Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva 2019001385 UTB – DNS reklamní předměty 10/2019 – FHS uzavřená dle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), mezi smluvními stranami, kterými jsou: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně veřejná vysoká škola zřízená zákonem č. 404/2000 Sb., o zřízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně se sídlem: nám. T. G. Masaryka 5555, 760 01 Zlín IČO: 70883521 DIČ: CZ70883521 bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Zlín číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx/0100 ID datové schránky: ahqj9id zastoupená: RNDr. Alexander Černý, kvestor za věcné plnění odpovídá: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxx@utb.cz (dále jen „kupující“) Šámalova 1537/60a, 615 00 Brno, Židenice 29282551 a CZ29282551 UniCredit bank a.s. CZECH IMAGE GROUP s.r.o. xxxxxxxxxxxxxxxx/2700 se sídlem: Ing.Radovan Blaška, MBA IČO: u KOS v Brně, odd.C, vl.70808 DIČ: xxxxxxxxxxxx@czechimage.cz bankovní spojení: číslo účtu: sdq3q4g jednající: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx registrace: e-mail: ID datové schránky: kontaktní osoba: (dále jen „prodávající“) I. Předmět smlouvy 1) Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu reklamní předměty, které jsou předmětem koupě, dopravit je do místa určení (viz. čl. III odst. 2 smlouvy) a umožnit kupujícímu nabytí vlastnického práva k těmto věcem, jakož i závazek kupujícího věci převzít a zaplatit sjednanou kupní cenu, to vše za podmínek sjednaných v této smlouvě a po dobu jejího trvání. II. Specifikace věci a cena 1) Pro účely této smlouvy se věcmi rozumí jednotlivé reklamní předměty pořizované pro potřeby Fakulty humanitních studií a Fakulty logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, s parametry specifikovanými v příloze č. 1 této smlouvy – Technické specifikaci. 1 2) Cena věci je sjednána jako nejvýše přípustná a konečná (vyjma případů, kdy po podpisu této smlouvy dojde ke změně sazeb DPH), přičemž zahrnuje veškeré náklady prodávajícího nezbytné pro splnění jeho povinností z této smlouvy, zejména náklady na dopravu věci a úhradu jakýchkoliv správních či celních poplatků. Název položky počet ks cena za kus bez DPH Bloček samolepící 450 20,00 Kč Klíčenka na krk 300 10,30 Kč Reflexní pásek 300 7,40 Kč Tužka černá Swarovski 400 14,70 Kč Zvýrazňovač oranžový 450 8,20 Kč Dár.balení slivovice 40 346,40 Kč Visačka s bílou šňůrkou 100 28,80 Kč Cena věci: Celkem bez DPH: 40 616,00 Kč 21% DPH: 8 529,36 Kč Celkem s DPH: 49 145,36 Kč slovy: čtyřicetdevěttisícjednostočtyřicetpětkorun třicetšesthaléřů) III. Další podmínky plnění, místo a termín plnění 1) Prodávající splní svou povinnost dodat věci jejich dodáním včetně veškeré související dokumentace. Věci budou dodány řádně zabalené v zalepených krabicích. O dodání věcí bude stranami pořízen protokol, který podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran (dále jen „protokol“). Oprávněný zástupce kupujícího je xxxxxxxxxxxxxxxxxxx., oprávněný zástupce prodávajícího je paní xxxxxxxxxxxxxxxxxxx. 2) Místem plnění (dodání věci) je Fakulta humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Štefánikova 5670, 760 01 Zlín a Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Studentské nám. 1532, 686 01 Uherské Hradiště. 3) Položku č. 7 je prodávající povinen dodat nejpozději do 9. 9. 2019 ostatní položky do 30 dnů ode dne, kdy bude stranami smlouvy odsouhlasena finální grafická podoba příslušné položky dle přílohy č. 1 – Technické specifikace. Kupující se zavazuje vyvinout veškeré úsilí k tomu, aby byly grafické podoby pro všechny položky dle přílohy č. 1 – Technické specifikace předány prodávajícímu bez zbytečného odkladu. 4) V případě, že v důsledku prodlení kupujícího s odsouhlasením finální grafické podoby příslušné položky nebude prodávající schopen splnit tuto smlouvu ve lhůtách uvedených výše, platí, že se lhůta přiměřeně prodlužuje o tolik dnů, kolik je kupující v prodlení s plněním svých závazků z této smlouvy. Prodávající se zavazuje v tomto případě vyvinout maximální úsilí k tomu, aby byl předmět smlouvy dodán v co nejkratším termínu. IV. Platební podmínky 1) Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu cenu věci dle čl. II. této smlouvy na základě daňového dokladu – faktury, vystavené prodávajícím po dodání věci (viz čl. III. odst. 1) této smlouvy), přičemž právo fakturovat vzniká prodávajícímu dnem oboustranného podpisu protokolu a to pro každou dodanou položku dle přílohy č. 1a. Daňový doklad bude vystaven prodávajícím do 14 kalendářních dnů od podpisu protokolu. E-mailová adresa pro příjem elektronických faktur – fakturace@utb.cz. 2) Prodávající vystaví více samostatných daňových dokladů – faktur, a to způsobem, který bude upřesněn před dodáním věci. 2 3) Splatnost faktury je 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. Faktura bude uhrazena bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený na faktuře. Kupující neposkytuje zálohy. 4) Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu ve smyslu § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů, jinak je kupující oprávněn fakturu vrátit prodávajícímu k opravě, a to až do data její splatnosti. V takovém případě běží lhůta splatnosti faktury nově od počátku dnem doručení opravené faktury kupujícímu. Na faktuře musí být uvedeny také tyto údaje: - název zakázky: UTB – DNS reklamní předměty 10/2019 – FHS, ID 1292 - označení předmětu plnění, - fakturovanou částku bez DPH, DPH a včetně DPH. Den uskutečnění zdanitelného plnění nesmí předcházet datu účinnosti smlouvy na základě zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 5) V případě pochybností se má za to, že faktura byla uhrazena dnem odepsání příslušné částky z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího uvedeného na faktuře. 6) Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně. V. Odpovědnost a záruka 1) Prodávající odpovídá za vady, které má věc v době jejího předání a dále v rámci poskytnuté záruky za vady zjištěné po celou dobu záruční lhůty. Prodávající prohlašuje a zavazuje se, že věc bude dodána jako nová, nepoužitá, nerepasovaná, že na ní neváznou žádné faktické ani právní vady (tj. zejména práva třetích osob). 2) Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za to, že věc bude mít po dobu záruční lhůty vlastnosti stanovené touto smlouvou, příslušnými právními předpisy a normami, případně vlastnosti obvyklé a že bude plně použitelná ke sjednanému účelu, popř. k účelu obvyklému (dále též jen „záruka“). 3) Záruční doba běží počínaje oboustranným podpisem protokolu a činí 24 měsíců od předání věci na základě podepsaného předávacího protokolu. V době záruční lhůty nebude za opravy účtován materiál, komponenty, práce za odstranění závad, cestovní či jiné náhrady. 4) Délka záruční doby se automaticky prodlužuje o počet dnů uplynulých od ohlášení závady až do jejího úplného odstranění. 5) Záruka se nevztahuje na poškození věci způsobené kupujícím neodborným zásahem nebo nesprávnou obsluhou a dále na škody způsobené zásahem třetí osoby a vyšší mocí. 6) Reklamaci odešle kupující písemně na adresu sídla prodávajícího, datovou zprávou dle příslušného právního předpisu či e-mailem na výše uvedenou e-mailovou adresu, přičemž volba způsobu oznámení reklamace přísluší kupujícímu. V reklamaci musí být vada popsána včetně toho, jak se projevuje. 7) Prodávající je povinen reklamovanou vadu odstranit (nedohodnou-li se strany písemně jinak) v nejkratší možné lhůtě vzhledem k povaze dané vady, přičemž pro vyloučení pochybností spolu strany přesnou délku takové lhůty dohodnou. Nedojde-li k takové dohodě, je prodávající povinen reklamovanou vadu odstranit do 10 dní od doručení reklamace a to buď provedením opravy nebo výměnou celé věci za novou ve stejné nebo vyšší kvalitě. O odstranění vady sepíší smluvní strany zápis. 8) Za provedení záruční opravy nepřísluší prodávajícímu jakákoliv kompenzace souvisejících nákladů. 3 9) Smluvní strany se dále dohodly, že vady věci, na které se nevztahuje záruka, je prodávající povinen na žádost kupujícího odstranit, a to v přiměřeném termínu a za svých standardních cenových podmínek. VI. Sankce 1) Při prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny věci je kupující povinen uhradit prodávajícímu úroky z prodlení ve výši dle příslušného právního předpisu. 2) Při prodlení prodávajícího s dodáním věci ve sjednaném termínu je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny věci za každý započatý den prodlení. 3) Poruší-li prodávající svou povinnost informovat kupujícího, že se stal nespolehlivým plátcem DPH nebo oznámit mu svůj účet, který je správcem daně zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši DPH z kupní ceny. 4) Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné do 15 dnů od doručení jejích písemného vyúčtování povinné straně. 5) Ujednání o smluvních pokutách nemají vliv na náhradu škody, její uplatnění ani vymáhání. VII. Odstoupení od smlouvy 1) Každá ze smluvních stran má právo od smlouvy odstoupit, je-li druhá smluvní strana déle než 14 dnů v prodlení s plněním svých povinností dle této smlouvy. 2) Kupující má právo od smlouvy odstoupit také tehdy, stane-li se prodávající nespolehlivým plátcem DPH nebo bylo-li vydáno rozhodnutí, že byl zjištěn úpadek nebo hrozící úpadek prodávajícího. 3) Možnost odstoupit od smlouvy z důvodů stanovených zákonem není dotčena. VIII. Závěrečná ustanovení 1) Prodávající bere na vědomí, že je osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění. 2) Prodávající se zavazuje, že umožní všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly, z jejichž prostředků je plnění dle této smlouvy hrazeno, provést kontrolu dokladů souvisejících s tímto plněním, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění). 3) Práva a povinnosti smluvních stran vznikající z této smlouvy a výslovně neupravené jejím zněním se řídí právními předpisy České republiky s vyloučením případných kolizních norem, a to zejména občanským zákoníkem. 4) Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými číslovanými dodatky, které budou za dodatek smlouvy výslovně označeny a podepsány oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 5) Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění v centrálním registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 6) Je-li nebo stane-li se kterékoli ustanovení této smlouvy v jakémkoli směru nezákonným, neplatným či nevykonatelným, zákonnost a vykonatelnost zbývajících ustanovení této smlouvy tím nebude dotčena ani oslabena. Smluvní strany se zavazují, že jakékoli takové nezákonné, neplatné nebo nevykonatelné ustanovení nahradí novým, které bude nezákonnému, neplatnému či nevykonatelnému ustanovení svým významem co nejblíže. 7) Tato smlouva je sepsána ve 2 vyhotoveních, po jednom vyhotovení pro prodávajícího, po jednom vyhotovení pro kupujícího. 8) Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1 – podrobná technická specifikace věci. 4 Ve Zlíně dne: 9.9.2019 V Brně dne: 9.9.2019 Za kupujícího: Za prodávajícího: ............................................... ............................................... RNDr. Alexander Černý Ing.Radovan Blaška, MBA kvestor UTB ve Zlíně jednatel CZECH IMAGE GROUP s.r.o. 5