Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. TSKRP0091QUX se sídlem: Řásnovka 770/8, 1 10 00 Praha 1 IČO: 03447286 DIČ: CZ 03447286 bankovní spojení: PPF banka a.s., č. ú. 2023 1 00003/6000 Městským soudem v Praze, sp. zn. B20059 Zastoupená. Mgr. Jozefem Sinčákem, MBA, generálním ředitelem a předsedou představenstva, pověřeným vedením správní sekce, a to na základě Matice odpovědnosti pro jednotlivé činnosti v rámci zadávání veřejných zakázek schválené představenstvem společnosti. ve věcech technických: Ing. Štěpánka Romanová vedoucím odd. (dále jen „Objednatel") Iveta Merzová správní technik a STAV Project Praha s.r.o. se sídlem: Desenská 623/37, 190 00 Praha 9 IČO: 07053886 DIČ: CZ07053886 bankovní spojení: 5150213389/0800 zastoupená: Lubomír Španihel - jednatel (dále jen „Zhotovitel") uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku, podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., v občanského zákoníku, tuto smlouvu o dílo č.3/19/2120/148 „Název veřejné zakázky" Obnovení odvodnění, profilace komunikace Ve Žlíbku, Praha 9 Č1.I Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje provést pro Objednatele na vlastní nebezpečí a odpovědnost dílo dle zadání Objednatele v tomto rozsahu a členění: Přípravné a přídružné práce,profilace příkopu, průkles dřevin a vyřezání náletů, sejmutí dmu s přemístěním, likvidace kalů a odpadů 2. Zhotovitel nebude na tuto zakázku využívat subdodavatele ČI. II Cena díla Zhotovitel na základě přiložené cenové nabídky provede zhotovení díla za cenu Bez DPH 197 888,30 Kč DPH 21% 41 556,54 Kč Celkem: 239 444,84 Kč Smluvní strany sjednávají, že uvedená cena je cenou pevnou a konečnou, která nemůže být navýšena jinak, než formou změny této smlouvy. Zhotovitel nese nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 2620 odst. 2 občanského zákoníku. ČI. III v Cas plnění Smluvní strany sjednávají čas zhotovení díla následovně: Zahájení: ihned po výzvě a zveřejnění v registru smluv Ukončení: do 10 dnů od zahájení prací ČI. IV Další ujednání A) Součinnost objednatele 1) Objednatel předá místo provádění díla zhotoviteli jeden den před sjednaným zahájením prací bez práv třetích osob, která by bránila provedení díla. 2) O tomto předání se pořídí písemný záznam do předávacího protokolu. 3) Objednatel předá zhotoviteli dopravně inženýrské rozhodnutí (dále jen ,,DIR“). B) Povinnosti zhotovitele 1) Zhotovitel převezme místo provádění díla a zahájí práce na zhotovení díla ve sjednaném termínu. 2) Zhotovitel je povinen dodržet veškeré právní předpisy, které souvisí s výkonem jeho činnosti, a to zejména zákon č. 13/1997 Sb., v platném znění, a vyhl. MDS č. 104/1997 Sb., v platném znění. 3) Zhotovitel je povinen dodržovat ustanovení DIR. 4) Zhotovitel je povinen nahradit veškerou újmu (škodu) vzniklou při provádění díla na právech a věcech objednatele či třetích osob. 5) Zhotovitel je v případě porušení jakéhokoli ustanovení DIR povinen uhradit sankce uložené ze strany silničního správního orgánu objednateli, a to do 10 dnů poté, co ktomu bude objednatelem vyzván. 6) Pokud v rámci provádění díla dojde k vytěžení dlažebního materiálu a bude rozhodnuto o jeho odvozu do skladu dlažebního materiálu objednatele, řídí se postup pro hospodaření s tímto materiálem přílohou č. 1 této smlouvy „Hospodaření s vybouraným materiálem základní podmínky postupu dodavatele44. Zhotovitel se zavazuje postupovat v souladu s těmito podmínkami. 7) V případě, že součástí díla je některý ze sortimentu stavebních zásahů uvedených níže, je zhotovitel povinen postupovat podle přílohy č. 2 „Metodický pokyn k provádění lokalizace a záznamu figur stavebních zásahů (tzv. EBU)“. Jedná se o následující sortiment stavebních zásahů: 1 . všechny opravy výtluků, obrub a kaveren v živičných krytech vozovek a chodníků (včetně úprav kolem vnějších znaků inženýrských sítí) 2. všechny opravy dlážděnými prvky, kdy je na místo zásahu použit nový nebo jiný materiál než původní 3. předlažby původním materiálem 4. opravy trhlin a spař C) Fakturace 1) Provedené práce budou fakturovány dle skutečně provedených prací potvrzených ze strany objednatele podpisem soupisu provedených prací, a to dle jednotkových cen, které jsou uvedeny v příloze této smlouvy a jsou obsaženy v nabídce zhotovitele a to v souladu s ČI. II smlouvy. Veškeré faktury je zhotovitel povinen zasílat na adresu objednatele. Označení odběratele bude následující: Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. IČO: 03447286 DIČ: CZ 03447286 Řásnovka 770/8 110 00 Praha 1 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vl. 20059 2) Zhotovitel je povinen vystavit fakturu za zhotovené dílo do 5-ti dnů po dokončení a předání díla. 3) Faktura bude obsahovat veškeré náležitosti podle příslušných právních předpisů a součástí faktury bude předávací protokol a soupis provedených prací podepsaný zástupcem objednatele, včetně grafického znázornění díla. Splatnost faktury je 30 dní ode dne doručení. Zhotovitel je povinen prokázat fakturované částky zjišťovacím protokolem a soupisem provedených prací na základě konstrukce nabídkové ceny. V případě, že daňové doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je objednatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět k doplnění, splatnost takovéto vrácené faktury v takovém případě nenastává a lhůta splatnosti počíná běžet poté, co bude doručena faktura náležitě doplněna či opravena. Soupis provedených prací musí obsahovat zejména tyto údaje: souhrnnou položku (dle druhu prací) cenu za j ednotku - provedené množství - cenu celkem 4) V případě prodlení s dokončením díla zhotovitel zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 0, 05 % z celkové ceny za každý započatý den prodlení. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčena povinnost k náhradě škody v plné výši. 5) V případě prodlení s úhradou faktury objednatel uhradí zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0, 05 % z fakturované částky za každý započatý den prodlení. 6) Objednatel je oprávněn zadržet 10% z celkové ceny díla dle závěrečné faktury jako pozastávku, a to až do odstranění veškerých vad a nedodělků na díle uvedených v předávacím protokole. 7) Smluvní strany sjednávají právo objednatele provést jednostranný zápočet vzájemných pohledávek, a to i v případě pohledávky nejisté nebo neurčité ve smyslu ust. § 1987 odst. 2 občanského zákoníku. D) Záruční doba 1) Zhotovitel poskytuje objednateli záruku na dílo v délce 36 měsíců. 2) Výše uvedená záruka se prodlužuje v případě, že zhotovitel na základě uplatněné reklamace ze strany objednatele provede záruční opravy na díle, a to o dobu od uplatnění reklamace (nahlášení zhotoviteli) do ukončení záruční opravy. ČI. V Zvláštní ujednání 1) Zhotovitel sdělí písemně objednateli, že dílo je dokončeno a je připraveno k předání objednateli. 2) O předání a převzetí díla se pořídí písemný záznam do předávacího protokolu, ve kterém budou uvedeny případné drobné vady a nedodělky na díle, které nebrání užívání díla. Bude-li dílo vykazovat vady či nedodělky, které jednotlivě či ve spojení s jinými brání užívání díla funkčně nebo esteticky nebo užívání díla podstatným způsoben omezují, není objednatel povinen dílo převzít. 3) V záznamu o předání díla budou ujednány lhůty na odstranění vad a nedodělků. V případě, že zhotovitel v uvedené lhůtě vady či nedodělky neodstraní, objednatel vyúčtuje smluvní pokutu zhotoviteli ve výši 1000,- Kč za každou vadu či nedodělek a den prodlení. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčen nárok na náhradu škody v plné výši. 4) Zhotovitel je povinen vést stavební (provozní) deník, ve kterém jsou zaznamenány veškeré důležité skutečnosti týkající se provádění díla. Zástupce objednatele je oprávněn kdykoli nahlížet do stavebního (provozního) deníku. ČI. VI Závěrečná ustanovení 1) Objednatel a zhotovitel shodně prohlašují, že veškeré právní vztahy, které plynou z této smlouvy, se řídí českým právním řádem, a to zejména občanským zákoníkem. 2) Dále prohlašují, že smlouva není uzavřena v rozporu s dobrými mravy, což stvrzují svými podpisy. 3) Smlouvaje sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží po podpisu smlouvy tři vyhotovení a zhotovitel obdrží jedno. 4) Zhotovitel prohlašuje, že souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv Objednatele (CES TSK) vedené Objednatelem, která je veřejně přístupná, a která obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselné oznaěení této smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek. 5) Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího zveřejnění v registru smluv. 6) Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona ě. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, zajistí objednatel. 7) Každá ze smluvních stran potvrzuje, že při sjednávání této smlouvy postupovala čestně a transparentně a současně se zavazuje, že takto bude postupovat i při plnění této smlouvy a veškerých činnostech s ní souvisejících. Smluvní strany potvrzují, že se seznámily se zásadami Criminal compliance programu TSK (dále jen ,,CCP“), které jsou uveřejněny na webových stránkách objednatele, zejména s Kodexem CCP a zavazují se tyto zásady po dobu trvání smluvního vztahu dodržovat. Každá ze smluvních stran se zavazuje, že bude jednat a přijme opatření tak, aby nevzniklo důvodné podezření na spáchání trestného činu či k jeho spáchání, tj. tak, aby kterékoli ze smluvních stran nemohla být přičtena odpovědnost podle zák. č. 418/201 1 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, nebo nevznikla trestní odpovědnost jednajících osob podle zák. č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Příloha č. 1 : Hospodaření s vybouraným materiálem - základní podmínky postupu zhotovitele Příloha č.2: Metodický pokyn k provádění lokalizace a záznamu figur stavebních zásahů typu běžná údržba. Příloha č.3:Oceněný soupis prací o V V Pr gen 106 příloha č. 1 Hospodaření s vybouraným materiálem - základní podmínky postupu zhotovitele 1) Zhotovitel a Objednatel, tj. Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. (dále jen ,,TSK“) jsou podle uzavřené smlouvy povinni při hospodaření s vybouraným materiálem, zejm. při příjmu a odběru materiálu ze staveb, postupovat v souladu s následujícími zásadami, vyplývajícími z interního pracovního postupu - Hospodaření s vybouraným materiálem. 2) Při předání staveniště, nejpozději však 1 týden před zahájením odvozu materiálu ze staveb do skladu TSK, bude předán do oddělení hospodářské správy podepsaný „Protokol o likvidaci dlažebního materiálu41. Dnem jeho podpisu přejímá zodpovědnost za materiál zástupce Zhotovitele. 3) Vedoucí skladu TSK je osoba kompetentní a zodpovědná za provoz skladu, jejíž pokynů jsou povinni uposlechnout pracovníci zhotovitele, a která mj.: určuje místo uložení očištěných dlažebních kostek, provádí kvalifikovaný odhad jejich množství (pokud není provedeno vážení), určuje znečištění, případně pomíchání (max. do 5%) u kusového materiálu, kromě určení místa uložení, zabezpečuje jeho přepočítání, příp. přeměření a uložení do předepsaných stohů, příp. na palety, a to podle jednotlivých druhů a kvality v souladu se zásadami obsaženými v Místním řádu skladu. Práce zajišťují pracovníci zhotovitele s využitím svých zařízení a příslušného nářadí. 4) Sklad TSK vystavuje na každou dodávku materiálu doklad - příjemku. 5) Proces s odvozem dlažby je ukončen: - odsouhlasením formuláře „Vyúčtování likvidace dlažebního materiálu11 - akceptuje se 90% výtěžnosti, tj. 10% ztratné. Případné vyšší ztráty se řeší formou náhrady škody v ceně chybějícího materiálu uvedeného v „Protokolu11 (viz bod 2) a ceníku, který je součástí pracovního postupu (viz bod 1), - bezrozporovým prohlášením o předání materiálu v „Protokolu o předání a převzetí stavby11. 6) Pracovníci zhotovitele, pohybující se ve skladu s vědomím pracovníků skladu, musejí být proškoleni svým zaměstnavatelem z hlediska bezpečnosti práce a být vybaveni osobními ochrannými prostředky pro daný druh práce. Každý takový pracovník je povinen se seznámit s Místním řádem skladu, seznámení s ním potvrdit svým podpisem a je povinen ho bezpodmínečně dodržovat. 7) Pro odběr materiálu ze skladu platí uvedené zásady obdobně. 8) Všechny uvedené základní podmínky postupuje zhotovitel povinen sdělit svému případnému poddodavateli. 9) Dotazy, příp. další podrobnosti zodpoví a upřesní pracovníci oddělení hospodářské správy TSK na telefonním čísle 257015748 a 257015713.