Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku Evidenční číslo smlouvy: 0644/19/04/OD Smluvní strany: 1. Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň zastoupená MUDr. Václavem Šimánkem, Ph.D., ředitelem IČO: 00669806, DIČ: CZ00669806 bankovní spojení: Česká národní banka, číslo účtu: 33739311/0710 dále jen „Kupující“ a 2. Jméno: Radek Podzimek Sídlo: Dukelská 4, Litoměřice 412 01 IČO: 63143101 Obchodní rejstřík: C 28534 vedená u Krajského soudu v Plzni Zastoupená: Radek Podzimek bankovní spojení: dále jen „Prodávající“ uzavírají smlouvu kupní. I. Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy je dodání zboží 6 ks kontejnerů blíže specifikovaného v Příloze č. 1 této smlouvy (objednávka-nabídka), a to včetně uvedení do provozu a provedení instruktáže obsluhy. 2. Prodávající touto smlouvou a za podmínek v ní uvedených zboží kupujícímu prodává a kupující touto smlouvou a za podmínek v ní uvedených zboží od prodávajícího kupuje. II. Kupní cena a způsob platby 1. Kupní cena za zboží je stanovena dohodou smluvních stran ve výši 255.900,- Kč bez DPH. Kupní cena s DPH činí částku 309.639,- Kč. Kupní cena pro jednotlivé položky je blíže specifikována v příloze č. 1 této smlouvy. 2. Kupní cena dle předchozího odstavce zahrnuje cenu zboží včetně příslušenství, náklady na dopravu do místa dodání, pojištění přepravy, proclení zboží, uvedení do provozu. 3. Kupující není povinen poskytnout prodávajícímu zálohu na kupní cenu. 4. Prodávající je oprávněn fakturovat kupní cenu až po převzetí zboží. Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za zboží na účet prodávajícího v den splatnosti. Splatnost faktury bude prodávajícím stanovena na 30 dnů ode dne vystavení faktury. Za uhrazení kupní ceny se považuje den připsání finanční částky představující kupní cenu na účet prodávajícího. Strana 1 (celkem 4) 5. Kupující je oprávněn fakturu do data splatnosti vrátit, pokud obsahuje nesprávné cenové údaje nebo neobsahuje některou ze zákonem předepsaných náležitostí. 6. V případě, že zboží bude převzato s vadami, není kupující do doby, než prodávající vady odstraní povinen uhradit prodávajícímu kupní cenu a neocitá se tak v prodlení III. Dodání zboží 1. Prodávající je povinen vyzvat kupujícího k převzetí předmětu plnění nejméně 3 pracovní dny před dodáním zboží. Kontaktní osobou za kupujícího je 2. Prodávající se zavazuje dodat zboží do 60 dnů po uzavření této smlouvy do prostor kupujícího na adrese Plzeň, Edvarda Beneše 13. 3. Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy, pokud bude prodávající v prodlení s předáním předmětu díla po dobu delší než 60 dnů. 4. Prodávající je povinen spolu se zbožím předat kupujícímu doklady, jež jsou nutné k převzetí a k užívání zboží, a to zejména: osvědčení, certifikáty a atesty, které jsou vydávány dle zvláštních předpisů pro jednotlivé druhy výrobků k tomu oprávněnými osobami, návod k obsluze a uživatelskou dokumentaci v českém jazyce. Doklady, prokazující kvalitativní technické vlastnosti výrobků, musí být platné v okamžiku jejich uvedení do provozu a předání kupujícímu. 5. O průběhu a výsledku předání a převzetí zboží sepíší smluvní strany předávací protokol, který bude obsahovat specifikaci zboží, místo a datum předání zboží. Přílohou předávacího protokolu, budou-li v daném případě nutné, budou protokoly zkušební, měřící, cejchovací, revizní a protokol o instruktáži obsluhy, příp. další protokoly prokazující: způsobilost zařízení k použití za účelem uvedeným v prohlášení o shodě, návodech k použití a jiné uživatelské dokumentaci, a to v rámci legislativních podmínek země kupujícího, způsobilost obsluhy zařízení. 6. Kupující je oprávněn odmítnout zboží převzít, bude-li se na něm či jeho části vyskytovat v okamžiku předání vada. Kupující je též oprávněn odmítnout převzetí zboží v případě, že nebyly splněny všechny povinnosti prodávajícího dle tohoto článku nebo v případě, že zkušební provoz neproběhl bez závad. Zboží se považuje za dodané a závazek prodávajícího dodat zboží je splněn okamžikem převzetí zboží kupujícím bez vad. 7. Převezme-li kupující zboží s vadami, uvedenými v předávacím protokolu, je prodávající povinen vady zboží neprodleně odstranit. 8. Kupující nabývá vlastnické právo k předmětu smlouvy dnem předání zboží. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího dnem předání zboží, uvedeným v předávacím protokolu. IV. Odpovědnost za vady, záruka 1. Prodávající je povinen předat kupujícímu zboží v množství a kvalitě odpovídající této smlouvě a účelu dodávek, právním předpisům a příslušným technickým normám. 2. Vadou, která má za následek porušení smlouvy podstatným způsobem se rozumí neúplnost dodávek, nefunkčnost zařízení nebo jeho části, právní vady nebo neplnění výrobcem nebo prodávajícím proklamované hodnoty technických parametrů zařízení. 3. Nároky z vad zboží se řídí ust. § 2099 a násl. občanského zákoníku. Strana 2 (celkem 4) 4. Prodávající poskytuje ve smyslu ust. § 2113 občanského zákoníku kupujícímu záruku za jakost zboží po dobu 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet ode dne protokolárního převzetí zboží. 5. Prodávající je povinen v záruční době odstranit závady na zboží bez zbytečného prodlení, u zařízení s nástupem na opravu do 30 dnů od nahlášení závady kupujícím. Do této doby se započítávají jen pracovní dny. V. Sankce 1. Pro případ prodlení prodávajícího s předáním zboží sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,01% z hodnoty plnění za každý den trvání prodlení. 2. Pro případ prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny sjednávají smluvní strany úrok z prodlení ve výši 0,01% z neuhrazené části kupní ceny za každý den trvání prodlení. 3. Smluvní pokuta je splatná do 10 dnů poté, co bude písemná výzva oprávněné strany doručena straně povinné. 4. Uplatněním práv z vad či uplatněním smluvních pokut není dotčeno právo na náhradu škody v plné výši. Smluvní pokutu je objednatel oprávněn započíst oproti pohledávce zhotovitele. VI. Závěrečná ustanovení 1. Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1, vymezující předmět a rozsah plnění a cenu jednotlivých položek plnění. 2. Prodávající podpisem smlouvy souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu (podmínky smlouvy, podmínky servisní smlouvy vážící se na předmět plnění, atd.). 3. Pohledávky z této smlouvy může prodávající převést na jinou osobu jen s předchozím souhlasem kupujícího. 4. Prodávající a jeho zaměstnanci se zavazují k zajištění ochrany informací, citlivých dat a osobních údajů kupujícího nebo jeho pacientů, se kterými při plnění této smlouvy přijde do styku. Prodávající se zavazuje k zabezpečení mlčenlivosti všech jeho zaměstnanců o těchto údajích i o dalších bezpečnostních opatřeních, vedoucí k ochraně těchto údajů, aby zabránili jakémukoli zneužití dat a osobních údajů. Smluvní strany se zavazují k dodržení veškerých ujednání tohoto článku smlouvy i po ukončení účinnosti tohoto smluvního vztahu. Tento závazek o mlčenlivosti podléhá požadavkům zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. 5. Tato smlouva může být měněna nebo doplněna jen v písemné formě číslovaných dodatků. 6. Tato smlouva, včetně příloh je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 7. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu obou smluvních stran. 8. Smluvní strany shodně a svobodně prohlašují, že se bez výhrad shodly na tom, že Fakultní nemocnice Plzeň zveřejní tuto smlouvu a související přílohy v Registru smluv, ve lhůtě a za podmínek stanovených dle zákona č. 340/2015 Sb., a to včetně osobních údajů. Strana 3 (celkem 4) Dne: Dne: razítko a podpis Kupujícího razítko a podpis Prodávajícího MUDr. Václav Šimánek, Ph.D. ředitel FN Plzeň Strana 4 (celkem 4) VELKOOBCHODNÍ PRODEJNA: hutní materiál, odpadové kontejnery, komponenty pro brány a vrata, automatické vjezdové systémy, spojovací a montážní materiál, technické plyny CENOVÁ NABÍDKA: 402-05-2019 Zákazník: Fakultní nemocnice Plzeň, Tel.: XXX, Email: nemecm@fnplzen.cz 1) Kontejner AVIA 12,5 m3 sklopné bočnice rozměry: 3680x2000x1700 mm sklopné bočnice 36 800,-/ks 3 ks 110 400,- Kontejner AVIA podlaha pl. 3 mm S 235JR stěny pl. 2 mm S 235 JR podlahové výztuhy U 100/40 boční stěnová výztuha U 100/40 napojení stěny k podlaze 90° všechny vnější sváry průběžně zavařené všechny vnitřní sváry plně zavařené podací hák výška 1000 mm, výkovek pr. 40 mm nosný rám INP 120, vnější rozměr 1060 mm dvě pojezdové rolny s maznicemi – kulatina 40 mm dvoukřídlá vrata s S hákem – otevírání 270°- dvojité jištění závěsy vrat – trojpanty s maznicí sklopné bočnice – dělené vyndavací společný sloupek háčky k zachycení plachty nátěr – základní 1x, vrchní 1x vrchní nátěr synt. lak. RAL 5010 VELKOOBCHODNÍ PRODEJNA: Radek Podzimek ,Dukelská 4, 412 01 Litoměřice • www.fripos.cz • www.prodejkontejneru.cz • hutni@fripos.cz • mob: XXX tel./fax: 416 732 552 IČ: 63143101 • DIČ: CZ7411222654 hutní materiál, odpadové kontejnery, komponenty pro brány a vrata, automatické vjezdové systémy, spojovací a montážní materiál, technické plyny 2) Kontejner AVIA 15,1 m3 síťované pevné bočnice a pevná střecha rozměry: 3680x2000x2000/2100 mm pevné bočnice 44 500,-/ks 3 ks 133 500,- Kontejner AVIA podlaha pl. 3 mm S 235JR boční stěny pletivo 50xx50x4 ocelová střecha pevná - sedlová podlahové výztuhy U 100/40napojení stěny k podlaze 90° všechny vnější sváry průběžně zavařené všechny vnitřní sváry plně zavařené podací hák výška 1000 mm, výkovek pr. 40 mm nosný rám INP 120, vnější rozměr 1060 mm dvě pojezdové rolny s maznicemi – kulatina 40 mm dvoukřídlá vrata s S hákem – otevírání 270°- dvojité jištění závěsy vrat – trojpanty s maznicí pevné bočnice nátěr – základní 1x, vrchní 1x vrchní nátěr synt. lak. RAL 5010 2) Doprava: Plzeň, Edvarda Beneše 13 12 000,- Cena celkem bez DPH 255 900,- DPH 21% 53 739,- Celková cena včetně DPH 309 369,- Termín dodání dle dohody, min. 4-5 týdnů od objednávky V Litoměřicích dne 9.5.2019 Radek Podzimek ,Dukelská 4, 412 01 Litoměřice • www.fripos.cz • www.prodejkontejneru.cz • hutni@fripos.cz • mob: XXX tel./fax: 416 732 552 IČ: 63143101 • DIČ: CZ7411222654