Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7309211: Úprava urbanistické části standardu vybraných částí územního plánu

Příloha 1059_Objednávka_anonymizovany.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO                        Objednací list číslo 1059/2018-81
                   PRO MÍSTNÍ
                   ROZVOJ ČR                           (číslo objednávky uveďte laskavé na dodacím
                                                       listu a faktuře)

Telefon:

Vyřizuje:

Bankovní spojení:

ČNB Praha 1, účet

Zaokrouhlujte na celé Kč

Dodavatel:         Asociace pro urbanismus a územní plánování

                   Adresa:         Thákurova 7, 160 00 Praha 6

                   IČ:             60163755

                   DIČ:            Dodavatel není plátcem DPH

                   Bankovní spojení: Česká spořitelna

                   Číslo účtu:

Objednáváme: Úprava urbanistické části standardu vybraných částí územního plánu

Předmět objednávky:

Předmětem objednávky je úprava urbanistické části standardu vybraných částí územního
plánu, a to jak části textové, tak části grafické (ilustrace řešení) standardu. Úprava bude
provedena dle písemných instrukcí objednatele a rovněž zohlední případné změny
v souvislosti s účinností novely stavebního zákona.

V případě úprav textové části se bude vycházet z díla „Návrh urbanistické části
standardizace některých výstupů územního plánu" z listopadu 2017. Úpravy zohlední pokyny
MMR k přepracování a doplnění vybraných částí díla. Pokyny MMR již zahrnují
prodiskutované připomínky krajských úřadů. Úpravy rovněž zohlední instrukce MMR
k úpravám grafické části díla, viz dále.

V případě grafické části se bude vycházet z díla „Ověření variant grafického zpracování
návrhu urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu" z dubna 2018.
Vzorové území, pro které je grafická část zpracována, bude shodné s výše jmenovaným
dílem. Zapracovány budou úpravy dle instrukcí MMR k výběru barevného řešení a symbolů,
dle instrukcí k obsahu i grafickému provedení jednotlivých výkresů. Výstupem grafické části
bude jeden výkres základního členění územní, jeden výkres veřejně prospěšných staveb,
opatření a asanací, a jeden hlavní výkres, výkresy nebudou zpracovány variantně.

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR                               Strana 1 / 3

Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
tel.: +420 224 861 111
fax: +420 224 861 333
IČ: 66 00 22 22
www.mmr.cz
Podklady:

• Návrh urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu (AUÚP, 2017)
• Ověření variant grafického zpracování návrhu urbanistické části standardizace některých

     výstupů územního plánu (AUÚP, 2018)

• Instrukce k úpravě textové části (MMR, 2018)
• Instrukce k úpravě grafické části (MMR, 2018)

Konzultace díla:

Rozpracované dílo bude v průběhu práce alespoň jednou konzultováno s objednatelem
na jeho pracovišti na adrese Letenská 3, Praha 1. Kontrolní den svolá objednatel na výzvu
dodavatele.

Dodavatel je oprávněn při plnění objednávky spolupracovat s dalšími osobami.

Předání díla objednateli:

Výsledné dílo bude předáno objednateli 2x v tištěné formě a 2x elektronicky na datovém

nosiči ve formátu pdf a png                 formátu (např. docx, mxd, shp,

gdb). Dílo bude odevzdáno                   případně jím pověřené osobě.

Nezbytnou součástí předávaného díla je „Přejímací protokol" vyhotovený ve dvou kopiích.

Cena:

Cena je stanovena dohodou jako nejvýše přípustná a činí 180 000,- Kč (slovy: sto osmdesát
tisíc korun českých). Úplata bude určena počtem odpracovaných a dodavatelem vykázaných

hodin potřebných pro objednanou činnost na základě hodinové sazby ve výši 600,- Kč (slovy:
šest set korun českých). Smluvená cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nutné
k poskytnutí služeb, jakož i veškeré náklady související, včetně nákladů na tisk díla.

Úplatu uhradí objednatel bankovním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem,
a to na účet zhotovitele uvedený v záhlaví objednávky. Faktura musí splňovat náležitosti
daňového dokladu, splatnost faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Nedílnou
přílohou faktury musí být „Výkaz práce za poskytnutou činnost" a „Přejímací protokol"
potvrzený objednatelem. Uhrazením úplaty se předmět objednávky stává výlučným
vlastnictvím objednatele.

Objednatel si vyhrazuje možnost nepřevzetí díla a krácení či odmítnutí vyplacení úhrady
za dodavatelem vykonanou činnost v případě pozdního odevzdání díla nebo odevzdání díla,
které nebude splňovat podmínky uvedené v této objednávce.

Termíny:

Termín pro odevzdání díla:                  nejpozději do 30. 11. 2018

Faktura musí být předána do podatelny MMR:  nejpozdéji do 30. 11. 2018

Číslo úkolu: 3635/5166/4/81

                                                                              Strana 2/3
V Praze dne

Akceptace objednávky dodavatelem:

Dn,: /h Jito/w

                                   Thákurova 7,160 00 Praha 6

                                                               Strana 3 / 3