Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10167842: zhotovení projektové dokumentace, poskytnutí licence k projektové

Příloha KUJCP01KBOE4.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        mlouvy objednatele/příkazce:     SDI70ZZ L/059/19         *KUJCP01KBOE4*
      mlouvy zhotovitele/příkazníka:   191301
                                                                   KUJCP01KBOE4

                                      SMLOUVA

     na zhotovení projektové dokumentace, o poskytnutí licence k projektové dokumentaci a o výkonu
                                                            autorského dozoru

                                               CASTA
                                      Obecná ustanovení

                                         Článek I.
                                      Smluvní strany

objednatel/příkazce:   Jihočeský kraj

se sídlem:             U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

zastoupený:

- ve věcech smluvních: Ing. Zdeňkem Klimešem, vedoucím odboru životního prostředí, zemědělství a
                                      lesnictví, Krajský úřad - Jihočeský kraj

    ve věcech technickým: Ing. Milanem Vláškem, vedoucím oddělení ekologie krajiny a NATURA 2000,
                                      odbor životního prostředí, zemědělství a lesnictví, Krajský úřad - Jihočeský
                                      kraj

IC:                    708 90 650
DIČ:                   CZ70890650
bankovní spojení:      ČSOB, a.s., České Budějovice

číslo účtu:

(v části B a Cjako „objednatel v části Djako „příkazce")

zhotovitel/příkazník:  A8000 s. r. o.
se sídlem:             Radniční 136/7, České Budějovice 1, 370 01 České Budějovice

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích v oddíle C 1520

zastoupený:

- ve věcech smluvních: Ing. arch. Pavlem Maříkem - prokuristou

- ve věcech technickým: Ing. arch. Petrem Hornátem, hlavním architektem a Ing. Miroslavem Veselým,
                                      hlavním inženýrem

IČ:                    466 80 543

DIČ:                   CZ46680543

bankovní spojení: ČSOB, a.s., České Budějovice

číslo účtu:

(v části B a Cjako „zhotovitel", v části Djako „příkazník")

                                                                                    Stránka 1 z 13
                                                  Článek II.
                                          Základní ustanovení

Smluvní strany uzavírají v souladu se zadávacími podmínkami soutěže o návrh veřejné zakázky
„Pozorovací věž v ptačí oblasti Českobudějovické rybníky" tuto smlouvu na zhotovení projektové
dokumentace, o poskytnutí licence k projektové dokumentaci a o výkonu autorského dozoru (dále jen
„smlouva"). Smlouva je uzavřena v části B podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
ve znění pozdějších předpisů, v části C podle dle § 61 zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském,
o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění
pozdějších předpisů, a v části D podle § 2430 a násl. občanského zákoníku.

                                   ČÁST B
Smlouva o dílo na zhotovení projektové dokumentace

                             Článek III.
                          Předmět plnění

i. Zhotovitel se zavazuje zpracovat pro objednatele projektovou dokumentaci pro stavbu „Pozorovací
      věž v ptačí oblasti Českobudějovické rybníky” (dále jen „dílo"). Objednatel se zavazuje dílo

      převzít a zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu.

2. Dílo má následující části a rozsah:

2.1. Dopracování studie stavby pro potřeby vydání územního souhlasu (STS)

Studie stavby bude vypracována v rozsahu:

- situace                                  M 1:200
- koordinační situace stavby               M 1:200
- zákres do snímku katastrální mapy

- situace širších vztahů                   M 1:5000 (1:2000)
- půdorysy                                 M 1:50
- řezy                                     M 1:50
- vizualizace                              4 charakteristické záběry

Pokud se v průběhu zpracování projektové dokumentace objeví ze strany objednatele podstatné

připomínky, budou do ní zapracovány.

Požadované výstupy: 5 x v tištěné formě, 2 x CD nebo DVD ROM ve formátu *.pdf.

2.2. Zajištění inženýrské činnosti pro vydání územního souhlasu a získání pravomocného
      územního souhlasu (ÚS)

      Zhotovitel zajistí projednání s dotčenými orgány a obstará všechna potřebná stanoviska
      dotčených orgánů státní správy. Vypracuje a podá oznámení stavebního záměru, které bude
      obsahovat všechny náležitosti dle § 96 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování
      a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, (dále též „stavební zákon"),
       pro vydání územního souhlasu. Výsledkem musí být vydání územního souhlasu.

2.3. Projektová dokumentace pro provádění stavby (DPS), která bude podkladem pro
      výběr zhotovitele akce, včetně rozpočtu a položkového výkazu výměr

      Tato dokumentace musí splňovat požadavky stavebního zákona, vyhlášky č. 499/2006 Sb.,
      o dokumentaci staveb, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
      pozdějších předpisů, (dále též „zákon o zadávání veřejných zakázek"), vyhlášky č. 168/2016 Sb.,
      o uveřejňování formulářů pro účely zákona o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu
      zadavatele a vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na
      stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ve znění
       pozdějších předpisů, případně dalších relevantních právních předpisů zde výslovně
       neuvedených. Do této dokumentace je nutno zapracovat veškeré změny a požadavky vzešlé ze
       stanovisek dotčených orgánů státní správy k STS.

       Součástí DPS musí být i zpracování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen
       „BOZP"). Plán BOZP bude odpovídat všem relevantním právním předpisům, zejména zákonu č.
       309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
       v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo
       poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek

                                                                           Stránka 2 z 13
              bezpečnosti a ochrany zdraví při práci). Základní členění dokumentace ve stupni DPS bude
              provedeno v rozsahu podle příslušných právních předpisů.
              a) Projektová dokumentace pro provedení stavby (v dělení na jednotlivé objekty) bude

                  propracována až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické
                  vlastnosti stavby, přičemž nesmí být uváděny přímé či nepřímé odkazy na určité dodavatele,
                  výrobky, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo
                  označení původu. Odkaz lze použít, pokud stanovení technických podmínek podle § 89 odst.
                  1 zákona o zadávání veřejných zakázek nemůže být dostatečně přesné a srozumitelné.
                  U každého takového odkazu je nutno uvést možnost nabídnout rovnocenné řešení.
              b) Zpracování kompletního a přesného položkového rozpočtu v členění objektové soustavy,
                  zpracování kompletního a přesného soupisu prací včetně výkazu výměr („slepý rozpočet")
                  jako součást dokumentace pro provádění stavby.
             Požadované výstupy: 6 x v tištěné formě, 2 X CD nebo DVD ROM ve formátu *.pdf pro
              potřeby zadávacího řízení a ve formátu *.dwg pro potřeby zadavatele a vítězného uchazeče.

3. Výstupy z jednotlivých fází zpracování projektové dokumentace budou s objednatelem písemně
       odsouhlasovány.

4. Technické řešení a předpokládaný rozsah úprav bude vycházet z posouzení současného stavu
       a je nutné, aby vítězný uchazeč svolal bezprostředně před zahájením vlastních prací výrobní výbor,
       na kterém bude upřesněn rozsah díla. V případě nutnosti zřízení dalších objektů (např. překládky
       inženýrských sítí) budou tyto objekty dodatečně zhotovitelem zahrnuty do projektové dokumentace
       po předchozím odsouhlasení objednatelem.

5. Další požadavky na obsah a zpracování dokumentace:
            vypracování plánu zajištění BOZP - plán bude autorizován osobou odborně způsobilou ve smyslu
            zák. č. 309/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, osobu tohoto koordinátora BOZP při přípravě
            určí objednatel,

       - vypracování plánu kontrolních prohlídek stavby ve smyslu stavebního zákona,
       - doložení všech stanovisek, popř. závazných stanovisek dotčených orgánů, potřebných k získání

            územního souhlasu, správců inženýrských sítí, vlastníků sousedních pozemků, atd., a rovněž
            doložení souhlasů nebo min. vyjádření dotčených vlastníků,
       - v případě nezbytného přerušení inženýrských sítí navržení provizorií nebo jejich přeložení, a to
            jako samostatných stavebních objektů,
            vypracování dokumentace v souladu se všemi příslušnými zákony, českými technickými normami
            (CSN) a technickými podmínkami (TP).
      Jestliže na jednoduché stavbě nejsou technologické objekty, pak se dokumentace nečlení na části a
       soubor výkresů se označuje názvem Projektová dokumentace pro provádění stavby.
       Samostatně bude předán podrobný výkaz výměr, oceněný a neoceněný položkový rozpočet stavby
       (nabídkový rozpočet) v cenové úrovni platné v době zpracování, a to i v elektronické podobě na CD
       nosiči ve formátu *.xls / *.xlsx (MS - EXCEL).

6. Smluvní strany jsou si vědomy toho, že pokud stavební úřad na základě zhotovitelem podaného
      oznámení stavebního záměru dospěje v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování
      a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, k závěru, že k povolení stavby
       musí být konáno samostatné územní řízení a samostatné stavební řízení nebo společné územní a
      stavební řízení. Zhotovitel na základě toho zajistí dopracování potřebných projektových dokumentací
      v rozsahu dle vyhlášky č. 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb. Objednatel souhlasí s tím, že taková
      samostatná územní a stavební řízení nebo společné územní a stavební řízení mohou být vedena.

                                                  Článek IV.
                                     Podklady pro provedení díla

Základními podklady pro zpracování předmětu plnění jsou tyto dokumenty:

1. Výzva k podání nabídky a zadávací dokumentace na vypracování projektové dokumentace ve stupni
      studie stavby na akci ze dne 14.12. 2018,

2. katastrální mapa.

3. zaměření stávajícího stavu území,

4. hydrogeologický průzkum,

                                                                                                                                                         Stránka 3 z 13
5. případné další průzkumné práce potřebné pro zpracování projektové dokumentace.
Podklady pro provedení díla nechá vypracovat a předá Objednatel Zhotoviteli po vzájemné dohodě.

                                     Článek V.
                                    Doba plnění

1. Zhotovitel je povinen dílo řádně provést a předat ho objednateli v následujících termínech:
       1.1 Řádně provedený čistopis studie stavby (STS) dle čl. III. bod 2.1 smlouvy do 30 dnů ode dne
              nabytí účinnosti smlouvy.

       1.2 Zajištění inženýrské činnosti a získání pravomocného územního souhlasu dle čl. III. bod 2.2
              smlouvy v termínu dle správních lhůt.

       1.3 Řádně provedený čistopis dokumentace pro provedení stavby (DPS), včetně slepého soupisu
             stavebních prací, dodávek a služeb a výkazu výměr, dle čl. III. bod 2.3 smlouvy do 30 dnů ode
             dne nabytí právní moci územního souhlasu.

      1.4 V případě, kdy při plnění této smlouvy budou příslušným stavebním úřadem vedena samostatná
             územní a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona, je zhotovitel povinen dílo řádně provést
             a předat ho objednateli v následujících termínech:
            a) Řádně provedený čistopis studie stavby (STS) dle čl. III. bod 2.1 smlouvy, který bude
                  podkladem pro vydání územního rozhodnutí, do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti smlouvy.
            b) Řádně provedený čistopis dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR), včetně podání žádosti
                  o územní rozhodnutí, do 120 dnů ode dne nabytí účinnosti smlouvy.

            c) Zajištění inženýrské činnosti a získání pravomocného územního rozhodnutí v termínu dle
                  správních lhůt.

            d) Řádně provedený čistopis dokumentace pro stavební povolení (DSP), včetně podání žádosti
                  o stavební povolení, do 90 dnů ode dne nabytí právní moci územního rozhodnutí.

            e) Zajištění inženýrské činnosti a získání pravomocného stavebního povolení v termínu dle
                  správních lhůt.

            f) Řádně provedený čistopis dokumentace pro provedení stavby (DPS), včetně slepého soupisu
                  stavebních prací, dodávek a služeb a výkazu výměr, dle čl. III. bod 2.3 smlouvy do 30 dnů
                  ode dne nabytí právní moci stavebního povolení.

      1.5 V případě, kdy při plnění této smlouvy bude příslušným stavebním úřadem vedeno společné
             územní a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona, je zhotovitel povinen dílo řádně provést
             a předat ho objednateli v následujících termínech:
            a) Řádně provedený čistopis studie stavby (STS) dle čl. III. bod 2.1 smlouvy, který bude
                  podkladem pro vydání společného územního a stavebního rozhodnutí, do 30 dnů ode dne
                  nabytí účinnosti smlouvy.

            b) Dodání řádně provedeného čistopisu studie stavby (STS) dle čl. III. bod 2.1 smlouvy, která
                  bude podkladem pro vydání územního rozhodnutí, do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti
                  smlouvy.

           c) Řádně provedený čistopis dokumentace pro vydání společného povolení do 210 dnů ode dne
                  nabytí účinnosti smlouvy.

           d) Zajištění inženýrské činnosti a získání pravomocného rozhodnutí příslušného stavebního
                  úřadu rozhodujícího ve společném územním a stavební řízení v termínu dle správních lhůt.

           e) Řádně provedený čistopis DPS, včetně slepého soupisu stavebních prací, dodávek a služeb
                 a výkazu výměr, do 30 dní od nabytí účinnosti společného povolení, kterým se stavba
                  umisťuje a povoluje.

     Celková doba zpracování zakázky pro účely hodnocení veřejné zakázky na výběr projektanta v součtu
     dnů v bodech 1.1 a 1.3 činí: 60 dnů. (Budou-li vedena samostatné územní a stavební řízení dle bodu
     1.4 nebo společné územní a stavební řízení dle bodu 1.5 činí celková doba v součtu dnů 270 dnů.)

2. Zhotovitel je oprávněn dokončit dílo i před sjednaným termínem předání díla a objednatel se zavazuje
       dříve řádně dokončené dílo převzít a zaplatit.

3. Termínem splnění díla se rozumí den, v němž bude pověřenými zástupci smluvních stran podepsán
       protokol o převzetí řádně splněného díla, tj. dílo bude objednateli předáno bez vad a v takové podobě,
       která umožní objednateli užití díla v souladu s účelem této smlouvy.

4;__remTÍnj3ředánÍ£j3řevzetí_díja^               :

                                                    Stránka 4 z 13
       a) dojde-li k přerušení prací zhotovitele na základě písemného pokynu objednatele,

       b) dojde-li k přerušení prací zhotovitele z důvodu pro splnění díla nepříznivých klimatických
              podmínek či překážky ve smyslu § 2913 odst. 2 občanského zákoníku; smluvní strany jsou povinny
              se bezodkladně vzájemně informovat o vzniku takové okolnosti a dohodnout způsob jejího řešení,
              jinak se takového důvodu nemohou dovolávat.

5. Prodloužení doby provádění díla se určí písemnou dohodou smluvních stran podle doby trvání překážky
       nebo neplnění povinností objednatele sjednaných smlouvou, s přihlédnutím k době nezbytné pro
       obnovení prací, za podmínky, že zhotovitel učinil prokazatelně veškerá opatření ke zkrácení nebo
       předejití prodlení při provádění díla.

                                                  Článek VI.
             Předání a převzetí díla, vlastnické právo a nebezpečí škody

1. Předání a převzetí díla bude provedeno v sídle objednatele.

2. Po předání díla si objednatel vyhrazuje min. 10 pracovních dnů na kontrolu díla a případnou výzvu
       k odstranění vad (např. neúplná dokladová část, chybějící podklady a průzkumy atd.).

3. O předání a převzetí díla musí být sepsán protokol podepsaný oprávněnými zástupci smluvních stran.

4. Součástí protokolu o předání a převzetí díla musí být:
       a) identifikační údaje obou smluvních stran,
       b) předmět plnění,
       c) počet ks paré předávané dokumentace,
       d) datum a podpis obou smluvních stran.

5. Součástí díla je vlastnické právo k projektové dokumentaci a dalším dokumentům a hmotným
       výstupům, které jsou předmětem díla, a nebezpečí škody na nich přechází na objednatele dnem jejich
       převzetí objednatelem.

                                                  Článek VII.
                            Provádění díla, práva a povinnosti stran

1. Není-li smlouvou stanoveno jinak, řídí se vzájemná práva a povinnosti smluvních stran příslušnými
       ustanoveními občanského zákoníku.

2. Zhotovitel je zejména povinen:
       a) provést dílo řádně, včas a za použití postupů, které odpovídají předpisům České republiky,

       b) dodržovat při provádění díla ujednání této smlouvy, řídit se podklady a pokyny objednatele
              a dotčených orgánů,

       c) provést dílo na svůj náklad a nebezpečí,
       d) účastnit se na základě pozvánky objednatele všech jednání týkající se díla,
       e) písemně informovat objednatele o skutečnostech majících vliv na plnění smlouvy, a to

              neprodleně, nejpozději následující pracovní den poté, kdy příslušná skutečnost nastane nebo
              zhotovitel zjistí, že by mohla nastat.

3. Zhotovitel je oprávněn splnit část svého závazku prostřednictvím třetí osoby pouze se souhlasem
       objednatele. V takovém případě však odpovídá za zhotovení díla tak, jako by ho prováděl sám.

4. Objednatel se zavazuje, že v rozsahu nevyhnutelně potřebném poskytne zhotoviteli pomoc při
       zajištění podkladů, doplňujících údajů, upřesnění vyjádření a stanovisek, jejichž potřeba vznikne
       v průběhu plnění. Tuto pomoc poskytne zhotoviteli ve lhůtě a rozsahu dojednaném oběma smluvními
       stranami.

                                                Článek VIII.      100.000,- Kč
                                         Cena za dílo pro část B  250.000,- Kč

1. Cena za dílo je stanovena ve výši:
       Dokumentace STS + inženýrská činnost a zajištění ÚS
       Dokumentace DPS

                                                                                Stránka 5 z 13
Cena bez DPH                                          350.000,- Kč
DPH 21%                                                73.500.- Kč
Smluvní cena díla vč. DPH                             423.500,- Kč

2. V případě, kdy při plnění této smlouvy budou příslušným stavebním úřadem vedena samostatná
      územní a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona, je cena stanovena takto:

Dokumentace STS                                       100.000,-Kč
Dokumentace DÚR + inženýrská činnost a zajištění ÚR        0,- Kč

Dokumentace DSP + inženýrská činnost a zajištění SP   0,- Kč

Dokumentace DPS                                       250.000,- Kč

Cena bez DPH                                          350.000,-Kč

DPH 21%73.500,- Kč

Smluvní cena díla vč. DPH                             423.500,- Kč

3. V případě, kdy při plnění této smlouvy bude příslušným stavebním úřadem vedeno společné územní
      a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona, je cena stanovena takto:

Dokumentace STS                                       100.000,-Kč

Dokumentace pro vydání společného povolení                          0,-Kč
+ inženýrská činnost a zajištění společného povolení      250.000,- Kč
Dokumentace DPS                                           350.000,-Kč
Cena bez DPH                                            73.500,- KČ
DPH 21%                                               423.500,- Kč
Smluvní cena díla vč. DPH

4. Součástí sjednané ceny jsou veškeré práce, dodávky, poplatky jiné náklady nezbytné pro řádné
      a úplné provedení díla.

5. Cena je nejvýše přípustná a nelze ji překročit.

6. Dojde-li po uzavření smlouvy o dílo ke změně daňových předpisů, bude k ceně díla připočtena DPH
      dle daňových předpisů platných v době uskutečnění zdanitelného plnění. Smluvní strany se dohodly,
      že v případě změny ceny DPH není nutno ke smlouvě uzavírat dodatek. Zhotovitel odpovídá za to,
      že sazba DPH bude stanovena v souladu s platnými právními předpisy.

                                                  Článek IX.
                                            Platební podmínky

1. Zálohy se neposkytují.
2. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla na základě faktury, kterou zhotovitel vyhotoví

      a odešle objednateli na základě protokolu o předání a převzetí dle článku VI. této smlouvy. Faktura
      musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem.

3. Smluvní strany se dohodly na následujících podmínkách úhrady ceny za dílo:

      a) po předání STS,
       b) po předání DPS.
      V případě, kdy při plnění této smlouvy budou příslušným stavebním úřadem vedena samostatná
       územní a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona a bude tak vyplacena cena za dílo dle čl. VIII.
       odst. 2 smlouvy, sjednávají smluvní strany následující podmínky úhrady ceny za dílo:

       a) po předání STS,
       b) po předání DÚR,

       c) po předání DSP,
       d) po předání DPS.
       V případě, kdy při plnění této smlouvy, bude příslušným stavebním úřadem vedeno společné územní
       a stavební řízení ve smyslu stavebního zákona a bude tak vyplacena cena za dílo dle čl. VIII. odst. 3
       smlouvy, sjednávají smluvní strany následující podmínky úhrady ceny za dílo:

       a) po předání STS,
       b) po předání dokumentace pro společné povolení,

                                                                                                                                                         Stránka 6 z 13
       c) po předání DPS.

4. Vystavená faktura (100 % smluvní ceny) však bude uhrazena pouze do výše 95 % smluvní ceny.
       Zbývajících 5 % bude uvolněno po odstranění případných vad (např. neúplná dokladová část,
       chybějící podklady a průzkumy atd.). Na předmětné faktuře bude vyčíslena pozastávka.

5. Lhůta splatnosti faktury činí 30 dnů ode dne jejího doručení na adresu objednatele.

6. Závazek objednatele zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované částky z účtu objednatele ve
       prospěch zhotovitele.

7. Nebude-li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, DPH nebo
       zhotovitel vyúčtuje práce, které neprovedl, je objednatel oprávněn vadnou fakturu před uplynutím
       lhůty splatnosti vrátit druhé smluvní straně bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře
       vyznačí důvod vrácení. Druhá smluvní strana provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-li
       objednatel vadnou fakturu druhé smluvní straně, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta
       běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury objednateli.

8. Pokud ke dni uskutečnění zdanitelného plnění bude zhotovitel v insolvenčním řízení či se objednatel
       dostane do pozice ručitele za nezaplacenou daň z tohoto plnění podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb.,
       o DPH, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „zákon č. 235/2004 Sb."), objednatel využije zvláštní
       způsob zajištění daně ve smyslu ustanovení § 109a zákona č. 235/2004 Sb., tj. uhradí DPH z tohoto
       plnění za zhotovitele jeho místně příslušnému správci daně na jeho osobní depozitní účet č. 00000-
       00000000/0000 s následující identifikací platby:
       Variabilní symbol: 01848054 (DIČ zhotovitele bez CZ)
       Specifický symbol: 60869054 (DIČ objednatele bez CZ)

       Zpráva pro příjemce: DUZP ve tvaru DD/MM/RRRR-1
       Konstantní symbol: 1148.

                                                   Článek X.
                                         Odpovědnost za škodu

1. Odpovědnost za škodu se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, nestanoví-li smlouva
     jinak.

2. Zhotovitel odpovídá za škodu, která objednateli vznikne v důsledku vadně provedeného díla, a to
      v plném rozsahu.

3. Zhotovitel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvrácení škody nebo k jejímu zmírnění.

                                                  Článek XI.
                                          Odpovědnost za vady

1. Dílo má vady, jestliže neodpovídá smlouvě a pokud neumožňuje užívání, k němuž bylo určeno
       a zhotoveno. Za vadu se považuje i nedodělek (např. nesprávnost nebo neúplnost díla).

2. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání a dále odpovídá za vady díla zjištěné
       po celou dobu záruční lhůty (záruka za jakost).

3. Záruku za jakost poskytuje zhotovitel v délce 5 let ode dne převzetí díla objednatelem nebo do vydání
       kolaudačního souhlasu pro stavbu realizovanou podle předmětné projektové dokumentace.

4. Zhotovitel neodpovídá za vady díla, jestliže tyto vady byly způsobeny použitím věcí předaných mu ke
       zpracování objednatelem v případě, že zhotovitel ani při vynaložení odborné péče nevhodnost těchto
       věcí nemohl zjistit nebo na ně upozornil a objednatel na jejich použití trval.

5. Zhotovitel rovněž neodpovídá za vady způsobené dodržením nevhodných pokynů daných mu
       objednatelem, jestliže zhotovitel na nevhodnost těchto pokynů písemně upozornil a objednatel na
       jejich dodržení trval nebo jestli zhotovitel tuto nevhodnost ani při vynaložení odborné péče nemohl
       zjistit.

6. Vyskytne-li se na provedeném díle vada, objednatel písemně oznámí zhotoviteli její výskyt, vadu
       popíše a uvede, jak se vada projevuje. Jakmile objednatel odeslal toto písemné oznámení, má se za
       to, že požaduje bezplatné odstranění vady, neuvede-li v oznámení jinak.

                                                                                                                                                Stránka 7 z 13
7. Zhotovitel je povinen odstranit vadu díla nejpozději do 5 dnů od jejího oznámení objednatelem,
       pokud se smluvní strany v konkrétním případě nedohodnou písemně jinak, a to bezplatně.

8. Provedenou opravu vady díla zhotovitel objednateli předá písemným protokolem.

9. Lhůta záruky za jakost se prodlužuje v případě výskytu vady o počet dní, které uplynou od jejího
       nahlášení do doby odstranění vady.

                                                 Článek XII.
                                             Sankční ujednání

1. Dojde-li k navýšení ceny stavby prováděné na základě projektové dokumentace vypracované podle
       této smlouvy, a to z důvodu prokazatelných vad této projektové dokumentace (např. nesouladu mezi
       soupisem stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a projektovou dokumentací), je
       zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu:
       - ve výši 10% z ceny díla za zpracování dokumentace pro provedení stavby v případě navýšení
            smluvní ceny díla stavby do 5% včetně,
       - ve výši 20% z ceny díla za zpracování dokumentace pro provedení stavby v případě navýšení
            smluvní ceny díla stavby od 5% do 10% včetně,
       - ve výši 30% z ceny díla za zpracování dokumentace pro provedení stavby v případě navýšení
            smluvní ceny díla stavby větším než 10%.

2. V případě, že Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „ÚOHS") zjistí během zadávacího
       řízení realizovaného na základě projektové dokumentace vypracované na základě této smlouvy
       pochybení zadavatele v důsledku prokazatelných vad zpracované projektové dokumentace stavby
       nebo soupisu stavebních prací vč. výkazu výměr, bude zhotovitel povinen uhradit objednateli náklady
       na správní řízení vedené ÚOHS, včetně případných sankcí z něj vyplývajících vůči objednateli. Dále
       je zhotovitel povinen zaplatit objednateli náhradu újmy, která mu tímto vznikla.

3. V případě, že objednatel při kontrole projektové dokumentace a oceněného soupisu stavebních prací
       s výkazem výměr zjistí podstatné nedostatky spočívající zejména v nesprávném stanovení počtu
       měrných jednotek nebo jednotkových cen, zavazuje se zhotovitel uhradit objednateli náklady
       prokazatelně vynaložené na revizi zhotovitelem vytvořené projektové dokumentace a soupisu
       stavebních prací s výkazem výměr. Tyto náklady má objednatel právo jednostranně započíst vůči
       fakturované ceně za dílo dle této smlouvy zhotovitelem, je-li to možné.

4. Za prokazatelné vady se nepovažují vady spočívající v okolnostech, jež nemohl zhotovitel ani při
       vynaložení potřebné odborné péče zjistit či ovlivnit, zejména poloha inženýrských sítí, která po odkrytí
       neodpovídá podkladům poskytnutým správci či vlastníky těchto sítí; jiný stav a^ kvalita podloží po
       odkrytí při současném dodržení postupů stanovených v technických předpisech ČSN, při stavebních
       úpravách dokončených staveb stav a kvalita skrytých konstrukcí, které nebylo možno ověřit;
       provádění archeologického průzkumu; realizace dopravně inženýrských opatření odlišně od
       projektové dokumentace; změna nákladů na opravy objízdných tras dle skutečného opotřebení
       vozovek po dobu trvání dopravně inženýrských opatření.

5. Nepředá-li zhotovitel objednateli dílo v termínu stanoveném touto smlouvou, je zhotovitel povinen
       uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla (včetně DPH), to za každý i započatý
       den prodlení. Za prodlení s předáním díla se nepovažuje, pokud je toto prodlení způsobeno
       okolnostmi, jež neleží na straně zhotovitele a zhotovitel je nemůže ovlivnit, např. nedodržení lhůt ze
       strany dotčených orgánů státní správy při podávání vyjádření a stanovisek či vydávání rozhodnutí ve
       věci stavby dle projektové dokumentace nebo nedostatek součinnosti objednatele, Zhotovitel je však
       povinen objednateli doložit, že při dodržení správních lhůt či řádné součinnosti objednatele by dílo
       odevzdal včas.

6. V případě nedodržení termínu odstranění vad díla je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní
       pokutu ve výši 0,1 % z ceny díla (včetně DPH), a to za každý i započatý den prodlení.

7. V případě porušení povinnosti sjednané v článku VII. odst. 2. písm. d) této smlouvy, dojde-li
       porušením této povinnosti k prodlení s plněním díla, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní
       pokutu ve výši 5 000,- Kč.

8. V případě porušení povinnosti dle článku VII. odst. 2 písm. e) této smlouvy se zhotovitel zavazuje
       uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny díla (včetně DPH) za každý i započatý den
       prodlení u každého objednatelem zaslaného požadavku na poskytnutí dodatečné informace.

                                                                                                                                                         Stránka 8 z 13
9. Pro případ prodlení se zaplacením ceny díla je objednatel povinen uhradit zhotoviteli smluvní pokutu
       ve výši 0,1 % z dlužné částky.

10. Při odstoupení objednatele od smlouvy pro její podstatné porušení zhotovitelem podle čl. XIII.
       odst. 3. této smlouvy uplatní objednatel za toto porušení vůči zhotoviteli též smluvní pokutu ve výši
       20 % smluvní ceny díla.

11. V případě uplatnění smluvní pokuty zašle oprávněná strana straně povinné oznámení, které musí
       obsahovat popis a časové určení události, která v souladu s uzavřenou smlouvou zakládá nárok
       oprávněné strany na smluvní pokutu, a informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty.

12. Smluvní strany ujednávají jako základní způsob vypořádání smluvních pokut vyměřených
       objednatelem zhotoviteli jejich zápočet proti ceně díla fakturované zhotovitelem. Není-li tento postup
       možný, zaplatí zhotovitel smluvní pokutu podle této smlouvy na účet objednatele do 15 dnů po
       obdržení vyúčtování smluvní pokuty.

13. Zaplacením smluvní pokuty zhotovitelem není dotčen nárok objednatele na náhradu případných škod
       vzniklých prodlením či vadným plněním zhotovitele.

14. Pokud není v ostatních ustanoveních smlouvy uvedeno jinak, zaplacení smluvní pokuty zhotovitelem
       objednateli nezbavuje zhotovitele závazku splnit povinnosti dané mu touto smlouvou.

15. Oprávněnost nároku na smluvní pokutu není podmíněna žádnými formálními úkony ze strany
       objednatele.

16. Ustanoveními o smluvní pokutě, resp. uhrazením smluvní pokuty, není dotčen nárok oprávněného
       požadovat v plném rozsahu náhradu škody (újmy), k níž došlo v příčinné souvislosti s porušením
       povinnosti, které je sankcionováno smluvní pokutou.

                                                 Článek XIII
                                        Odstoupení od smlouvy

1. Od smlouvy lze odstoupit pouze v případech, které stanoví smlouva nebo občanský zákoník.

2. Od této smlouvy může odstoupit kterákoliv ze smluvních stran v případě, že dojde k podstatnému
       porušení práv a povinností vyplývajících z této smlouvy stranou druhou.

3. Za podstatné porušení smlouvy na straně zhotovitele se rozumí provádění díla v rozporu
       s touto smlouvou, nedodržení termínů stanovených touto smlouvou, zejména nedodržení termínu
       zhotovení díla nebo odstranění vad díla za předpokladu, že zhotovitel na základě písemné výzvy
       nezjedná nápravu do 14 dnů od doručení této výzvy. Za podstatné porušení smlouvy se považuje
       i to, pokud zhotovitel opakovaně nerealizuje dílo podle smlouvy nebo opakovaně zanedbává své
       povinnosti, vyplývající mu ze smlouvy. Důvodem pro odstoupení od smlouvy je i situace, kdy se
       zhotovitel ocitne v insolvenčním řízení a bylo rozhodnuto o jeho úpadku nebo je v likvidaci.

4. Za podstatné porušení smlouvy se nepovažuje prodlení s předáním díla, pokud je toto prodlení
       způsobeno okolnostmi, jež neleží na straně zhotovitele a zhotovitel je nemůže ovlivnit ve smyslu
       čl. XII. odst. 5. druhá věta této smlouvy o dílo.

5. Za podstatné porušení smlouvy na straně objednatele se rozumí více než 30 dní prodlení s úhradou
       ceny díla podle článku IX. této smlouvy.

6. Strana, která porušila smluvní povinnost, jejíž porušení bylo důvodem odstoupení od této smlouvy,
       je povinna druhé straně nahradit náklady s odstoupením spojené. Tímto není dotčen nárok na
       náhradu škody ani povinnost zaplatit smluvní pokutu.

7. Objednatel si vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě, že nebude realizovat stavbu, k jejíž
       realizaci se zhotovuje projektová dokumentace, která je předmětem této smlouvy. V případě tohoto
       odstoupení od smlouvy uhradí objednatel zhotoviteli veškeré náklady spojené s plněním smlouvy
       vzniklé zhotoviteli ke dni doručení písemného oznámení odstoupení od smlouvy.

8. V případě odstoupení objednatele od smlouvy ve výše uvedených případech je objednatel oprávněn
       sám nebo prostřednictvím třetí osoby dílo nebo jeho část dokončit, případně opravit nebo jinak uvést
       do souladu s podmínkami smlouvy. V takovém případě všechny náklady převyšující cenu díla dle této
       smlouvy spojené s dokončením nebo uvedením díla či jeho části do souladu se smlouvou uhradí
       zhotovitel na účet objednatele do 30 dnů po obdržení platebního dokladu objednatele. Objednatel je
       oprávněn odečíst ze svých finančních závazků vůči zhotoviteli své finanční nároky na úhradu výše
        uvedených nákladů, které zhotoviteli účtuje.

                                                                                                                                                          Stránka 9 z 13
                                                  Článek XIV.
                                                Další ujednání

 1. Zhotovitel je povinen zvát na technické rady nejen zástupce objednatele, ale i příslušné orgány státní
       správy, dotčené organizace, zástupce dotčených obcí, budoucí provozovatele a správce objektů.

2. Zhotovitel zajistí zapracování do dokumentace všech dalších požadavků, které nařídí
       v průběhu výstavby správní orgán svým rozhodnutím a objednatel uplatní, tyto případné práce
       přesahující rámec této smlouvy budou hrazeny samostatně.

3. Osoba zhotovitele určená k jednání ve věcech technických:
       Ing. arch. Petr Hornát

4. Objednatelem určená osoba koordinátora BOZP ve fázi přípravy stavby:
       Mauring spol. s r.o.

                                                                                                                                                              ■v /

                                            CASTC
                                     Licenční ujednání

1. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněnou osobou k poskytnutí výhradní licence objednateli k užití díla
       specifikovaného v části B článku III. této smlouvy (dále jen „autorské dílo").

2. Zhotovitel uděluje objednateli výhradní licenci pro časově neomezené užití autorského díla. Licence
      je teritoriálně výhradně omezena na pozemek pare. č. 406/8 v k. ú. Haklovy Dvory, LV 408.

3. Objednatel je oprávněn upravit či měnit autorské dílo nebo jeho část takovým způsobem, který
       nesníží hodnotu autorského díla. V rámci poskytnuté výhradní licence je objednatel oprávněn užít
       autorské dílo neomezeně ve smyslu autorského zákona.

4. Objednatel je oprávněn poskytnout třetí osobě oprávnění tvořící součást licence (podlicence).
5. Licence je poskytována bezúplatně.

                                            ČÁST D
                              Výkon autorského dozoru

                                                  Článek XV.
                                              Předmět plnění

1. Příkazník se zavazuje pro příkazce, jeho jménem a na jeho účet vykonávat autorský dozor po celou
      dobu realizace stavby „Pozorovací věž v ptačí oblasti Českobudějovické rybníky" (dále jen
      „stavba"), pro kterou zhotovil projektovou dokumentaci.

2. V rámci výkonu autorského dozoru bude příkazník zabezpečovat zejména:
      a) autorský dozor stavby podle § 152 odst. 4 stavebního zákona,
      b) účast na předání staveniště zhotoviteli stavby,
      c) poskytování vysvětlení potřebných k fyzické realizaci projektu na základě realizační
             dokumentace,
      d) kontrolu a ověření souladu prováděné stavby s projektovou dokumentací,
      e) posuzování návrhů zhotovitele stavby na změny a odchylky v částech projektů zpracovávaných
             zhotoviteli z pohledu dodržení technicko-ekonomických parametrů stavby, dodržení lhůt
             výstavby, případně dalších údajů a ukazatelů,
      f) účast na stavbě na vyzvání příkazce mimo termíny kontrolních dnů, pokud bude vyzván,
      g) účast na kontrole kvality při předání stavby zhotovitelem.

                                                                                                                                     Stránka 10 z 13
   .3 Příkazce se zavazuje zaplatit za provádění autorského dozoru za podmínek stanovených touto

          smlouvou sjednanou odměnu.

                                                    Článek XVI.
                                              Doba a místo plnění

   1. Výkon autorského dozoru bude prováděn po celou dobu realizace stavby. Bude zahájen po započetí
          realizace stavby na písemnou výzvu příkazce a ukončen v okamžiku, kdy bude v souladu se
          stavebním zákonem možné započít s trvalým užíváním stavby.

   2. Autorský dozor bude vykonáván v místě realizace stavby. Příkazník je dále povinen účastnit se na
          výzvu příkazce nebo jeho technického dozoru schůzek v sídle příkazce nebo na jiném ve výzvě
          určeném místě.

                                         Článek XVII.
                             Práva a povinnosti příkazníka

   1. Příkazník je povinen:

   a) zajistit autorský dozor bez zbytečného odkladu tak, aby nebyl ohrožen postup výstavby,

   b) postupovat dle pokynů příkazce (a jím určeného technického dozoru) a jednat v jeho zájmu,

   c) upozornit příkazce na zřejmou nevhodnost pokynů, které by mohly mít za následek vznik škody,

(  a to ihned, když se takovou skutečnost dozvěděl; v případě, že příkazce i přes upozornění

   příkazníka na splnění pokynů trvá, příkazník neodpovídá za škodu takto vzniklou,

   d) dodržovat závazné právní předpisy, technické normy a vyjádření veřejnoprávních orgánů
          a organizací,

   e) poskytovat příkazci veškeré informace, doklady apod. písemnou formou,

   f) vést list autorského dozoru, kde bude zaznamenávat odpracované hodiny jako podklad pro
          fakturaci,

   g) předkládat příkazci list autorského dozoru k odsouhlasení nejdříve vždy k prvnímu dni
          následujícího měsíce po výkonu autorského dozoru v předcházejícím kalendářním měsíci.

   2. Příkazník se může odchýlit od pokynů příkazce jen, je-li to naléhavě nezbytné v zájmu příkazce,
          a pokud nemůže včas obdržet jeho souhlas. V žádném případě se však příkazník nesmí od pokynů
          odchýlit, jestliže je to zakázáno smlouvou nebo příkazcem.

   3. Příkazník se zavazuje po celou dobu realizace stavby aktivně spolupracovat se zhotovitelem stavby
          a osobou vykonávající činnosti technického dozoru.

              4. V případě zjištění rozporu platné projektové dokumentace se skutečností na stavbě je příkazník
                     povinen zjištěné rozpory řešit ve spolupráci se zhotovitelem stavby, a to bezodkladně.

t

                                       Článek XVIII
                             Práva a povinnosti příkazce

   1. Příkazce je povinen přizvat příkazníka ke všem rozhodujícím jednáním týkajícím se stavby a její
          realizace, resp. předat mu neprodleně zápis nebo informace o jednáních, kterých se příkazník
          nezúčastnil.

   2. Příkazce je povinen informovat příkazníka o termínech předání staveniště, kontrolních dnů, předání
          stavby apod. v předstihu min. 3 pracovních dnů.

   3. Příkazce se zavazuje, že v rozsahu nevyhnutelně potřebném poskytne příkazníkovi pomoc při
          zajištění podkladů, doplňujících údajů, upřesnění vyjádření a stanovisek, jejichž potřeba vznikne
          v průběhu plnění této smlouvy. Tuto pomoc poskytne ve lhůtě a rozsahu dojednaném oběma
          smluvními stranami.

   4. Příkazce je povinen kontrolovat list autorského dozoru a v případě správnosti jej odsouhlasit
          podpisem na kopii, která bude součástí faktury. V případě nesrovnalostí je příkazce povinen vyzvat
          příkazníka k jejich vysvětlení, popř. odstranění v jím určeném termínu.

                                                                             Stránka 11 z 13
                             Článek XIX
                        Odměna za část D

1. Celková výše odměny za výkon autorského dozoru je stanovena jako cena nejvýše přípustná
      a nepřekročitelná a činí:

Celková odměna                            25.000,- Kč

DPH 21 %                                  5.250,- KČ

Celková odměna vč. DPH                    30.250,-Kč

2. Odměna v sobě zahrnuje veškeré náklady příkazníka účelně vynaložené při plnění jeho závazku
      z této smlouvy včetně nákladů na dopravu apod.

3. Výše odměny je platná za předpokladu, že výstavba bude zahájena do pěti let od nabytí právní moci
      stavebního povolení týkající se stavby. Po uplynutí této doby se smluvní strany zavazují uzavřít

      dodatek k této smlouvě upravující výši odměny.

4. V případě, že dojde ke změně zákonné sazby DPH, je příkazník k úplatě bez DPH povinen účtovat
       DPH v platné výši. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny výše úplaty v důsledku změny
      sazby DPH není nutno ke smlouvě uzavírat dodatek. Příkazník odpovídá za to, že sazba DPH je

      stanovena v souladu s platnými právními předpisy.

                                                  Článek XX
                                            Platební podmínky

1. Zálohy se neposkytují.

2. Odměna bude fakturována po dokončení a předání stavby. Za datum zdanitelného plnění se určuje
      datum uvedený na předávacím protokole jako datum předání stavby.

3. Faktura musí splňovat zákonem stanovené náležitosti daňového dokladu a dále musí obsahovat:
      a) úplný název stavby v souladu s touto smlouvou,

      b) lhůtu splatnosti faktury,
      c) razítko a podpis oprávněné osoby, která fakturu vystavila, včetně kontaktního telefonu,
      d) objednatelem odsouhlasenou kopii listu autorského dozoru či jeho části obsahující údaje za

             fakturované období.

4. Lhůta splatnosti faktur činí 30 dní ode dne doručení na adresu příkazce.

5. Závazek příkazce zaplatit fakturu je splněn odepsáním fakturované částky z účtu příkazce ve
       prospěch příkazníka.

6. Nebude-li faktura obsahovat některou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, DPH nebo
       příkazník vyúčtuje práce, které neprovedl, je příkazce oprávněn vadnou fakturu před uplynutím lhůty
      splatnosti vrátit druhé smluvní straně, bez zaplacení, k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí
      důvod vrácení. Druhá smluvní strana provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-li příkazce
      vadnou fakturu druhé smluvní straně, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta běží opět
       ode dne doručení nově vyhotovené faktury příkazci.

                                                  Článek XXI
                                         Odpovědnost za škodu

1. Odpovědnost za škodu se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, nestanoví-li smlouva
      jinak.

      Příkazník odpovídá za škodu, která příkazci vznikne v důsledku vadného plnění, a to v plném
      rozsahu. Za škodu se považuje i újma, která příkazci vznikla tím, že musel vynaložit náklady
      v důsledku porušení povinností příkazníka.

                                                 Článek XXII
                                             Sankční ujednání

1. Nebude-li příkazník vykonávat autorský dozor v souladu s ustanoveními této smlouvy, zavazuje se
      uhradit příkazci smluvní pokutu ve výši 3 000,- Kč za každý zjištěný případ. Tato smluvní pokuta
      může být započtena proti pohledávce příkazníka jednostranným úkonem příkazce.

                                                       Stránka 12 z 13
   2. Je-li příkazce v prodlení s úhradou odměny na základě řádně vystavené faktury příkazníka, je
          povinen uhradit příkaznfkovi smluvní pokutu ve výši 0,1 % dlužné částky, a to za každý i započatý
          den prodlení.

   3. Sjednanou smluvní pokutu zaplatí povinná smluvní strana nezávisle na zavinění.

   4. V případě uplatnění smluvní pokuty zašle oprávněná strana straně povinné oznámení, které musí
          obsahovat popis a časové určení události, která v souladu s uzavřenou smlouvou zakládá nárok
          oprávněné strany na smluvní pokutu, a informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty.

          Ustanoveními o smluvní pokutě, resp. uhrazením smluvní pokuty, není dotčen nárok oprávněného
         požadovat v plném rozsahu náhradu škody XM , k níž došlo v příčinné souvislosti s porušením
          povinnosti, které je sankcionováno smluvní pokutou.

                    ČÁSTE
   Ostatní a závěrečná ustanovení

   1. Zhotovitel/příkazník bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeném podle
         zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany prohlašují,
         že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504
         zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

   2. Zhotovitel/příkazník si je vědom, že je ve smyslu § 2 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve

(  veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších

   předpisů, povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

   3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti
          dnem zveřejnění v registru smluv.

   4. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží 2 stejnopisy.

   5. Za zhotovitele/příkazníka jsou oprávněni jednat:-

          a) ve věcech smluvních: Ing. Zdeněk Klimeš, vedoucí odboru životního prostředí, zemědělství a
                 lesnictví, Krajský úřad - Jihočeský kraj,

          b) ve věcech technických: Ing. Milan Vlášek vedoucí oddělení ekologie krajiny a NATURA 2000,
                 odbor životního prostředí, zemědělství a lesnictví, Krajský úřad - Jihočeský kraj.

          Dojde-li ke změně osoby zde uvedené, je příslušná smluvní strana povinna tuto změnu neprodleně
          písemně oznámit druhé smluvní straně.

   6. Tato smlouva může být měněna pouze formou písemných dodatků podepsaných oprávněnými
          zástupci obou smluvních stran. Dodatky se vyhotovují ve stejném počtu jako smlouva.

               7. Smluvní strany prohlašují, že toto je jejich svobodná, pravá a vážně míněná vůle uzavřít tuto smlouvu
                      a vyjadřují souhlas s celým jejím obsahem. Na důkaz toho připojují oprávnění zástupci smluvních
                      stran podpisy.

I

              8. Právní vztahy touto smlouvu neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

   9. Smlouva obsahuje 13 stran textu.

   1 V Českých Budějovicích dne . .^.:.*?'..^°*''?                    V Českých Budějovicích dne

   za objednatele                                                     za zhotovitele/příkazníka

                                          Ing. Zdeněk Klimeš                                      Stránka 13 z 13
                                 vedoucí odboru životního prostředí,

                                       zemědělství a lesnictví,
                                  Krajský úřad - Jihočeský kraj

i.