Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5775651: Dodávka školního nábytku včetně dopravy a montáže

Příloha smlouva_zidle_lavice_1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
uzavřená mezi níže uvedenými stranami podle ustanovení $ 2586 a následujících,
$ 2623 a následujících Občanského zákoníku
(zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů)

I. Smluvní strany

Objednatel:

Základní škola a Mateřská škola Krčín

sídlo: Žižkovo náměstí 1, 549 01 Nové Město nad Metují

IČ: 72020865

Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Mgr. Jana Vitverová

Zhotovitel:

ALUXXON — TABULE s. r. 0.

Sidlo: Na Staré cestě 1325, 276 01 Mělník - Mlazice

IČ: 27151727

DIČ: CZ27151727

bankovní spojení: ČSOB Praha

číslo účtu: 189553046/0300

Telefon: 315 670 330, 420 603 561 514

Statutární orgán oprávněný k podpisu smlouvy: Jan Rubáš, jednatel společnosti

(dále jen prodávající)

II. Předmět smlouvy

1. Dodávka školního nábytku včetně dopravy a montáže na místo určení v níže
uvedené ceně, a to:

Školní lavice nestavitelná dvoumístná 15 ks
Školní židle nestavitelná 30 ks
Učitelská katedra 1 ks

III. Místo plnění smlouvy © ,
1. Místem plnění smlouvy je adresa objednatele: ZŠ a MŠ Krčín, Žižkovo náměstí 1,
549 01 Nové Město nad Metují

IV. Doba plnění
1. Termín předání díla: do 8 týdnů od objednání

V. Cena plnění smlouvy

 

k

. Čena je stanovena dohodou stran dle $ 2 zákona č. 526/1990 Sb. ve výši:
Skolní nábytek 89 008,- Kč bez DPH
Celkem 107 700,- Kč včetně DPH

1. Dohodnutá cena zahrnuje veškeré náklady související s provedením díla dle
sjednaného rozsahu.

3. Veškeré případné další požadavky včetně cenových ujednání jsou věcí dalších
dohod, formou písemných dodatků k této smlouvě.

VI. Platební podmínky

1. Smluvní strany se dohodly, že na základě této smlouvy o dílo bude cena
objednatelem uhrazena následovně:
- objednatel uhradí platbu bankovním převodem na účet zhotovitele po
dokončení dila se splatností 30 dnů.

VII. Způsob provádění díla

1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo sám nebo za součinnosti jiných, ale vždy na
své nebezpečí a na svou odpovědnost,

2. Zhotovitel je povinen zachovávat na pracovišti čistotu a pořádek, odstraňuje na
své náklady odpady a nečistoty vzniklé při provádění sjednaných prací a je
povinen řádně zabezpečit pracoviště proti vniknutí nepovolaných osob.

3. Zhotovitel a jeho zaměstnanci jsou povinni dodržovat předpisy o bezpečnosti
a ochraně zdraví při práci včetně požárních opatření. Za jakékoliv škody,
způsobené nedodržením předpisů nese plnou odpovědnost zhotovitel a současně se
zavazuje takto vzniklou škodu bez dalšího nahradit objednateli.

F

Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla.

VIII. Záruka kvality

1. Zhotovitel ručí za kvalitu díla 60 měsíců ode dne předání, respektive ode dne
odstranění vad a nedodělků.

2. Zhotovitel neodpovídá za vady, které vznikly neodborným zacházením s dílem,
svévolným poškozením či v důsledku vyšší moci.
EX. Ostatní ujednání

1. Za zhotovitele je oprávněn k vedení veškerých jednání, k přijímání závěrů a dohod
v oblasti technické, technologické, jakostní a obchodní:

Za zhotovitele: © Jan Rubáš
Za objednatele: Mgr. Jana Vitverová

1. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem,
že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a
svobodné vůle a nebyla sjednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných

podmínek.

2. Smluvní strany považují informace a jednání vyplývající z činnosti dle této
smlouvy za důvěrná.

3. Smlouva obsahuje 3 strany, je pořízena ve dvou vyhotoveních, z nichž každá
strana obdrží jedno paré.

4. Smlouva nabývá platnost a účinnost dnem podepsání oběma stranami.

j ješ ep 2) = z
V Praze dne 30.11.2017 K MEK MEKE

za objednátele