Snadné přidání nového datasetu

Dotace z fondu hejtmanky Pokorné-Jermanové FHT-PHT-039782-2019


Číslo žádosti FHT/PHT/039782/2019
Název žadatele Speciální základní škola Rožmitál pod Třemšínem (71008390)
ICO 71008390
ID žadatele PRO002919
Celková požadovaná dotace celkem 93 750 Kč
Rok 2019
Typ dotace dotace
Vlastní zdroje celkem 31 250 Kč
Název projektu
Učíme se pro život
Datum konání akce 1.06.2020
Popis a způsob realizace akce/projektu
Jde o souvislost s primární prevencí, kterou důsledně na naší škole uplatňujeme ve vztahu k žákům i k rodinám našich žáků, a která je v našem typu školy důležitější, než na běžné základní škole. Chceme děti na pár dnů vytrhnout z mnohdy problémového rodinného prostředí. Tento projekt spočívá v pětidenním výjezdovém pobytu žáků a učitelů v přírodním prostředí. Žáci budou pod vedením učitelů formou her, soutěží, povídání a různých cvičení procvičovat různé způsoby komunikace v kolektivu, učit se vzájemné spolupráci a toleranci, poznávat a posilovat svoje pozitivní stránky a potlačovat svoje negativa. Žáci budou vedeni k samostatnosti a ke zvládání různých zátěžových situací. Součástí pobytu bude také podpora zdravého životního stylu. Program navazuje na školní vzdělávací program. , , I.SKUPINA , 1. den: Dopoledne: Příjezd, ubytování. Seznámení. Pravidla pobytu (Pravidla třídy) Odpoledne: Hra Čilá statistika. Aktivita SÁM SEBOU – jaký jsem, co umím. Znak naší skupiny – skupinová práce. Večer: Soutěže smíšených družstev v různých disciplínách; společenské hry. , 2. den: Dopoledne: Komunitní kruh (mám rád.., přeji si.., nelíbí se mi…). Aktivita: Jak chránit svoje bezpečí, Co mám dělat když se ztratím?, Kteří lidé jsou pro mě důležití?, Kdo jsou mí přátelé? Odpoledne: Aktivita ZDRAVÍ – NEMOC, ZDRAVÍ A POHYB - povídání, pantomima. Můj jídelníček. Příběh o malém hrošíkovi – relaxační etuda. Večer: Dokumentární film (námět: Šumava, práce horské služby, ekologie,….). , 3. den: Dopoledne: Aktivita: NEBEZPEČÍ OD CIZÍCH LIDÍ – nácvik odmítání I.; hra rolí Odpoledne: Hry o přírodě – výprava skupin do přírody; plnění úkolů (sport, zdravověda, příroda, dovednosti, vytrvalost, vědomosti); Lesní studánka – relaxační cvičení. Večer: Vyhodnocení hry. Opékání vuřtů. Zpěv u ohně., 4. den: Dopoledne: Kouření, alkohol – základní informace. Pasivní kouření, rizika. Hry na vyjádření pocitů. Odpoledne: Hry na uvolnění napětí, komunikaci a spolupráci. Soutěž smíšených družstev ve sportovních disciplínách. Večer: Hra Skládanka, Molekuly. Diskotéka., 5. den: Dopoledne: Aktivita Dům-strom-pes (skupinové kreslení). Hra Šátek jako dárek. Odpoledne: Vyhodnocení pobytu, vyplnění dotazníků. Odjezd. , , II. SKUPINA , 1. den: Dopoledne: Příjezd, ubytování. Seznámení. Pravidla pobytu (Pravidla třídy). Odpoledne: Hra Co se změnilo; aktivita Můj čtverec. Znak naší skupiny – skupinová práce. Večer: Soutěže družstev v různých disciplínách; společenské hry. , 2. den: Dopoledne: Hra Desetník. Aktivita: NEBEZPEČÍ OD CIZÍCH LIDÍ – nácvik odmítání II.; hra rolí Tvorba komiksu Odpoledne: Aktivita: Co víme o drogách. Kdy lidé drogy – léky potřebují. Aktivita: Nebezpečí odhozených jehel a stříkaček. Příběh o malém hrošíkovi – relaxační etuda Večer: Dokumentární film (námět: Šumava, práce horské služby, ekologie,….). , 3. den: Dopoledne: Komunitní kruh (mám rád.., přeji si.., nelíbí se mi…). Aktivita: Řešení problémů – vyjadřování pocitů. Co znamená „být odpovědný“. Co dělat, když se necítíte dobře. Jak odpočívám. Hra Místo po pravici. Odpoledne: Hry o přírodě – výprava skupin do přírody; plnění úkolů (sport, zdravověda, příroda, dovednosti, vytrvalost, vědomosti). Lesní studánka – relaxační cvičení Večer: Vyhodnocení hry. Opékání vuřtů. Zpěv u ohně. , 4. den: Dopoledne: Aktivita Dům-strom-pes (skupinové kreslení). Hra Koště a jména. Odpoledne: Hry na uvolnění napětí, komunikaci a spolupráci. Soutěž smíšených družstev ve sportovních disciplínách. Večer: Hra Skládanka, Molekuly. Diskotéka. , 5. den: Dopoledne: Můj jídelníček – potravinová pyramida Odpoledne: Vyhodnocení pobytu, vyplnění dotazníků. Odjezd. , , III. SKUPINA , 1. den: Dopoledne: Příjezd, ubytování. Seznámení, Pravidla pobytu (Pravidla třídy). Hra Rozplétačka. Odpoledne: Aktivita KDO JSEM. Vztahy v kolektivu. Hra Přátelství potřebuje reklamu. Znak naší skupiny – skupinová práce Večer: Soutěže družstev v různých disciplínách; společenské hry. , 2. den: Dopoledne: Stres, stresové faktory u dospívajících – diskuze. Zvládání stresu. Příběh o malém hrošíkovi – relaxační etuda Odpoledne: Komunitní kruh (přeji si.., mám rád…, změnil bych..,). Sprejerství – umění nebo vandalismus? Hra Šňůra perel. Večer: Dokumentární film (námět: Šumava, práce horské služby, ekologie,….). , 3. den: Dopoledne: Parta. Dům – strom – pes (skupinové kreslení). Odpoledne: Hry o přírodě – výprava skupin do přírody; plnění úkolů (sport, zdravověda, příroda, dovednosti, vytrvalost, vědomosti). Lesní studánka – relaxační cvičení Večer: Vyhodnocení hry. Opékání vuřtů. Zpěv u ohně. , 4. den: Dopoledne: Aktivita Kouření a přemlouvači. Práce ve skupinách, diskuze, vysvětlování; Návrh plakátu se vzkazy pro ostatní děti (pozitivní důvody proč nekouřit). Odpoledne: Hry na uvolnění napětí, komunikaci a spolupráci. Soutěž smíšených družstev ve sportovních disciplínách. Večer: Hra Skládanka. Hra Molekuly. Diskotéka. , 5. den: Dopoledne: Reklama a děti. Hra Chaplinova štafeta. Odpoledne: Vyhodnocení pobytu, vyplnění dotazníků. Odjezd., , Cíle a přínosy projektu: 1. Zlepšení komunikace v kolektivu, vzájemná spolupráce žáků. 2. Adaptace nových žáků do komunity třídy, školy. 3. Nácvik řešení zátěžových situací. 4. Trénink odpovědnosti za vlastní rozhodnutí a trénink samostatnosti. 5. Rozvoj osobnosti a sebepoznávání. 6. Podpora zdravého životního stylu, předcházení šikaně a násilí mezi žáky., , Cílovou skupinou jsou žáci 1. - 9. ročníku s různými druhy a stupni postižení. Předpokládaná účast je 25 žáků školy. Děti budou rozděleny do skupin dle věku, postižení a fyzické kondice tak, aby byly všechny aktivity přiměřené jejich chápání a možnostem. Vzhledem k postižení žáků je předpokládaný doprovod 6 pedagogických pracovníků (učitelé, vychovatelé, asistenti pedagoga). , , Speciální ZŠ. Rožmitál p. Tř. je zřízena pro děti se zdravotním postižením. Vzhledem k tomu, že máme ve škole děti s různými druhy a stupni postižení, které pracují ve třech vzdělávacích programech, je velmi složité v průběhu vyučování vytvořit fungující kolektiv dětí. za této situace se snažíme pořádat každoroční výjezdové pobyty, které se nám z pedagogického hlediska velmi osvědčily. Přes veškerou snahu a dofinancování akcí zapojením zřizovatele, Města Rožmitál pod Třemšínem, jsme v minulosti měli a máme stále více u velkého počtu žáků problém s účastí z ekonomických důvodů. Díky dotaci by se zúčastnili této akce téměř všichni žáci naší školy.
Datum ukončení akce/projektu 5.06.2020
Oblast podpory Činnosti nebo aktivity v oblasti výchovy a vzdělávání
Stav žádosti neschváleno RK
Celkové náklady 125 000 Kč
Proplacená dotace 0 Kč

Záznam v JSON https://api.hlidacstatu.cz/api/v2/datasety/fond-hejtmanky-pokorne-jermanove/zaznamy/FHT-PHT-039782-2019
Popis API

Databáze nově na Hlídači

Pokud máte tip na zajímavý zdroj dat, podělte se s ostatními. Anebo se koukněte na nápady ostatních.

Chybí vám zde nějaká data? Přidejte je a pomozte i ostatním, je to snadné.