Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10032162: obj. č. 19/654830277, příslušenství k lokátoru

Příloha obj. k uveřejnění 19654830277.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 19/654830277                                                     M

                    OBJEDNÁVKA                           Zpracoval:xxxxxxxxxxx                   Tel.
                                                                                                 xxxxxxxx
Objednatel:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace                                              Email: xxxxxxxxxxx
Dlážděná 1003/7
Praha 1, Nové Město 110 00                               Dodavatel:
                                                         Radeton s.r.o.
Objednávku vystavuje organizační složka:
SŽDC Oblastní ředitelství Plzeň                          Edisonova 2979/7                             DIČ: CZ44960808
Sušická 1168/23                                          612 00 BRNO 12
Plzeň 326 00                                             IČO: 44960808
                                                         Číslo účtu:xxxxxxxxxxxxxx

IČO: 70994234                           DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“

                                                         Termín dodání:                          Finanční objem (bez DPH) do:

Č. j.:                                                    srpen 2019                                         CZK 52 425,00
Smlouva:
                                                         Způsob dopravy:                         Způsob platby:
                                                         Zajistí dodavatel                       Převodem
                                                         Povaha nákupu:                          Účetní okruh:

Splatnost faktury: 30 dní                                  X                                     MOZ  HOM                     X
                                                         provoz investice FKSP                                              ZDC
Potvrzený termín dodání:
                                                         Fakturu zašlete:
Adresa místa plnění:                                     SŽDC Oblastní ředitelství Plzeň
SŽDC Oblastní ředitelství Plzeň - SSZT                   Sušická 1168/23
Sušická 1168/23                                          Plzeň 326 00
Plzeň 326 00

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                                    MJ            Množství       Cena / jedn.
                                                                                        příloha                       52 425,00
1                   příslušenství k vyhledávacímu lokátoru kabelových sítí dle přílohy

kontaktní osoba: xxxxxxxxxxxxxxxxx

Přílohy:            žádné

Záruční doba:       Jeden rok

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad
může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.

Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a
nemůže být proplacen.

Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Plzeň, dne: 12.8.2019                                    BRNO 12, Akceptováno dne: 30.8.2019
(razítko, podpis)                                        (jméno, příjmení, razítko, podpis)

  Objednatel:                                               Dodavatel:
        jméno: Ing. Radek MAKOVEC

                                                                                                      Strana: 1/2
Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.
Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.

                                                                                                                                                           Strana: 2/2
Ověřovací doložka změny datového formátu dokumentu podle § 69a zákona č. 499/2004 Sb.
Doložka číslo: 386996
Původní datový formát: application/pdf
UUID původní komponenty: 5c64357d-001b-4cf1-ba99-db463ed18bd8
Jméno a příjmení osoby, která změnu formátu dokumentu provedla:
Systém ERMS (zpracovatel dokumentu Lenka BAREŠOVÁ)
Subjekt, který změnu formátu provedl: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Datum vyhotovení ověřovací doložky: 03.09.2019 14:49:00