Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16885191: Dodávka ICT - dovybavení kabinetů a tříd (VZ)

Příloha VZ ICT 2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

uzavřená dle 8 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník mezi následujícími smluvními stranami

Základní škola Strž, Dvůr Králové nad Labem, E. Krásnohorské 2919

se sídlem: E. Krásnohorské 2919, Dvůr Králové nad Labem, PSČ 54401
Ičo: 60154730

DIČ: CZ60154730

zastoupena: Mgr. Šárka Šantrochová

bankovní spojení: — ČSOB, a. s.

číslo účtu: 273878193/0300

(dále jen „kupující“)

a

Chráněná dílna Azorella s.r.o.

se sídlem: Riegrova 345, 544 01 Dvůr Králové nad Labem
IČ: 06113818
DIČ: cz06113818

zapsána v OR vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové ve spisové značce C 39615
zastoupena: Andreou Menclovou
bankovní spojení: Fio banka, a.s.
číslo účtu: 2501644604/2010
(dále jen „prodávající“)

(dále společně jako „smluvní strany“)

Shora uvedené smluvní strany se ve smyslu ustanovení 8 2079 a násl. zákona č. 89/2012, občanský zákoník
(dále jen „občanský zákoník“) ve znění pozdějších předpisů, dohodly na uzavření následující

kupní smlouvy
(dále jen „smlouva“)

čl. I
ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tato smlouva je uzavřena na základě výsledků zadávacího řízení pro veřejnou zakázku malého rozsahu
nedělenou na části na dodávky s názvem „DODÁVKA ICT — DOVYBAVENÍ KABINETŮ A TŘÍD“ (dále jen

„veřejná zakázka“).

Čl. II
PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího za podmínek stanovených touto smlouvou odevzdat
kupujícímu zboží, které je co do technických a funkčních parametrů, účelu použití včetně množství,

specifikováno v příloze č. 1 této smlouvy (dále jen „předmět koupě“), včetně zajištění souvisejících

Strana 128

 

služeb vyspecifikovaných v odst. 5 tohoto článku (dále jen „související služby“) a umožnit kupujícímu
nabýt vlastnické právo k předmětu koupě. Předmět koupě a související služby dohromady tvoří
„předmět plnění“. Kupující se zavazuje předmět plnění převzít a zaplatit prodávajícímu za podmínek
vymezených v této smlouvě kupní cenu.

Prodávající touto smlouvou prodává kupujícímu za vzájemně dohodnutou kupní cenu předmět koupě
specifikovaný v bodu 1 tohoto článku smlouvy, a to se všemi právy a povinnostmi, součástmi a
příslušenstvím. Kupující se zavazuje, že zboží od prodávajícího, a to se všemi právy a povinnostmi,
součástmi a příslušenstvím převezme a zaplatí prodávajícímu dohodnutou kupní cenu.

Prodávající se zavazuje a odpovídá za to, že předmět koupě bude dodán v první jakostní třídě a
sjednaném provedení, bude odpovídat platným právním předpisům, této smlouvě, vě. jejích příloh a
příslušným technickým a kvalitativním normám, a bude vybaven prohlášeními o shodě a příslušnými
atesty. Předmět koupě bude certifikovaný pro použití na území Evropské unie, bude nový, nepoužitý,
v originálním balení.

Prodávající je povinen dodat s předmětem koupě ke každému předmětu koupě veškerou dokumentaci
včetně návodu k obsluze v českém jazyce, a to ve formě listinné, tak případně i elektronické na CD;
bez této dokumentace není kupující povinen předmět koupě převzít.

Prodávající je v rámci plnění této smlouvy povinen provést instalaci předmětu koupě, stejně jako provést
jeho uvedení do provozu a záruční servis po dobu celé záruční lhůty dle čl. VII. této smlouvy v rozsahu
stanoveném výrobcem včetně oprav, dodávky náhradních dílů, resp. pravidelných technických
prohlídek; bližší vymezení souvisejících služeb je součástí přílohy č. 1 této smlouvy.

ČI. 1
DODACÍ PODMÍNKY, DOBA PLNĚNÍ

Místem plnění je sídlo kupujícího uvedené v záhlaví této smlouvy. Prodávající je povinen dodat předmět
koupě na místo plnění dle pokynů kupujícího, kde provede i instalaci.

Prodávající se zavazuje odvézt a podle příslušných právních předpisů ekologicky zlikvidovat veškerý
odpad pocházející z obalových materiálů, ve kterých bude předmět koupě dodáván.

Kupující se zavazuje, že poskytne prodávajícímu součinnost potřebnou k řádnému a včasnému
odevzdání předmětu koupě, včetně instalace, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy. Prodávající se
zavazuje při plnění této smlouvy dodržovat veškeré interní předpisy kupujícího, jakož i podmínky
pro pohyb v místě odevzdání předmětu koupě, se kterými bude prodávajícím předem seznámen.

Prodávající je povinen odevzdat kupujícímu předmět koupě, včetně jeho instalace a uvedení do provozu,
nejpozději do 30. 6. 2021. Prodávající je povinen oznámit kupujícímu termín zahájení dodávky předmětu
koupě nejméně 5 (pět) dní předem.

Předmět koupě se považuje za odevzdaný jeho převzetím kupujícím bez vad po jeho nainstalování,
uvedení do provozu a seznámení s obsluhou v místě plnění a podpisem předávacího protokolu
kupujícím. Pokud nebude splněna jakákoliv z podmínek uvedených v tomto odstavci, kupující není
povinen zboží převzít. Jedno vyhotovení předávacího protokolu zůstane kupujícímu a druhé vyhotovení
bude předáno prodávajícímu.

Prodávající je povinen upozornit kupujícího na jakékoli vady předmětu koupě (včetně vad právních),
které předmět koupě při předání kupujícímu má a o nichž prodávající ví či musí vědět. Kupující není
povinen převzít předmět koupě, pokud vykazuje jakékoliv vady, a to i takové, které samy o sobě ani
ve spojení s jinými nebrání v jeho řádném a bezpečném užívání. Pokud se kupující rozhodne převzít
předmět koupě svadami, vady zjištěné při předání předmětu koupě zapíší smluvní strany
do předávacího protokolu. Pokud kupující předmět koupě odmítne převzít, v předávacím protokolu
uvede, že předmět koupě nepřejímá a specifikuje vady, pro které předmět koupě nepřevzal.

Pokud kupující převzal předmět koupě s vadami, prodávající je povinen zahájit odstraňování vad

do 24 hodin od podpisu předávacího protokolu a odstranit je ve lhůtě sjednané v předávacím protokolu,
a nebude-li v něm lhůta sjednána, ve lhůtě do 7 dnů.

Strana2z8

 

 

Po odstranění vad, pro které odmítl kupující předmět koupě převzít nebo se kterými byl předmět koupě
převzat, se opakuje přejímací řízení dle podmínek stanovených výše v tomto článku smlouvy v nezbytně
nutném rozsahu, když povinnost prodávajícího odevzdat předmět koupě je v takovém případě splněna
až po odstranění poslední vady. Převzetím předmětu koupě s vadami nebo odmítnutím převzetí
předmětu koupě s vadami ze strany kupujícího nejsou dotčeny jeho nároky vzniklé v souvislosti
s vadným plněním a z odpovědnosti prodávajícího za újmu.

ČI. IV.
PŘECHOD VLASTNICKÉHO PRÁVA A NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI

Vlastnické právo a nebezpečí škody na předmětu koupě přecházejí na kupujícího okamžikem odevzdání
předmětu plnění kupujícímu za podmínek uvedených v předchozím článku této smlouvy.

ČI. V.
KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena za celý předmět plnění dle této smlouvy činí

218 540Kč bez DPH
(slovy: Dvěstěosmnácttisícpětsetčtyřicet korun českých bez daně z přidané hodnoty)

výše DPH 21% odpovídá částce 45 894 Kč
(slovy: čtyřicetpěttisícosmsetdevadesátětyři korun českých)

celkem 264 434Kč včetně DPH
(slovy: dvěstěšedesátětyřitisícčtyřistatřicetčtyři korun českých včetně DPH)

Podrobná kalkulace kupní ceny včetně jednotkových cen za předmět koupě je uvedena v příloze č. 1 této
smlouvy. Výše uvedená kupní cena předmětu plnění je sjednávána jako konečná, nejvýše přípustná
a nepřekročitelná, zahrnující veškeré činnosti, k nimž je kupující dle této smlouvy povinen, zejména
odevzdání předmětu koupě do místa plnění vč. dopravy, balné, manipulace, instalace, záručního servisu
a uvedení do provozu.

Cena nebude měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním
měnám či v souvislosti s jinými faktory s vlivem na měnový kurz a stabilitu měny. Jediná přípustná
výjimka je změna sazby DPH.

Prodávající odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty bude stanovena v souladu s platnými
právními předpisy. V případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, je prodávající ke kupní ceně
bez DPH povinen účtovat DPH v platné výši. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny kupní ceny
včetně DPH v důsledku změny sazby DPH není nutno ke smlouvě uzavírat dodatek.

Zálohové platby nebudou poskytovány.

Smluvní strany sjednávají, že úhrada kupní ceny bude zaplacena na základě faktury po odevzdání
předmětu koupě podle čl. lil bod 5 této smlouvy.

Sazba DPH za celou kupní cenu bude součástí řádného daňového dokladu — faktury dle tohoto článku.

Ujednání o závazku poskytovat kupujícímu záruční servis po dobu celé záruční lhůty uvedené v čl. VII
odst. 1 této smlouvy tím není dotčeno.

Podkladem pro zaplacení kupní ceny bude prodávajícím vystavený a kupujícímu řádně doručený daňový
doklad, který bude mít náležitosti daňového dokladu dle platných právních předpisů (dále jen „faktura“).
Prodávající je oprávněn vystavit fakturu až po odevzdání celého předmětu plnění dle této smlouvy, a to
bez vad. Přílohou každé faktury (alespoň v kopii) bude předávací protokol.

Lhůta splatnosti faktury činí 14 (čtrnáct) kalendářních dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. Stejná
lhůta splatnosti platí i při placení jiných plateb (smluvních pokut, úroků z prodlení, náhrady škody apod.).

Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost nebo bude-li chybně
vyúčtována cena nebo DPH, je kupující oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit

Strana3z8

 

10.

11.

12.

prodávajícímu k provedení opravy s vyznačením důvodu vrácení. Prodávající provede opravu vystavením
nové faktury. Odesláním vadné faktury zpět prodávajícímu přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá
lhůta splatnosti běží opět od počátku ode dne doručení nově vyhotovené faktury kupujícímu.

Závazek kupujícího zaplatit fakturu je splněn okamžikem, kdy částka odpovídající ceně předmětu koupě
dle příslušného daňového dokladu bude připsána na účet prodávajícího.

Prodávající prohlašuje a zavazuje se za to, že po dobu účinnosti této smlouvy bude dodržovat povinnosti
vyplývající pro něho z právních předpisů upravujících povinnosti ve vztahu k dani z přidané hodnoty,
zejména zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

Kupující je oprávněn provést úhradu DPH přímo na účet správce daně prodávajícího a prodávající s tímto
souhlasí, jestliže:

a) prodávající bude ke dni uskutečnění zdanitelného plnění evidován jako nespolehlivý plátce
ve smyslu zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, nebo

b) kupní cena či její část bude hrazena bezhotovostním převodem na účet prodávajícího vedený
poskytovatelem platebních služeb mimo tuzemsko, nebo

c) kupní cena či její část bude hrazena bezhotovostním převodem avšak na jiný účet prodávajícího,
než který je správcem daně zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, a pokud úplata
za toto plnění překračuje dvojnásobek částky podle zákona upravujícího omezení plateb
v hotovosti, při jejímž překročení je stanovena povinnost provést platbu bezhotovostně.

ČI. VI.
PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Kupující je oprávněn kontrolovat plnění této smlouvy prodávajícím.
Kupující pro předmět koupě a jeho instalaci vyčlení vyhovující prostory.

Kupující se zavazuje umožnit přístup určeným pracovníkům prodávajícího do místa plnění za účelem
splnění této smlouvy a dále pak za účelem následných oprav a servisních prací.

Prodávající je povinen informovat kupujícího o všech okolnostech majících vliv na řádnou a včasnou
realizaci předmětu plnění.

Prodávající se za podmínek stanovených touto smlouvou, a v souladu s pokyny kupujícího
a při vynaložení veškeré potřebné odborné péče, zavazuje v případě plnění předmětu této smlouvy:

a) jako osoba povinná dle 8 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě,
spolupůsobit při výkonu finanční kontroly, mj. umožnit přístup i k těm částem nabídek, smluv a
souvisících dokumentů, které podléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů (např. obchodní
tajemství, utajované skutečnosti), a to za předpokladu, že budou splněny požadavky kladené
právními předpisy (např. zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád);

b) | zajistit archivaci dokumentů o plnění smlouvy, a to zejména uchování účetních záznamů a dalších
relevantních podkladů (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty) souvisejících s předmětem plnění smlouvy, po dobu stanovenou právními předpisy.

Prodávající zajistí plnění těchto povinností rovněž svými subdodavateli.

ČI. VII.
ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

Prodávající odpovídá za veškeré vady předmětu koupě, které má předmět koupě v okamžiku jeho
předání a převzetí kupujícím, a to bez ohledu na to, vjakém rozsahu provedl kupující prohlídku
předmětu koupě po odevzdání a kdy mohly být vady zjištěny, to vše za podmínky, pokud kupující oznámil
vadu v záruční době dle této smlouvy.

Prodávající se zavazuje, že si předmět koupě po dobu trvání záruční doby v délce uvedené v příloze č. 1
této smlouvy zachová vlastnosti sjednané ve smlouvě, resp. v případě, že určitá vlastnost nebyla
ve smlouvě sjednána, vlastnosti obvyklé s ohledem na účel užívání. Záruka se vztahuje na specifikovanou
část a součást předmětu koupě. Uvedená záruční doba se poskytuje také na práce a ty části předmětu

Strana4z8

 

10.

11.

22.

13.

koupě, které se stanou součástí předmětu koupě v důsledku provedení záručních oprav (tj. na vyměněné
náhradní díly apod.).

Záruční doba začne běžet dnem odevzdání předmětu koupě kupujícímu dle čl. III této smlouvy.

Záruční servis poskytnutý prodávajícím kupujícímu v záruční době v sídle kupujícího (nebude-li kupujícím
stanoveno jinak) na celý předmět koupě pokrývá veškeré náklady na náhradní díly, cestovné a práci
servisních techniků; prodávající zajistí dostupnost servisního technika od 8.00 hodin do 16.00 hodin pět
pracovních dnů v týdnu. Záruční servis bude poskytován minimálně v rozsahu doporučovaným výrobci
předmětu plnění.

Záruční doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže předmět koupě nebo jeho část užívat pro vady,
za které prodávající odpovídá. V případě převzetí předmětu koupě s vadami dle čl. III této smlouvy
záruční doba neskončí dříve než ve lhůtě uvedené v příloze č. 1 této smlouvy ode dne odstranění
poslední vady zjištěné při převzetí předmětu koupě s vadami.

Prodávající neodpovídá za vady, které byly po odevzdání předmětu koupě způsobeny kupujícím, třetími
osobami, běžným opotřebením předmětu koupě či vyšší mocí.

Kupující je povinen každý výskyt vady na předmětu koupě zjištěný v záruční době bez zbytečného
odkladu po jejím zjištění, nejpozději však do konce záruční doby, písemně poštou, e-mailem či e-mailem
se zaručeným elektronickým podpisem oznámit prodávajícímu, přičemž v oznámení vadu popíše.
Kupující je oprávněn požadovat odstranění vady jedním z dále uvedených způsobů.

V případě, že bude předmět koupě v době předání, nebo následně po dobu záruční doby vykazovat
jakékoliv vady, je kupující oprávněn požadovat:

a) odstranění vad dodáním nového předmětu koupě, resp. jeho části bez vad;

b) odstranění vad opravou předmětu koupě, resp. jeho části v případě, že se jedná o vady
odstranitelné;

c) | přiměřenou slevu z kupní ceny;

d) odstoupení od smlouvy.

Volba mezi uvedenými nároky náleží výlučně kupujícímu, který je povinen svou volbu oznámit
prodávajícímu bez zbytečného odkladu po oznámení vad.

Prodávající je povinen bezodkladně po obdržení reklamace tuto reklamaci, jakož i provedení opravy,
příp. jiný nárok zvolený kupujícím dle předchozího odstavce kupujícímu písemně potvrdit, přičemž
prodávající nastoupí k odstranění takové vady v pracovní dny v pracovní době od 8.00 do 16.00 hodin,
nejpozději však do 24 hodin od uplatnění reklamace v pracovní dny.

Prodávající se zavazuje odstranit vady reklamované v záruční době v zákonné lhůtě 30 (třicet) pracovních
dnů ode dne uplatnění reklamace kupujícím.

Reklamaci lze uplatnit nejpozději do posledního dne záruční doby, přičemž i reklamace odeslaná
kupujícím v poslední den záruční doby se považuje za včas uplatněnou. Smluvní strany dohodou vylučují
použití ustanovení $ 2112 občanského zákoníku a sjednávají výslovně, že kupující je oprávněn
reklamovat kteroukoliv vadu předmětu koupě kdykoliv po dobu záruky bez ohledu na to, kdy vadu zjistil,
přičemž jeho nároky z odpovědnosti prodávajícího za vady nejsou nikterak omezeny případným
opožděným oznámením vad prodávajícímu.

Neodstraní-li prodávající ve stanovené lhůtě vadu sám, je kupující dle své volby oprávněn:

a) jedná-li se o vadu odstranitelnou, nadále požadovat odstranění vady kterýmkoli způsobem, nebo

b) požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

c) odtéto smlouvy odstoupit, a to buď v celém rozsahu, nebo pouze v části týkající se vadného
předmětu koupě, nebo

d) zajistit odstranění vady třetí osobou, přičemž náklady na odstranění takové vady nese prodávající.
Prodávající je povinen uhradit náklady se lhůtou splatnosti 14 (čtrnácti) dnů po předložení
vyúčtování kupujícím.

Vznikne-li spor o oprávněnost reklamace, má kupující právo zajistit znalecký posudek nezávislého

soudního znalce, který určí, zdali se jedná o vadu, kterou měl předmět koupě v době odevzdání

kupujícímu a/nebo záruční vadu nebo nikoliv. Konstatuje-li znalecký posudek, že se jedná o vadu, kterou

Strana5z8


14.

měl předmět koupě v době odevzdání kupujícímu a/nebo o záruční vadu, uhradí náklady na vyhotovení
znaleckého posudku prodávající, v opačném případě nese tyto náklady kupující. Vyjádření znalce je
pro obě smluvní strany závazné.

Smluvní strany dohodou vylučují použití ustanovení $ 2103 a $ 2111 občanského zákoníku.

ČI. VIII.
SMLUVNÍ SANKCE

Smluvní strany si sjednávají smluvní pokuty ve prospěch kupujícího:

a) za prodlení prodávajícího s termínem plnění dle této smlouvy, a to ve výši 0,5 % z kupní ceny
bez DPH za každý, byť započatý, den prodlení;

b) | pro případ nedodržení časových a věcných podmínek při odstraňování vad v rámci záruční doby
dle výše uvedených ustanovení ve výši 0,5 % z kupní ceny bez DPH za každou takovou jednotlivou
vadu a za každý, byť započatý, den prodlení prodávajícího s řádným odstraněním vady; bude-li lhůta
překročena z důvodů, které prodávající prokazatelně nezavinil, je kupující oprávněn smluvní pokutu
prominout na základě písemné žádosti prodávajícího;

V případě prodlení kupujícího se zaplacením kupní ceny je prodávající oprávněn účtovat nejvýše zákonný

úrok z prodlení.

Úrok z prodlení, resp. smluvní pokuta, jsou splatné do 30 (třiceti) kalendářních dnů od data, kdy byla
povinné straně doručena písemná výzva k jejich zaplacení oprávněnou stranou, a to na účet oprávněné
strany uvedený ve smlouvě.

Ustanovením o smluvní pokutě není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plném
rozsahu.

ČI. IX.
DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY A ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Tato smlouva nabývá účinnosti dnem, kdy je uveřejněna v registru smluv, a je uzavírána na dobu určitou
do okamžiku splnění závazku obou smluvních stran dle této smlouvy.

Smlouvu je možné ukončit písemnou dohodou smluvních stran.

Prodávající je od smlouvy oprávněn odstoupit pouze v případě prodlení kupujícího se zaplacením kupní
ceny delším než 90 (devadesát) kalendářních dní.

Kupující je nad rámec zákonné úpravy a vedle jiných ustanovení této smlouvy oprávněn odstoupit
od smlouvy při podstatném porušení této smlouvy prodávajícím, přičemž za podstatné porušení této
smlouvy ze strany prodávajícího se považuje:

a) prodlení prodávajícího s dodáním předmětu koupě nebo realizací jakékoli související služby

(tj. instalace, uvedení do provozu) delší než 30 (třicet) dnů, nebo
b) | jakékoli opakované porušení této smlouvy, a

c) případ, kdy výdaje vzniklé kupujícímu na základě této smlouvy budou kontrolním subjektem
označeny za nezpůsobilé.

d) | vůči prodávajícímu bude zahájeno insolvenční řízení a/nebo vstoupí do likvidace.
Odstoupení musí mít písemnou formu a je účinné ode dne doručení druhé smluvní straně.

V případě odstoupení od smlouvy má kupující právo rozhodnout se, zda si již dodaný předmět koupě
ponechá, nebo jej celý, nebo jeho část, vrátí prodávajícímu. Kupující se zavazuje o zvoleném nároku
informovat kupujícího, a to nejpozději do 5 (pěti) od odstoupení, jinak se má za to, že kupující se rozhodl
si předmět koupě ponechat. V případě, že je předmět koupě, resp. jeho část vrácena prodávajícímu, je
prodávající povinen vrátit kupujícímu příslušnou část kupní ceny.

Odstoupením od smlouvy zůstávají nedotčena ustanovení této smlouvy o náhradě škody, smluvních
pokutách, dále ustanovení o odpovědnosti prodávajícího za vady díla, o záruce a záruční době, o řešení

Strana6z8

 

10.

sporů či jiná ustanovení, která podle projevené vůle smluvních stran nebo vzhledem ke své povaze mají
trvat i po ukončení smlouvy.

Pro odstoupení od smlouvy platí příslušná ustanovení občanského zákoníku, s vyloučením ustanovení
8 1765 a 5 1766.

I.X.
ODPOVĚDNÉ OSOBY

< E

Na straně prodávajícího je osobou odpovědnou pro účely plnění této smlouvy ustanoven: Martin
Kubelka, tel.: +420 735 179 578, e-mail: kubelka Aazorella.cz. Tuto osobu je možno změnit písemným
sdělením kupujícímu spolu s uvedením jména nové kontaktní osoby a jejích kontaktních údajů tak, aby
tato změna nenarušila plynulost poskytovaných služeb. Pro vyloučení pochybností smluvní strany
výslovně sjednávají, že tato kontaktní osoba není oprávněna smlouvu jakkoliv měnit či ukončit.

Na straně kupujícího je osobou odpovědnou pro účely poskytování součinnosti ustanoven/a:
Mgr. Zdeněk Balek, tel.: +420 732 833 759, e-mail: balekzsstrz.cz. Tuto osobu je možno změnit
písemným sdělením prodávajícímu spolu s uvedením jména nové kontaktní osoby a jejích kontaktních
údajů. Pro vyloučení pochybností smluvní strany výslovně sjednávají, že tato kontaktní osoba není
oprávněna smlouvu jakkoliv měnit či ukončit.

ČI. XI.
ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Tato kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními
občanského zákoníku a zákona o veřejných zakázkách. Veškeré spory mezi smluvními stranami vzniklé
z této smlouvy, nebo v souvislosti s ní, budou řešeny, pokud možno nejprve smírně. Nebude-li smírného
řešení dosaženo, budou spory vyřešeny v soudním řízení před obecnými soudy České republiky.

Smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými číslovanými dodatky, a to pouze v těch
částech, které nemají vliv na podmínky předmětného zadávacího řízení. Podstatná změna kupní smlouvy
není přípustná. Za podstatnou změnu kupní smlouvy jsou považovány zejména změny zadávacích
podmínek a změny v předmětu plnění, technické specifikaci nebo v obchodních a platebních
podmínkách), které by mohly mít vliv na okruh potenciální dodavatelů.

Pokud vyjde najevo, že některé ustanovení této smlouvy je neplatné, nemá tato skutečnost vliv
na platnost smlouvy jako celku a strany se zavazují neprodleně se dohodnout na změně této smlouvy,
která bude směřovat k řádnému provedení záměrů obsažených v takovém ustanovení.

Prodávající bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním svých identifikačních údajů a dalších údajů
uvedených v této smlouvě, včetně ceny za předmět plnění.

Prodávající bez jakýchkoliv výhrad výslovně uvádí, že všechny informace, které poskytne kupujícímu
v souvislosti s touto smlouvou nebo příslušnými kupními smlouvami, nejsou informace důvěrné
ve smyslu občanského zákoníku.

Kupující nenese odpovědnost za jakoukoli škodu vzniklou v souvislosti s uveřejněním či použitím
informací, které byly poskytnuty prodávajícím v souvislosti s touto smlouvou.

Prodávající prohlašuje, že plněním závazků dle této smlouvy nezasahuje do práv duševního vlastnictví
třetích osob.

Prodávající není oprávněn postoupit jakoukoliv svoji pohledávku, a to ani část pohledávky, za kupujícím,
která vznikne na základě a/nebo v souvislosti s touto smlouvou, ani svoje smluvní postavení z této
smlouvy (postoupení smlouvy), na třetí osobu.

Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každý bude považován za prvopis. Kupující
obdrží jeden stejnopis této smlouvy, prodávající obdrží jeden stejnopis této smlouvy.

Nedílnou součástí této smlouvy je:
Příloha č. 1— Specifikace předmětu plnění;

Strana7z8

 

11. V případě rozporu textu této smlouvy s textem některé z příloh, má přednost text této smlouvy.

12. Kupující s ohledem na řádné a transparentní nakládání s veřejnými prostředky zveřejňuje uzavřené
smlouvy. Smluvní strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy a berou na vědomí, že tato smlouva může
být zveřejněna v registru smluv včetně všech údajů uváděných v této smlouvě a souhlasí s tímto
zveřejněním včetně veškerých případných osobních údajů všech osob uváděných ve smlouvě.

13. Na důkaz toho, že smluvní strany s obsahem této smlouvy souhlasí, rozumí jí a zavazují se k jejímu plnění,

připojují své podpisy.

Kupující:

/ i
ve ME KPL dne 11 4:2724

Základní škola Strž, Dvůr Králové nad Labem,
E. Krásnohorské 2919

Mgr. Šárka Šantrochová

ředitelka

Přílohy:

1. Specifikace předmětu zakázky, cen a záruk

Prodávající:

Ve Dvoře Králové nad Labem dne 10.5.2021

Chráněná dílna Azorella s.r.o.

Riegrova 345, 544 01 Dvůr Králové nad Labem
Andrea Menclová

jednatelka

Strana8z8