Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7610967: Dodávka a odběr tepla v teplonosném médiu

Příloha smlouva-SVJ Werichova 6.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA č






KUPNÍ SMLOUVA č. 225
o dodávce a odběru tepla v teplonosném médiu  

Obsah smlouvy:
Článek	1. - Smluvní strany
Článek	2. - Předmět smlouvy
Článek	3. - Doba trvání smlouvy (smluvní období)
Článek	4. - Místo plnění
Článek 5. - Parametry dodávaného tepla, roční množství dodávek tepla 
Článek 6. - Kupní cena, platební podmínky
Článek 7. - Úrok z prodlení, náhrada škody
Článek 8. - Skončení smlouvy
Článek 9. - Závěrečná ustanovení
Místní, datová a podpisová doložka smluvních stran

Přílohy smlouvy:
Příloha č. 1 - Technické a obchodní podmínky 
Příloha č. 2 - Pasport odběrného místa
Příloha č. 3 - Dohoda o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu

Níže uvedené smluvní strany uzavřely 

v souladu
s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku,
s ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku,
s ustanoveními zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona,
v jejich platném znění

tuto kupní smlouvu o dodávce a odběru tepla:

Článek 1.
Smluvní strany

1.1. Prodávající 	Domovní správa Prostějov, s.r.o.
se sídlem v:		Pernštýnské nám. 176/8, 796 01 Prostějov






zastoupený : 		Ing. Vladimírem Průšou, jednatelem společnosti

Společnost prodávajícího je registrovaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně, oddíl C, číslo vložky 40603.
Licence k podnikání ve smyslu zákona č. 458/2000 Sb. - skupina(y): 
č. 310100520 – skupina 31 – výroba tepelné energie
č. 320100531 – skupina 32 – rozvod tepelné energie

IČ : 			26259893	
DIČ :			CZ26259893 			
bankovní spojení : 	ČSOB, a.s., pobočka Prostějov
číslo účtu : 		183538195/0300
Zaměstnanci (osoby) pověření činností v okamžiku podpisu této smlouvy:
- ve věcech obchodních:	Ing. Jitka Novotná
- ve věcech finančních:		Ing. Michal Robenek
- ve věcech technických:	Otakar Brückner
(dále jen „dodavatel“)
1.2. Kupující 		Společenství vlastníků Werichova 6, Prostějov	
se sídlem v:   		Werichova 4694/6, 796 01 Prostějov			  
		 
zastoupený: 		předseda společenství vlastníků: Nová Okružní – Werichova, s.r.o, IČ 05690391
			Pod Strání 8, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
při výkonu funkce 
zastupuje:		Ing. Marek Indra
			 
registrován kde: 	v rejstříku společenství vlastníků jednotek, vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl S, vložka12894
IČ :   			075 26 784			 
bankovní spojení:	ČS, a.s.		 
číslo účtu:   		5520553349/0800	      	
	

Zaměstnanci (osoby) pověření činností v okamžiku podpisu této smlouvy:
- ve věcech obchodních:       	Ing. Marek Indra
- ve věcech finančních:     	Jitka Indrová
- ve věcech technických:    	Ing. Romana Indrová
(dále jen „odběratel“)

Článek 2.
Předmět smlouvy
2.1. Předmětem této smlouvy je:	
       a) závazek dodavatele dodávat odběrateli teplo v teplonosném mediu, jehož množství a jakost jsou specifikovány v následujících ustanoveních této smlouvy a v jejích nedílných přílohách, a převádět na něho vlastnické právo k této věci
       b) závazek odběratele odebírat sjednaná množství tepla a platit sjednanou kupní cenu za podmínek uvedených v této smlouvě.

Článek 3.
Doba trvání smlouvy (smluvní období)
3.1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 

Článek 4.
Místo plnění předmětu smlouvy
4.1. Dodávka tepla je splněna přechodem tepelné energie o sjednaných parametrech ze zařízení dodavatele do zařízení odběratele.
4.2. Konkrétní místo plnění předmětu smlouvy je uvedeno v příloze č.2. této smlouvy – „Pasport odběrného místa“.
Článek 5.
Parametry a množství dodávaného tepla
5.1. Kvalitativní parametry dodávky tepla, platné ve vztahu k této smlouvě, zejména typ teplonosného media, maximální sjednaný odběr, tlak, teplota, přípustné teplotní rozmezí teplonosného media a další údaje, jsou uvedeny v příloze č.2. této smlouvy – „Pasport odběrného místa“.
5.2. Celkový plánovaný odběr tepla za kalendářní rok, včetně časového rozlišení odběru, je uveden v příloze č. 3. této smlouvy „Dohoda o ceně a platebních podmínkách, vč. odběrového diagramu“.
5.3. Pro každý další rok trvání smlouvy, resp. v případě potřeby i během kalendářního roku, bude plánovaný odběr stanoven číslovaným písemným dodatkem, měnícím přílohu č.3. této smlouvy. Odběrový diagram na budoucí kalendářní rok sjednává odběratel s dodavatelem vždy do 31.12. předcházejícího roku.
5.4. Technické a obchodní podmínky dodávky tepla stanoví příloha č.1. smlouvy –„Technické a obchodní podmínky dodávek tepla“

Článek 6.
Kupní cena, platební podmínky
6.1. Cena tepelné energie (dále jen cena tepla), včetně ostatních nákladů, je stanovena v souladu se zákonem č. 526/1990 Sb., o cenách, a dalšími právními předpisy s tím, že:  
       a) Cenové údaje, vztahující se k plnění předmětu této smlouvy ve vztahu ke konkrétním odběrným místům, jsou uvedeny v příloze č. 3 této smlouvy „Dohoda o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu“.
       b) Ceny tepla platí za odběr tepla v místě plnění.
       c) Cena za jednotku tepla se stanovuje vždy za období jednoho kalendářního roku včetně cenové doložky uvedené v příloze č.3 této smlouvy. 
6.2. Podmínky uplatnění ceny tepla:
       a) Konečná celková cena skutečně dodaného tepla za období uplynulého kalendářního roku se stanoví vždy po uplynutí období příslušného kalendářního roku (běžného roku) na základě vyúčtování účtovacího období, a to v souladu s platnými předpisy a podle cenové doložky uvedené v příloze č.3. 
       b) Pro sjednání podmínek dodávky tepla, včetně stanovení výše zálohových plateb, se stanovuje k 1.1. běžného roku předběžná jednotková cena tepla jako plánový cenový ukazatel, vypočtený jako podíl předpokládaných nákladů na dodávku tepla a předpokládaného objemu dodávky tepla s tím, že:
            - ukazatel se uvádí v Kč/GJ
            - předpokládaný objem vývoje vstupních nákladů na paliva a energie na výrobu tepla (zemní plyn a elektřina) a předpokládaný objem dodávky tepla budou odpovídat předpokladu vývoje nákladů a dodávky tepla v příslušném roce a podmínkám platných předpisů
        c) Pokud dojde ke změně cen paliva, postupuje se dle cenové doložky v příloze č.3 této smlouvy.
Pokud v důsledku změny cen paliva a elektrické energie dojde ke změně sjednaných záloh nebo sjednaného množství dodaného tepla, bude změna ceny odběrateli prokazatelně a předem oznámena jako změna předběžné ceny s tím, že případné zvýšení zálohy bude řešeno písemným dodatkem k této kupní smlouvě, při snížení zálohy bude změna pouze oznámena.
        d) Cenové podmínky pro další kalendářní rok oznámí dodavatel odběrateli nejpozději do 31.12.      stávajícího roku, pokud budou známy všechny údaje potřebné k jejich stanovení. 
6.3. Platební podmínky 
      a) Účtovací období je jeden kalendářní rok.
      b) Dodávka tepla je během účtovacího období hrazena formou záloh s tím, že údaje pro jejich stanovení jsou sjednány v příloze č. 3 této smlouvy „Dohoda o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu“.
      c) Po ukončení účtovacího období provede dodavatel do 28.2. následujícího roku vyúčtování plateb doposud účtovaných dle předběžné ceny a veškerých úhrad souvisejících s plněním smlouvy, včetně záloh, v souladu s pravidly cenové regulace. 
     d) Platební doklady musí mít veškeré náležitosti účetních a daňových dokladů, stanovené platnými předpisy.
     e) Na platby záloh se vztahují všechna ujednání této smlouvy bez výjimky, vč. sjednaných termínů splatnosti, užívání variabilních symbolů plateb, smluvních pokut apod.
     f) Platby záloh budou prováděny platebním příkazem odběratele poukázáním stanovené zálohy z účtu odběratele na účet dodavatele se splatností dle této smlouvy na základě zálohové faktury dodavatele. 
    g) Splatnost faktur je stanovena na 14 dnů ode dne doručení zálohové faktury. Dnem doručení se rozumí třetí den po předání poště či jinému veřejnému doručovateli. V případě pochybností je dodavatel povinen doložit, že faktura byla odeslána.
    h) Peněžitý závazek je splněn, když nejpozději v poslední den splatnosti je předmětná úhrada odepsána z účtu odběratele.
6.4. Způsob měření a postupy pro stanovení množství dodané tepelné energie pro účely stanovení úhrady odběratele je uveden v příloze č.1. této smlouvy - "Technické a obchodní podmínky dodávek tepla".
6.5. Odběratel je povinen při platebním styku s dodavatelem používat stanovený variabilní symbol.
6.6. Pokud odběratel nemůže pravidelně plnit své platební povinnosti, vyplývající z této smlouvy, je povinen tuto skutečnost v době splatnosti nahlásit dodavateli.


Článek 7.
Úrok z prodlení, náhrada škody
7.1. Budou-li smluvní strany v prodlení s placením jakéhokoliv závazku znějícího na peněžité plnění, činí úrok z prodlení 0,02% z dlužné částky za každý den prodlení až do úplného zaplacení peněžité pohledávky.
7.2. Úroky z prodlení hradí smluvní strany nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikla druhé straně škoda, kterou může poškozená strana uplatňovat a vymáhat samostatně a v plné výši.
7.3. Smluvní strany se dohodly, že pro případ náhrady škody vzniklé porušením povinnosti vyplývající z této smlouvy, se budou řídit ustanovením Občanského zákoníku a Obchodního zákoníku v platném znění.

Článek 8.
Skončení smlouvy
8.1. Smlouva může skončit výhradně písemnou dohodou obou smluvních stran, a to ke dni uvedeném                    v takové dohodě. K datu ukončení smluvního vztahu se obě smluvní strany zavazují vyrovnat své vzájemné závazky a pohledávky.
8.2. Smlouva může rovněž skončit ukončením majetkoprávního vztahu subjektu dodavatele k zařízení pro výrobu a rozvod tepla, z něhož je teplo dodáváno odběrateli.
8.3. Dodavatel může dát výpověď smlouvy pouze z následujících důvodů: 
- odběratel prokazatelně opakovaně nebo závažně porušuje smluvní ujednání,
	- při neoprávněném odběru dle §89 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a výkonu státní správy v energetických odvětvích, v úplném znění, 

8.4. Smlouva může být vypovězena odběratelem, přičemž výpověď nesmí být učiněna dříve, než …
8.5. Výpovědní lhůta dle předchozích bodů činí tři kalendářní měsíce a začíná od prvního dne měsíce následujícího po prokazatelném doručení výpovědi druhé smluvní straně.
8.5. Strana, podávající výpověď se zavazuje k úhradě nákladů, spojených s ukončením odběru tepla vzniklých druhé smluvní straně s výjimkou případů, že příčiny výpovědi vznikly prokazatelně u druhé smluvní strany. Takovéto náklady je třeba předem doložit a vzájemně odsouhlasit.
8.6. V případě zániku kterékoli ze smluvních stran je touto smlouvou v plném rozsahu vázán právní nástupce zaniklé právnické osoby, nedohodnou-li se obě smluvní strany jinak.

Článek 9.
Závěrečná ustanovení
9.1. Smluvní strany si navzájem garantují právo přesvědčit se prostřednictvím osob uvedených v čl. 1. smlouvy nebo jejich zmocněnců, zda druhá smluvní strana řádně plní své závazky vyplývající z této smlouvy.
9.2. Není-li touto smlouvou ujednáno jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran, jakož i právní poměry z ní vyplývající nebo s ní související příslušnými obecně závaznými právními předpisy, platnými v České republice.
9.3. Vzniklé rozpory vyplynuvší z této smlouvy nebo s touto smlouvou související budou smluvní strany řešit především vzájemnou dohodou. Nedojde-li k dohodě, budou spory rozhodovány na návrh jedné ze stran příslušným soudem, případně budou předloženy k rozhodnutí Energetickému regulačnímu úřadu u záležitostí, které jsou v jeho působnosti. 
9.4. Všechny nároky smluvních stran musí být uplatněny písemnou formou a zaslány poštou doporučenou zásilkou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak.
9.5. Doručovacím místem pro písemný styk smluvních stran jsou jejich sídla uvedená v záhlaví této smlouvy.

9.6. Smluvní strany jsou povinny se bez zbytečného odkladu vzájemně informovat o jakýchkoliv okolnostech významných pro plnění této smlouvy, především o veškerých změnách týkajících se podmínek platebního styku, o změnách osob pověřených určitými činnostmi, změnách adres, telefonních a telefaxových číslech, uvedených v této smlouvě.
9.7. Není-li sjednáno jinak, tato smlouva může být měněna nebo doplňována jen písemnou formou číslovanými dodatky smlouvy s tím, že podmínkou platnosti změny nebo doplnění smlouvy je vlastnoruční podpis dodatku smlouvy oprávněnými jednajícími zástupci smluvních stran, a to na téže listině. Podpis nemůže být nahrazen mechanickými prostředky. Obě strany opatří dodatky smluv též otiskem razítka svého obchodního jména. Případné dodatky smlouvy se vyhotovují ve dvou stejnopisech.
9.8. Veškeré písemné dokumenty týkající se této smlouvy musí být objektivně čitelné, jinak se k nim nepřihlíží a nemají právní platnost.
9.9. Veškerá jiná předcházející písemná nebo ústní ujednání ve věci předmětu této smlouvy pozbývají platnosti dnem, kdy tato smlouva vstoupí v platnost.
9.10. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně. Autentičnost této smlouvy stvrzují svým vlastnoručním podpisem a otiskem razítek.
9.11. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy: 
         Příloha č. 1 - Technické a obchodní podmínky dodávek tepla
         Příloha č. 2 - Pasport odběrného místa 
         Příloha č. 3 - Dohoda o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu
9.12. Tato smlouva o 5 stranách a třech přílohách o celkem 13 stranách byla vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Odběratel obdrží 2 vyhotovení a dodavatel 1 vyhotovení.
9.13. Smluvní strany se dohodly, že jsou touto smlouvou vázány s platností ode dne jejího podpisu, s účinností od 01.11.2018.


Prostějov 4.12.2018		Prostějov 27.11.2018

za odběratele:			za dodavatele:
		
Ing. Marek Indra		Ing. Vladimír Průša		             		jednatel společnosti			
		


























Příloha č. 1 ke smlouvě č. 225

Technické a obchodní podmínky dodávek tepla

Řízení provozu soustavy CZT
Čl. 1.
Základní ustanovení
1.1. Řízením provozu soustavy centralizovaného zásobování teplem (CZT) je pověřen provozovatel soustavy CZT (dále jen soustavy).
1.2. Za dodavatele je považován provozovatel soustavy, za odběratele všechny ostatní subjekty, zásobované prostřednictvím soustavy teplem.
1.3. Za provozování soustavy je považována dodávka tepla v souladu s uzavřenými obchodními smlouvami a veškeré činnosti s tím související (např. opravy, údržba, odstraňování příčin a důsledků mimořádných provozních událostí a havárií a pod.).
1.4. Odběratelé jsou povinni ve věci plnění předmětu smlouvy postupovat dle dispozic řídícího soustavy, pokud nejsou v rozporu s platnými předpisy.
1.5. Dodavatel je při řízení soustavy povinen postupovat v souladu s platnými předpisy a s pravidly, odsouhlasenými odběrateli.

Čl. 2.
Uzavírání smlouvy
2.1. Smlouva na dodávku a odběr tepla se uzavírá samostatně na každé odběrné místo písemnou formou. Součástí smlouvy jsou Technické a obchodní podmínky dodávky tepla, Dohoda o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu, Pasport odběrného místa a další přílohy dle potřeby.
2.2. Pokud je jedinému odběrateli realizována dodávka na více odběrných míst, uzavírá dodavatel s odběratelem jedinou smlouvu, ve které jsou sjednány podmínky dodávky pro všechna odběrná místa odběratele. 
2.3. Smlouvu na dodávku a odběr tepla uzavřou smluvní strany před zahájením vlastního odběru.
2.4. Při uzavírání smlouvy na dodávku a odběr tepla se postupuje následujícím způsobem:
a) dodavatel seznámí odběratele s platnými podmínkami připojení odběrného místa a způsobem uzavírání obchodní smlouvy, současně dodavatel vyžádá předložení potřebné dokumentace odběratelem a předá odběrateli nezbytné podklady a informace
b) odběratel předloží dodavateli:
- vyplněnou přílohu č. 2 smlouvy - Pasport odběrného místa 
- stanovené doklady
- písemný požadavek na uzavření smlouvy o dodávce tepla, vč. požadovaného termínu počátku plnění dodávky tepla
c) dodavatel potvrdí příjem předložených dokladů, ověří odběratelem předložené údaje, provede kontrolu předložené, resp. vyžádané dokumentace
d) v případě potřeby může dodavatel požadovat ověření odběratelem předložených údajů formou místního šetření, o němž bude vyhotoven oboustranně podepsaný zápis
e) v případě splnění stanovených připojovacích podmínek dodavatel vypracuje návrh obchodní smlouvy a předá jej odběrateli
f) návrh smlouvy bude společně projednán
g) v případě shody obou smluvních stran uzavře se smlouva na dodávku tepla.

Čl. 3.
Změny smlouvy
3.1. Odběratel ručí za správnost údajů uvedených v kupní smlouvě a v článku 1. a 5. přílohy č. 2 - Pasport odběrného místa ke dni uzavření smlouvy. Případnou změnu těchto údajů oznámí dodavateli:
- je-li odběrateli známo, že má dojít ke změně údajů uvedených v článku 1., nebo 5. v Pasportu odběrného místa, zavazuje se projednat tuto změnu s dodavatelem nejméně 10 dnů před požadovanou platností úpravy
- pokud nutnost změny nastane neočekávaně, je odběratel povinen neprodleně písemně informovat dodavatele o této změně a předložit návrh dodatku ke Kupní smlouvě.
3.2. Pokud dojde ke změnám skutečností, podstatně měnících smluvní ujednání (s výjimkou změny předběžné ceny tepelné energie), bude vyhotoven dodatek smlouvy. Při změně předběžné ceny tepelné energie bude postupováno dle ustanovení článku 6, odst. 6.2. c) smlouvy. Návrh dodatku předkládá ta smluvní strana, které vznikly nové skutečnosti. Návrh dodatku musí být společně projednán do 14 dnů od jeho předložení. Dokud nebude návrh dodatku oboustranně odsouhlasen, platí Smlouva v původním znění.

Čl. 4.
Provozní podmínky a závazky související
4.1. Odběratel je povinen bez zbytečného odkladu hlásit dodavateli všechny závady a práce prováděné na odběrném tepelném zařízení (včetně zařízení podružných odběratelů), které mají nebo mohou mít vliv na kvalitu a plynulost dodávky tepla nebo na vyregulování otopné soustavy. Současně je odběratel povinen zajistit urychlené odstranění závad na zařízení, které vlastní nebo spravuje. Odběratel je povinen zajišťovat potřebnou součinnost s dodavatelem při řešení vzniklých provozních situací.
4.2. Odběratel je povinen umožnit oprávněným pracovníkům dodavatele přístup k zařízení, které je ve vlastnictví dodavatele, umístěnému v objektu odběratele.
4.3. Odběratel umožní dodavateli na náklady dodavatele zřízení samostatně měřitelného přívodu elektrické energie pro účely měření a regulace zařízení dodavatele.
4.4. Ve smyslu § 78 zákona č.458/2000 Sb. umožní odběratel dodavateli, aby si zajistil jednotlivé části svého zařízení, umístěného v zařízení nebo objektech odběratele, proti neoprávněné manipulaci a poškození. Odběratel se zavazuje okamžitě hlásit dodavateli případné zjištěné neoprávněné zásahy či poškození tohoto zařízení.
4.5. Teplonosné médium je majetkem dodavatele a odběratel se zavazuje vracet teplonosné médium dodavateli. Doplňování sekundárních rozvodů teplonosným mediem z primární strany rozvodu je bez souhlasu dodavatele zakázáno.
4.6. Odběratel se zavazuje nezasahovat bez souhlasu dodavatele do systému distribuce a spotřeby tepla. Zejména se jedná o následující činnosti, které jsou:
a) bez předcházejícího souhlasu dodavatele zakázány:
- změny nastavení provozních parametrů odběrného místa
- změny dimenzí či provozních charakteristik odběrného místa či jeho částí
- změny odběrného zařízení, které mají nebo mohou mít vliv na provozní parametry soustavy nebo na plnění závazků dodavatele ke třetím osobám
b) bez předchozího informování dodavatele zakázány:
- výměna podstatných částí zařízení odběrného místa (např. rozvody, regulační a uzavírací armatury a pod.), s výjimkou běžných provozních oprav, které nemají vliv na hydraulické parametry soustavy

Čl. 5.
Přerušení dodávky
5.1. Za omezení nebo přerušení dodávky se považuje neplnění sjednaných podmínek dodávky tepla ze strany dodavatele, způsobené příčinami, uvedenými v § 76 zákona č. 458/2000 Sb.
5.2. Dodavatel je povinen sdělovat odběratelům termíny plánovaných oprav, rekonstrukcí, údržbových a revizních prací nejpozději 30 dnů před započetím jejich provádění.
5.3. Písemné sdělení o uplatnění plánovaných oprav, rekonstrukcí, údržbových a revizních prací musí obsahovat důvod přerušení dodávky a předpokládaný termín, po jaký bude přerušení uplatněno.
5.4. Dodavatel je dále povinen oznámit odběrateli poruchy vzniklé na jeho zařízení, mající vliv na kvalitu dodávek. Dodavatel vznik takové situace ohlásí odběrateli telefonicky a následně písemně s udáním důvod
a předpokládanou dobou trvání poruchy.


Měření dodávky tepla pro účely stanovení úhrady
Čl. 6
Obecná pravidla
6.1. Měřiče tepla a průtoku, používané pro účely platebního styku při dodávce tepla ,vlastní a provozuje na své náklady dodavatel, s výjimkou měřičů ve vlastnictví odběratele.
6.2. Údaje měřičů ve vlastnictví odběratele bude dodavatel akceptovat a využívat ke stanovení množství dodávky výhradně v případě dodržení požadavků zákona č.505/1990 Sb., o metrologii. Způsob využívání těchto měřičů bude stanoven samostatnou dohodou, která není součástí smlouvy o dodávce tepla. 
6.3. Odečty měřičů se provádějí 1x měsíčně, o odečtech je vedena průběžná evidence, kterou lze na vyžádání předložit k nahlédnutí smluvním partnerům výhradně s údaji vztahujícími se k jejich odběru.
6.4. Přístup k měřičům v majetku či správě dodavatele, umístěným v objektu odběratele, za účelem odečtů měřičů bude zajištěn předáním potřebných klíčů pověřenému zástupci dodavatele.
6.5. Skutečnosti, podstatně ovlivňující úroveň vyúčtování nebo uplatnění sankcí se považují za prokázané, pokud tyto byly zjištěny společně oprávněnými zástupci obou smluvních stran a pokud byl o předmětné věci vyhotoven zápis.

Čl. 7.
Pravidla pro stanovení množství dodávky tepla v teplonosném médiu
7.1. Celkové náklady dodávky tepla, připadající na jednu zúčtovací jednotku (odběrné místo), se stanoví v souladu s platnými právními předpisy.
7.2. V případě poruchy měřičů tepla a průtoku bude množství tepla pro účely stanovení úhrady odběratelů stanoveno náhradním způsobem technickým výpočtem z průměrných denních dodávek před poruchou měřícího zařízení v klimaticky stejném a řádně měřeném období. Pokud bude množství teplonosného média stanoveno náhradním způsobem, bude tato skutečnost uvedena v podkladech pro vyúčtování dodávky. 

Čl. 8.
Skladba sestavy vyúčtování
8.1. Při vyúčtování účtovacího období předloží dodavatel odběrateli fakturu za dodávku tepla za účtovací období.
8.2. V případě pochybností o správnosti údajů v předložených dokladech si odběratel může vyžádat výpis odečtů měřičů tepla a průtoku za účtovací období. Dodavatel je oprávněn odběrateli poskytnout tento doklad výhradně s údaji, vztahujícími se ke stanovení úhrady odběratele.
8.3. Doklady vyúčtování musí zahrnovat informace, vztahující se k uplatnění všech cen tepla v průběhu účtovacího období, včetně termínů jejich uplatnění. 
8.4. V případě současné fakturace na více odběrných míst pod jedním variabilním symbolem je nutno postupovat tak, aby faktura obsahovala všechny údaje pro identifikaci plateb (např. formou přílohy či dohody).
















Čl. 9.
Závěrečná ustanovení
9.1. Technické a obchodní podmínky dodávek tepla byly projednány se všemi subjekty, účastněnými na provozu soustavy výroby a rozvodu tepla.
9.2. Technické a obchodní podmínky dodávek tepla jsou nedílnou součástí kupní smlouvy na dodávku a odběr tepla.
9.3. Technické a obchodní podmínky nabývají platnosti dnem podpisu kupní smlouvy, účinnosti dnem 01.11.2018.


Prostějov 4.12.2018		Prostějov 27.11.2018

za odběratele:			za dodavatele:
		
Ing. Marek Indra		Ing. Vladimír Průša		             		jednatel společnosti			
			



































Příloha č. 2 ke smlouvě č. 225
Pouze pro licencované činnosti
Pasport odběrného místa

Od dodavatele – držitele licence k podnikání ve smyslu zákona č. 458/2000 Sb.

1. Údaje o odběrném místě (vyplňuje odběratel)
1.1  Město:   Prostějov           PSČ:  796 01
1.2  Ulice:     Werichova 
1.3 Č.p./č.orient.:  4694/6
1.4 Místo předání dodávky tepla: patní měřidlo tepla v předávací stanici odběratele v objektu Werichova 4694/6, Prostějov
1.5 Ú čel dodávky, množství odebíraného tepla (zde uváděné množství tepla je pouze informativní, vychází z dokumentace odběratele a nemá vazbu na skutečnou nebo předpokládanou dodávku tepla v konkrétním smluvním období ani na sjednaný odběrový diagram):
       - teplo- byty		    100 GJ/rok
Celkem pro odběrné místo	    100 GJ/rok
1.6 Doplňující údaje 
            a) výměra podlah. ploch                    2 014 m2   
            b) počet zásobovaných budov:    	1      	                                                   	
            c) počet zásobovaných bytů:      	            28                               	          	

2.   Technické podmínky dodávky tepla (vyplňuje dodavatel)
2.1 Dodávka tepla – parametry v předávacím místě 
      - teplonosné médium		teplá voda
      - teplota média – přívod		                         75C
      - teplota média – vratná			            60C
      - pracovní tlak (jmen.)			            300 kPa

2.2 Další údaje(např. závislost teploty na teplonosného média na venkovní teplotě, regulační     
      diagramy apod.) – vyplňuje dodavatel: vlastní ekvitermní regulace

4.   Měření odběrů
4.1 Měření tepla:
      -  měřidlo na vstupu do odběrného místa:		ano
      - měřidlo umístěno:			                         v předávací stanici odběratele v objektu

5. Pověřené osoby odběratele ve vztahu k odběrnému místu (vyplňuje odběratel)
                                                  jméno             adresa                         telefon                 e-mail
    - technická oblast   		Ing. Marek Indra, tel.: 777 737 979, m.indra@proper.cz 
    - platební styk              	Jitka Indrová, tel.: 724 953 989, j.indrova@proper.cz
    - kontr. kvality dod. 		Ing. Romana Indrová, tel.: 774 979 737, r.indrova@proper.cz










6. Pověřené osoby dodavatele ve vztahu k odběrnému místu (vyplňuje dodavatel)
                                           jméno                          tel. zam.                    e-mail    
    - technická oblast         O. Brückner                 582 301 771        otakar.bruckner@dsp-pv.cz  
    -  platební styk             Ing. J. Novotná            582 301 761         jitka.novotna@dsp-pv.cz
    -  kontr. kvality dod.    směnový dispečer        582 351 438

Pasport odběrného místa nabývá platnosti dnem podpisu, účinnosti dnem 01.11.2018


Prostějov 4.12.2018		Prostějov 27.11.2018

za odběratele:			za dodavatele:
		
Ing. Marek Indra		Ing. Vladimír Průša		             		jednatel společnosti			
		

	




		
		


			


		
		





















Příloha č. 3 ke smlouvě č.  225

Dohoda
o ceně, platebních podmínkách a odběrovém diagramu

Čl. 1.
Definice odběrných míst
1.1. Tato dohoda se vztahuje na následující odběrná místa
       Město                   PSČ                         Ulice/č.p./č.or.       
    Prostějov               796 01                        Werichova 4694/6                
Čl. 2.
Cena tepelné energie, produktů a služeb
2.1. Při dodávce tepelné energie pro odběrná místa a dodávková množství, sjednaná touto smlouvou, budou uplatněny tarifní ceny za dodávku (ve sjednaném místě předání):
 komodita/tarif                               jednotka			cena na jednotku	 
 - teplo v teplonosném médiu           GJ                                        481,55 Kč vč. DPH 
2.2  Cenová doložka 
Cenová doložka pro rok 2018: 
a) Uvedené ceny tepla jsou ceny předběžné.
b) V předběžných cenách jsou zahrnuty náklady na palivo (zemní plyn) a elektrickou energii v cenách platných k 1.1.2018. Pokud tyto ceny nejsou ke dni stanovení předběžné ceny známy, jsou použity aktuální ceny. V případě výrazné změny cen paliva a elektrické energie v průběhu roku budou předběžné ceny úměrně tomu změněny a promítnuty do fakturace dodávky tepla za příslušný měsíc       a měsíce další podle článku 6.2 smlouvy.
c)  Předběžné ceny jsou stanoveny za předpokladu celkové dodávky 155 000 GJ pro všechny odběratele za rok 2018. V případě, že po skončení roku 2018 bude skutečné množství dodávek tepla odchylné, budou ceny tepla úměrně tomu změněny.
d)  Vyrovnání předběžných cen na ceny reálné (definitivní), vypočtené podle výše uvedených zásad, bude provedeno do 28.2.2019.

Čl. 3.
Platební podmínky
3.1. Obecně platné platební podmínky jsou sjednány touto smlouvou.
3.2. Výše zálohových plateb je stanovena dle odběrového diagramu, který sjednává dodavatel s odběratelem a který je nedílnou součástí této smlouvy.  



Čl. 4.
Sjednané množství dodávky tepla
4.1. Množství tepla sjednáno pro období		2018
4.2. Množství tepla celkem 		100 GJ	                          	





Čl. 5.
Účinnost
5.1. Tato dohoda nabývá platnosti dnem podpisu kupní smlouvy, účinnosti dnem 01.11.2018.


Prostějov 4.12.2018		Prostějov 27.11.2018

za odběratele:			za dodavatele:
		
Ing. Marek Indra		Ing. Vladimír Průša		             		jednatel společnosti			
		




		
		
		





Strana 13 z celkem 13

období
teplo v 
teplonosném médiu 
(GJ)
listopad45
prosinec55
celkem100
List1
	období	teplo pro vytápění (GJ)
	leden
	únor
	březen
	duben
	květen
	červen
	červenec
	srpen
	září
	říjen
	listopad
	prosinec
	celkem	0

	období	teplo v teplonosném médiu (GJ)
	leden
	únor
	březen
	duben
	květen
	červen
	červenec
	srpen
	září
	říjen
	listopad
	prosinec
	celkem	0

	období	teplo pro vytápění (GJ)	teplo pro přípravu teplé vody (GJ)	pitná voda pro přípravu teplé vody (m3)
	leden
	únor
	březen
	duben
	květen
	červen
	červenec
	srpen
	září
	říjen
	listopad
	prosinec
	celkem	0	0	0

	období	teplo pro vytápění (GJ)	teplo pro přípravu teplé vody (GJ)
	leden
	únor
	březen
	duben
	květen
	červen
	červenec
	srpen
	září
	říjen
	listopad
	prosinec
	celkem	0	0






































































































































































































































































































































List2
	období	teplo v teplonosném médiu (GJ)
	listopad	45
	prosinec	55
	celkem	100