Textová podoba smlouvy Smlouva č. 23149601: S-1027/00874647/2022

Příloha RD_S_1027_00874647_2022_Maso Jičín.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová smlouva k veřejné zakázce „Opravy drobného charakteru II, r. 2014“ 
 
Rámcová smlouva k veřejné zakázce „Opravy drobného charakteru II, r. 2014“ 
 

  R Á M C O V Á   D O H O D A 
č. S-1027/00874647/2022
uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „NOZ“), na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem 

„Rámcová dohoda o dodávkách masa a masných výrobků“

Smluvní strany: 

Objednatel:		Dům Seniorů Mladá Boleslav, poskytovatel sociálních služeb
se sídlem: 		Olbrachtova 1390, 293 01 Mladá Boleslav 
zastoupená:		Ing Světlanou Kubíkovou, ředitelkou
IČ:			00874647
(dále jen jako „objednatel“) 

a

Dodavatel:            	Maso Jičín s.r.o.                             
se sídlem: 	       	Konecchlumského 1075, 506 01 Jičín 
IČ:	                   	48168408 
DIČ:		       	CZ48168408
Bankovní spojení : 	430852/0800 Česká spořitelna, a.s.
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, odd. C, vložka 4141
(dále jen jako „dodavatel“) 
(objednatel a dodavatel dále společně jako „smluvní strany“ a každý z nich jednotlivě jako „smluvní strana“)

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto rámcovou dohodu o dodávce masa a masných výrobků (dále jen „rámcová dohoda“): 

Článek I. 
Preambule 

1.1	Smluvní strany prohlašují, že pokud tato rámcová dohoda nestanoví jinak, bude postupováno v souladu s příslušnými ustanoveními NOZ a v souladu s dalšími právními předpisy, které se vztahují na předmět rámcové dohody. 

Článek II. 
Předmět rámcové dohody 

2.1	Tato rámcová dohoda upravuje podmínky týkající se jednotlivých Objednávek na dodávku masa a masných výrobků (dále jen “Objednávky“). Akceptací konkrétní Objednávky dojde mezi objednatelem a dodavatelem k uzavření dohody o dodávce masa a masných výrobků (dále jen „dodávka“).

2.2	Předmětem plnění rámcové dohody jsou dodávky masa a masných výrobků, které spočívají v jejich dodání.

2.3 	Dodavatel se podpisem této rámcové dohody zavazuje dodávat pro objednatele maso a masné výrobky blíže specifikované v odst. 2.2 rámcové dohody, kdy podmínky dodávek masa a masných výrobků jsou vymezeny v odst. 2.4 rámcové dohody a objednatel se zavazuje platit dodavateli za řádné dodání dohodnutou smluvní cenu.

2.4	Smluvní strany se dohodly na těchto podmínkách plnění předmětu rámcové dohody:

a) Objednatel je oprávněn zadávat dílčí Objednávky buď písemně, nebo telefonicky, nebo prostřednictvím e-mailových zpráv oprávněných osob. Oprávněnou osobou k zadání Objednávky je vedoucí stravovacího úseku domova Brigita Žáková, v případě její nepřítomnosti pak zástupce ředitele, ekonomka Helena Najmanová. Objednávky od jiných, než oprávněných osob není dodavatel oprávněn přijmout.

b) Součástí každé Objednávky musí být minimálně:
· druh a počet požadovaných potravin, popř. specifické požadavky na kvalitu,
· maximální možná předpokládaná cena dílčí zakázky odvozená z jednotkových cen,
· adresa nemovitosti a přesné označení místa dodávky,
· termín dodání,
· jméno, příjmení a kontaktní údaje oprávněného k zadání objednávky
· příp. další požadavky objednatele.

c) Objednatel je oprávněn zadávat Objednávky každý pracovní den, minimálně 1 pracovní den před požadovaným dodáním. Zadáním Objednávky se pro účely této rámcové dohody rozumí okamžik zavolání Objednávky nebo na e-mailovou adresu dodavatele uvedenou v odst. 2.4 písm. a) rámcové dohody. Dodavatel je povinen objednateli potvrdit přijetí e-mailové Objednávky a jejího rozsahu prostřednictvím e-mailové zprávy.

d) Dodávky dle předmětu rámcové dohody budou objednateli předány ve lhůtě stanovené objednatelem v Objednávce na základě písemně zpracovaného a oboustranně odsouhlaseného předávacího protokolu eventuálně dodacího listu. V případě zjištěných vad bude dodávka převzata až po jejich odstranění.

e) Konečná cena k fakturaci se stanoví na základě dodacího listu a faktury.

f) Dodavatel odpovídá objednateli za škody způsobené nedodržením smluvních povinností a obecně závazných právních předpisů. V případě takto vzniklých škod je povinen je odstranit.

Článek III.
Místo a doba plnění rámcové dohody

3.1 Místem plnění předmětu rámcové dohody je Dům Seniorů Mladá Boleslav poskytovatel sociálních služeb, Olbrachtova 1390, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav 1, PSČ 29301.

3.2 Tato rámcová dohoda je uzavřena na dobu určitou do 31. 12. 2023 s účinností od 1.1. 2023.


Článek IV.
Smluvní jednotkové ceny za plnění předmětu rámcové dohody

0. Smluvní strany se dohodly na těchto cenových principech plnění rámcové dohody, které jsou dle aktuálních cenových nabídek (slev) jako cen smluvních, zasílané minimálně v měsíčním intervalu. Dodavatel je povinen informovat objednatele o zásadních cenových změnách.  

0. Ve smluvních cenách jsou zahrnuty veškeré pracovní náklady dodavatele nebo jeho subdodavatelů související s komplexním zajištěním celého předmětu plnění rámcové dohody.

0. Všechny služby nebo související dodávky musí být poskytnuty objednateli v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv omezení. Dodavatel není oprávněn „doúčtovat“ objednateli jakékoliv dodatečné služby, práce či dodávky, které budou nezbytné pro řádné splnění dílčího nebo celého předmětu plnění rámcové dohody, a to např. i z důvodu, že dodavatel chybně odhadl dílčí cenu anebo poskytnul nekvalitní službu či dodávku, v jejichž důsledku bylo nezbytné poskytnout další plnění pro komplexní a řádné splnění dílčího nebo celého předmětu plnění rámcové dohody apod.

0. Dodavatel bere na vědomí, že při cenové nevýhodnosti objednání, odebere objednatel příslušné potraviny od výhodnějšího dodavatele.

Článek V. 
Platební podmínky 

5.1 Faktura na dílčí plnění podle dílčích Objednávek může být vystavena až po řádném dodání všech objednaných potravin na základě písemně zpracovaného a oboustranně odsouhlaseného předávacího protokolu o předání.  

5.2 Faktura musí obsahovat náležitosti řádného účetního dokladu podle platné legislativy v době vystavení faktury. V případě, že bude faktura vystavena neoprávněně nebo nebude obsahovat zákonné náležitosti, je objednatel oprávněn ji vrátit dodavateli s výzvou k její opravě či doplnění s uvedením jejího nedostatku. V takovém případě se přerušuje běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne běžet okamžikem doručení nové faktury objednateli. 

5.3 Faktura musí být vystavena se splatností 14 dnů od převzetí faktury objednatelem, popř. ode dne prokazatelného převzetí dodavatelem opravené (doplněné) faktury ze strany objednatele. 

5.4 Platby za fakturu budou provedeny bankovním převodem. 

5.5 Fakturace i platby budou prováděny v české měně v souladu s platnými daňovými předpisy. 

5.6 Objednatel neposkytuje zálohy. 


Článek VI. 
Odpovědnost za vady díla 

6.1 Dodavatel odpovídá za vady, jež má dodávka v době jeho předání a převzetí a dále odpovídá za vady dodávky zjištěné po celou dobu záručních lhůt (záruka za jakost). 

6.2 Zjistí-li objednatel v záruční době vadu, je povinen ji bez zbytečného odkladu písemně u dodavatele reklamovat. V reklamaci musí být vada díla řádně popsána.

6.3 Za včas uplatněnou reklamaci díla se považuje reklamace odeslaná objednateli nejpozději v poslední den v této rámcové dohodě sjednané záruční lhůty.

6.4 Nejpozději 3. pracovní den po doručení písemné reklamace je dodavatel povinen dostavit se k protokolárnímu ohledání a posouzení reklamované vady díla. Tento protokol musí obsahovat termín bezplatného odstranění reklamované vady dohodnutý s objednatelem.

6.5 Práce na odstranění objednatelem řádně reklamované vady, za kterou odpovídá dodavatel, je dodavatel povinen zahájit nejpozději 2. pracovní den po ohledání a posouzení reklamované vady. 

6.6 Nedostaví-li se dodavatel k protokolárnímu ohledání a posouzení objednatelem řádně reklamované vady do 10ti pracovních dnů po doručení písemné reklamace nebo práce na odstranění objednatelem řádně reklamované vady, za kterou dodavatel odpovídá, nezahájí do 10-ti pracovních dnů po ohledání a posouzení takové vady, je objednatel oprávněn zajistit odstranění vady jiným subjektem a vyúčtovat vzniklé náklady dodavateli. Smluvní pokutu dle odst. 8.2 této rámcové dohody je dodavatel povinen hradit do dne zahájení prací jiným subjektem.

Článek VII.
Záruky

7.1 Dodavatel poskytuje na veškeré dodávky záruku dle platných předpisů. Záruční doba běží ode dne předání objednateli zboží bez vad.

Článek VIII. 
Smluvní pokuty a sankce 
 
8.1 V případě prodlení dodavatele s dodávkou dle předmětu rámcové dohody ve lhůtě stanovené v dílčí Objednávce se dodavatel zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny nesplněné části dodávky bez DPH, a to za každý kalendářní den prodlení až do řádného splnění závazku.

8.2 Nedostaví-li se dodavatel k protokolárnímu ohledání a posouzení reklamované vady díla nejpozději 3. pracovní den po doručení písemné reklamace nebo pokud dodavatel nezahájí práce na odstranění objednatelem řádně reklamované vady, za kterou dodavatel odpovídá, nejpozději 2. pracovní den po ohledání a posouzení reklamované vady, je povinen dodavatel objednateli zaplatit smluvní pokutu 1. 000,- Kč za každý započatý den takového prodlení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na náhradu škody, a to i ve výši přesahující výši smluvní pokuty. 

8.3 Dodavatel nese plnou odpovědnost za škodu způsobenou objednateli v souvislosti s plněním předmětu rámcové dohody a zavazuje se takovou škodu objednateli uhradit. Výše náhrady škody není omezena.  

8.4 Objednatel se zavazuje uhradit dodavateli z jakékoli neoprávněně neuhrazené části faktury dodavatele (včetně DPH) ročně úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, v platném znění. 

8.5 Smluvní pokuty jsou splatné 15. kalendářní den ode dne odeslání příslušné faktury povinné smluvní straně na její adresu uvedenou v záhlaví této rámcové dohody. 

Článek IX. 
Odstoupení od rámcové dohody 
 
9.1	Objednatel je oprávněn odstoupit od dohody v těchto případech: 

· jestliže dodavatel bude v prodlení s dodávkou delším než 10 pracovních dnů, 
· jestliže dodavatel bude dodávat dodávky v rozporu s požadavky uvedenými v dílčí Objednávce,
· jestliže nabude právní moci rozhodnutí insolvenčního soudu o úpadku dodavatele, v němž tento soud konstatuje, že je dodavatel v úpadku.

9.2	Dodavatel je oprávněn odstoupit od rámcové dohody v těchto případech: 

· jestliže objednatel bude neoprávněně v prodlení s úhradou faktury delší než 60 kalendářních dní;
· jestliže nabude právní moci rozhodnutí insolvenčního soudu o úpadku objednatele, v němž tento soud konstatuje, že je objednatel v úpadku. 

9.3	Odstoupení rámcové dohody je účinné okamžikem doručení písemného odstoupení od rámcové dohody druhé smluvní straně.


9.4	Odstoupení od rámcové dohody se nedotýká nároku na náhradu škody vzniklé porušením rámcové dohody.

Článek X.
Mlčenlivost

Není-li dále stanoveno jinak, je Dodavatel povinen během plnění této Smlouvy i po uplynutí doby, na kterou je tato Smlouva uzavřena, zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od Objednatele v souvislosti s jejím plněním. Této povinnosti může Dodavatele zprostit pouze Objednatel. Zproštění povinnosti mlčenlivosti musí být učiněno písemně. Výše uvedenou povinností mlčenlivosti není dotčena možnost Dodavatele uvádět činnost dle této Smlouvy jako svou referenci ve svých nabídkách v zákonem stanoveném rozsahu, popřípadě rozsahu stanoveném Objednatelem.
Dodavatel se zavazuje, že pokud v souvislosti s realizací této Smlouvy přijde on, jeho pověření zaměstnanci nebo osoby, které pověřil prováděním služeb dle této Smlouvy, do styku s osobními nebo údaji zvláštní kategorie ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, učiní veškerá opatření, aby nedošlo:
· k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k těmto údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož aby i jinak neporušil zákon č. 110/2019 Sb. Prodávající je povinen zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů. Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení této Smlouvy.
· Povinnost mlčenlivosti a závazek k ochraně informací dle tohoto článku se nevztahuje na
· informace, které se staly veřejně přístupnými, pokud se tak nestalo porušením povinnosti jejich ochrany;
· informace získané na základě postupu nezávislého na této Smlouvě nebo druhé smluvní straně, pokud je prodávající schopen tuto skutečnost doložit;
· informace poskytnuté třetí osobou, která takové informace nezískala porušením povinnosti jejich ochrany a
· informace, u kterých povinnost jejich zpřístupnění ukládá právní předpis.

Článek XI. 
Závěrečná ustanovení 

10.1 V souvislosti s možným neodsouhlaseným rozsahem finančních prostředků v rámci rozpočtu je objednatel oprávněn zastavit průběh plnění předmětu rámcové dohody nebo rámcovou dohodu vypovědět, a to bez jakékoliv sankce či náhrady za nedokončené plnění. Výpověď je účinná okamžikem doručení dodavateli. Objednatel se zavazuje, že dílčí plnění provedené ke dni účinnosti výpovědi uhradí podle podmínek rámcové dohody.

10.2 Smluvní strany mohou rámcovou dohodu vypovědět z jakéhokoliv důvodu, resp. bez udání důvodu, a to s výpovědní lhůtou tří (3) měsíců, s tím, že výpovědní lhůta začne běžet od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž bude výpovědi doručena druhé smluvní straně.

10.3 V případě, že dodavatel použije, byť i jen k plnění určité části předmětu této rámcové dohody subdodavatele, odpovídá objednateli za plnění poskytnuté subdodavatelem tak, jako by toto plnění poskytoval dodavatel sám.

10.4 Jakékoliv změny či doplnění rámcové dohody je možné činit výhradně formou písemných a číselně označených dodatků k rámcové dohodě schválených oběma smluvními stranami, a to s výjimkou údajů týkajících se identifikace smluvních stran, kontaktních osob smluvních stran ve věci plnění rámcové dohody a jejich kontaktních údajů, které smluvní strany činí jednostranným písemným oznámením druhé smluvní straně.

10.5 Smluvní strany se zavazují řešit případné spory z této rámcové dohody před českými soudy.

10.6 Rámcová dohoda je vyhotovena ve dvou exemplářích s platností originálu, z nichž jeden obdrží objednatel a jeden dodavatel.

10.7	Smluvní strany prohlašují, že si tuto rámcovou dohodu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují své podpisy. 

V …………………….. …..………dne……………..		V Mladé Boleslavi dne 

Za dodavatele:		 Za odběratele:


___________________________			___________________________
			Ing Světlana Kubíková
			ředitelka
			Dům seniorů Mladá Boleslav

2