Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SOD č. SM/2810/2017 - Oprava omitck a nialby společných pmstor chodby. nálčr zábradlí a dodání nových poštovních schránek objektu nám. Krále jiřího z Podčbrad 487/41. Cheb šimna l (celkem 6) SMLOUVA O DÍLO č.j. MUCH 22442/2017 Číslo SM/2810/2017/SOD uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve mění pozdějších předpisů, mezi těmito smluvními stranami: l. objednatelem: město Cheb se sídlem: náměstí Krále jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb IČO: 00253979 DIČ: CZ00253979 Bankovní spojení: kb Cheb č. ú. 528331/0100 v zastoupení: Ing. Pavlom Vančom, vedoucím odboru správy majetku Městského úřadu v Chebu, na základě plné moci dané přílohou č. l Organizačního řádu MěÚ Cheb, Směrnice č. 10/2014 ve znění pozdějších změn - pracovní náplň odboru správy majetku a 2. zhotovitelem: EKOBAU CHEB s.r.o. se sídlem: Horní Dvory, 350 02 Cheb IČO: 29080355 DIČ: CZ29080355 Bankovní spojeni: UniCredit Bank č.ú. 2102480008/2700 jednající prostřednictvím jednatele společnosti: Robertem Penkertem I. Předmět smlouvy l. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele řádně a včas, na svůj náklad a nebezpečí sjednané dílo dle článku II. této smlouvy a objednatel se zavazuje za provedené dílo zaplatit zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek sjednaných v této smlouvě. 2. Zhotovitel provede dílo dle článku JI. této smlouvy s tím, že řádně a včas dodá kompletní stavební práce, včetně stavebních materiálů v rozsahu nutných k provedení díla dle této smlouvy, obecně závazných právních předpisů, ČSN, ČN a ostatních norem. II. Specifikace díla l. Předmětem smlouvy je provedení stavby: ,,Oprava omítek a malby společných prostor chodby, nátěr zábradlí a dodání nových poštovních schránek objektu nám. Krále jiřího z Poděbrad 487/41, Cheb". Podkladem pro uzavření smlouvy je nabídka zhotovitele - položkový rozpočet ze dne 10.03.2017. Předmětem smlouvy jsou rovněž činnosti, práce a dodávky, které nejsou v nabídce zhotovitele obsaženy, ale o kterých zhotovitel věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět měl nebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla dané povahy třeba. Dílo zahrnuje provedení, dodání a zajištěni všech činnosti, prací a služeb, věcí a dodávek4 Strana ] (celkem 6) SOI) č. SM/28 l0/2017 Oprava omitck a inalby společných prostor chodby, náičr zábradlí a dodáni nových poštovních schránek objektu náin. Krále jiřího 7. l'odčbrad 487/41. Cheb Strana 2 (cclkcm 6) nutných k realizaci díla a dále likvidaci vybouraného materiálu provede zhotovitel dle zákona číslo 185/2001 Sb., ve znčni pozdějších předpisů a zákonů navazujících. 2. Zhotovitel prohlašuje, že má pro plněni předmětu díla platné oprávnční (předmčt činnosti je zapsán v obchodním rejstříku) a potřebné zkušenosti sc stavbou tohoto charakteru, potřebné odborníky a kvaliíikaci pro zhotoveni díla, že se dostatečně seznámil s faktickým stavem objektu a nezjistil žádné překážky ani další nesrovnalosti v projektové dokumentaci, vc výkazu výmčr a v nabídkové ceně, které by bránily provedení díla dle uvedené ceny a této smlouvy. Ill. Doba plnění a dodací podmínky l. Zhotovitel se zavazuje dílo řádně provést a protokolárně je předat objednateli ve lhůtě nejpozději do 15.04.2017. 2. Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno jako celek, a to v následujících termínech: Předání staveniště: do 5 dnů od podpisu této smlouvy, nejdříve však dnem uveřejnění smlouvy prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. Zahájení díla: do 3 dnů od předáni staveniště Dokončení díla a jeho protokolárni předání: do 15.04.2017 Kompletním předáním díla se rozumí úplné dokončení předmětu plnění včetně vyklizení staveniště a včetně všech náležitosti, dokladů. certifikátů a revizí, předaných zástupci objednatele s předávacím protokolem. 3. Lhůta plnění bude dohodou smluvních stran upravena v případě nemožnosti plnění z důvodu okolností, které mají bezprostřední vliv na prováděni díla, tj. neplnění závazků objednatele dle této smlouvy, vyšší moc, apod., s výjimkou vadného plnění ze strany zhotovitele díla. Za vyšší moc se uznávají události, ke kterým dojde po podpisu smlouvy a jedná se zejména o stávky, blokády, hrozbu válečného konňiktu, přírodní pohromy, archeologický průzkum a archeologické nálezy. Po dobu trvání okolnosti vyšší moci se povinnosti smluvních stran dočasně přerušují a automaticky se obnovují po jejím zániku. IV. Cena l. Smluvní strany se dohodly na nejvýše přípustné ceně za provedení díla ve výši 113 907,49 KČ bez DPH, DPH 15% ve výši 17086,12 KČ, cena SDPH 130993,61 KČ (slovy: stotřicettisícdevětsetdevadesáttHkomnčeských šedesátjednahaléřů) dle cenové nabídky zhotovitele ze dne 10.03.2017, která je uvedená jako nedílná příloha č. l této smlouvy. 2. V ceně za provedeni díla jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele, které při plnění svého závazku dle této smlouvy vynaloží (zejména náklady na příp. vytýčení sítí, materiál, dopravu, odvoz a uložení odpadu, vybudování, udržování a úklid staveniště, náklady na služby, atesty materiálů, dokumentace skutečného provedení, příp. geodetické zaměřeni pro vklad do katastru nemovitosti atd.). Zhotovitel prohlašuje, že všechny technické, finanční, věcné a ostatní podmínky díla včetně víceprací zahrnul do kalkulace ceny za provedení díla. 'b Strana 2 (celkem 6) SOI) č. SM/2&10/20l7 · Oprava oinKck a malby sm)k'čných prustor chodby. nátčr zábradlí a dodáni nových poštovnich schránek objcktu nám. Krále jiřího z Podčbrad 487/41. Cheb Strana 3 (cclkcm 6) 3. Veškeré práce nad rámec smlouvy, zmčny, doplňky nebo rozšíření, které nejsou součásti díla dle této smlouvy, musí být vždy před realizací písemně objednány a odsouhlaseny objednatelem včetně jejich ocenční. Pokud zhotovitel provede nčktené z tčchto prací bez potvrzeného dodatku této smlouvy, má objednatel právo odmítnout jejich úhradu a cena za jejich provcdcni se stává součástí ceny za provedení díla. 4. Cena za provedení díla je považována za uhrazenou řádně a včas, pokud ke dni splatnosti ceny za provedeni díla, budou penčžni prostředky odepsány z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele, uvedeného v záhlaví této smlouvy. 5. Daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat předepsané náležitosti, je objednatel oprávněn doklad vrátit ve lhůtě do data splatnosti. Zhotovitel je povinen takový doklad opravit, aby splňoval náležitosti dané zákonem. Lhůta pro zaplacení začíná běžet dnem doručení opraveného dokladu. V. Odpovědnost za vady l. Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude prosté vad a nedodělků, bude provedeno ve vysoké kvalitě a bude mít vlastnosti stanovené ČSN, příslušných ON a předpisů platných v době realizace díla. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost díla ode dne řádného protokolárního převzetí díla objednavatelem v délce 36 měsíců a zavazuje se, že v této lhůtě bezplatně odstraní veškeré závady, jejichž odstranění objednatel uplatní. 2. Objednatel je oprávněn reklamovat vady díla u zhotovitele, a to písemnou formou. V reklamaci bude popsána vada díla a termín, do kterého požaduje objednatel závadu odstranit. Objednatel má právo volby způsobu odstraněni důsledku vadného plnění. 3. Zhotovitel se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10. kalendářních dnů ode dne oznámení reklamace, zahájit odstmňování vady díla. Po dobu od nahlášeni vady díla až do řádného odstranění předmětné vady neběží záruční lhůta s tím, že doba přerušení běhu záruční lhůty bude počítána na celé dny. 4. Neodstraní-li zhotovitel oprávněně reklamované vady a nedodělky v dohodnuté lhůtě, a nebo nezahájí-li jejich odstraňování, má objednatel právo zadat provedeni opravy třetí osobě s tím, že náklady na provedenou reklamační opravu budou účtovány na vrub zhotovitele. Zhotovitel se zavazuje cenu zaplatit. 5. Práva a povinnosti ze zhotovitelem poskytnuté záruky za jakost díla nezanikají na předané části díla ani odstoupením kterékoliv ze smluvních stran od této smlouvy. 6. Zhotovitel je povinen odstranit vadu i v případě, kdy neuznává, že za vadu odpovídá. Ve sporných případech nese zhotovitel náklady až do rozhodnutí o reklamaci, soudním znalcem. Na soudním znalci se smluvní strany dohodnou, návrh předkládá objednatel. Náklady za znalečné jdou k tíži té smluvní strany, v jejíž neprospěch bude rozhodnuto. V případě, že zhotovitel odstraňuje vady své dodávky, je povinen provedenou opravu objednateli protokolárně předat. Strana 3 (celkem 6) SOD č. SM'2&|(h2()17 ()i)rava omitck a malby společných proscor chodby. náičr zábradlí a dodáni no\Sch pošlo\nich schráňck o|)icktu nám. Krále jiřího z Podčbrad 487/41. Cheb Strana 4 (celkem 6) VI. Platební podmínky l. Objednatel je povinen zaplatit zhotovitcli cenu díla po jeho řádném provedeni a předáni, a to ve lhůtě stanovené v článku VI. odst. 2. 2. Úhrada za dílo podle této smlouvy bude realizována na základě vystaveného daňového dokladu. Úhrada za dílo bude provedena po protokolárním předání předmětu díla bez zjevných vad a nedodělků, ve které bude provedeno vyúčtováni DPH dle platných předpisů a případné smluvní pokuty a úroky z prodlení. Splatnost daňového dokladu bude 30 dnů. V případě, že do termínu splatnosti daňového dokladu nebudou odstraněny případné závady, prodlužuje se splatnost závěrečného daňového dokladu o dalších 10 dnů od termínu odstraněni poslední závady, uvedené v předávacím protokolu. 3. Úhrada bude provedena bezhotovostně převodem na účet zhotovitele. VII. Smluvní pokuty l. Objednatel je oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu v případě prodlení zhotovitele: a) s terminem dokončení díla, b) s předáním kompletních dokladů nezbytných pro převzetí díla, C) s odstraněním vad a nedodělků oproti lhůtám, jež byly objednatelem stanoveny v protokolu o předání a převzetí díla, d) s odstraněním vad uplatněných objednatelem v záruční době. - výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu a) činí 500 KČ za každý izapočatý den prodlení. - výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu b) činí 500 KČ za každý izapočatý den prodlení. - výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu C) činí 500 KČ za každý izapočatý den prodlení. - výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu d) činí 500 KČ za každý i započatý den prodlcní. - Objednatel je dále oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu za prokazatelné porušeni: - ustanovení o bezpečnosti a ochraně zdraví v průběhu provedení díla, smluvní pokuta činí 300 KČ za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní postih ze zavedeného správního řízení, - ustanovení o ochraně životního prostředí, ochraně přírody a nakládání s odpady, smluvní pokuta činí 300 KČ za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní postih ze zavedeného správního řízení. 2. Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení se zaplacením daňového dokladu zhotovitele objednavatelem dle této smlouvy, má zhotovitel právo uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,01% z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení. 'b l Strana 4 (celkem 6) SOD č. SM/28 10/2017 Oprava omitck a malby společných prostor chodby. náičr zábradlí a dodáni nových poštovnich schránek objcktu nám. Krále jiřího z Podčbrad 487/41. Cheb Sírana S (cclkcm 6) 3. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od data doručení písemné výzvy k zaplacení ze strany oprávněné, a to na účet uvedený ve výzvě. Dodavatel dává výslovný souhlas k eventuelnímu provedeni vzájemného zápočtu. VIII. Kontaktní osoby a doručování ]. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou pro technickou realizaci předmětu smlouvy a odsouhlasení provedených prací na straně objednatele je: Ing. jiří Trojánek (tel. 731 643 644) a na straně zhotovitele: Robert Penkert (tel. 777 739 390) 2. Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou ve věcech smlouvy. dodatků, plateb a faktury na straně objednatele je: Vladimír Havlíček (tel. 605 206 993) a na straně zhotovitele: Robert Penkert (tel. 777 739 390) 3. Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu doručování: - Poštou - faktura a dodatky ke smlouvě - adresa objednavatele i adresa zhotovitele jsou uvedeny v záhlaví této smlouvy. - Osobně - veškeré technické doklady, zápisy atd., vyplývající z vlastní technické realizace akce. Za objednatele i zhotovitele potvrdí převzetí kontaktní osoby, nebo jejich zástupci. - V případě doručování dokumentů se za řádně doručené považují též dokumenty doručené prostřednictvím datové schránky. Doručuje-li se způsobem podle zákona č. 300/2008 Sb., v platném znění, ustanovení jiných právních předpisů upravující způsob doručení se nepoužijí. Dokument, který byl dodán do datové schránky, je doručen okamžikem, kdy se do datové schránky přihlásí osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávněni přístup k dodanému dokumentu. Nepřihlásí-li se tato osoba do datové schránky ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se tento dokument za doručený posledním dnem této lhůty. Takovéto doručeni dokumentu má stejné právní účinky jako doručení do vlastních rukou. 4. Smluvní strany se dohodly, že v případě zrněny sídla či místa podnikání, a tím i adresy pro doručování, budou neprodleně informovat druhou stranu. Strana 5 (celkem 6) " SOl) č. SM/2XlO/20|7 C)pmva omitck a ma|l?y společných proscor chodby. nátčr zábmdli a dodáni nových poštovních schránek ohjckcu nám. Krále jiHho 7. Podčhmd 4&7/41. Cheb šimna 6 (adkcm 6) lX. Obchodní tajemství l. Zhotovitel se 7ävw.újc zachovat mlčcnlivost o všech skutečnostech, které mu při plnění úkolů podle této smlouvy budou svčřeny objcdnatclem, nebo které v rámci plněni této smlouvy zjisti. Povinnost mlčenlivosti trvá i po zrušení či ukončeni této smlouvy a zhotovitel jí může být zproštěn pouze objcdnatdem nebo způsobem stanoveným v zákoně. X. Závěrečná ustanovení : 1. Smluvní strany svým podpisem potvrzuji, že si smlouvu přečetly a souhlasí s jejím obsahem. Dále potvrtuji, že ustanoveni této smlouvy považují za určitá, srozumitelná, a že tato smlouva nebyla podepsána v tísni ani žádnou z jejich podmínek nepovažují za nevýhodnou. 2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávnčnými zástupci obou smluvních stran. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dncm uveřejněni prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti nčktcrých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru smluv. Objednatel se zavazuje realizovat zveřejněni této smlouvy v předmětném registru v souladu s uvedeným zákonem. 3. Smlouva je vyhotovena ve třech stcjnopiscch, z nichž zhotovitel obdrží jeden. Každý stejnopis má právní sílu originálu. 4. V případě neplatnosti nebo neúčinnosti některého ustanoveni této sinlouvy nebudou dotčena ostatní ustanoveni smlouvy. 5. Smluvní strany se dohodly, že promlčecí lhůta k uplatněni práv smluvní strany bude 10 let od doby, kdy mohlo být uplatnčno poprvé. 6. Tuto smlouvu lze měnit, doplňovat a upřesňovat výhradně oboustrannč odsouhlasenými, písemnými a průbčžnč číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou sIn|uvnich stran. k jakýmkoli jiným formám měn než dodatkům této smlouvy případně ústním ujednáním sc nepřihlíži. 7. Smluvní strany výslovnč prohlašuji, že jsou k právnímu jednání zcela svéprávné, že tato smlouva je pr'ojcvem jejich pravé, určité a svobodné vůle a že si tuto smlouvu podrobně přečetly, zcela jednoznačnč porozumčly jejímu obsahu, proti kterému nemají žádných výhrad, uzavírají ji dobrovolně, nikoliv v tisni, pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek a takto ji podcpisuji. 8. Tato smlouva je uzavřena v souladu s ustanovením článku lV. odst. l písm. C) směrnice č. 7/2015 o zadáváni veřejných zakázek městem Cheb a právnickými osobami zňzcnýnii nebo založenými mčstem Cheb, schválené usnesením Rady města Chebu č. RM 79/4/2015 ve znění pozdčjšich předpisů. 9. Ncdílnou součást této smlouvy tvoří příloha: Cenová nabídka zhotovitele ze dne 10.03.2017. Příloha č. l - Cenová nabídka Zhotovitele ze dne 10.03.2017. V Che l V Chebu dne A:...£...2017 Město eb jednatel «OOAU CHEB s.r.o Ing. avol Vančo .%\"( ) ( ',L ve učí odbor $RŇv-y-majctku "c za zhotovitele :h.: Cf"Z"i^ ÍbŠS stského úřa u Chéb ' ', Strana 6 (celkem 6) k -. . _ __ ____ KRYČI LIST ROZP( P" l",,'! . Název slavby Město Chcb BD NKJ 41 - oprava choc' . JKSO scNánok Místo Cheb IČ DIČ Objednatel Město Cňeb 29080355 CZ29080355 Prqjektant EKOBAU CHEB s f o Zhotovitel Zpcacovai Rozpočet Čisto Dne 10 03 2017 Měrné a účelové jednotky Počet ' Náklády l 1 m.j Počet Nák|ady l 1 m j Počet Náklady i 1 m-j. O 0.00 O 0,00 O 0.00 Rozpočtové náklady v CZK A Základni rozp. náklady B Doplňkové náklady C Náklady na umístěni stavby l HSV Dodávky 10 907,30 8 Práce přesčas 0,00 13 Zaňzeni stavemšté 0,00 0,00 2 ,Montáž 31 746,69 9 Bez pevné podf 0,00 14 projektové práce 0,00 0,00 3 PSY Dodávky 28 552,30 10 Kulfumi památka 0,00 15 Uzemni vlivy 0.00 0,00 4 Montáž 42 701,20 11 0,00 16 Provozní vlivy ' 0,00 0,00 i) "M" Dodávky 0,00 17 jiné VRN 113 907,49 6 MontᎠ0,00 i8 VRN z rozpočtu DPH čolkem 17 086.12 7 ZRN (t. l-6) 113 907,49 i2 DN(ř. B-11) 19 VRN (t. 13-18) 0.00 20 HZS 0,00 21 Kompl činnost 0,00 22 Ostatní nákiady projektant, Zhotovitel, Objednatel D Celkem bez DPH DPH % Základ daně snížená 15,0 113 907,49 zákiadni 21.Ô 0,00 " ruz' Připočty· odpočty Dodá zadavatel 0,00 Klouzavá doložka 0,00 zvýhodMni 0,00 ROZPOČET objekt: Zpraccjval Datum 10. 3 2017 Objednatel Méslů Cheb Zhotcvitel CKOBAU CHU, s í :, popis MJ McncIokžesmtví j%ňCoetnkaová C·ena cAkem Hmotnost Místo' Cheb celkem Č. Kód položky HSV Práce a dodávky HSV 42 653,99 3,146 6 Úpravy povrchů, podlahy a osazováni výplni 41 908,40 3,146 T 1 611325421 7 671.30 0.519 Oprava vnitini vápenocementové štukové omítky stropů v 31 006,60 2 612325421 2.611 3 619991001 rozsahu plochy do 10% m2 91.000 84.30 1 865.50 0.011 4 629991011 458,00Ó 67,70 1 365.00 0.006 Opíava vnitřní vápenocemen|ové štukové omítky stěn v 20.50 91.000 27.30 9,43 0,000 Kjzsähu plochy do 10% m2 50.000 226.00 3.16 0.000 Zákryti podlah foúi přůepenou lepicí páskou m2 0,014 9.78 1.37 0.140 4,90 0.000 Zakřyti výplni otvoru a svislých ploch fólii pňlepcnou lepicí 0,014 350.00 736,16 0.000 páskou m2 3.146 234.ÔO 736.16 0,000 997 Přesun sutě 14.000 247.00 14 000 445.00 71 253,50 0.000 5 997013501 Odvoz suti a vybouraných hmot na 9cládku nebo meziskládkw 14.000 6 997013509 48.20 10 362,80 0,372 7 997013801 do 1 km se složením t 51.000 16.000 144.ÓQ 3 458.0Ó 0,042 Příplatek k odvozu suti a vybouraných hmot na skládku ZKD 110.000 54.70 6 230.00 215.00 0.000 1 km přes 1 km ( 1.000 1 000.00 674.80 0.042 poplatek za uloženi stavebního betonovéňo odpadu na 45,000 24.9Ó 32 869,20 0.000 549,000 49.QO skládce (skcádkovné) t 7 344.ÓO 0,126 875.20 998 Přesun hmot 0.012 23 650.00 0.003 8 99801 1002 Přesun hcňot pro budovy zděně v do 12 m 1 000.00 0,111 PSV Práce a dodávky PSV 28 021,50 0.000 767 Konstrukce zámečnické 1 120.50 0,204 26 9Ó1.00 9 767821112 Montáž poštovni schránky zavěšené kus O.Ó45 113 907,49 schránka hstová pozmkovaná 370x330x 100 DI. S-A01 se 0.159 10 553481120 skläpkou kus 3,518 11 767996807 Demontáž poštovních schcánek kus 'b b 783 Dokončovací práce - nátěry 0 12 783225100 Nátěry syntetické ocel. konstrukce zábcadli m2 13 783425511 P Nátěry syntetoke potrubí m . 17 7838R1iO 14 783812191 Nátěry CMějOvé omítek stěn dvojnásobné a lx email a 2x plné tmeléni m2 Dopcava kpt 784 Dokončovací práce - malby a tapety 15 784i2i®9 Oškrábáni mäiby na SchodiŠti O výšce podläži do 5.00 m m2 Dvojnásobné bilě malby ze směsi za sucha dobře 16 7U221109 otémvzdorných na schodiš!i do 5.00 m m2 Celkem