Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10027354: Rámcová dohoda o dílo - Projektová a inženýrská činnost za účelem

Příloha 048757_NN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        \

                                                                                                                       011559

                       гг                                           г  011559

                       RÁMCOVÁ DOHODA O DÍLO

                       č. Zhotovitele                                  děkujeme za zaslání
                           č. Objednatele 048757
                                                                            PODEPSANÉHO
                                                                             DOKUMENTU

                                                                                    ZPĚT

„Projektová a inženýrská činnost za účelem výstavby a úprav objektů a technické infrastruktury ve
                                             vlastnictví ČEPRO, a.s. 2019 - 2023“

(uzavřená v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále
                                                 též jen „občanský zákoník"), mezi:

                       ČI. 1. Smluvní strany

Objednatel:            ČEPRO, a.s.

se sídlem:             Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7
Sp.zn.:                В 2341 vedená u Městského soudu v Praze,
bankovní spojení:      Komerční banka a.s.
č. účtu:               11 902931/0100
IČO:                   60193531
DIČ:                   CZ60193531
zastoupen:             Mgr. Jan Duspěva, předseda představenstva
                       Ing. František Todt, člen představenstva

osoby oprávněné jednat za objednatele v rámci uzavřené smlouvy a dílčích smluv ve věcech
na jejím základě uzav řených:

ve věcech:             jméno a příjmení:  telefon:  e-mail:

Smluvních vyjma
      změny či zániku
      této smlouvy či
      dílčích smluv

technických

(dále jen „Objednatel1 na straně jedné)
a

Zhotovitel:            EKOEKO s.r.O.
se sídlem:             Senovážné nám. 240/1, České Budějovice 6, 370 01 České Budějovice
Sp.zn.:                C 8379 vedená u Krajského soudu v Českých Budějovicích
bankovní spojení:      Komerční banka, a.s.
číslo účtu:            41544231/0100
IČO:                   25184750
DIČ:                   CZ25184750
                                                                             f

zastoupen:         Ing. Josef Smažík, jednatel společnosti

(dále jen „Zhotovitel 1“)

Zhotovitel:        Sweco Hydroprojekt a.s.
se sídlem:         Praha 4, Táborská 31, PSČ 140 16
Sp.zn.:            В 7326 vedená u Městského soudu v Praze
bankovní spojení:  Komerční banka, a.s.
číslo účtu:        1700041/0100
IČO:               26475081
DIČ:               CZ26475081
zastoupen:         Ing. Vladimír Mikule, místopředseda představenstva
                   Ing. Nikola Gorelová, členka představenstva

(dále jen „Zhotovitel 2“)

Zhotovitel:        Vodohospodářský rozvoj a výstavba a.s.
se sídlem:         Nábřežní 90/4, Smíchov, 150 00 Praha 5
Sp.zn.:            В 1930 vedená u Městského soudu v Praze
bankovní spojení:  Komerční banka, a.s.
číslo účtu:        19-1583390227/0100
IČO:               47116901
DIČ:               CZ47116901
zastoupen:

(dále jen „Zhotovitel 3“)

Zhotovitel:        CSRiBNER - projektová a inženýrská kancelář spol. s r.o.
se sídlem:         Jeseniova 1196/52, Žižkov, 130 00 Praha 3
Sp.zn.:            C 47627 vedená u Městského soudu v Praze
bankovní spojení:  Komerční banka, a.s.
číslo účtu:        107-1792140267/0100
IČO:               25076655
DIČ:               CZ25076655
zastoupen:         Ing. Miroslav Lán, jednatel společnosti

(dále jen „Zhotovitel 4“)
Zhotovitel:        Kovoprojekta Brno a.s.
se sídlem:         Šumavská 416/15, Ponava, 602 00 Brno
Sp.zn.:            В 759 vedená u Krajského soudu v Brně
bankovní spojení:  Sberbank CZ, a.s.
číslo účtu:        4211163668/6800
IČO:               46347011
DIČ:               CZ46347011
zastoupen:         Miroslav Jetelina, předseda představenstva a generální ředitel

(dále jen „Zhotovitel 5“)

Zhotovitel:        GEOtest, a.s.
se sídlem:         Šmahova 1244/112, Slatina, 627 00 Brno
Sp.zn.:            В 699 vedená u Krajského soudu v Brně
bankovní spojení:  Komerční banka, a.s.
číslo účtu:        11506621/0100
IČO:               46344942
DIČ:               CZ46344942
zastoupen:         RNDr. Lubomír Klímek, MBA, člen představenstva

(dále jen „Zhotovitel 6(()

(dále také každý z nich samostatně jen jako „Zhotovitel" a společně jako „Zhotovitelé") na straně
druhé.

Zhotovitelé jsou seřazeni v pořadí dle času podání nabídky v zakázce s názvem „Projektová a
inženýrská činnost za účelem výstavby a úprav objektů a technické infrastruktury ve vlastnictví
ČEPRO, a.s. 2019 - 2023". Pro ulehčení administrativních úkonů spojených s uzavřením rámcové
dohody o dílo s více dodavateli je tato rámcová dohoda o dílo je uzavřena s každým ze Zhotovitelů
zvlášť formou samostatně oboustranně podepsaného dokumentu.

Objednatel a Zhotovitel (společně „Smluvní strany") uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku
tuto rámcovou dohodu o dílo s názvem „Projektová a inženýrská činnost za účelem výstavby a úprav
objektů a technické infrastruktury ve vlastnictví ČEPRO, a.s. 2019 - 2023“ v souladu splatnou
legislativou, zejména dle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
v platném znění (dále také jen „Občanský zákoník" a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále také jen „ZZVZ").

                                      ČI. 2. Úvodní ustanovení

2.1. Tato Rámcová dohoda o dílo (dále jen „rámcová dohoda" či „smlouva") se uzavírá v návaznosti
        a v souladu s výsledky zadávacího řízení s názvem „Rámcová dohoda - Projektová a inženýrská
        činnost za účelem výstavby a úprav objektů a technické infrastruktury ve vlastnictví ČEPRO, a.s.
        2019 - 2023", č. j. Zadávacího řízení 110/19/OCN (dále také jen „zadávací řízení"). Tato rámcová
        dohoda nezakládá kontraktační povinnost a teprve na základě na ni navazující zakázky jsou
        podkladem pro uzavření příslušné dílčí smlouvy.

                            3
2.2. Rámcová dohoda se uzavírá mezi Objednatelem a všemi Zhotoviteli, kteří byli vybráni v zadávacím
        řízení. Z důvodu zjednodušení administrativně technické stránky kontraktačního procesu nejsou
        podpisy jednotlivých Zhotovitelů na jedné listině pod jedním textem rámcové dohody. Namísto toho
        každý z vybraných Zhotovitelů podepisuje s objednatelem totožné znění rámcové dohody zvlášť
        s výjimkou Přílohy č. 3, která je individuální pro každého Zhotovitele. Rámcová dohoda je uzavřena
        okamžikem podpisu Objednatele po podpisu všech vybraných Zhotovitelů.

2.3. Zhotovitelé jsou po celou dobu účinnosti této rámcové dohody vázáni svými nabídkami podanými
        v zadávacím řízení, na jehož základě je tato rámcová dohoda uzavírána.

                                 ČI. 3. Předmět rámcové dohody

3.1. Za podmínek uvedených v této rámcové dohodě (a na jejím základě) bude Objednatel po dobu její
        účinnosti uzavírat smlouvy se Zhotoviteli vybranými v rámci dílčích výběrových řízení (dále jen
        „minitendr") na služby, jejichž předmětem je provedení projektové a inženýrské činnosti za účelem
        výstavby a úprav objektů a technické infrastruktury ve vlastnictví Objednatele, tj.

       i. Vypracování technickoekonomických studií, odborných posudků, výpočtů a analýz - bilanční,
             hydraulická, statická, technologická posouzení staveb a konstrukcí.

      ii. Vypracování projektových dokumentací výstavby nových nebo rekonstrukcí stávajících
            stavebních objektů, resp. technické infrastruktury ve vlastnictví Objednatele Projektové
            dokumentace budou zpracovávány v různých stupních dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., dále dle
            aktualizovaných vyhlášek č. 62/2013 Sb. a č. 405/2017 Sb., a to v závislosti na potřebě
             územního, resp. stavebního projednání.

     iii. Inženýrská činnost za účelem vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo za účelem vydání
            stavebního povolení. Projednání projektové dokumentace к žádosti o vydání rozhodnutí o
             umístění stavby nebo o vydání stavebního povolení s dotčenými orgány státní správy, správci
            sítí a podání kvalifikované žádosti o vydání rozhodnutí o umístění stavby nebo o vydání
            stavebního povolení. Zastupování Objednatele v územním nebo stavebním řízení. Zajištění
            vydání pravomocného územního nebo stavebního rozhodnutí.

             (dále také jen „Dílo")

3.2. Minitendry budou vyhlašovány dle aktuálních potřeb Objednatele. Uzavření této rámcové dohody
        nezakládá kontraktační povinnost smluvních stran.

3.3. Účelem této smlouvy je potřeba Objednatele jakožto vlastníka produktovodní sítě a souvisejících
        objektů, budov, nacházejících se na celém území České republiky a ve skladech pohonných hmot
        Objednatele pro účely správy a údržby dotčeného majetku Objednatele s péčí řádného hospodáře
        a v souladu s podmínkami kladenými platnou legislativou českého právního řádu mít zajištěnu
        službu odborně způsobilé osoby, jež je oprávněna pro potřeby Objednatele provádět projektové a
        inženýrské činnosti v oboru vodohospodářských a ekologických staveb, které se nachází ve
        skladovacích areálech společnosti Objednatele, a za tímto účelem uzavírá tuto smlouvu.

3.4. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn uzavřít tuto smlouvu a plnit závazky z ní plynoucí, jakož i
        povinnosti vyplývající z dílčích smluv uzavřených mezi Objednatelem a Zhotovitelem.

3.5. Zhotovitel prohlašuje, že má veškerá oprávnění a technické a personální vybavení potřebné
        к řádnému plnění této smlouvy a dílčích smluv na základě této smlouvy vzniklých.

                                     Cl. 4. Zadání dílčí zakázky

4.1. Smluvní strany souhlasí, že dílčí zakázky na služby budou Objednatelem zadávány na základě
        níže sjednaného postupu formou minitendrů.

4.2. Jednotlivé dílčí zakázky na služby budou zadávány na základě této uzavřené smlouvy způsobem
        uvedeným v § 135 zákona, tedy po předchozí výzvě к podání nabídek na základě stanoveného
        hodnotícího kritéria, přičemž v případě, že předpokládaná hodnota dílčí zakázky nedosáhne limitu
        stanoveného v § 27 písm. a) zákona (v době zadávacího řízení je tento limit 2.000.000,- Kč (slovy:
        dva miliony korun českých) bez daně z přidané hodnoty) a tato dílčí zakázka na služby bude tedy
        ve smyslu zákona), veřejnou zakázkou malého rozsahu, použije se namísto postupu uvedeného
        níže postup uvedený v této smlouvě, jenž je sjednán pro veřejné zakázky malého rozsahu. U

                                                                                       4
        jednotlivých dílčích zakázek na služby zadávaných na základě této smlouvy, které nebudou
        veřejnými zakázkami malého rozsahu, tedy pokud předpokládaná hodnota jednotlivé dílčí zakázky
        na služby dosáhne limitu stanoveného v § 27 písm. a) zákona, bude Objednatel postupovat
        obdobně dle části druhé zákona (týkající se zadávacích řízení), písemná výzva к podání nabídek
        však bude zasílána výhradně e-mailem na e-mailovou adresu Zhotovitelů uvedenou v této
        smlouvě.

4.3. Každý Zhotovitel souhlasí s tím a zavazuje se, že pokud Objednatel se Zhotovitelem uzavře na
        konkrétní služby dílčí smlouvu o dílo (dále a výše též jen „dílčí smlouva") na základě postupu
        podle ustanovení § 135 zákona, Zhotovitel takové konkrétní služby podle jednotlivých požadavků
        objednatele řádně a včas poskytne za podmínek uvedených v této smlouvě a v dílčí smlouvě mezi
        stranami uzavřené.

4.4. Smluvní strany souhlasí a sjednávají pro zadání dílčích zakázek na základě této smlouvy níže
        sjednaný postup:

4.4.1.  Objednatel vyzve písemnou výzvou Zhotovitele, se kterými je uzavřena tato smlouva,
        к podání nabídek. Náležitosti písemné výzvy Objednatele к podání nabídek jsou
        specifikovány v tomto článku smlouvy níže. Objednatel může vyhotovit jako přílohu Výzvy к
        podání nabídek zadávací dokumentaci dílčí zakázky na stavební práce, ve které podrobně
        specifikuje jednotlivé informace uvedené ve Výzvě к podání nabídek. V takovém případě
        bude zaslána Zhotovitelům tato zadávací dokumentace společně s Výzvou к podání nabídek
        či bude dodavatelům sdělen odkaz, kde lze uveřejněnou zadávací dokumentaci nalézt

4.4.2.  Vzor výzvy к podání nabídek je Přílohou č. 1 této rámcové dohody (dále také jen „Výzva
        к podání nabídek"). Objednatel je oprávněn změnit v průběhu trvání rámcové dohody
        Přílohu č. 1. V takovém případě písemně oznámí všem Zhotovitelům nové znění Přílohy č. 1,
        která se stane účinnou prvním dnem měsíce následujícího po doručení nového znění Přílohy
        č. 1 poslednímu ze Zhotovitelů.

4.4.3.  Výzvu к podání nabídek je za Objednatele oprávněna učinit pouze osoba uvedená v příloze
        č. 2 této rámcové dohody. Objednatel je oprávněn změnit v průběhu trvání rámcové dohody
        Přílohu č. 2. V takovém případě písemně oznámí všem Zhotovitelům nové znění Přílohy č. 2,
        která se stane účinnou prvním dnem měsíce následujícího po doručení nového znění Přílohy
        č. 2 poslednímu ze Zhotovitelů.

4.4.4.  Hodnotícím kritériem pro dílčí zakázku je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími
        hodnotícími kritérii jsou:

                 a) Nejnižší nabídková cena

        b) Doba realizace dílčí zakázky ve dnech

        c) Rozsah významných služeb nad rámec uvedený v pododstavci 10.4.2
             Zadávací dokumentace (Reference),

        Váha jednotlivých dílčích kritérií bude stanovena v jednotlivých písemných Výzvách к
        podání nabídek pro konkrétní dílčí zakázku.

4.4.5.  Objednatel je oprávněn v rámci dílčí zakázky zúžit okruh dílčích hodnotící kritérií, tj. některá
4.4.6.  dílčí hodnotící kritéria v dílčí zakázce neuplatnit.
4.4.7.
        Váhu dílčích hodnotících kritérií uvede Objednatel do konkrétní Výzvy к podání nabídek pro
4.4.8.  konkrétní dílčí zakázku.

        Pokud nestanoví ve Výzvě к podání nabídek Objednatel jinak, platí, že lhůta к podání
        nabídek je do 3 pracovních dnů od stanoveného termínu prohlídky místa plnění uvedeného
        ve Výzvě к podání nabídek, do 10:00 h vdaný den. Objednatel stanovuje délku lhůty
        к podání nabídek dle svých aktuálních potřeb a přiměřeně ve vztahu к předmětu dílčí
        zakázky.

        Výzva к podání nabídek Objednatelem bude obsahovat minimálně:

        5
(a) Označení a identifikační údaje Objednatele
(b) Číslo výzvy к podání nabídek (evidenční číslo Objednatele)
(c) Číslo této smlouvy
(d) Údaj o hodnotícím kritériu
(e) Požadavky na zpracování nabídkové ceny
(f) Popis předmětu dílčí zakázky - specifikace Díla, předpokládaného termínu plnění, místa

            plnění a případně další požadavky Objednatele vztahující se к předmětu plnění
(g) Termín prohlídky místa plnění
(h) Lhůtu pro podání nabídek
(i) Adresu Objednatele určenou pro podání nabídek

4.4.9.     Zhotovitelé ve výše uvedené lhůtě doručí nabídky odpovídající podmínkám stanoveným
           touto rámcovou dohodou anebo Výzvou к podání nabídek na emailovou adresu uvedenou
           ve Výzvě к podání nabídek

4.4.10.    Nabídka Zhotovitele podaná к dílčí zakázce na služby dle této smlouvy bude obsahovat
           zejména:
      (a)  Označení a identifikační údaje Zhotovitele
      (b)  Číslo Výzvy к podání nabídek
      (c)  Číslo této smlouvy
      (d)  Nabídkovou cenu za plnění předmětu dílčí zakázky zpracované dle Výzvy к podání nabídek
      (e)  Prohlášení, že akceptuje podmínky stanovené ve Výzvě к podání nabídek
      (f)  Předběžný harmonogram prací
      (g)  Případně další údaje požadované Objednatelem ve Výzvě к podání nabídek

4.4.11.    Nabídky Zhotovitelů (dále jen „Nabídky" samostatně též „Nabídka") na plnění dílčí zakázky
4.4.12.    budou podány v elektronické podobě prostřednictvím elektronických nástrojů obdobně dle
           ust. § 28 odst. 1 písm. i) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen
           „ZZVZ").
           Objednatel posoudí, zda nabídky doručené Objednateli splňují požadavky Objednatele na
           plnění dílčí zakázky na služby stanovené v této smlouvě a ve Výzvě к podání nabídek, a
           případně vyřadí nabídky, které požadavky Objednatele nesplňují. Objednatel je oprávněn
           provést posouzení pouze Nabídky vybraného dodavatele (Zhotovitelem, který podal
           nejvhodnější nabídku).

4.4.13. Po posouzení Nabídek následuje hodnocení došlých nabídek.

4.4.14.    Objednatel seřadí nabídky splňující všechny požadavky Objednatele podle základního
           hodnotícího kritéria (s přihlédnutím к dílčím hodnotícím kritériím stanovených ve Výzvě к
           podání nabídky) a následně oznámí všem Zhotovitelům, kteří podali Nabídku a kteří nebyli
           vyloučeni, pořadí, v jakém se Zhotovitelé umístili při hodnocení Nabídek.

4.4.15.    V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více Nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí
           nabídek pořadí v dílčím hodnotícím kritériu - nabídková cena bez DPH. V případě rovnosti
           nabídkových cen na prvním místě, vyzve Objednatel Zhotovitele, kteří se umístili ve
           shodném pořadí, к podání nové Nabídky s tím, že pokud takto vyzvaní Zhotovitelé nabídnou
           stejnou nebo vyšší cenu než ve své předchozí Nabídce, má se za to, že platí jejich původní
           Nabídka. Pokud opět nastane situace rovnosti nabídkových cen na prvním místě, vybere
           Objednatel nabídku, která byla Objednateli doručena dříve - dle časového údaje podání
           nabídky Zhotovitele.

4.4.16.    Objednatel je oprávněn využít jako prostředek hodnocení elektronickou aukci. V případě, že
           se rozhodne Objednatel využít elektronickou aukci, oznámí uvedenou skutečnost
           Zhotovitelům ve Výzvě к podání nabídek, ve které současně stanoví podmínky konání
           elektronické aukce.

4.4.17. Objednatel oznámí Zhotoviteli, že jeho nabídka byla vyhodnocena jako nejvhodnější a
            zároveň tomuto vybranému Zhotoviteli zašle objednávku, kterou vybraný Zhotovitel písemně
            či jinak potvrdí. Tímto úkonem je uzavřena dílčí smlouva.

           6
4.4.18.  Objednatel je oprávněn kdykoli v průběhu a před ukončením minitendrů a výběru
         nejvhodnější nabídky Zhotovitele minitendr bez uvedení důvodu zrušit a neuzavřít dílčí
         smlouvu s žádným ze Zhotovitelů. O tomto kroku Objednatel Zhotovitele bezodkladně
         informuje.

4.5. V případě, že předpokládaná hodnota dílčí zakázky na služby nedosáhne limitu stanoveného v §
        27 písm. a) ZZVZ (v době vyhotovení této smlouvy je tento limit 2.000.000,- Kč bez DPH) a tato
        dílčí zakázka na služby bude tedy veřejnou zakázkou malého rozsahu ve smyslu dotčeného
        zákona, použije se namísto postupu uvedeného v části druhé zákona následující postup:

4.5.1.   Objednatel vyzve Zhotovitele, se kterými je uzavřena tato smlouva, к podání nabídek
         prostřednictvím Výzvy к podání nabídek zaslanou na emailové adresy Zhotovitelů, uvedené
         v přílohách č. 1 této smlouvy.

4.5.2.   Pokud Objednatel ve Výzvě к podání nabídek nestanoví jinak, platí, že lhůta к podání
         Nabídek je do 12:00 h následujícího pracovního dne. Objednatel stanovuje délku lhůty
         к podání nabídek dle svých aktuálních potřeb.

4.5.3.   Zhotovitelé ve výše uvedené lhůtě doručí Objednateli nabídky na emailovou adresu
         uvedenou ve výzvě к podání nabídek, a to na formuláři podepsaném osobou oprávněnou
         jednat za Zhotovitele, který je přílohou č. 2 této smlouvy, a který je návrhem smlouvy na dílčí
         zakázku na služby, není-li v příloze Výzvy к podání nabídek či к ní přiložené zadávací
         dokumentaci uvedeno jinak.

4.5.4.   Objednatel posoudí, zda nabídky doručené ve lhůtě pro podání nabídek Objednateli splňují
         požadavky Objednatele na plnění dílčí zakázky na služby stanovené v této smlouvě a ve
         Výzvě к podání nabídek a případně vyřadí nabídky, které požadavky objednatele nesplňují.
         O této skutečnosti Objednatel dotčené Zhotovitele, jejichž nabídka byla vyřazena, vyrozumí.

4.5.5.   Objednatel si vyhrazuje právo vést řízení na základě rámcové smlouvy v případech dílčích
         zakázek na služby definované jako veřejné zakázky malého rozsahu ve smyslu ZZVZ ve
         více kolech. Celkový počet kol není omezen, Objednatel je oprávněn provést posouzení a
         hodnocení nabídek i bez provedení vícekolového jednání. V případě vícekolového řízení
         současně s výzvou Objednatele pro předložení upravených nabídkových cen Zhotovitelů pro
         hodnocení v dalším kole může Objednatel Zhotovitele informovat o tom, že následující
         hodnotící kolo bude poslední. Pro každého Zhotovitele je vždy závazná poslední předložená
         nabídková cena. Nabídkovou cenu v dalších kolech je Zhotovitel oprávněn vždy potvrdit
         a/nebo snížit. Jednání s Zhotoviteli bude probíhat prostřednictvím e-mailu, pokud nebudou
         Zhotovitelé vyzváni к osobnímu jednání.

4.5.6.   Objednatel seřadí Nabídky splňující všechny požadavky Objednatele podle výše nabídkové
         ceny za plnění celého předmětu dílčí zakázky na služby, a následně oznámí všem
         Zhotovitelům, kteří podali Nabídku pořadí, v jakém se Zhotovitelé umístili při hodnocení
         nabídek (v posledním kole řízení v případě využití vícekolového jednání).

4.5.7.   V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě, vyzve Objednatel písemně Zhotovitele
         se shodnou cenou na prvním místě к podání nové nabídky (stejné či nižší nabídkové ceny).
         Pokud opět nastane rovnost nabídkových cen na prvním místě, vybere Objednatel Nabídku,
         která byla podána dříve, přičemž rozhodné časové údaje uvede do oznámení o výsledku
         hodnocení.

4.6. Veškerá komunikace Objednatele se Zhotoviteli (včetně podání nabídek) bude v rámci minitendrů
        probíhat výhradně elektronicky, v případě zakázek malého rozsahu e-mailem, nebude-li výslovně
        sjednáno jinak. Objednatel jakožto zadavatel minitendrů bude zasílat veškeré dokumenty na e­
        mailové adresy Zhotovitelů uvedené v příloze 1 této smlouvy.

4.7. V souladu s ustanovením 4.4.17 tohoto článku smlouvy bude dílčí smlouva uzavřena se
        Zhotovitelem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější. V případě, že vybraný Zhotovitel
        sdělí Objednateli, že není schopen realizovat plnění v souladu s touto smlouvou a s Objednatelem
        neuzavře dílčí smlouvu, je Objednatel oprávněn vyzvat к uzavření dílčí smlouvy Zhotovitele, který
        se umístil jako další v pořadí.

4.7.1. Objednávka Objednatele к poskytnutí plnění bude zasílána na osobu oprávněnou jednat za
            Zhotovitele uvedenou v příloze č. 3 této smlouvy sjednaným způsobem - ze systému
          v

objednávek Objednatele. Každá objednávka Objednatele bude obsahovat identifikační údaje
Objednatele, specifikaci a rozsah předmětu dílčí zakázky s odkazem na výzvu к podání
nabídek a nabídku Zhotovitele podanou к dotčené dílčí zakázce, místo plnění, termín
provedneí Díla a cenu Díla.

4.7.2. Zhotovitel akceptuje objednávku Objednatele písemným potvrzením. Přijetím objednávky je
             uzavřena dílčí smlouva mezi Objednatelem a vybraným Zhotovitelem.

4.7.2.1.  Dílčí smlouva musí odpovídat této smlouvě. Konkrétní údaje Díla budou vždy
          ujednány na základě této smlouvy dle požadavků a potřeb Objednatele a budou
          upřesněny v uzavřené dílčí smlouvě.

4.8. Osoby, které jsou oprávněny za každého Zhotovitele činit veškeré úkony při uzavírání dílčích
        smluv, jsou uvedeny v příloze č. 3 této smlouvy.

4.9. Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy a v souladu s uzavřenou dílčí smlouvou řádně a
        včas, za podmínek uvedených v této smlouvě, v souladu s technickými a právními předpisy,
        závaznými podklady a pokyny Objednatele provést Dílo a předat jej Objednateli a Objednatel se
        zavazuje řádně provedené Dílo převzít a zaplatit, při dodržení podmínek a ujednání této Smlouvy,
        za dílo Zhotoviteli Cenu díla dle této smlouvy.

                          ČI. 5. Práva a povinnosti Smluvních stran

5.1. Zhotovitel je povinen dodržovat při provádění Díla veškeré obecně závazné předpisy českého
        právního řádu a rovněž vnitřní předpisy Objednatele, se kterými byl seznámen.

5.2. Rozsah Díla je stanoven dle požadavků Objednatele, jakož i následné technické podmínky
        požadované Objednatelem vyplývají z této smlouvy a s upřesněním z vymezení předmětu každé
        dílčí zakázky ve Výzvě к podání nabídek a v objednávce Objednatele.

5.3. Zhotovitel je povinen provádět Dílo dle smlouvy, včetně dokumentů, na které odkazuje, a v souladu
        s uzavřenou dílčí smlouvou s odbornou péčí, dle požadavků Objednatele. Dílčí zakázky budou
        Objednatelem zadávány po celou dobu trvání platnosti a účinnosti této smlouvy uzavřené mezi
        smluvními stranami dle sjednaných podmínek.

5.4. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo plně vyhoví podmínkám, stanoveným platnými právními předpisy
        a podmínkám dohodnutým a vyplývajícím z této smlouvy. Zhotovitel je povinen provést dílo ve
        vysoké kvalitě odpovídající charakteru a významu díla. Dílo bude splňovat kvalitativní požadavky
        definované platnými normami ČSN nebo EN v případě, že příslušné české normy neexistují.
        Doporučené údaje normy ČSN nebo EN se pro předmět Díla dle této Smlouvy považují za normy
        závazné. Při rozdílu v ustanoveních normy platí ustanovení normy výhodnější pro objednatele.

5.5. Zhotovitel včas předloží projektovou dokumentaci (dále také jen „PD“) i veškeré listiny, jejichž
        uzavření Zhotovitel v rámci provádění Díla na základě Smlouvy pro Objednatele obstarává, tj.
        kompletní PD zpracovanou na základě a dle této Smlouvy a dílčí smlouvy, ke schválení
        Objednateli, který se к nim ve lhůtě pěti pracovních dnů vyjádří, případně je odsouhlasí.
        Případné připomínky a požadavky Objednatele je Zhotovitel zavázán zapracovat do PD i listin,
        jejichž uzavření Zhotovitel v rámci provádění Díla obstarává (jinak se má za to, že překročil své
        zmocnění).

5.6. Zhotovitel se zavazuje poskytnout autorský dozor projektanta v rozsahu písemně vyžádaném
        Objednatelem samostatnou objednávkou. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo plně vyhoví
        podmínkám stanoveným platnými právními předpisy a podmínkám dohodnutým v souladu a na
        základě této smlouvy. Zhotovitel je povinen provést Dílo ve vysoké kvalitě odpovídající charakteru
        a významu Díla.

5.7. Zhotovitel prohlašuje, že je dostatečně vybaven к plnění této smlouvy a dílčích smluv. Zhotovitel
        prohlašuje, že se zavazuje zajistit dostatečnou personální i technickou kapacitu pro provádění Díla
        dle a na základě této smlouvy a v souladu s dílčí smlouvou.

5.8. Zhotovitel prohlašuje, že je držitelem všech oprávnění potřebných к řádnému provedení Díla.

5.9. Zhotovitel je povinen při provádění Díla a jeho částí dodržovat:
           a) obecně závazné právní předpisy,

                                                                                       8
           b) platné české technické normy anebo EN normy,
           c) požární předpisy,
           d) veškeré bezpečnostní předpisy, zejména:

                  • Sdělení federálního ministerstva zahraničních věcí č. 433/1991 Sb., o Úmluvě o
                       bezpečnosti a ochraně zdraví v stavebnictví (č. 167),

                  • zákon č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při
                       práci, ve znění pozdějších předpisů,

                  • zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů,
                  • vyhlášku Ministerstva vnitra č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární

                       bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (o požární prevenci), ve znění
                       pozdějších předpisů,
           e) vnitřní předpisy Objednatele, s nimiž byl seznámen,
           f) podmínky stanovené touto Smlouvou a zadávací dokumentací,
           g) stanoviska a rozhodnutí orgánů státní správy (veřejnoprávních orgánů),
           h) podklady předané Objednatelem

5.10. Zhotovitel je povinen provádět dílo v čase a rozsahu tak, jak vyplývá z této smlouvy a z dílčí
        smlouvy.

5.11. Zhotovitel je povinen chránit zájmy Objednatele.

5.12. Zhotovitel se zavazuje při plnění předmětu této smlouvy a dílčích smluv brát zřetel na potřeby
        Objednatele a jednotlivé činnosti se Zhotovitel zavazuje provádět v úzké součinnosti
        s Objednatelem.

5.13. Zhotovitel je povinen řídit se veškerými pokyny Objednatele. Je však povinen písemně
        v dostatečném časovém předstihu upozornit písemně Objednatele na případnou nevhodnost jeho
        pokynů.

5.14. Zhotovitel se zavazuje zachovávat mlčenlivost v souladu s ustanovením této smlouvy a žádné
        informace, data či jiné výsledky díla prováděných Zhotovitelem na základě a dle této Smlouvy
        (označené za Důvěrné informace) neposkytne třetím osobám.

5.15. Objednatel se zavazuje proškolit Zhotovitele z vnitřních předpisů Objednatele vztahující se
        к provádění Díla Zhotovitelem v konkrétních místech plnění a ve vztahu к chování osob v areálech
        provozu Objednatele a v ochranném pásmu trasy produktovodů.
                a. Zhotovitel je povinen zajistit seznámení osob na straně Zhotovitele s vnitřními předpisy
                      Objednatele.
                b. Seznam osob Zhotovitele předaný Zhotovitelem Objednateli se uplatní též pro vstup
                     těchto osob na místa plnění. Bez sdělení identifikačních údajů osob provádějících práce
                      na díle na straně Zhotovitele nebudou takové osoby к realizaci prací na Díle v místě
                      plnění vpuštěny, a tuto skutečnost nelze považovat za neposkytnutí součinnosti ze strany
                      Objednatele a Zhotovitel nemá právo uplatňovat žádné sankce vůči Objednateli.

5.16. Objednatel se zavazuje informovat dodavatele o všech důležitých skutečnostech a změnách, které
        by mohly mít vliv na realizaci Díla Zhotovitelem

5.17. Komunikačním jazykem pro zadání dílčích zakázek, jakož i pro plnění dílčích smluv, je stanoven
        český jazyk, nebude-li dohodnuto výslovně jinak. V případě, že nějaká část dokumentace sepsané
        ve více než jednom jazyce, bude mít vždy přednost verze vyhotovená v českém jazyce.

5.18. Zhotovitel prohlašuje, že Dílo je prosté práv třetích osob (i práv autorských) a že objednatel je plně
        oprávněn jím jakkoliv disponovat a provádět jeho změny. V souladu s § 61 zákona č. 121/2000 Sb.,
        autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů, se má za to, že Zhotovitel poskytl Objednateli
        licenci к užití díla, a to jako licenci výhradní. Licence je poskytnuta ke všem způsobům užití Díla,
        jakožto díla autorského, Dílo je možné užít jak na území České republiky, tak i mimo něj. Licence
        je poskytnuta na dobu neurčitou a odměna za poskytnutí licence je zahrnuta v ceně díla.
        Objednatel bude oprávněn používat Dílo pro účely a za podmínek stanovených Objednatelem, tj.
        jako podklad pro výběr dodavatele stavby, jakož i к provedení a vyprojektování případných
         následných změn Díla i bez souhlasu Zhotovitele a projektů na ně navazujících, pro provedení
        stavby, jejích následných oprav, údržby, změn či zrušení.

5.19. Zhotovitel prohlašuje, že má odbornost odpovídající plnění Zhotovitele dle smlouvy a dílčí smlouvy.
         Pokud Zhotovitel obdrží dílčí podklady к provádění Díla až v průběhu realizace Díla po uzavření
        dílčí smlouvy, je povinen prověřit tyto podklady neprodleně po jejich převzetí. Jestliže Zhotovitel
         písemně neupozorní bez zbytečného odkladu na zjištěné závady v případě, že je mohl nebo měl

                                                                                        9
        na základě svých technických a odborných znalostí vědět nebo předpokládat, je odpovědný za
        všechny s tím spojené následky. Na pozdější úpravy nebo doplňky nebude brán zřetel a půjdou к
        tíži Zhotovitele.

5.20. Objednatel se zavazuje, že informace získané výhradně při plnění této smlouvy a dílčích smluv
        (zejména informace o osobách na straně Zhotovitele) nepoužije pro jiné účely než pro plnění této
        smlouvy, za účelem kontroly povinností Zhotovitele či případně pře realizaci stavby prováděné či
        upravované na základě Díla.

                                     ČI. 6. Změny rozsahu Díla

6.1. Objednatel je oprávněn, není-li to v rozporu s příslušnými ustanoveními obecně závazných
        právních předpisů (zejména ZZVZ), požadovat či odsouhlasit po uzavření dílčí smlouvy
        (objednávky) a v průběhu provádění Díla včetně realizačních prací změny v kvalitě, množství či
        druhu dodávky, a to uzavřením dodatku к dané dílčí smlouvě nebo rozšířením objednávky.

6.2. Objednatel je oprávněn, není-li to v rozporu s příslušnými ustanoveními obecně závazných
        právních předpisů (zejména ZZVZ), navrhnout Zhotoviteli změnu rozsahu předmětu Díla (zejména
        omezení nebo rozšíření rozsahu Díla o další dodávky a práce, které se mohou během realizace
        vyskytnout a které nejsou zahrnuty do předmětu díla). Smluvní strany sjednávají, že za Vícepráce
        budou považovat pouze práce nad rámec předmětu Díla, které však s prováděným předmětem díla
        souvisí stím, že růst cen materiálů a prací po dobu trvání této smlouvy není považován za
        Vícepráce, ale je rizikem Zhotovitele, které jde к jeho tíži. Za Méněpráce Smluvní strany považují
        práce a dodávky v předmětu Díla předvídané, avšak neuskutečněné nebo práce a dodávky sice
        uskutečněné, avšak v menším rozsahu než se přepokládalo.

6.3. Není-li to v rozporu s obecně závaznými předpisy českého právního řádu, může být rozsah Díla
        naopak zúžen, a to vždy na základě požadavků Objednatele.

6.4. V případě změny rozsahu Díla a s tím spojené změně Ceně díla budou Smluvní strany postupovat
        výslovně v souladu s ustanovením VOR, není-li to v rozporu s obecně závaznými předpisy českého
        právního řádu a nebude-li v konkrétním případě sjednáno jinak. Veškeré změny musí být
        prováděny písemnou dohodou v souladu s podmínkami dle této smlouvy.

6.5. V případě, že Zhotovitel nezahájí, přeruší, podstatně omezí či zastaví práce na díle bezdůvodně;
        bude zřejmé, že Zhotovitel nedodrží dohodnutý termín ukončení a předání Díla; nebo bude Dílo
        prováděno ve zjevně nevyhovující kvalitě, považuje se to za selhání Zhotovitele. V takovém
        případě má Objednatel, kromě práv uvedených v ostatních ustanoveních této smlouvy, právo zadat
        provedení Díla, dokončení Díla nebo jeho části, opravu a/nebo odstranění následků selhání
        Zhotovitele, zejména рака vady díla, třetí osobě. V takovém případě se cena sníží o cenu prací a
        dodávek, které byly provedeny třetí osobou. Tím nejsou dotčena ustanovení této Smlouvy o
        ukončení Smlouvy, změně rozsahu Díla, převzetí Díla, náhradě škody a záruce.

6.6. Zásahem do Díla Zhotovitele dle předchozího odstavce smlouvy provedeným třetí osobou na
        základě pokynu Objednatele, není dotčena povinnost Zhotovitele dokončit Dílo včas, v předepsané
        kvalitě a se všemi náležitostmi a postihy v případě nesplnění těchto povinností v souladu se
        smlouvou. Zároveň se Zhotovitel nemůže zříct své záruky za kvalitu a funkčnost po dobu záruky. O
        cenu plnění poskytnutého na žádost Objednatele třetí stranou se snižuje smluvní Cena díla.

                                      ČI. 7. Místo a doba plnění

7.1. Jednotlivé dílčí zakázky budou zadávány během platnosti a účinnosti této Smlouvy. Konkrétní
        termíny a lhůty pro provádění Díla budou vždy stanoveny v objednávce Objednatele. Není-li
        v objednávce Objednatele stanovena lhůta pro provedení Díla, pak činí třicet (30) kalendářních dní
        od akceptace objednávky Objednatele Zhotovitelem.

7.2. Místem plnění dílčích zakázek jsou vybrané objekty a technická infrastruktura na skladech, resp. v
        jejich blízkosti na území celé České republiky dle specifikace uvedené v předmětu dílčích zakázek
        dle provozních potřeb Objednatele. Seznam skladů Objednatele je dostupný na
        https://www.ceproas.cz/kontaktv/skladv.

                                                                                       10
                              ČI. 8. Cena díla a platební podmínky

8.1. Cena za předmět dílčí zakázky - Dílo (dále a výše též jen "Cena díla") bude sjednána dohodou
        jako cena smluvní a bude uvedena v dílčí smlouvě. Cena díla bude vždy uvedena bez daně z
        přidané hodnoty (DPH) a DPH bude připočtena к Ceně díla ve výši stanovené zákonem ke dni
        uskutečnění zdanitelného plnění.

8.2. Cena díla sjednaná v dílčí smlouvě je stanovena jako cena nejvýše přípustná a neměnná a
        zahrnuje veškeré náklady Zhotovitele spojené s plněním dílčí smlouvy (včetně zisku).

8.3. Cena díla bude Objednatelem uhrazena jednorázově na základě faktury - daňového dokladu (dále
        jen "faktura") vystavené Zhotovitelem po dokončení a předání Díla, o kterém bude sepsán
        Protokol o předání a převzetí.

8.4. К Ceně díla bude při fakturaci připočtena DPH v zákonné výši.

8.5. Adresy pro doručení faktur:

          8.5.1. v listinné podobě: Objednatele, FÚ, Odbor účtárny, Hněvice 62, 411 08 Štětí;

          8.5.2. V případě užití elektronické fakturace bude mezi stranami uzavřena samostatná dohoda
                       o elektronické fakturaci.

     Smluvní strany se dohodly, že oznámení nebo změny adres v tomto ujednání provedou písemným
     oznámením podepsaným osobami oprávněnými к uzavření nebo změnám této smlouvy doručeným
     druhé smluvní straně na adresu uvedenou v čl. 1 této smlouvy s dostatečným předstihem.

8.6. Každá faktura dle této smlouvy a na ni navazujících dílčích smluv je splatná do 30 dnů od jejího
        doručení Objednateli.

8.7. Objednatel bude hradit Cenu díla bezhotovostním převodem na účet Zhotovitele uvedený v čl. 1
        této smlouvy. V případě, že bude mít Zhotovitel zájem změnit číslo účtu během relevantní doby, lze
        tak učinit pouze na základě dohody Smluvních stran písemným dodatkem ke smlouvě.

8.8. Bližší platební a fakturační podmínky jsou uvedeny v čl. 8 VOP.

8.9. V případě prodlení Objednatele s platbou uhradí Objednatel Zhotoviteli dlužnou částku a dále úrok
        z prodlení ve výši stanovené obecně závaznými právními předpisy.

8.10. Zhotovitel nese v rámci předmětu Díla veškeré náklady a poplatky související splněním Díla
        zejména včetně veškerých daní a poplatků dle platných předpisů (včetně celních), bankovních
        výloh a pojištění. Zhotovitel nese též náklady související s odstraněním přejímkových vad a
        nedodělků a odstranění vad vzniklých v záruční době a vad z vzniklých vad.

8.11. Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel nemá v průběhu plnění dílčí smlouvy nárok na zálohy ze
        strany Objednatele. Objednatel není povinen hradit v průběhu plnění dílčí smlouvy přiměřenou část
        odměny ve smyslu ustanovení § 2611 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění,
        nebude-li dohodnuto mezi Smluvními stranami jinak.

8.12. Smluvní strany si nesjednávají zádržné.

                                    ČI. 9. Předání a převzetí Díla

9.1. Vlastníkem zhotovovaného díla je od počátku Objednatel, nebezpečí škody na Díle nese
        Zhotovitel, a to až do převzetí Díla bez vad a nedodělků Objednatelem postupem sjednaným v této
        smlouvě.

9.2. Předání a převzetí Díla se uskuteční po řádném dokončení celého Díla.

9.3. Zhotovitel dokončí a předá bezvadné Dílo požadované Objednatelem na základě jeho písemné
        objednávky ve lhůtě či termínu uvedeném v objednávce Objednatele. Zástupce Objednatele,
        oprávněného jednat za Objednatele ve věcech technických, převezme bezvadné a kompletní dílo
        v místě plnění uvedeném v objednávce (nebo jimi pověřenou osobou v místě plnění) s
        oboustranným podpisem předávacího protokolu. Jsou-li předmětem Díla činnosti, které nemají
         hmotný výstup, uvede se v předávacím protokolu soupis těchto činností. Předávací protokol bez
         prohlášení o předání a převzetí Díla není protokolem ve smyslu této smlouvy. Předávací protokol
         musí též prokazovat převzetí všech Objednatelem požadovaných listin, podkladů a dokladů,

                                                                                       11
        nezbytných к řádnému splnění závazku Zhotovitele. Objednatel dílo nepřevezme, bude-li
        vykazovat vady či nedodělky.

9.4. Za Objednatele je к převzetí Díla dle této smlouvy а к podpisu předávacího protokolu pověřen
        zástupce Objednatele ve věcech technických uvedených v záhlaví této smlouvy. Objednatel je
        oprávněn kdykoliv písemně tuto osobu změnit. Změna je vůči Zhotoviteli účinná dnem písemného
        oznámení Zhotoviteli doručeného na adresu uvedenou v záhlaví této Smlouvy.

9.5. Všechny doklady budou předány 3x v listinné podobě a budou členěny dle jednotlivých prací a
        výkonů a budou evidovány v přehledném soupisu a dále budou předány 1 x v elektronické podobě
        v PDF, DOC, XLS, DWG, SHP. Bez těchto dokladů nebude dílo považováno pro účely předání a
        převzetí za bezvadné.

                         Čl. 10. Záruční doba, odpovědnost za vady

10.1. Zhotovitel odpovídá za vady Díla, které mají vliv na kvalitu následné stavby, na úplnost specifikace
        všech prací, dodávek, činností a služeb spojených s realizací stavby, za jednoznačnost,
        efektivnost, funkčnost a reálnost navrženého technického řešení a jeho soulad s podmínkami této
        smlouvy, pokyny a podklady předanými Zhotoviteli Objednatelem, obecně závaznými právními
        předpisy, ČSN, EN a ostatními normami pro přípravu a realizaci předmětné stavby a poskytuje
        záruky za jakost této projektové dokumentace po dobu 60 měsíců od předání celého a
        kompletního, bezvadného Díla objednateli stvrzeného podpisy předávacího protokolu. Při
        uplatňování práv z odpovědnosti za vady budou strany postupovat podle příslušných ustanovení
        občanského zákoníku, nevyplývá-li z této smlouvy něco jiného

10.2. Vadou Díla se rozumí zejména:

                a. nebude-li stavbu podle Díla spočívajícího v projektu/projektové dokumentace možné
                      provést či uvést do provozu,

                b. nebude-li Dílo spočívající v projektové dokumentaci odpovídat zákonu č. 134/2016 Sb., o
                     zadávání veřejných zakázek, v platném znění a vyhlášky 169/2016 Sb., o stanovení
                      rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací,
                      dodávek a služeb s výkazem výměr, v platném znění

                c. nebude-li projektované zařízení (stavba) po uvedení do provozu dosahovat
                      projektovaných parametrů,

                d. bude-li mít právní vady či nebude plně funkční. Odpovědnost Zhotovitele jako autora
                      projektu za projekt jako autorské dílo po dobu plynoucí z právních předpisů není tímto
                      ujednáním dotčena. Náklady a úhrady plynoucí z podmínek převzatých za Objednatele
                      Zhotovitelem nad rámec schválený Objednatelem uhradí v plné výši Zhotovitel,
                      nedohodnou-li se písemně Smluvní strany jinak.

10.3. Případné vady Díla je Zhotovitel povinen neprodleně, bez zbytečného odkladu a bezplatně
        odstranit. O odstranění závadného stavu je povinen Objednatel a Zhotovitel sepsat a svými
         podpisy potvrdit protokol o odstranění vady.

10.4. Za účelem odstranění vady Díla je Objednatel oprávněn poskytnout Dílo jinému odborně
        způsobilému subjektu, aniž by tím porušil autorská práva Zhotovitele a odpovědnost Zhotovitele za
        vady Díla, a to pokud Zhotovitel vadu díla neodstraní sám za podmínek sjednaných v této smlouvě.

10.5. Zhotovitel odpovídá za to, že díl prováděné Zhotovitelem na základě objednávky Objednatele je
        v souladu s právními a technickými předpisy.

10.6. Zhotovitel odpovídá za škody způsobené v rámci provádění průzkumů a místních šetření a nese
         náklady jejich náhrady vůči třetím subjektům.

10.7. Zhotovitel odpovídá za veškeré podklady, které si sám obstarává pro zhotovení díla. Zhotovitel
        odpovídá za vady podkladů Objednatele podle příslušných ustanovení občanského zákoníku

10.8. Zhotovitel přijímá písemné reklamace vad na poštovní adrese: Sweco Hydroprojekt a.s., Táborská

         31,140 16 Praha 4, nebo na e-mailové adrese: praha@sweco.cz

                                                                                       12
                                 ČI. 11. Náhrada škody, pojištění

11.1. Zhotovitel prohlašuje, že má ke dni podpisu smlouvy platně uzavřeno příslušné pojištění pro případ
        odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě vzniklou v souvislosti s výkonem jeho
        podnikatelské činnosti s pojistným plněním ve výši min. 2 000 000,- Kč.

11.2. Zhotovitel předloží Objednateli originál pojistné smlouvy před podpisem smlouvy stím, že
        Objednatel je oprávněn si udělat kopii předloženého originálu pojistné smlouvy.

11.3. Nezajistí-li Zhotovitel nepřetržité trvání pojištění v dohodnutém rozsahu po dohodnutou dobu, tj. po
        dobu trvání této smlouvy a dílčích smluv, je Objednatel oprávněn uzavřít a udržovat takové
        pojištění sám. Náklady vzniklé v souvislosti s takovým pojištěním je Objednatel oprávněn započíst
        na Cenu díla.

                            ČI. 12. Smluvní pokuty, úrok z prodlení

12.1. Bude-li Zhotovitel v prodlení se splněním sjednaného termínu předání Díla z důvodu na své straně,
        je Objednatel oprávněn požadovat po Zhotoviteli úhradu smluvní pokuty ve výši 0,05% z Ceny díla
        vč. DPH za každý i započatý den prodlení.

12.2. Za vadné plnění, tj. bude-li mít Dílo vady, zaplatí Zhotovitel Objednateli smluvní pokutu 500,- Kč za
        každou vadu a den trvání závadného stavu (do protokolárního předání odstraněné vady
        Objednateli, potvrzeného Objednatelem). Tuto smluvní pokutu Zhotovitel neplatí, pokud do 5-ti
        kalendářních dnů od obdržení reklamace:
                ■ prokáže písemným potvrzením podepsaným pověřeným zástupcem Objednatele, že
                     odstranil vadu i její následky a nahradil škodu a/nebo
                ■ dohodne-li se s Objednatelem písemně a poskytne (uhradí) slevu ze smluvní Ceny díla
                     ve výši dohodnuté Objednatelem

12.3. Smluvní pokutu vyúčtuje oprávněná Smluvní strana povinné Smluvní straně písemnou formou.
12.4. Ve vyúčtování musí být uvedeno ustanovení Smlouvy, které к vyúčtování smluvní pokuty

        opravňuje a způsob výpočtu celkové výše smluvní pokuty
12.5. Povinná Smluvní strana je povinna uhradit vyúčtované smluvní pokuty nejpozději do 30 dnů ode

        dne obdržení příslušného vyúčtování.
12.6. Zaplacením jakékoli smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele požadovat na Zhotoviteli

        náhradu škody, a to v plném rozsahu.
12.7. Zhotovitel prohlašuje, že smluvní pokuty stanovené touto Smlouvou považuje za přiměřené, a to

        s ohledem na povinnosti, ke kterým se vztahují.
12.8. Smluvní strana je oprávněna v případě prodlení druhé Smluvní strany s úhradou peněžitého plnění

        požadovat úhradu úroku z prodlení v zákonné výši podle občanskoprávních předpisů.

                                         ČI. 13. Zánik smlouvy

13.1. Zánik této smlouvy a dílčích smluv je upraven ve VOP a v této smlouvě.
13.2. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva, jakož i dílčí smlouva uzavřená na základě této

        smlouvy zaniká písemnou dohodou Smluvních stran či jednostranným právním jednáním jedné ze
        smluvních stran v souladu s platnou legislativou.
13.3. Smluvní strany se dohodly, že Objednatel má právo odstoupit od této Smlouvy zcela či zčásti
        v těchto případech:

           13.3.1. bezdůvodné odmítnutí uzavřít dílčí smlouvu;
           13.3.2. Zhotovitel neprovádí Dílo řádně a včas;
           13.3.3. Zhotovitel opakovaně nedodrží podmínky stanovené touto smlouvou;
           13.3.4. bude na Zhotovitele podán návrh na zahájení insolvenčního řízení dle zákona č.

                        182/2006 Sb., insolvenční zákon, v platném znění;

                                                                                       13
          13.3.5. dojde ke vstupu Zhotovitele do likvidace;

          13.3.6. Zhotoviteli zanikne oprávnění nezbytné pro řádné plnění povinností ze smlouvy a
                       dílčích smluv;

          13.3.7. pravomocné odsouzení Zhotovitele pro trestný čin podle zákona č. 418/2011 Sb., o
                       trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů.

13.4. Pro účely odstoupení od Smlouvy a odstoupení od dílčí smlouvy jednou ze smluvních stran platí
        obdobně příslušná ustanovení čl. 14 VOP.

13.5. Objednatel je oprávněn odstoupit od dílčí smlouvy, kromě z důvodů uvedených zákonem a ze
        všech důvodů uvedených v ustanovení 13.3 výše, také z důvodu:

          13.5.1. bezdůvodné odmítnutí Zhotovitele dílčí smlouvu splnit;

          13.5.2. prodlení Zhotovitele s dokončením Díla;

          13.5.3. a z důvodů uvedených v 14.3 VOP.

13.6. Objednatel je oprávněn s okamžitou účinností odstoupit od této smlouvy v případě, že bude
        zahájeno trestní stíhání proti Zhotoviteli podle zákona č. 141/1961 Sb., o trestním řízení soudním,
        ve znění pozdějších předpisů, pro trestný čin, který je mu přičítán podle zákona č. 418/2011 Sb., o
        trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů.

13.7. Zhotovitel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy a/nebo od dílčí smlouvy, vyjma důvodů
        uvedených v občanském zákoníku, v platném znění, též z důvodu:

          13.7.1. prodlení Objednatele s úhradou Ceny díla o více něž 15 dní;

          13.7.2. Objednatel vstoupí do likvidace nebo

          13.7.3. bude zjištěn úpadek Objednatele dle zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon, v
                       platném znění;

          13.7.4. pravomocného odsouzení Objednatele pro trestný čin podle zákona č. 418/2011 Sb., o
                       trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů.

13.8. Odstoupení od smlouvy/dílčí smlouvy je účinné dnem doručení písemného oznámení o odstoupení
        druhé Smluvní straně. Odstoupení od smlouvy se však nedotýká nároku na úhradu částek již
        poskytnutého plnění plynoucí ze smlouvy/dílčí smlouvy.

13.9. Smluvní strany se dohodly, že kterákoli ze Smluvních stran může tuto smlouvu vypovědět bez
        udání důvodu ve výpovědní lhůtě dvou (2) měsíců. Výpovědní doba počíná běžet prvním dnem v
        měsíci následujícím po měsíci, ve kterém byla výpověď druhé smluvní straně doručena.

13.10. Výpověď nebo odstoupení od smlouvy/dílčí smlouvy dle předchozích odstavců tohoto článku
        smlouvy musí být písemné a musí být doručeno osobním doručením a předáním druhé Smluvní
        straně nebo doporučenou poštou na adresu druhé smluvní strany uvedené v této smlouvě nebo
        v dílčí smlouvě na adresu Smluvní stranou později písemně sdělenou s tím, že třetí den od uložení
        zásilky na poště se má za den doručení. Smluvní strany jsou povinny se pro tento účel navzájem
        vyrozumět o jakýchkoliv změnách jejich adres nejpozději do tří (3) dnů od vzniku takové změny.

13.11. Výpovědí a/nebo odstoupením se tato Smlouva/dílčí smlouva ruší s výjimkou ustanovení, z jejichž
        povahy vyplývá, že mají trvat i po skončení této Smlouvy/dílčí smlouvy.

                                         Čl. 14. Další ujednání

14.1. Pro případ, že tato Smlouva a/nebo dílčí smlouva podléhá uveřejnění v registru smluv dle zákona
        č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a
        o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv"), Smluvní strany si sjednávají, že uveřejnění
        této smlouvy a/nebo dílčí smlouvy včetně jejich případných dodatků v registru smluv zajistí
        Objednatel v souladu se zákonem o registru smluv. V případě, že Smlouva a/nebo dílčí smlouva
        nebude v registru smluv ze strany Objednatele uveřejněna ve lhůtě a ve formátu dle zákona o
        registru smluv, Zhotovitel vyzve písemně Objednatele emailovou zprávou odeslanou na
        ceproas.@ceproas.cz ke zjednání nápravy. Zhotovitel se tímto vzdává možnosti sám ve smyslu
        ustanovení § 5 zákona o registru smluv uveřejnit smlouvu a/nebo dílčí smlouvu v registru smluv či
        již uveřejněnou smlouvu a/nebo dílčí smlouvu opravit. V případě porušení zákazu uveřejnění či

                                                                                       14
        opravy smlouvy a /nebo dílčí smlouvy v registru smluv ze strany Zhotovitele, je Objednatel
        oprávněn požadovat po Zhotoviteli zaplacení smluvní pokuty ve výši 10.000,- Kč, která je splatná
        do 30 dnů ode dne doručení výzvy к jejímu zaplacení Zhotoviteli. Zhotovitel podpisem této smlouvy
        potvrzuje a souhlasí s uveřejněním smlouvy a/nebo dílčích smluv v registru smluv.

14.2. Zhotovitel se zavazuje řádně plnit veškeré své finanční závazky a chovat se tak, aby vůči němu
        nebyl podán návrh dle zákona č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon, v platném znění, a zavazuje se,
        že nevstoupí po dobu plnění Smlouvy a dílčích smluv do likvidace. Rovněž se zavazuje chovat se
        tak, aby nepozbyl příslušného oprávnění potřebného pro řádné plnění Smlouvy/dílčí smlouvy.

14.3. Smluvní strany se zavazují jednat a přijmout taková opatření, aby nevzniklo jakékoliv důvodné
        podezření ze spáchání trestného činu či nedošlo к samotnému spáchání trestného činu (včetně
        formy účastenství), které by mohlo být jakékoliv ze Smluvních stran přičteno podle zákona č.
        418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, nebo nevznikla trestní
        odpovědnost fyzických osob (včetně zaměstnanců) podle trestního zákona, případně nebylo
        zahájeno trestní stíhání proti jakékoliv ze Smluvních stran včetně jejich zaměstnanců. Příslušná
        Smluvní strana prohlašuje, že se seznámila s Etickým kodexem pro obchodní partnery společnosti
        ČEPRO, a.s. a veřejnost v platném znění (dále jen „Etický kodex") a zavazuje se tento dodržovat
        na vlastní náklady a odpovědnost při plnění svých závazků vzniklých z této smlouvy a dílčích
        smluv. Etický kodex v platném znění je uveřejněn na webových stránkách Objednatele
        www.ceDroas.cz. Objednatel je oprávněn Etický kodex jednostranně měnit к 31. 12. příslušného
        kalendářního roku, přičemž Etický kodex v aktuálním znění v případě změny vždy к tomuto datu
        zveřejní na shora uvedených webových stránkách. Povinnosti vyplývající z Etického kodexu se
        vztahují zejména na trestné činy přijetí úplatku, nepřímého úplatkářství, podplácení a legalizace
        výnosů z trestné činnosti, přičemž důvodné podezření ohledně možného naplnění skutkové
        podstaty těchto trestných činů je příslušná Smluvní strana povinna neprodleně oznámit druhé
        smluvní straně bez ohledu a nad rámec splnění případné zákonné oznamovací povinnosti.

14.4. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje a prohlašuje, že naplňuje a bude po celou dobu trvání této
        Smlouvy a po dobu trvání dílčích smluv dodržovat a splňovat kritéria a standardy chování
        v obchodním styku specifikované a Objednatelem uveřejněné na adrese
        https://www.ceproas.cz/vyberova-rizeni.

14.5. Zhotovitel odpovídá Objednateli za splnění veškerých povinností plynoucích z této smlouvy a
        dílčích smluv a veškeré důsledky vzniklé porušením některé povinnosti Zhotovitele jdou к tíži
        Zhotovitele a Zhotovitel se nemůže zprostit odpovědnosti vůči Objednateli poukazem na případné
        nesplnění povinností třetí osobou.

14.6. Zhotovitel je povinen Objednateli nahradit újmu vzniklou při plnění této Smlouvy a dílčích smluv a v
        souvislosti s ní nesplněním závazku či porušením povinnosti plynoucích z této Smlouvy a/nebo
        dílčí smlouvy. Pro náhradu majetkové a nemajetkové újmy se užijí příslušná ustanovení platné
        legislativy, nebude-li mezi stranami výslovně dohodnuto jinak.

14.7. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o veškerých informacích, které budou označeny
        za Důvěrné informace.

                                   Čl. 15. Závěrečná ustanovení

15.1. Tato rámcová dohoda je uzavřena na dobu určitou, a to ode dne jejího uzavření na 48 měsíců.

15.2. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami, nestanoví-li
         obecně závazný právní předpis něco jiného.

15.3. Veškerá ustanovení této smlouvy jsou oddělitelná v tom smyslu, že případná neplatnost některého
        z ustanovení nezpůsobuje neplatnost celé Smlouvy a Smluvní strany se zavazují nahradit jakékoli
         neplatné ustanovení bez zbytečného odkladu novým ustanovením pro dosažení původního účelu
        zaniklého či neplatného ustanovení Smlouvy.

15.4. Dojde-li к zániku smlouvy ve vztahu к některému ze Zhotovitelů uvedených v záhlaví smlouvy, není
         tímto jakkoliv dotčena platnost a účinnosti smlouvy ve vztahu ke zbylým Zhotovitelům.

15.5. Tato smlouva, jakož i dílčí smlouva a veškeré právní vztahy z ní vzniklé se řídí příslušnými
         ustanoveními občanského zákoníku a ostatními závaznými právními předpisy českého právního
         řádu.

                                                                                        15
15.6. Smluvní strany prohlašují, že smlouva vyjadřuje přesně, určitě a srozumitelně jejich vůli, nejsou jim
        známy žádné skutečnosti, které by bránily jejímu uzavření a splnění závazků vyplývajících ze
        smlouvy a prohlašují, že veškeré podmínky plnění, zejména práva a povinnosti a sankce za
        porušení smlouvy, které byly mezi stranami ujednány, jsou obsaženy v textu této smlouvy a jejích
        nedílných součástech, jakož i v dokumentech, na které smlouva výslovně odkazuje, nestanoví-li
        smlouva výslovně něco jiného.

15.7. Tato smlouva představuje úplnou dohodu mezi Smluvními stranami týkající se jejího předmětu a
        prohlašují, že ke dni uzavření této smlouvy se ruší veškerá případná ujednání a dohody, které by
        se týkaly shodného předmětu a tyto jsou v plném rozsahu nahrazeny ujednáními obsaženými
        v této smlouvě.

15.8. Tuto smlouvu a dílčí smlouvy lze měnit či doplňovat na základě dohody smluvních stran formou
        písemně číslovaných dodatků, podepsaných zástupci obou smluvních stran, a to výhradně
        v listinné podobě, přičemž pro vyloučení pochybností Smluvní strany konstatují, že v dotčeném
        případě není písemná forma zachována při jednání učiněném elektronickými nebo technickými
        prostředky, není-li stanoveno v jednotlivých případech jinak, a za písemnou formu se považuje
        pouze forma listinná.

15.9. Tuto smlouvu ani dílčí smlouvu nelze převádět rubopisem.

15.10.Smluvní strany si výslovně sjednávají, že ustanovení § 1765, § 1766, § 2609 občanského
        zákoníku, se na vztah založený touto smlouvou a dílčími smlouvami nepoužijí. Smluvní strany se
        dále s ohledem na povahu smlouvy dohodly, že Zhotovitel přebírá na sebe nebezpečí změny
        okolností ve smyslu ustanovení § 2620 odst. 2 občanského zákoníku a dále že bez předchozího
        písemného souhlasu Objednatele Zhotovitel nepřevede svá práva a povinnosti ze smlouvy a/nbo
        dílčích smluv ani její/jejich části/í třetí osobě podle ustanovení §§ 1895-1900 občanského
        zákoníku.

15.11.Smluvní strany si dále sjednaly, že obsah smlouvy je dále určen ustanoveními Všeobecných
        obchodních podmínek (dále a výše ,,VOP“). V případě rozdílu mezi ustanovením ve VOP a
        ustanoveními v této Smlouvě, mají přednost ustanovení v této smlouvě. Je-li ve smlouvě některý
        výraz uveden s počátečním velkým písmenem a není-li jeho význam definován ve smlouvě, má
        význam uvedený ve VOP a/nebo v dokumentech, na které smlouva odkazuje. Smluvní strany
        prohlašují, že se s VOP seznámily a prohlašují, že VOP se neodchylují od obvyklých podmínek
        ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek týkajících se
        smlouvy a sjednaného předmětu plnění.

15.12. VOP jsou uveřejněna na adrese
        https://www.ceproas.cz/public/files/userfiles/V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1%20%C5%99%C3
        %ADzen%C3%AD/VOP-AD-2013-12-09.pdf

15.13. Přílohou této smlouvy je

Příloha č. 1 - Vzor Výzvy к podání nabídek

Příloha č. 2 - Oprávněné osoby Objednatele

Příloha č. 3 - Oprávněné osoby Zhotovitele
15.14.Tato smlouva byla Smluvními stranami podepsána v pěti vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží 3
        vyhotovení a Zhotovitel 2 vyhotovení. Smluvní strany shodně prohlašují, že si smlouvu před jejím
        podepsáním přečetly a s jejím obsahem souhlasí, že byla sepsána podle jejich pravé, svobodné a
        vážné vůle. Na důkaz připojují obě smluvní strany podpisy svých oprávněných zástupců.

V Praze dne: 6. 8. 2019  V.....................dne:
"i*

     Příloha č. 1 Rámcové dohody
     Vzor výzvy к podání nabídek

                                  [následuje na samostatném listu]
0%                                                      ЕЮ

             g)0£PRO                                    Euro Oil

   Příloha č. 1 - Vzor Výzvy к podání nabídek

Název dokumentu                                                Výzva к podání nabídek
Objednatel
Název zakázky                 do dílčí zakázky zadávané na základě rámcové dohody o dílo s názvem
                               „Projektová a inženýrská činnost za účelem výstavby a úprav objektů a

                                    technické infrastruktury ve vlastnictví ČEPRO, a.s. 2019 - 2023“

                              ČEPRO, a.s.

                              se sídlem: Dělnická 213/12,17000 Praha 7, Holešovice
                              IČO: 60193531, DIČ: CZ 60193531
                              zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod spis. zn.
                              В 2341

                              Minitendr к rámcové dohodě o dílo č.

                              [bude doplněn Objednatelem název minitendru]

2. Specifikace dílčí zakázky

postup pro zakázku malého rozsahu dle článku 4  Ano/ne
odst. 4.5 Rámcové dohody

Emailová adresa Objednatele při postupu postup  [bude doplněno Objednatelemj@ceproas.cz
pro zakázku malého rozsahu dle článku 4 odst.
45 Rámcové dohody                               Ano/ne
                                                v případě, že Ano, jsou podmínky elektronické
Elektronická aukce
                                                            ED

                                                                          ; EuroOil

                                                   aukce uvedeny v Příloze č. 1 této výzvy к podání
                                                   nabídek

3. Specifikace předmětu dílčí zakázky - Díla, požadavky na činnosti Zhotovitele v souladu

s Rámcovou dohodou:

a. Rozsah Díla:                                    [bude doplněno Objednatelem]

(bude uvedena specifice Díla, tedy činností,

které mají být provedeny)

b. Místo plnění                                    [bude doplněno Objednatelem]

c. Doba plnění:                                    Požadovaný předpoklad zahájení provádění Díla:
(Objednatel uvede požadavky na dobu doplnění.      [bude doplněno Objednatelem]
V případě, že není dílčím hodnotícím kritériem je
oprávněn uvést přesnou a pro Zhotovitele           Předpoklad dokončení prací na Díle v místě
závaznou dobu plnění).                             plnění: do [bude doplněno Objednatelem].dnů
                                                   ode zahájení provádění Díla.

                                                   Doba plnění je stanovena ve dnech

d. Další požadavky Objednatele či podmínky [bude doplněno Objednatelem]
     vázající se к předmětu zakázky

Vpřípadě, že doba plnění bude předmětem dílčího kritéria v rámci hodnocení nabídekpakplatí, že;

     - Zhotovitel jako součást Nabídky uvede konkrétní datum zahájení realizace Díla, datum
           dokončení a termín předání Díla, příp. další dílčí termíny budou uvedeny v Harmonogramu
           plní zpracovaným Zhotovitelem.

     - Délka doby plnění musí odpovídat požadavkům uvedeným v Rámcové dohodě, přičemž
           s ohledem na požadavky Objednatele к této dílčí zakázce zpracuje Zhotovitel dle svých
           možností Harmonogram plnění s návrhem konkrétních lhůt a termínů.

     4. Prohlídka místa plnění
Objednatel požaduje účast zájemců o dílčí zakázku na prohlídce místa plnění, neboť prohlídka místa
plnění je nezbytná pro řádné zpracování nabídky.
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne............. v................. hodin.
Sraz účastníků je v.................hodin před vstupem do areálu ČEPRO, a.s..................
Účast na prohlídce místa plnění je třeba ohlásit předem na e-mailu: fbude doplněno1@ceproas.cz

     5. Hodnotící kritérium

Objednatel rozhodl pro hodnocení nabídek využít kritéria ekonomické výhodnosti nabídky, přičemž
nabídky Zhotovitelů budou posuzovány podle dílčích hodnotících kritérií, kterými jsou:

                           Dílčí hodnotící kritérium      váha v %

1. Nabídková cena bez DPH                             [bude doplněno]%
                                                      [bude doplněno]%
2. Doba realizace dílčí zakázky ve dnech              [bude doplněno]%
3. Rozsah významných služeb nad rámec uvedený v

     pododstavci 10.4.2 ZD (Reference),
                                                         ED

                                                         Euro Oil

Hodnocení dílčího kritéria č. 1: Nabídková cena bez DPH

Hodnotit se bude nabídková cena v Kč bez DPH nabízená Zhotovitelem, zpracovaná dle článku 5 této
výzvy.

Nabídkové ceny jednotlivých Zhotovitelů budou hodnoceny v tomto dílčím kritériu v sestupném pořadí
od té, která bude nejnižší až po tu, která bude nejvyšší.

Nejnižší hodnotě bude přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídkové ceny Zhotovitelů získají
bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 bodů a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídkové
ceny к hodnotě hodnocené nabídkové ceny.

Počet bodů = 100 x          nejnižší nabídnutá cena
                    ----------------------------------------------------

                               hodnocená cena

Hodnocení dílčího kritéria č. 2: Doba plnění

Hodnotit se bude délka doby nabízená Zhotovitelem, zpracovaná dle článku 3 této výzvy.

Délka doby plnění uvedená jednotlivými Zhotoviteli bude hodnocena v tomto dílčím kritériu v
sestupném pořadí od té, která bude nejkratší až po tu, která bude nejdelší.

Nejkratší době plnění bude přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky Zhotovitelů v rámci
tohoto kritéria získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 bodů a poměru hodnoty
nejvýhodnější doby plnění (tj. nejkratší době plnění) к hodnotě hodnoceného údaje nabídky.

Počet bodů = 100 x          nejkratší doba plnění
                    ----------------------------------------------------

                               hodnocená doba plnění

Hodnocení dílčího kritéria č. 3: Rozsah významných služeb nad rámec uvedený v pododstavci
10.4.2 ZD (Reference),

Hodnotit se bude zkušenost Zhotovitele, ve smyslu rozsahu významných služeb nad rámec uvedený
v pododstavci 10.4.2. ZD.

Za každou významnou službu navíc bude přiřazeno 10 bodů, maximálně však 30 bodů.

Nejlépe hodnocené nabídce bude přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky Zhotovitelů v rámci
tohoto kritéria získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 bodů a poměru hodnoty
s nejvyšším počtem významných služeb (tj. nejkratší době plnění) к hodnotě hodnoceného údaje
nabídky.

Počet bodů = 100 x          Hodnocená nabídka
                    ----------------------------------------------------

                            Nabídka s nejvyšším dosaženým hodnocením
              Cepro                                                                                v

                                                                  Шй

Sestavení celkového pořadí nabídek

Bodová hodnota dílčích hodnotících kritérií nabídky vypočtená podle výše popsaného způsobu bude
násobena vahou kritéria a v každém dílčím kritériu bude takto vypočtena redukovaná bodová hodnota
kritéria pro každou nabídku.

Součet redukovaných bodových hodnot ze všech dílčích kritérií určí výslednou bodovou hodnotu
nabídky. Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodové hodnoty nabídky tak, že
nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

Celkový počet bodů tedy bude vypočten dle níže uvedeného vzorce:

Počet bodů =  (0, [bude doplněno podle procentní hodnoty dílčího hodnotícího kritéria] x

počet bodů získaný v rámci dílčího hodnotícího kritéria č. 1)

              + (0,[bude doplněno podle procentní hodnoty dílčího hodnotícího kritéria] x

              počet bodů získaný v rámci dílčího hodnotícího kritéria č. 2)

              + (0,[bude doplněno podle procentní hodnoty dílčího hodnotícího kritéria] x

              počet bodů získaný v rámci dílčího hodnotícího kritéria č. 3)

V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek
pořadí v 1. dílčím hodnotícím kritériu - Nabídková cena bez DPH a v případě rovnosti nabídkových
cen Zhotovitelů bude postupováno dle odst. 4.4.15 Rámcové dohody. Nebude-li možné provést výběr
Zhotovitele ani podle předchozích rozhodných pravidel pro rovnost bodových hodnot, bude
rozhodnuto na základě losu. Rozhodnutí na základě losu bude provedeno pouze v případě rovnosti
Nabídek na prvním místě (tedy pro určení vybraného Zhotovitele)

     6. Požadavky na zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude zpracována Zhotovitelem dle požadavků Objednatele uvedených v této výzvě
níže:

Nabídková cena bude uvedena v korunách českých bez daně z přidané hodnoty.

Nabídková cena bude zpracována formou uvedení jednotkové ceny celkem za předmět dílčí zakázky
dle této výzvy.
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a neměnná a bude zahrnovat veškeré
náklady Zhotovitele spojené s prováděním předmětu této dílčí zakázky - díla.

     7. Požadavky na zpracování Nabídky

Objednatel požaduje, aby nabídka Zhotovitele к této dílčí zakázce zadávané na základě a v souladu
s rámcovou smlouvou splňovala následující požadavky:

     > Nabídku je Zhotovitel povinen podat písemně v souladu s touto výzvou a Rámcovou
          dohodou.

     > Nabídka musí být předložena v českém jazyce.
     > Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Objednatele uvést v omyl.

Součástí nabídky musí být veškeré Objednatelem vyžadované doklady a informace (v souladu
s údaji uvedenými v Rámcové dohodě a v této výzvě a jejích případných přílohách).
Objednatel doporučuje Zhotovitelům zpracovat svou nabídku v následujícím pořadí dokumentů:

          - Označení a identifikační údaje Zhotovitele
          - Číslo této výzvy (identifikace dílčí zakázky) a evid. č. Rámcové dohody
          - Nabídková cena za předmět této dílčí zakázky zpracovaná dle požadavků Objednatele
          - Doba plnění včetně předběžného harmonogramu prací
          - Prohlášení Zhotovitele, že akceptuje v plném rozsahu podmínky stanovené v této výzvě

                a informace vztahující se к předmětu dílčí zakázky získané v průběhu výběrového řízení
                zpracuje pouze za účelem vyhotovení a podání nabídky к této dílčí zakázce
          - Případně další údaje požadované Objednatelem či dobrovolně předložené Zhotovitelem
                v rámci své nabídky
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za Zhotovitele, není-li tím statutární orgán
Zhotovitele nebo osoba uvedená v Příloze č. 3 Rámcové dohody, je Zhotovitel povinen zároveň
doložit platnou plnou moc.

     8. Lhůta a místo pro podání nabídky

Nabídka bude podána v písemné formě.

Nabídky se podávají prostřednictvím profilu Objednatele EZAK- dostupném na adrese
https://zakazky.ceproas.cz/ a v případě zakázek malého rozsahu na emailovou adresu [bude
doplněno].
Zhotovitelé mohou podat nabídky nejpozději do [bude doplněno]
Nabídky doručené později nebude objednatel hodnotit.

     9. Ostatní

O výběru nejvhodnější nabídky odešle Objednatel oznámení všem Zhotovitelům do 5 (pěti)
pracovních dnů po učiněném rozhodnutí.

Veškeré ostatní podmínky jsou popsány v Rámcové dohodě.

Objednatel je oprávněn kdykoli v průběhu a před ukončením tohoto řízení a výběru nejvhodnější
nabídky toto řízení (minitendr) bez uvedení důvodu zrušit a neuzavřít dílčí smlouvu s žádným
z Zhotovitelů.

     10. Přílohy

[bude doplněn údaj o přílohách nebo „bez příloh" ]

Za Objednatele

ČEPRO, a.s.

           [jméno a příjmení]
                                                                      »
Příloha č. 2 - Oprávněné osoby Objednatele
Příloha č. 3 - Oprávněné osoby Zhotovitele
Seznam oprávněných osob Zhotovitele, včetně elektronické adresy