Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. se sídlem: Denisovo nábřeží č.p. 920/12, Východní Předměstí, Plzeň, 30100 korespondenční adresa:Denisovo nábřeží č.p. 920/12, Východní Předměstí, Plzeň, 30100 IČ:25220683 DIČ: CZ25220683 Spisová značka v Obchodním rejstříku: B 710 vedená u Krajského soudu v Plzni Bank. spojení: . .._____ ,___ Zástupce: _ „ (dále jen objednatel) a RENCAR PRAHA, a.s. se sídlem: Rohanské nábřeží 678/25. Karlín. 186 00 Praha 8 Zástupce: Provozovna: Plzeň, Nádražní 2744/14, 301 00 Plzeň Tel.:+420 377 917 299 IČ: 00506397 DIČ: CZ00506397 Bank.spojení: Spisová značka v Obchodním rejstříku: společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 86 Osoba oprávněná k podpisu smlouvy na základě plné moci: (dále jen poskytovatel) uzavřely dnešního dne, měsíce a roku tuto reklamní smlouvu číslo: RC-201900300 dle § 2586 a násl. občanského zákoníku I. Předmět smlouvy Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje zajistit objednateli realizaci a provozování reklamy na reklamních nosičích Transport po dobu a v rozsahu níže uvedeném: Název: E-shop Plzeňské karty letáky A3 Číslo OP: 201907678 Období: 1.9. 2019 do 30. 11.2019 Rozpis reklamní akce je uveden v příloze č. 3 II. Cena, platební podmínky a splatnost 1) Cena za provozování reklamy byla smluvními stranami dohodnuta takto: Cena bez DPH DPH 21% Cena celkem Rozpis ceny je dále určen v příloze č. 3. 2) Způsob úhrady ceny podle odst. 1 tohoto čl. je uveden v rozpisu fakturace, který tvoří přílohu č.2 této smlouvy. III. Doba trvání smlouvy 1) Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to v souladu s čl. I. smlouvy na období od 1. 9. 2019 do 30. 11.2019. IV. \ Závěrečná ustanovení 1) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. 2) Poskytovatel a objednatel se dohodli, že ostatní práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou výslovně neupravené se řídí Všeobecnými smluvními podmínkami poskytovatele pro reklamní plochy společnosti RENCAR PRAHA, a.s. (dále jen „VSP-Transport“), které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Odchylná ustanovení této smlouvy mají před VSP-Transport přednost. 3) Smluvní strany v souladu s § 1801 občanského zákoníku sjednávají, že na jejich vzájemné vztahy založené touto smlouvou nebo s touto smlouvou související se nepoužijí § 1799 a 1800 občanského zákoníku, které upravují neplatnost některých doložek ve smlouvách uzavřených adhezním způsobem. 4) Poskytovatel v souladu s § 1740 odst. 3 občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky na uzavření smlouvy obsažené v této listině s dodatkem nebo odchylkou. 5) Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy: č.1 Všeobecné smluvní podmínky (VSP-Transport) č.2 Rozpis fakturace č.3 Rozpis reklamní akce č.4 Provozní a technické podmínky 6) Objednatel výslovně přijímá ustanovení čl. X. VSP-Transport, které obsahuje stornovací a sankční podmínky včetně ujednání o smluvních pokutách a čl. XI. VSP-Transport, který upravuje trvání a ukončení reklamní smlouvy včetně pravidel pro odstoupení od smlouvy. 7) Obě smluvní strany prohlašují, že si smlouvu a všechny přílohy tvořící nedílnou součást smlouvy podle odst. 5) tohoto článku přečetly, že obsah smlouvy včetně příloh odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy. V Plzni dne 30. 8. 2019 '1 o -09- 2019 Všeobecné smluvní podmínky obchodní společnosti RENCAR PRAHA, a. s. ICO: 00506397, DIČ: CZ00506397, se sídlem Rohanské prvril den realizace reklamy. Plněním předmětu reklamní stanovených VSPTransport, provozními a technickými nábřeží 678/25 Praha 8, 186 00, zapsané v obchodním smlouvy ze strany poskytovatele se v případě pochybnosti podmínkami příslušného typu reklamy a reklamního nosiče, rejstříku u MS Praha, oddíl B, vložka 86 pro reklamní plochy rozumí instalace reklamy na příslušný reklamní nosič. zákonem či etickými normami, které pro sebe prohlásil za společnosti RENCAR PRAHA, a.s. (dále jen „VSP-Transport“) závazné. III. Náležitosti reklamních smluv, objednávek, nabídek 7.2 V případě, že objednatel dodává vlastni malerial k výrobě I. Úvodní ustanovení 3.1 Reklamni smlouvy jsou uzavírány na formulářových reklamy nebo již vyrobenou reklamu, bere na vědomi, že Společnost RENCAR PRAHA, a. s. (dále jen ..poskytovatel") smlouvách poskytovatele, nebo na formulářích poskytovatele kvalita materiálu či vyrobených reklam musí být v souladu je: „rozpis reklamni akce (kampaně)“ či „objednávka reklamy", s VSP Transport a provozními a technickými podmínkami a) výhradním provozovatelem ploch využitelných k instalaci nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak. příslušného typu reklamy a reklamniho nosiče. Tyto provozní a provozováni reklamy na vécech movitých a nemovitých 3.2 Reklamní smlouva mezi objednatelem a poskytovatelem a technické podmínky tvoří nedílnou součást reklamní ve vlastnictví Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciová se uzavírá dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.. smlouvy. společnost (dále jen „DP Praha"), a to zejména na dopravních občanský zákonik. ve zněni pozdějších předpisů (dále jen 7.3 Objednatel se zavazuje dodat vyrobenou reklamu na prostředcích a uvnitř dopravních prostředků městské OZ) jako smlouva o dilo. adresu Rohanské nábřeží 678/25, Praha 8 (tisky do formátu hromadné dopravy v Praze (tramvaje, autobusy a vozy 3.3 Reklamní smlouvy, nabídky a objednávky musí obsahovat 02) nebo na adresu Ocelářská 16, Praha 9 (formáty počínaje metra, dále jen „prostředky MHD"). na vybraných plochách zejména náležitou identifikaci smluvních stran (obchodní B1 a větší), billboardy a bigboardy na adresu na Harfě ve vestibulech a stanicích pražského metra, na sloupech (irmu, nebo jméno či název, pod kterým podnikají či vyvíjejí 1, Praha 9, reklamy určené na nosiče v Plzni pak přímo trakčního vedeni tramvajových trati a jiných reklamních činnost, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, sídlo, na provozovnu Plzeň, Nádražní 14, nedohodnou-li se strany nosičů umístěných na majetku DP Praha. místo podnikáni či bydliště, ev. bankovní spojení); předmět, jinak, a to v terminu dohodnutém ve smlouvě, nejpozději b) výhradním provozovatelem ploch využitelných k instalaci rozsah a termin realizace a provozováni reklamy, cenu však a provozováni reklamy na dopravních prostředcích a uvnitř za realizaci a provozováni reklamy, případně další údaje a) 5 pracovních dnů před zahájením reklamní akce. je-li dopravních prostředků městské hromadné dopravy v Plzni stanovené VSP Transport. reklamní akce realizována na plochách majitele DP Praha (tramvaje, autobusy a trolejbusy, dále jen „prostředky MHD"), 3.4 Reklamní smlouvy jsou uzavírány ve dvou vyhotoveních, z b) 10 pracovnfch dnů před zahájením reklamni akce, je-li které jsou ve vlastnictví společnosti Plzeňské městské nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom. Reklamní reklamní akce realizována na plochách jiných osob Dodává-ll dopravní podniky, a.s. (dále jen „PMDP“). a výhradního smlouvy mohou být uzavírány v české a anglické verzi. V objednatel pouze materiál k výrobě reklamy, zavazuje se jej provozovatele ploch využitelných k instalací a provozováni případě výkladových problémů či nesrovnalosti mezi českou dodat nejpozději: reklamy na sloupech trakčního vedeni kolejové a trolejbusové a anglickou verzi reklamní smlouvy je rozhodující zněni I) 10 pracovních dnů před zahájením reklamní akce podle městské hromadné dopravy v Plzni, zastávek a ploch pro reklamni smlouvy v českém jazyce. bodu a) tohoto odst. VSP-Transport umístění billboardů vo vlastnictví Statutárního města Plzoň, ii) 15 pracovních dnů před zahájením reklamní akce podle c) oprávněným provozovatelem ploch využitelných k instalaci IV. Rezervace reklamních nosičů bodu b) tohoto odst. VSP-Transport nedohodnou-li se strany a provozováni reklamy na dopravních prostředcích veřejné 4.1 Poskytovatel se zavazuje na základě objednávky jinak. hromadné dopravy a v jejich interiérech v dalších městech objednatele rezervoval reklamni plochy v objednaných a 7.4 Objednatel je puvinen předat poskytovateli reklamu v a lokalitách CR. (reklamní nosiče umístěné na plochách dle poskytovatelem potvrzených terminech, nejdéle však do 30 množství, které přesahuje množství reklamních nosičů pism. a) až c) jsou dále souhrnné označovány jen „reklamni dnů před zahájením reklamní akce. U typů reklamních ploch uvedených v reklamní smlouvě o 15%. a to v případě reklamy nosiče Transport“), a je oprávněn provádět veškerou „rámečky vozy a stanice metra DP Praha, celoplošná reklama určené do interiéru vozu. Uvedené se netýká reklamy na obchodní činnost související s těmito reklamními nosiči. V prostředky MHD DP Praha," konči Ihúla pro rezervaci 60 vnějším povrchu vozu, kteroužto reklamu je objednatel rámci této činnosti je poskytovatel zejména oprávněn uzavirat dnů před zahájením reklamní akce, nedohodnou-li se strany povinen předat poskytovateli v množství odpovídajícím se třetími osobami reklamni smlouvy a zajištovat provozováni v konkrétním případě jinak. sjednané reklamě. a realizaci reklamy. 4.2 Nedojde-li do posledního dne rezervace podle odst. 4.1 7.5 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout reklamu tohoto článku VSP-Transport k uzavřeni reklamni smlouvy realizoval či provozovat v případě, že po provedeni kontroly II. Výklad pojmů z důvodu na straně objednatele, považuje se rezervace dodané reklamy, materiálu nebo podkladů shledá reklamu Pro účely VSP-Transport se rozumí reklamou veřejné za zrušenou bez náhrady, nedohodne-li se poskytovatel s materiál nebo podklady, nebo jejich obsah v rozporu s oznámeni, bez ohledu na technické, materiálové či objednatelem jinak. V tomto případě nemá objednatel nárok požadavky dle čl. V. VSP-Iransport, provozními a technickými audiovizuální ztvárněni, kterým se propaguji třetí osoby, na náhradu vynaložených nákladu či na náhradu škody ze podmínkami, uzavřenou reklamní smlouvou, v přlpadé. že výrobky a služby třetích osob a ochranné a obchodní známky strany poskytovatele. by reklama mohla vyvolat veřejné pohoršeni či poškodil a další označeni k nim se vztahující, obchodní lirmy třetích zájmy poskytovatele. RENCAR PRAHA, a.s. či zájmy majitelů osob, jakož i jména, či názvy, pod kterými podnikají, či V. Požadavky na reklamu reklamních ploch. O takovémto odmítnuti je poskytovatel provádějí svou činnost oznámeni třetích osob o událostech 5.1 Reklama nesmi být v rozporu s platným právním řádem povinen písemně informovat objednatele bez zbytečného minulých, současných či budoucích, které se vztahuji ke české republiky, zejména zák. čislo 40/1995 Sb. o regulaci odkladu poté, co zjisti některou ze skutečnosti uvedených v třetím osobám, či jejich výrobkům a službám oznámení o reklamy v platném zněni, zák. číslo 89/2012 Sb.. občanský tomto odst. VSP Transport. Objednatel je v takovém případě konáni akci pořádaných třetími osobami, či jakákoliv jiná zákoník v platném znění, zák. čislo 121/2000 Sb.. autorský povinen dodat v náhradním terminu stanoveném dohodou oznámeni třetích osob poskytovaná za úplatu. Reklamním zákon, vylil. hl. m. Prahy č. 11/2005, kterou se stanoví zákaz smluvních stran jinou reklamu, či materiál a podklady nosičem jsou zejména vnější či vnitřní plochy movitých a nabízeni erotických vystoupeni nebo erotických služeb, naf. odpovídající výše uvedeným podmínkám, a to na své náklady. nemovitých věci. samostatné reklamni panely či audiovizuální hl. m. Prahy č. 26/2005. kterým se zakazuje reklama šířená V případě, že objednatel tuto povinnost nesplní či tento termín technika umístěná či jinak technicky spojená s těmito věcmi, na veřejně přístupných místech mimo provozovnu, v platném nedodrží, je poskytovatel oprávněn odstoupit od reklamní jiná zařízeni vyrobená či zhotovená na základě nově vzniklých zněni a dále pak etickými, morálními a profesními normami smlouvy s okamžitou účinnosti od doručeni odsloupenl či objevených technologii, které se nacházejí ve vlastnictví respektovanými poskytovatelem, zejména Etickým kodexem druhé smluvní straně a uplatnit vůči objednateli stornovací a poskytovatele, nebo kterých je poskytovatel oprávněným reklamy vydaným Radou pro reklamu. Reklama nesmi sankční podmínky (bod X. VSP-Transport), nedohodne-li se s uživatelem Na reklamním nosiči může být umístěn 1 či poškozovat či ohrožovat zájmy poskytovatele. RENCAR objednatelem jinak. Poskytovatel neodpovídá objednateli za více typů reklam či reklamních ploch. Majitelem je osoba PRAHA, a.s. a poskytovatelů reklamních ploch, DP Praha škodu, která mu vznikne v důsledku odmítnuti realizace či která je vlastníkem, nebo oprávněným uživatelem movitých a hl. rn. Prahy. provozováni reklamy z důvodů uvedených v tomto bodě VSP- a nemovitých věci. jejichž vnitřní či vnější plochy jsou 5.2 Objednatel není oprávněn bez předchozího výslovného Iransport či v důsledku odstoupeni od reklamní smlouvy dle poskytovatelem užívány jako reklamní nosiče, Či jako plochy písemného souhlasu poskytovatele užít na reklamě obchodní tohoto odst VSP Transport k umístěni reklamních nosičů. Objednatelem osoba, která firmu, ochrannou známku, logo, nebo jakýkoliv jiný vizuální 7.6 Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit s okamžitou u poskytovatele objednává realizaci a provozováni reklamy identifikátor poskytovatele či jiných osob tvořících s účinnosti od reklamní smlouvy v případě zásahu vyšší mocí. prostřednictvím reklamních nosičů za podmínek stanovených poskytovatelem koncern resp. obchodní skupinu, v případě provozní tísňové situace nebo z důvodu jiné mimořádné VSP-Transport na základě lednotlivýcli reklamních smluv a porušeni této povinnosti je poskytovatel oprávněn postupovat situace. Pro účely těto smlouvy se zásahem vyšší moci. připadně za podmínek stanovených v celoroční smlouvě o dle čl. 7.5 VSP. provozní tísňovou situaci nebo jinou mimořádnou situaci spolupráci. Reklamní smlouvou je jednotlivá, dílčí smlouva rozumí jakákoliv událost, za kterou žádná 2e smluvních uzavíraná mezi poskytovatelem a objednatelem za podmínek VI. Práva a povinnosti smluvních stran stran neodpovídá a která podstatným způsobem omezuje stanovených VSP Transport, takovouto reklamní smlouvou 6.1 Poskytovatel se zavazuje zajistit realizaci a provozováni nebo ohrožuje splněni předmětu smlouvy a které nebylo případně za podmínek stanovených v celoroční smlouvě reklamy. možno ani při vynaloženi veškerého úsilí zabránit. 7 a o spolupráci Přettméterri plněni z reklamní smlouvy je 6.2 Poskytovatel je povinen zabezpečit na své vlastni takovou událost jsou považovány zeiména živelní pohromy povinnost poskytovatele k realizaci a provozování reklamy náklady po dobu platnosti reklamní smlouvy opravu a přírodní katastrofy, občanské nepokoje, omezeni podnikáni prostřednictvím reklamních nosičů dle čl. I. VSP-Transport a reklamních nosičů, a to v případě Jejich poškozeni, zničeni v CR, pracovní výluky, výbuchy, stávky, požáry, sabotáže, tomu odpovídající povinnost objednatele uhradit poskytovateli nebo odcizeni, s výjimkou případů zásahu tzv. vyšši moci války, povstání, zásahy vojenských itebo policejních orgánů cenu za realizaci a provozováni reklamy. Součásti reklamní (7.6 VSP-Transport) a s výjimkou vad reklamy, materiálů či či poskytovatelem neovlivnitelné a nepředvídatelné změny smluuvy jaku je)l přílohy jsou zejména rozpis fakturace a podkladů dodaných objednatelem (7 4, 7.5 VSPTransport). provozních a technických podmínek u reklamních nosičů provozně technické podmínky reklamních nosičů. Realizaci 6.3 Objednatel je povinen poskytnout poskytovateli veškerou a ploch a případné další události, které jsou mimo moc reklamy jo zejména výroba reklamy (jo-lí to sjednáno ve součinnost potřebnou ke splněni povinnosti poskytovatele a kontrolu smluvních stran a způsobí nemožnost plnénl smlouvě), její instalace, údržba a odstraněni z reklamního vyplývajících z reklamni smlouvy. V případě, že objednatel závazku pro ně ze smlouvy vyplývajících. Objednatel v těchto nosiče. Výrobnu reklamy je vlastni výroba reklamy podle potřebnou součinnost neposkytne, neodpovídá poskytovatel případech není oprávněn od reklamní smlouvy odstoupil a zadáni, návrhů a požadavků objednatele. Instalaci reklamy je za splněni těch svých povinnosti vyplývajících z reklamní postupuje se oodobně dle 12.3 VSP-Transport. fyzická aplikace nebo upevněni reklamy na či do příslušného smlouvy, které bez poskytnuti součinnosti objednatele reklamního nosiče. Údržbou reklamy je udržováni reklamy nemohly být uskutečněny, Vlil. Odpovědnost poskytovatele a objednatele v řádném stavu, zejména dojde-li k je|lmu poškozeni 6.4 Objednatel je povinen uhradit poskytovateli cenu za 8.1 Objednatel odpovídá za pravdivost údajů obsažených (např. při odlepeni polepu v důsledku povětrnostních vlivů, realizaci a provozováni reklamy řádně a včas. v reklamě, resp. v dodaných materiálech a podkladech vandalismu či dopravní nehody). Odstraněním reklamy je 6 5 Poskytovatel a objednatel jsou povinni zachovával Objednatel musí být schopen doložit pravdivost jakéhokoliv následné odstraněni reklamy a uvedeni reklamního nosiče mlčenlivost n všech skutečnostech, jež se jim stanou svého tvrzeni obsaženého v reklamč, čl v podkladech do původního stavu po skončeni provozováni reklamy. známými v souvislosti s plněním reklamní smlouvy. Všechna dodaných k výrobě reklamy. Poskytovatel neodpovídá za Provozováním reklamy je ponecháni reklamy instalované v ustanoveni reklamní smlouvy, případně smlouvy o spolupráci pravdivost údajů obsažených v reklamě, či v podkladech čí na reklamním nosiči a péče o ni po dobu stanovenou jsou předmětem obchodního taiemství a musí zůstat utajena předaných objednatelem k výrobě reklamy, za porušeni práv v reklamni smlouvě. Objednávkou reklamy je závazná před třetími osobami. třetich osob v souvislosti s poskytovatelem provozovanou objednávka učiněná objednatelem na formuláři poskytovatele reklamou a újmu takto vzniklou těmto osobám. Objednatel „rozpis reklamní akce (kampaně)“ čl „objednávka reklamy“ VII. Dodaný reklamni materiál, vyrobená reklama, se zavazuje takovouto újmu v případě jejího vzniku těmto potvrzená ze strany poskytovatele reklamy. Reklamní akci podmínky instalace osobám nahradit misto poskytovatele v případě, že by u (kampani) je realizace a provozováni reklamy. Zahájením 7.1 Objednatel dodává poskytovateli reklamu, případně poskytovatele byla uplatňována. reklamní akce (kampaně) je první den provozování reklamy, podklady a materiál k výrobě reklamy. Zajištuje-li 8.2 Objednatel odpovídá poskytovateli za kvalitu jim je-li toto provozováni předmětem smlouvy. Nenl-li provozováni poskytovatel pro objednatele výrobu reklamy, garantuje jeji dodaných reklam po celou dobu provozováni reklamy. V předmětem smlouvy, rozumí se zahájením reklamní akce výrobu ve standardní technické kvalitě, při dodrženi podmínek případě, že při provozováni reklamy dodávané objednatelem se na této reklamě vyskytnou vady, které bráni provozováni 10.3 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany neprodlené (nejpozději do 3 pracovních dnů od zjištění reklamy, zavazuje se objednatel neprodlené poté. co k tomu objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 69. skutečnosti) písemně informovat objednatele. Zároveň je bude poskytovatelem vyzván, dodat poskytovateli náhradní do 55. dne před zahájením reklamní akce. je objednatel poskytovatel povinen neprodlené (nejpozdéji do 3 pracovních reklamu, nedohodne-li se s poskytovatelem jinak. povinen uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši dnů od zabezpečeni nápravy a uvedení reklamy opět do 8.3 Poskytovatel odpovídá objednateli za kvalitu jím 50% ceny plněni z reklamní smlouvy. provozu) písemně předložit objednateli návrh dodatku vyrobených reklam, a to po celou dobu jejich provozováni. 10.4 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany smlouvy zahrnujícího 2 varianty kompenzace neprovozováni: V případě, že se při provozováni reklamy vyráběné objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 54. a) návrh na prodlouženi terminu provozováni reklamy o dobu, poskytovatelem na této reklamě vyskytnou vady. zavazuje do 31. dne před zahájením reklamní akce, je objednatel po kterou reklama nebyla provozována se poskytovatel neprodleně poté. co k tomu bude povinen uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši b) návrh na snižení částky za provozováni o alikvčtní část objednatelem vyzván, nejpozdéji však do 5 pracovních dni 80% cony plněni z reklamní smlouvy. za dobu tyto vady odstranit a dodat objednateli náhradní reklamu 10.5 V případě, že odstoupení od smlouvy ze strany neprovozováni reklamy. nedohodne-li se s objednatelem jinak. Objednatel bere objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 30. 12.4 Objednatel je povinen se pisemně vyjádřit k předloženému na vědomi a zavazuje se respektovat případy, ve kterých dne do dne zahájeni reklamní akce, je objednatel povinen návrhu dodatku podle odstavce 12.3 tohoto článku VSP- dojde k rozsáhlému poškozeni reklamních polepů, kdy není uhradit poskytovateli stornovací poplatek ve výši 100% ceny Transport nejpozději do 14 dnu od jeho obdrženi. Neučinl-li technicky možné závady odstranit ve Ihuté do S pracovních plněni z reklamní smlouvy. tak. má se za to, že objednatel souhlasí s prodloužením dní. V těchto případech se obě strany zavazuji dohodnout 10 6 V případě, že dojde k odstoupeni od reklamní smlouvy provozování podle odstavce 12.3 plsm. a) tohoto článku termín opravy, který bude odpovídat skutečnému rozsahu a ze strany poskytovatele z důvodu prodleni objednatele s VSP-Transport. technologii výroby. úhradou ceny za realizaci a provozováni reklamy či z důvodu 12.5 Objednatel souhlasí s tím, že výroba, instalace a 8.4 Objednatel je povinen nahradit poskytovateli veškerou prodleni objednatele s dodáním reklamy, resp. materiálů v provozováni reklamy budou provedeny až po úhradě újmu, která by mu vznikla v souvislosti s reklamou souladu s čl. V. VSP-Transport ve smyslu odst. 7.5., je veškerých nákladů na výrobu, instalaci a provozování či materiály a podklady předanými k výrobě reklamy objednatel povinen uhradit poskytovateli smluvní pokutu ve příslušné reklamy, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. objednatelem, které nebudou v souladu s VSP-Iransport výši 100% ceny plněni které mělo být dle reklamní smlouvy 12.6 Vzhledem k provozním podmínkám reklamy na příslušnými právními předpisy, v případě nepravdivých poskytnuto objednateli ze strany poskytovatele. reklamních nosičích typu prostředky MHD se považuje za tvrzení, udajú či jiných skutečnosti uvedených v reklamě 10.7 Stornovací poplatek a smluvní pokutu se objednatel splněni předmětu reklamní smlouvy ze strany poskytovatele, či předaných podkladech, či neschopnosti objednatele v zavazuje uhradit poskytovateli do 15 dnů od dne odesláni byla li reklama provozována alespoň 75% pracovních dnů reklamě či v podkladech k ni uváděné skutečnosti doložit. písemného oznámeni poskytovatele o odstoupeni od z celkově sjednané doby provozování reklamy. Ve smyslu Poskytovatel odpovídá objednateli za škody způsobené na reklamní smlouvy. tohoto ustanoveni je poskytovatel oprávněn dokončit instalaci dodané reklamně nevhodnou instalaci 10 8 V případě, že je objednatel v prodlení s úhradou ceny reklam ve lhůtě tři pracovních dnů od zahájeni reklamních za realizaci a provozováni reklamy, stornovacího poplatku, akci. Ve smyslu tohoto ustanoveni je poskytovatel oprávněn IX. Cenové podmínky či smluvní pokuty, je povinen uhradil poskytovateli spolu s zahájil odstraněni reklam končících reklamních akci či 9.1 Neni-li dohodou objednatele a poskytovatele stanoveno úhradou takovéto částky i smluvní úrok z prodleni ve výši reklamních akci. u kterých dochází ke zrněné reklamních jinak, řidl se cenové podmínky realizace a provozováni 0,1% z dlužné Částky za každý den prodleni. Objednatel je motivů tři pracovní dny před terminem ukončoni rektamni reklamy platným ceníkem poskytovatele (dále jen „C.enik“). povinen k zaplaceni úroku z prodleni bez ohledu na to, zda akce či změny reklamního motivu. Termín dokončení Aktuální ceník je umístěn na adrese poskytovatele Rohanské je za prodleni odpovědný. instalace či odstraněni reklam nemá vliv na trváni povinnosti nábřeží 678/25B. . 186 00 Praha 8. Pro určení výše ceny 10.9 Úhradou stornovacích poplatků, smluvní pokuty, či poskytovatele uvedené v první větě tohoto odst. realizace a provozováni reklamy je rozhodné znění ceníku smluvního úroku z prodleni nezaniká nárok poskytovatele 12.7 Poskytovatel zpracovává osobní údaje objednatelů a v den uzavření reklamní smlouvy nebo v den potvrzeni na náhradu škody jemu způsobené ze strany objednatele. zákazníku, kteří jsou fyzickými osobami (subjekty údajů). rezervace či objednávky ze strany poskytovatele. Ceny v Informace o zpracováni osobních údajů subjektů údajů je ceníku jsou uvedeny bez dané z přidané hodnoty (aktuální XI. Trvání reklamní smlouvy, skončení reklamní smlouvy dostupná na internetových stránkách poskytovatele www. sazba léto daně činí 21%). Cena realizace a provozováni 11.1 Reklamní smlouvy se uzavírají na dobu nezbytně nutnou jcdecaux.cz/gdpr reklamy je uvedena v reklamní smlouvě. k poskytnuti vzájemného smluvního plněni, nenl-li v nich 12.8 Objednatel výslovně prohlašuje že |lm dodaná reklama 9.2 Cenu za realizaci a provozování reklamy hradí objednatel stanoveno jinak. či dodaný materiál k výrobě reklamy splňuje požadavky na na základě faktur vystavených poskytovatelem na jeho 11.2 Platnost a účinnost reklamních smluv konči poskytnutím reklamu ve smyslu čl. V. těchto VSP-Transport. zejména bankovní účet uvedený v reklamní smlouvě či v hotovosti vzájemného, řádného a včasného smluvního plněni. Před že prostřednictvím reklamy nebudou ani skrytě nabízena do pokladny v sídle poskytovatele. Faktury jsou vystavovány ukončením trvání smlouvy z důvodů poskytnutí vzájemného erotická vystoupeni nebo erotické služby ve smyslu obecně dle rozpisu fakturace, který je nedílnou součásti reklamní řádného a včasného smluvního plněni lze reklamní smlouvu závazné vyhlášky hl. m. Prahy č. 1172005. kterou se stanoví smlouvy. Nenl-li rozpis reklamní akce přílohou reklamní ukončit zákaz nabízeni erotických vstoupení nebo erotických služeb. smlouvy, jsou faktury vystavovány poskytovatelem v závislosti a) dohodou smluvních stran na typu reklamní akce. V případě bezhotovostního převodu je b) odstoupením od reklamní smlouvy ze strany poskytovatele XIII. Závěrečná ustanovení objednatel povinen doložit poskytovateli úhradu faktury před c) odstoupením od reklamní smlouvy ze strany objednatele 13.1 Tyto VSP-Transport se vztahuji a jsou platné a zahájením reklamní akce. nedohodne-li se s poskytovatelem d) zánikem či smrti jedné ze smluvních stran závazné pro všechny uzavřené reklamní smlouvy, potvrzené jinak, a to kopii výpisu z účtu s uvedením čísla bankovního 11.2.1 Před uplynutím doby. po kterou reklamní smlouva objednávky a rozpisy reklamních akci. není-ll v takovýchto účtu poskytovatele, výše úhrady provedené ve prospěcli trvá. lze tuto smlouvu ukončit dohodou. Dohodnou-li se reklamních smlouvách, rozpisech reklamních akci, tohoto účtu a dne provedeni této úhrady Kopli výpisu z smluvní strany na takovémto ukončeni reklamní smlouvy, je potvrzených objednávkách případně celoroční smlouvou o účtu Je objednatel povinen v uvedeném termínu zaslat laxem. objednatel povinen zaplatit poskytovateli odstupné. spolupráci stanoveno jinak. Tyto VSP-Transport se přikládají poštou, prostřednictvím kurýrní služby, či doručit osobně do 11.2.2 Smluvní strany se můžou dohodnout na snížení nebo ke každé uzavřené reklamní smlouvě. sídla poskytovatele. Den uskutečnění zdanitelného plném je omezeni rozsahu dohodnutého předmětu reklamní smlouvy a 13.2 Vzájemná práva objednatele a poskytovatele a ostaln určen příslušnými právními předpisy. to pouze písemným dodatkem k takovéto smlouvě. záležitosti, které nejsou reklamní smlouvou VSP-Transport. 9.3 V připadá požadavku poskytovatele je objednatel povinen 11.2.3 Poskytovatel je oprávněn od reklamní smlouvy případné celoroční smlouvou o spolupráci výslovné upraveny, uhradit poskytovateli zálohu ceny realizace a provozováni odstoupit v případech porušeni smluvní povinnosti se řidl příslušnými ustanoveními právních předpisů České reklamy na základě zálohové faktury poskytovatele ve výší objednatele, stanovené v 7.3, 7.5 a 9.5 VSP-Transport či v republiky. a splatnosti stanovené poskytovatelem. V připadá, že je případě, že zjisti (byt dodatečně) že reklama realizovaná a 13.3 Ustanoveni zákona jež nemají donucující účinky, se objednatel v prodleni s úhradou zálohy, posunuje se den provozovaná na základě reklamní smlouvy je v rozporu s 5.1 v souladu s § 558 odst 2 OZ použiji před obchodními zahájeni reklamní akce a to o příslušný počet dnů prodleni VSP-Transport. zvyklostmi. objednatele s úhradou zálohy. Posun dne zahájení reklamní 11.2.4 Objednatel je oprávněn odstoupit ud reklamní smlouvy 13.4 Objednatel není oprávněn postoupit či zastavit jakoukoliv akce nemá vliv na den ukončeni reklamní akce a výši bez uvedeni důvodu za podmínek stanovených v čl. X. VSP svou pohledávku za poskytovatelem sjednané ceny za realizaci a provozováni reklamy včetně Transport. 13.5 Jakékoliv změny či doplňky reklamní smlouvy mohou sankčních a stornovacích poplatku ve smyslu čl. X VSP 11.2.5 Objednatel je oprávněn odstoupit od reklamní smlouvy být učiněny pouze v téže nebo přísnější formě jako reklamní Transport. Záloha uhrazená objednatelem se započítává na dále v případě, že i přes písemnou výzvu objednatele smlouva. úhradu ceny realizace a provozování reklamy. poskytovatel neodstraní vo lhůtě 5 pracovních dni vady jim 13.6 Tyto VSP vstupují v platnost dne 21.5.2018 9.4 Za den úhrady se pro účely reklamní smlouvy a VSP vyráběné reklamy nebo v téže lhůtě neodstraní vady v údržbě Transport považuje den připsáni příslušných peněžních reklamy. V uvedených případech se podmínky stanovené v prostředků na účet poskytovatele nebo den jejich složení v čl. X. VSP Transport nepoužiji. Výjimku tvoři případy, kdy hotovosti do pokladny poskytovatele. je poškozeni v takovém rozsahu, že neni technicky možné 9.5 V případě, že úhrada cony za realizaci a provozováni zajistit opravu v léto Ihuté a obé strany se dohodnou na reklamy není objednatelem provedena dle VSP-Transport a termínu, který bude udjiovldal rozsahu a technologii výroby. příslušné reklamní smlouvy řádně a včas a zároveň ani poté. 11.3 Odstoupeni od smlouvy je účinné dnem doručeni co poskytovatel objednatele na prodleni s úhradou ceny za odstoupeni od smlouvy druhé smluvní stranč. Nepodařl-li realizaci a provozováni reklamy pisemně upozornil a poskytl se doručit na adresu sídla, místa podnikáni Či bydliště či mu dodatečnou přiměřenou lhůlu k nápravě, je poskytovatel odmítne-ll smluvní strana zásilku převzít, považuje se za oprávněn odstoupit od reklamní smlouvy s okamžitou den doručeni s výjimkou osobního doručeni 5. den po dni účinnosti od doručeni odstoupeni druhé smluvní straně a odesláni odstoupení doporučeně poštou s doručenkou na uplatnit vůči objednateli stornovací a sankční podmínky. V adresu trvalého bydliště čl sídla druhého účastníka reklamní případě, že lulo skutečnost poskytovatel zjisll až v průběhu smlouvy. Toto neplatí v případě, že bude odstoupeni od či po provedeni plnění z reklamní smlouvy nebo její části ze smlouvy druhé smluvní straně doručeno dříve. Za adresu své strany, je poskytovatel poté, co objednatele na prodleni Irvalého bydliště či sídla či místa podnikání se považuje písemně upozornil a poskytl mu dodatečnou Ihútu k nápravě adresa uvedená v záhlaví reklamní smlouvy či uvedená v oprávněn prováděni plnění z reklamní smlouvy či z jiné písemném oznámeni doručeném druhému účastníku po reklamní smlouvy uzavřené S objednatelem okamžitě zastavit uzavřeni této smlouvy. od reklamní smlouvy odstoupit a uplatnit u objednatele stornovací a sankční podmínky (čl. X. VSP-Transporl). XII. Další ujednání 12.1 Poskytovatel prohlašuje, že si nečiní a ani v budoucnu X. Stornovací a sankční podmínky nebude činit žádné nároky k jakékoli ochranné známce, 10.1 Objednatel je oprávněn odstoupil od reklamní smlouvy značce či k výtvarnému řešeni objednatele použitému při před zahájením reklamní akce bez uvedení důvodu. reklamních akcích objednatele. Poskytovatel sl vyhrazuje Odstoupení je účinné doručením poskytovateli. právo užívat reklamy ke svým obchodním prezentacím. 10.2 V případě, že odstoupeni od smlouvy ze strany 12.2 Poskytovatel se zavazuje poskytovat objednateli aktuální objednatele bude poskytovateli doručeno v terminu od 100. informace o případných změnách provozních a technických do 70. dne před zahájením reklamní akce, je objednatel podmínek. povinen uhradit poskytovateli stornovací' poplatek ve výši 12.3 Dojde-li k neprovozováni reklamy z důvodu uvedených 35% ceny plněni z reklamní smlouvy. v čl. VI odst 6.2 VSP-Transport. je poskytovatel povinen Příloha č. 2 ke smlouvě č.RC-201900300 ( č. OP201907678 ) uzavřené dne 30. 8. 2019 mezi RENCAR PRAHA, a. s. a Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Rozpis fakturace Termín fakturace: 31.12. 2019 Cena bez DPH Sazba DPH Cena s DPH Daňový doklad, Období: 1. 9. 2019-30.11. 2019 80 595,00 21% 16 924,95 97 519,95 Splatnost:14.1. 2020 97 519,95 Význam Provozování K úhradě Strana 1 RENCAR PRAHA, a. s. IČ:506397 DIČ:CZ00506397 Rohanské nábřeží 678/25, 18600Praha 8 - Karlín Příloha č. 3 ke smlouvě č.RC-201900300 ( č. OP 201907678 ) uzavřené dne 30. 8. 2019 mezi RENCAR PRAHA, a. s. a Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Rozpis reklamní akce Město Plocha Depo, trasa Ks Od Do Provozování za kus Provozování celkem Instalace za kus Cena celkem Trolejbus, A3, Leták 70 298,50 20 895,00 0,00 20 895,00 Plzeň Tramvaj, A3, Leták 1. 9. 2019 30.11. 2019 298,50 29 850,00 0,00 29 850,00 Plzeň Autobus, A3, Leták 100 298,50 29 850,00 0,00 29 850,00 Plzeň 100 1. 9. 2019 30.11. 2019 1. 9. 2019 30.11. 2019 Počet ploch 270 Pronájem 80 595,00 Cena bez DPH 80 595,00 DPH 16 924,95 Cena s DPH 97 519,95 PROVOZNÍ A TECHNICKÉ PODMÍNKY Reklamní letáky v dopravních prostředcích tramvaj, autobus, trolejbus. PROVOZNÍ PODMÍNKY Poskytovatel může v případě volné kapacity zajistit umístění reklamy do provozovny v souladu s požadavkem objednatele. Objednatel bere na vědomí, že z provozně-technických důvodů není možno zajistit konkrétní číslo linky, na které bude reklama provozována. GRAFICKÉ ŘEŠENÍ S ohledem na technické řešení většiny úchytů pro instalaci reklam doporučuje poskytovatel následující minimální okraje grafického obrazce: • formát A4 - tisk na výšku: okraj 1,5 cm na kratší straně letáku • formát A3 - tisk na šířku: okraj 1,5 cm na delší straně letáku VÝROBA A INSTALACE REKLAM V případě, že výrobu reklam zajišťuje objednatel, dodá tyto v požadovaném množství a kvalitě = 135g, křída, mat. Objednatel bere na vědomí, že u tohoto typu plochy není pořizována fotodokumentace. Objednatel je povinen předat poskytovateli reklamu v množství, které přesahuje množství reklamních nosičů uvedených v reklamní smlouvě o 15%. Případné další náhradní plakáty dodá objednatel na základě výzvy poskytovatele. Reklamy budou vráceny do 10 dnů od data ukončení termínu provozování reklamy. Vzhledem k provozně technickým podmínkám nezaručuje poskytovatel vrácení reklamních materiálů v plném počtu. V případě, že si objednatel vrácené reklamní plakáty nevyzvedne nejpozději do 20 dnů od data jejich odstranění, budou skartovány. O vrácení plakátů musí objednatel zažádat písemně nejpozději 10 dní před ukončením kampaně. V případě, že výrobu reklam zajišťuje poskytovatel, zavazuje se objednatel dodat poskytovateli podklady pro tisk reklam v následující kvalitě: Letáky A4 - na výšku (210 x 297 mm) < digitální tisk, ofset > • dodání tiskových dat: preferujeme kompozitní tiskové PDF (ver.1.3 - Acrobat 4) - separace (výtažky barev) jsou vypnuté; nepřijímáme otevřená data (QXD, INDD aj.) ani kancelářské aplikace MS Office (DOC apod.) • montážní poměr: 1:1 • rozlišení rastru: 300 dpi; u obrázků ve stupních šedi a černobílých (pérovka) je potřeba vyšší rozlišení • viditelná část: 210x267 mm (na střed), nahoře a dole je potřeba počítat s 15mm pro upevnění do lišt, text či loga by neměly být mimo tuto viditelnou část • spadávka: 3 mm (1:1) • barevný prostor: CMYK (nepoužívat RGB), budou-li v dokumentu použity přímé barvy, pak je nutné je definovat v PANTONE® (v případě ofsetu) • rastrová grafika: zpracováváme tyto formáty: PSD (do verze CS3), TIFF, EPS, JPG (pokud možno s minimálním stupněm komprese a prostor CMYK) • vektorová grafika: zpracováváme formáty: AI nebo EPS (do verze CS3); CDR nepreferujeme • tiskové značky ořezové značky a pasovací značky v soutiskové/registrační barvě; značky nesmí zasahovat do dokumentu • předání podkladů: E-mailem (pouze do velikosti cca 8MB), FTP (přístup k našemu FTP serveru sdělí obchodní odd.), CD, DVD ✓ Doporučujeme kvůli kontrole spolu s podklady zaslat i náhled (JPEG či PDF) Letáky A3 - na šířku (420 x 297 mm) < digitální tisk, ofset > • dodání tiskových dat: preferujeme kompozitní tiskové PDF (ver.1.3 - Acrobat 4) - separace (výtažky barev) jsou vypnuté; nepřijímáme otevřená data (QXD, INDD aj.) ani kancelářské aplikace MS Office (DOC apod.) • montážní poměr: 1:1 • rozlišení rastru: 300 dpi; u obrázků ve stupních šedi a černobílých (pérovka) je potřeba vyšší rozlišení ■ viditelná část: 420x267 mm (na střed), nahoře a dole je potřeba počítat s 15mm pro upevnění do lišt, text či loga by neměly být mimo tuto viditelnou část • spadávka: 3 mm (1:1) • barevný prostor: CMYK (nepoužívat RGB), budou-li v dokumentu použity přímé barvy, pak je nutné je definovat v PANTONE® (v případě ofsetu) • rastrová grafika: zpracováváme tyto formáty: PSD (do verze CS3), TIFF, EPS, JPG (pokud možno s minimálním stupněm komprese a prostor CMYK) • vektorová grafika: zpracováváme formáty: AI nebo EPS (do verze CS3); CDR nepreferujeme • tiskové značky ořezové značky a pasovací značky v soutiskové/registrační barvě; značky nesmí zasahovat do dokumentu • předání podkladů: E-mailem (pouze do velikosti cca 8MB), FTP (přístup k našemu FTP serveru sdělí obchodní odd.), CD, DVD ✓ Doporučujeme kvůli kontrole spolu s podklady zaslat i náhled (JPEG či PDF)