprávněn dílo použít pro účely vyplývající z této smlouvy a jako podklad
    pro zpracování dalších dílčích a navazujících podkladů vztahujících se k celkové realizaci
    stavby (podklad pro poskytovatele dotací, výběr zhotovitele stavby, pro kontrolní orgány).

                                                   Článek II
                                       Místo a doba provedení díla

1) Místem plnění díla je sídlo objednatele. Autorský dozor bude vykonáván v místě stavby.

2) Zhotovitel je povinen dílo provést a předat objednateli ve lhůtě do:

   2.1. Kompletní předmět díla bude předán do 60 kalendářních dní od podpisu smlouvy o
   dílo
    2.2.Výkon autorského dozoru bude probíhat v termínech vyplývajících z termínů veřejné
    zakázky na realizaci stavby a ze smlouvy o dílo na realizaci stavby. Tyto termíny budou
    hotoviteli sděleny bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy s dodavatelem stavby.
    Objednatel si vyhrazuje právo tuto část zakázky nerealizovat.

3) Zhotovitel je povinen si počínat při plnění této smlouvy tak, aby dodržel termíny dle této
    smlouvy, zejména je povinen přihlížet k 15 denní lhůtě objednatele pro specifikaci
    připomínek k dílu dle odst. 5 tohoto článku smlouvy, která je zahrnuta do celkové lhůty
    pro provedení díla.

4) Zhotovitel se zavazuje předkládat rozpracované části dokumentací stavby ke konzultaci
    s odsouhlasením navrženého řešení objednatelem (kdy konzultací se rozumí osobní
    konzultace v sídle objednatele, jejímž výsledkem bude oboustranně podepsaný zápis o
    konzultaci, tj. o rozpracovaném stavu díla), a to před předáním díla minimálně dvakrát
    v průběhu zpracování a při kontrolních dnech projektu v termínech dle dohody smluvních
    stran.

5) Předmět plnění dle této smlouvy je splněn řádným vypracováním v souladu s pokyny
    objednatele a odevzdáním všech částí díla objednateli. Odevzdání díla předchází předání

                                                                                          strana
     díla objednateli v digitální podobě k připomínkování. Objednatel se zavazuje uplatnit u
     zhotovitele své připomínky do 15 kalendářních dnů od převzetí díla ke kontrole, které
     proběhne podpisem ze strany objednatele na jednostranném písemném potvrzení, že
     v určitý den převzal blíže specifikované dílo za účelem jeho kontroly pro vznesení
     připomínek před řádným a úplným předáním díla. V uvedené lhůtě je objednatel povinen
     zaslat (osobně předat) zhotoviteli připomínky s žádostí o jejich zapracování, k čemuž se
     v souladu s ujednáními této smlouvy zhotovitel zavazuje v termínu do 7 kalendářních dnů
     od převzetí připomínek objednatele, nejpozději však ve lhůtě dle odst. 3 tohoto článku
     smlouvy. Odevzdáním díla se rozumí jeho osobní odevzdání objednateli s protokolárním
     potvrzením o převzetí v sídle objednatele ve sjednaném počtu dle čl. I této smlouvy.
     Předávací protokol bude oběma smluvními stranami podepsán po provedení kontroly
     obsahu všech částí projektové dokumentace objednatelem nejpozději do 7 kalendářních
     dnů. Má-li dílo vady a nedodělky, je objednatel povinen tyto specifikovat v předávacím
     protokolu, přičemž smluvní strany jsou povinny dohodnout způsob jejich odstranění.

 6) Prodlení zhotovitele s dokončením některého ze stupňů PD delší jak 14 kalendářních dnů
     se považuje za podstatné porušení smlouvy pouze v případě, že prodlení vzniklo
     prokazatelně z důvodů na straně zhotovitele.

                                                   Článek III
                                                Autorský dozor

1) Autorský dozor bude vykonáván po dobu realizace stavby, do doby převzetí dokončené
     stavby. Předpokládaná doba realizace 10 kalendářních týdnů.

2) Popis a rozsah výkonu AD
2.1. Účast na odevzdání staveniště dodavateli
2.2. Vysvětlivky a objasnění k projektové dokumentaci v průběhu stavby
2.3. Účast na kontrolních dnech stavby nebo jiných jednáních dle výzvy objednatele
2.4. Kontrola dodržování projektové dokumentace při realizaci díla
2.5. Posuzování návrhů na změny a odchylky od projektové dokumentace
2.6. Spolupráce s koordinátorem BOZP
2.7. Posuzování změn závazků (věcně, technicky, finančně u tzv. více či méněprací)
2.8. Projekční řešení malých změn projektové dokumentace (nákresy, náčrty)
2.9. Účast při odevzdání a převzetí dokončeného díla (nebo jeho části)
2.10. Účast na kolaudačním jednání

3. Zásady výkonu AD
3.1. - Výkon AD bude prováděn dle výzvy objednatele nebo zhotovitele akce, provedené
telefonicky , e-mailem či osobně, nebo individuálně dle úvahy zhotovitele
3.2. - Účast zástupce zhotovitele na stavbě nebo jednáních bude vždy dohodnuta min. 2 prac.
dny
předem, dle čas. možností zhotovitele a potřeb realizace stavby
3.3. - O výkonu AD bude učiněn stměný záznam nebo zápis do stav. deníku , eventuelně
samostatně (lze též řešit e-mail. poštou)
3.4. - Objednatel předá vykonavateli AD všechny potřebné podklady, informace a údaje,
nutné pro řádný výkon AD.
3.5. - Zhotovitel se zavazuje vykonávat AD včas, odborně a řádně, dle potřeb objednatele.

                                                                                           strana
                                                        Článek IV
                             Provádění díla, práva a povinnosti smluvních stran

 1) Zhotovitel je zejména povinen:

     a) provést dílo řádně, včas, s veškerou odbornou péčí a za dodržení postupů, které
          odpovídají právním předpisům,

     b) dodržovat při provádění díla ujednání této smlouvy, řídit se podklady a pokyny
          objednatele a vyjádřeními správců sítí a příslušných orgánů státní správy,

     c) provést dílo na svůj náklad a své nebezpečí,
     d) písemně informovat objednatele o skutečnostech majících vliv na plnění smlouvy, a to

          neprodleně, nejpozději následující pracovní den poté, kdy příslušná skutečnost nastane
          nebo zhotovitel zjistí, že by nastat mohla,
     e) upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou povahu věcí převzatých
          od objednatele nebo pokynů daných mu objednatelem k provedení díla, jestliže mohl
          tuto nevhodnost zjistit při vynaložení odborné péče,
     f) účastnit se hodnotících komisí, které organizuje objednatel/zadavatel při administraci
          veřejné zakázky pro realizaci stavebních prací vzešlých na základě této smlouvy o
          dílo.

 2) Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli při provádění díla v nezbytném rozsahu
     součinnost spočívající zejména v předání podkladů pro provedení díla. Podklady pro
     provedení díla je objednatel povinen předat zhotoviteli ve lhůtě pěti dnů ode dne uzavření
     této smlouvy. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele na nevhodnost těchto podkladů,
     jestliže mohl tuto nevhodnost zjistit při vynaložení odborné péče.

 3) Smluvní strany se ve smyslu ust. § 2592 občanského zákoníku dohodly, že zhotovitel
     postupuje při provádění díla samostatně, avšak je vázán příkazy objednatele ohledně
     způsobu provádění díla. V případě, že dílo nelze zpracovat dle požadavků objednatele, je
     zhotovitel povinen o tomto objednatele bezodkladně informovat a navrhnout jiné řešení.
     V případě, že právní předpis (ČSN, technická norma) umožňují dvojí (či vícero) variant
     řešení, je zhotovitel povinen o tomto informovat objednatele s doporučujícím stanoviskem,
     přičemž je při zpracování díla vázán při výběru řešení pokynem objednatele.

4) Případné změny smlouvy budou smluvními stranami sjednány písemnými dodatky k této
     smlouvě o dílo a budou realizovány až po uzavření příslušného dodatku ke smlouvě.
     Nezbytným předpokladem uzavření dodatku ke smlouvě je administrace změny závazku v
     souladu s vnitřním předpisem objednatele č. 16/2016 nebo se zákonem č. 134/2016 Sb., o
     zadávání veřejných zakázek, v platném a účinném znění.

                                                   Článek V
                                                   Cena díla

 1) Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky zhotovitele
     takto:

Část předmětu plnění  Cena bez DPH v Kě DPH 21 %   Cena vě. DPH v Kě
                                                          36.058,00
Projektová            29.800,00          6.258,00
dokumentace pro
provádění stavby

                                 strana
CENA Cl CELKEM     29.800,00  6.258,00  36.058,00

CENA C2- AUTORSKÝ  600,00     126,00    726,00
DOZOR (Kč/hod.)

2) Cena díla uvedená v odst. 1 tohoto článku je cenou nejvýše přípustnou a nelze ji překročit.

3) Odměna za autorský dozor bude zhotoviteli vyplacena dle skutečně odpracovaných a
    objednatelem potvrzených hodin autorského dozoru.

4) Součástí sjednané ceny jsou veškeré práce a dodávky, poplatky a jiné náklady nezbytné
    pro řádné a úplné provedení díla.

5) Nebude-li některá část díla v důsledku sjednaných méněprací, tj. prací, jejichž potřeba se
    v průběhu provádění díla ukázala jako nadbytečná a které zužují rozsah díla, provedena,
    bude cena za dílo snížena, a to odečtením veškerých nákladů na provedení těch částí díla,
    které v rámci méněprací nebudou provedeny. O této změně rozsahu díla změně sjednané
    ceny a poměrném zkrácení příslušných termínů plnění se obě smluvní strany zavazují
    uzavřít písemnou dohodu ve formě dodatku k této smlouvě.

6) V případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, je zhotovitel k ceně díla bez DPH
    povinen účtovat DPH v platné výši. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny ceny
    díla v důsledku změny sazby DPH není nutno ke smlouvě uzavírat dodatek. Zhotovitel
    odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s právními
    předpisy.

7) Smluvní strany se dohodly na tom, že příjemce zdanitelného plnění je oprávněn uplatnit
    institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty ve smyslu § 109a zákona č.
    235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen „zákon o DPH“), pokud
    poskytovatel zdanitelného plnění bude požadovat úhradu za zdanitelné plnění na bankovní
    účet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti příslušné faktury zveřejněn správcem daně
    v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem umožňujícím dálkový přístup). Obdobný
    postup je příjemce zdanitelného plnění oprávněn uplatnit i v případě, že v okamžiku
    uskutečnění zdanitelného plnění bude o poskytovateli zdanitelného plnění zveřejněna
    v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem umožňujícím dálkový přístup) skutečnost,
    že je nespolehlivým plátcem. V případě, že nastanou okolnosti umožňující příjemci
    zdanitelného plnění uplatnit zvláštní způsob zajištění daně podle § 109a zákona o DPH,
    bude příjemce zdanitelného plnění o této skutečnosti poskytovatele zdanitelného plnění
     informovat. Smluvní strany se rovněž dohodly na tom, že v případě, že příjemce
    zdanitelného plnění institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty uplatní a
    zaplatí částku ve výši daně z přidané hodnoty správci daně poskytovatele zdanitelného
    plnění, bude tato úhrada považována za splnění závazku příjemce zdanitelného plnění
    uhradit relevantní část sjednané ceny.

                                                  Článek VI
                                            Platební podmínky

1) Objednatel neposkytuje zálohy.

2) Smluvní strany se dohodly v souladu se zákonem o DPH na hrazení ceny postupně (dílčí
    plnění) na základě dílčích daňových dokladů (faktur). Dnem uskutečnění zdanitelného
    plnění je den předání a převzetí části díla na základě předávacího protokolu. Objednatel je
    povinen uhradit cenu za převzaté dílo ve výši dle čl. V odst. 1 této smlouvy na základě

                                                                                         strana
    faktury vystavené zhotovitelem do 10 kalendářních dnů ode dne oboustranného
    protokolárního předání a převzetí díla (tj. odevzdání díla dle čl. II odst. 5 této smlouvy).

    Cenu C2 za vykonaný autorský dozor uhradí zhotovitel na základě faktury. Fakturace bude
    prováděna měsíčně na částku dle skutečně odpracovaných a objednatelem potvrzených
    hodin autorského dozoru.

3) Splatnost faktury je 15 kalendářních dnů ode dne doručení faktury objednateli. Faktura
    bude obsahovat náležitosti daňového účetního dokladu ust. § 29 podle zákona o DPH,
    náležitosti obchodní listiny podle ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku, číslo smlouvy o
    dílo a datum jejího uzavření, přesnou specifikaci předmětu plnění ve slovním vyjádření,
    označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který má být provedena úhrada, a označení
    osoby, která fakturu vyhotovila včetně podpisu a kontaktního telefonu. V případě, že
    faktura tyto náležitosti nebude splňovat, bude objednatelem vrácena k doplnění bez jejího
    proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti 15 dnů počíná běžet znovu ode dne
    doručení opravené faktury.

4) Povinnost objednatele uhradit převzaté dílo je splněna dnem odeslání úhrady z bankovního
    účtu objednatele.

                                                 Článek VII
                                 Předání díla, vlastnická práva k dílu

1) Zhotovitel splní svou povinnost zhotovit dílo nebo jeho dílčí část jeho řádným a včasným
    dokončením a předáním objednateli v místě plnění a to bez vad a nedodělků.

2) Objednatel je oprávněn převzít řádně zhotovené dílo i před termínem plnění.

3) O předání a převzetí řádně zhotoveného díla nebo jeho části bude sepsán „Protokol o
    předání a převzetí díla“, který podepíší zástupci obou smluvních stran a jehož jedno
    vyhotovení každá ze smluvních stran obdrží. Za den předání a převzetí díla (bez vad a
    nedodělků) se považuje den podpisu protokolu zástupci obou smluvních stran. V případě,
    že při předání díla budou zjištěny vady a nedodělky, bude po jejich odstranění vyhotoven
    Protokol o odstranění vad a nedodělků, prokazující, že vady a nedodělky byly
    v dohodnutém termínu odstraněny a dílo bylo řádně předáno.

4) Objednatel nabývá vlastnické právo k dílu jeho protokolárním převzetím. Nebezpečí škody
    na díle přechází ze zhotovitele na objednatele dnem jeho předání zástupci objednatele na
    základě Protokolu o předání a převzetí díla.

5) Objednatel není dílo povinen převzít, jestliže má ojedinělé drobné vady nebo ojedinělé
    drobné nedodělky i pokud samy o sobě ani ve spojení s jinými nebrání užívání. Zhotovitel
    je povinen tyto vady odstranit v termínu stanoveném objednatelem, popř. dohodou
    smluvních stran.

6) Zhotovitel prohlašuje, že objednatel bude oprávněn jakékoliv dílo, které bude předmětem
    plnění dle této smlouvy (pokud bude naplňovat znaky autorského díla) užít k realizaci
    stavby, dále ke všem formám zveřejnění díla i projektu, včetně propagace, pořizování jeho
    dvourozměrných i trojrozměrných nestavebních rozmnoženin a dalším formám užití, a to
    jakýmkoli způsobem a v rozsahu bez jakýchkoli omezení, a že vůči objednateli nebudou
    uplatněny oprávněné nároky majitelů autorských práv či jakékoli oprávněné nároky jiných
    třetích osob v souvislosti s užitím díla (práva autorská, práva příbuzná právu autorskému,
    práva patentová, práva k ochranné známce, práva z nekalé soutěže, práva osobnostní či
    práva vlastnická aj.). Zhotovitel tímto poskytuje objednateli oprávnění k výkonu práva dílo
    užít ke všem způsobům užití známým v době uzavření smlouvy v rozsahu neomezeném, co
    se týká času, množství užití díla a oprávnění upravit či jinak měnit dílo nebo dílo spojit
    s jiným dílem. Objednatel může svá oprávnění k dílu nebo jeho část postoupit třetí osobě a

                                                                                         strana
    zhotovitel dává k takovému poskytnutí tímto svůj výslovný souhlas. Licence ke všem
    oprávněním objednatele podle této smlouvy je sjednána jako bezúplatná.

7) Zhotovitel nesmí použít výstupy dle smlouvy pro potřeby žádné třetí osoby a ani pro
    vlastní podnikání (s výjimkou vlastní propagace, při níž bude nicméně chránit zájmy
    objednatele např. ve věci utajení částí díla souvisejících s bezpečností objektu, sbírek,
    apod.).

    Zhotovitel je povinen uspořádat si své právní vztahy s autory autorských děl tak, aby
    poskytnutí nebo převodu práv nebránily žádné právní překážky. Zhotovitel není oprávněn
    k provedení jakýchkoliv právních úkonů omezujících užití díla objednatelem nebo
    zakládajících jakékoliv jiné nároky zhotovitele nebo třetích osob než jaké jsou stanoveny
    smlouvou.

8) Zhotovitel je povinen v případě požadavku objednatele před předáním jednotlivých stupňů
    projektové dokumentace provést prezentaci konečné verze kompletní projektové
    dokumentace k ověření, zda je zpracována v souladu se smlouvou, a zapracovat případné
    připomínky objednatele do daného stupně projektové dokumentace.

9) Objednatel je povinen respektovat osobnostní práva autorská a zdržet se užití díla
    způsobem snižujícím hodnotu díla a dodržovat právo na autorské označení.

                                                 Článek VIII
                             Odpovědnost za vady, záruka za jakost díla

1) Zhotovitel poskytuje objednateli zámku v celém rozsahu plnění dle této smlouvy a
    odpovídá za všechny vady, které se vyskytnou na díle v době jeho předání a dále v záruční
    době. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude provedeno v souladu s platnými právními
    předpisy, zejména příslušnými stavebně právními předpisy a dále ČSN, platnými
    technickými normami a touto smlouvou tak, že jej objednatel bude moci použít pro
    přípravu a provádění stavby. Zhotovitel dle § 159 stavebního zákona odpovídá za
    správnost, celistvost, úplnost a bezpečnost stavby provedené podle jím provedeného díla a
    za proveditelnost stavby podle tohoto díla.

2) Záruční doba na dílo je 60 měsíců.

3) Záruční doba počíná běžet oboustranným protokolárním předáním díla zhotovitelem
    objednateli a trvá po celou dobu provádění stavby podle zhotoveného díla a dále po celou
    dobu trvání záruční doby týkající se této provedené stavby. Odpovědnost zhotovitele dle
    stavebně právních předpisů však není dotčena.

4) Zhotovitel neodpovídá za vady díla, které byly způsobeny použitím podkladů převzatých
    od objednatele, a zhotovitel ani při vynaložení veškeré odborné péče nemohl zjistit jejich
    nevhodnost, případně na nevhodnost upozornil objednatele, avšak ten na jejich použití
    trval.

5) Objednatel je povinen oznámit vadu díla zhotoviteli bez zbytečného odkladu poté, co se o
    ní dozvěděl, a to písemně (datovou schránkou, příp. prostřednictvím držitele poštovní
    licence) nebo e-mailem u kontaktních osob zhotovitele. Kontaktní osoby zhotovitele i
    objednatele budou stanoveny v předávacím protokolu o předání a převzetí díla.

6) Zhotovitel je povinen odstranit vadu díla bezodkladně, nejpozději však ve lhůtě stanovené
    objednatelem. Po odstranění vady bude mezi smluvními stranami sepsán protokol, vada je
    považována za odstraněnou nejdříve oboustranným podpisem tohoto protokolu.

                                                  Článek IX
                                                   Pojištění

1) Zhotovitel prohlašuje, že má sjednáno smluvní pojištění na škody způsobené svou
    projektovou a inženýrskou činností u pojišťovny Generali pojišťovna, a.s., na pojistnou
    částku ve výši 10.000.000,00 Kč. Zhotovitel se zavazuje mít pojistnou smlouvu platnou a
    účinnou po celou dobu provádění díla a po celou dobu záruční doby. Kopie pojistné
    smlouvy bude předána objednateli na jeho vyžádání.

                                                   Článek X
                                               Smluvní sankce

1) V případě prodlení zhotovitele s provedením díla řádně a včas podle této smlouvy je
    zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny (části) díla za
    každý den prodlení.

2) Zhotovitel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy:
    jedentisíckorunčeských) za každý započatý den prodlení a vadu díla uplatněnou
    zhotovitelem stavby pro případ prodlení s odstraněním této vady díla v určené lhůtě.

3) Má-li provedené dílo takové vady, za které zhotovitel prokazatelně odpovídá a které
    způsobily nezbytnost vynaložení vícenákladů objednatelem při realizaci stavby podle této
    projektové dokumentace, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši
    10% z těchto prokazatelných a účelně vynaložených vícenákladů. Objednatel je povinen
    zhotovitele o vzniku takových vícenákladů obratem informovat a poskytnout mu veškeré
    podklady, na jejichž základě jsou vícenáklady uplatněny, včetně potřebné součinnosti při
    prošetření vzniku vícenákladů. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele
    na náhradu škody.

4) Objednatel je v případě pozdní úhrady ceny díla povinen zaplatit zhotoviteli úrok
    z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků
    z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky.

                                                  Článek XI
                                          Odstoupení od smlouvy

1) Smluvní strany se dohodly, že odstoupit od této smlouvy lze v případě jejího podstatného
    porušení zhotovitelem. Podstatným porušením této smlouvy se rozumí:

        prodlení zhotovitele s provedením díla delším než 30 kalendářních dnů,
        neprovádění díla zhotovitelem řádným způsobem, přičemž jeho postup nebo dosavadní
        výsledek provádění díla vede nepochybně k prokazatelně vadnému plnění a zhotovitel
        na základě písemného upozornění objednatele neodstranil vadné plnění ani v přiměřené
        lhůtě mu k tomu poskytnuté a oznámené v písemném upozornění,
        neodstranění vady díla zhotovitelem v určené lhůtě, jedná-li se o vadu, za kterou
        zhotovitel odpovídá.

2) Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že je zhotovitel v likvidaci
    nebo s ním bylo zahájeno insolvenění řízení.

3) Odstoupením se smlouva ruší ke dni doručení písemnosti o odstoupení zhotoviteli.

                                                 Článek XII
                                             Zvláštní ujednání
1) Objednatel poskytne zhotoviteli geografická digitální data pro zpracování zakázky. Údaje
    budou poskytnuty za těchto podmínek:

                                                                                          strana 9
    a) Geografická digitální data poskytnutá objednatelem budou použita pouze a výhradně
          pro zpracování předmětné zakázky.

    b) Zhotovitel se zavazuje tato geografická digitální data nešířit jiným subjektům a po
          dokončení zpracování zakázky poskytnutá data uchovat pouze pro účely archivace.

    c) Zhotovitel je oprávněn poskytnutá geografická digitální data použít v tolika kopiích,
          kolik bude potřeba pro zpracování zakázky. K poskytnutí dat subdodavatelům je nutné
         jejich přistoupení k této smlouvě.

    d) Poskytnutá geografická digitální data jsou majetkem objednatele.

2) Za každé jednotlivé porušení povinností stanovených v odst. 1 písm. a) až c) tohoto článku
    smlouvy, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 30 000,- Kč.

                                                 Článek XIII
                                           Závěrečná ustanovení

1) Tato smlouva může být měněna pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními
    stranami.

2) Tato smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, z nichž 2 stejnopisy obdrží objednatel a 1
    stejnopis obdrží zhotovitel.

3) Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly a že tato odpovídá jejich pravé a
    svobodné vůli a byla učiněna vážně, určitě a nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných
    podmínek, což stvrzují svými podpisy. Zhotovitel prohlašuje, že všechny nejasné
    podmínky pro realizaci díla si vyjasnil s objednatelem a bylo mu umožněno i místním
    šetřením.

4) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
    stranami.

5) Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve
    veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou
    povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou
    zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

6) V případě, že některé z ustanovení této smlouvy se ukáže jako neplatné, neúčinné nebo
    nevymahatelné, nedotýká se to platnosti, účinnosti nebo vymahatelnosti ostatních
    ustanovení. Smluvní strany se zavazují, že v takovém případě nahradí neplatné ustanovení
    ustanovením novým, které se bude v nejvyšší možné míře přibližovat smyslu a účelu
    ustanovení neúčinného, neplatného nebo nevymahatelného.

7) Zhotovitel bere na vědomí, že úhrada sjednané ceny díla bude objednatelem zaplacena
    prostřednictvím transparentního účtu, tzn., že veřejnosti budou dostupné informace v jaké
    výši, komu a za jakým účelem byly finanční prostředky z rozpočtu města uhrazeny.

8) Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
    dnem jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu s § 6 odst. 1 zákona č.
    340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
    smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Za
    uveřejnění této smlouvy na Portálu veřejné správy České republiky odpovídá objednatel.
    Zároveň smluvní strany prohlašují, že souhlasí se zveřejněním smlouvy v Registru smluv
    na Portálu veřejné správy České republiky.

9) Objednatel informuje ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
    2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů
    a o volném pohybu těchto údajů (dále jen ,,GDPR“) zhotovitele, že bude v souvislosti

                                                                                         strana 10
s plněním této smlouvy zpracovávat jeho osobní údaje, jeho statutárních orgánů
a kontaktních osob a dále třetích osob, u nichž je zpracování nezbytné pro poskytování
plnění na základě této smlouvy. Zpracování osobních údajů bude objednatelem prováděno
pouze v rozsahu nezbytném pro plnění této smlouvy a po dobu nezbytnou pro plnění této
smlouvy. Podrobné informace o zpracování osobních údajů objednatelem včetně zásad
tohoto zpracování jsou k dispozici na webových stránkách objednatele dostupných z:
https://www.prerov.eu/cs/magistrat/o-magistratu/povinne-informace-dle-zakonu-
gdpr/ochrana-osobnich-udaju-gdpr/

V Přerově dne 2 6. 02. 2019             V Přerově dne 26.2.2019

 I

S^!i'tárpí rpesío r»e

                                        ENERGOPROJEKTA pian s.r.o.

                                        Dluhonská 1350/43, 750 02 Přerov
                                         IČ: 05985005 DIČ: CZ05985005

                                        KS v Ostravě, oddíl C, vložka 70165

                             strana 11
.
Příloha č. 1

                                 KRYCÍ LIST NABÍDKY

pro veřejnou zakázku malého rozsahu zadávanou v souladu s vnitřním předpisem zadavatele
 č. 16/20106, mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění

Zpracování ^ projektové dokumentace s názvem „Oprava podlah - 2.
poschodí, ZŠ Přerov, Velká Dlážka 5______

Zadavatel

název                            Statutární město Přerov

sídlo                            Bratrská 709/34, 750 11 Přerov

—< i                             00301825

 o i                             Ing. Ivana Pinkasová, vedoucí odboru řízení projektů a
                                 investic
Zastoupený

Uchazeč                          ENERGOPROJEKTA pian s.r.o.
obchodní firma/název             Dluhonská 1350/43, 750 02 Přerov
sídlo                            05985005
IČ                               Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 70165
Zapsaný v obchodním
rejstříku                        Fz9gm6g
statutární orgán
osoba zmocněná
telefon, mobil
fax
e-mail kontaktní osoby
ID datové schránky

Příloha č. 1 Krycí list nabídky                                                    Stránka 1 z
                                 CELKOVÁ NABÍDKOVÁ CENA

„Oprava podlah - 2. poschodí,    Nabídková cena  Samostatně   Nabídková
ZŠ Přerov, Velká Dlážka 5“           (bez DPH)        DPH    cena vč. DPH
Projektová dokumentace pro                            21%
provádění stavby                       29 800,-                     Kč
                                                     6258,-      36 058,-
Cena Cl celkem
                                 29 800,-        6258,-          36 058,-

Autorský dozor Kč/hod.           600,-           126,-             726,-

Níže uvedeným podpisem (y) stvrzujeme, že podáváme tuto nabídku
v souladu se Zadávací dokumentací. Prohlašuji, že jsme si před podáním
nabídky vyžádali a vyjasnili všechny potřebné údaje, které jednoznačně
vymezují plnění této veřejné zakázky, v okamžiku podání této nabídky tedy
máme vyjasněná veškerá sporná ustanovení a případné technické
nejasnosti. Tímto současně prohlašujeme, že přijímáme podmínky
zadavatele stanovené v zadávací dokumentaci a tyto jsou nám jasné a
srozumitelné.

datum                            31.1.2019
místo                              Přerov

podpis                                                   ENERGOPROJEKTA pian s.r.o.

                                                         Dluhonská 1350/43, 750 02 Přerov
                                                          IČ: 05985005 DIČ: CZ05985005
                                                         KS v Ostravě, oddíl C, vložka 70165

                                                         otisk razítka

Příloha č. 1 Krycí list nabídky                                         Stránka 2 z