Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10193638: Oprava komunikace a parkovacího stání Nemocnice Cheb

Příloha SOD č. 2-09-050-19 - Karlovarský kraj - Nemocnice Cheb_Redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        / 129351207 Č z sy
-- l UÚSLL A.

SMLOUVA O DÍLO |
číslo smlouvy objednatele: ££02% 25/019
číslo smlouvy zhotovitele: £/07//57/77
1. Smluvní strany Í |

1:1, Objednatel:
Karlovarský kraj
se sídlem: Závodní 353/88, 360 06 Karlovy Vary - Dvory
IČO: 70891168
DIČ: CZ70891168
zastoupený: Ing. Tomášem Brtkem, vedoucím odboru investic

(dále jen „objednatel“)
a

12 Zhotovitel:
Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.
se sídlem: Na Vlečce 177, 360 01 Otovice
IČO: 26402068
DIČ: CZ26402068
zastoupený: Ing. Martinem Leichterem, MBA, předsedou představenstva
Ing. Pavlem Raškou, členem představenstva
odpovědná osoba:
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni oddíl B, vložka 1197
(dále jen „zhotovitel“)
(doplňující kontaktní údaje obsahuje Příloha č. 1 - Doplňující kontaktní údaje)

(objednatel a zhotovitel dále společně jen „smluvní strany“)

uzavírají ve smyslu ust. $ 2586 a n. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“)

tuto
smlouvu o dílo
„Oprava komunikace a parkovacího stání Nemocnice Cheb“
2. | Preambule |
21. Zhotovitel provádí ucelený komplex činností na silničních sítích, a stím souvisí i dodání a prodej
movitých věcí a materiálů (dále jen „dílo“).
Ž.2. Objednatel v rámci předmětu podnikání zhotovitele zadal k provedení dílo vymezené v článku 3.

smlouvy.

3. | Předmět smlouvy

3. S odvoláním na shora uvedené se zhotovitel zavazuje provést pro objednatele řádně, včas a za
podmínek stanovených touto smlouvou a „Všeobecnými obchodními podmínkami pro vztahy mezi


podnikateli v rámci předmětu podnikání“ (dále jen „VOP“) tento předmět díla: Oprava komunikace
a parkovacího stání v rozsahu uvedeném v nabídkovém rozpočtu, který je nedílnou součástí této
smlouvy. (Příloha č. 2)

3.2. Objednatel se zavazuje za provedené dílo zaplatit zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek sjednaných
v této smlouvě a ve VOP.

 

| 4. Cena a platební podmínky

 

4.1. Smluvní strany se dohodly, že cena díla je stanovena dle rozpočtu :

 

místní komunikace cenová nabídka | cena bez DPH DPH21% cena s DPH
č.

 

 

Oprava komunikace a
parkovacího stání 2019-228 110 010 23 102,10 133 112,10
Nemocnice Cheb.

 

 

 

 

 

 

(dále jen „cena za provedení díla“)

4.2. Cena díla je stanovena vsouladu snabídkou zhotovitele ze dne 5. 9. 2019 odsouhlasené
objednatelem.

4.3. Fakturace bude prováděna dle skutečnosti po dokončení oprav.

4.4. Cenu díla se objednatel zavazuje zaplatit do 15 dnů od vystavení faktury zhotovitelem. Na
provedení díla nebude zhotovitelem požadována záloha.

 

| 5. Místo a čas plnění u

5.1. Místo plnění: Cheb, Karlovarský kraj

 

5.2. Termín zahájení díla: © po podpisu smlouvy na písemnou výzvu objednatele.
5.3. Termín předání a převzetí díla: 15.10.2019

54. V případě nepříznivých klimatických podmínek, kdy by práce nemohly být prováděny v souladu
s platnými technickými podmínkami a normami, se konečný termín přiměřeně prodlouží.

5.5. Pokud zhotovitel vyzve objednatele e-mailem či písemně k převzetí díla, a to alespoň tři kalendářní
dny před termínem předání a převzetí výzvy bude potvrzeno, považuje se dílo za splněné a
předané, i v případě, že se objednatel k převzetí nedostaví či bez důvodu odmítne dílo převzít.

 

6. Záruka |

 

6.1. Zhotovitel poskytuje vzájemně dohodnutou záruku v délce 6 měsíců od předání dokončeného díla.

 

| 7. Výhrada vlastnictví |

 

Z Dílo a všechny do něho zapracované součásti zůstávají až do úplného zaplacení ceny díla a jejího
příslušenství ve vlastnictví zhotovitele, a to bez ohledu na poměr materiálu objednatele použitého
na realizaci díla a na případné umístění díla. V případě, že objednatel bude s prodlením úhrady ceny
díla, je objednatel povinen zhotoviteli umožnit demontáž a odvezení předmětu díla.

2

 

Závěrečná ustanovení

8.1.

8.2.

8.3.

8.4.

8.5.

8.6.

8.7.

8.8.

8.9.

Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění smlouvy v registru smluv provede zhotovitel, tedy Údržba
silnic Karlovarského kraje, a.s., kontakt na doručení oznámení o vkladu smluvní protistraně, datová
schránka: ži“ z to smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti dnem
uveřejnění v Registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Tato smlouva a vztahy z ní vyplývající se řídí VOP, se kterými se objednatel seznámil, se kterými v
plném rozsahu souhlasí a tyto výslovně bez výhrad přijímá, a zavazuje se, že se těmito podmínkami
bude řídit. Objednatel svým podpisem dále stvrzuje, že všem ujednáním v této smlouvě i ve VOP
porozuměl. VOP jsou k dostupné na webové adrese zhotovitele www.uskk.cz.

Pokud se jakékoliv ustanovení této smlouvy později ukáže nebo bude určeno jako neplatné,
neúčinné, zdánlivé nebo nevynutitelné, pak taková neplatnost, neúčinnost, zdánlivost nebo
nevynutitelnost nezpůsobuje neplatnost, neúčinnost, zdánlivost nebo nevynutitelnost smlouvy jako
celku. V takovém případě se smluvní strany zavazují bez zbytečného prodlení dodatečně takové
vadné ustanovení vyjasnit ve smyslu ustanovení $ 553 odst. 2 OZ nebo jej nahradit po vzájemné
dohodě novým ustanovením, jež nejblíže, v rozsahu povoleném právními předpisy České republiky,
odpovídá úmyslu smluvních stran v době uzavření této smlouvy.

Smluvní strany se dohodly, že v případě zániku právního vztahu založeného touto smlouvou
zůstávají v platnosti a účinnosti i nadále ustanovení, z jejichž povahy vyplývá, že mají zůstat
nedotčena zánikem právního vztahu založeného touto smlouvou.

Poruší-li smluvní strana povinnost z této smlouvy či může-li a má-li o takovém porušení vědět,
oznámí to bez zbytečného odkladu druhé smluvní straně, které z toho může vzniknout újma, a
upozorní ji na možné následky; v takovém případě nemá poškozená smluvní strana právo na
náhradu té újmy, které mohla po oznámení zabránit.

Objednatel a zhotovitel se ve smyslu $ 630 odstavec 1 OZ, dohodli, že veškeré nároky a práva
(včetně nároku na smluvní pokutu a náhradu škody) zhotovitele ze smluvního vztahu
s objednatelem se promlčují 5 let po jejich vzniku.

Zhotovitel a objednatel se dohodli, že v případě prodlení objednatele se splněním jeho peněžitých
závazků je zhotovitel oprávněn požadovat vedle úroků i úroky z úroků.

Zhotovitel je oprávněn VOP v přiměřeném rozsahu dle změn právních předpisů, vývoje soudní
judikatury a dle praktických potřeb změnit, sčímž objednatel výslovně souhlasí. Zhotovitel je
povinen o změně VOP písemně informovat alespoň dva týdny před účinností změn, když výběr
formy závisí na zhotoviteli. V případě, že objednatel nebude se změnou VOP souhlasit, je povinen
tuto skutečnost oznámit zhotoviteli nejpozději ve lhůtě 7 dnů ode dne oznámení zhotovitele. Pokud
objednatel nebude se změnou VOP souhlasit, pak zůstávají v platnosti podmínky sjednané do
změny VOP, pokud se některá smluvní strana nerozhodne z důvodu změn VOP smlouvu vypovědět,
a to ve lhůtě jednoho měsíce od oznámení nesouhlasu objednatelem.

Zhotovitel je podle ustanovení $ 2 písm. e) zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.
Zhotovitel je povinen poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo
zmocněncům CRR ČR, MMR, Úřadu regionální rady regionu soudržnosti Střední Čechy, Ministerstva
financí, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného

3


finančního úřadu a dalších oprávněných orgánů státní správy a vytvořit uvedeným orgánům
podmínky k provedení kontroly předmětu díla a poskytnout jim součinnost.

8.10. Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá strana obdrží dva.

8.11. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že je uzavírána dle jejich
vůle a nikoliv v tísni.

8.12. Podpisem této smlouvy uděluje objednatel zhotoviteli v souladu s ustanoveními zák. č. 101/2000
Sb., o ochraně osobních údajů a ve smyslu obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 ze dne 27.4.2017 o ochraně fyzických osob (General Data Protection Regulation) o změné
některých zákonů, souhlas se zpracováním těchto údajů pro potřeby zhotoviteli a jeho vnitřních

databází.
V Karlových Varech, dne 2 0 09- 2019 V Otovicích, dne
m -—
i- 6 -09- 2019
Ing. Tomáš Brtek Ing. Martin Leichter, MBA
vedoucí odboru investic předseda představenstva

Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s.

Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s

Příloha č. 1: Doplňující kontaktní údaje
Příloha č. 2: Nabídkový rozpočet č. 2019-228


Příloha č. 1- Doplňující kontaktní údaje

(údaje, které se v Registru smluv neuveřejňují)

Objednatel:

Bankovní spojení:

e © č. bankovního účtu:

Odpovědný pracovník ve věcech technických:

© © jméno a příjmení, funkce

e telefon:

Zhotovitel:

Odpovědný pracovník:

T "Ue.,=—
e telefon:
e e-mail:


Zakázka: 2019-228 Oprava komunikace a parkovacího stání - Nemocnice Cheb, Karlovarský kraj

V ÚDRŽBA SILNIC
P KARTOVARSKÉHO KRAJE, 1.5. JŠ

Číslo zakázky: 2019-228

Název zakázky: Oprava komunikace a parkovacího stání -
Nemocnice Cheb, Karlovarský kraj

Komentář zakázky: Obchodní tajemství ÚSKK, a.s.; Cenová nabídka je platná po dobu

30 dní. Fakturace proběhne dle skutečnosti.

Rekapitulace DPH

Sazba DPH Základ daně DPH Cena s DPH
21% 110 010 23 102 133 112

Celkem bez DPH: 110 010 CZK
Celkem s DPH: 133 112 CZK

Firmy
Typ firmy Název Kontaktní osoba Telefon
Zhotovitel Údržba silnic
Karlovarského kraje,
a.s.
Objednatel Karlovarský kraj
Realizační tý
Význam osoby
Stavbyvedoucí
Zpracovatel

Wwww.euroCALC.cz Strana 1ze3 Tisk 05.09.2019


Zakázka: 2019-228 Oprava komunikace a parkovacího stání - Nemocnice Cheb, Karlovarský kraj
Rekapitulace - objekty a oddíly

Popis

SO 01: Komunikace

001: Zemní práce

005: Komunikace

009: Ostatní konstrukce a práce
SO 02: Chodník

001: Zemní práce

005: Komunikace

009: Ostatní konstrukce a práce
SO 03: Parkovací stání

001: Zemní práce

005: Komunikace

www.euroCALC.cz Strana 2ze 3


Zakázka: 2019-228 Oprava komunikace a parkovacího stání - Nemocnice Cheb, Karlovarský kraj
Rozpočet

Poř. A |Ident.| Kód Popis MJ Výměra
A 00: Základní rozpočet
(SO, 01: Komunikace

1001: Zemní práce

1 |SP 113107521. | Odstranění podkladu z kameniva drceného tl 100 mm při m2 98,000
překopech strojně pl přes 15 m2

005: Komunikace

2 |SP (57231111 Vyspravení krytu komunikací po překopech plochy přes 15 m2 98,000
m2 obalovaným kamenivem ACO 11 S 150 mm

3 (SP 572221112 | Vyspravení výtluků tryskovou metodou směsí kameniva a t 7,000
asfaltové emulze

009: Ostatní konstrukce a práce

4 (SP 2922111. | Těsnění spár zálivkou za tepla pro komůrky š 10 mm hl 20 m 50,000
mm s těsnicím profilem

5 [SP 913121110. | Dopravní značení po dobu výstavby včetně případného soubor 1,000
| řízení dopravy pracovníky - (zákaz parkování)

SO 02: Chodník

| 001: Zemní práce

6 SP 122201101. | Odkopávky a prokopávky nezapažené v homině tř. 3 objem | m3 1,800
do 100 m3

005: Komunikace

7 (SP. (577144111. | Asfaltový beton vrstva obrusná ACO 11 (ABS) tř. 150mm | m2 36,000
Š do 3 m z nemodifikovaného asfaltu

009: Ostatní konstrukce a práce

8 (SP. 9122111. | Těsnění spár zálivkou za tepla pro komůrky š 10 mm hl 20 m 15,000
mm s těsnicím profilem

SO 03: Parkovací stání

001: Zemní práce
9 SP 56452111 Zřízení podsypu nebo podkladu ze sypaniny tl 50 mm m2 100,000
10 SP 181951102 | Úprava pláně v hornině tř. 1 až 4 se zhutněním m2 100,000
| 005: Komunikace

11 SP |564921413 | Pokládka asfaltového recyklátu tl 80 mm m2 100,000

www.euroCALC.cz Strana 3ze3 Tisk 05.09.2019