Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9553315: Dohoda o zajištění plaveckého výcviku

Příloha Smlouva_pro_uverejneni_v_registru.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        návrh dohody o zajištění plaveckého výcviku

33. základní škola Plzeň, T. Brzkové 31,

Dohoda o zajištění plaveckého výcviku

příspěvková organizace



Smlouva číslo 3/ 2019 - 2020
D o h o d a  o  z a j i š t ě n í 

P l a v e c k É h o  v ý c v i k u 

uzavřená podle § 1731 a dalších 

 zákona číslo 89/2012  Sb., občanský zákoník (v platném znění), 

níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi stranami:

1. 33. základní škola Plzeň, T. Brzkové 31, 
příspěvková organizace
IČO 49777548
 

se sídlem v Plzni, T. Brzkové 31, PSČ 318 00
zastoupena panem Mgr. Radkem Růžičkou, ředitelem školy 

      na straně jedné jako poskytovatel (dále jen “poskytovatel”)
a

2. 11. základní škola Plzeň, Baarova 31, 
    příspěvková organizace
  IČO  
68784571
  se sídlem v Plzni, Baarova 31, PSČ 301 00  

  zastoupena paní Mgr. Vladimírou Holou, ředitelkou školy
      na straně druhé jako příjemce (dále jen “příjemce”)

I.

PŘEDMĚT SMLOUVY

Předmětem této smlouvy je zajištění základního plaveckého výcviku pro žáky příjemce za podmínek uvedených v této smlouvě. 

II.

DOBA PLNĚNÍ
II.1.
Strany se dohodly, že plavecký výcvik bude probíhat ve školním roce 2019/2020
         od 3. 9. 2019 do 29. 6. 2020. 
         V 1. pololetí vždy ve čtvrtek – 2 výukové hodiny a v pátek – 1 výuková hodina.       

         Ve 2. pololetí vždy ve čtvrtek -  2 výukové hodiny. 
II.2.
Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, od účinnosti smlouvy na období, na které byl výcvik sjednán.
III.

MÍSTO PLNĚNÍ 

Výuka se uskuteční v plaveckém bazénu školního areálu poskytovatele na shora uvedené adrese. 

IV.

Povinnosti POSKYTOVATELE

IV.1.
Poskytovatel se zavazuje zajistit výcvik odborně způsobilými zaměstnanci – učiteli plavání, v souladu s příslušnými předpisy a předpisy MŠMT ČR vztahujícími se k výuce plavání.

IV.2.
Před zahájením plaveckého výcviku poskytovatel předloží příjemci „Rozvrh základního plavání“ pro příslušné období.

IV.3.
Poskytovatel zajistí i individuální přístup k žákům ve spolupráci s pedagogy příjemce.

IV.4.
Poskytovatel je povinen při výuce plavání zajistit individuální přístup k žákům. 

IV.5. Poskytovatel bude pravidelně zaznamenávat účast žáků do docházkového listu

         výcvikové skupiny pouze na pokyn příjemce. Po ukončení výcvikového kurzu budou

         seznamy a podklady pro hodnocení předány příjemci. 

IV.6.
Poskytovatel zajistí pro výuku plavání učební pomůcky ve spolupráci se zřizovatelem.

IV.7. Výuka plavání je považována za službu, hodiny jsou ohodnoceny finančně a jsou školám poskytovatelem fakturovány dle schváleného „Rozvrhu základního plavání“.

V.

POVINNOSTI PŘÍJEMCE

V.1.

Příjemce se zavazuje sjednat úrazové pojištění pro žáky účastnící se plaveckého výcviku.

V.2.

Příjemce je povinen v souladu s příslušnými předpisy zajistit po celou dobu pobytu ve školním areálu poskytovatele i v průběhu samotné výuky pedagogický dohled.

V.3.

Zástupce příjemce – pedagogický pracovník /dále jen „pedagogický pracovník“/ předloží zástupci poskytovatele jmenný seznam žáků a informace o zdravotním stavu

         žáků pouze na pokyn příjemce. Tyto informace nebudou poskytovány třetí osobě. Po

         ukončení budou veškeré podklady vráceny příjemci, tj. 11.ZŠ Plzeň.

V.4.

Příjemce je povinen dodržovat Vnitřní řád plaveckého bazénu, který je přílohou této smlouvy.

V.5.

Pedagogický pracovník je povinen zkontrolovat vybavení žáků k výuce plavání.

V.6.

Pedagogický pracovník zajišťuje kázeň a pořádek během přepravy žáků na výuku a zpět.  

V.7.

Před zahájením plavecké výuky zajistí pedagogický pracovník kázeň a bezpečnost žáků v šatnách a sprchách; zástupci poskytovatele předá žáky v prostoru vymezeném v bodu VIII.4. této smlouvy.

V.8.

Před zahájením plavecké výuky upozorní zástupce poskytovatele  na lehká onemocnění, či jiné momentální zdravotní indispozice pouze na pokyn příjemce.

V.9.

Pedagogický pracovník bere na vědomí, že během výuky nesmí opustit prostor plaveckého bazénu (vyjma doprovodu žáků dle bodu V.11.); na požádání spolupracuje při zajišťování kázně.

V.10.
Pedagogický pracovník zajišťuje bezpečnost a péči o žáky, kteří neplavou nebo mu byli předáni  v průběhu výuky zástupcem poskytovatele při náhlé nevolnosti, únavě apod.

V.11.
Pedagogický pracovník doprovází během výuky žáky na WC, při ošetření drobných poranění, při poskytování první pomoci.

V.12. Po ukončení výuky převezme pedagogický pracovník žáky v prostoru vymezeném v bodu VIII.4. této smlouvy a zajistí bezpečnost, kázeň a včasný odchod ze šaten.

V.13. Příjemce se zavazuje uhradit fakturu za výuku plavání, vystavenou poskytovatelem.

VI.

odpovědnost za žáky při plaveckém výcviku

Odpovědnost poskytovatele:

VI.1. Poskytovatel nese po předání právní odpovědnost za žáky účastnící se plavecké výuky po vstupu do budovy, ve které je umístěn plavecký bazén.

Odpovědnost příjemce:
VI.2.
Pedagogický pracovník příjemce je v souladu s Pracovním řádem pro zaměstnance škol a školských zařízení (dále jen „Pracovní řád“) povinen dbát o bezpečnost a zdraví žáků. V této souvislosti je zejména povinen být po celou dobu výuky plavání přítomen v prostoru plaveckého bazénu a řádně vykonávat dohled  nad žáky. 

VI.3.
V souvislosti s čl. VI.2. se podílí na odpovědnosti za žáky spolu s poskytovatelem.

VI.4.
Před zahájením výuky, tzn. do doby předání žáků zástupci poskytovatele, je příjemce, resp. pedagogický pracovník odpovědný za bezpečnost žáků v šatnách a sprchách.

VI.5.
Po ukončení výuky, tzn. po předání žáků zástupcem poskytovatele, je příjemce, resp. pedagogický pracovník odpovědný za bezpečnost žáků v šatnách a sprchách.

VII.

UKONČENÍ SMLOUVY

VII.1. Smluvní vztah je ukončen uplynutím doby, na kterou byl sjednán.

VII.2. Účastníci smlouvy mohou ukončit smluvní vztah dohodou.

VII.3. Poskytovatel může od smlouvy odstoupit z důvodu předchozího rozhodnutí příslušného    správního orgánu.

VIII.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
VIII.1. Poskytovatel a příjemce se dohodli, že tato dohoda je uzavřena dle občanského  práva.

VIII.2.
Poskytovatel je oprávněn odvolat výukovou hodinu v případě havárie či jiného závažného důvodu způsobujícího omezení provozu plaveckého bazénu.


VIII.3. Příjemce má možnost v případě absence třídy, poslat na plaveckou výuku náhradní 

           třídu, v případě úplného zrušení výuky, bude výuka příjemci poskytovatelem

           fakturována.

VIII.4. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, podléhá uveřejnění prostřednictvím registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že smlouvu k uveřejnění prostřednictvím registru smluv zašle správci registru poskytovatel 33. základní škola Plzeň.

            Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č 340/2015 Sb., o registru smluv

VIII.5.
Strany se dohodly, že na začátku a konci výuky plavání budou žáci přepočítáni a předáni v prostoru výstupu ze sprch. Poskytovatel nenese odpovědnost  za žáka, který není uveden na jmenném seznamu.

VIII.6. Změny nebo doplnění této smlouvy je možné provádět pouze písemnými, oběma stranami podepsanými dodatky.

VIII.7.
Tato smlouva je vyhotovena v rozsahu pěti stran, s třemi přílohami, ve dvou stejnopisech s platností originálu, vždy po jednom výtisku pro obě strany smlouvy. Přílohu č. 1 tvoří Vnitřní řád plaveckého bazénu; Přílohu č. 2 Rozvrh hodin plavání; Příloha č. 3 Dodatek o ochraně fyzických osob  v souvislosti se zpracováním osobních údajů o volném pohybu těchto údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016. Součástí této smlouvy je Dodatek k Dohodě o zajištění plaveckého výcviku.   

VIII.8.
Smluvní strany shodně prohlašují, že si smlouvu před podpisem řádně přečetly, porozuměly jejímu obsahu a s jejím obsahem souhlasí. Výslovně uvádějí, že smlouva byla uzavřena na základě jejich pravé a svobodné vůle, nikoli v tísni či za jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

Za poskytovatele:
V Plzni dne  19.6.2019              













   33. základní škola Plzeň

Za příjemce:
V Plzni dne 28.6.2019












              11. základní škola Plzeň    

Strana  1