Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10125162: Kupní smlouva na upgrade systému SafeQ 3.6.2 na vyšší verzi minimálně

Příloha Smlouva 06 08.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2 – Obchodní podmínky

        Kupní smlouva na upgrade systému SafeQ 3.6.2 na vyšší verzi
                                             minimálně SafeQ5

                  včetně licencí a softwarových podpor na 48 měsíců
  a instalace na stávající tisková zařízení a dodávku jednoho externího

                               dotykového terminálu/čtečky karet

Dále specifikované smluvní strany uzavírají kupní smlouvu v souladu s ustanovením § 2079 a
násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“)
tuto kupní smlouvu (dále jen jako „Smlouva“) za účelem upgrade systému na verzi minimálně
SafeQ5 včetně licencí a softwarových podpor na 48 měsíců a instalace na stávající tisková
zařízení.

Univerzita Hradec Králové
se sídlem Rokitanského 62, 500 03 Hradec Králové
IČ: 62690094
DIČ: CZ62690094
zastoupena prof. Ing. Kamilem Kučou, Ph.D., rektorem Univerzity Hradec Králové

dále jen: „kupující“

a

RICOH Czech Republic s.r.o.
se sídlem: Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4
IČ: :48117820
DIČ : CZ48117820
zapsaná v obchodním rejstříku: Spisová značka C 27720 vedená u Městského soudu v praze
zastoupena: XXXXXXXXXXX

dále jen: „prodávající“

se dohodly na uzavření této Smlouvy:

                                                                        I.
                                                      Prohlášení prodávajícího
1.1
Prodávající výslovně prohlašuje, že je oprávněným dodavatelem nabízeného předmětu plnění
specifikovaného v příloze č. 1 této Smlouvy. Za pravdivost tohoto prohlášení nese prodávající
plnou odpovědnost.

                                                                        II.
                                                           Předmět smlouvy
2.1
Předmětem této Smlouvy je povinnost prodávajícího zajistit upgrade systému SafeQ 3.6.2 na
verzi minimálně SafeQ5 včetně 21ks softwarových licencí podpor na 48 měsíců a instalace na
stávající tisková zařízení (viz příloha č. 2 této Smlouvy) a dodávku 1ks externího dotykového
terminálu/čtečky karet (dále jen "předmět plnění" či „zboží), a současně zajistit kupujícímu
oprávnění toto zboží užívat v souladu s licenčními podmínkami výrobce softwaru. Kupující se
zavazuje zboží převzít a zaplatit prodávajícímu. Specifikace požadovaného zajištění upgradu a
licencí je stanovena v příloze č. 1 této Smlouvy.
                                                                       III.
                                                                Dodání zboží

3.1
Prodávající se zavazuje zrealizovat předmět plnění nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne
účinnosti této Smlouvy.

3.2
Místem dodání zboží je sídlo kupujícího uvedené v záhlaví této Smlouvy.

                                                                       IV.
                                                    Cena a platební podmínky
4.1
Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za kompletní předmět plnění v české měně na základě
daňového dokladu – faktury. Faktura bude vystavena prodávajícím ke dni uskutečnění
zdanitelného plnění, kterým je den dodání zboží.

4.2
Kupní cena za řádně a včas předané zboží, které je předmětem této Smlouvy, je dohodnuta
v této výši:

Celková cena v Kč bez DPH: 418 256,35 Kč
Výše DPH: 87 833,83 Kč
Celková cena v Kč s DPH: 506 090,19 Kč

 Cena je nejvýše přípustná a je možné ji překročit jen v případě změny sazeb DPH. Kupující
nebude poskytovat prodávajícímu zálohu.

4.3
Prodávající vystaví daňový doklad na dodávaný software na základě této Smlouvy. Daňový
doklad bude obsahovat náležitosti daňového a účetního dokladu podle zákona č. 563/1991 Sb.,
o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
ve znění pozdějších předpisů a bude mít náležitosti obchodní listiny dle § 435 zákona. V
případě, že daňový doklad takové náležitosti nebude splňovat, bude kupujícím vrácen do dne
splatnosti daňového dokladu k opravení bez jeho proplacení. V takovém případě lhůta splatnosti
počíná běžet znovu ode dne doručení opraveného či nově vyhotoveného daňového dokladu.

4.4
Splatnost faktury se sjednává v délce 30 dnů od jejího obdržení nabyvatelem.

                                                                        V.
                                                         Závěrečná ustanovení

5.1
Tato Smlouva je uzavřena ve třech vyhotoveních v českém jazyce. Kupující si ponechá dvě
vyhotovení a prodávající jedno vyhotovení. Smlouva může být měněna pouze písemnými,
oběma smluvními stranami podepsanými a vzestupně číslovanými dodatky.

5.2
Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem oprávněných zástupců obou smluvních stran.
Účinnost nabývá tato Smlouva dnem uveřejnění v registru smluv.
5.3
Zveřejnění Smlouvy v registru smluv provede kupující v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. v
platném znění. Zaslání potvrzení o uveřejnění této Smlouvy v registru smluv zajistí kupující do
sedmi dnů od jeho doručení kupujícímu.

5.4
Pokud tato Smlouva nestanoví jinak, řídí se práva a povinnosti smluvních stran příslušnými
ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., v platném znění.

5.5
Smluvní strany prohlašují, že tato Smlouva vyjadřuje jejich svobodnou, vážnou, určitou a
srozumitelnou vůli prostou omylu. Smluvní strany Smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí,
což stvrzují vlastnoručními podpisy.

Přílohy Smlouvy:

Příloha č. 1 – Specifikace předmětu plnění
Příloha č. 2 - Přehled strojů a integrovaných čteček karet

V Hradci Králové dne 12. 9. 2019  V Praze dne 9. 9. 2019.

…………………………………                     …………………………………….
kupující                          prodávající