Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1406342: 226A_Nákup pneumatik

Příloha 226A_pneumatiky po VR_Novak-final_po odstoupeni.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        I. Smluvní strany

                   ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO OBRANY

se sídlem:         Tychonova 1, 160 01 Praha 6

jejímž jménem jedná: brigádní generál JUDr. Pavel KŘÍŽ, LL.M., náčelník Vojenské policie

se sídlem:         Rooseveltova 620/23, 160 05 Praha 6

IČ:                60162694

DIČ:               CZ60162694

bankovní spojení: Česká národní banka, Na Příkopě 28, Praha 1

číslo účtu:        6304881/0710

Kontaktní osoba:   npor. Mgr. Jakub BIELY
spojení:           tel. 973 215 627, GSM 606 366 543, fax 973 215 979
e-mail:            logistika5104@seznam.cz
datová schránka:   sd2aifa

Adresa pro doručení koresp                          elství Vojenské policie
                                                    a
                                     160 05 Praha

dále jen „kupující“ na straně jedné

a

PNEUCENTRUM N & N s.r.o.

se sídlem:                  Stará Přerovská 670/8, Holice, 779 00 Olomouc

zapsaná:                    v obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ostravě,

                            oddíl C, vložka 15130

zastoupená:                 Jaroslavem Novákem, jednatelem společnosti

IČ:                         25367463

DIČ:                        CZ25367463

bankovní spojení:           Česká spořitelna, a.s.

číslo účtu:                 5142462/0800

Kontaktní osoba:            Jaroslav Novák

Telefonické, faxové spojení, e-mail, datová schránka: 585 312 074, 585 312 072,

                                                    novakj@pneucentrumnn.cz, aam66g

Adresa pro doručení korespondence: PNEUCENTRUM N & N s.r.o.

                                     Stará Přerovská 670/8

                                     779 00 Olomouc - Holice

dále jen „prodávající“ na straně druhé

uzavírají podle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“)
na veřejnou zakázku, zadanou v ET Tendermarket pod č. T004/16V/00033783, tuto kupní
smlouvu (dále jen „smlouva“).
                                                  II. Účel smlouvy

2.1. Účelem smlouvy je zabezpečení provozuschopnosti služebních motorových vozidel
         Vojenské policie.

                                               III. Předmět smlouvy

3.1. Předmětem smlouvy je:
          a) závazek prodávajícího dodat kupujícímu pneumatiky pro služební motorová vozidla
             Vojenské policie (dále jen „zboží“) způsobem a za podmínek stanovených touto
             smlouvou a umožnit mu nabýt vlastnické právo k tomuto zboží. Veškeré zboží musí být
             předáno v celku najednou.
          b) závazek kupujícího za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou kupní cenu.

3.2. Přesná specifikace a rozsah zboží je uvedena v Příloze č. 1 této smlouvy.

                                                  IV. Kupní cena

4.1. Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších
         předpisů, dohodly na celkové kupní ceně za zboží, specifikované v čl. III. této smlouvy, a to
         ve výši:
                                           204.901,40 Kč, včetně DPH
                     (slovy: dvěstěčtyřitisícdevětsetjednakorunčeskýchčtyřicethaléřů)

4.2. Celková kupní cena zboží bez DPH činí 169.340,00 Kč, sazba DPH 21% činí 35.561,40 Kč.
4.3. Jednotkové kupní ceny zboží (výčet nakupovaného materiálu) jsou uvedeny v Příloze č. 1

         této smlouvy. Takto stanovené kupní ceny vychází z realizovaného výběrového řízení v ET
         Tendermarket č. T004/16V/00033783.
4.4. Jednotkové kupní ceny zboží uvedené v Příloze č. 1 této smlouvy jsou nejvýše přípustnými.
         Prodávající se zavazuje garantovat tyto ceny po celou dobu platnosti této smlouvy.
         Prodávající si je vědom skutečnosti, že jednotkové kupní ceny uvedené v Příloze č. 1 této
         smlouvy nesmí být dále navyšovány, kromě důvodu zákonného zvýšení DPH, o kterém se
         strany dozvěděly až po dni podpisu této smlouvy oběma smluvními stranami.
4.5. Prodávající prohlašuje, že jednotkové kupní ceny jsou sjednány na základě jeho cenových
         podkladů a že jsou jím odsouhlaseny v celém rozsahu předmětu smlouvy a dále, že v takto
         stanovených jednotkových kupních cenách jsou zahrnuty veškeré náklady prodávajícího
         související s dodáním zboží (např. DPH, náklady na dopravu do místa plnění, balné,
         pojištění zboží, clo, apod.). DPH bude účtováno v zákonné výši.
4.6. V případě, že navýšení jednotkových kupních cen uvedených v této smlouvě nebylo
         provedeno z důvodu uvedeného v odst. 4 tohoto článku, má kupující právo prodávajícímu
         tento rozdíl neuhradit.

                                              V. Doba a místo plnění

5.1. Prodávající je povinen odevzdat zboží kupujícímu nejpozději do 15 pracovních dnů od
         nabytí platnosti a účinnosti této smlouvy dle čl. XIII., odst. 13. 5. této smlouvy.

5.2. Místy plnění této smlouvy jsou: VÚ 5104, Rooseveltova 620/23, 161 05 Praha 6 – Dejvice,
         VÚ 7830, Mladoboleslavská 300, 197 00 Praha 9 – Kbely, VÚ 4215, kpt. Jaroše 2269, 390
         03 Tábor a VÚ 3493, Dobrovského 6, 779 00 Olomouc. Konkrétní rozsah a místo plnění je
         specifikováno v Příloze č. 1 této smlouvy.
                                              VI. Dodací podmínky

6.1. Kupující pověřil jako své zástupce k převzetí zboží npor. Mgr. Jakuba BIELEHO, tel. 606
         366 543 a prap. Bc. Lukáše ŠŤASTNÉHO, tel. 602 734 650 (VÚ 5104, Rooseveltova
         620/23, 161 05 Praha 6 – Dejvice), npor. Bc. Roberta JAREŠE, tel. 601 579 489 a o.z.
         Romana MIKUŠE, tel. 724 283 330 (VÚ 7830, Mladoboleslavská 300, 197 00 Praha 9 –
         Kbely), nrtm. Danielu KUNČOVOU, tel. 737 736 977 (VÚ 4215, kpt. Jaroše 2269, 390 03
         Tábor), kpt. Ing. Marka ŠIMÁČKA, tel. 724 006 681 a o.z. Jaroslava TURONĚ, tel. 728
         204 894 (VÚ 3493, Dobrovského 6, 779 00 Olomouc), dále jen „přejímající“.

6.2. Prodávající je povinen zboží odevzdat kupujícímu v pracovních dnech v době od 08:00 do
         14:00 hod., a to po předchozím projednání a odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny
         odevzdání zboží s přejímajícím.

6.3. Prodávající je povinen odevzdat zboží v souladu s ustanovením § 1914 OZ.

6.4. Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží nové, nepoužité, ne starší 24 měsíců u
         osobních pneu a 36 měsíců u terénních pneu a zajistit, aby dodané zboží včetně jeho balení,
         konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo požadavky příslušných platných ČSN.
         Prodávající je povinen doložit doklady prokazující tyto skutečnosti nebo předložit o těchto
         skutečnostech prohlášení. Pro případ pochybnosti o pravdivosti skutečností uvedených
         v prohlášení je prodávající povinen tyto skutečnosti prokázat. Jako nedílnou součást
         dodávky zboží se prodávající zavazuje kupujícímu dodat ke zboží doklady, jež jsou nutné
         k jeho užívání, a to v českém jazyce, zejména dokumentaci ve smyslu
         § 9 odst. 1 a § 10 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
         předpisů.

6.5. Zboží předá prodávající kupujícímu nejpozději v poslední den lhůty plnění v místě plnění,
         které je sjednáno v souladu s čl. V., odst. 5.2. této smlouvy.

6.6. Při předání zboží bude za účasti obou smluvních stran provedena jeho prohlídka. Prohlídku
         zboží za kupujícího provede přejímající. Po provedené prohlídce:

6.6.1. Kupující zboží převezme, nevykazuje-li zboží žádné vady. Za kupujícího převezme zboží
         přejímající. O převzetí bezvadného zboží bude oběma stranami sepsán Protokol o převzetí
         zboží, který podepíší přejímající a zástupce prodávajícího uvedený čl. I. této smlouvy.

6.6.2. Kupující zboží nepřevezme, pokud zboží vykazuje vady nebo odporuje smlouvě (nebude
         dodáno v požadovaném množství, jakosti, druhu a provedení dle této smlouvy nebo nebudou
         dodány doklady a dokumentace ve smyslu odst. 6.4. tohoto článku, jež jsou nutné k užívání
         zboží). V takovém případě se má za to, že zboží nebylo dodáno řádně a prodávající se
         dostává do prodlení s plněním svého závazku a je povinen odevzdat nové zboží náhradním
         plněním. O odmítnutí převzetí vadného zboží bude oběma stranami sepsán Protokol o
         odmítnutí převzetí zboží, který podepíší přejímající a zástupce prodávajícího uvedený čl. I.
         této smlouvy. V Protokolu musí být specifikovány důvody odmítnutí převzetí zboží.

6.7. Předáním zboží prodávajícím kupujícímu se rozumí vyložení zboží prodávajícím v místě
         plnění z dopravního prostředku.

6.8. Prodávající se zavazuje, že při předání zboží bude přítomen zástupce prodávajícího
         oprávněný zastupovat prodávajícího se znalostí českého jazyka, který bude schopen řešit
         případné nedostatky zjištěné při převzetí zboží. V opačném případě přejímající zboží
         nepřevezme.

                                     VII. Platební a fakturační podmínky

7.1. Úhrada ceny za zboží bude provedena bezhotovostně po provedení řádného převzetí zboží
         přejímajícím na základě řádně a bezchybně vystaveného daňového dokladu (dále jen
         „faktura“). Zálohové platby nebudou poskytovány.
7.2. Prodávající je povinen do 10 pracovních dnů od vzniku práva fakturovat (tj. okamžikem
         podpisu Protokolu o převzetí zboží) odeslat kupujícímu ve dvojím vyhotovení fakturu.

7.3. Faktura musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
        ve znění pozdějších předpisů, a podle § 435 OZ. Dále musí faktura obsahovat tyto údaje:

          a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění,

          b) název útvaru, který je přejímajícím.

7.4. K faktuře musí být připojen:

          a) originál Protokolu o převzetí zboží,

          b) dodací list, jehož obsahem bude podrobný a srozumitelný soupis fakturovaného zboží
             dle jednotkové kupní ceny, celková kupní cena bez DPH, sazba DPH a celková kupní
             cena včetně DPH.

7.5. Faktura bude kupujícímu doručena na adresu pro doručování uvedenou v čl. I. této smlouvy.

7.6. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu.

7.7. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu
         kupujícího a jejím směrováním na účet prodávajícího.

7.8. Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj
         nebo doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet
         výtisků. Při vrácení faktury kupující uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného
         vrácení prodávající vystaví fakturu novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet
         původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury kupujícímu.
         Prodávající je povinen novou fakturu doručit kupujícímu do 10 pracovních dnů ode dne
         doručení oprávněně vrácené faktury prodávajícímu. V případě vrácení faktury
         prodávajícímu se kupující nedostává do prodlení s úhradou takto vrácené faktury.

7.9. Budou-li u prodávajícího shledány důvody k naplnění institutu ručení příjemce zdanitelného
         plnění podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
         předpisů, bude kupující při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění
         daně podle § 109a tohoto zákona.

                             VIII. Přechod vlastnictví a odpovědnost za škodu

8.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem převzetí zboží a současně podpisem
         Protokolu o převzetí zboží.

8.2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího současně s nabytím vlastnického práva.

                               IX. Záruka za jakost, vady zboží a reklamace

9.1. Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2099 a násl. OZ.

9.2. Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu § 2113 OZ po dobu 24 měsíců ode dne
         nabytí vlastnického práva ke zboží kupujícím. Záruční doba neběží po dobu, po kterou
         kupující nemůže užívat zboží pro jeho reklamované vady. Smluvní strany se výslovně
         dohodly, že vyskytne-li se v průběhu záruční doby skrytá vada zboží, má se za to, že touto
         vadou zboží trpělo již v době předání.

9.3. Reklamace se uplatňují písemně.

9.4. Prodávající je povinen se k reklamaci písemně vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení.
         Pokud tuto povinnost nesplní, má se za to, že reklamaci uznal za oprávněnou.

9.5. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace.
9.6. O odstranění vady musí být sepsán protokol, který podepisují přejímající a zástupce
         prodávajícího uvedený čl. I. této smlouvy

9.7. V případě, že prodávající neodstraní ohlášené vady ve stanovené lhůtě, kupující může
         nechat tyto vady odstranit třetí osobou a vzniklé náklady následně vyúčtuje prodávajícímu
         odpovědnému za vady.

9.8. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním
         práv z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží a ze záruky za jakost zboží. Kupující
         uplatní svůj nárok na úhradu těchto nákladů písemnou výzvou na adresu prodávajícího pro
         doručování. Prodávající je povinen provést úhradu do 21 dnů od doručení této výzvy.

       X. Smluvní pokuty a úrok z prodlení

10.1.  Prodávající je povinen zaplatit kupujícímu v případě prodlení s odevzdáním bezvadného
       zboží podle čl. VI., odst. 6.3 a 6.4 této smlouvy v termínu uvedeném v čl. V., odst. 5.1. této
       smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové kupní ceny zaokrouhleno nahoru na celé
       desetikoruny za každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku nebo do
       zániku smluvního vztahu. Tím není dotčen čl. XII. smlouvy.

10.2.  V případě porušení povinnosti prodávajícího uvedené v čl. XI., odst. 11.6. nebo 11.9. této
       smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu jednorázovou smluvní pokutu ve výši
       10 000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení. Tím nejsou dotčena ustanovení
       čl. XII. smlouvy.

10.3.  V případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované vady je prodávající
       povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové kupní ceny
       zaokrouhleno nahoru na celé desetikoruny za každý započatý den prodlení, a to až do
       podpisu protokolu o odstranění vady oběma smluvními stranami. Tím není dotčen
       čl. XII. smlouvy.

10.4.  V případě prodlení kupujícího s úhradou faktury je kupující povinen zaplatit prodávajícímu
       úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše
       úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora,
       likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují
       některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob
       podle ustanovení § 1970 OZ.

10.5. Smluvní pokuty a úrok z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.

10.6.  Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda
       a v jaké výši vznikla druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody
       je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut a úroku z prodlení v plné výši.
       Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody v plné výši.

                                               XI. Zvláštní ujednání

11.1. Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

11.2. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou založená se v rozsahu, který nebyl
         modifikován smluvními ujednáními, řídí příslušnými ustanoveními OZ.

11.3. Prodávající prohlašuje, že odevzdané zboží není a nebude zatíženo žádnými právy třetích
         osob. Prodávající odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného
         duševního vlastnictví třetích osob.

11.4. Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn
         některého ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví.

11.5. Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním
         této smlouvy, je český jazyk.
11.6.  Prodávající není oprávněn v průběhu plnění svého závazku podle této smlouvy a ani po jeho
       splnění bez písemného souhlasu kupujícího poskytovat jakékoli informace, se kterými se
       seznámil v souvislosti s plněním svého závazku a podkladovými materiály v listinné či
       elektronické podobě, které mu byly poskytnuty v souvislosti s plněním závazku podle této
       smlouvy, třetím osobám (mimo subdodavatele). Poskytnuté informace jsou ve smyslu
       § 1730 OZ důvěrné.

11.7.  Prodávající podpisem smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
       údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas kupujícímu, jako správci údajů,
       se zpracováním jeho osobních a dalších údajů ve smlouvě uvedených pro účely splnění práv
       a povinností vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu její platnosti a dobu stanovenou pro
       archivaci.

11.8. Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která
         obsahují utajované informace a obchodní tajemství.

11.9. Prodávající není oprávněn zcela ani zčásti postoupit na třetí osobu žádné ze svých práv,
         nároků či pohledávek, ani žádný ze svých závazků plynoucích z této smlouvy a ani tuto
         smlouvu jako celek.

11.10. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami týkající se této smlouvy musí být učiněna
         v písemné formě, není-li v textu smlouvy uvedeno výslovně jinak, a musí být doručena
         osobně proti potvrzení o převzetí nebo prostřednictvím doporučené poštovní zásilky
         s dodejkou na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy. V případě doručení jakékoli
         písemnosti telefaxem nebo e-mailem musí být originál dokumentu v listinné podobě druhé
         straně doručen adresátovi osobně nebo prostřednictvím doporučené poštovní zásilky s
         dodejkou.

11.11. Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak, že písemnost
         se v případě pochybností či nedoručitelnosti považuje za doručenou nejpozději třetím
         pracovním dnem po jejím odeslání na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy, nedoručí-li
         druhá strana písemné oznámení o změně adresy, a to bez ohledu na to, zda se adresát na této
         adrese zdržuje a zásilku vyzvedne. V případě, že smluvní strana odmítne doručovanou
         zásilku převzít, platí den odmítnutí převzetí za den doručení.

                                                XII. Zánik závazků

12.1. Smluvní strany se dohodly, že závazek ze smluvního vztahu zaniká v těchto případech:

          a) splněním všech závazků řádně a včas;

          b) písemnou dohodou smluvních stran spojenou s vzájemným vyrovnáním všech účelně
             vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku smlouvy;

          c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení;

          d) jednostranným odstoupením od smlouvy kupujícím v případě, že prodávající uvedl
             v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly
             mít vliv na výsledek zadávacího řízení nebo porušil čl. XI., odst. 11.6. nebo 11.9. této
             smlouvy;

          e) jednostranným odstoupením od smlouvy ze strany kupujícího v případě, že bude vůči
             prodávajícímu zahájeno insolvenční řízení, v němž nabude právní moci usnesení
             insolvenčního soudu o zjištění úpadku prodávajícího.

12.2. Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ze strany prodávajícího ve
         smyslu § 2002 odst. 1 OZ, se rozumí:

          a) prodlení prodávajícího s odevzdáním bezvadného zboží podle čl. VI., odst. 6.3 a 6.4 této
             smlouvy v termínu uvedeném v čl. V., odst. 5.1. této smlouvy o více jak 10 dní;

          b) nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu plnění dle této smlouvy;
       c) prodlení s odstraněním vad dle čl. IX., odst. 9.5. o více jak 20 dní;

       d) nedodržení ujednání o záruce za jakost dle čl. IX. této smlouvy;

       e) opakované porušení povinností prodávajícího vyplývajících z této smlouvy, přičemž
          opakovaným porušením se rozumí nejméně druhé porušení jakékoliv povinnosti.

                    XIII. Závěrečná ustanovení

13.1. Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích o 8 stranách včetně Přílohy č. 1, z nichž každá má
         platnost originálu. Prodávající a kupující obdrží jeden výtisk.

13.2.  Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými
       písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí.
       V případě změny kontaktních osob nebo osoby přejímajícího nebude vyhotoven dodatek ke
       smlouvě; smluvní strana, u které k takovéto změně došlo, je povinna tuto změnu oznámit
       vhodným způsobem druhé smluvní straně. Účinnost změny nastává okamžikem doručení
       oznámení příslušné smluvní straně.

13.3.  Je-li nebo stane-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to
       ostatních ustanovení, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě
       zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné či neúčinné novým ustanovením platným či
       účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení neplatného či
       neúčinného.

13.4.  Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření
       smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky
       plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem
       smlouvy připojují pod ní své podpisy.

13.5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou.

13.6. Nedílnou součástí smlouvy jsou přílohy:

Příloha č. 1 – Specifikace zboží - 1 strana.

       V Praze dne  2016                       V Olomouci dne   2016

          Náčelník Vojenské policie                 jednatel
brigádní generál JUDr. Pavel KŘÍŽ, LL.M.        Jaroslav Novák
                                                                           Příloha č. 1 ke kupní smlouvě č. 2016/226A

p.č.  Název materiálu            Počet ks bez         s DPH    Cena        celkem s             Počet ks dle místa plnění
                                              DPH za  za 1 ks               DPH
                                                1 ks           celkem bez              VÚ 5104 VÚ 7830 VÚ 3493 VÚ 4215
                                                                  DPH                   Praha Praha Olomouc Tábor

     Celoroční pneu 155/70 R12C  17  940,00 1 137,40           15 980,00   19 335,80   4  5  8   0

1 104N M+S GT Radial

     MAXMILER

3     Celoroční pneu 7,5 R16C    40 2 400,00 2 904,00          96 000,00   116 160,00  0  0  20  20
      Goodyear G90

4     Zimní pneu 225/45 R17 94V  8 2 640,00 3 194,40           21 120,00   25 555,20   0  0  0   8
      Nokian WR D4 XL

6     Zimní pneu 235/55 R17 99V  8 3 340,00 4 041,40           26 720,00   32 331,20   0  8  0   0
      MO Continental TS810

7     Zimní pneu 215/65 R16C     4 2 380,00 2 879,80           9 520,00    11 519,20   0  4  0   0
      106/104T Dunlop SPLT60

      CELKEM:                                                  169 340,00  204 901,40