Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3556824: Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo "Vybudování a provoz komunikační

Příloha 333-2016-13310 2. část.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        (EEE EEE) © EE) ONO. ORL. OU KO. O EO©OONĚRO MX UO MŽ OJ Š7NNN  jL2É2Ž O0-

MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Příloha č. 4 zadávací dokumentace
„VYBUDOVÁNÍ A PROVOZ KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY MZE — AGRIBUS“
Technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky

Část: Specifikace Služeb údržby a podpory

Příloha č. 2 Smlouvy
Specifikace služeb Údržby a podpory

veřejné
zakázky

 

SMLOUVA O DÍLO - 52014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 15A14906/2014-13310

Vybudování a provoz komunikační Infrastruktury MZE — AgriBus

Příloha č. 2
Specifikace služeb Údržby a podpory

Strana 1 /3

h
',.: >
MIN STÉRSTVO ZEMÉDĚLŠTVÍ

 

p S
Obsah
1.  Definice:a zkratky s; s00%5ířrdo iv KVK AV V0K KRVAVÉ AKO NOVA AHA ÁÁ PVV PA KRAVE POV HAV K EK KR V nn R oV č va vě 3
2  BodRinký DOSKÝLOVÁTNESTŽE SY SKORO ooo o 5
21 | Obecné podmínky za s96 P FO VAE l O A R A 5
2.2 | DOKUMEntace zz sswověs pe on a Ro TORO VA OKO ODA OVA AUTA VA k k o 6
221, | Přovaz dění K koa a o Ao č od ed OV SO 7
3, | Sleva z CBN rz MBA VA TERRA EA NTV OKA V VBA AA SAK VV not 7
Z Pe eee eo M 9
3.1.1. Obnova SÍUžbY zd 6300 O O A 9
312, | Ostatní SUDY zz rsa noo B E RKK KV ARA POLO VERA V VOV VAS VREKAK VČ AAA VPK PK a S v 9
3.2.. Uplatnění slevy z ceny služeb a možnost odstoupení od SMÍOUVY .............or<.+s+< 60) v jedné kalendářní hodině, počínaje časem 0:00:00

V = celkový počet požadavků v jedné kalendářní hodině, počínaje časem 0:00:00
K = celkový počet požadavků ve standardní zátěži v jedné kalendářní hodině, počínaje
časem 0:00:00
K=V-TL
Z = počet požadavků s odezvou v limitu a při standardní zátěži v jedné kalendářní
hodině, počínaje časem 0:00:00;
Z = všechna K u kterých platí R <= 2000 ms a zároveň L <= 60

Způsob výpočtu KPI01 = (Z/K) * 100 (výpočet se provádí pro každou hodinu poskytování Služby)

 

 

 

 

 

 

veřejné
zakázky

 

'\ = z„.
kud
MHiNIŠTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Poznámka

Měřící bod — Rozhraní IS ESB, data z monitoringu n | ň
Způsob dokladování | Měsíční report o plnění KPI, neagregovaná data o délce transakcí z IS ESB
Sleva z ceny Za každou hodinu, ve které je KPI01 méně než 50%:

* je uplatněna sleva 0,6% z Celkové měsíční ceny,

e je založen incident s Prioritou 1,

e je započtena nedostupnost do celkové nedostupnosti IS ESB podle KL AGB01-

02.

Za každou hodinu, ve které je KPI01 méně než 65% a více nebo rovno 50%:

e je uplatněna sleva 0,5% z Celkové měsíční ceny,

e je založen incident s Prioritou 2.
Za každou hodinu, ve které je KPl01 méně než 80% a více nebo rovno 65%:

e je uplatněna sleva 0,3% z Celkové měsíční ceny,

e je založen incident s Prioritou 3.
Za každou hodinu, ve které je KPI01 méně než 90% a více nebo rovno 80%:

e je uplatněna sleva 0,1% z Celkové měsíční ceny,

e je založen incident s Prioritou 4.
V případě trvajícího porušení KPI01 přesahujícího 1 hodinu se tento stav považuje za 1
souvislý incident s prioritou dle výše uvedené specifikace.
V případě porušení doby Obnovení služby ve lhůtách stanovených pro jednotlivé
Priority požadavků se uplatní slevy z ceny v článku Výše slevy — obnova služby (článek
3.1.1)

Platební podmínky

Paušální měsíční cena podle Smlouvy

zakázky


MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

 

 

 

5z AGB01-02 Dostupnost IS ESB
Identifikace (ID) AGBO01-02
Název Služby Zajištění provozních parametrů Komunikační platformy (IS ESB).
Popis Služby Zajištění dostupnosti Služeb, funkcí a dat IS ESB s cílem dodržení parametrů Služeb,
vyjádřených KPI, prostřednictvím provozních činností, dodávaných Zhotovitelem.
Název KPIO2 Dostupnost
Definice Dostupnost IS ESB prostřednictvím Testovací služby

Kalendář služby

24x7

 

Obnovení služby

Podle hodnoty incidentu Priorita 1

 

Způsob výpočtu a
měření

Zjištění nedostupnosti monitoringem MZe a/nebo záznam v ServiceDesku Objednatele.

Monitorovací systém Objednatele volá Testovací službu jednou za 60 sec. Pokud na
dvě po sobě jdoucí volání není obdržena odpověď do 60 sec nebo odpověď indikuje
chybový stav, je IS ESB považován za nedostupný v dělce trvání testovacího intervalu
(tzn. 1 min).

Ukončení nedostupnosti je dáno časem první nechybové odpovědi na požadavek.
Záznam v Service desku Objednatele o nedostupnosti systému se považuje za
nedostupnost od doby přijetí požadavku do jeho vyřešení.

TN = doba nedostupnosti IS ESB, která se nekryje s úsekem schválených odstávek.
Měřicím obdobím je interval od času 0:00:00 1.1. do 23:59:59 31.12. včetně a to pro
každý kalendářní rok.

Doba nedostupnosti IS ESB je kumulována v rámci měřicího období, po jejím ukončení
je doba nedostupnosti vynulována.

Maximální povolená nedostupnost pro měřicí období činí 527 minut, a to pro
přestupný i nepřestupný rok.

V případě zahájení nebo ukončení Smlouvy jsou měřicí období i maximální povolená
nedostupnost poměrně zkráceny.

 

 

 

 

 

 

Měřicí bod Rozhraní IS ESB, Service desk Objednatele |
Způsob dokladování | Měsíční report o plnění KPl, neagregovaná data o transakcích z IS ESB
Sleva z ceny 0,1% zCelkové měsíční ceny za každou započatou minutu nedostupnosti nad

 

j)

maximální povolenou nedostupnost. Sleva z Celkové měsíční ceny bude uplatněna
v rámci měřicího období za čas nedostupnosti nad maximální povolenou nedostupnost
a to pouze pro přírůstek nedostupnosti v rámci jednoho měřicího období.

V případě porušení KPl Obnovení služby ve Ilhůtě stanovené pro incidenty Priority 1
Objednatel zároveň uplatní slevy z ceny podle Výše slevy — obnova služby (článek

 

ve ř ei n é 18 (celkem 31)
zakazky

 

Poznámka

-a
|<
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

[Platebnf podmínky

Paušální měsíčnícena podleSmlouvy ©

veřejné
zakaázky


ve
HINISTERSTVO ZEMĚDELSTVÍ

52 AGB01-03 Maximální odezva IS BPM
Identifikace (ID) AGB01-03
Název Služby Zajištění provozních parametrů IS BPM.
Popis Služby Zajištění dostupnosti služeb, funkcí a dat IS BPM s cílem dodržení parametrů služeb,
vyjádřených KPI, prostřednictvím provozních činností, dodávaných Zhotovitelem.

Název
Definice

KPI03 Maximální doba odezvy

Doba odezvy webového uživatelského rozhraní IS BPM prostřednictvím testovací
Agendové aplikace

Kalendář Služby 24x7

| Obnovení služby Podle tabulky priorit uvedených v článku 4.3 pro každý příslušný založený incident

Definice dílčích | Zjištění hodnoty doby odezvy monitoringem Objednatele.

parametrů
Monitorovací systém Objednatele vykonává end-to-end testovací scénář ověřující
klíčové funkcionality IS BPM jednou za 5 min. Pro vybrané dílčí kroky scénáře je
monitorována doba odezvy.
Překročí-li v rámci kteréhokoliv z dílčích kroků v rámci výkonu testovacího scénáře
doba odezvy povolenou maximální dobu odezvy a to ve dvou po sobě jdoucích
průchodech testovacím scénářem, je stav vyhodnocen jako porušení KL AGB01-03 a to
po dobu celých 5-ti minut od zahájení prvního testovacího scénáře do doby zahájení
druhého testovacího scénáře.
Ost = odezva v rámci dílčího kroku scénáře v čase t
Maximální povolená hodnota KPI03 činí 20 sec.

Způsob výpočtu KPI03 = max(Ost)

Měřicí bod data z monitoringu Objednatele

Způsob dokladování | Měsíční report o plnění KPI ph — ———

Sleva z ceny Za každých 5 min. porušení KPI03 je uplatněna sleva 1,15% z Celkové měsíční ceny.
V případě trvajícího porušení KPI03 přesahujícího 1 hodinu se tento stav považuje zal
souvislý incident s Prioritou 3.
V případě porušení KPI Obnovení služby ve lhůtách stanovených pro jednotlivé priority
požadavků se uplatní slevy z ceny v článku Výše slevy — obnova služby (článek 3.1.1)

Poznámka -
(Platební podmínky © | Paušální měsíční cena podle Smlouvy

zakázky


 

“
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

5.4.AGB01-04 Dostupnost IS BPM

Identifikace (ID) AGB01-04

 

Název Služby

Zajištění provozních parametrů Systému. M

 

Popis Služby

Název

VEE KPI, kb ry činností, am Zhotovitelem.

 

Zajištění dostupnosti Služeb, funkcí a dat IS s cílem dodržení parametrů Služeb,

KPI04 Dostupnost

 

Definice

Kalendář služby

Dostupnost IS BPM prostřednictvím Testovací agendové aplikace

24x7

 

Obnovení služby

Podle incidentu Priority 1

 

Způsob výpočtu.
měření

a

Zjištění nedostupnosti monitoringem Objednatele a/nebo záznam v ServiceDesku
Objednatele.

Monitorovací systém Objednatele vykonává end-to-end testovací scénář ověřující
dostupnosti IS BPM jednou za 5 min.,

Pokud kterýkoliv z dílčích kroků scénáře nevrátí korektní výsledek anebo překročí-li
doba odezvy kteréhokoliv kroku 1 min. a to ve dvou po sobě jdoucích průchodech
scénářem, je stav vyhodnocen jako nedostupnost IS BPM po dobu od zahájení prvního

testovacího scénáře do doby ukončení druhého testovacího scénáře prokazujícího
nedostupnost IS BPM.

Ukončení nedostupnosti je dáno časem prvního nechybového průchodu testovacího
scénáře.

Záznam v Service desku Objednatele o nedostupnosti systému se považuje za
nedostupnost od doby založení požadavku do jeho vyřešení.

TN = doba nedostupnosti Systému, která se nekryje s úsekem schválených odstávek.
Měřicím obdobím je interval od času 0:00:00 1.1. do 23:59:59 31.12. včetně a to pro
každý kalendářní rok.

Doba nedostupnosti Systému je kumulována vrámci měřicího období, po jejím
ukončení je doba nedostupnosti vynulována.

Maximální povolená nedostupnost pro měřicí období činí 527 minut, a to pro
přestupný i nepřestupný rok.

V případě zahájení nebo ukončení Smlouvy jsou měřicí období i maximální povolená
nedostupnost poměrně zkráceny.

 

Měřicí bod

Rozhraní IS BPM, Service desk Objednatele

 

 

Způsob dokladování

 

Měsíční report o plnění KPI, neagregovaná data o transakcích ze Systému

veřejné fi
zakázky

 

 

 

D04
s
A
P
>

F“

„M
-
HINISTEASTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

 

Sleva z ceny 0,1% z Celkové měsíční ceny za každou započatou minutu nedostupnosti nad
maximální povolenou nedostupnost. Sleva z Celkové měsíční ceny bude uplatněna v
rámci měřicího období za čas nedostupnosti nad maximální povolenou nedostupnost a
to pouze pro přírůstek nedostupnosti v rámci jednoho měřicího období.

V případě porušení KPI Obnovení služby ve lhůtě stanovené pro incidenty Priority 1
Objednatel zároveň uplatní slevy z ceny podle článku Výše slevy — obnova služby
(článek 3.1.1),

Poznámka | a

(Platební podmínky © | Paušální měsíční cena podle Smlouvy

 

 

 

 

veřejné ""
zakázky

 

 

D5

Identifikace (ID)

pk
MINISTERSTVO ZEMĚDELSTVÍ

AGB02 Součinnost pro maintenance

AGB02

 

Název Služby ©

Popis Služby

Popis činnosti

Součinnost pro maintenance a podpora 55W

 

 

Provádění všech prací spojených s podporou a aktualizací SSW, odstranění závad
jednotlivých prvků infrastruktury a udržování Systému v řádném provozním stavu tak,
aby byla dodržována KPI a bylo minimalizováno riziko ohrožení dodávky služeb
Systému, jeho funkcionality a dat v něm.

Součinnost pro maintenance a podpora SSW zahrnuje především, nikoliv však
výhradně, následující činnosti:

| ee ee ©

Sledování znalostní báze výrobce, vyhledávání a implementace vhodných oprav;
Vyhledání a identifikace oprav a hotfixů, včetně jejich stažení, uložení a
implementace;

Podpora 55W;

Údržba, podpora a aktualizace SSW (minoritní i majoritní aktualizace);

Zajištění nebo provedeni nezbytné zálohy před a po aktualizaci, podpoře;
Odsouhlasení implementace vybraných aktualizací s aplikačními administrátory
a Objednatelem;

Provedení implementace na testovací prostředí/v případě clusterového řešení,
implementace např. na jeden uzel, následně na druhý po ověření funkčnosti;
Provedení testování implementované aktualizace a ověření zachování funkčnosti
celého řešení;

Vlastní rozrolování odsouhlasených aktualizací;

Implementace aktualizace i na vyžádání Objednatelem;
Aktualizace provozní dokumentace;

Správa a údržba běhu serverů a služeb zajištující aktualizaci SW;
Analýza a výběr vhodných aktualizací. Předání návrhů na změny;
Aktualizace konfigurační databáze Objednatele.

 

 

veřejné M7"
zakázky

“
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

 

 

 

 

 

Kalendář Služby 24x7
KPI * | Informování Objednatele o provedení opravy nebo hotfixu v Service Desku MZe
a v měsíčním záznamu o poskytnutí Služeb.
© | Vydání stanoviska k implementaci aktualizace do konce následujícího měsíce po
termínu vydání aktualizace v Service Desku MZe.
© Implementace aktualizace v termínu schváleném Objednatelem a následný
záznam v měsíčním záznamu o poskytování Služby.
Sleva z ceny Porušení jednoho nebo více výše uvedených KPI vede k uplatnění Slevy z ceny podle
článku Výše slevy — ostatní služby (článek 3.1.2) pro každý případ a KPI.
Měřící bod Service Desk MZe, měsíční záznam o poskytnutí Služby.
Poznámka V rámci stanoviska k aktualizaci bude každá aktualizace zhodnocena Zhotovitelem a

Objednateli bude předáno toto zhodnocení (z pohledu rizik a dopadů na ostatní
komponenty). Aktualizace podléhá schválení Objednatelem. |

 

 

Platební podmínky

 

Paušální měsíční cena

 

 

 

 

veřejné jkem 31)
zakázky

 

 

HINISTEASTVO ZEMEDELSTVÍ

58 AGB03 Profylaxe

Identifikace (ID) AGB03

 

Název Služby
Popis Služby

Popis činnosti

Profylaxe Systému

 

    
   

Kalendář Služby 24x7

Proaktivní a profylaktické činnosti v IS, směřující k udržení funkčnosti, spolehlivosti a
výkonnosti Systému vč. realizace opravných opatření v rámci existující technické

infrastruktury, které směřují k udržení bezporuchového stavu a předcházejí tak vzniku
incidentů.

  

Tato Služba zahrnuje především, nikoliv však výhradně, následující činnosti:
* | vyhledání a identifikace rizikových míst v rámci SSW a aplikačního SW
e © komunikace s výrobcem v rámci proaktivního řešení identifikovaných rizikových
mist
provádění provozních testů a funkčních zkoušek dle schváleného plánu
doplňování dokumentace, včetně zajištění její aktuálnosti
měsíční report o provedených činnostech včetně návrhu na zlepšení

udržování IS v provozuschopném stavu s ohledem na minimalizaci rizika výskytu
incidentů.

Provádění pravidelné technické kontroly HW a SW infrastruktury Systému obsahuje
celkovou kontrolu stavu serverů, kontrola databáze, odstraňování nepotřebných
souborů, kontrola událostí serverů, pokud se opakuje výskyt nějaké události —
zakládání požadavků v Service Desku MZe. Podrobná analýza aktualizací produktů a
komponent IS s ohledem na úpravy a konfigurace, provedené nad těmito
komponentami. Informování Objednatele o možných krocích k nápravě, doporučení na
optimalizaci. Následná realizace dohodnutých změn je prováděna buď v rámci incident
managementu — pokud neznamená změnu infrastruktury (tj. např. reparametrizace)
nebo jako požadavek na změnu formou změnového řízení.

Činnosti jsou dále definovány dokumentací IS a vnitřní dokumentací MZe.

 

 

 

 

   

Platební podmínky

 

KPI Měsíční report o činnostech, provedených v rámci profylaxe.

Sleva z ceny Porušení KPI (nedodání seznamů činností, nesoulad vykázaných a zaznamenaných
činností, neprovedení činností) vede k uplatnění Slevy z ceny podle článku Výše slevy —
ostatní služby (článek 3.1.2) pro každý případ.

Měřící bod Měsíční záznam o poskytnutí Služby.

 

Paušální měsíční cena

 

 

ikem 31)

veřejné
zakázky

 

 

 

o ŠÁ AGB04 Zálohování
Identifikace (ID) AGB04
Název Služby Zálohování a obnova dat
Popis Služby Zálohování Systému a jeho komponent tak, aby bylo možno ze záloh obnovit plnou

funkčnost a data IS ve stanovených lhůtách. Záloha probíhá v souladu s platnou
provozní dokumentací, vytvořenou Zhotovitelem.

Popis činnosti Garance, že zálohovací postupy a opatření k zajištění kontinuity provozu, popsané

v dokumentaci, umožní obnovení Systému nebo jeho částí ze záloh v časech
požadovaných pro obnovy Služeb.

Tato Služba zahrnuje především, nikoliv však výhradně, následující činnosti:

« Aktualizace, případně vytvoření dokumentace zálohování (zejm. zálohovací
strategie, provozní postupy zálohování a obnovy).

s | Nastavení a správa zálohovacích nástrojů Systému.

e Kontrola běhu zálohování formou monitoringu a opakovaně generovaných
servisních požadavků na ruční kontrolu zálohování.

e Eskalace vpřípadě nedoběhnutých záloh formou založení incidentu vSD
Objednatele a řešení incidentu.

© | Obnova dat ze zálohy na vyžádání formou servisního požadavku nebo v rámci
řešení nestandardních stavů bez požadavku.

« | Zálohování Systému, jeho komponent, jejich nastavení (konfigurace), zálohování
systémových a aplikačních SW, zálohování Systému jako takového (vč. logů),
zálohování dat v Systému.

© | Pravidelná kontrola čitelnosti zálohovacích médií a náhrada vadných médií.

« | Pravidelná měsíční kontrola obnovitelnosti systému či dat ze zálohovacích médií.

e © Údržba, aktualizace a fyzické testování opatření k zajištění kontinuity provozu

Systému.

 

 

 

 

veřejné Jkem 31)
zakázky

 

 

NY.
m
I "je
"

INISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

 

 

 

 

 

Kalendář Služby 24x7
KPI Provedení validní zálohy v souladu s dokumentací.
Ověření splnění KPI se provádí prostřednictvím kontroly existence záznamu v měsíčním
záznamu o poskytování Služby, kontrolou fyzické existence záloh v Systému.
Sleva z ceny Porušení KPI vede k uplatnění Slevy z ceny podle článku Výše slevy — ostatní služby
(článek 3.1.2) pro každý případ.
Měřící bod Service Desk MZe, monitoring Objednatele, měsíční záznam o poskytnutí Služby,
Systém.
Poznámka Součástí ceny Služby je obnova zálohovacích médií.
„Platební podmínky © | Paušální měsíční cena

 

 

 

 

 

 

5.8. AGB05 Reparametrizace a optimalizace
Identifikace (ID) AGBO5
Název Služby Reparametrizace, optimalizace a adaptace IS pro jeho efektivnější využívání

 

Popis Služby

Popis činnosti

 

   
 

 

 

Vytváření návrhů a provádění úprav IS za účelem jeho efektivnějšího, bezpečnějšího a
komplexnějšího využívání. Službou je zabezpečeno řešení požadavků na Systém, jejichž
příčinou není incident (nefunkčnost), ale které vyplývají z požadavků uživatelů,
z životního cyklu Služby/prostředí, z opakujících se činností, apod.

V rámci této Služby jsou vykonávány zejména, nikoliv však výhradně, následující
činnosti:

e realizace rekonfigurací a drobných úprav vedoucích k. efektivnějšímu,
bezpečnějšímu a komplexnějšímu využívání Systému
optimalizace stávajících a konfigurace nových služeb a rozhraní
příprava testovacích scénářů
provedení testů realizovaných změn a úprav na základě testovacích scénářů
testování a nasazování procesních aplikací vyvinutých třetími stranami do
testovacího a produkčního prostředí
zajištění stejné funkcionality na testovacím a produkčním prostředí
měsíční vykazování provedených prací
integrace na nové konzumenty a poskytovatele dat
integrace na nástroje monitoringu a reportingu
Aktualizace veškeré dokumentace

 

 

veřejné
zakázky

ikem 31)

 

-
L
-
9 22=
ném

Mm
It %
kk

,
az
L

INISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

ý,

 

Služba bude poskytována podle požadavků Objednatele. Zhotovitel je povinen sdělit
Objednateli nejpozději následující Pracovní den od obdržení požadavku akceptaci
požadavku nebo relevantní důvody pro jeho odmítnutí.

 

 

 

Objem | poskytované
Služby

Kalendář Služby 24x7

KPI Přijetí nebo odmítnutí požadavku následující Pracovní den.

Sleva z ceny Porušení KPI vede k uplatnění Slevy z ceny podle článku Výše slevy — ostatní služby
(článek 3.1.2) pro každý případ.

Měřící bod Service Desk MZe.

Pro potřeby určení nabídkové ceny tohoto katalogového listu a pro potřeby realizace
činí maximální objem dle tohoto katalogového listu 500 člověkodní na jeden kalendářní
rok. Skutečný objem čerpaných člověkodní však v rámci realizace může být i nižší podle
aktuálních potřeb Objednatele.

 

Platební podmínky

V rámci tohoto katalogového listu budou hrazeny pouze reálně čerpané člověkodny až
do maximální roční ceny za tento katalogový list podle nabídnuté denní sazby za
člověkoden.

 

Způsob dokladování a
vyhodnocování

L

 

 

Měsíční záznam o poskytnutí Služby s identifikací poskytnutých činností a služeb včetně
jejich rozpadu a jejich pracnosti. Záznam musí obsahovat také data ve strojově čitelné
formě, umožňující strojové zpracování. ———

 

 

 

veřejné Ikem 31)
zakázky

28

Identifikace (ID)

-
H/NISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

AGB06 Servis hardware

AGB06

Název Služby

Zajištění provozuschopnosti hardware

Popis Služby

Popis činnosti

Řešení závad HW. komponent systému a aktualizace konfigurační databáze
Objednatele.

Zajištění smluv na servis a podporu HW komponent systému v takovém rozsahu, aby
byly dodrženy požadované parametry služeb a lhůty na Obnovu služeb IS. Provádění
činností pro udržení HW komponent v provozuschopném stavu.

Tato Služba zahrnuje především, nikoliv však výhradně, následující činnosti:

údržba a profylaxe HW

příjem incidentu

analýza závady, identifikace vadného dílu/serverů/prvku

výjezd na místo s náhradním dílem nebo objednání zásahu u výrobce (v tomto
případě také zajištění součinnosti potřebných pracovníků Zhotovitele a
Objednatele a případně třetích stran)

výměna vadného dílu/prvku, otestování funkčnosti

uzavření požadavku

předání protokolů o výměně dílů IS

aktualizace konfigurační databáze Objednatele

evidence a aktualizace smluv na servis a podporu HW se třetími stranami

veřejné A7"
zakázky

 

 

=
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

 

 

 

 

 

 

Kalendář Služby 24x7

KPI Seznam činností, provedených v rámci profylaxe v měsíčním záznamu o poskytnutí
služby.

Záznamy o servisních aktivitách v měsíčním záznamu o poskytnutí služby a v Service
Desku MZe.

Předávací protokoly s identifikací nahrazovaných dílů IS určenému pracovníkovi
Objednatele.

Sleva z ceny Porušení KPI (nedodání seznamů činností provedených v rámci profylaxe v měsíčním
záznamu o poskytnutí služby, nesoulad vykázaných a zaznamenaných činností v rámci
záznamů o servisních aktivitách, neprovedení některé z výše uvedených činností) vede
k uplatnění Slevy z ceny podle článku Výše slevy — ostatní služby (článek 3.1.2) pro
každý případ a každé KPI.

Poznámka Zhotovitel do dokumentace zahrne smlouvy na servis v rámci tohoto KL a v případě
změny je aktualizuje.

Platební podmínky Paušální měsíční cena

Způsob dokladování a | Měsíční záznam o poskytnutí Služeb sidentifikací poskytnutých činností a služeb

vyhodnocování formou fyzického reportingu (tištěná forma, nepřepisovatelný datový nosič). Záznam

n | musí obsahovat také data ve strojově čitelné formě, umožňující strojové zpracování.

 

 

Ikem 31)

veřejné
zakázky

 

)
M:NISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

5.10. AGBO7 Data pro monitoring a reporting
Identifikace (ID) AGBO7
Název Služby Předávání stavových, výkonnostních, bezpečnostních a provozních dat
Popis Služby Předávání dat, nutných pro reporting, monitoring, analýzy a vyhodnocování využití IS a
jeho bezpečnosti

Popis činnosti Tato Služba zahrnuje především, nikoliv však výhradně:
1. Historická data — předávání neagregovaných dat o všech transakcích v IS;
2. Historická data — předávání neagregovaných dat, sloužících pro vyhodnocení
plnění KPI IS;
3. Online data — předávání agregovaných provozních dat na rozhraní monitoringu
pro potřeby okamžitého monitoringu;
4. Online data — předávání stavových a bezpečnostních informací na rozhraní
monitoringu.
Data budou předávána v Objednatelem požadované struktuře a frekvenci definované
vdokumentaci a technické specifikaci na sdílené úložiště Zhotovitele odkud je

Objednatel může automaticky načítat nebo na aplikační rozhraní monitoringu.

Kalendář Služby 24x7

KPI KPIO1 Historická data podle bodu 1. a 2. — nejnovější data jsou maximálně 12 hodin
stará, data jsou k dispozici nejpozději v době předání měsíčního záznamu o poskytnutí
;služby.

KPIO2 Předaná historická data podle bodu 2. obsahují kompletní historii transakcí
v rámci jednoho kalendářního měsíce.

KPIO3 Online data podle bodu 3. a 4. — nejnovější data jsou maximálně 5 minut stará
Měřící bod Service Desk MZe, monitoring Objednatele.

Sleva z ceny Při porušení KPIO1 je uplatněna jednorázová sleva z ceny podle článku Výše slevy —
ostatní služby (článek 3.1.2).

Při porušení KPI02 je za každou započatou hodinu chybějících dat uplatněna sleva ve
výši 0,6% z Celkové měsíční ceny. Tato hodina se zároveň započítává do celkové
nedostupnosti systému podle KL AGB01-02.

Při porušení KPI03 aplikována doba Obnovy služby a případná sleva podle Priority 3
článku Výše slevy — obnova služby (článek 3.1.1).

Poznámka Absence dat (zvláště historických dat, používaných pro vyhodnocení plnění KPI a

dodávky služeb) je považována za výpadek služeb, jejichž dostupnost by mohla
— chybějící data prokázat.
Platební podmínky |Paušální měsíční cena

veřejné f
zakázky

MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

51. AGB08 Maintenance a podpora aplikačních SW

Identifikace (ID) AGB08

Název Služby

Maintenance a podpora aplikačních SW komponent IS včetně aktualizací

Popis Služby

Popis činnosti

Provádění všech aktivit spojených se zajištěním maintenance a podpory výrobce pro
SSW a zajištění přístupu k podpoře.

Zhotovitel zajistí maintenance na všechny aplikační SW komponenty IS.
Maintenance aplikačních SW komponent IS obsahuje zejména, nikoliv však výhradně
následující činnosti:

s © Dokládání zajištěné podpory (maintenance nebo software assurance) doklady od

výrobců, registrace podpory — při obnově, změně nebo na vyžádání;

© | Přístup do znalostní báze daného výrobce;

e | Přístup k opravám a hotfixům nabízených řešení;

e © Přístup k novým verzím nabízených produktů (minoritní i majoritní vydání);

e | Report stavu SW, verzí SW s uvedením platnosti podpory;

e | Zajištění všech informací a součinností, vyžadovaných výrobcem v souvislosti

KPI Doklady, prokazující platnost maintenance a podpory SSW na vyžádání a/nebo při
změně (vč. obnovení) smluv s výrobcem. Nesmí dojít k nezajištění maintenance a
podpory.

Měřící bod Měsíční záznam o poskytnutí Služeb.

Sleva z ceny Podle článku Výše slevy — ostatní služby (článek 3.1.2) vpřípadě nezajištění

maintenance a podpory v daném měsíci.

Platební podmínky © | Paušální měsíční cena
Způsob dokladování a | Měsíční záznam o poskytnutí Služeb. Záznam musí obsahovat také data ve strojově
vyhodnocování čitelné formě, umožňující strojové zpracování.

veřejné
zakázky


- m m o m m m = m= m s — m ms m — —

-
MINISTĚRSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Objednatel ? Zhotovitel

V %%[/ dne NE V ĚŘZ,E dne ZQ'S'ZOJG

/%%ÍQ//VA - NR

Česká republika — Ministerstv zemědělství OKsystem a.s.
Ing. Zdeněk Ada' .ec Ing. Vítězslav Ciml
Náměstek pro řízení Sek' ; ekonomiky a Člen představenstva

informačních te nnologií

MINISTERSTVO OKsystem h
a.s.

TVI
m NHI EIB\]%ŠLIĚ Na Pankráci 125, 140 21 Praha 4
1000 thulli- Nové Město 1Č: 27373665, pIČ: CZ27373665

veřejné j*
zakázky

SMLOUVA O DÍLO - 52014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122 ,
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 1SA14906/2014-13310 3

Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE — AgriBus

Příloha č.3

ují“
É k
MIN STERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Rozpočet a platební milníky

Cena — Vytvoření systému AgriBus

Pol. Položka Cena v Kč bez| Výše DPH | Výše DPH | Cenav Kč
č DPH (v %) (v Kč) včetně DPH
1. | Detailní specifikace 2.300.000 21% 483.000 | 2.783.000
2. | Hardware 7.103.900 21% 1.491.819 | 8.595.719
3. | Standardní SW a instalace SW 5.852.000 21% 1.228.920 | 7.080.920
4, | Implementace a migrace 11.617.000 21% 2.439.570 | 14.056.570
5. | Metodika a školení 750.000 21% 157.500 907.500

ana =- Preju kde 0 M 27.622.900 | 21% 5.800.809 | 33.423.709

Dílčí části Vytvoření systému AgriBus - platební milníky
Pol. | Miilník - Dílčí část Vytvoření systému
Fakturované položky rozpočtu
AgriBus položky fozp
1. | Předání a převzetí Detailní specifikace Pol.č. 1: Detailní specifikace
2. | Dodávka hardware Pol. č. 2: Hardware
Dodávka standardního SW a instal
3 ks “ a M -= Pol. č.3: Standardní SW a instalace SW
4. | Předání a převzetí Systému AgriBus Pol. č. 4: Implementace a migrace
Předání metodiky, dení školení
5, = >- ; V přové sní kořen Pol. č. 5: Metodika a školení
uživatelů a administrátorů

Cena - Údržba a podpora (vyjma ceny za KL Reparametrizace a optimalizace)
Cena v Kč
Cena vKč |Výše DPH| Výše DPH | ©
Položka bez DPH (v%) (v Kč) včetně
DPH
Služby údržby a podpory za 1 měsíc 245.800 21% 51.618 297.418
| Služby údržby a podpory za 36 měsíců 8.848.800 | 21% | 1.858.248 | 10.707.048

Strana1/2


SMLOUVA O DÍLO - S2014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 1SA14906/2014-13310

Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE — AgriBus

 

Cena - KL Reparametrizace a optimalizace

 

 

 

 

 

 

Cena v Kč
Cena vKč |Výše DPH| Výše DPH | ©
Položka kopu (v%) (vKč) včetně
DPH
Cena za 1 člověkoden 3.600 21% 756 4.356
Nabídková cena za 500 člověkodní —
(Lze čerpat max. 500 člověkodnů za jeden 1.800.000 21% 378.000 | 2.178.000
kalendářní rok)
Nabídková cena za 1500 člověkodní
(Lze čerpat max. 1500 člověkodnů za tři kalendářní | 5 400.000 21% 1.134.000 | 6.534.000

roky)

 

 

 

 

 

 

 

V rámci KL Reparametrizace a optimalizace může být čerpáno plnění vždy maximálně v rozsahu 500
člověkodnů za jeden kalendářní rok a nevyčerpané člověkodny za příslušný kalendářní rok nelze

převést do následujícího kalendářního roku.
rozsahu člověkodnů.

Objednatel

vo ÍrAd dne. 05-04-2006

 

VÝRAZE

Zhotovitel

dne 24.3.2046

Zhotovitel nemá právo na plnění maximálního

 

MALEME MEM

OkKsystem a.s.

Česká republika — Ministerstvo — mědělství

Ing. Zdeněk Adarv
Náměstek pro řízení Sekc
informačních te“

„konomiky a
iologií

MINISTE, STVO
ZEMĚDĚLSTVÍ

110 VU Praha [- Nové Nlěsto
č

 

N

Ing. Vítězslav Ciml
Člen představenstva

a Pankráci 125,1

a.s. ©

A0 21 Praha 4

1č: 27374885, DIČ: CZ27373665

 

Strana2/12

SMLOUVA O DÍLO - S2014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122

 

 

 

',,
KP
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 1SA14906/2014-13310 R
Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE — AgriBus ) MINSTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Příloha č. 4
Harmonogram plnění
| Vytvoření Systému AgriBus
| Milník - dílčí část Vytvoření systému | Zahájení plnění | Ukončení plnění |
| AgriBus |
| Předání a převzetí Detailní specifikace T+1 den | T+55 dní
| Dodávka hardware T+56 dní | T+126 dní
! = — ži | i
Dodávka standardního SW a instalace | |
| T+56 dní T+147 dní |
sw |
Zn Boy k uR pc r
| |
Předání a převzetí Systému AgriBus T+56 dní | T+397 dní |
| |
| Předání metodiky, provedení školení
| n . kč -- T+276 dní | T+397 dní
uživatelů a administrátorů | |

 

T— den nabytí účinnosti Smlouvy. V případě, že poslední den stanovené lhůty k plnění připadne na
sobotu, neděli či svátek ve smyslu $ 607 občanského zákoníku, považuje se za poslední den lhůty
následující pracovní den.

Po provedení části Díla Vytvoření Systému AgriBus bude zahájena Údržba a podpora Systému
AgriBus po dobu 3 následujících let.

Pro vyloučení pochybností se uvádí, že milník „Předání a převzetí Systému AgriBus“ zahrnuje
provedení Implementace a migrace.

 

Strana1/2

 

 

SMLOUVA O DÍLO - 52014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122

Vef-

0Z
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 15A14906/2014-13310 :_.\'g_;'_-'-t

] l_.
Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE — AgriBus / MIN STERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

| Milník Termín OD Termín DO |
Údržba a podpora Systému AgriBus Předání a převzetí 3 roky ode dne předání
Systému AgriBus a převzetí Systému
AgriBus

Objednatel Zhotovitel

v Wm-mty - dne 05 -04- 2086 V?RAz_g dne 24 3. Za d6

/% A//ý[:Í[RSIV() ,
%%7 DĚLSTVÍ W
/ n: I.QU\L Město k

 

 

Česká republika — Ministerst: zemědělství OKsystem a.s.
Ing. Zdeněk Ad  nec Ing. Vítězslav Ciml
Náměstek pro řízení SF Je ekonomiky a Člen představenstva

informačních technologií

as. ©

\Š 27313&65 ch cz27373665

 

Strana 2 /2

SMLOUVA O DÍLO - 52014-0043, číslo sml. DMS 183-2014-12122
č.sp. 59VD21314/2011-12120, č.j. 8299/2014-MZE-12122, č.sp. pr. 15A14906/2014-13310

Vybudování a provoz komunikační infrastruktury MZE — AgriBus

Za Objednatele:

Příloha č. 6
Oprávněné osoby

ve věcech smluvních a obchodních:

"es
Mi STERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Jméno a příjmení

Adresa E 0 a
E-mail KOLL