Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10085770: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Dohoda TRA-MN-15_2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity OSVČ a poskytnutí
     příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání
             zaměstnanců II č. TRA-MN-15/2019 / reg. č. proj.
                          CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:              Ing. Lubomír Kundela, ředitel kontaktního pracoviště ÚP ČR
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                            72496991
adresa pro doručování:          Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Třebíč, Komenského nám. č.p.
                                1189/8, Horka-Domky, 674 01 Třebíč 1
číslo účtu:                     xxx

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

OSVČ:                           Kateřina Kabelková
sídlo firmy (místo podnikání):  Opatov č.p. 307, 675 28 Opatov na Moravě
IČO:                            08133085
adresa provozovny:
číslo účtu:                     xxx

(dále jen „OSVČ“) na straně druhé.

                                                               Článek I
                                                           Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na
          zabezpečení vzdělávací aktivity z národního projektu „Podpora odborného vzdělávání
          zaměstnanců II (POVEZ II)“ (dále jen „POVEZ II“), reg. č.
          CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této dohodě.

                                              Článek II
                                         Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a OSVČ při
          zabezpečení vzdělávací aktivity v projektu POVEZ II a poskytnutí příspěvku na její zajištění.

II.2 OSVČ zabezpečí pro svoji osobu následující vzdělávací aktivitu:
          Kurz bytového designu

II.3 Rozsah vzdělávací aktivity:                                  268,00 vyučovacích hodin

   z toho:              - teoretická příprava:                    260,00 vyučovacích hodin

                        - praktická příprava:                         0,00 vyučovacích hodin

                        - ověření získaných znalostí a dovedností: 8,00 vyučovacích hodin

   (Ověření získaných znalostí a dovedností nejsou součástí ceny kurzu.)

II.4 Dodavatel vzdělávací aktivity:         Mgr. Tomáš Havránek

II.5 Termín realizace vzdělávací aktivity:

   Datum zahájení                               21.9.2019
   Datum ukončení                               31.7.2020

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019          strana 1

MPSV – OSU                                                                        S15
          Jestliže tato dohoda nenabyde účinnosti do data zahájení realizace vzdělávací aktivity, strany
          dohody uzavřou dodatek k dohodě, ve kterém bude sjednán nový termín realizace vzdělávací
          aktivity. Nové datum ukončení realizace vzdělávací aktivity musí být sjednáno v souladu
          s bodem IX.3.

II.6 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
          Závěrečná zkouška

II.7 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze
          dne 18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na
          podporu de minimis, Úřední věstník L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

   Článek III
Závazky OSVČ

III.1 Zúčastnit se vzdělávací aktivity specifikované v bodech II.2, II.3, II.4, II.5 a II.6 této dohody.

III.2 Zajistit si nejpozději v den nástupu na vzdělávací aktivitu prokazatelné seznámení s předpisy
          o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a s předpisy o požární ochraně majícími vztah
          k účasti na vzdělávací aktivitě.

III.3 Nejpozději ke dni nástupu na vzdělávací aktivitu je každá podpořená OSVČ povinna vyplnit
          vstupní dotazník (dotazník č. 1) dostupný na Integrovaném portálu MPSV. Údaje uvedené
          v dotazníku č. 1 jsou zjišťovány k datu zahájení účasti osoby na vzdělávací aktivitě.

III.4 Zajistit

          a) v průběhu vzdělávací aktivity prokazatelnou denní „Evidenci docházky a výuky“ (včetně
                potvrzení ze strany lektora), která minimálně obsahuje:

                  docházku OSVČ, která se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu hodin,
                     v nichž se OSVČ vzdělávací aktivity zúčastnila, přestávky a přerušení výuky. Je
                     nutné, aby denní „Evidenci docházky a výuky“ OSVČ podepisovala vždy na začátku
                     každého výukového dne a záznam o přerušení výuky byl doplňován ihned při opuštění
                     výuky OSVČ.

                  informace o vzdělávací aktivitě, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku
                     a konce, téma, počet hodin vzdělávací aktivity.

          b) splnění rozsahu vzdělávací aktivity dle bodu II.3 ze strany dodavatele vzdělávací aktivity,
                minimálně však 80 % včetně ověření znalostí, v případě objektivních důvodů, pro které
                nebylo možné zajistit 100 % rozsahu vzdělávací aktivity, které OSVČ Úřadu práce řádně
                zdůvodní. Posouzení objektivních důvodů je plně v kompetenci ÚP ČR.

III.5 Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další realizaci celé
          vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů od vzniku těchto překážek.

III.6 OSVČ je povinna informovat předem, nejpozději den před zahájením výuky Úřad práce
          o změnách položek, které jsou závazně uvedeny v „Plánovaném harmonogramu vzdělávací
          aktivity“, který je přílohou č. 2 této dohody a v „Plánu výuky“, který je přílohou č. 4 této dohody,
          tj. především o změně termínu a místa výuky, o zkrácení výuky, o mimořádné přestávce
          a o změně lektora, v případě neakreditovaných vzdělávacích aktivit je OSVČ povinna
          současně předložit doklady o kvalifikaci nového lektora. Dále je povinen v „Evidenci docházky
          a výuky“ uvést písemně před zahájením výuky denní neúčast (absenci) OSVČ na výuce.
          V případě náhlých a neočekávaných skutečností, které brání realizaci vzdělávací aktivity dle
          plánovaného harmonogramu, se OSVČ zavazuje informovat Úřad práce neprodleně poté, co
          tyto skutečnosti nastaly. Úřad práce umožňuje předat informaci nejprve telefonicky
          příslušenému pracovníkovi projektu POVEZ II a následně potvrdit písemně.

III.7 Doložit Úřadu práce v souladu s bodem IV.2 vyúčtování nákladů na zabezpečení vzdělávací
          aktivity na výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, který je přílohou
          č. 3 této dohody, včetně závěrečného protokolu, kopie faktury dodavatele vzdělávací aktivity
          za realizaci vzdělávací aktivity a doklad o úhradě nákladů za vzdělávací aktivitu, a to

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019  strana 2

MPSV – OSU                                                                S15
III.8   nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí měsíce, ve kterém byla
III.9   vzdělávací aktivita skutečně ukončena. OSVČ se dále zavazuje předložit vzor dokladu
III.10  označeného logem v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
        Operačního programu Zaměstnanost, prokazujícího úspěšné absolvování vzdělávací aktivity
III.11  a kopii „Evidence docházky a výuky“ na vzdělávací aktivitě vedenou dle bodu III.4 této
III.12  dohody. Závěrečný protokol bude obsahovat minimálně seznam vydaných osvědčení či jiných
III.13  dokladů prokazujících úspěšné absolvování vzdělávací aktivity, případně informací o
        neúspěšném absolvování vzdělávací aktivity, tedy o délce vzdělávací aktivity (v hodinách),
        kterou OSVČ absolvovala, a o důvodech neúspěchu, neukončení a absence. V případě, že
        uvedené náležitosti nebudou doloženy Úřadu práce do konce kalendářního měsíce
        následujícího po měsíci, ve kterém byla vzdělávací aktivita ukončena, příspěvek nebude
        Úřadem práce poskytnut. Připadne-li poslední den kalendářního měsíce na sobotu, neděli
        nebo svátek, je posledním dnem pro doložení nejbližší příští pracovní den.

        Nejpozději do 4 týdnů po ukončení vzdělávací aktivity je každá podpořená OSVČ povinna
        vyplnit výstupní dotazník (dotazník č. 2) dostupný na Integrovaném portálu MPSV.
        Ukončením vzdělávací aktivity se rozumí den závěrečného ověření znalostí a dovedností,
        popřípadě opravného ověření znalostí a dovedností podpořené OSVČ. Údaje uvedené
        v dotazníku č. 2 jsou zjišťovány nejpozději do 4 týdnů od ukončení účasti osoby na vzdělávací
        aktivitě.

        Zajistit propagaci a publicitu projektu v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele
        a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz. OSVČ
        není v rámci těchto pravidel povinna vkládat stručnou prezentaci projektu na webové stránky
        www.esfcr.cz a dále není povinna zajistit označení školící místnosti, jestliže není vzdělávací
        aktivita realizována výhradně pro tuto OSVČ.

        Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
        předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této
        dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů,
        ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se
        ke vzdělávací aktivitě dle této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu
        ustanovení § 11 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
        (s výjimkou písmene f) citovaného zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné,
        průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím
        jejich trvanlivost a aby na nich bylo jednoznačně uvedeno, že se vážou ke vzdělávací aktivitě
        dle této dohody.

        Uchovávat a archivovat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím
        příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České
        republiky, a to nejméně po dobu 10 let, přičemž lhůta 10 let se počítá od 1. ledna roku
        následujícího po roce, v němž byl OSVČ vyplacen poslední příspěvek.

        Na stejný účel, tj. na stejné či obdobné vzdělávání zaměstnanců nebude zaměstnavatel
        za stejné časové období čerpat krytí z peněžních prostředků poskytovaných ze státního
        rozpočtu, rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků,
        Evropských strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani
        jiných veřejných zdrojů.

        Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč ročně souhrnně
        za všechny aktivity realizované v rámci projektu POVEZ II.

                     Článek IV
            Úřad práce se zavazuje

IV.1 Poskytnout OSVČ příspěvek ve výši 85 % skutečně uhrazených nákladů vzdělávací
          aktivity, maximálně však 57 800 Kč. Úřad práce si vyhrazuje právo poskytnout příspěvek
          na úhradu nákladů vzdělávací aktivity v nižší částce v případě, že vzdělávací aktivita nebude
          realizována ve sjednaném rozsahu nebo bude kontrolou zjištěno, že se vzdělávací aktivity
          neúčastnila OSVČ uvedená v příloze č. 1 této dohody.

IV.2 Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity je splatný po ukončení vzdělávací aktivity a bude
          Úřadem práce poskytnut do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy OSVČ řádně doloží doklady

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019  strana 3

MPSV – OSU                                                        S15
          v souladu s bodem III.7 této dohody. V případě, že požadované dokumenty v souladu
          s bodem III.7 této dohody nebudou ve stanovené lhůtě řádně doloženy, příspěvek na
          zabezpečení vzdělávací aktivity nebude Úřadem práce poskytnut. Příspěvek nebude Úřadem
          práce vyplacen, nebude-li splněno u OSVČ, která se účastnila vzdělávací aktivity, ujednání
          bodu III.2. Dalšími podmínkami pro vyplacení příspěvku na úhradu vzdělávací aktivity je
          splnění podmínek sjednaných v bodu III.3. a III.8. V případě nevyplnění vstupního dotazníku
          č. 1 podpořenou OSVČ bude Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity bude vyplacen až po
          vyplnění dotazníku č. 1. V případě nevyplnění výstupního dotazníku č. 2 podpořenou OSVČ
          bude Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity vyplacen až po vyplnění dotazníku č. 2.
          Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví
          této dohody. Příspěvek, který nemohl být na podpořenou OSVČ vyplacen z důvodu
          nevyplnění vstupního dotazníku č. 1 nebo výstupního dotazníku č. 2 bude vyplacen až po
          vyplnění předmětného dotazníku nejpozději však do data ukončení realizace projektu, ze
          kterého mají být příspěvky proplaceny.

IV.3 V případě vzniku pochybností o správnosti údajů uvedených OSVČ ve výkazu „Vyúčtování
          vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“ se strany této dohody dohodly, že Úřad práce
          neprodleně vyzve OSVČ k podání vysvětlení nebo provedení nápravy. Příspěvek bude
          vyplacen až po vyjasnění pochybností mezi stranami této dohody, nejpozději však do data
          ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky proplaceny.

                                                              Článek V
                                      Vrácení příspěvku, nevyplacení příspěvku

V.1 OSVČ se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený příspěvek na úhradu nákladů na vzdělávací
          aktivitu nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce, než náležel,
          a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto skutečnost zjistil nebo kdy byla
          OSVČ na základě kontrolního zjištění z kontroly provedené Úřadem práce doručena písemná
          výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo
          k porušení rozpočtové kázně dle článku VII této dohody.

V.2 V případě neukončení vzdělávací aktivity nebo nepodrobení se závěrečnému ověření
          získaných znalostí a dovedností, nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu OSVČ vyplacen.

V.3 V případě účasti OSVČ na vzdělávací aktivitě nižší než 80 %z rozsahu vzdělávací aktivity
          sjednané pod bodem II.3 této dohody nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu OSVČ Úřadem
          práce uhrazen. Pokud OSVČ i přes nižší účast na vzdělávací aktivitě doloží osvědčení
          o úspěšném ukončení, bude na účastníka pohlíženo jako na neúspěšného. Příspěvek může
          být vyplacen pouze v případě, že účastník úspěšně absolvoval závěrečné ověření znalostí
          a dovedností a účastnil se vzdělávání v jeho uznatelném rozsahu (min. 80 %).

V.4 V případě, že OSVČ neabsolvuje závěrečné ověření získaných znalostí a dovedností
          úspěšně, může absolvovat další, maximálně však dvě opravná ověření získaných znalostí
          a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením nese OSVČ. Opravné
          ověření znalostí a dovedností musí být realizováno do konce kalendářního měsíce
          následujícího po měsíci, v němž byla ukončena vzdělávací aktivita. OSVČ je povinna
          informovat Úřad práce o termínech opravného ověření znalostí a dovedností, nejpozději den
          předem. Ve výjimečných a řádně odůvodněných případech je možné požádat o prodloužení
          termínu absolvování opravného ověření znalostí a dovedností. V případě, že OSVČ nebude
          úspěšná ani u opakovaného ověření získaných znalostí a dovedností, příspěvek
          na vzdělávací aktivitu nebude vyplacen.

                                Článek VI
            Kontrola plnění sjednaných podmínek

VI.1 Příspěvek se poskytuje ze státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu.
          Úřad práce provádí kontrolu plnění závazků plynoucích z této dohody způsobem stanoveným
          v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
          ve znění pozdějších předpisů. Dále je OSVČ povinna v souladu se zákonem o finanční
          kontrole a s dalšími právními předpisy ČR a EU, vytvořit podmínky k provedení kontroly všech
          dokladů vztahujících se k poskytnutí příspěvku. Kontrolu vykonávají Úřad práce a jím
          pověřené osoby, orgány finanční správy, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019  strana 4

MPSV – OSU                                                        S15
          financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další
          orgány pověřené k výkonu kontroly.

VI.2 V případě, že kontrolu provede jiný orgán kontroly než Úřad práce, je OSVČ povinna bez
          zbytečného odkladu písemně informovat Úřad práce o přijetí a plnění k nápravě nedostatků
          zjištěných při kontrole.

VI.3 Žadatelé a příjemci jsou povinni zajistit součinnost všech dalších relevantních subjektů
          (zejména externích dodavatelů vzdělávacích aktivit) pro účely případné kontroly ze strany
          výše uvedených orgánů.

VI.4 Veškerá rozhodnutí, úkony a dokumenty v rámci podpořených žádostí v POVEZ II mohou být
          předmětem kontroly ze strany poskytovatele podpory, Ministerstva práce a sociálních věcí,
          Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže i orgánů Evropské komise (zejména OLAF – Úřad
          pro boj proti podvodům).

VI.5 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že OSVČ nesplnila nebo
          neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn pozastavit
          vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo k nesrovnalosti ve
          smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne 17. prosince 2013
          o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním
          fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském
          námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální
          rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském
          fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření na porušení rozpočtové
          kázně podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (rozpočtová pravidla), znění
          pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“).

VI.6 Příjemce je povinen předat Úřadu práce ve lhůtě stanovené Úřadem práce na jeho vyžádání
          doklady související s poskytnutím příspěvku a realizací vzdělávací aktivity či jejich kopie. Tato
          povinnost je účinná po dobu povinnosti uchovávání a archivace uvedené v bodě III.11 této
          dohody. V případě, že požadované dokumenty nebudou ve stanovené lhůtě řádně doloženy,
          bude zaměstnavateli vyměřena sankce, a to 3 % z celkové částky příspěvku poskytnutého
          Úřadem práce ČR.

                        Článek VII
            Porušení rozpočtové kázně

VII.1  Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod body II.2, II.3, II.4, III.12 a III.13
VII.2  této dohody bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení
VII.3  §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové vyplacené částky ke dni
VII.4  porušení rozpočtové kázně.
VII.5
       Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.4 bude postihováno
       odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. a) zákona
       č. 218/2000 Sb., rozpočtových pravidel ve znění pozdějších předpisů, a to 3 % z celkové
       vyplacené částky ke dni porušení rozpočtové kázně.

       Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod III.5 a III.6 bude postihováno
       odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. a) zákona
       č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech ve znění pozdějších předpisů (dále jen
       „rozpočtová pravidla“), a to 5 % z celkové vyplacené částky ke dni porušení rozpočtové
       kázně.

       Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
       porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel a bude
       postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
       ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

       Jestliže bude prokázáno, že vzdělávací zařízení pro realizaci vzdělávacích aktivit nebylo
       OSVČ vybráno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
       ve znění zákona č. 368/2016 Sb., s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
       Operačního programu Zaměstnanost a prohlášením dle bodu IX.5 této dohody, čímž došlo
       k porušení některého z pravidel, jež je Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019  strana 5

MPSV – OSU                                                        S15
        Operačního programu Zaměstnanost považováno za porušení rozpočtové kázně, bude odvod
        za porušení rozpočtové kázně vyměřen dle § 44a odst. 4 písm. a) rozpočtových pravidel
        ve výši stanovené za porušení dané povinnosti Obecnou částí pravidel pro žadatele příjemce
        v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

                          Článek VIII
            Ujednání o vypovězení dohody

VIII.1  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že OSVČ nedodrží podmínky
VIII.2  poskytnutí příspěvku uvedené pod body II.2, II.4, III.12 a III.13.

VIII.3  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, že na základě kontrolního zjištění
VIII.4  z kontroly provedené Úřadem práce k dodržování podmínek pro poskytování příspěvku,
VIII.5  zejména podmínek uvedených pod body III.1, III.2, III.4 a III.6 bude prokázáno, že OSVČ tyto
VIII.6  podmínky nedodržoval nebo jestliže nepodal Úřadu práce ve lhůtě stanovené výzvou Úřadu
        práce písemnou zprávu o odstranění nebo prevenci nedostatků zjištěných kontrolou.

        Strany dohody mohou dohodu vypovědět, jestliže vyjdou najevo skutečnosti, které existovaly
        v době uzavírání dohody a nebyly druhé straně bez jejího zavinění známy, pokud tato strana
        prokáže, že by s jejich znalostí dohodu neuzavřela.

        Strany dohody mohou dále dohodu vypovědět, jestliže se podstatně změní poměry, které byly
        rozhodující pro stanovení obsahu dohody, a plnění této dohody nelze na straně z tohoto
        důvodu spravedlivě požadovat.

        Výpovědní lhůta v případech v bodě VIII.1, VIII.2, VIII.3 a VIII.4 tohoto článku dohody činí
        jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení
        písemné výpovědi.

        Úřad práce si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku VIII. této dohody, který by
        OSVČ náležel za dobu výpovědní lhůty.

                              Článek IX
            Všeobecná a závěrečná ustanovení

IX.1 Osobní údaje osoby podpořené z projektu ESF jsou zpracovávány Úřadem práce, jako
          správcem osobních údajů. Ke zpracování osobních údajů dochází za účelem administrace
          projektů EU. Podrobné informace o zpracování osobních údajů a o souvisejících právech jsou
          k nalezení na http://portal.mpsv.cz/upcr/, případně osobně na adrese sídla Úřadu
          práce. Osobní údaje účastníka jsou v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady
          (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
          osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné
          nařízení o ochraně osobních údajů), shromažďovány a zpracovávány výhradně za účelem
          realizace projektu a prokázání řádného a efektivního nakládání s prostředky ESF, které byly
          na realizaci projektu poskytnuty.

IX.2 Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných
          vzestupně číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé straně sděleny písemně
          předem. Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v „Plánovaném harmonogramu vzdělávací
          aktivity“ a v „Plánu výuky“. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín
          ukončení vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.5 této dohody a v plánu výuky při změně témat
          výuky, je nutné uzavřít dodatek.

IX.3 Pokud bude uzavřen dodatek k této dohodě dle bodu IX. 2, musí být splněna podmínka, že
          vzdělávací aktivita musí být realizována nejpozději do 18 měsíců (do 6 měsíců v případě
          jazykového vzdělávání) od data zahájení sjednaného dohodou v původním znění, nejpozději
          však musí být ukončena do 31. 8. 2020.

IX.4 V období tří účetních let od nabytí účinnosti této dohody je zaměstnavatel povinen informovat
          poskytovatele podpory o záměru na rozdělení, sloučení nebo jakýmkoliv jiným právním
          předpisem upravený způsob přeměny zaměstnavatele nebo jeho části, a to nejpozději v den
          podání návrhu na zápis přeměny do veřejného rejstříku a poskytnout mu informace nezbytné
          pro úpravu záznamu podpory de minimis poskytnuté dle této dohody v centrálním registru

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019  strana 6

MPSV – OSU                                                        S15
IX.5   podpor malého rozsahu. Nezbytnými informacemi jsou zejména identifikace dotčené dohody,
       způsob plánované přeměny a informace o tom, na kterého z nových subjektů, případně v
IX.6   jakém poměru na nové subjekty tato podpora přechází. Postup je upraven v čl. 3 odst. 8 a 9
IX.7   Nařízení komise (EU) č. 1407/2013. Při nesplnění této povinnosti se zaměstnavatel nebo jeho
       právní nástupce vystavuje riziku případného odejmutí předmětné podpory.
IX.8
       OSVČ prohlašuje, že při výběru vzdělávacího zařízení postupovala v souladu se zákonem
IX.9   č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, s pravidly stanovenými Obecnou částí
IX.10  pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost ve verzi platné
IX.11  v den vyhlášení výběrového řízení, resp. zadání objednávky, která je k dispozici na
IX.12  www.esfcr.cz, v rozsahu uvedeném v Podmínkách a v souladu s „Vyrozuměním o schválení
       žádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II, vztahujícímu se k této dohodě, které tvoří
IX.13  přílohu č. 5 této dohody.

       OSVČ je povinna postupovat v souladu s Podmínkami a spolupracovat s Úřadem práce
       na zajištění publicity Evropského sociálního fondu.

       OSVČ souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
       příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu Evropské unie, a souhlasí se svým
       začleněním na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje
       o příjemci příspěvku v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
       v rámci Operačního programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

       Nedílnou součástí dohody jsou přílohy č. 1 – č. 5: příloha č. 1 – „OSVČ navržená k účasti na
       vzdělávací aktivitě“, příloha č. 2 – „Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity“, příloha č. 3 –
       vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, příloha č. 4 – „Plán výuky“
       a příloha č. 5 – kopie „Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu
       POVEZ II“.

       Projekt je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
       Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.

       Strany dohody prohlašují, že dohoda byla uzavřena po vzájemném projednání a že byly
       seznámeny s veškerými právy a povinnostmi, které pro ně vyplývají z této dohody.

       Dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

       Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá
       účinnosti dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění
       prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
       stranami nebo dnem, který si smluvní strany v dohodě sjednají. Dohodu správci registru smluv
       k uveřejnění prostřednictvím registru smluv zašle Úřad práce. SVČ si před datem zahájení
       realizace vzdělávací aktivity uveřejnění dohody v Registru smluv ověří.

       Dohoda je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží OSVČ a jedno Úřad práce.

Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Třebíč dne

..................................................................  ..................................................................
         Kateřina Kabelková, OSVČ                                                Ing. Lubomír Kundela

                                                                      ředitel kontaktního pracoviště ÚP ČR
                                                                                        KoP Třebíč

Za Úřad práce vyřizuje: xxx.

Telefon:  xxx

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. TRA-MN-15/2019    strana 7

MPSV – OSU                                                                  S15