Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7267527: CV, Riegrova 4510 - instalace žaluzií

Příloha CV, Riegrova 4510 - instalace zaluzii.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR04ETRpo87789585

                          SMLOUVA O DÍLO

                       č.j.: KRPU-195316-18/ČJ-2018-0400VZ
uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

                  v platném znění, (dále jen ,,občanský zákoník")

                                              Článek l.
                                        Smluvní strany

Název:                                  Česká republika - Krajské ředitelství policie Ústeckého

SIdb:                                   kraje (dále i ,,KŘP-U")  ,
ldentifikační číslo:
Daňové identifikační čIslo:             Lidické nám. 899/9, 401 79 Ustľ nad Labem
Banka:
Číslo účtu l kód banky:                 75151537
Ve věcech smlouvy oprávněn jednat:
                                        CZ75151537
Ve věcech technických oprávněn jednat:  Česká národní banka Ústí nad Labem

Kontaktní adresa:                       Ing. René Konečný, náměstek ředitele KŘP-U pro
                                        ekonomiku
Telefon:                                Miroslav Víšek, investiční referent odděleni správy
E-mail:                                 nemovitého majetku odboru správy majetku KŘP-U
                                        Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje, Petrovická 172,

                                        403 40 Ústí nad Labem - Božtěšice

                                                         ,
                                                                       ,

dále jen ,,objednatel"
a

Název:                                  ŠM okna group s.r.o.
Sídlo:                                  Rybná 716/24, 111 00 Praha 1
Identifikační číslo:                    04768230
Daňové identifikační číslo:             CZ04768230
Banka:                                  FlO banka a.s.
Číslo účtu l kód banky:
Ve věcech smlouvy oprávněn jednat:      Miroslav Vladimír Šlenc, jednatel společnosti
Ve věcech technických oprávněn jednat:  Miroslav Vladimir Šlenc
Kontaktní adresa:                       Bělohorská 1954, 430 01 Chomutov
Telefon:
E-mail:                                 vedený Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka
Obchodní rejstřík:                      253346

dále jen ,,zhotovitel"

,,KŘP Úsk - ÚO Chomutov, Riegrova 4510 - instalace žaluzií do oken
                                             objektu"
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   '"

                                                               Článek ll.
                                                    Předmět a účel smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí, řádně, včas,
    ve sjednané kvalitě a jako profesionál pro objednatele dílo specifikované v ČI. ||. odst. 2 této
    smlouvy (dále jen ,,dílo") a současně s tím také závazek objednatele řádně dokončené dílo převzít
    a zaplatit za něj sjednanou cenu díla ve výši 192 016,88 KČ včetně DPH.

2. Specifikace díla:
     Předmětem plnění je dodání a montáž žaluzií do oken v objektu Krajského ředitelství policie
     Ústeckého kraje na adrese: Územní odbor Chomutov, Riegrova 4510, 430 01 Chomutov (dále
    jen ,,areál KŘP-U") v rozsahu prací a dodávek tak, jak je vymezeno rozpočtem, jež tvoří přílohu č.
     1 této smlouvy.

3. Zhotovitel a objednatel uzavírají tuto smlouvu ve veřejném zájmu a za účelem zajištění
    nerušeného a efektivního plnění úkolů svěřených Policii ČR právními předpisy.

                                                               Článek Ill.
                                     Způsob a termín zhotoveni díla, předáni díla

1. Zhotovitel je při zhotovení díla povinen postupovat s odbornou péčí, podle svých nejlepších
    znalostí a schopností, přičemž je při své činnosti povinen chránit zájmy a dobré jméno objednatele
     a postupovat v souladu s jeho pokyny. V případě nevhodných pokynů objednatele je zhotovitel
     povinen na nevhodnost těchto pokynů objednatele písemně upozornit, v opačném případě nese
     zhotovitel zejména odpovědnost za vady a za škodu, které v důsledku nevhodných pokynů
     objednatele objednateli a/nebo zhotoviteli a/nebo třetím osobám vznikly.

2. Zhotovitel bere na vědomi, že veškeré změny způsobu a rozsahu provedení díla, jež mají
     nebo by mohli mít vliv na cenu díla je oprávněna za objednatele schválit pouze osoba
     oprávněna jednat ve věcech smluvních, a to v písemné podobě. Zhotovitel tímto také bere na
     vědomí, že veškeré změny způsobu a rozsahu provedení díla, jež mají nebo by mohli mít vliv na
     cenu díla, a které provede bez písemného souhlasu osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních
     za objednatele, mu nebudou proplaceny a je povinen takovéto práce nahradit pracemi učiněnými
     v souladu s ČI. Ill. odst. 1, 5 a 7 a pňlohou č. 1 této smlouvy, pokud se s objednatelem (osobou
     oprávněnou jednat ve věcech smluvních) nedohodne jinak, a to bez jakéhokoliv nároku na
     navýšení ceny díla.

3. Výsledek činnosti, jenž je předmětem díla dle této smlouvy nebo jeho části, není zhotovitel
     oprávněn poskytnout třetím osobám.

4. Objednatel se zavazuje předat zhotoviteli místo plnění k provádění díla do 2 pracovních dnů od
     podpisu této smlouvy oběma smluvními stranami a zhotovitel se zavazuje zahájit činnosti na
     předmětném díle neprodleně po předání místa plněni, nejpozději však do 5 pracovních dnů od
     jeho předání.

5. Dílo bude realizováno v rozsahu a způsobem provedeni v souladu s požadavky, specifikacemi,
     parametry, a ostatními podmínkami obsaženými v této smlouvě, přílohách, dokumentaci
     zadávacího řizenI a nabídce zhotovitele.

6. Termín zhotovení a předáni řádně dokončeného díla je stanoven nejpozději do 14. prosince
     2018.

7. Zhotovitel je povinen použit při realizaci díla pouze suroviny, materiály a výrobky, které jsou řádně
     schváleny a certifikovány. Doklady o certifikaci bude předkládat objednateli zpravidla již před
     uzavřením smlouvy, a pokud to nebude možné, tak v průběhu prováděných prací, vždy však ještě
     před jejich použitím nebo zabudováním. O předloženi dokladů o certifikaci bude vedena písemná
     dokumentace.

8. Zhotovitel je po předání díla povinen na své náklady zajistit úklid místa plněni a jeho
     bezprostředního okolí, a to nejpozději do 5 dnů od předáni díla. V případě nedodrženi této
     povinnosti zhotovitele je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,- KČ.

9. Dílo bude předáno objednateli v dohodnuté kvalitě bez vad a nedodělků bránicích užívání díla.
10. Místem plnění a zároveň i místem předání díla je budova Krajské ředitelství policie Ústeckého

     kraje na adrese Riegrova 4510, 430 01 Chomutov.
 11. O předání a převzetí díla bude zhotovitelem vyhotoven protokol o předáni a převzetí díla (dále jen
     ,,protokol"), jehož obsahem musí být i seznam předávaných dokumentů dle ČI. |||. odst. 7 a 13 této
     smlouvy, a to ve dvou (2) vyhotoveních, který bude podepsán oběma smluvními stranami a každá
     ze smluvních stran obdrží po jednom (l) vyhotovení protokolu.

12. zjistí-li zhotovitel před zahájením prací nebo v průběhu prací nepředvidatelné překážky,
     související se stavem stávajícího objektu nebo souvisejÍcÍch pozemků, které mu zabraňuji práce
     zahájit, nebo v nich pokračovat, neprodleně toto oznámi objednateli a bude o tom sepsán zápis
     podepsaný oběma stranami. Způsobi4i tyto odsouhlasené překážky prodlení termínu dokončeni
     díla, nebude to posuzováno vzhledem k trvání a charakteru překážky jako prodlení zhotovitele
     s plněním závazku.

13. Dílo je dokončeno, pokud jsou dokončeny veškeré práce a dodávky a je ve smyslu ust. § 2605
     odst. 1 občanského zákoníku předvedena jeho způsobilost. Pokud má být dokončení díla
     prokázáno provedením ujednaných zkoušek ve smyslu § 2607 občanského zákoníku, považuje
     se provedení díla za dokončené úspěšným provedením zkoušek. Zhotovitel má za povinnost v
     rámci plněni předat objednateli doklady o úspěšném provedení všech zkoušek a revizí, jejichž
     provedeni vyplývá z přísl. norem a jiných předpisů, vztahujících se k dokončované stavbě,
     zejména:

        a. atesty a doklady o požadovaných vlastnostech výrobků
        b. záruční listy, návody k obsluze apod.
        c. doklady o řádném uložení odpadů na skládce
        d. případné další doklady, které si vyžádá objednatel v průběhu realizace díla,
     Tyto doklady je nutné předat objednateli nejpozději při předání hotového stavebního díla.

14. Zhotovitel oznámi objednateli alespoň 3 pracovni dny předem, kdy bude dílo dokončeno a
     připraveno k předání. výzva bude provedena doporučeným dopisem (případně elektronicky do
     datové schránky objednatele). V posledně uvedeném případě se považuje objednatel za řádně
     vyzvaného, jestliže potvrdí výzvu svým podpisem.

15. Objednatel je povinen se k předání a převzetí díla ve stanovený den a hodinu do místa plnění
     dostavit.

16. Zhotovitel je povinen předat objednateli dílo bez vad a nedodělků. Objednatel je oprávněn
     odmítnout převzetí díla, pokud dílo nebude dokončeno ve smyslu ust. § 2605 a násl. občanského
     zákoníku. Důvody odmítnuti převzetí díla objednatel zaznamená na předávací protokol (v případě
     většího rozsahu vad sdělí důvody odrrňtnuti převzetí díla písemně zhotoviteli ve lhůtě pěti
     pracovních dnů od původního terminu předání díla). Na následné předání díla se použiji výše
     uvedená ustanoveni tohoto článku. Tímto není dotčen termín pro řádné předáni díla dle odst. 6
     tohoto článku smlouvy.

17. V případě nedodrženi terminu dokončení a předání řádně dokončeného díla podle odst. 6 tohoto
     článku smlouvy ze strany zhotovitele, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve
     výši pět desetin procenta z ceny díla včetně DPH za každý byt' i započatý den prodlení ze strany
     zhotovitele.

18. Objednatel nabývá vlastnického práva k dílu okamžikem jeho předáni dle odst. 11 tohoto článku
     smlouvy.

                                                                Článek lV.
                                                    Ujednáni o provedení díla

1. Zhotovitel se zavazuje v místě plnění:
        a) dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a ekologické předpisy;

2. Realizace díla a s tím souvĹsejÍcÍ skutečnosti:
        a) Předané místo plněni k provádění díla bude zhotovitelem užíváno výhradně pro účely
              zajištění předmětu této smlouvy, když zhotovitel přebírá v plném rozsahu odpovědnost za
              vlastni řízení postupu prací a za sledováni a dodržováni předpisů o bezpečnosti práce a
               ochrany zdraví při práci, za zachování pořádku v místě plněni,
        b) Zhotovitel při provádění díla v maximální možné miře zajistí ochranu životního prostředí dle
               platných právních předpisů. Odvozy odpadů a obalů a jejich likvidace budou prováděny
               zhotovitelem na jeho náklady, a to v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o

                                                                                                                                                .)
/_ _  _  , ,,

      změně některých dalších zákonů, a prováděcími předpisy (zákon č. 383/2001 Sb., o

      podrobnostech nakládáni s odpady); v případě výslovného požadavku objednatele je

      zhotovitel povinen doložit doklad o jejich likvidaci v souladu se zákonem při přejímacím

      řízeni. výjimku tvoří kovové odpady (včetně jejich slitin) v rámci prováděni díla, které

      objednatel požaduje po zhotoviteli dobropisovat na základě dokladu o předáni k recyklaci
      formou výkupu ve společnosti KOVOŠROT GROUP CZ a.s., lČ                    s požadavkem

      připsat finanční obnos na čísío účtu objednatele         . Doklad o předání

      odpadu předá objednateli nejpozději při předáni hotového stavebního díla.

C) Zhotovitel se zavazuje udržovat na převzatém místě plněni, výjezdech z něho, na

      používaných vozovkách a přenechaných inženýrských sítích pořádek a čistotu a je povinen

      odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé v souvislosti s jeho pracemi ve lhůtě do 48 hodin od

      jejich vzniku.
d) Zhotovitel bere na vědomí, že dílo bude realizováno za provozu areálu KŘP-U. V areálu se

      nacházejí režimová pracoviště, a proto je pracovní doba s přístupem do areálu omezena.

      Areál je přístupný pouze v pracovni dny, a to od 7:00 do 15:00 hod.

e) Zhotovitel prohlašuje, že skutečnosti vyp|ývajíci z charakteru areálu KŘP-U, coby
      režimového pracoviště, zohlednil při kalkulaci ceny díla, a proto nebude mít jakýkoli nárok

      na změnu ceny díla dle ČI. VI, odst. 1 této smlouvy ani posunuti termínů plnění dle ČI. Ill.

      odst. 6 této smlouvy.
f) Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech pracovníků, kteří

      se budou při plnění této smlouvy pohybovat na staveništi, a to včetně čísel jejich občanských
      průkazů (případně jiného dokladu totožnosti) a seznam registračních značek všech vozidel,
      která budou vjíždět do prostoru místa plnění. Osoby nebo vozidla, která nebudou v seznamu
      uvedena, není objednatel povinen vpustit do prostoru staveniště. Jakékoliv následky z toho
      vzniklé jdou k tíži zhotovitele. Seznamy budou k dispozici na vrátnici ve vjezdu do areálu.

g) Zhotovitel je povinen před započetím prací zajistit proškolení pracovníků podí|ejÍcÍch se na
      zhotovení díla (dále jen ,,pracovníci zhotovitele") ze zásad v oblasti bezpečnostních směrnic,
      které platí v daném objektu. Tyto zásady budou zhotoviteli poskytnuty v písemné podobě

      nejpozději v den uzavření smlouvy.

h) Zhotovitel je oprávněn odebírat vodu a elektrickou energii potřebnou pro prováděni díla
      pouze z mist předem určených objednatelem.

i) Objednatel má právo průběžné kontroly souladu prováděných prací s touto smlouvou včetně
      jejích příloh a pokyny objednatele, s právem přístupu do místa plnění.

j) Náhradní materiály může zhotovitel použít pouze po předchozím písemném souhlasu
      osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních za objednatele, který bude podmíněn
      dohodou o jakosti a ceně. Náhradní materiály mohou být pouze stejné nebo vyšší kvality

      než materiály jimi nahrazované, a to bez nároku na navýšení ceny díla dle ČI. VI. odst. 1 této

      smlouvy.

k) Práce, které vykazuji již v průběhu provádění nedostatky, musí zhotovitel nahradit pracemi
      bezvadnými. Pokud zhotovitel ve lhůtě stanovené objednatelem vady neodstraní, má
      objednatel právo nechat tyto vady odstranit třetí osobou na náklady zhotovitele.

l) V případě, že část nebo celek dodávky neodpovídá podmínkám smluvních dokumentů, je
      objednatel oprávněn přikázat zhotoviteli opravu (výměnu) vadných plněni. Neučiní-li tak

      zhotovitel v určené, popř. smluvené lhůtě, má objednatel právo na zajištěni odstraněni
      takové vady třetí osobou, a to na náklady zhotovitele.
m) Zhotovitel nese riziko poškozeni, ztráty nebo zničeni předmětu v převzatém místě plnění a

      odpovídá za škody způsobené zaměstnanci zhotovitele.

n) Veškeré škody a ztráty, které vzniknou na materiálech použitých při provádění díla a pracích
      až do doby předáni díla objednateli, pokud nejsou zaviněny objednavatelem, jdou k tíži

      zhotovitele.
o) Zhotovitel si bude při realizaci díla počínat tak, aby nevznikla objednateli ani jiným osobám

      škoda na majetku či jiná nemajetková újma. v případě vzniku škody budou odpovědnostní
      vztahy řešeny v souladu s platnými právními předpisy, když povinnost náhrady škody

      ponese strana odpovědná.

p) Zhotovitel si je vědom, že odpovídá i za škodu způsobenou okolnostmi, které mají původ
      v povaze přistroje nebo jiné věci, jichž bylo při plněni závazku použito a že se této povinnosti

      nemůže zříci.

                                                                                 4
Yi"
                                                                             Článek V.
                                                          Nebezpečí škody na předmětu díla

 b

              1. Nebezpečí škody na předmětu díla včetně materiálu použitého při zhotovování díla nese od
                   počátku zhotovování díla do protokdárního předání a převzetí díla bez vad zhotovitel.

                                                              Článek VI.
                                               Cena díla a platební podmínky

1. Smluvní strany se dohodly ve smyslu ust. § 2620 občanského zákoníku na ceně díla s odkazem
     na rozpočet, který je přílohou č. 1 této smlouvy, a který byl objednateli sdělen zhotovitelem před
     uzavřením této smlouvy a jehož úplnost byla zhotovitelem ve smyslu § 2621 odst. 2 občanského
    zákoníku zaručena, Celková cena díla byla stanovena ve výši:

cena díla bez DPH:  158 691,64 Kč

DPH 21 %:           33 325,24 Kč

Celková cena vC. DPH: 192 016,88 KČ

2. Cena díla je ve smyslu ust. § 2621 občanského zákoníku cenou neměnnou a nejvýše přípustnou
     á zahrnuje veškeré náklady zhotovitele spojené s provedením předmětu díla. Smluvní strany se
     dohodly, že v případě méně prací bude od celkové ceny díla odečtena cena nepoužitého materiálu
     vlivem méně prací a cena neuskutečněných prací vlivem méně práce, a to v plné výši bez
     jakéhokoliv krácení.

3. Sazba DPH bude v případě její změny stanovena v souladu s platnými právními předpisy.

4. Zhotovitel je povinen vyhotovit krycí list faktury, který musí být odsouhlasen odpovědnými osobami
     stran smlouvy. Teprve na základě odsouhlaseného krycího listu může být vystaven daňový doklad.

5. Cena díla bude zaplacena na základě celkové faktury, jež bude vystavena zhotovitelem na
     základě skutečně provedených a odsouhlasených prací oprávněnou osobou objednatele.
     Faktura bude předložena ve dvou vyhotoveních. Faktura (daňový doklad) vystavená zhotovitelem
     musí obsahovat náležitosti stanovené právními předpisy, zejména dle § 29 zákona č. 235/2004, o
     dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

6. Celková faktura musí zejména obsahovat:
    - označeni faktury a její číslo,
    - firmu (obch. jméno), IČO, dič, údaj o zapsáni v obchodním rejstříku či jiné evidenci,
    - sídlo objednatele a zhotovitele,
    - bankovní spojeni zhotovitele,
    - předmět plnění,
    - fakturovanou částku,
    - údaj o splatnosti faktury,
    - číslo jednací smlouvy o dílo.

7. Zhotovitel je povinen přiložit k faktuře kopii protokolu a krycí list faktury.

8. Smluvní strany se dohodly na lhůtě splatnosti faktury v délce třiceti (30) kalendářních dnů ode dne
     doručeni faktury objednateli na kontaktní adresu objednatele. V případě pochybností se má za to,
     že dnem doručení se rozumí třetí den ode dne prokazatelného odeslání faktury. Cena díla se
     považuje za uhrazenou okamžikem odepsáni fakturované ceny díla z bankovního účtu
     objednatele ve prospěch zhotovitele. Pokud objednatel uplatní nárok na odstranění vady díla ve
     lhůtě splatnosti faktury, není objednatel povinen až do odstranění vady díla uhradit cenu díla.
     Okamžikem odstraněni vady díla začne běžet nová lhůta splatnosti faktury v délce třiceti (30)
     kalendářních dnů. Smluvní strany se dohodly, že splatnost faktury doručené v období od 15.
     prosince 2018 do 28. února 2019 činí 60 kalendářních dnů ode dne doručeni faktury.

9. Zhotovitel je povinen vystavit fakturu nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne předání díla dle
     protokolu a neprodleně (do 5 kalendářních dnů ode dne jejího vystavení) po jejím vyhotovení ji

                                                                                                                                            5
YIdoručit objednateli na adresu uvedenou v ČI. VI. odst. 15 této smlouvy. Smluvní strany se dohodly,
                   že v případě prodlení zhotovitele s vyhotovením faktury a odesláním faktury je zhotovitel
                   v prodlení ve smyslu prodlení věřitele dle § 1975 občanského zákoníku. Smluvní strany se
                   dohodly, že promlčecí doba pro uplatnění práva zhotovitele na vystavení a doručení faktury na
                   úhradu ceny díla (výzvy k zaplacení) objednateli dle této smlouvy činí 1 kalendářní rok ode dne

i předání díla dle protokolu.
              10. Smluvní strany se dohodly, že promlčecí doba pro uplatněni práva zhotovitele na zaplaceni ceny
                   díla dle této smlouvy činí 1 kalendářní rok ode dne, kdy se cena díla stala splatnou.

              11. Objednatel nebude poskytovat zhotoviteli jakékoliv zálohy na úhradu ceny díla nebo jeho části.

              12. Pokud objednatel uplatni právní nárok na odstranění vady díla ve lhůtě splatnosti faktury, není
                   objednatel povinen až do odstranění vady díla uhradit cenu díla dle ČI. VI. odst. 1 této smlouvy.
                   Okamžikem předání díla po odstraněni vady objednateli začne běžet nová lhůta splatnosti faktury
                   v délce 30 kalendářních dnů. O předání díla po odstraněni vady bude vyhotoven nový předávací
                   protokol (na předáni díla po odstraněni vady se použiji výše uvedená ustanovení ČI. Ill. této
                   smlouvy). V případě předání díla po odstranění vady v období od 15. prosince 2018 do 28. února
                   2019 činí nová lhůta splatnosti faktury 60 kalendářních dnů ode dne podpisu nového předávacího
                   protokolu oběma smluvními stranami.

              13. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti faktury vrátit bez zaplacení fakturu, která
                   neobsahuje náležitosti stanovené touto smlouvou nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně.
                   Zhotovitel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit. V takovém
                   případě není objednatel v prodlení se zaplacením ceny díla, Okamžikem doručení náležitě
                   doplněné či opravené faktury začne běžet nová lhůta splatnosti faktury v délce třiceti (30)
                   kalendářních dnů. V případě doručeni náležitě doplněné či opravené faktury v období od 15.
                   prosince 2018 do 28. února 2019 činí nová lhůta splatnosti faktury 60 kalendářních dnů ode dne
                   jejího doručeni objednateli.

              14. Objednatel nemá povinnost účasti na režimu přeneseni daňové povinnosti dle §92a ve smyslu
                   ustanovení §5 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. o DPH.

              15. Zhotovitel doručí fakturu na adresu KŘP-U, Odbor správy majetku, Oddělení správy nemovitého
                   majetku, Lidické nám. 899/9, 401 79 Ústí nad Labem 2.

              16. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli za nedodrženi termínu pro zaplaceni svých peněžitých
                   závazků pouze zákonný úrok z prodlení ve výši dle nařízeni vlády č. 351/2013 Sb. počítaný
                   z dlužné částky.

                                                                              Článek VII.
                                                                    Kontrola provádění díla

               1. Kontrola průběhu prací na díle bude vykonávána dle potřeb objednatele. Zhotovitel se zavazuje
                    předkládat objednateli na jeho žádost písemné informace o průběhu a obsahu prací v rámci
                    zhotovováni díla, a to nejpozději do třech (3) pracovních dnů od doručení žádosti objednatele,
                    která může být učiněna a doručena i prostřednictvím e-mailu nebo faxu.

              2. Objednatel je oprávněn nařídit v rámci kontroly průběhu prací na díle kontrcdnl den, který se bude
                    konat v místě a době určené objednatelem, a zhotovitel je povinen se kontrolního dne zúčastnit a
                    předložit veškeré požadované informace a dokumenty. Objednatel je povinen zhotoviteli písemně
                    oznámit kontrolní den nejméně pět (5) pracovních dnů před jeho konáním.

               3. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly kontrolu dokladů
                    souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon
                    č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z
                    přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů).

                                                                             Článek Vlll.
                                                                    Povinnost mlčenlivosti

               1. Zhotovitel se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o informacích, které
                    při plněni této smlouvy získá od objednatele nebo o objednateli či jeho zaměstnancích a

                                                                                                                                                                                         6
                    ,,

                ,l

            .l'f

         "              spo|upracovnĹcÍch a nesmí je zpřístupnit bez písemného souhlasu objednatele žádné třetí osobě
Ý//"                    aan.i jeo pinofuožrimt vacreo,zkptoerrué sjsoúučevleemřejtnéětopsřmístlouupvnyé,, lneedbaože se jedná:

                  b. o případ, kdy je zpřístupněni informace vyžadováno zákonem nebo závazným
                       rozhodnutím oprávněného orgánu.

            2. Zhotovitel je povinen zavázat povinnosti mlčenlivosti podle odstavce 1. Všechny osoby, které se
                 budou podílet na zhotovováni díla dle této smlouvy.

            3. Za porušeni povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na poskytování služeb dle
                 této smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by povinnost porušil sám.

            4. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončeni účinnosti této smlouvy.

            5. jestliže zhotovitel poruší jakoukoli povinnost dle tohoto článku smlouvy, zavazuje se zhotovitel
                 uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši pět procent z ceny díla včetně DPH za každé jednotlivé
                 porušení povinnosti. Stejnou výši smluvní pokuty uhradí zhotovitel objednateli také v případě
                 porušení povinnosti plynoucí z ČI. XV. odst. 1 a 2 této smlouvy.

                                                                          Článek lX.
                                                                      Smluvní pokuty

            1. Smluvní strany se dohodly, že výše smluvní pokuta dle žádného z ustanoveni této smlouvy nesmí
                 přesáhnout 100 % ceny díla dle ČI. VI. odst. 1 této smlouvy včetně DPH.

            2. Úročení zákonných úroků z prodleni se zakazuje.

            3. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká dnem doručení výzvy k jejímu zaplaceni povinné straně
                 s dobou splatnosti 7 dnů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Nárok na smluvní pokutu vzniká
                 okamžikem porušeni smluvní povinnosti. Úročeni zákonných úroků z prodlení je zakázané.

            4. Objednatel je v souladu s ustanovením § 1982 občanského zákoníku oprávněn jednostranně
                 započíst jakékoliv splatné peněžité pohledávky za zhotovitelem vůči ceně díla, a to především
                 pohledávky smluvních pokut.

            5. V souladu s § 42 odst. 2 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování
                 v právních vztazích (dále jen ,,zákon o majetku České republiky") je zhotovitel oprávněn započíst
                 svou pohledávku za objednatelem na svůj dluh vůči objednateli pouze po vzájemné dohodě

                 s objednatelem.
            6. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok smluvních stran na náhradu majetkové i

                 nemajetkové újmy v plné výši, vzniklé porušením ustanoveni smlouvy, na jehož základě je smluvní
                 pokuta požadována, ani povinnost smluvních stran řádně plnit veškeré své závazky z této

                 smlouvy.

            7. Objednatel je povinen oznámit zhotoviteli započtení dluhu zhotovitele na pohledávku objednatele,
                 a to do 7 dnů ode dne započteni. Toto oznámeni nemá konstitutivní charakter.

                                                                           Článek X.
                                                               Odstoupení od smlouvy

            1. Za podstatné porušení této smlouvy zhotovitelem, které zakládá právo objednatele na odstoupeni
                od této smlouvy, se považuje zejména:
                 a. prodlení zhotovitele s dokončením a předáním řádně dokončeného díla o vÍce než sedm (7)
                       kalendářních dnů,
                  b. prodlení zhotovitele s odstraněním vad díla ve lhůtách dle ČI. XI. této smlouvy o více než sedm
                       (7) kalendářních dnů,
                  c. prodlení zhotovitele s odstraněním záručních vad díla ve lhůtách dle ČI. XII. této smlouvy o
                       vÍce než sedm (7) kalendářních dnů,
                  d. porušení jakékoli povinnosti zhotovitele podle ČI. Vlil. této smlouvy,
                  e. postup zhotovitele při zhotoveni díla v rozporu s pokyny objednatele.

            2. Objednatel je dále oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že

                                                                                                                                                                                   7
  r

      a. vůči majetku zhotovitele probíhá insdvenčni řízení, v němž bylo vydáno rozhodnuti o úpadku,
           pokud to právni předpisy umožňuji,

      b. insolvenční návrh na zhotovitele byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k
           úhradě nákladů insolvenčního řízeni,

      c. zhotovitel vstoupí do likvidace,
      d. zhotovitel pozbyl oprávnění k plnění této smlouvy.

     O shora uvedeném je zhotovitel povinen objednatele neprodleně informovat.

3. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě prodlení objednatele s úhradou ceny díla o
     vÍce než 14 kalendářních dnů.

4. Účinky každého odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručeni písemného projevu vůle
     odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupení od smlouvy, či jiná forma zániku této
     smlouvy se nedotýká zejména nároku na náhradu škody, smluvní pokuty a povinnosti mlčenlivosti.

5. Jestliže dojde ke zmaření účelu této smlouvy z důvodu stojÍcÍho na straně zhotovitele (zejména
     dojde-li k odstoupení od smlouvy ze strany objednatele z důvodu uvedeného v § 2002 odst. 2
     občanského zákoníku - např. z důvodu ztráty způsobilosti zhotovitele k plněni této smlouvy či z
     důvodu důvodného předpokladu nedodrženi termínu dokončení díla ze strany zhotovitele apod.)
     je zhotovitel povinen uhradit objednateli částku ve výši patnáct procent z ceny díla včetně DPH, a
     to jako paušalizovanou náhradu újmy, pokud se neprokáže, že skutečná výše újmy je vyšší.

6. Objednatel je oprávněn vypovědět tuto smlouvu kdykoliv s třicetidenní (30) výpovědní lhůtou, která
     počíná běžet prvním dnem následujichn po doručení výpovědi, v takovém případě je zhotovitel
     povinen učinit již jen takové úkony, bez nichž by mohly být zájmy objednatele vážně ohroženy.

                                                                Článek XI.
                                                   Odpovědnost za vady díla

1. Práva z vadného plnění vyplývají pro smluvní strany obecně z ust. § 2615 a násl. občanského
     zákoníku.

2. Zhotovitel je povinen předat objednateli dílo bez vad a nedodělků a prohlašuje, že dílo ani jeho
     součásti nemají právní vady ve smyslu § 1920 občanského zákoníku, a že plněním dle této
     smlouvy nezasahuje do práv průmyslového či duševního vlastnictví ani do jiných práv třetích osob.
     Zhotovitel je povinen zhotovit dílo řádně, tedy zejména jako profesionál, s odbornou péči a
     s přihlédnutím k oprávněným zájmům objednatele, v souladu s podmínkami uvedenými v této
     smlouvě a jejích přílohách a se všemi příslušnými právními a technickými normami.

3. V případě, že vlivem vady díla dojde k újmě na zdraví pracovníka objednatele nebo třetí osoby či
      k ohrožení veřejného pořádku, či k újmě na majetku objednatele nebo třetí osoby, je zhotovitel
      povinen zaplatit objednateli částku ve výši deset procent z celkové ceny díla včetně DPH, a to jako
      paušalizovanou náhradu majetkové újmy, pokud skutečná výše újmy nebude vyšší.

4. Stane-li se zřejmou vada plněni až po předání díla upozorní na tuto skutečnost objednatel
      zhotovitele písemně, a to neprodleně po jejím zjištěni. Za vadu díla se považuje i vada materiálu
      použitého při prováděni díla.

 5. Termín pro odstraněni dodatečně zjištěných vad a nedodělků díla dle odst. 4 tohoto článku
      smlouvy a jeho následné předání objednateli je 15 kalendářních dni ode dne, kdy objednatel
      zhotovitele na vadu díla upozornil, pokud se strany nedohodli jinak. o přesném terminu předáni
      díla po odstranění vad a nedodělků informuje zhotovitel objednatele nejpozději dva (2) pracovni
      dny předem. Tento termín nemá vliv na termín stanovený pro řádné dokončeni a předání díla dle
      ČI. Ill. odst. 6 této smlouvy. V případě prodlení zhotovitele s odstraněním vad díla a předání díla
      po jejich odstranění je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši pět desetin
      procenta z ceny díla včetně DPH za každý byt' i započatý den prodlení s předáním díla po
      odstranění vady díla.

 6. Veškeré náklady spojené s odstraněním vad a nedodělků díla nese zhotovitel. Veškeré náklady
      spojené s uplatněním práv objednatele z vadného plněni nese zhotovitel,

                                                                                                                                                                   8
   'r"

        Článek XII,
          Záruka

d  1. Záruční doba týkající se díla počíná běžet předáním díla bez vad a nedodělků.

   2. Zhotovitel ručí za kvalitu jím prováděných prací (díla) dle této smlouvy, tedy zejména za to, že bylo
        dílo provedeno v souladu s touto smlouvou včetně jejích příloh a veškerými právními i technickými
        normami vztahujíchni se k prováděnému dílu, a dále za to, že si práce jím provedené svou kvalitu
        a své požadované vlastnosti zachovají minimálně po dobu 24 měsíců od data předáni objednateli

        za podmínek uvedených v předávacím protokolu (záruční lhůta pro provedené práce).

   3. Zhotovitel ručí za jakost veškerých použitých a řádně instalovaných materiálů a zařízení v rámci
        provádění díla, tedy zejména za to, že mají tyto materiály a zařízení vlastnosti a kvalitu minimálně
        v požadovaném rozsahu dle této smlouvy, a dále za to, že si tyto materiály a zařIzení svou kvalitu
        a své požadované vlastnosti zachovají minimálně po dobu 24 měsíců, ode dne předáni díla
        (záruční lhůta pro použité materiály a zařízení), neposkytuje-li jejich výrobce záruční lhůtu delší.

   4. Zhotovitel je povinen objednateli poskytnout v písemné podobě podmínky údržby a zacházení
        s materiály, výrobky a zařizenImi, jejichž nedodržení vylučuje odpovědnost za výskyt vady
        v záruční lhůtě.

   5. Reklamace vad musí být provedena písemně. Smluvní strany se dohodly, že reklamace vad bude
        vždy řešena jejich odstraněním, tj. v případě vad provedených prací, jejich opravou a v případě
        vad materiálů či zařízení jejich výměnou za nové materiály či zařízení včetně jejich opětovné
        instalace.

   6. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli písemně spolu s uplatňovanými
        reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištěni. Zhotovitel je povinen sdělit
        objednateli své stanovisko k reklamaci prokazatelným způsobem zápisem o projednání reklamace
        nejpozději do 2 pracovních dnů od jejich doručeni, a to na základě prověřeni stavu na místě.
        Neučiní-li tak, má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve lhůtě
        uvedené niže.

   7. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 5 pracovních dnů od jejího řádného
        oznámení, nedohodne-li se s objednatelem jinak. v případě nedodrženi sjednaného termínu
        zahájení odstraňování záručních vad je zhotovitel povinen zaplatit objednateli za každý byt' i
        započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši tři desetiny procenta z ceny díla včetně DPH, a to
        za každou vadu, jejíž odstraňování zhotovitel dosud nezahájil, a to za každý byt' i započatý den
        prodlení.

   8. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 20 kalendářních dnů od zahájeni oprav,
        nedohodne-li se s objednatelem jinak. V případě prodlení zhotovitele s odstraněním záručních vad

       je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši pět desetin procenta z ceny díla
        včetně DPH za každý byt' i započatý den prodlení s odstraněním záruční vady.

   9. Reklamace jsou ze strany objednatele řešeny osobou oprávněnou jednat za objednatele ve
        věcech technických.

                                                                  Článek Xlll.
                                                     Další povinnosti zhotovitele

   1. Zhotovitel je povinen po ukončeni realizace díla předložit objednateli případný seznam
        poddodavatelů, kteří se na zhotoveni díla podíleli a jimž za plněni poddodávek uhradil nebo je
        povinen uhradit více než 10 % z celkové ceny díla.

                                                                 Článek XIV.
                                                         Kvalitativní podmínky

   1, Požadovaná kvalita a způsob její kontroly jsou dány zadávacími podmínkami, státními technickými
        normami, právními a bezpečnostnimi předpisy. Kontrolu prováděni prací a dodržováni
        požadované kvality bude sledovat pověřený pracovník oddělení správy nemovitého majetku
        KŘP-U,

                                                                                     9
           Y"

        "  2. Zhotovitel díla má za povinnost doložit objednateli doklad o schválení výrobku a o jeho
Y               kvalitativním zatříděni vždy před jeho zabudováním.

           3. Zhotovitel bude dílo realizovat v souladu se směrnicemi normy ČSN EN ISO 9001:2009 a
                garantuje, že předmět plněni bude mít po stanovenou dobu předepsané vlastnosti.

                                                                          Článek XV.
                                                                     Ostatní ujednáni

           1. Smluvní strany jsou povinny bez zbytečného odkladu oznámit druhé smluvní straně případné
                změny údajů v záhlaví smlouvy.

           2. Zhotovitel není bez předchozího písemného souhlasu objednatele oprávněn postoupit práva a
                povinnosti z této smlouvy na třetí osobu. Postoupení práv a povinností z této smlouvy, či smlouvy
                samotné na třetí osobu v rozporu s větou první tohoto odstavce smlouvy je neplatné.

           3. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele písemně na existujÍcÍ či hrozící střet zájmů
                bezodkladně poté, co střet zájmů vznikne nebo vyjde najevo, pokud zhotovitel při vynaložení
                veškeré odborné péče nemohl střet zájmů zjistit před uzavřením této smlouvy.

           4. Zhotovitel prohlašuje, že proti němu není v současné době vedena exekuce, ani proti němu není
                vedeno insolvenční řízenI, není v úpadku, ani nebyl insolvenční návrh zhotovitele zamítnut proto,
                že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčniho řizení. Jestliže se toto
                prohlášení zhotovitele ukáže být nepravdivým, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní
                pokutu ve výši deset procent z ceny díla včetně DPH. Stejnou výši smluvní pokuty uhradí zhotovitel
                objednateli také v případě porušení povinnosti plynoucí z odst. 3 tohoto článku smlouvy.

           5. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím osob oprávněných
                jednat jménem smluvních stran, kontaktních osob, popř. jimi pověřených pracovníků.

           6. Zhotovitel bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších údajů
                uvedených ve smlouvě včetně ceny díla na profilu objednatele.

           7. Tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
                podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv v platném
                znění (dále jen ,,zákon o registru smluv"), který nabyl účinnosti dne 1. července 2016.

           7. Podkladem pro uzavření této smlouvy o dílo je nabídka zhotovitele ze dne 5. listopadu 2018, která
                byla na základě zadávacího řízení vybrána jako nejvýhodnější.

           8. Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran se řídí především touto smlouvou, zákonem č.
                134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a zákonem o majetku České republiky. V rozsahu
                tímto neupraveném se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran řídí především občanským
                zákoníkem. Kupující uzavírá tuto smlouvu jakožto organizační složka státu příslušná
                k hospodaření s majetkem státu ve smyslu zákona o majetku České republiky, a to v rámci své
                nepodnikatelské činnosti a k naplňování veřejného zájmu. ProdávajÍcÍ uzavírá tuto smlouvu jako
                profesionál a jako podnikatel ve smyslu § 5 a § 420 an. občanského zákoníku.

                                                                         Článek XVI.
                                                                 Závěrečná ustanoveni

           1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti potom
                okamžikem jejího zveřejněni v registru smluv ve smyslu zákona o registru smluv v platném znění.

           2. V souladu s § 12 odst. 1 zákona o majetku České republiky může být tato smlouva změněna pouze
                oboustranně odsouhlasenými písemnými vzestupně číslovanými dodatky k této smlouvě.

           3. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory vzniklé v souvislosti s realizací smlouvy budou
                přednostně řešeny smírnou cestou - dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory řešeny před
                příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

               10
   4. Smlouva je vyhotovena ve třech (3) stejnopisech, přičemž objednatel obdrží 2 vyhotovení a
       zhotovitel obdrží 1 vyhotovení.

   5. Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1 - rozpočet.

   6. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto smlouvu uzavírá svobodně a vážně, že považuje

   obsah této smlouvy za určitý a srozumitelný, a že jsou jí známy veškeré skutečnosti, jež jsou pro

l  uzavřeni této smlouvy rozhodujÍcÍ, na důkaz čehož připojují smluvní strany k této smlouvě své
   podpisy.

   V Chomutově dne                """                             "' """ ""
               Š
                                               Ing. René Konečný
                   n              náměstek ředitele KŘP-U pro ekonomiku
                   'č

         Miros
            jednatel společnosti

                                  POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
                                  KRAJSKÉ ŘEDITELSTVI' POLICIE
                                  ÚSTECKÉHO KRAJE
                                  POŠTOVNÍ SCHRÁNKA 179
                                  401 79 ÚSTÍ NAD LABEM

                                                                             11
                                                                                                                                                                                                                      E

l

l

                 Příloha č. 1

                            Rozpočet dodávka a montáž žaluzií do oken v objektu 4510, Chomutov

rozměr (Š/v)      Zkrácený popis        barva  Mj množství cena za Iks cena za Iks s  náklady celkem bez DPH             náklady celkem s DPH

      cm       žaluzie horizontálni   RAL9001           bez DPH   DPH                    dodávka     montáž       dodávka  montáž
  110x150      žaluzie horizontálni   RAL9001                                         85 568,00   6 720,00     103 537,28    8 131,20
   96x153                            RAL 9005  ks  224  382,00    462,22               1 436,00    120,00                       145,20
  270x210        žaluzie vertikálni  RAL 9005                                          1 834,00    300,00       1 737,56        363,00
  320x210        žaluzie vertikálni  RAL 9005  ks  4    359,00    434,39               2 173,00    300,00       2 219,14        363,00
  300x210        žaluzie vertikálni  RAL9001                                           2 173,00    300,00       2 629,33        363,00
              žaluzie horizontálnI   RAL9001   ks  1    1 834,00  2 219,14             8 192,00    960,00       2 629,33     1 161,60
    96x72     žaluzie horizonrálni   RAL9001                                           l 052,00    120,00       9 912,32        145,20
    93x93     žaluzie horizontálni   RAL9001   ks  1    2 173,00  2 629,33                                      1 272,92          36,30
   96x153     žaluzie horizontální   RAL9001                                            359,00      30,00        434,39      1 597,20
  110x151     žaluzie hori2ontáiní   RAL9001   ks  1    2 173,00  2 629,33            16 808,00   1 320,00     20 337,68        145,20
   80x151       žaluzie vertikální   RAL9001                                          1 232,00     120,00       1 490,72        605,00
  750x210       žaluzie vertikální   RAL5015   ks  32   256,00    309,76              1 016,00     500,00       1 229,36        363,00
  290x210       žaluzie vertikální   RAL5015                                          1 935,00     300,00       2 341,35        242,00
  436x225       žaluzie vertikálni   RAL5015   ks  4    263,00    318,23                           200,00        387,20         220,00
  228X215       žaluzie vertikální   RAL9001                                           320,00      200,00       1 868,24        220,00
  222x215     žaluzie horizontá|ní   RAL9001   ks  1    359,00    434,39              1 544,00     200,00       1 868,24        387,20
   96X91      žaluzie horizontálni   RAL9001                                          1 544,00    320,00        2 710,40     1 016,40
  79x150      žaluzie horizontá|nÍ             ks  44   382,00    462,22              2 240,00    840,00       10 435,04        689,70
 111x153                                                                              8 624,00    570,00       8 782,18
                                               ks  4    308,00    372,68              7 258,00

                                               ks  2    508,00    614,68

                                               ks  1    1 935,00  2 341,35

                                               ks  1    320,00    387,20

                                               ks  l    1 544,00  1 868,24

                                               ks  1    1 544,00  1 868,24

                                               ks  8    280,00    338,80

                                               ks  28   308,00    372,68

                                               ks  19   382,00    462,22

                                                                                                               175 822,68  16 194,20

                                                   Celkem bez DPH 158 691,64,- KČ                 cena celkem            192 016,88 S DPH

                                                                                                                                                                                                                         ~»
                                                                                                                                                                                                                         C'
                                                                                                                                                                                                                         :>"

                                                                                                                                                                                                                         r "h

                                                                                                  ŠM okna grou                                                                                                           ( ;ŕ

                                                                                                            Rybná 716/2
                                                                                                  110 DO Praha 1- Sta

                                                                                                  lČ: 04768230, DiC: C2