Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10086486: Kupní smlouva - DNS reklamní předměty 10/2019 - FHS

Příloha Smlouva_2019001385.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva                      2019001385

                   UTB – DNS reklamní předměty 10/2019 – FHS

uzavřená dle ustanovení § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „občanský zákoník“), mezi smluvními stranami, kterými jsou:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

veřejná vysoká škola zřízená zákonem č. 404/2000 Sb., o zřízení Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

se sídlem:                 nám. T. G. Masaryka 5555, 760 01 Zlín

IČO:                       70883521

DIČ:                       CZ70883521

bankovní spojení:          Komerční banka, a.s., pobočka Zlín

číslo účtu:                xxxxxxxxxxxxxxxxxxx/0100

ID datové schránky:        ahqj9id

zastoupená:                RNDr. Alexander Černý, kvestor
za věcné plnění odpovídá:  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx,
                           xxxxxxxxxxxx@utb.cz

(dále jen „kupující“)      Šámalova 1537/60a, 615 00 Brno, Židenice
                           29282551
a                          CZ29282551
                           UniCredit bank a.s.
CZECH IMAGE GROUP s.r.o.   xxxxxxxxxxxxxxxx/2700
se sídlem:                 Ing.Radovan Blaška, MBA
IČO:                       u KOS v Brně, odd.C, vl.70808
DIČ:                       xxxxxxxxxxxx@czechimage.cz
bankovní spojení:
číslo účtu:                sdq3q4g
jednající:                 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
registrace:
e-mail:
ID datové schránky:
kontaktní osoba:

(dále jen „prodávající“)

                                                I. Předmět smlouvy
1) Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu reklamní předměty, které

    jsou předmětem koupě, dopravit je do místa určení (viz. čl. III odst. 2 smlouvy) a umožnit
    kupujícímu nabytí vlastnického práva k těmto věcem, jakož i závazek kupujícího věci převzít
    a zaplatit sjednanou kupní cenu, to vše za podmínek sjednaných v této smlouvě a po dobu jejího
    trvání.

                                            II. Specifikace věci a cena
1) Pro účely této smlouvy se věcmi rozumí jednotlivé reklamní předměty pořizované pro potřeby

    Fakulty humanitních studií a Fakulty logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve
    Zlíně, s parametry specifikovanými v příloze č. 1 této smlouvy – Technické specifikaci.

                                                                                                                          1
2) Cena věci je sjednána jako nejvýše přípustná a konečná (vyjma případů, kdy po podpisu této
    smlouvy dojde ke změně sazeb DPH), přičemž zahrnuje veškeré náklady prodávajícího nezbytné
    pro splnění jeho povinností z této smlouvy, zejména náklady na dopravu věci a úhradu
    jakýchkoliv správních či celních poplatků.

Název položky      počet ks     cena za kus bez DPH

Bloček samolepící  450          20,00 Kč

Klíčenka na krk    300          10,30 Kč

Reflexní pásek     300          7,40 Kč

Tužka černá Swarovski 400       14,70 Kč

Zvýrazňovač oranžový 450        8,20 Kč

Dár.balení slivovice 40         346,40 Kč

Visačka s bílou šňůrkou 100     28,80 Kč

Cena věci:

Celkem bez DPH: 40 616,00 Kč

21% DPH:           8 529,36 Kč

Celkem s DPH: 49 145,36 Kč

slovy: čtyřicetdevěttisícjednostočtyřicetpětkorun třicetšesthaléřů)

                             III. Další podmínky plnění, místo a termín plnění

1) Prodávající splní svou povinnost dodat věci jejich dodáním včetně veškeré související
    dokumentace. Věci budou dodány řádně zabalené v zalepených krabicích. O dodání věcí bude
    stranami pořízen protokol, který podepíší oprávnění zástupci obou smluvních stran (dále jen
    „protokol“). Oprávněný zástupce kupujícího je xxxxxxxxxxxxxxxxxxx., oprávněný zástupce
    prodávajícího je paní xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

2) Místem plnění (dodání věci) je Fakulta humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně,
    Štefánikova 5670, 760 01 Zlín a Fakulta logistiky a krizového řízení Univerzity Tomáše Bati ve
    Zlíně, Studentské nám. 1532, 686 01 Uherské Hradiště.

3) Položku č. 7 je prodávající povinen dodat nejpozději do 9. 9. 2019 ostatní položky do 30 dnů ode
    dne, kdy bude stranami smlouvy odsouhlasena finální grafická podoba příslušné položky dle
    přílohy č. 1 – Technické specifikace. Kupující se zavazuje vyvinout veškeré úsilí k tomu, aby
    byly grafické podoby pro všechny položky dle přílohy č. 1 – Technické specifikace předány
    prodávajícímu bez zbytečného odkladu.

4) V případě, že v důsledku prodlení kupujícího s odsouhlasením finální grafické podoby příslušné
    položky nebude prodávající schopen splnit tuto smlouvu ve lhůtách uvedených výše, platí, že se
    lhůta přiměřeně prodlužuje o tolik dnů, kolik je kupující v prodlení s plněním svých závazků
    z této smlouvy. Prodávající se zavazuje v tomto případě vyvinout maximální úsilí k tomu, aby byl
    předmět smlouvy dodán v co nejkratším termínu.

                                               IV. Platební podmínky

1) Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu cenu věci dle čl. II. této smlouvy na základě daňového
    dokladu – faktury, vystavené prodávajícím po dodání věci (viz čl. III. odst. 1) této smlouvy),
    přičemž právo fakturovat vzniká prodávajícímu dnem oboustranného podpisu protokolu a to pro
    každou dodanou položku dle přílohy č. 1a. Daňový doklad bude vystaven prodávajícím do 14
    kalendářních dnů od podpisu protokolu. E-mailová adresa pro příjem elektronických faktur –
    fakturace@utb.cz.

2) Prodávající vystaví více samostatných daňových dokladů – faktur, a to způsobem, který bude
    upřesněn před dodáním věci.

                                                                     2
3) Splatnost faktury je 30 dnů od jejího doručení kupujícímu. Faktura bude uhrazena
    bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený na faktuře. Kupující neposkytuje
    zálohy.

4) Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu ve smyslu § 29 zákona č. 235/2004 Sb.,
    o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů, jinak je kupující oprávněn fakturu vrátit
    prodávajícímu k opravě, a to až do data její splatnosti. V takovém případě běží lhůta splatnosti
    faktury nově od počátku dnem doručení opravené faktury kupujícímu. Na faktuře musí být
    uvedeny také tyto údaje:
     - název zakázky: UTB – DNS reklamní předměty 10/2019 – FHS, ID 1292
     - označení předmětu plnění,
     - fakturovanou částku bez DPH, DPH a včetně DPH.

    Den uskutečnění zdanitelného plnění nesmí předcházet datu účinnosti smlouvy na základě
    zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
    některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

5) V případě pochybností se má za to, že faktura byla uhrazena dnem odepsání příslušné částky
    z účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího uvedeného na faktuře.

6) Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

                                             V. Odpovědnost a záruka

1) Prodávající odpovídá za vady, které má věc v době jejího předání a dále v rámci poskytnuté
     záruky za vady zjištěné po celou dobu záruční lhůty. Prodávající prohlašuje a zavazuje se, že věc
     bude dodána jako nová, nepoužitá, nerepasovaná, že na ní neváznou žádné faktické ani právní
     vady (tj. zejména práva třetích osob).

2) Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za to, že věc bude mít po dobu záruční lhůty vlastnosti
     stanovené touto smlouvou, příslušnými právními předpisy a normami, případně vlastnosti
     obvyklé a že bude plně použitelná ke sjednanému účelu, popř. k účelu obvyklému (dále též jen
     „záruka“).

3) Záruční doba běží počínaje oboustranným podpisem protokolu a činí 24 měsíců od předání věci
     na základě podepsaného předávacího protokolu. V době záruční lhůty nebude za opravy účtován
     materiál, komponenty, práce za odstranění závad, cestovní či jiné náhrady.

4) Délka záruční doby se automaticky prodlužuje o počet dnů uplynulých od ohlášení závady až do
     jejího úplného odstranění.

5) Záruka se nevztahuje na poškození věci způsobené kupujícím neodborným zásahem nebo
     nesprávnou obsluhou a dále na škody způsobené zásahem třetí osoby a vyšší mocí.

6) Reklamaci odešle kupující písemně na adresu sídla prodávajícího, datovou zprávou dle
     příslušného právního předpisu či e-mailem na výše uvedenou e-mailovou adresu, přičemž volba
     způsobu oznámení reklamace přísluší kupujícímu. V reklamaci musí být vada popsána včetně
     toho, jak se projevuje.

7) Prodávající je povinen reklamovanou vadu odstranit (nedohodnou-li se strany písemně jinak)
     v nejkratší možné lhůtě vzhledem k povaze dané vady, přičemž pro vyloučení pochybností spolu
     strany přesnou délku takové lhůty dohodnou. Nedojde-li k takové dohodě, je prodávající povinen
     reklamovanou vadu odstranit do 10 dní od doručení reklamace a to buď provedením opravy nebo
     výměnou celé věci za novou ve stejné nebo vyšší kvalitě. O odstranění vady sepíší smluvní strany
     zápis.

8) Za provedení záruční opravy nepřísluší prodávajícímu jakákoliv kompenzace souvisejících
     nákladů.

                                                                                                                          3
9) Smluvní strany se dále dohodly, že vady věci, na které se nevztahuje záruka, je prodávající
    povinen na žádost kupujícího odstranit, a to v přiměřeném termínu a za svých standardních
    cenových podmínek.

                                                      VI. Sankce

1) Při prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny věci je kupující povinen uhradit prodávajícímu
    úroky z prodlení ve výši dle příslušného právního předpisu.

2) Při prodlení prodávajícího s dodáním věci ve sjednaném termínu je prodávající povinen uhradit
    kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny věci za každý započatý den prodlení.

3) Poruší-li prodávající svou povinnost informovat kupujícího, že se stal nespolehlivým plátcem
    DPH nebo oznámit mu svůj účet, který je správcem daně zveřejněn způsobem umožňujícím
    dálkový přístup, je povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši DPH z kupní ceny.

4) Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné do 15 dnů od doručení jejích písemného
    vyúčtování povinné straně.

5) Ujednání o smluvních pokutách nemají vliv na náhradu škody, její uplatnění ani vymáhání.

                                           VII. Odstoupení od smlouvy

1) Každá ze smluvních stran má právo od smlouvy odstoupit, je-li druhá smluvní strana déle než 14
    dnů v prodlení s plněním svých povinností dle této smlouvy.

2) Kupující má právo od smlouvy odstoupit také tehdy, stane-li se prodávající nespolehlivým
    plátcem DPH nebo bylo-li vydáno rozhodnutí, že byl zjištěn úpadek nebo hrozící úpadek
    prodávajícího.

3) Možnost odstoupit od smlouvy z důvodů stanovených zákonem není dotčena.

                                           VIII. Závěrečná ustanovení

1) Prodávající bere na vědomí, že je osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle
    § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění.

2) Prodávající se zavazuje, že umožní všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly, z jejichž
    prostředků je plnění dle této smlouvy hrazeno, provést kontrolu dokladů souvisejících s tímto
    plněním, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o
    účetnictví, v platném znění a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění).

3) Práva a povinnosti smluvních stran vznikající z této smlouvy a výslovně neupravené jejím
    zněním se řídí právními předpisy České republiky s vyloučením případných kolizních norem, a to
    zejména občanským zákoníkem.

4) Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými číslovanými dodatky, které budou za
    dodatek smlouvy výslovně označeny a podepsány oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

5) Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran
    a účinnosti dnem uveřejnění v centrálním registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o
    zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
    (zákon o registru smluv).

6) Je-li nebo stane-li se kterékoli ustanovení této smlouvy v jakémkoli směru nezákonným,
    neplatným či nevykonatelným, zákonnost a vykonatelnost zbývajících ustanovení této smlouvy
    tím nebude dotčena ani oslabena. Smluvní strany se zavazují, že jakékoli takové nezákonné,
    neplatné nebo nevykonatelné ustanovení nahradí novým, které bude nezákonnému, neplatnému či
    nevykonatelnému ustanovení svým významem co nejblíže.

7) Tato smlouva je sepsána ve 2 vyhotoveních, po jednom vyhotovení pro prodávajícího, po jednom
    vyhotovení pro kupujícího.

8) Nedílnou součástí této smlouvy je příloha č. 1 – podrobná technická specifikace věci.

                                                                                                                          4
Ve Zlíně dne: 9.9.2019                           V Brně dne: 9.9.2019

Za kupujícího:                                   Za prodávajícího:

...............................................  ...............................................
RNDr. Alexander Černý                            Ing.Radovan Blaška, MBA
kvestor UTB ve Zlíně                             jednatel CZECH IMAGE GROUP s.r.o.

                                                                                                  5