Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16883215: Geometrické zaměření

Příloha RS_es2150001.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Želivská provozní a.s.
                                                                                           K Horkám 16/23

                                                                               102 00 Praha 10 - Hostivař
                                                                                           www.zelivska.cz

                                      OBJEDNÁVKA

                                                               Dodavatel:

Číslo:                ES2150001                                Geomont - Novák s.r.o.
Dodací lhůta:         15.12.2021
Zakázka objednatele:  BI2150001                                Narcisová 2849/6
Útvar číslo:          50300                                    106 00 Praha - Záběhlice
Útvar název:          Útvar údržby
Datum objednávky:     02.01.2021

                                                               IČO: 06424708             DIČ: CZ06424708

Předkládáme Vám tuto objednávku na dodávku a odběr níže uvedené služby/materiálu:

Fakturační adresa:    Želivská provozní a.s., K Horkám 16/23, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Příjemce faktury:     ÚV Želivka, Hulice 106, 257 63 Trhový Štěpánov
Cena dodávky:         88140.00 Kč
Místo dodání          ÚV ŽELIVKA - areál, Hulice 106, 257 63, Trhový Štěpánov
Způsob dodání:

Objednáváme u Vás:
Provedení pravidelného geodetického zaměření jeřábových drah dle plánu GZ v roce 2021 v objektech v areálu ÚV
Želivka, štolového přivaděče a VDJ Jesenice I dle nabídky z 20.12.2020. Fakturace bude prováděna měsíčně dle
potvrzeného předávacího protokolu se seznamem zaměření v konkrétním měsíci.

Fakturu zašlete dvojmo na adresu příjemce faktury (Odběratel na faktuře musí být uveden dle Fakturační adresy). Na

faktuře uveďte splatnost 30 dní.

Na faktuře uveďte číslo objednávky a současně přiložte její podepsanou kopii.

Převzetí prací musí být doloženo podpisem zaměstnance objednatele (předávací protokol nebo zakázka).

Bez výše uvedených náležitostí nebude možné fakturu přijmout a uhradit.

Strany berou na vědomí, že Objednávka v případě hodnoty plnění nad 50 000,-Kč podléhá povinnosti zveřejnění

prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. Zveřejnění v registru smluv zajistí

objednatel. Uveřejněním prostřednictvím registru smluv se rozumí vložení elektronického obrazu textového obsahu

objednávky v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat do registru smluv. Zveřejnění dle zákona

podléhají tato metadata: identifikace smluvních stran, vymezení předmětu smlouvy, cena a datum uzavření smlouvy.

Strany se dohodly, že text označený modrou barvou považují obě strany za neveřejný a v textu určeném pro zveřejnění

v Registru smluv bude takto označený text nahrazen znaky „X“.

Smluvní strany výslovně prohlašují, že informace obsažené v části objednávky určené ke zveřejnění v registru smluv

včetně metadat neobsahují informace, které nelze poskytnout podle předpisů upravujících svobodný přístup k

informacím, a nejsou stranami označeny za obchodní tajemství či za důvěrné, kromě textu označeného dle předchozího

odstavce za neveřejný.

                                      Schválil:

Vyřizuje:  XXXXX XXXXXXXX

Telefon:   XXX XXX XXX

Fax:

E-mail:    XXXXXXXXXXXXXXXXX                                                    XXXX XXXX XXXXX
                                                                               Želivská provozní a.s.

Objednávku převzal (datum a podpis):

           ◼ IČO: 29131804 ◼ DIČ: CZ29131804 ◼ Bankovní spojení: Komerční banka Praha, č. ú. 107-1280550297/0100
             ◼ Tel.: 270 002 500 ◼ Zápis do OR 23. 11. 2012 je veden u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 19766