Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
00080- RMM/2017 Město Žatec Městský úřad Odbor rozvoje a majetku města PSČ 438 24 Bankovní spojení: KB Žatec číslo účtu: Vyřizuje: Šmidtová J. Tel.: 415 736 267 IČ : 00265781 DIČ: CZ00265781 Pavel Kříž Objednávka č.: 185/2017/ROZ IČ 699 08 982 Čj. : MUZA 29965/2017 V Žatci dne: 31.10.2017 438 01 Žatec Při fakturování zasílejte laskavě kopii objednávky . Objednáváme u Vás dle cenové nabídky ze dne 27.10.2017 opravu havarijního stavu osvětlení sborovny, jídelny a kuchyně v ZŠ Jižní 2777, Žatec. Nově instalované světelné zdroje budou typu LED. Cenová nabídka ze dne 27.10.2017 včetně příloh tvoří nedílnou součást této objednávky. Revizní zprávy budou zhotoveny ve třech stejnopisech z toho dvě vyhotovení budou předány řediteli ZŠ ing. Z. Němcovi. a jedno vyhotovení objednateli. Dále bude po dokončení prací předán doklad o ekologické likvidaci elektromateriálu. Cena celkem bez DPH Výše DPH 21% Cena celkem včetně DPH 208.459,- Kč 43.776,-Kč 252.235,- Kč Termín zahájení prací : do 3 týdnů po převzetí objednávky Záruční doba: 36 měsíců Faktura bude vystavena na Město Žatec, odbor rozvoje a majetku města, nám. Svobody čp.1, 438 24 Žatec. Ing. Kateřina Mazánková vedoucí odboru rozvoje a majetku města Objednávku akceptuji dne: razítko a podpis adresáta objednávky Správce rozpočtu -1- Městský úřad Žatec, nám. Svobody 1, 438 24 Žatec, CZ – Czech Republic, e-mail: smidtova@mesto-zatec.cz, Tel.: 0042-415736111, fax.:0042-415736148, bankovní spojení: KB Žatec, , IČ 00265781, DIČ CZ00265781