Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO Objednací list číslo 1059/2018-81 PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR (číslo objednávky uveďte laskavé na dodacím listu a faktuře) Telefon: Vyřizuje: Bankovní spojení: ČNB Praha 1, účet Zaokrouhlujte na celé Kč Dodavatel: Asociace pro urbanismus a územní plánování Adresa: Thákurova 7, 160 00 Praha 6 IČ: 60163755 DIČ: Dodavatel není plátcem DPH Bankovní spojení: Česká spořitelna Číslo účtu: Objednáváme: Úprava urbanistické části standardu vybraných částí územního plánu Předmět objednávky: Předmětem objednávky je úprava urbanistické části standardu vybraných částí územního plánu, a to jak části textové, tak části grafické (ilustrace řešení) standardu. Úprava bude provedena dle písemných instrukcí objednatele a rovněž zohlední případné změny v souvislosti s účinností novely stavebního zákona. V případě úprav textové části se bude vycházet z díla „Návrh urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu" z listopadu 2017. Úpravy zohlední pokyny MMR k přepracování a doplnění vybraných částí díla. Pokyny MMR již zahrnují prodiskutované připomínky krajských úřadů. Úpravy rovněž zohlední instrukce MMR k úpravám grafické části díla, viz dále. V případě grafické části se bude vycházet z díla „Ověření variant grafického zpracování návrhu urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu" z dubna 2018. Vzorové území, pro které je grafická část zpracována, bude shodné s výše jmenovaným dílem. Zapracovány budou úpravy dle instrukcí MMR k výběru barevného řešení a symbolů, dle instrukcí k obsahu i grafickému provedení jednotlivých výkresů. Výstupem grafické části bude jeden výkres základního členění územní, jeden výkres veřejně prospěšných staveb, opatření a asanací, a jeden hlavní výkres, výkresy nebudou zpracovány variantně. Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Strana 1 / 3 Staroměstské náměstí 6 110 15 Praha 1 tel.: +420 224 861 111 fax: +420 224 861 333 IČ: 66 00 22 22 www.mmr.cz Podklady: • Návrh urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu (AUÚP, 2017) • Ověření variant grafického zpracování návrhu urbanistické části standardizace některých výstupů územního plánu (AUÚP, 2018) • Instrukce k úpravě textové části (MMR, 2018) • Instrukce k úpravě grafické části (MMR, 2018) Konzultace díla: Rozpracované dílo bude v průběhu práce alespoň jednou konzultováno s objednatelem na jeho pracovišti na adrese Letenská 3, Praha 1. Kontrolní den svolá objednatel na výzvu dodavatele. Dodavatel je oprávněn při plnění objednávky spolupracovat s dalšími osobami. Předání díla objednateli: Výsledné dílo bude předáno objednateli 2x v tištěné formě a 2x elektronicky na datovém nosiči ve formátu pdf a png formátu (např. docx, mxd, shp, gdb). Dílo bude odevzdáno případně jím pověřené osobě. Nezbytnou součástí předávaného díla je „Přejímací protokol" vyhotovený ve dvou kopiích. Cena: Cena je stanovena dohodou jako nejvýše přípustná a činí 180 000,- Kč (slovy: sto osmdesát tisíc korun českých). Úplata bude určena počtem odpracovaných a dodavatelem vykázaných hodin potřebných pro objednanou činnost na základě hodinové sazby ve výši 600,- Kč (slovy: šest set korun českých). Smluvená cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nutné k poskytnutí služeb, jakož i veškeré náklady související, včetně nákladů na tisk díla. Úplatu uhradí objednatel bankovním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem, a to na účet zhotovitele uvedený v záhlaví objednávky. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu, splatnost faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Nedílnou přílohou faktury musí být „Výkaz práce za poskytnutou činnost" a „Přejímací protokol" potvrzený objednatelem. Uhrazením úplaty se předmět objednávky stává výlučným vlastnictvím objednatele. Objednatel si vyhrazuje možnost nepřevzetí díla a krácení či odmítnutí vyplacení úhrady za dodavatelem vykonanou činnost v případě pozdního odevzdání díla nebo odevzdání díla, které nebude splňovat podmínky uvedené v této objednávce. Termíny: Termín pro odevzdání díla: nejpozději do 30. 11. 2018 Faktura musí být předána do podatelny MMR: nejpozdéji do 30. 11. 2018 Číslo úkolu: 3635/5166/4/81 Strana 2/3 V Praze dne Akceptace objednávky dodavatelem: Dn,: /h Jito/w Thákurova 7,160 00 Praha 6 Strana 3 / 3