Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva na dodávky Část 4: hybridních antidekubitních matrací pro prevenci a léčbu dekubitu IV. stupně v platném znění, kterou níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany: 1. kupujícím: Fakultní nemocnice Hradec Králové Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové název: 00179906 sídlo: IČ: CZ00179906 DIČ: bankovní spojení: Česká národní banka č. ú. 24639511/0710 ID datové schránky: v7zqi84 (dále jen „kupující“) a 2. prodávajícím: název: Arjo Czech Republic s.r.o. sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha IČ: 46962549 DIČ: CZ46962549 bankovní spojení: ČSOB, a.s. č. ú. 372543903/0300 zapsaná(ý) v OR vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 274238 ID datové schránky: wecm96w, příjem datových zpráv: ANO (dále jen „prodávající“) Kupující a prodávající uzavírají tuto smlouvu v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 20.2.2019, a to na základě výsledku nadlimitní veřejné zakázky s názvem „Antidekubitní matrace“ část 4 zadané v otevřeném řízení dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem: Z2019-000247, a dále v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 5. 4. 2019. 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodávat kupujícímu na základě pokynů kupujícího antidekubitní matrace (dále jen „zboží“), dále převést vlastnické právo k tomuto zboží na kupujícího a závazek kupujícího řádně dodané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit mu sjednanou kupní cenu. Podrobná specifikace dodávaného zboží je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá ve všech bodech požadavkům kupujícího uvedeným v zadávací dokumentaci. Výrobce životnost tohoto zboží neomezil ani časově ani počtem výkonů. Součástí dodávky zboží je rovněž: doprava zboží do místa plnění, clo, balné, instalace nového zařízení včetně příslušenství a jeho uvedení do provozu včetně ověření a předvedení jeho funkčnosti, provedení všech předepsaných zkoušek a testů, ověření deklarovaných technických parametrů, provedení zkušebního provozu, dále provedení všech prací, které jsou nezbytné pro uvedení dodávaného zboží do provozu a pro jeho bezchybný a bezpečný provoz, dodání návodů na obsluhu v českém jazyce 1x v písemné podobě, 1x na CD, doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem k provádění odborné údržby (viz § 65 zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění), uvedení přesné adresy výrobců, včetně telefonického a emailového spojení na ně, dodání předávacího protokolu, protokolu o instruktáži obsluhy, záručních a dodacích listů, bezplatné zajištění servisu a oprav včetně dodávky potřebných náhradních dílů po dobu záruky zdarma tak, aby zdravotnické prostředky splňovaly podmínky zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění, po dobu záruky v termínech stanovených zákonnými předpisy a doporučením výrobce bezplatné provádění bezpečnostně technických kontrol dle zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění, které jsou nezbytné pro provoz těchto ZP. Dále provádění veškerých předepsaných kontrol a kalibrací, včetně vystavení protokolů (ať předepsaných výrobcem, tuzemskou servisní organizací nebo právními předpisy), aby ZP splňovaly podmínky uvedené v zákoně č.268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, v platném znění. Pokud je pro provedení bezpečnostně technických kontrol či jakýchkoliv dalších předepsaných testů vyžadován spotřební materiál, je vždy součástí provedení těchto kontrol, a proto nemůže být samostatně účtován, likvidace obalů a odpadů, které byly součástí dodávky, případné další činnosti vyplývající z jakéhokoliv dílu této zadávací dokumentace. Kupující se zavazuje za zboží dodané v souladu s požadavky uvedenými v této smlouvě, v zadávací dokumentaci a jejích přílohách, uhradit prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 2. Odvolávky Zboží bude kupujícímu dodáváno postupně, a to dle jeho potřeb, na základě jednostranných právních jednání kupujícího (dále jen „odvolávky“ či jednotlivě „odvolávka“), jejichž prostřednictvím dá kupující prodávajícímu pokyn k částečnému plnění kupní smlouvy. Odvolávky budou předávány prodávajícímu buď písemnou formou, nebo prostřednictvím elektronické pošty či faxu. Každá odvolávka musí přesně specifikovat druh, množství zboží a případně další informace nezbytné pro plnění dle dílčí odvolávky. Prodávající je povinen doručení odvolávky kupujícímu neprodleně písemně či elektronicky potvrdit. Smluvní strany se dohodly, že za potvrzení o doručení odvolávky prodávajícímu se rozumí i potvrzení o přečtení datové/emailové zprávy či potvrzení poskytovatele poštovních služeb o doručení písemnosti. Doručená odvolávka se stává pro prodávajícího závaznou. Prodávající je povinen v rámci jednotlivých odvolávek dodat zboží minimálně za takových podmínek, na základě kterých byla uzavřena tato smlouva. Jednotlivé odvolávky budou předávány prodávajícímu nepravidelně dle potřeb kupujícího. Kontaktními údaji prodávajícího pro doručování odvolávek jsou: email: tel: Kontaktními údaji kupujícího jsou: 3. Kupní cena a platební podmínky Kupující se zavazuje prodávajícímu zaplatit za převzaté zboží dohodnutou kupní cenu bez DPH ve výši podle ceníku zboží, který je Přílohou č. 2 této smlouvy. Tato kupní cena je maximální, nejvýše přípustná a obsahuje veškeré náklady prodávajícího (dopravné, balné, pojištění apod.). Změna kupní ceny bez DPH je přípustná pouze na základě projednaného a oboustranně odsouhlaseného dodatku. Tato změna kupní ceny je možná pouze směrem dolů – tedy zlevnění prodávaného zboží. K ceně bez DPH bude při fakturaci dopočteno DPH v souladu s platnými zákonnými předpisy. Úhrada kupní ceny bude kupujícím prováděna bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího a to na základě daňového dokladu - faktury vystaveného prodávajícím na základě dodacího listu. Fakturace bude prováděna vždy po potvrzení dodacího listu dle jednotlivé odvolávky kupní smlouvy. Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo jiné uveden odkaz na tuto kupní smlouvu, název veřejné zakázky a evidenční číslo veřejné zakázky; prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty; soupis příloh; kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila. Nebude-li faktura obsahovat veškeré předepsané náležitosti či bude-li trpět jinými vadami, je kupující oprávněn takovou fakturu prodávajícímu ve lhůtě splatnosti vrátit, přičemž v tomto případě se kupující nedostane do prodlení s úhradou kupní ceny. Nová lhůta splatnosti, co do počtu dnů nikoli kratší než lhůta původní, počne běžet prokazatelným doručením opravené či nově vystavené faktury kupujícímu. Splatnost faktury činí 30 dní ode dne jejího prokazatelného doručení kupujícímu. Platební povinnost kupujícího se považuje za splněnou dnem, kdy je příslušná částka odepsána z bankovního účtu kupujícího ve prospěch bankovního účtu prodávajícího. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle §109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. V případě, kdy by došlo k poklesu ceny zboží na trhu nebo ke snížení výše úhrady zboží zdravotní pojišťovnou, zavazují se smluvní strany vstoupit do jednání týkajícího se úpravy kupní ceny. 4. Dodací podmínky Kupující bude u prodávajícího iniciovat prostřednictvím odvolávek dodávky zboží podle svých aktuálních potřeb. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží dle odvolávky do místa plnění ve lhůtě do 4 týdnů od doručení odvolávky kupujícím. Prodávající se dále zavazuje dodávat kupujícímu zboží v množství a druhovém složení podle odvolávek kupujícího učiněných v souladu s podmínkami této smlouvy. Prodávající bude po celou dobu platnosti této smlouvy dodávat zboží se stejnými, nebo vyššími, kvalitativními vlastnostmi. Prodávající je oprávněn, v případě změny ve výrobním sortimentu zboží, nabídnout kupujícímu změnu v konkrétní specifikaci dodávaných typů zboží. Cena nového zboží nesmí v žádném druhovém složení převýšit cenu zboží původního a úroveň kvalitativních a funkčních parametrů (včetně parametrů, které byly předmětem hodnocení) nesmí být horší, než u původního sortimentu. Místem plnění je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové. Přesné místo plnění v podobě specifikace konkrétního pracoviště včetně počtu kusů zboží pro tato pracoviště kupujícího, budou specifikována v jednotlivých odvolávkách. Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí vzniku škody přechází z prodávajícího na kupujícího v okamžiku převzetí zboží proti podpisu dodacího listu oprávněnou osobou kupujícího. Každá dodávka zboží bude vybavena dodacím listem. Prodávající je povinen vystavit a předat kupujícímu kromě dodacího listu v listinné podobě i dodací list v elektronické podobě, vyžaduje-li to kupující. Prodávající je povinen s každou dodávkou zboží uvést dodané zdravotnické prostředky do provozu a provést instruktáž na dodané zboží. Kupující není povinen zboží převzít, zejména pokud prodávající nedodá zboží v dohodnutém množství nebo druhovém složení, pokud zboží nebude v předepsané kvalitě a jakosti nebo bude zboží poškozené, nebo prodávající nedodá doklady nutné k převzetí a řádnému užívání zboží. Nepřevzetím zboží dle tohoto odstavce není kupující v prodlení s převzetím zboží či úhradou kupní ceny. Prodávající má v takovém případě povinnost dodat bez zbytečného odkladu zboží nové, v souladu s odvolávkou kupujícího. Nárok kupujícího na smluvní pokutu a náhradu škody v případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží není tímto ustanovením dotčen. Kupující neposkytuje zálohové platby. 5. Odpovědnost za vady zboží Prodávající prohlašuje, že dodávané zboží je nové, nepoužité a nerepasované a je bez vad faktických i právních. Dále prodávající prohlašuje, že dodané zboží bude mít po celou dobu záruky ode dne podpisu předávacího protokolu vlastnosti odpovídající specifikacím, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a v technické dokumentaci k zařízení, která byla vydána výrobcem, a poskytuje na dodávku zdravotnických prostředků, jejich příslušenství či technologií záruční lhůtu 24 měsíců, na potah 60 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet dnem uvedení zboží do provozu po podepsání předávacího protokolu oprávněným zástupcem kupujícího. Záruka se vztahuje na plnou funkčnost zboží. Servisní technik je dostupný telefonicky na čísle 225 092 307 (office) a 737 658 979 a elektronickou poštou na adrese info.cz@arjo.com Nástup servisního technika je 1 pracovní den od nahlášení závady. Lhůta pro odstranění reklamovaných vad činí 2 pracovní dny od nahlášení závady. Pokud prodávající prokazatelně náhradní díl potřebný pro odstranění závady nemá a musí jej teprve zajistit (je možné doložit např. výdejkou ze skladu výrobce, dokladem o převzetí dílu od kurýrní služby či jiného dopravce), prodlužuje se tento termín o 2 pracovní dny. Den nahlášení závady a den odstranění závady se do této lhůty nezapočítává. Lhůta pro odstranění závady počíná plynout ode dne doručení písemného oznámení (faxem, emailem, poštou) závady prodávajícímu. Záruční doba se automaticky prodlužuje o dobu, která uplyne mezi nahlášením a odstraněním reklamované závady. V případě nefunkčnosti zařízení po dobu delší než 2 pracovní dny je prodávající povinen na vlastní náklady zajistit zapůjčení jiného zařízení stejných parametrů po dobu, než bude nefunkční zařízení opraveno a uvedeno do provozu. Zapůjčený přístroj musí být na pracovišti připraven do provozu nejdéle do konce dvoudenní lhůty od nahlášení závady. Po dobu záruky je veškerý záruční servis, opravy, dodavatelská údržba a technické kontroly v souladu s hlavou IX. zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích, v platném znění, které jsou nezbytné pro provoz tohoto zařízení (dále všechny kontroly předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývajících z platných právních předpisů a to včetně veškerého spotřebního materiálu potřebného k jejich provedení) a náhradní díly potřebné k zajištění bezvadného a bezpečného provozu zboží tak, aby zdravotnické prostředky splňovaly podmínky uvedené v příslušných ustanoveních zákona č. 268/2014 Sb, o zdravotnických prostředcích, v platném znění, poskytnuty prodávajícím zdarma, s výjimkou servisních zásahů vyvolaných z důvodů na straně kupujícího. Vyměněný nefunkční/omezeně funkční náhradní díl je po oddělení od zdravotnického prostředku majetkem prodávajícího. Technické kontroly a kalibrace zboží jsou prodávajícím prováděny v souladu se zákonnými předpisy a s doporučením výrobce. Kupující není povinen vyzývat prodávajícího písemnou formou k jejich provedení. Pokud tak ale učiní, potom prodávající na tyto prohlídky nastoupí nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení výzvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 6. Smluvní sankce Kupující si vyhrazuje právo při včasném nedodání požadované položky či prokazatelném nepřijetí odvolávky nakoupit techniku dané kategorie na volném trhu od jiného dodavatele za cenu na volném trhu obvyklou. Prodávající je povinen uhradit kupujícímu rozdíl mezi kupní (veřejnou soutěží vysoutěženou) cenou a cenou uhrazenou za nákup na volném trhu. Nárok kupujícího na náhradu škody není tímto ustanovením dotčen. V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží, či s dodáním náhradního zboží při reklamaci vad zboží kupujícím, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení. Při prodlení kupujícího s úhradou faktury nebude kupujícímu ze strany prodávajícího pozastaveno dílčí plnění a prodlení nebude považováno za podstatné porušení smlouvy kupujícím. V případě závady na zdravotnickém prostředku, která způsobí jeho nefunkčnost, bude kupující oprávněn vyúčtovat prodávajícímu smluvní pokutu. Za závadu kupující považuje včasné neprovedení úkonů touto smlouvou sjednaných, stejně tak jako včasné neprovedení instruktáže personálu kupujícího. Jedná se především o neprovedení úkonů, které kupujícímu neumožní postupovat v souladu s hlavou VIII. Používání § 59, a hlavou IX. Servis a revize zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředích, v platném znění, nebo odstranění reklamovaných vad ve lhůtě stanovené v čl. 5 této smlouvy. Do lhůty pro odstranění vady se nezapočítává období, po které kupující využívá náhradní zdravotnický prostředek dodaný prodávajícím v rámci opravy takto nefunkčního zdravotnického prostředku. Tato smluvní pokuta činí 5.000,- Kč za každý kalendářní den a každý takovýto zdravotnický prostředek a může být kupujícím prodávajícímu účtována za každý i započatý den prodlení a to až do úplného odstranění závady. Smluvní pokuta bude vyúčtována samostatným dokladem - fakturou, splatnost smluvní pokuty činí 30 dní ode dne doručení dokladu povinné smluvní straně. 7. Závěrečná ustanovení Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a nahrazuje všechny předchozí dohody písemné či ústní. Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to na 4 roky od data nabytí účinnosti smlouvy. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. Prodávající není oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného souhlasu kupujícího. Kupující je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemnou výpovědí i bez uvedení důvodu doručenou druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta ze strany kupujícího činí 6 měsíců a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně. Smluvní strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy, případných dodatků uzavřených k této smlouvě, dalších smluv na smlouvu navazujících, jakož i se zveřejněním dalších aspektů tohoto smluvního vztahu. Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě výskytu tří a více případů podstatného porušení této smlouvy (tzn. v případě výskytu tří a více různých, tří a více shodných či dvou shodných a dalšího jednoho odlišného případu podstatného porušení této smlouvy), kterými se zejména rozumí: a) nikoli včasná realizace dílčí dodávky zboží nebo nedodání kompletní dílčí dodávky zboží, b) reklamace více než 2 % objemu dodaného zboží z důvodu jeho nekvality v rámci jedné dílčí dodávky zboží (pro účely tohoto ustanovení se za nekvalitní zboží považuje zboží, které nesplňuje kritéria požadované kvality dle výše uvedené zadávací dokumentace veřejné zakázky). c) nevyřízení kupujícím řádně uplatněné reklamace zboží ve lhůtě a způsobem dle podmínek této kupní smlouvy. V případě, že mezi smluvními stranami dojde v souvislosti s touto smlouvou ke sporu, zavazují se smluvní strany k jeho vyřešení smírnou cestou. Pokud tím nedojde k vyřešení sporu, bude spor řešen u věcně a místně příslušného soudu v České republice Smlouva a všechny vztahy s ní související se řídí českým právním řádem, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění. Veškeré změny a doplňky smlouvy lze provést pouze písemně postupně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím zněním souhlasí a na důkaz toho připojují jejich oprávnění zástupci své vlastnoruční podpisy. Přílohy: č. 1: Specifikace zboží č. 2: Specifikace ceny – rozpočet – v položkovém členění V Hradci Králové 3.9.2019 V Praze 16.8.2019 ……………………………….. ………………………………….. Za kupujícího: Za prodávajícího Fakultní nemocnice Hradec Králové Arjo Czech Republic s.r.o. Příloha č. 1 KS 60x Hybridní antidekubitní matrace pro prevenci a léčbu IV. stupně dekubitu: pro pacienty s velmi vysokým rizikem vzniku proleženin, pro prevenci a podporu léčby dekubitu 3. až 4. stupně, vzduchové válce pro dynamickou reakci na pohyb pacienta, umožňující automatické rozložení tělesné hmotnosti klienta a minimalizování tlaku na tkáně, technologie bez použití kompresoru ochrana pat – přenesení tlaku na oblast lýtka, snadná výměna/oprava jednotlivých cel, měkká vrchní pěna v oblasti nad vzduchovými válci o výšce min 5 cm, ochrana proti pádu pacienta – pevný obvod matrace, bezpečnost pacienta zajištěna dobrým úchopovým systémem matrace k lůžku, potah – bakteriostatický, vodovzdorný, paropropustný, vrchní potah snímatelný, desinfikovatelný a pratelný, snímatelný vrchní potah, zip minimálně ze tří stran a s ochranou proti znečištění, oboustranný zip na spodním potahu pro snadnou manipulaci a s ochranou proti znečištění, možnost praní potahu min. na 60 °C, nosnost matrace minimálně 180 kg, záruka na jádro min. 2 roky, záruka na potah min. 60 měsíců, výška matrace min. 16 cm. Rozměry: 60 kusů 200x85 cm Příloha č. 2 KS 1 NABÍDKA č. N/ / „A tideku it í atra e“ – část 4 Datum 5. 04. 2019 Naše refere e: Matrace AtmosAir 9000 Matra e At osAir 9000 je h rid í tlak přerozdělují í atra ová áhrada se sa o astastavova í te h ologií. At osAir ™ 9000 se skládá z devíti příč ě u ístě ý h vzduchový h vál ů pro dynamickou reakci na pohyb klienta / pacienta Vlastnosti: • Sa o astavitel á te h ologie SAT po áhá a i alizovat rozlože í těles é h ot osti klie ta a i i alizovat tlak a tkáň tí , že auto ati k reaguje pře astave í v itř ího tlaku vzdu hu a a poh těla, sko a teplot • Na ízí dodateč ou podporu v rá i ra e , trupu a hýždí prostřed i tví s íže í tlaku přes devět horizo tál í h zó • Pev ý o vod posk tuje podporu seze í pro pa ie ta a ošetřovatele. • )ešik e á pat í část po áhá redistri uovat váhu a ísto je é o lasti pat a lýtka a steh a. Část 4 Na ídková e a: za 6 ks ový h a erepasova ý h hy rid í h a tideku it í h atra í pro preve i a léč u deku itu IV. stup ě se zárukou 24 ěsí ů a se zárukou i . 60 ěsí ů a potah, jeji h o táž, i stala e a uvede í do ezvad ého provozu včet ě vše h požadova ý h testů, ko trol a zaškole í o sluh , likvida i vše h o alový h a další h odpad í h ateriálů vz iklý h v souvislosti s pl ě í před ětu veřej é zakázk . Na ídková e a ez DPH 606 120,00 DPH 15% 90 918,00 Na ídková e a včet ě DPH 697 038,- Kč