Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO uzavřená mezi níže uvedenými stranami podle ustanovení $ 2586 a následujících, $ 2623 a následujících Občanského zákoníku (zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů) I. Smluvní strany Objednatel: Základní škola a Mateřská škola Krčín sídlo: Žižkovo náměstí 1, 549 01 Nové Město nad Metují IČ: 72020865 Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Mgr. Jana Vitverová Zhotovitel: ALUXXON — TABULE s. r. 0. Sidlo: Na Staré cestě 1325, 276 01 Mělník - Mlazice IČ: 27151727 DIČ: CZ27151727 bankovní spojení: ČSOB Praha číslo účtu: 189553046/0300 Telefon: 315 670 330, 420 603 561 514 Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Jan Rubáš, jednatel společnosti (dále jen prodávající) II. Předmět smlouvy 1. Dodávka školního nábytku včetně dopravy a montáže na místo určení v níže uvedené ceně, a to: Školní lavice nestavitelná dvoumístná 15 ks Školní židle nestavitelná 30 ks Učitelská katedra 1 ks III. Místo plnění smlouvy © , 1. Místem plnění smlouvy je adresa objednatele: ZŠ a MŠ Krčín, Žižkovo náměstí 1, 549 01 Nové Město nad Metují IV. Doba plnění 1. Termín předání díla: do 8 týdnů od objednání V. Cena plnění smlouvy k . Čena je stanovena dohodou stran dle $ 2 zákona č. 526/1990 Sb. ve výši: Skolní nábytek 89 008,- Kč bez DPH Celkem 107 700,- Kč včetně DPH 1. Dohodnutá cena zahrnuje veškeré náklady související s provedením díla dle sjednaného rozsahu. 3. Veškeré případné další požadavky včetně cenových ujednání jsou věcí dalších dohod, formou písemných dodatků k této smlouvě. VI. Platební podmínky 1. Smluvní strany se dohodly, že na základě této smlouvy o dílo bude cena objednatelem uhrazena následovně: - objednatel uhradí platbu bankovním převodem na účet zhotovitele po dokončení dila se splatností 30 dnů. VII. Způsob provádění díla 1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo sám nebo za součinnosti jiných, ale vždy na své nebezpečí a na svou odpovědnost, 2. Zhotovitel je povinen zachovávat na pracovišti čistotu a pořádek, odstraňuje na své náklady odpady a nečistoty vzniklé při provádění sjednaných prací a je povinen řádně zabezpečit pracoviště proti vniknutí nepovolaných osob. 3. Zhotovitel a jeho zaměstnanci jsou povinni dodržovat předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci včetně požárních opatření. Za jakékoliv škody, způsobené nedodržením předpisů nese plnou odpovědnost zhotovitel a současně se zavazuje takto vzniklou škodu bez dalšího nahradit objednateli. F Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. VIII. Záruka kvality 1. Zhotovitel ručí za kvalitu díla 60 měsíců ode dne předání, respektive ode dne odstranění vad a nedodělků. 2. Zhotovitel neodpovídá za vady, které vznikly neodborným zacházením s dílem, svévolným poškozením či v důsledku vyšší moci. EX. Ostatní ujednání 1. Za zhotovitele je oprávněn k vedení veškerých jednání, k přijímání závěrů a dohod v oblasti technické, technologické, jakostní a obchodní: Za zhotovitele: © Jan Rubáš Za objednatele: Mgr. Jana Vitverová 1. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle a nebyla sjednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. 2. Smluvní strany považují informace a jednání vyplývající z činnosti dle této smlouvy za důvěrná. 3. Smlouva obsahuje 3 strany, je pořízena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží jedno paré. 4. Smlouva nabývá platnost a účinnost dnem podepsání oběma stranami. j ješ ep 2) = z V Praze dne 30.11.2017 K MEK MEKE za objednátele