Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 2 – Obchodní podmínky Kupní smlouva na upgrade systému SafeQ 3.6.2 na vyšší verzi minimálně SafeQ5 včetně licencí a softwarových podpor na 48 měsíců a instalace na stávající tisková zařízení a dodávku jednoho externího dotykového terminálu/čtečky karet Dále specifikované smluvní strany uzavírají kupní smlouvu v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) tuto kupní smlouvu (dále jen jako „Smlouva“) za účelem upgrade systému na verzi minimálně SafeQ5 včetně licencí a softwarových podpor na 48 měsíců a instalace na stávající tisková zařízení. Univerzita Hradec Králové se sídlem Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové IČ: 62690094 DIČ: CZ62690094 zastoupena prof. Ing. Kamilem Kučou, Ph.D., rektorem Univerzity Hradec Králové dále jen: „kupující“ a RICOH Czech Republic s.r.o. se sídlem: Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4 IČ: :48117820 DIČ : CZ48117820 zapsaná v obchodním rejstříku: Spisová značka C 27720 vedená u Městského soudu v praze zastoupena: XXXXXXXXXXX dále jen: „prodávající“ se dohodly na uzavření této Smlouvy: I. Prohlášení prodávajícího 1.1 Prodávající výslovně prohlašuje, že je oprávněným dodavatelem nabízeného předmětu plnění specifikovaného v příloze č. 1 této Smlouvy. Za pravdivost tohoto prohlášení nese prodávající plnou odpovědnost. II. Předmět smlouvy 2.1 Předmětem této Smlouvy je povinnost prodávajícího zajistit upgrade systému SafeQ 3.6.2 na verzi minimálně SafeQ5 včetně 21ks softwarových licencí podpor na 48 měsíců a instalace na stávající tisková zařízení (viz příloha č. 2 této Smlouvy) a dodávku 1ks externího dotykového terminálu/čtečky karet (dále jen "předmět plnění" či „zboží), a současně zajistit kupujícímu oprávnění toto zboží užívat v souladu s licenčními podmínkami výrobce softwaru. Kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit prodávajícímu. Specifikace požadovaného zajištění upgradu a licencí je stanovena v příloze č. 1 této Smlouvy. III. Dodání zboží 3.1 Prodávající se zavazuje zrealizovat předmět plnění nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti této Smlouvy. 3.2 Místem dodání zboží je sídlo kupujícího uvedené v záhlaví této Smlouvy. IV. Cena a platební podmínky 4.1 Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za kompletní předmět plnění v české měně na základě daňového dokladu – faktury. Faktura bude vystavena prodávajícím ke dni uskutečnění zdanitelného plnění, kterým je den dodání zboží. 4.2 Kupní cena za řádně a včas předané zboží, které je předmětem této Smlouvy, je dohodnuta v této výši: Celková cena v Kč bez DPH: 418 256,35 Kč Výše DPH: 87 833,83 Kč Celková cena v Kč s DPH: 506 090,19 Kč Cena je nejvýše přípustná a je možné ji překročit jen v případě změny sazeb DPH. Kupující nebude poskytovat prodávajícímu zálohu. 4.3 Prodávající vystaví daňový doklad na dodávaný software na základě této Smlouvy. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona. V případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude kupujícím vrácen do dne splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nově vyhotoveného daňového dokladu. 4.4 Splatnost faktury se sjednává v délce 30 dnů od jejího obdržení nabyvatelem. V. Závěrečná ustanovení 5.1 Tato Smlouva je uzavřena ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Kupující si ponechá dvě vyhotovení a prodávající jedno vyhotovení. Smlouva může být měněna pouze písemnými, oběma smluvními stranami podepsanými a vzestupně číslovanými dodatky. 5.2 Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem oprávněných zástupců obou smluvních stran. Účinnost nabývá tato Smlouva dnem uveřejnění v registru smluv. 5.3 Zveřejnění Smlouvy v registru smluv provede kupující v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. v platném znění. Zaslání potvrzení o uveřejnění této Smlouvy v registru smluv zajistí kupující do sedmi dnů od jeho doručení kupujícímu. 5.4 Pokud tato Smlouva nestanoví jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., v platném znění. 5.5 Smluvní strany prohlašují, že tato Smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, určitou a srozumitelnou vůli prostou omylu. Smluvní strany Smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují vlastnoručními podpisy. Přílohy Smlouvy: Příloha č. 1 – Specifikace předmětu plnění Příloha č. 2 - Přehled strojů a integrovaných čteček karet V Hradci Králové dne 12. 9. 2019 V Praze dne 9. 9. 2019. ………………………………… ……………………………………. kupující prodávající