Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2556610: I/16 Slaný - Velvary - Rozbor půdy

Příloha 02PT-005187 - obj-I16 Slaný - rozbor půdy-AN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ■zJÁI k . ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR
  wtl íf

OBJEDNÁVKA - SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

ě. objednatele:    02PT-005187
ě. poskytovatele:  ..................

OBJEDNATEL:                               POSKYTOVATEL:
Ředitelství silnic a dálnic ČR            Název: ZKULAB s.r.o.
se sídlem Na Pankráci 56, 140 00 Praha 4  se sídlem:

IČO: 659 93 390                           ICO:
DIČ: CZ65993390                           DIČ:
zastoupený ve věcech:                     zastoupený ve věcech:
smluvních: !ng. Karel Přibyl              smluvních:
technických: František Komárek            technických:
Bankovní spojení: Česká národní banka     Bankovní spojení:
Číslo úctu: 20001-15937031                Číslo účtu: *■

(Objednatel a Poskytovatel dále společně jako „Sm luvní strany“)
Dle naší dohody u Vás objednáváme poskytnutí služeb za následujících podmínek:

                   I. Akceptace objednávky

1. V případě akceptace objednávky Objednatele Poskytovatel objednávku podepíše a zašle
    písemně 4x potvrzené vyhotovení objednávky zpět na adresu Objednatele. Následně obdrží
    2 vyhotovení podepsaná oběma Smluvními stranami Objednatel a 2 vyhotovení podepsaná
    oběma Smluvními stranami Poskytovatel.

2. Objednatel vylučuje možnost přijetí objednávky dle ust. § 1740 odst. 3, věta první, zákona
    č. 89/2012 Sb. (dále jako „Občanský zákoník“). Přijetí objednávky sjakým ikoli, byť i
     nepodstatnými dodatky nebo odchylkami nebude považováno za její přijetí, ale za nový
     návrh textu smlouvy k jednání.

3. Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Poskytovatelem obě Smluvní
     strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu (dále jako Smlouva“).

                                          1
                                                 II. Předmět plnění

1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli následující plnění - služby:
                                                   1/16 Slaný - Velvary

                                              ISPROFIN : 327 111 1006
                                                       Rozbor půdy

                                                   (dále jako „Vlu ib ý ‘).

Podmínkou majitelů pozemků pro vydání souhlasu s dočasným záborem pozemků pro zřízení
objektu SO 161 Provizorní přeložka silnice 1/16, je provedení zemědělského půdního rozboru
před zahájením stavby. Současně požadují zjištění ulehlosti půdy. Vzorky budou odebrány
z pozemku p.č. 1481/7 v k.ú. Velvary ze tří míst z horizontu 0-30 cm a 30-60 cm (6 vzorků).

Zjištěné hodnoty budou podkladem pro předání pozemků zpět majitelům, po zrušení
provizorní přeložky a znovu rozprostření omice.

počet vyhotovení: 2x v tištěné a Ix v digitální formě

Kontakt na odpovědného pracovníka zakázky :
e-mail:
Přílohy : soupis prací, orientační mapka a foto.

2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Služby na následujícím místě: Ředitelství
     silnic a dálnic ČR - budoucí staveniště akce 1/16 Slaný - Velvary.

3. Objednatel se zavazuje řádně a včas poskytnuté Služby (jejich výstupy) převzít (akceptovat)
    a uhradit Poskytovateli za poskytnutí Služeb dle této Smlouvy cenu uvedenou ve čl. IV. této
     Smlouvy.

                  III. Doba plnění

1. Poskytovatel je povinen poskytnout Služby Objednateli do 2 měsíců od podpisu
    objednávky.

                  IV. Cena

1. Objednatel je povinen za řádně a včas poskytnuté Služby zaplatit Poskytovateli následující
    cenu (dále jako „Cena“):

Cena bez DPH:     61520,- Kě
DPH:              12919,- Kě

Cena věetně DPH:  74439,- Ke

2. Cena je stanovena jakomaximální a nepřekročitelná (s výjimkou změny zákonné sazby
    DPH).

                              2
                                              V. Platební podmínky
1. Objednatel se zavazuje uhradit Cenu jednorázovým bankovním převodem na účet

    Poskytovatele uvedený v této Smlouvě, a to na základě daňového dokladu - faktury
    vystavené Poskytovatelem s termínem splatnosti 30 dnů ode dne odeslání (předání) faktury
    Objednateli. Fakturu lze předložit Objednateli nejdříve po protokolárním převzetí Služeb
    Objednatelem bez vad, resp. po odstranění všech vad poskytnutých Služeb Poskytovatelem.
2. Fakturovaná Cena musí odpovídat Ceně uvedené ve či. IV. této Smlouvy.
3. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené právním řádem, zejména ust. § 28 a
     § 29 zákona č. 235/2004 Sb. a ust. § 435 Občanského zákoníku.
4. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na Cenu, ani dílčí platby Ceny.

                                                VI. Smluvní sankce

1. Za prodlení s poskytováním Služeb, resp. za prodlení s předáním výstupů Služeb, se
    Poskytovatel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z Ceny Služeb,
     s jejichž poskytnutím je Poskytovatel v prodlení, a to za každý i započatý den prodlení,
     maximálně však do výše 10% z Ceny těchto Služeb.

2. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Poskytovatele k náhradě škody
     Objednateli, která vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze
     Smlouvy. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Poskytovatele k poskytnutí
     Služeb Objednateli.

                                                                                                                              v

                                                  VII. Řešení sporu

1. Smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory vyplývající z této Smlouvy a vzniklé
     v souvislosti s touto Smlouvou nejprve dohodou. V případě, že se spor nepodaří Smluvním
     stranám vyřešit dohodou, jsou příslušné k řešení sporů soudy České republiky.

                                                VIII. Registr smluv
1. Poskytovatel poskytuje souhlas s uveřejněním Smlouvy v registru smluv zřízeným zákonem

     č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
     smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“).
     Poskytovatel bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí Objednatel.
     Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném
     a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.
2. Poskytovatel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru
     smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti uveřejnění
     stanovenou v ust. § 3 odst. 2 zákona o registru smluv.
3. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v ust. § 3 odst. 1 zákona
     o registru smluv označené Poskytovatelem před podpisem Smlouvy.
4. Objednatel je povinen informovat Poskytovatele o datu uveřejnění Smlouvy v registru
     smluv nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uveřejnění Smlouvy.

                                                              3
                                            IX. Závěrečná ustanovení

1. Specifikace a ujednání obsažené v této Smlouvě je možné měnit pouze prostřednictvím
    vzestupně číslovaných dodatků uzavřených v písemné formě.

2. Pokud není ve Smlouvě a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se právní vztah založený
    touto Smlouvou Občanským zákoníkem.

3. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany vylučují aplikaci ust. § 2909 Občanského
    zákoníku.

4. Přílohy : soupis prací, orientační mapka a foto.

13  07 -                   '  2017

V Praze dne : ...........              V Postoloprtech dne: 30. 6. 2017

                                    4