Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6972167: Odstoupení od rámcové dohody o dílo - NOVUMM

Příloha Ramcova dohoda NOVUMM.DOC

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová dohoda o dílo

(dále jen „Rámcová dohoda“ nebo „Dohoda“)

uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ObčZ“) 

Článek 1

Smluvní strany

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade

se sídlem: Dittrichova 21, 128 01 Praha 2

IČ: 00001171, DIČ: CZ 0001171

příspěvková organizace nezapsaná v obchodním rejstříku

jejímž jménem jedná Ing. Radomil Doležal, MBA, generální ředitel
na straně jedné (dále jen „Objednatel“)

a

ARTEO CZ s.r.o.

se sídlem: Tržní 818, 336 01 Blovice

IČ: 18240160, DIČ: CZ18240160

obchodní rejstřík: vedená u KS Plzeň oddíl C, vložka 1050

jejímž jménem jedná: Ing. Bohumil Bochňák, jednatel společnosti

a

M.I.P Group, a.s.

se sídlem: Beranových 667, 199 00  Praha 9

IČ: 25666703 DIČ: CZ25666703

obchodní rejstřík: vedená u MS v Praze, oddíl B, vložka 5350

jejímž jménem jedná: Tomáš Kotrč, MBA, místopředseda představenstva a Erik Augustin, člen představenstva 

a

MAEP, s.r.o.

se sídlem: Kadaňská 3546/41, 430 03 Chomutov

IČ: 25045245 DIČ: CZ25045245

obchodní rejstřík: vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 14650
jejímž jménem jedná: Ing. Ivan Nikl, jednatel společnosti 

a

MLT s.r.o.

se sídlem: Chodská 1032/27, Vinohrady, 120 00 Praha 2

IČ:. 45352895 DIČ: CZ45352895

obchodní rejstřík: vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 249956 

jejímž jménem jedná: Ing. Michal Weiss, jednatel společnosti 

a

Progres Partners Advertising, s.r.o.

se sídlem: Opletalova 55, 110 00  Praha 1

IČ: 45798621, DIČ: CZ45798621

obchodní rejstřík: vedená u rejstříkového soudu v Praze, oddíl C, vložka 10368

jejímž jménem jedná: Ing. František Kočí, ředitel a jednatel společnosti
a

Rapid, akciová společnost

se sídlem: Podolské nábřeží 6/34, Podolí, 147 00 Praha 4
IČ: 00001040 DIČ: CZ00001040

obchodní rejstřík: vedená u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 27
jejímž jménem jedná: Miloš Kočí, MBA, předseda představenstva 

a

Veletrhy Brno, a.s.

se sídlem: Výstaviště 405/1, 603 00 Brno

IČ: 25582518 DIČ: CZ25582518

obchodní rejstřík: vedená u KS Brno, oddíl B, vložka 3137

jejímž jménem jedná: Ing. Jiří Kuliš, předseda představenstva a Ing. Jaroslav Rubeš, člen představenstva

a

ZEPHYR,  s.r.o.

se sídlem: Na Pankráci 30/1618, 140 00  Praha 4
IČ: 61506664 DIČ: CZ61506664

obchodní rejstřík: vedená u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 29902
jejímž jménem jedná: Dr. Jarmila Fillová, jednatel 

na straně druhé (všichni společně dále jen „Dodavatelé“ a samostatně dále jen „Dodavatel“)
uzavírají níže uvedeného dne tuto Rámcovou dohodu o dílo, 
Článek 2 
Úvodní ustanovení

1. Objednatel, jakožto veřejný zadavatel, ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), oznámil dne 17.5.2018 otevřenou výzvou svůj úmysl uzavřít v rámci jím realizovaného zadávacího řízení rámcové ujednání o zajištění realizace expozic na akcích NOVUMM a NOVUMM KET v letech 2019 – 2020 pro část NOVUMM (60 akcí - příloha č. 3 – Seznam plánovaných výstavních a veletržních akcí NOVUMM 2019-2020) dále jen „NOVUMM“ s tím, že na podkladě a v souladu s touto Rámcovou dohodou bude vždy s jedním z Dodavatelů uzavřena objednávka postupem dle § 135 odst. 2 Zákona (na základě tzv. minitendrů). Tyto objednávky budou vždy odkazovat na ustanovení této Rámcové dohody. 
2. Předmětem této Dohody je vymezení podmínek, na jejichž základě budou mezi Objednatelem na straně jedné a jedním z Dodavatelů na straně druhé uzavírány objednávky o poskytování konkrétních realizací expozic dle potřeby Objednatele specifikované v čl. 3 této Rámcové dohody, které byly předmětem zadávacího řízení na uzavření této Rámcové dohody.
3. Tato Rámcová dohoda je uzavírána na základě ukončeného zadávacího řízení „Zajištění realizace expozic na akcích NOVUMM a NOVUMM KET v letech 2019 - 2020“ pro interní projekt Nové marketingové modely veletržních účastí, číslo projektu CZ.01.2.111/0.0/0.0/15_023/0005664, spolufinancovaného z Evropské unie (EU), z prostředků prioritní osy PO-2 „Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních podniků“ prostřednictvím Operačního programu podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK), název projektu: Nové marketingové modely veletržních účastí, které je pro budoucí plnění z této Dohody pro všechny smluvní strany závazné.  
· Globálním cílem projektu NOVUMM je usnadnění vstupu a zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti MSP na zahraničních trzích prostřednictvím jejich účasti na specializovaných výstavách a veletrzích zaměřených na prioritní obory českého průmyslu, v souladu s cílem OPPIK.
· Hlavními cíli projektu NOVUMM jsou: posílení marketingové připravenosti MSP, posílení schopnosti identifikace trhů perspektivních pro MSP a s tím související schopnosti mezinárodní expanze, zvýšení schopnosti MSP pronikat na nové trhy a udržet se na nich, podpora prezentace výrobních podniků a poskytovatelů služeb na zahraničních veletrzích a výstavách specializovaného charakteru, a to především v průmyslových oborech prioritního významu pro Českou republiku, zlepšení úrovně celkové prezentace českých MSP na mezinárodních výstavách a veletrzích v zahraničí.
4. Objednatel uzavírá tuto Rámcovou dohodu s více Dodavateli, přičemž všichni Dodavatelé uzavírají tuto jedinou Rámcovou dohodu ve stejném znění a se stejnými podmínkami.    

Článek 3

Předmět budoucích objednávek
1. Dodavatelé se zavazují, že zajistí Objednateli realizaci expozic ve smluveném objemu, termínu, v požadované kvalitě, v souladu s ujednáními této Dohody, objednávek a dle pokynů daných Objednatelem v průběhu zhotovování každého jednotlivého díla. Objednatel se zavazuje zaplatit Dodavateli za tyto řádně vykonané práce v souladu s nejvýhodnější nabídkou nabízenou odměnu, stanovenou podle článku 5 této Dohody.

2. V souladu s předmětem příslušného zadávacího řízení zahrnují služby při realizaci expozic poskytované na základě objednávek především:
· Zajištění návrhu expozice (architektonické řešení) v závislosti na velikosti výstavní plochy, počtu vystavovatelů, typu účasti, případně dalších parametrů a předložení ke schválení zadavateli:

· Návrhy a přípravu konkrétních řešení expozice a jednotlivých účastí včetně podrobného rozpočtu (pro účastníky i pro zadavatele) pro každou akci v jednotlivých letech v období 2019 až 2020 v závislosti na typu účasti a na počtu účastníků, včetně organizačního, prostorového a časového zajištění.

· Zajištění architektonických a grafických návrhů a dokumentace účasti na akci, tzn. návrh prostorového řešení společné expozice.

· Zajištění realizace expozice, včetně zajištění dopravy, montáže, provozu (personální zajištění expozice ze strany dodavatele, úklid expozice, otevření, uzavření expozice), demontáže a dalších souvisejících činností v rámci organizačního a technického zajištění

· Součinnost se zadavatelem při objednávání technických přípojek

· Zajištění kompletní realizace veškerých činností spojených s akcí dle zadavatelem schváleného návrhu řešení a rozpočtu a zajištění vybaveného zázemí.

· Spolupráce a komunikace s účastníky projektu NOVUMM při realizaci jejich účasti na akcích.

· Komplexní organizační a technické zajištění doprovodných propagačních činností a komunikačních aktivit dle pokynů a požadavků Realizátora:

· Zajištění kompletní realizace doprovodných propagačních činností dle Realizátorem schváleného návrhu a rozpočtu účasti na dané akci.

· Akvizice účastníků pro předmětný veletrh a doprovodné akce.

· Realizace výstupů povinné publicity, schválených zadavatelem, které respektují Pravidla publicity OP PIK závazná pro akce podpořené z prostředků OP PIK.

· Zajištění zpětné vazby a dokumentace komunikačních výstupů ve fyzické i datové formě.
3. Každý z vybraných dodavatelů se zavazuje poskytnout v rámci plnění dohody i po jejím ukončení součinnost, a to tak, že 
·  ve smyslu ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů, je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a dále se zavazuje za účelem ověřování plnění povinností vyplývajících z podmínek programu OP PIK, jehož součástí je projekt a v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s právními předpisy ČR a právem ES vytvořit podmínky (tj. poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů – Odbor strukturálních fondů Ministerstva průmyslu a obchodu, Ministerstva pro místní rozvoj, Ministerstva financí, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného finančního úřadu a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit těmto osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.
· je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je projekt hrazen, provést kontrolu všech dokladů souvisejících s veřejnou zakázkou, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění). 
· se zavazuje řádně uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací předmětu Dohody, včetně účetních dokladů v souladu s článkem 90 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 minimálně do konce roku 2028, pokud zvláštní právní předpis nestanoví v době trvání tohoto závazku dodavatele lhůtu delší. Dodavatel je rovněž povinen označovat veškeré účetní doklady týkající se plnění dle Dohody informací, že se jedná o projekt OP PIK (Operační program podnikání a inovace pro konkurenceschopnost), a číslem projektu a dále dodržovat veškerá pravidla publicity stanovená v  Pravidlech způsobilosti a publicity, č.j. MPO 1089/16/61100. Dodavatel se zavazuje poskytnout zadavateli součinnost nezbytnou k provedení kontroly plnění Dohody, a to kdykoliv v průběhu jejího trvání. 
· zajistí, aby povinnosti ve vztahu k Projektu minimálně do konce roku 2028 plnili také subdodavatelé podílející se na Projektu.
Článek 4

Podmínky uzavírání objednávek
1. Jednotlivá plnění budou realizována na základě této Rámcové dohody samostatnými písemnými objednávkami uzavřenými mezi Objednatelem na straně jedné a Dodavatelem na straně druhé postupem dle čl. 2 odst. 1 a dále článku 4 této Dohody, tedy na základě tzv. minitendrů (dále jen „minitendry“), které budou vycházet vyjma upřesnění požadovaných expozic z obecných podmínek stanovených v této Rámcové dohodě a dále příslušných právních předpisů.

2. Konkrétní objednávka bude uzavřena s vítězem minitendru na základě písemné výzvy k podání nabídek Objednatele adresované všem Dodavatelům uvedeným v záhlaví této Dohody s tím, že v každé takové výzvě Objednatel určí celkový objem požadovaných služeb a další požadavky. Každý Dodavatel je povinen předložit svou písemnou nabídku v termínu uvedeném v písemné výzvě a v souladu s pravidly užívání e-tržiště.
3. Písemná výzva k podání nabídky musí obsahovat alespoň:

a) informaci o předmětu zakázky,

b) identifikační údaje Objednatele,

c) lhůtu a místo pro podání nabídek, 

d) údaje o hodnotících kritériích, podle kterých bude vybrána nejvhodnější nabídka ke konkrétnímu plnění zakázky.

4. Písemná výzva k podání nabídky bude Dodavatelům zasílána prostřednictvím e-tržiště Objednatele, kterým je NEN. V případě, že Dodavatel není na tomto e-tržišti registrován, má povinnost se na e-tržišti zaregistrovat.
5. Každý Dodavatel je osloven k podání nabídky v rámci vyhlášeného minitendru a může ve lhůtě stanovené Objednatelem podat nabídku prostřednictvím e-tržiště Objednatele, případně požádat o její doplnění nebo upřesnění, taktéž prostřednictvím e-tržiště. 

6. Objednatel je oprávněn vyhodnotit v rámci minitendrů doručené nabídky na dílčí plnění a vybrat z nich dle hodnotících kritérií ve smyslu čl. 4 odst. 3 písm. d) této Dohody nejvhodnější nabídku a oznámit písemně prostřednictvím e-tržiště své rozhodnutí všem Dodavatelům, kteří v rámci předmětné výzvy podali konkrétní nabídku. 

7.  Objednávka uzavřená na základě konkrétní písemné výzvy Objednatele k podání nabídek do minitendru může být uzavřena vždy pouze s jedním (1) Dodavatelem. Účast jakýchkoliv třetích osob, jako stran jakékoliv objednávky, je nepřípustná. Objednávka uzavřená mezi Objednatelem a konkrétním Dodavatelem je závazná pouze mezi Objednatelem a tímto Dodavatelem.

8. Objednatel vystaví vybranému Dodavateli v souladu s podanou nabídkou písemnou objednávku na dílčí plnění nejpozději do 15 pracovních dnů od vyhodnocení doručených nabídek a výběru nejvhodnější nabídky, pakliže se nedohodnou jinak. 

9. Smluvní strany se navzájem dohodly na kontaktních a oprávněných osobách, které jsou jmenovitě oprávněny činit a potvrzovat objednávky uzavírané na základě minitendrů nebo jednat o podmínkách jejich dodávek. Jejich seznam je uveden v příloze č. 2 a je nedílnou součástí této Dohody. Jakoukoliv změnu v těchto osobách nastalou v průběhu trvání platnosti této Dohody si smluvní strany neprodleně navzájem písemnou formou oznámí.
10. Objednávky se budou řídit platnými právními předpisy právního řádu ČR, zejména ObčZ. 

11. Objednávka zaniká řádným a včasným splněním nebo z důvodů uvedených v této Rámcové dohodě či ObčZ. 

Článek 5

Cena díla
1. Cena za práce poskytnuté v rámci jednotlivých objednávek bude v rámci jednotlivě zadávané zakázky na základě této Dohody minitendrem v souladu s platnými právními předpisy stanovena vítěznou nabídkou od příslušného Dodavatele. Cena, kterou vítězný Dodavatel nabídne v rámci minitendru, nesmí být vyšší než ta, kterou nabídl ve své nabídce v rámci zadávacího řízení při uzavírání této Rámcové dohody a která je pro jednotlivé Dodavatele uvedena v přílohách č. 1a až 1h této Dohody.
Cena za dílo bude stanovena na základě celkové specifikace požadovaného plnění zakázky.
2. Při stanovení ceny za požadované plnění v návaznosti na předchozí odstavec budou jednotliví Dodavatelé respektovat zásadu maximálních nepřekročitelných cen, které uvedli ve svých cenových nabídkách, jako součást nabídek k zakázce zadané formou Rámcové dohody a tvořící přílohu č. 1a – 1h této Dohody.

3. K výše uvedeným cenám je dále účtována daň z přidané hodnoty v zákonné výši. Dodavatelé odpovídají za to, že sazba daně z přidané hodnoty se stanoví ve výši platné k datu vystavení daňového dokladu za provedenou práci v souladu s platnými právními předpisy. 

4. Ceny uvedené v příloze č. 1a – 1h této Dohody (dále jen „ceny“) zahrnují i náklady na dodání díla na místo určení a veškeré další náklady Dodavatele.

5. Uvedené ceny jsou ceny maximální a nepřekročitelné. 
6. Objednatel neposkytuje zálohy.

Článek 6

Platební podmínky
1. Úhrada sjednané odměny za realizované dílo bude provedena Objednatelem v bezhotovostní formě ve prospěch účtu konkrétního Dodavatele uvedeného v záhlaví této Rámcové dohody, a to na základě daňového dokladu (dále jen „faktura“). Řádně vyhotovenou fakturu odpovídající náležitostem daňového dokladu je konkrétní Dodavatel povinen vystavit a zaslat Objednateli do 14 dnů po řádném splnění předmětu jednotlivé objednávky a jeho převzetí Objednatelem. Přílohou faktury bude předem oboustranně odsouhlasený položkový rozpis (dále „rozpis“) provedených úkonů dle čl. 3 odst. 2 této Dohody na dané zahraniční výstavní či veletržní akci při realizaci expozice.
2. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu v souladu s § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Dále musí obsahovat číslo záměru, název projektu a informaci, že dodávka služeb je financována z prostředků OP PIK z projektu číslo CZ.01.2.111/0.0/0.0/15_023/0005664 dle pokynů Objednatele). Fakturovaná částka je uhrazena dnem odeslání dané částky na  účet Dodavatele.

3. Pokud nebude výslovně dohodnuto jinak, je faktura splatná 30 dnů od jejího prokazatelného doručení Objednateli a částka v ní uvedená bude hrazena převodem ve prospěch účtu příslušného Dodavatele, jehož nabídka byla vyhodnocena jako nejvýhodnější a s nímž byla uzavřena objednávka. Součástí faktury bude vždy potvrzený rozpis, nebo jeho kopie. 

4. Nebude-li faktura obsahovat zákonem, touto Dohodou či projektem stanovené náležitosti, nebo v ní budou uvedeny další zřejmé nesprávnosti, je Objednatel oprávněn vrátit ji Dodavateli ve lhůtě 14 (slovy: čtrnácti) dnů od jejího obdržení s uvedením chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém případě je Dodavatel povinen ve lhůtě do 7 (slovy: sedmi) dnů od obdržení vrácené faktury vyhotovit fakturu novou s opravenými údaji. Doba splatnosti původní (chybně vystavené) faktury se přeruší a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením nové (opravené) faktury Objednateli. 

5. Objednatel neposkytuje Dodavateli na předmět plnění zálohové platby.

6. Dodavatel se zavazuje, že v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů ("Zákon o DPH"), odvede příslušnému správci daně  příslušnou DPH ve výši dle platných právních předpisů, která bude připočtena k úplatě a bude v její souvislosti uhrazena Dodavateli dle Dohody.

V případě, že:

a. Dodavatel nesplní svou povinnost dle tohoto článku Dohody a neodvede příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto Dohodou příslušnému správci daně a

b. Objednateli vznikne za podmínek stanovených Zákonem o DPH z titulu zákonného ručení na základě výzvy příslušného správce daně povinnost příslušnou DPH či její část v souvislosti s touto Dohodou odvést a

c. Objednatel příslušnou DPH či její část příslušnému správci daně odvede, Dodavatel se zavazuje, neprodleně po obdržení písemného oznámení Objednatele, jehož přílohou bude doklad prokazující odvedení příslušné DPH či její části, příslušnému správci daně v souvislosti s touto Dohodou uhradit na účet uvedený v oznámení Objednatele příslušnou DPH či její část, kterou za Dodavatele tento odvedl příslušnému správci daně.

Pokud dojde k porušení povinnosti Dodavatele dle tohoto odstavce Dohody a Objednatel odvede za Dodavatele příslušnou DPH či její část, Objednatel je oprávněn započíst tuto svou pohledávku za Dodavatelem proti jakékoliv pohledávce Dodavatele za Objednatelem plynoucí z této Dohody nebo proti jakékoliv jiné pohledávce Dodavatele za Objednatelem.

Článek 7

Dodací podmínky
1. Dodavatel se zavazuje dodat Objednatelem objednané služby řádně a včas, tj. v objednaném rozsahu, množství, obvyklé jakosti a bez právních vad podle předem dohodnuté specifikace uvedené v potvrzené objednávce.

2. Termín a místo plnění každého jednotlivého díla bude Objednatelem vždy upřesněn v každé konkrétní dohodě/objednávce a Dodavatel se jej zavazuje dodržet.
3. Dodávka je splněna předáním a převzetím expozice, vč. služeb specifikovaných v každé jednotlivé dohodě/objednávce Objednatelem, v místě plnění určeném v objednávce proti protokolu o převzetí, přičemž jiné místo plnění, než místo výslovně uvedené v této Dohodě nebo v objednávce, musí být mezi stranami písemně dohodnuto a přičemž případné vady plnění musí být v protokolu o převzetí zaznamenány.

4. Objednatel není povinen převzít vadně zhotovené dílo. Vady díla Dodavateli neprodleně písemně vytkne a ten je povinen je ve lhůtě co nejkratší odstranit.
 
5. Dodavatel provádí dílo na svůj náklad a nebezpečí. Nebezpečí škody přechází na Objednatele okamžikem jeho převzetí od Dodavatele protokolem o převzetí, nebo splněním závazku.
6. Objednatel je oprávněn rozporovat plnění, pokud jej Dodavatel nezhotovil v souladu se svými povinnostmi dle této Rámcové dohody, objednávky, nebo dle pokynů Objednatele. Dodavatel je povinen bez nároku na navýšení Ceny díla upravit plnění tak, aby bylo v souladu s jeho povinnostmi dle této Rámcové dohody, objednávky, nebo dle pokynů Objednatele.
Článek 8
Ochrana informací a osobních údajů
1. Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně skutečností, které se v souvislosti s plněním Dohody dozvěděl nebo které Objednatel označil za důvěrné (dále jen „důvěrné informace"). Dodavatel se zavazuje přijmout opatření k ochraně důvěrných informací. Důvěrné informace mohou být Dodavatelem použity výhradně k plnění Dohody. Dodavatel nesdělí či nezpřístupní žádnou z důvěrných informací třetím osobám, nevyužije ji k vlastnímu prospěchu nebo jinak nezneužije. Povinnost mlčenlivosti a zachování důvěrnosti informací se nevztahuje na informace, které se staly obecně známými za předpokladu, že se tak nestalo porušením některé z povinností vyplývajících ze Dohody, nebo o kterých tak stanoví zákon, zpřístupnění je však možné vždy jen v nezbytném rozsahu.
2. Dodavatel se zavazuje pro případ, že v rámci plnění předmětu Dohody se dostane do kontaktu s osobními údaji, že je bude ochraňovat a nakládat s nimi plně v souladu s příslušnými právními předpisy, a to i po ukončení plnění Dohody. Strany se v případě kontaktu s osobními údaji, ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a ve smyslu Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR), zavazují uzavřít dodatek ke Dohodě spočívající v dohodě o zpracování osobních údajů. Dodavatel se rovněž zavazuje pro případ, že se v průběhu plnění Dohody dostane do kontaktu s údaji Objednatele vyplývajícími z jeho provozní činnosti, tyto údaje v žádném případě nezneužít, nezměnit, ani jinak nepoškodit ztratit či znehodnotit.
Článek 9 

Sankce za nesplnění 

1. Při prodlení Dodavatele s dodáním díla Objednatel požaduje po tomto Dodavateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,1 % z ceny díla sjednané v objednávce za každý i započatý den prodlení.  
2. V případě porušení závazku ochrany důvěrných informací, resp. osobních údajů (čl. 8 Dohody), je Objednatel oprávněn požadovat kromě náhrady škody zaplacení smluvní pokuty ve výši 50.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení závazku, a to i opakovaně. 
3. Při prodlení Objednatele s úhradou ceny díla může Dodavatel, jehož nabídka byla vyhodnocena jako nejvýhodnější, požadovat po Objednateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,01 % z nezaplacené částky ceny díla za každý i započatý den prodlení.
4. V případě porušení povinnosti mít sjednáno pojištění v souladu s čl. 13, odst. 3 této Dohody může Objednatel požadovat po tomto Dodavateli smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč.
5. Smluvní pokuty jsou splatné do 30 dnů od vyúčtování příslušné smluvní pokuty Objednatelem Dodavateli. 

6. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody v plné výši, tedy i ve výši přesahující smluvní pokutu.
Článek 10 
Odpovědnost za vady a reklamace

1. Dodavatel je povinen provádět dílo dle této Dohody s náležitou odbornou péčí, pokynů Objednatele a v souladu s právními předpisy. 
2. Dodavatel bude provádět dílo vlastním jménem a na vlastní odpovědnost a nebezpečí.
3. Dodavatel odpovídá za škodu vzniklou Objednateli nebo třetím osobám v souvislosti s plněním, nedodržením, nebo porušením povinností vyplývajících z této Dohody, nebo objednávky.
4. Dodavatel je povinen oznámit Objednateli neprodleně jakoukoliv skutečnost, která by mohla mít, byť i částečně, vliv na schopnost Dodavatele plnit své povinnosti vyplývající z objednávky, případně Rámcové dohody.
5. Dodavatel odpovídá za vady, které má dílo v době jeho předání. Dodavatel odpovídá za vady, které se projeví po předání díla, jestliže byly způsobeny porušením jeho povinností, a to za vady, které byly způsobeny v průběhu předmětné akce od řádného předání díla.
6. V případě vzniku neodstranitelné vady vzniká Objednateli právo na úhradu veškerých jím vynaložených nákladů.
7. Objednatel je povinen oznámit Dodavateli výskyt vady či vad dle čl. 7 odst. 4.
8. Objednatel není povinen převzít vadně zhotovené dílo či jeho část a nedostává se tak do prodlení s úhradou ceny díla. 
9. Pokud provede Dodavatel služby a jiná plnění nad rámec stanovený touto Dohodou, objednávkou, nemá nárok na jejich zaplacení.
Článek 11
Doba platnosti dohody a možnosti jejího zrušení 

1. Rámcová dohoda se uzavírá na dobu určitou, a to od data zveřejnění dohody v registru smluv do 31.12.2020 nebo do dosažení částky ve výši 11 400 000,- Kč bez DPH.
2. Zrušení a zánik Rámcové dohody

Před uplynutím sjednané doby může Rámcová dohoda zaniknout nebo být zrušena:

a) písemnou dohodou stran,
b) vyčerpáním maximální částky uvedené v odst. 1. k datu vyčerpání maximální částky


c) odstoupením od dohody, za níže uvedených podmínek:

Dotčená smluvní strana může odstoupit od Rámcové dohody pro podstatné porušení povinností uvedených v této Rámcové dohodě. Za podstatné porušení povinností se má zejména:

· prodlení Dodavatele s řádným a bezvadným plněním díla, jakož i jakýchkoliv dalších povinností touto Dohodou či objednávkou stanovených,

·  prodlení Objednatele s placením ceny díla v jednotlivém případě delším než 30 kalendářních dnů,
· zvýší-li Dodavatel neoprávněně v rozporu se zněním Rámcové dohody nebo objednávky cenu díla.
Oznámení o odstoupení od dohody musí být písemné, musí být prokazatelně doručeno druhé smluvní straně a je účinné dnem doručení.

V případě odstoupení od dohody jsou strany povinny dohodnout si do 14 kalendářních dnů způsob vypořádání vzájemných závazků. Nárok na náhradu škody není tímto ustanovením dotčen.

d) písemnou výpovědí kterékoli smluvní strany

Výpověď musí být písemná a prokazatelně doručena druhé smluvní straně. Výpovědní doba je 2 měsíce a končí ke konci druhého měsíce následujícího po měsíci, v němž byla doručena výpověď dotčené smluvní straně. 

Smluvní strany jsou povinny plnit do doby uplynutí výpovědní doby své povinnosti dle této Rámcové dohody, pokud se nedohodnou jinak.
3. Zrušení a zánik objednávky 


Objednávka zaniká nebo je zrušena:

· řádným splněním předmětu plnění

· písemnou dohodou stran, 

· odstoupením od objednávky za podmínek uvedených v ustanovení odstavce 2 písm. c) tohoto článku   

Oznámení o odstoupení od objednávky musí být písemné, prokazatelně doručeno druhé smluvní straně a je účinné dnem doručení.      
V případě odstoupení od objednávky jsou strany povinny dohodnout si do 10 dnů způsob vypořádání vzájemných závazků. Nárok na náhradu škody není tímto ustanovením dotčen.

Článek 12
Vlastnické právo k dílu a licenční ujednání

1. Dodavatel prohlašuje, že je autorem zhotovovaného díla specifikovaného v jednotlivých objednávkách a je oprávněn se zhotoveným dílem a všemi jeho součástmi nakládat ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon“) nebo že je Objednatel oprávněn dílo užít jakýmkoliv způsobem a v rozsahu bez jakýchkoliv omezení a že vůči Objednateli nebudou uplatněny oprávněné nároky majitelů autorských práv či jakékoli oprávněné nároky jiných třetích osob v souvislosti s užitím díla (práva autorská, práva příbuzná právu autorskému, práva osobnostní či vlastnická apod.). V případě, že by takové nároky autorů byly vzneseny, Dodavatel se zavazuje takové nároky na své náklady uspokojit.
2. Dodavatel poskytuje Objednateli práva využívat dílo bez časového a místního omezení, a to k jakýmkoliv účelům, včetně práva uveřejnit jej v hromadných sdělovacích prostředcích, jakož i tiskovinách, periodicích apod.
3. Objednatel je oprávněn do díla zasahovat, upravovat jej a dávat k jeho zhotovení Dodavateli závazné pokyny. K tomu nepotřebuje předchozího souhlasu Dodavatele. Objednatel je dále oprávněn provést tyto změny sám, nebo prostřednictvím třetí osoby. Veškeré tyto zásahy budou prováděny tak, aby nedošlo ke snížení hodnoty díla.
4. Smluvní strany sjednávají územně, časově a množstevně neomezenou licenci k užití předmětu díla specifikovaného v jednotlivých objednávkách jako bezúplatnou.
5. Právo k užívání předmětu díla je Dodavatelem Objednateli poskytnuto jako právo výhradní ve smyslu ustanovení § 2360 odst. 1 ObčZ.
Článek 13
Ostatní ujednání
1. Postoupení: Objednatel není oprávněn postoupit ani převést jakákoli svá práva z této Dohody na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu všech Dodavatelů, a to ani částečně. 
2. Subdodávky: Dodavatel je oprávněn pověřit poskytováním plnění dle této Dohody jinou osobu, to však jen s předchozím písemným souhlasem Objednatele. Dílčí plnění budou příslušným subdodavatelem provedena v souladu se všemi podmínkami Dohody. Při pověření poskytováním plnění jinou osobou je Dodavatel odpovědný tak, jako by plnil sám.
3. Pojištění: Dodavatel se zavazuje, že bude mít po dobu trvání této Dohody sjednáno platné pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu své činnosti, a to na pojistnou částku minimálně 500 000 Kč. Dodavatel je povinen předložit pojistnou dohodu specifikovanou v předchozí větě tohoto odstavce před podpisem této rámcové dohody.
Článek 14
Závěrečná ustanovení

1. Otázky v této Rámcové dohodě nebo objednávkách neupravené nebo upravené jen částečně se řídí ustanoveními ObčZ.
2. Smluvní strany přebírají riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 ObčZ.

3. Smluvní strany se zavazují pokusit se vyřešit jakýkoliv vzniklý spor, sporný nárok či spornou otázku související s touto Rámcovou dohodou smírčí cestou. Nepovede-li tento postup k vyřešení sporu, bude spor předložen k rozhodnutí místně a věcně příslušnému soudu v České republice. Arbitrážní řízení je vyloučeno.

4. V případě, že by některé ustanovení této Dohody bylo neplatné či neúčinné, nezpůsobuje tato neplatnost či neúčinnost ostatních částí Dohody. Smluvní strany se zavazují nahradit po vzájemné dohodě toto ustanovení jiným, odpovídajícím svým obsahem účelu neplatného/neúčinného ustanovení.

5. Práva a povinnosti z této Dohody přecházejí na právní nástupce smluvních stran. 

6. Tato Dohoda může být měněna a doplňována na základě vzájemné dohody všech stran pouze formou písemných a vzestupně očíslovaných dodatků. Písemnou formu musí mít také veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Dohodou. Písemná forma a lhůta je zachována, je-li právní úkon učiněn též faxem nebo jinými elektronickými prostředky, jež umožňují zachycení obsahu právního úkonu a určení osoby, která jej učinila, a byl doručen oprávněné straně nejpozději v poslední den stanovené lhůty. 

7. Nedílnou součástí této Dohody jsou přílohy

a. Příloha č. 1a – 1h obsahující „Seznam nabídkových cen“ jednotlivých Dodavatelů veřejné zakázky, a to:

i. Příloha č. 1a – ARTEO CZ s.r.o.
ii. Příloha č. 1b – M.I.P Group, a.s.
iii. Příloha č. 1c – MAEP, s.r.o.
iv. Příloha č. 1d – MLT s.r.o.

v. Příloha č. 1e – Progres Partners Advertising, s.r.o.
vi. Příloha č. 1f – Rapid, akciová společnost
vii. Příloha č. 1g – Veletrhy Brno, a.s.
viii. Příloha č. 1h – ZEPHYR, s.r.o.
b. Příloha č. 2 obsahující seznam kontaktních a oprávněných osob pro jednání smluvních stran.

c. Příloha č. 3 obsahující seznam plánovaných výstavních a veletržních akcí v rámci projektu NOVUMM 2019-2020, vč. termínů a míst konání.
8. Tato Dohoda je vyhotovena v 9 (slovy: devíti) stejnopisech, každý s platností originálu, přičemž každá smluvní strana obdrží po jednom vyhotovení.
9. Dodavatel bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že Objednatel je oprávněn v souvislosti se svojí zákonnou povinností uveřejnit originál podepsané dohody v elektronické podobě a to bez časového omezení.

10. Tato dohoda nabývá účinnosti a platnosti dnem zveřejnění dohody v Registru smluv, přičemž zveřejnění zajišťuje Objednatel.

11.  Smluvní strany shodně prohlašují, že si dohodu přečetly, porozuměly jí, s jejím zněním bezvýhradně souhlasí a na důkaz pravé a svobodné vůle prosté tísně připojují níže své podpisy. 
V Praze dne      ...................

      

Za Objednatele
....................................................




Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade

Ing. Radomil Doležal, MBA
generální ředitel
V Praze dne      ...................

      

Za Dodavatele

....................................................




ARTEO CZ s.r.o.
Ing. Bohumil Bochňák
jednatel společnosti

....................................................



………………………………….
M.I.P Group, a.s.





M.I.P. Group, a.s.
Tomáš Kotrč, MBA 





Erik Augustin
místopředseda představenstva 



člen představenstva
....................................................




MAEP, s. r. o.

Ing. Ivan Nikl

jednatel společnosti

....................................................




MLT s.r.o.

Ing. Michal Weiss

jednatel společnosti 

....................................................




Progres Partners Advertising, s.r.o.

Ing. František Kočí

ředitel a jednatel společnosti

....................................................




Rapid, akciová společnost

Miloš Kočí, MBA

předseda představenstva

....................................................



……………………………..


Veletrhy Brno, a.s.





Veletrhy Brno, a.s.
Ing. Jiří Kuliš






Ing. Jaroslav Rubeš
předseda představenstva




člen představenstva
....................................................




ZEPHYR, s.r.o.

Dr. Jarmila Fillová

jednatel

Příloha č. 1a – 1h obsahující „Seznam nabídkových cen“ jednotlivých Dodavatelů veřejné zakázky
Tabulky závazných maximálních nabídkových cen

Příloha č. 1a – ARTEO CZ s.r.o.

	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	 11 400 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 610 000


Příloha č. 1b – M.I.P Group, a.s.
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	 11 400 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 515 000


Příloha č. 1c – MAEP, s.r.o.
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	11 400 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 500 000


Příloha č. 1d – MLT s.r.o.
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	11 400 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 559 100


Příloha č. 1e – Progres Partners Advertising, s.r.o.
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 189 500
	11 370 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 595 000


Příloha č. 1f – Rapid, akciová společnost
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	 60
	189 600
	 8 551 200

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 551 200


Příloha č. 1g – Veletrhy Brno, a.s.

	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	5 750 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 5 750 000


Příloha č. 1h – ZEPHYR, s.r.o.
	Počet expozic
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci jedné expozice
	Maximální cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic

	60
	 190 000
	8 523 000

	Celková nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění dle počtu expozic (uvedená cena, je cena určená pro hodnocení veřejné zakázky)
	 8 523 000


Příloha č. 2 Seznam kontaktních a oprávněných osob pro jednání smluvních stran.
Oprávněná osoba

Kontaktní osoba

Dodavatelé:
ARTEO CZ s.r.o.

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

M.I.P Group, a.s.

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

MAEP, s. r. o.

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

MLT s.r.o.

Oprávněná a kontaktní osoba:

Progres Partners Advertising, s.r.o.

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

Rapid, akciová společnost

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

Veletrhy Brno, a.s.

Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

ZEPHYR, s.r.o.
Oprávněná osoba:

Kontaktní osoba:

Příloha č. 3 Seznam plánovaných výstavních a veletržních akcí NOVUM 2019-2020.

	2019
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	1/2019/N
	Spielwarenmesse 2019
	Německo
	Norimberk
	30. 1. 2018 - 3. 2. 2018
	hračky
	Sdružení pro hračku a hru, z.s.

	2/2019/N
	ISPO Mnichov 2019
	Německo
	Mnichov 
	3. - 6. 2. 2019
	oblečení pro volný čas, textilní průmysl, sportovní průmysl
	AVOZ ČR

	3/2019/N
	Aquatherm Nitra 
	Slovensko 
	Nitra 
	5. - 8. 2. 2019
	vodohospodářství 
	Asociace podniků topenářské techniky

	4/2019/N
	Ambiente
	Německo
	Frankfurt n. Mohanem
	8. - 12. 2. 2019
	spotřební zboží, design
	Svaz českých a moravských výrobních družstev

	5/2019/N
	AQUA THERM MOSCOW 2019
	Rusko
	Moskva
	12. - 15. 2. 2019
	vodohospodářství 
	CWA

	6/2019/N
	AQUA THERM TASHKENT 2019
	Uzbekistán 
	Taškent 
	27. 2. - 1. 3. 2019
	vodohospodářství 
	CWA

	7/2019/N
	GLOBAL INDUSTRIE 2019
	Francie 
	Lyon
	březen 2019
	strojírenství
	Svaz sléváren ČR

	8/2019/N
	EnforceTac 2019 
	Německo
	Norimberk
	6. - 7. 3. 2019
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	9/2019/N
	I.H.M./Garten - mezinárodní veletrh řemesel a zahrady
	Německo
	Mnichov 
	7. - 13. 3. 2019
	technická a umělecká řemesla
	Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

	10/2019/N
	IWA OUTDOOR CLASSICS 2019
	Německo
	Norimberk
	8. - 11. 3. 2019
	zbrojní průmysl 
	AVPZS

	11/2019/N
	European Coatings Show 2019
	Německo
	Norimberk
	19. - 21. 3. 2019
	nátěrové hmoty
	AVNH ČR, Svaz chemického průmyslu ČR

	12/2019/N
	Musikmesse 2019
	Německo
	Frankfurt n. Mohanem
	březen 2019
	hudební průmysl
	AVHN

	13/2019/N
	Hannover Messe 2019
	Německo
	Hannover
	březen 2019
	strojírenství, slévárenství
	Svaz sléváren ČR

	14/2019/N
	CONECO 2019
	Slovenská republika
	Bratislava
	duben 2019
	stavebnictví
	SPD

	15/2019/N
	MINING WEEK 2019
	Kazachstán 
	Karaganda
	duben 2019
	důlní průmysl
	CDT

	16/2019/N
	LAAD 2019
	Brazílie 
	Rio de Janeiro
	2. - 5. 4. 2019
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	17/2019/N
	LIGNA 2019
	Německo
	Hannover
	27. - 31.5. 2019
	dřevozpracující průmysl
	SVDSZ

	18/2019/N
	AQUA THERM Kyjev 2019
	Ukrajina 
	Kyjev 
	květen 2019
	vodohospodářství 
	CWA

	19/2019/N
	Expo Elétrica 2019
	Mexiko
	Mexico City
	červen 2019
	elektrotechnický průmysl
	ELA

	20/2019/N
	UGOL ROSSII and MINING 2019
	Rusko 
	Novokuzněck
	červen 2019
	důlní průmysl
	CDT

	21/2019/N
	OutDoor by ISPO 2019
	Německo
	Mnichov 
	30. 6. - 3. 7. 2019
	sportovní průmysl, sportovní textil a oděvy
	AVOZ ČR

	22/2019/N
	FERIA MINERA COLOMBIA 2019 
	Kolumbie 
	Bogota
	červenec 2019
	důlní průmysl
	CDT

	23/2019/N
	FachPack 2019
	Německo
	Norimberk
	24. - 26. 9. 2019
	obaly a balící technika 
	Czech and Slovak Packaging Association SYBA, z.s.

	24/2019/N
	Piscina&Wellness Barcelona 
	Španělsko 
	Barcelona 
	16. - 18. 10. 2019
	bazény, sauny a wellness 
	ABAS ČR

	25/2019/N
	Arms & Hunting 2019
	Rusko 
	Moskva
	říjen 2019
	lovecké a sportovní zbraně
	AVPZS

	26/2019/N
	Matelec Latinoamérica 2019
	Chile 
	Santiago de Chile 
	říjen 2019
	elektrotechnický průmysl
	ELA

	27/2019/N
	MINEX 2019
	Írán 
	Teherán 
	říjen 2019
	těžební průmysl
	CDT

	28/2019/N
	Power Kazachstan 2019
	Kazachstán 
	Almaty
	říjen 2019
	elektrotechnický průmysl
	ELA

	29/2019/N
	EP China 2019
	Čína
	Shanghai
	říjen 2019
	elektrotechnický průmysl
	ELA

	30/2019/N
	Mining Indonesia 2019
	Indonesie
	Jakarta 
	říjen 2019
	těžební průmysl
	CDT

	31/2019/N
	AQUA THERM Baku 2019
	Baku 
	Ázerbájdžán 
	říjen 2019
	vodohospodářství 
	CWA

	32/2019/N
	EcoFair/ENERGETIKA 2019
	Srbsko
	Bělehrad
	říjen 2019
	ekologie 
	CWA

	33/2019/N
	WOODEX
	Rusko
	Moskva
	listopad 2019
	dřevozpracující průmysl
	SVDSZ

	34/2019/N
	FIHAV 2019
	Kuba
	Havana
	listopad 2019
	elektrotechnický, zdravotnická technika (všeobecný)
	ELA

	35/2019/N
	DEFENSE & SECURITY 2019
	Thajsko
	Bangkok
	listopad 2019
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	36/2019/N
	BRAU BEVIALE 2019
	Německo
	Norimberk
	listopad 2019
	obaly a balící technika 
	Czech and Slovak Packaging Association SYBA, z.s.

	37/2019/N
	IME 2019
	Indie
	Kalkata 
	listopad 2019
	důlní průmysl
	CDT

	38/2019/N
	Aquanale 2019
	Německo
	Kolín nad Rýnem 
	5. - 8. 11. 2019
	bazény, sauny a wellness 
	ABAS ČR

	39/2019/N
	Milipol Paris 2019
	Francie 
	Paříž 
	19. - 22. 11. 2019
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	40/2019/N
	Heim + Handwerk 2019
	Německo
	Mnichov 
	28. 11. - 2. 12. 2019
	interiéry, design, umělecká řemesla 
	Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

	41//2019/N
	EXPODEFENSA 2019
	Kolumbie 
	Bogota
	prosinec 2019
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	2020
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	42/2020/N
	AQUA THERM MOSCOW 2020
	Rusko
	Moskva
	únor 2020
	vodní a odpadní hospodářství
	CWA

	43/2020/N
	G PEC 2020
	Německo
	Frankfurt n. Mohanem
	únor 2020
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP 

	44/2020/N
	Spielwarenmesse 2020
	Německo
	Norimberk
	1. - 4. 2. 2020
	zařízení pro kontrolu letového průmyslu
	Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR

	45/2020/N
	ISPO Mnichov 2020
	Německo
	Mnichov 
	2. - 5. 2. 2020
	oblečení pro volný čas, textilní průmysl, sportovní průmysl  
	AVOZ ČR

	46/2020/N
	Ambiente
	Německo
	Frankfurt n. Mohanem
	8. - 12. 2. 2020
	spotřební zboží, design
	Svaz českých a moravských výrobních družstev

	47/2020/N
	Euroshop 2020
	Německo
	Düsseldorf
	16.-20. 2. 2020
	výstavnictví
	AVF - Asociace výstavářských firem

	48/2020/N
	GLOBAL INDUSTRIE 2019
	Francie 
	Paříž 
	březen 2020
	strojírenství
	Svaz sléváren ČR

	49/2020/N
	IWA OUTDOOR CLASSICS 2020
	Německo
	Norimberk
	březen 2020
	zbrojní průmysl 
	AVPZS

	50/2020/N
	EnforceTac 2020 
	Německo
	Norimberk
	březen 2020
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP

	51/2020/N
	Holz+Handwerk 2020
	Německo
	Norimberk
	18. - 21. 3. 2018
	dřevozpracující průmysl
	SVDSZ

	52/2020/N
	Mostra Convegno Expocomfort 2020
	Itálie
	Miláno
	17. - 20. 3. 2020
	technické zařízení budov
	Svaz chladící a klimatizační techniky z.s.

	53/2020/N
	CONECO 2020
	Slovenská republika
	Bratislava
	duben 2020
	stavebnictví
	SPD

	54/2020/N
	Musikmesse 2020
	Německo
	Frankfurt n. Mohanem
	duben 2020
	hudební průmysl
	AVHN

	55/2020/N
	Hannover Messe 2020
	Německo
	Hannover
	duben 2020
	strojírenství, slévárenství
	Svaz sléváren ČR

	56/2020/N
	MONGOLIA MINING 2020
	Mongolsko 
	Ulanbatar
	duben 2020
	důlní průmysl
	CDT

	57/2020/N
	EXPOMIN 2020
	Chile 
	Santiago de Chile 
	duben 2020
	důlní průmysl
	CDT

	58/2020/N
	XYLEXPO
	Itálie
	Miláno
	květen 2020
	dřevozpracující průmysl
	SVDSZ

	59/2020/N
	SOFEX 2020
	Jordánsko 
	Ammán 
	květen 2020
	obranný, bezpečnostní průmysl
	AOBP 

	60/2020/N
	OutDoor by ISPO 2020
	Německo
	Mnichov 
	28. 6. - 1. 7. 2020
	sportovní průmysl, sportovní textil a oděvy
	AVOZ ČR


22