Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10090150: Reklamní smlouva - Eshop PK - RC-201900300

Příloha RENCAR_RC 201900300_E-shop PK_2019_09_10_19359 red.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.

se sídlem: Denisovo nábřeží č.p. 920/12, Východní Předměstí, Plzeň, 30100

korespondenční adresa:Denisovo nábřeží č.p. 920/12, Východní Předměstí, Plzeň, 30100

IČ:25220683

DIČ: CZ25220683

Spisová značka v Obchodním rejstříku: B 710 vedená u Krajského soudu v Plzni

Bank. spojení: . .._____ ,___

Zástupce: _                                   „

(dále jen objednatel)

a

RENCAR PRAHA, a.s.

se sídlem: Rohanské nábřeží 678/25. Karlín. 186 00 Praha 8
Zástupce:
Provozovna: Plzeň, Nádražní 2744/14, 301 00 Plzeň
Tel.:+420 377 917 299
IČ: 00506397
DIČ: CZ00506397
Bank.spojení:
Spisová značka v Obchodním rejstříku: společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u
Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 86
Osoba oprávněná k podpisu smlouvy na základě plné moci:
(dále jen poskytovatel)

                               uzavřely dnešního dne, měsíce a roku tuto

                               reklamní smlouvu číslo: RC-201900300
                               dle § 2586 a násl. občanského zákoníku

                                                                                I.

                                                                   Předmět smlouvy

Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje zajistit objednateli realizaci a provozování reklamy na
reklamních nosičích Transport po dobu a v rozsahu níže uvedeném:

Název:       E-shop Plzeňské karty letáky A3
Číslo OP:    201907678
Období:      1.9. 2019 do 30. 11.2019

Rozpis reklamní akce je uveden v příloze č. 3
                                                                                II.

                                                   Cena, platební podmínky a splatnost
1) Cena za provozování reklamy byla smluvními stranami dohodnuta takto:

   Cena bez DPH
   DPH 21%

   Cena celkem

   Rozpis ceny je dále určen v příloze č. 3.
2) Způsob úhrady ceny podle odst. 1 tohoto čl. je uveden v rozpisu fakturace, který tvoří přílohu č.2 této
     smlouvy.

                                                                               III.

                                                                Doba trvání smlouvy

1) Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to v souladu s čl. I. smlouvy na období od 1. 9. 2019 do
     30. 11.2019.

                                         IV.   \

                         Závěrečná ustanovení

1) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
2) Poskytovatel a objednatel se dohodli, že ostatní práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou

     výslovně neupravené se řídí Všeobecnými smluvními podmínkami poskytovatele pro reklamní plochy
     společnosti RENCAR PRAHA, a.s. (dále jen „VSP-Transport“), které jsou nedílnou součástí této
     smlouvy. Odchylná ustanovení této smlouvy mají před VSP-Transport přednost.
3) Smluvní strany v souladu s § 1801 občanského zákoníku sjednávají, že na jejich vzájemné vztahy
     založené touto smlouvou nebo s touto smlouvou související se nepoužijí § 1799 a 1800 občanského
     zákoníku, které upravují neplatnost některých doložek ve smlouvách uzavřených adhezním
     způsobem.
4) Poskytovatel v souladu s § 1740 odst. 3 občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky na uzavření
     smlouvy obsažené v této listině s dodatkem nebo odchylkou.
5) Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy:

           č.1 Všeobecné smluvní podmínky (VSP-Transport)
           č.2 Rozpis fakturace
           č.3 Rozpis reklamní akce
           č.4 Provozní a technické podmínky
6) Objednatel výslovně přijímá ustanovení čl. X. VSP-Transport, které obsahuje stornovací a sankční
     podmínky včetně ujednání o smluvních pokutách a čl. XI. VSP-Transport, který upravuje trvání a
     ukončení reklamní smlouvy včetně pravidel pro odstoupení od smlouvy.
7) Obě smluvní strany prohlašují, že si smlouvu a všechny přílohy tvořící nedílnou součást smlouvy
     podle odst. 5) tohoto článku přečetly, že obsah smlouvy včetně příloh odpovídá jejich pravé a
     svobodné vůli, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy.

V Plzni dne 30. 8. 2019

                         '1 o -09- 2019
Všeobecné smluvní podmínky obchodní společnosti RENCAR PRAHA, a. s.

ICO: 00506397, DIČ: CZ00506397, se sídlem Rohanské              prvril den realizace reklamy. Plněním předmětu reklamní           stanovených VSPTransport, provozními a technickými
nábřeží 678/25 Praha 8, 186 00, zapsané v obchodním             smlouvy ze strany poskytovatele se v případě pochybnosti          podmínkami příslušného typu reklamy a reklamního nosiče,
rejstříku u MS Praha, oddíl B, vložka 86 pro reklamní plochy    rozumí instalace reklamy na příslušný reklamní nosič.             zákonem či etickými normami, které pro sebe prohlásil za
společnosti RENCAR PRAHA, a.s. (dále jen „VSP-Transport“)                                                                         závazné.
                                                                III. Náležitosti reklamních smluv, objednávek, nabídek            7.2 V případě, že objednatel dodává vlastni malerial k výrobě
I. Úvodní ustanovení                                            3.1 Reklamni smlouvy jsou uzavírány na formulářových              reklamy nebo již vyrobenou reklamu, bere na vědomi, že
Společnost RENCAR PRAHA, a. s. (dále jen ..poskytovatel")       smlouvách poskytovatele, nebo na formulářích poskytovatele        kvalita materiálu či vyrobených reklam musí být v souladu
je:                                                             „rozpis reklamni akce (kampaně)“ či „objednávka reklamy",         s VSP Transport a provozními a technickými podmínkami
a) výhradním provozovatelem ploch využitelných k instalaci      nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak.       příslušného typu reklamy a reklamniho nosiče. Tyto provozní
a provozováni reklamy na vécech movitých a nemovitých           3.2 Reklamní smlouva mezi objednatelem a poskytovatelem           a technické podmínky tvoří nedílnou součást reklamní
ve vlastnictví Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciová         se uzavírá dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb..              smlouvy.
společnost (dále jen „DP Praha"), a to zejména na dopravních    občanský zákonik. ve zněni pozdějších předpisů (dále jen          7.3 Objednatel se zavazuje dodat vyrobenou reklamu na
prostředcích a uvnitř dopravních prostředků městské             OZ) jako smlouva o dilo.                                          adresu Rohanské nábřeží 678/25, Praha 8 (tisky do formátu
hromadné dopravy v Praze (tramvaje, autobusy a vozy             3.3 Reklamní smlouvy, nabídky a objednávky musí obsahovat         02) nebo na adresu Ocelářská 16, Praha 9 (formáty počínaje
metra, dále jen „prostředky MHD"). na vybraných plochách        zejména náležitou identifikaci smluvních stran (obchodní          B1 a větší), billboardy a bigboardy na adresu na Harfě
ve vestibulech a stanicích pražského metra, na sloupech         (irmu, nebo jméno či název, pod kterým podnikají či vyvíjejí      1, Praha 9, reklamy určené na nosiče v Plzni pak přímo
trakčního vedeni tramvajových trati a jiných reklamních         činnost, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, sídlo,  na provozovnu Plzeň, Nádražní 14, nedohodnou-li se strany
nosičů umístěných na majetku DP Praha.                          místo podnikáni či bydliště, ev. bankovní spojení); předmět,      jinak, a to v terminu dohodnutém ve smlouvě, nejpozději
b) výhradním provozovatelem ploch využitelných k instalaci      rozsah a termin realizace a provozováni reklamy, cenu             však
a provozováni reklamy na dopravních prostředcích a uvnitř       za realizaci a provozováni reklamy, případně další údaje          a) 5 pracovních dnů před zahájením reklamní akce. je-li
dopravních prostředků městské hromadné dopravy v Plzni          stanovené VSP Transport.                                          reklamní akce realizována na plochách majitele DP Praha
(tramvaje, autobusy a trolejbusy, dále jen „prostředky MHD"),   3.4 Reklamní smlouvy jsou uzavírány ve dvou vyhotoveních, z       b) 10 pracovnfch dnů před zahájením reklamni akce, je-li
které jsou ve vlastnictví společnosti Plzeňské městské          nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom. Reklamní         reklamní akce realizována na plochách jiných osob Dodává-ll
dopravní podniky, a.s. (dále jen „PMDP“). a výhradního          smlouvy mohou být uzavírány v české a anglické verzi. V           objednatel pouze materiál k výrobě reklamy, zavazuje se jej
provozovatele ploch využitelných k instalací a provozováni      případě výkladových problémů či nesrovnalosti mezi českou         dodat nejpozději:
reklamy na sloupech trakčního vedeni kolejové a trolejbusové    a anglickou verzi reklamní smlouvy je rozhodující zněni           I) 10 pracovních dnů před zahájením reklamní akce podle
městské hromadné dopravy v Plzni, zastávek a ploch pro          reklamni smlouvy v českém jazyce.                                 bodu a) tohoto odst. VSP-Transport
umístění billboardů vo vlastnictví Statutárního města Plzoň,                                                                      ii) 15 pracovních dnů před zahájením reklamní akce podle
c) oprávněným provozovatelem ploch využitelných k instalaci     IV. Rezervace reklamních nosičů                                   bodu b) tohoto odst. VSP-Transport nedohodnou-li se strany
a provozováni reklamy na dopravních prostředcích veřejné        4.1 Poskytovatel se zavazuje na základě objednávky                jinak.
hromadné dopravy a v jejich interiérech v dalších městech       objednatele rezervoval reklamni plochy v objednaných a            7.4 Objednatel je puvinen předat poskytovateli reklamu v
a lokalitách CR. (reklamní nosiče umístěné na plochách dle      poskytovatelem potvrzených terminech, nejdéle však do 30          množství, které přesahuje množství reklamních nosičů
pism. a) až c) jsou dále souhrnné označovány jen „reklamni      dnů před zahájením reklamní akce. U typů reklamních ploch         uvedených v reklamní smlouvě o 15%. a to v případě reklamy
nosiče Transport“), a je oprávněn provádět veškerou             „rámečky vozy a stanice metra DP Praha, celoplošná reklama        určené do interiéru vozu. Uvedené se netýká reklamy na
obchodní činnost související s těmito reklamními nosiči. V      prostředky MHD DP Praha," konči Ihúla pro rezervaci 60            vnějším povrchu vozu, kteroužto reklamu je objednatel
rámci této činnosti je poskytovatel zejména oprávněn uzavirat   dnů před zahájením reklamní akce, nedohodnou-li se strany         povinen předat poskytovateli v množství odpovídajícím
se třetími osobami reklamni smlouvy a zajištovat provozováni    v konkrétním případě jinak.                                       sjednané reklamě.
a realizaci reklamy.                                            4.2 Nedojde-li do posledního dne rezervace podle odst. 4.1        7.5 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout reklamu
                                                                tohoto článku VSP-Transport k uzavřeni reklamni smlouvy           realizoval či provozovat v případě, že po provedeni kontroly
II. Výklad pojmů                                                z důvodu na straně objednatele, považuje se rezervace             dodané reklamy, materiálu nebo podkladů shledá reklamu
Pro účely VSP-Transport se rozumí reklamou veřejné              za zrušenou bez náhrady, nedohodne-li se poskytovatel s           materiál nebo podklady, nebo jejich obsah v rozporu s
oznámeni, bez ohledu na technické, materiálové či               objednatelem jinak. V tomto případě nemá objednatel nárok         požadavky dle čl. V. VSP-Iransport, provozními a technickými
audiovizuální ztvárněni, kterým se propaguji třetí osoby,       na náhradu vynaložených nákladu či na náhradu škody ze            podmínkami, uzavřenou reklamní smlouvou, v přlpadé. že
výrobky a služby třetích osob a ochranné a obchodní známky      strany poskytovatele.                                             by reklama mohla vyvolat veřejné pohoršeni či poškodil
a další označeni k nim se vztahující, obchodní lirmy třetích                                                                      zájmy poskytovatele. RENCAR PRAHA, a.s. či zájmy majitelů
osob, jakož i jména, či názvy, pod kterými podnikají, či        V. Požadavky na reklamu                                           reklamních ploch. O takovémto odmítnuti je poskytovatel
provádějí svou činnost oznámeni třetích osob o událostech        5.1 Reklama nesmi být v rozporu s platným právním řádem          povinen písemně informovat objednatele bez zbytečného
minulých, současných či budoucích, které se vztahuji ke         české republiky, zejména zák. čislo 40/1995 Sb. o regulaci        odkladu poté, co zjisti některou ze skutečnosti uvedených v
třetím osobám, či jejich výrobkům a službám oznámení o           reklamy v platném zněni, zák. číslo 89/2012 Sb.. občanský        tomto odst. VSP Transport. Objednatel je v takovém případě
konáni akci pořádaných třetími osobami, či jakákoliv jiná       zákoník v platném znění, zák. čislo 121/2000 Sb.. autorský        povinen dodat v náhradním terminu stanoveném dohodou
oznámeni třetích osob poskytovaná za úplatu. Reklamním          zákon, vylil. hl. m. Prahy č. 11/2005, kterou se stanoví zákaz    smluvních stran jinou reklamu, či materiál a podklady
nosičem jsou zejména vnější či vnitřní plochy movitých a         nabízeni erotických vystoupeni nebo erotických služeb, naf.      odpovídající výše uvedeným podmínkám, a to na své náklady.
nemovitých věci. samostatné reklamni panely či audiovizuální     hl. m. Prahy č. 26/2005. kterým se zakazuje reklama šířená       V případě, že objednatel tuto povinnost nesplní či tento termín
technika umístěná či jinak technicky spojená s těmito věcmi,     na veřejně přístupných místech mimo provozovnu, v platném        nedodrží, je poskytovatel oprávněn odstoupit od reklamní
jiná zařízeni vyrobená či zhotovená na základě nově vzniklých   zněni a dále pak etickými, morálními a profesními normami         smlouvy s okamžitou účinnosti od doručeni odsloupenl
či objevených technologii, které se nacházejí ve vlastnictví     respektovanými poskytovatelem, zejména Etickým kodexem           druhé smluvní straně a uplatnit vůči objednateli stornovací a
poskytovatele, nebo kterých je poskytovatel oprávněným           reklamy vydaným Radou pro reklamu. Reklama nesmi                 sankční podmínky (bod X. VSP-Transport), nedohodne-li se s
uživatelem Na reklamním nosiči může být umístěn 1 či             poškozovat či ohrožovat zájmy poskytovatele. RENCAR              objednatelem jinak. Poskytovatel neodpovídá objednateli za
více typů reklam či reklamních ploch. Majitelem je osoba         PRAHA, a.s. a poskytovatelů reklamních ploch, DP Praha           škodu, která mu vznikne v důsledku odmítnuti realizace či
která je vlastníkem, nebo oprávněným uživatelem movitých         a hl. rn. Prahy.                                                 provozováni reklamy z důvodů uvedených v tomto bodě VSP-
a nemovitých věci. jejichž vnitřní či vnější plochy jsou         5.2 Objednatel není oprávněn bez předchozího výslovného          Iransport či v důsledku odstoupeni od reklamní smlouvy dle
poskytovatelem užívány jako reklamní nosiče, Či jako plochy      písemného souhlasu poskytovatele užít na reklamě obchodní        tohoto odst VSP Transport
k umístěni reklamních nosičů. Objednatelem osoba, která          firmu, ochrannou známku, logo, nebo jakýkoliv jiný vizuální      7.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit s okamžitou
u poskytovatele objednává realizaci a provozováni reklamy        identifikátor poskytovatele či jiných osob tvořících s           účinnosti od reklamní smlouvy v případě zásahu vyšší mocí.
prostřednictvím reklamních nosičů za podmínek stanovených        poskytovatelem koncern resp. obchodní skupinu, v případě         provozní tísňové situace nebo z důvodu jiné mimořádné
VSP-Transport na základě lednotlivýcli reklamních smluv a        porušeni této povinnosti je poskytovatel oprávněn postupovat     situace. Pro účely těto smlouvy se zásahem vyšší moci.
 připadně za podmínek stanovených v celoroční smlouvě o          dle čl. 7.5 VSP.                                                 provozní tísňovou situaci nebo jinou mimořádnou situaci
 spolupráci. Reklamní smlouvou je jednotlivá, dílčí smlouva                                                                       rozumí jakákoliv událost, za kterou žádná 2e smluvních
 uzavíraná mezi poskytovatelem a objednatelem za podmínek       VI. Práva a povinnosti smluvních stran                            stran neodpovídá a která podstatným způsobem omezuje
 stanovených VSP Transport, takovouto reklamní smlouvou          6.1 Poskytovatel se zavazuje zajistit realizaci a provozováni     nebo ohrožuje splněni předmětu smlouvy a které nebylo
 případně za podmínek stanovených v celoroční smlouvě            reklamy.                                                         možno ani při vynaloženi veškerého úsilí zabránit. 7 a
 o spolupráci Přettméterri plněni z reklamní smlouvy je          6.2 Poskytovatel je povinen zabezpečit na své vlastni            takovou událost jsou považovány zeiména živelní pohromy
 povinnost poskytovatele k realizaci a provozování reklamy       náklady po dobu platnosti reklamní smlouvy opravu                 a přírodní katastrofy, občanské nepokoje, omezeni podnikáni
 prostřednictvím reklamních nosičů dle čl. I. VSP-Transport a    reklamních nosičů, a to v případě Jejich poškozeni, zničeni      v CR, pracovní výluky, výbuchy, stávky, požáry, sabotáže,
tomu odpovídající povinnost objednatele uhradit poskytovateli    nebo odcizeni, s výjimkou případů zásahu tzv. vyšši moci         války, povstání, zásahy vojenských itebo policejních orgánů
 cenu za realizaci a provozováni reklamy. Součásti reklamní      (7.6 VSP-Transport) a s výjimkou vad reklamy, materiálů či       či poskytovatelem neovlivnitelné a nepředvídatelné změny
 smluuvy jaku je)l přílohy jsou zejména rozpis fakturace a       podkladů dodaných objednatelem (7 4, 7.5 VSPTransport).           provozních a technických podmínek u reklamních nosičů
 provozně technické podmínky reklamních nosičů. Realizaci        6.3 Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli veškerou       a ploch a případné další události, které jsou mimo moc
 reklamy jo zejména výroba reklamy (jo-lí to sjednáno ve         součinnost potřebnou ke splněni povinnosti poskytovatele          a kontrolu smluvních stran a způsobí nemožnost plnénl
 smlouvě), její instalace, údržba a odstraněni z reklamního      vyplývajících z reklamni smlouvy. V případě, že objednatel       závazku pro ně ze smlouvy vyplývajících. Objednatel v těchto
 nosiče. Výrobnu reklamy je vlastni výroba reklamy podle         potřebnou součinnost neposkytne, neodpovídá poskytovatel          případech není oprávněn od reklamní smlouvy odstoupil a
 zadáni, návrhů a požadavků objednatele. Instalaci reklamy je    za splněni těch svých povinnosti vyplývajících z reklamní         postupuje se oodobně dle 12.3 VSP-Transport.
 fyzická aplikace nebo upevněni reklamy na či do příslušného     smlouvy, které bez poskytnuti součinnosti objednatele
 reklamního nosiče. Údržbou reklamy je udržováni reklamy         nemohly být uskutečněny,                                         Vlil. Odpovědnost poskytovatele a objednatele
 v řádném stavu, zejména dojde-li k je|lmu poškozeni             6.4 Objednatel je povinen uhradit poskytovateli cenu za           8.1 Objednatel odpovídá za pravdivost údajů obsažených
 (např. při odlepeni polepu v důsledku povětrnostních vlivů,     realizaci a provozováni reklamy řádně a včas.                     v reklamě, resp. v dodaných materiálech a podkladech
 vandalismu či dopravní nehody). Odstraněním reklamy je          6 5 Poskytovatel a objednatel jsou povinni zachovával             Objednatel musí být schopen doložit pravdivost jakéhokoliv
 následné odstraněni reklamy a uvedeni reklamního nosiče         mlčenlivost n všech skutečnostech, jež se jim stanou              svého tvrzeni obsaženého v reklamč, čl v podkladech
 do původního stavu po skončeni provozováni reklamy.             známými v souvislosti s plněním reklamní smlouvy. Všechna         dodaných k výrobě reklamy. Poskytovatel neodpovídá za
 Provozováním reklamy je ponecháni reklamy instalované v         ustanoveni reklamní smlouvy, případně smlouvy o spolupráci        pravdivost údajů obsažených v reklamě, či v podkladech
 čí na reklamním nosiči a péče o ni po dobu stanovenou           jsou předmětem obchodního taiemství a musí zůstat utajena         předaných objednatelem k výrobě reklamy, za porušeni práv
 v reklamni smlouvě. Objednávkou reklamy je závazná              před třetími osobami.                                             třetich osob v souvislosti s poskytovatelem provozovanou
 objednávka učiněná objednatelem na formuláři poskytovatele                                                                        reklamou a újmu takto vzniklou těmto osobám. Objednatel
„rozpis reklamní akce (kampaně)“ čl „objednávka reklamy“         VII. Dodaný reklamni materiál, vyrobená reklama,                  se zavazuje takovouto újmu v případě jejího vzniku těmto
 potvrzená ze strany poskytovatele reklamy. Reklamní akci        podmínky instalace                                                osobám nahradit misto poskytovatele v případě, že by u
 (kampani) je realizace a provozováni reklamy. Zahájením         7.1 Objednatel dodává poskytovateli reklamu, případně             poskytovatele byla uplatňována.
 reklamní akce (kampaně) je první den provozování reklamy,       podklady a materiál k výrobě reklamy. Zajištuje-li                8.2 Objednatel odpovídá poskytovateli za kvalitu jim
 je-li toto provozováni předmětem smlouvy. Nenl-li provozováni   poskytovatel pro objednatele výrobu reklamy, garantuje jeji       dodaných reklam po celou dobu provozováni reklamy. V
 předmětem smlouvy, rozumí se zahájením reklamní akce            výrobu ve standardní technické kvalitě, při dodrženi podmínek     případě, že při provozováni reklamy dodávané objednatelem
se na této reklamě vyskytnou vady, které bráni provozováni      10.3 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany             neprodlené (nejpozději do 3 pracovních dnů od zjištění
reklamy, zavazuje se objednatel neprodlené poté. co k tomu      objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 69.       skutečnosti) písemně informovat objednatele. Zároveň je
bude poskytovatelem vyzván, dodat poskytovateli náhradní        do 55. dne před zahájením reklamní akce. je objednatel         poskytovatel povinen neprodlené (nejpozdéji do 3 pracovních
reklamu, nedohodne-li se s poskytovatelem jinak.                povinen uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši      dnů od zabezpečeni nápravy a uvedení reklamy opět do
8.3 Poskytovatel odpovídá objednateli za kvalitu jím            50% ceny plněni z reklamní smlouvy.                            provozu) písemně předložit objednateli návrh dodatku
vyrobených reklam, a to po celou dobu jejich provozováni.       10.4 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany             smlouvy zahrnujícího 2 varianty kompenzace neprovozováni:
V případě, že se při provozováni reklamy vyráběné               objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 54.       a) návrh na prodlouženi terminu provozováni reklamy o dobu,
poskytovatelem na této reklamě vyskytnou vady. zavazuje         do 31. dne před zahájením reklamní akce, je objednatel         po kterou reklama nebyla provozována
se poskytovatel neprodleně poté. co k tomu bude                 povinen uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši      b) návrh na snižení částky za provozováni o alikvčtní část
objednatelem vyzván, nejpozdéji však do 5 pracovních dni        80% cony plněni z reklamní smlouvy.                            za dobu
tyto vady odstranit a dodat objednateli náhradní reklamu        10.5 V případě, že odstoupení od smlouvy ze strany             neprovozováni reklamy.
nedohodne-li se s objednatelem jinak. Objednatel bere           objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 30.       12.4 Objednatel je povinen se pisemně vyjádřit k předloženému
na vědomi a zavazuje se respektovat případy, ve kterých         dne do dne zahájeni reklamní akce, je objednatel povinen       návrhu dodatku podle odstavce 12.3 tohoto článku VSP-
dojde k rozsáhlému poškozeni reklamních polepů, kdy není        uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši 100% ceny    Transport nejpozději do 14 dnu od jeho obdrženi. Neučinl-li
technicky možné závady odstranit ve Ihuté do S pracovních       plněni z reklamní smlouvy.                                     tak. má se za to, že objednatel souhlasí s prodloužením
dní. V těchto případech se obě strany zavazuji dohodnout        10 6 V případě, že dojde k odstoupeni od reklamní smlouvy      provozování podle odstavce 12.3 plsm. a) tohoto článku
termín opravy, který bude odpovídat skutečnému rozsahu a        ze strany poskytovatele z důvodu prodleni objednatele s        VSP-Transport.
technologii výroby.                                             úhradou ceny za realizaci a provozováni reklamy či z důvodu    12.5 Objednatel souhlasí s tím, že výroba, instalace a
8.4 Objednatel je povinen nahradit poskytovateli veškerou       prodleni objednatele s dodáním reklamy, resp. materiálů v      provozováni reklamy budou provedeny až po úhradě
újmu, která by mu vznikla v souvislosti s reklamou              souladu s čl. V. VSP-Transport ve smyslu odst. 7.5., je        veškerých nákladů na výrobu, instalaci a provozování
či materiály a podklady předanými k výrobě reklamy              objednatel povinen uhradit poskytovateli smluvní pokutu ve     příslušné reklamy, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
objednatelem, které nebudou v souladu s VSP-Iransport           výši 100% ceny plněni které mělo být dle reklamní smlouvy      12.6 Vzhledem k provozním podmínkám reklamy na
příslušnými právními předpisy, v případě nepravdivých           poskytnuto objednateli ze strany poskytovatele.                reklamních nosičích typu prostředky MHD se považuje za
tvrzení, udajú či jiných skutečnosti uvedených v reklamě        10.7 Stornovací poplatek a smluvní pokutu se objednatel        splněni předmětu reklamní smlouvy ze strany poskytovatele,
či předaných podkladech, či neschopnosti objednatele v          zavazuje uhradit poskytovateli do 15 dnů od dne odesláni       byla li reklama provozována alespoň 75% pracovních dnů
reklamě či v podkladech k ni uváděné skutečnosti doložit.       písemného oznámeni poskytovatele o odstoupeni od               z celkově sjednané doby provozování reklamy. Ve smyslu
Poskytovatel odpovídá objednateli za škody způsobené na         reklamní smlouvy.                                              tohoto ustanoveni je poskytovatel oprávněn dokončit instalaci
dodané reklamně nevhodnou instalaci                             10 8 V případě, že je objednatel v prodlení s úhradou ceny     reklam ve lhůtě tři pracovních dnů od zahájeni reklamních
                                                                za realizaci a provozováni reklamy, stornovacího poplatku,     akci. Ve smyslu tohoto ustanoveni je poskytovatel oprávněn
IX. Cenové podmínky                                             či smluvní pokuty, je povinen uhradil poskytovateli spolu s    zahájil odstraněni reklam končících reklamních akci či
9.1 Neni-li dohodou objednatele a poskytovatele stanoveno       úhradou takovéto částky i smluvní úrok z prodleni ve výši      reklamních akci. u kterých dochází ke zrněné reklamních
jinak, řidl se cenové podmínky realizace a provozováni          0,1% z dlužné Částky za každý den prodleni. Objednatel je      motivů tři pracovní dny před terminem ukončoni rektamni
reklamy platným ceníkem poskytovatele (dále jen „C.enik“).      povinen k zaplaceni úroku z prodleni bez ohledu na to, zda     akce či změny reklamního motivu. Termín dokončení
Aktuální ceník je umístěn na adrese poskytovatele Rohanské      je za prodleni odpovědný.                                      instalace či odstraněni reklam nemá vliv na trváni povinnosti
nábřeží 678/25B. . 186 00 Praha 8. Pro určení výše ceny         10.9 Úhradou stornovacích poplatků, smluvní pokuty, či         poskytovatele uvedené v první větě tohoto odst.
realizace a provozováni reklamy je rozhodné znění ceníku        smluvního úroku z prodleni nezaniká nárok poskytovatele        12.7 Poskytovatel zpracovává osobní údaje objednatelů a
v den uzavření reklamní smlouvy nebo v den potvrzeni            na náhradu škody jemu způsobené ze strany objednatele.         zákazníku, kteří jsou fyzickými osobami (subjekty údajů).
rezervace či objednávky ze strany poskytovatele. Ceny v                                                                        Informace o zpracováni osobních údajů subjektů údajů je
ceníku jsou uvedeny bez dané z přidané hodnoty (aktuální        XI. Trvání reklamní smlouvy, skončení reklamní smlouvy         dostupná na internetových stránkách poskytovatele www.
sazba léto daně činí 21%). Cena realizace a provozováni         11.1 Reklamní smlouvy se uzavírají na dobu nezbytně nutnou     jcdecaux.cz/gdpr
reklamy je uvedena v reklamní smlouvě.                          k poskytnuti vzájemného smluvního plněni, nenl-li v nich       12.8 Objednatel výslovně prohlašuje že |lm dodaná reklama
9.2 Cenu za realizaci a provozování reklamy hradí objednatel    stanoveno jinak.                                               či dodaný materiál k výrobě reklamy splňuje požadavky na
na základě faktur vystavených poskytovatelem na jeho            11.2 Platnost a účinnost reklamních smluv konči poskytnutím    reklamu ve smyslu čl. V. těchto VSP-Transport. zejména
 bankovní účet uvedený v reklamní smlouvě či v hotovosti        vzájemného, řádného a včasného smluvního plněni. Před          že prostřednictvím reklamy nebudou ani skrytě nabízena
 do pokladny v sídle poskytovatele. Faktury jsou vystavovány    ukončením trvání smlouvy z důvodů poskytnutí vzájemného        erotická vystoupeni nebo erotické služby ve smyslu obecně
 dle rozpisu fakturace, který je nedílnou součásti reklamní     řádného a včasného smluvního plněni lze reklamní smlouvu       závazné vyhlášky hl. m. Prahy č. 1172005. kterou se stanoví
 smlouvy. Nenl-li rozpis reklamní akce přílohou reklamní        ukončit                                                        zákaz nabízeni erotických vstoupení nebo erotických služeb.
 smlouvy, jsou faktury vystavovány poskytovatelem v závislosti  a) dohodou smluvních stran
 na typu reklamní akce. V případě bezhotovostního převodu je    b) odstoupením od reklamní smlouvy ze strany poskytovatele     XIII. Závěrečná ustanovení
 objednatel povinen doložit poskytovateli úhradu faktury před   c) odstoupením od reklamní smlouvy ze strany objednatele       13.1 Tyto VSP-Transport se vztahuji a jsou platné a
zahájením reklamní akce. nedohodne-li se s poskytovatelem       d) zánikem či smrti jedné ze smluvních stran                   závazné pro všechny uzavřené reklamní smlouvy, potvrzené
jinak, a to kopii výpisu z účtu s uvedením čísla bankovního     11.2.1 Před uplynutím doby. po kterou reklamní smlouva         objednávky a rozpisy reklamních akci. není-ll v takovýchto
 účtu poskytovatele, výše úhrady provedené ve prospěcli         trvá. lze tuto smlouvu ukončit dohodou. Dohodnou-li se         reklamních smlouvách, rozpisech reklamních akci,
tohoto účtu a dne provedeni této úhrady Kopli výpisu z          smluvní strany na takovémto ukončeni reklamní smlouvy, je      potvrzených objednávkách případně celoroční smlouvou o
 účtu Je objednatel povinen v uvedeném termínu zaslat laxem.    objednatel povinen zaplatit poskytovateli odstupné.            spolupráci stanoveno jinak. Tyto VSP-Transport se přikládají
 poštou, prostřednictvím kurýrní služby, či doručit osobně do   11.2.2 Smluvní strany se můžou dohodnout na snížení nebo       ke každé uzavřené reklamní smlouvě.
 sídla poskytovatele. Den uskutečnění zdanitelného plném je     omezeni rozsahu dohodnutého předmětu reklamní smlouvy a        13.2 Vzájemná práva objednatele a poskytovatele a ostaln
 určen příslušnými právními předpisy.                           to pouze písemným dodatkem k takovéto smlouvě.                 záležitosti, které nejsou reklamní smlouvou VSP-Transport.
 9.3 V připadá požadavku poskytovatele je objednatel povinen    11.2.3 Poskytovatel je oprávněn od reklamní smlouvy            případné celoroční smlouvou o spolupráci výslovné upraveny,
 uhradit poskytovateli zálohu ceny realizace a provozováni      odstoupit v případech porušeni smluvní povinnosti              se řidl příslušnými ustanoveními právních předpisů České
 reklamy na základě zálohové faktury poskytovatele ve výší      objednatele, stanovené v 7.3, 7.5 a 9.5 VSP-Transport či v     republiky.
 a splatnosti stanovené poskytovatelem. V připadá, že je        případě, že zjisti (byt dodatečně) že reklama realizovaná a    13.3 Ustanoveni zákona jež nemají donucující účinky, se
 objednatel v prodleni s úhradou zálohy, posunuje se den        provozovaná na základě reklamní smlouvy je v rozporu s 5.1     v souladu s § 558 odst 2 OZ použiji před obchodními
zahájeni reklamní akce a to o příslušný počet dnů prodleni      VSP-Transport.                                                 zvyklostmi.
 objednatele s úhradou zálohy. Posun dne zahájení reklamní      11.2.4 Objednatel je oprávněn odstoupit ud reklamní smlouvy    13.4 Objednatel není oprávněn postoupit či zastavit jakoukoliv
 akce nemá vliv na den ukončeni reklamní akce a výši            bez uvedeni důvodu za podmínek stanovených v čl. X. VSP        svou pohledávku za poskytovatelem
 sjednané ceny za realizaci a provozováni reklamy včetně        Transport.                                                     13.5 Jakékoliv změny či doplňky reklamní smlouvy mohou
 sankčních a stornovacích poplatku ve smyslu čl. X VSP          11.2.5 Objednatel je oprávněn odstoupit od reklamní smlouvy     být učiněny pouze v téže nebo přísnější formě jako reklamní
Transport. Záloha uhrazená objednatelem se započítává na        dále v případě, že i přes písemnou výzvu objednatele           smlouva.
 úhradu ceny realizace a provozování reklamy.                   poskytovatel neodstraní vo lhůtě 5 pracovních dni vady jim     13.6 Tyto VSP vstupují v platnost dne 21.5.2018
 9.4 Za den úhrady se pro účely reklamní smlouvy a VSP          vyráběné reklamy nebo v téže lhůtě neodstraní vady v údržbě
Transport považuje den připsáni příslušných peněžních           reklamy. V uvedených případech se podmínky stanovené v
 prostředků na účet poskytovatele nebo den jejich složení v     čl. X. VSP Transport nepoužiji. Výjimku tvoři případy, kdy
 hotovosti do pokladny poskytovatele.                           je poškozeni v takovém rozsahu, že neni technicky možné
 9.5 V případě, že úhrada cony za realizaci a provozováni       zajistit opravu v léto Ihuté a obé strany se dohodnou na
 reklamy není objednatelem provedena dle VSP-Transport a        termínu, který bude udjiovldal rozsahu a technologii výroby.
 příslušné reklamní smlouvy řádně a včas a zároveň ani poté.    11.3 Odstoupeni od smlouvy je účinné dnem doručeni
 co poskytovatel objednatele na prodleni s úhradou ceny za      odstoupeni od smlouvy druhé smluvní stranč. Nepodařl-li
 realizaci a provozováni reklamy pisemně upozornil a poskytl    se doručit na adresu sídla, místa podnikáni Či bydliště či
 mu dodatečnou přiměřenou lhůlu k nápravě, je poskytovatel      odmítne-ll smluvní strana zásilku převzít, považuje se za
 oprávněn odstoupit od reklamní smlouvy s okamžitou             den doručeni s výjimkou osobního doručeni 5. den po dni
 účinnosti od doručeni odstoupeni druhé smluvní straně a        odesláni odstoupení doporučeně poštou s doručenkou na
 uplatnit vůči objednateli stornovací a sankční podmínky. V     adresu trvalého bydliště čl sídla druhého účastníka reklamní
 případě, že lulo skutečnost poskytovatel zjisll až v průběhu   smlouvy. Toto neplatí v případě, že bude odstoupeni od
 či po provedeni plnění z reklamní smlouvy nebo její části ze   smlouvy druhé smluvní straně doručeno dříve. Za adresu
 své strany, je poskytovatel poté, co objednatele na prodleni   Irvalého bydliště či sídla či místa podnikání se považuje
 písemně upozornil a poskytl mu dodatečnou Ihútu k nápravě      adresa uvedená v záhlaví reklamní smlouvy či uvedená v
 oprávněn prováděni plnění z reklamní smlouvy či z jiné         písemném oznámeni doručeném druhému účastníku po
 reklamní smlouvy uzavřené S objednatelem okamžitě zastavit     uzavřeni této smlouvy.
 od reklamní smlouvy odstoupit a uplatnit u objednatele
 stornovací a sankční podmínky (čl. X. VSP-Transporl).          XII. Další ujednání
                                                                12.1 Poskytovatel prohlašuje, že si nečiní a ani v budoucnu
X. Stornovací a sankční podmínky                                nebude činit žádné nároky k jakékoli ochranné známce,
 10.1 Objednatel je oprávněn odstoupil od reklamní smlouvy      značce či k výtvarnému řešeni objednatele použitému při
 před zahájením reklamní akce bez uvedení důvodu.               reklamních akcích objednatele. Poskytovatel sl vyhrazuje
 Odstoupení je účinné doručením poskytovateli.                  právo užívat reklamy ke svým obchodním prezentacím.
 10.2 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany             12.2 Poskytovatel se zavazuje poskytovat objednateli aktuální
 objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 100.      informace o případných změnách provozních a technických
 do 70. dne před zahájením reklamní akce, je objednatel         podmínek.
 povinen uhradit poskytovateli stornovací' poplatek ve výši     12.3 Dojde-li k neprovozováni reklamy z důvodu uvedených
 35% ceny plněni z reklamní smlouvy.                            v čl. VI odst 6.2 VSP-Transport. je poskytovatel povinen
Příloha č. 2 ke smlouvě č.RC-201900300 ( č. OP201907678 ) uzavřené dne 30. 8. 2019
          mezi RENCAR PRAHA, a. s. a Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.

                                  Rozpis fakturace

Termín fakturace: 31.12. 2019                  Cena bez DPH Sazba          DPH      Cena s DPH
Daňový doklad, Období: 1. 9. 2019-30.11. 2019       80 595,00 21%  16 924,95          97 519,95
Splatnost:14.1. 2020                                                                  97 519,95
Význam
Provozování
K úhradě

Strana 1 RENCAR PRAHA, a. s. IČ:506397 DIČ:CZ00506397 Rohanské nábřeží 678/25, 18600Praha 8 - Karlín
                                    Příloha č. 3 ke smlouvě č.RC-201900300 ( č. OP 201907678 ) uzavřené dne 30. 8. 2019
                                              mezi RENCAR PRAHA, a. s. a Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.

                                                 Rozpis reklamní akce

       Město  Plocha                             Depo, trasa  Ks     Od  Do                  Provozování za kus          Provozování celkem        Instalace za kus      Cena celkem
              Trolejbus, A3, Leták                               70                                           298,50                    20 895,00                  0,00         20 895,00
Plzeň         Tramvaj, A3, Leták                                     1. 9. 2019 30.11. 2019                   298,50                    29 850,00                  0,00         29 850,00
Plzeň         Autobus, A3, Leták                               100                                            298,50                    29 850,00                 0,00          29 850,00
Plzeň                                                          100   1. 9. 2019 30.11. 2019

                                                                     1. 9. 2019 30.11. 2019

Počet ploch                                 270
Pronájem                            80 595,00
Cena bez DPH                        80 595,00
DPH                                 16 924,95
Cena s DPH                          97 519,95
                               PROVOZNÍ A TECHNICKÉ PODMÍNKY

Reklamní letáky v dopravních prostředcích tramvaj, autobus, trolejbus.

PROVOZNÍ PODMÍNKY

     Poskytovatel může v případě volné kapacity zajistit umístění reklamy do provozovny v souladu s požadavkem
objednatele.

     Objednatel bere na vědomí, že z provozně-technických důvodů není možno zajistit konkrétní číslo linky,
na které bude reklama provozována.

GRAFICKÉ ŘEŠENÍ

     S ohledem na technické řešení většiny úchytů pro instalaci reklam doporučuje poskytovatel následující
minimální okraje grafického obrazce:

      • formát A4 - tisk na výšku: okraj 1,5 cm na kratší straně letáku
      • formát A3 - tisk na šířku: okraj 1,5 cm na delší straně letáku

VÝROBA A INSTALACE REKLAM

V případě, že výrobu reklam zajišťuje objednatel, dodá tyto v požadovaném množství a kvalitě = 135g, křída, mat.

Objednatel bere na vědomí, že u tohoto typu plochy není pořizována fotodokumentace.

      Objednatel je povinen předat poskytovateli reklamu v množství, které přesahuje množství reklamních nosičů
uvedených v reklamní smlouvě o 15%. Případné další náhradní plakáty dodá objednatel na základě výzvy
poskytovatele.

      Reklamy budou vráceny do 10 dnů od data ukončení termínu provozování reklamy. Vzhledem k provozně
technickým podmínkám nezaručuje poskytovatel vrácení reklamních materiálů v plném počtu. V případě, že si
objednatel vrácené reklamní plakáty nevyzvedne nejpozději do 20 dnů od data jejich odstranění, budou skartovány.
O vrácení plakátů musí objednatel zažádat písemně nejpozději 10 dní před ukončením kampaně.

     V případě, že výrobu reklam zajišťuje poskytovatel, zavazuje se objednatel dodat poskytovateli podklady
pro tisk reklam v následující kvalitě:

                               Letáky A4 - na výšku (210 x 297 mm)

                                                                < digitální tisk, ofset >

      • dodání tiskových dat:
            preferujeme kompozitní tiskové PDF (ver.1.3 - Acrobat 4) - separace (výtažky barev) jsou vypnuté;
            nepřijímáme otevřená data (QXD, INDD aj.) ani kancelářské aplikace MS Office (DOC apod.)

      • montážní poměr:
            1:1

      • rozlišení rastru:
            300 dpi; u obrázků ve stupních šedi a černobílých (pérovka) je potřeba vyšší rozlišení

      • viditelná část:
            210x267 mm (na střed), nahoře a dole je potřeba počítat s 15mm pro upevnění do lišt, text či loga by
            neměly být mimo tuto viditelnou část

      • spadávka:
            3 mm (1:1)
• barevný prostor:
      CMYK (nepoužívat RGB), budou-li v dokumentu použity přímé barvy, pak je nutné je definovat v PANTONE®
      (v případě ofsetu)

• rastrová grafika:
      zpracováváme tyto formáty: PSD (do verze CS3), TIFF, EPS, JPG (pokud možno s minimálním stupněm
      komprese a prostor CMYK)

• vektorová grafika:
      zpracováváme formáty: AI nebo EPS (do verze CS3); CDR nepreferujeme

• tiskové značky
      ořezové značky a pasovací značky v soutiskové/registrační barvě; značky nesmí zasahovat do dokumentu

• předání podkladů:
      E-mailem (pouze do velikosti cca 8MB), FTP (přístup k našemu FTP serveru sdělí obchodní odd.), CD, DVD

✓ Doporučujeme kvůli kontrole spolu s podklady zaslat i náhled (JPEG či PDF)

                           Letáky A3 - na šířku (420 x 297 mm)

                                                          < digitální tisk, ofset >
• dodání tiskových dat:

      preferujeme kompozitní tiskové PDF (ver.1.3 - Acrobat 4) - separace (výtažky barev) jsou vypnuté;
      nepřijímáme otevřená data (QXD, INDD aj.) ani kancelářské aplikace MS Office (DOC apod.)
• montážní poměr:
      1:1
• rozlišení rastru:
      300 dpi; u obrázků ve stupních šedi a černobílých (pérovka) je potřeba vyšší rozlišení
■ viditelná část:
      420x267 mm (na střed), nahoře a dole je potřeba počítat s 15mm pro upevnění do lišt, text či loga by
      neměly být mimo tuto viditelnou část
• spadávka:
      3 mm (1:1)
• barevný prostor:
      CMYK (nepoužívat RGB), budou-li v dokumentu použity přímé barvy, pak je nutné je definovat v PANTONE®
       (v případě ofsetu)
• rastrová grafika:
      zpracováváme tyto formáty: PSD (do verze CS3), TIFF, EPS, JPG (pokud možno s minimálním stupněm
       komprese a prostor CMYK)
• vektorová grafika:
      zpracováváme formáty: AI nebo EPS (do verze CS3); CDR nepreferujeme
• tiskové značky
       ořezové značky a pasovací značky v soutiskové/registrační barvě; značky nesmí zasahovat do dokumentu
• předání podkladů:
       E-mailem (pouze do velikosti cca 8MB), FTP (přístup k našemu FTP serveru sdělí obchodní odd.), CD, DVD

✓ Doporučujeme kvůli kontrole spolu s podklady zaslat i náhled (JPEG či PDF)